Portál veřejné správy

Zápis 180981-41/03

Obchodní jménoPRAŽSKÉ VODOVODY A KANALIZACE, a. s.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO25656635
SídloPařížská 11, 110 00 Praha 1
Publikováno15. 10. 2003
Značka OV180981-41/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; PRAŽSKÉ VODOVODY A KANALIZACE, a. s. C-1 PRAŽSKÉ VODOVODY A KANALIZACE, a. s. Sídlo: Pařížská 11, 110 00 Praha 1 vyhlašuje podle ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen zákon) obchodní veřejnou soutěž Dodávka elektřiny pro oprávněného zákazníka Pražské vodovody a kanalizace, a.s. Zadavatel: Pražské vodovody a kanalizace, a. s. Pařížská 11, 110 00 Praha 1 adresa k doručení: Na Florenci 19, 110 00 Praha 1 zapsán v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl B., vložka 5297 IČ: 25656635 DIČ: 001-25656635 bankovní spojení: Komerční banka, a. s., Na Příkopě 33, 114 07 Praha 1 číslo účtu: 4000505-031/0100 1. Předmět veřejné zakázky Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka elektřiny o kvalitě dle vyhlášky Energetického regulačního úřadu (dále jen ERÚ) č. 306/2001 Sb., v ročním množství 31 570 000 kWh s převzetím závazku odebírat elektřinu z elektrizační soustavy včetně odpovědnosti za odchylku ve smyslu vyhlášky ERÚ č. 373/2001 Sb. Předmětem plnění je dále zajištění distribuce a systémových služeb. Zadavatel požaduje sloučení všech odběrných míst do jednoho odběrného (virtuálního) místa a vyhodnocovat je jako jeden odběr elektřiny (jedna smlouva, jedno sjednávání). Přehled odběrných míst a spotřeby elektřiny je specifikován v zadávací dokumentaci. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky Předpokládaný termín plnění: od 1. 1. 2004 do 31. 12. 2004. Místem plnění budou 4 odběrná místa připojená na síť 22 kV regionální distribuční soustavy, kterou provozuje Středočeská energetická, a. s. (STE). 3. Prokázání kvalifikačních předpokladů 3.1 Uchazeč musí pro plnění veřejné zakázky splňovat kvalifikační předpoklady v rozsahu § 2b odstavec 1 písmeno a), b), c), d), e), f), g) zákona, které prokáže způsobem dle § 2c odstavec 1. - Kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a) prokáže uchazeč dokladem o oprávnění k podnikání, včetně výpisu z obchodního rejstříku, je-li do tohoto rejstříku zapsán, v originálu nebo úředně ověřené kopii. - Kvalifikační předpoklady podle § 2b odst. 1 písm. b), c), d), e), f) a g) prokáže uchazeč čestným prohlášením. Tyto kvalifikační předpoklady musí být jednotlivě vypsány v plném znění, tak jak jsou definovány v § 2b odst. 1 písm. b), c), d), e), f) a g). Zkrácená znění, případně pouze odkazy na tyto kvalifikační předpoklady, nebudou akceptována. - Kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. d) v případě, že uchazeč je právnickou osobou, prokáže uchazeč čestným prohlášením osob vykonávajících funkci statutárního orgánu. Tento požadavek se vztahuje rovněž na vedoucího organizační složky podniku, která podává nabídku, a dále na odpovědného zástupce uchazeče ustanoveného podle zákona číslo 455/1991 Sb., v platném znění. 3.2 Předloží-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel prokázání kvalifikačních předpokladů výše uvedeným způsobem od všech osob předkládajících společnou nabídku. Zároveň bude v nabídce doložen doklad o uzavřeném právním vztahu mezi osobami, které společně předkládají nabídku, kde bude jednoznačně vymezeno právní postavení jednotlivých osob vůči sobě navzájem i vůči zadavateli v průběhu veřejné obchodní soutěže i v rámci případného plnění předmětu veřejné zakázky. 3.3 Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky: a) formou úředně ověřené kopie - licence na obchod s elektřinou dle zákona č. 458/2000 Sb. a prováděcí vyhlášky ERÚ č. 154/2001 Sb. b) formou úředně ověřené kopie - doklad o uzavření platné Smlouvy o zúčtování odchylek s Operátorem trhu. c) formou úředně ověřené kopie - doklad o finančním zajištění obchodu dle § 6 odst. (4) vyhlášky ERÚ č. 154/2001 Sb. d) písemné sdělení o celkovém počet odběrů v kategorii B a počtu oprávněných zákazníků dle zákona č. 458/2000 Sb. e) písemné sdělení o počtu zaměstnanců a o délce a působení uchazeče na území ČR. Originály či úředně ověřené kopie příslušných dokladů předloží uchazeč v originálním vyhotovení nabídky. V kopiích nabídky postačují fotokopie těchto dokladů. V případě, že uchazeč nedoloží shora uvedené kvalifikační předpoklady a další předpoklady stanoveným způsobem, bude vyloučen z účasti v dalším jednání o veřejné zakázce. 4. Další podmínky plnění veřejné zakázky 4.1 Další podmínky soutěže: - soutěž je omezena pouze na tuzemské osoby, - zadavatel nepřipouští variantní řešení, - uchazeč ve své nabídce uvede případné další služby, které nabízí ve spojení s dodávkou elektřiny. 4.2 Zadávací dokumentace (dále jen ZD): Zadavatel poskytne ZD na adrese zadavatele, Pražské vodovody a kanalizace, a. s., provoz CÚD - operativní oddělení, energetika, Ke Kablu 971, 100 00 Praha 10-Hostivař. Zde si mohou uchazeči vyzvednout ZD zdarma dne 21. 10. 2003 v době od 8.00 do 13.00 hod. v kanceláři administrativní budovy, vchod B, přízemí, u Ing. Karla Micka. V jiném termínu po předchozí telefonické domluvě. ZD bude vydána pověřenému zástupci uchazeče, který se prokáže písemnou plnou mocí k převzetí ZD podepsanou statutárním zástupcem uchazeče a neověřenou fotokopií výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v tomto rejstříku zapsán. 5. Způsob zpracování nabídkové ceny a platební podmínky 5.1 Cenová nabídka na dodávku elektřiny včetně zajištění distribuce a systémových služeb dle předmětu veřejné zakázky bude zpracována souhrnně v českých korunách. Uchazeč uvede dále v nabídce celkovou jednotkovou cenu (pro 4 odběrná místa) v Kč/MWh (bez DPH) stanovenou podílem nabídkové ceny k celkovému ročnímu množství elektřiny. Požadovaná struktura ceny je uvedena v zadávací dokumentaci. Nabídková cena bude stanovena jako maximální, ve skladbě bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady na realizaci veřejné zakázky v místě plnění. 5.2 Cena uvedená v nabídce nebude měněna a bude závazná pro uzavření «Smlouvy o dodávce elektřiny a sdružených službách dodávky elektřiny». 5.3 Navýšení nabídkové ceny se připouští pouze v případě změny regulované části ceny dle Cenového rozhodnutí ERÚ a dále při uplatnění smluvních náhrad za odchylky od smluvních hodnot dodávky dle «Smlouvy o dodávce elektřiny a sdružených službách dodávky elektřiny». 5.4 Nabídku požadujeme zpracovat následujícím způsobem: Titulní list nabídky s označením této veřejné obchodní soutěže, identifikační údaje uchazeče, tj. název, sídlo, bankovní spojení, číslo účtu, IČ, DIČ, telefonní, faxové, popř. e-mailové spojení. a) Obsah nabídky s uvedením počtu stran a počet příloh. b) Doklad o složení jistoty (oddělený od nabídky). c) Doklady k prokázání kvalifikačních předpokladů dle bodu 3.1 - 3.2. d) Doložení dalších předpokladů dle bodu 3.3. e) Nabídková cena zpracovaná dle bodu 5.1 - 5.3. f) Režim sjednávání smluvních hodnot, možnost úpravy sjednaného množství elektřiny a řešení odchylek. g) Platební podmínky. h) Služby spojené s dodávkou elektřiny - způsob a rozsah přístupu k naměřeným hodnotám, - kontaktní místo pro jednání s dodavatelem, - případné další doplňkové služby. i) Návrh «Smlouvy o dodávce elektřiny a sdružených službách dodávky elektřiny» (návrh smlouvy bude společný pro 4 odběrná místa). j) Příloha - písemné sdělení o finančním obratu a o hospodářském výsledku uchazeče v roce 2002 (výroční zpráva za rok 2002). Nabídka bude zpracována ve třech vyhotoveních v českém jazyce. Uchazeči podají svou nabídku s jednotlivě očíslovanými stranami, zabezpečenými proti neoprávněné manipulaci. Nabídku je třeba podat ve třech vyhotoveních s označením Originál a Kopie č. 1 a Kopie č. 2. Vyhotovení budou předložena v samostatných obálkách splňujících podmínky § 9 odst. 1) zákona. 6. Lhůta a místo pro podání nabídek 6.1 Soutěžní lhůta: Soutěžní lhůta počíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže v Obchodním věstníku a končí dne 20. 11. 2003 v 10.00 hod. otvíráním obálek s nabídkami v sídle zadavatele, Na Florenci 19, 110 00 Praha 1, 4. poschodí, malá zasedací místnost. 6.2 Zadávací lhůta: Zadávací lhůta je stanovena na 45 kalendářních dnů a počíná běžet dnem otvírání obálek s nabídkami. 6.3 Místo pro podání nabídek: Nabídky musí být podány na adrese Pražské vodovody a kanalizace a.s., Na Florenci 19, 110 00 Praha 1, do podatelny. Nabídky se podávají v písemné formě osobně v pracovní dny v době od 8.00 do 12.00 a od 13.00 do 15.00 hod. nebo doporučeně poštou v uzavřených obálkách, označených adresou zadavatele a názvem OVS - Dodávka elektřiny pro oprávněného zákazníka Pražské vodovody a kanalizace, a. s. - NEOTVÍRAT a opatřené na uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče, v souladu s § 9 zákona. 7. Poskytnutí jistoty Zadavatel v souladu s § 23 zákona požaduje poskytnout jistotu ve výši 500 000,- Kč jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistota může být poskytnuta bankovní zárukou nebo složením peněžní částky na účet zadavatele vedený u Komerční banky a. s., Na Příkopě 33, Praha 1, č. účtu: 4000505-031/0100, variabilní symbol 85, specifickým symbolem je osmimístné IČ uchazeče. Bankovní záruka musí být v písemné formě předložena zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty. V případě jistoty poskytnuté bankovní zárukou se považuje za doklad písemné prohlášení banky (v originále) v záruční listině platné minimálně do 31. 1. 2004. Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. 8. Způsob hodnocení nabídek Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti nabídek pomocí níže uvedených kritérií na základě váženého bodového systému. Součtem vážených bodů přidělených při hodnocení nabídky pomocí jednotlivých kritérií se stanoví celková vhodnost nabídky. Kritéria jsou seřazena v sestupném pořadí podle významu, který jim zadavatel přisuzuje: kritérium váha 1 - Nabídková cena 65 % 2 - Sjednávání smluvních hodnot, upřesňování množství a řešení odchylek 20 % 3 - Platební podmínky 10 % 4 - Služby spojené s dodávkou elektřiny 5 % 9. Lhůta pro oznámení rozhodnutí zadavatele O výsledku hodnocení nabídek veřejné obchodní soutěže odešle zadavatel písemné oznámení všem uchazečům, pokud nebyli z obchodní veřejné soutěže vyloučeni. Zadavatel oznámí dle § 39 odst. 1) zákona písemně všem uchazečům rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky v zadávací lhůtě. 10. Kontaktní osoby Ing. Karel Micek, CÚD - operativní oddělení, energetika, tel.: 272 172 369, fax: 272 172 368, e-mail: karel.micek@pvk.cz Ing. Štěpán Čady, útvar technicko-provozního auditu, tel.: 221 969 506, fax: 224 917 763, e-mail: stepan.cady@pvk.cz 11. Vyhrazená práva zadavatele Zadavatel si vyhrazuje právo: a) změnit, doplnit či upřesnit soutěžní podmínky, případně soutěž zrušit bez udání důvodů, b) všechny předložené nabídky bez udání důvodu odmítnout a nevybrat žádného uchazeče, c) neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem, d) neposkytovat náhradu nákladů spojených s vypracováním nabídky, e) nevracet podané nabídky. Ing. Rostislav Čáp Ing. Antoine Boo místopředseda představenstva člen představenstva a generální ředitel PVK a. s. a zástupce GŘ PVK a. s. 180981-41/03