VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; PRAŽSKÉ VODOVODY A KANALIZACE, a. s.
C-1
PRAŽSKÉ VODOVODY A KANALIZACE, a. s.
Sídlo: Pařížská 11, 110 00 Praha 1
vyhlašuje
podle ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných
zakázek, v platném znění (dále jen zákon)
obchodní veřejnou soutěž
Dodávka elektřiny pro oprávněného zákazníka Pražské vodovody a kanalizace, a.s.
Zadavatel:
Pražské vodovody a kanalizace, a. s.
Pařížská 11, 110 00 Praha 1
adresa k doručení: Na Florenci 19, 110 00 Praha 1
zapsán v obchodním rejstříku vedeném u
Městského soudu v Praze, oddíl B., vložka 5297
IČ: 25656635
DIČ: 001-25656635
bankovní spojení: Komerční banka, a. s., Na Příkopě 33, 114 07 Praha 1
číslo účtu: 4000505-031/0100
1. Předmět veřejné zakázky
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka elektřiny o kvalitě dle
vyhlášky Energetického regulačního úřadu (dále jen ERÚ) č. 306/2001 Sb.,
v ročním množství 31 570 000 kWh s převzetím závazku odebírat elektřinu z
elektrizační soustavy včetně odpovědnosti za odchylku ve smyslu vyhlášky
ERÚ č. 373/2001 Sb. Předmětem plnění je dále zajištění distribuce a
systémových služeb.
Zadavatel požaduje sloučení všech odběrných míst do jednoho odběrného
(virtuálního) místa a vyhodnocovat je jako jeden odběr elektřiny (jedna
smlouva, jedno sjednávání).
Přehled odběrných míst a spotřeby elektřiny je specifikován v zadávací
dokumentaci.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky
Předpokládaný termín plnění: od 1. 1. 2004 do 31. 12. 2004.
Místem plnění budou 4 odběrná místa připojená na síť 22 kV regionální
distribuční soustavy, kterou provozuje Středočeská energetická, a. s. (STE).
3. Prokázání kvalifikačních předpokladů
3.1 Uchazeč musí pro plnění veřejné zakázky splňovat kvalifikační
předpoklady v rozsahu § 2b odstavec 1 písmeno a), b), c), d), e), f),
g) zákona, které prokáže způsobem dle § 2c odstavec 1.
- Kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a) prokáže uchazeč
dokladem o oprávnění k podnikání, včetně výpisu z obchodního rejstříku,
je-li do tohoto rejstříku zapsán, v originálu nebo úředně ověřené kopii.
- Kvalifikační předpoklady podle § 2b odst. 1 písm. b), c), d), e),
f) a g) prokáže uchazeč čestným prohlášením. Tyto kvalifikační
předpoklady musí být jednotlivě vypsány v plném znění, tak jak jsou
definovány v § 2b odst. 1 písm. b), c), d), e), f) a g). Zkrácená
znění, případně pouze odkazy na tyto kvalifikační předpoklady,
nebudou akceptována.
- Kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. d) v případě, že
uchazeč je právnickou osobou, prokáže uchazeč čestným prohlášením
osob vykonávajících funkci statutárního orgánu. Tento požadavek se
vztahuje rovněž na vedoucího organizační složky podniku, která
podává nabídku, a dále na odpovědného zástupce uchazeče ustanoveného
podle zákona číslo 455/1991 Sb., v platném znění.
3.2 Předloží-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel
prokázání kvalifikačních předpokladů výše uvedeným způsobem od všech
osob předkládajících společnou nabídku. Zároveň bude v nabídce
doložen doklad o uzavřeném právním vztahu mezi osobami, které
společně předkládají nabídku, kde bude jednoznačně vymezeno právní
postavení jednotlivých osob vůči sobě navzájem i vůči zadavateli v
průběhu veřejné obchodní soutěže i v rámci případného plnění
předmětu veřejné zakázky.
3.3 Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky:
a) formou úředně ověřené kopie - licence na obchod s elektřinou dle
zákona č. 458/2000 Sb. a prováděcí vyhlášky ERÚ č. 154/2001 Sb.
b) formou úředně ověřené kopie - doklad o uzavření platné Smlouvy o
zúčtování odchylek s Operátorem trhu.
c) formou úředně ověřené kopie - doklad o finančním zajištění obchodu
dle § 6 odst. (4) vyhlášky ERÚ č. 154/2001 Sb.
d) písemné sdělení o celkovém počet odběrů v kategorii B a počtu
oprávněných zákazníků dle zákona č. 458/2000 Sb.
e) písemné sdělení o počtu zaměstnanců a o délce a působení uchazeče
na území ČR.
Originály či úředně ověřené kopie příslušných dokladů předloží uchazeč v
originálním vyhotovení nabídky. V kopiích nabídky postačují fotokopie
těchto dokladů.
V případě, že uchazeč nedoloží shora uvedené kvalifikační předpoklady a
další předpoklady stanoveným způsobem, bude vyloučen z účasti v dalším
jednání o veřejné zakázce.
4. Další podmínky plnění veřejné zakázky
4.1 Další podmínky soutěže:
- soutěž je omezena pouze na tuzemské osoby,
- zadavatel nepřipouští variantní řešení,
- uchazeč ve své nabídce uvede případné další služby, které nabízí ve
spojení s dodávkou elektřiny.
4.2 Zadávací dokumentace (dále jen ZD):
Zadavatel poskytne ZD na adrese zadavatele, Pražské vodovody a
kanalizace, a. s., provoz CÚD - operativní oddělení, energetika,
Ke Kablu 971, 100 00 Praha 10-Hostivař. Zde si mohou uchazeči
vyzvednout ZD zdarma dne 21. 10. 2003 v době od 8.00 do 13.00 hod.
v kanceláři administrativní budovy, vchod B, přízemí, u Ing. Karla
Micka. V jiném termínu po předchozí telefonické domluvě. ZD bude
vydána pověřenému zástupci uchazeče, který se prokáže písemnou plnou
mocí k převzetí ZD podepsanou statutárním zástupcem uchazeče a
neověřenou fotokopií výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v tomto
rejstříku zapsán.
5. Způsob zpracování nabídkové ceny a platební podmínky
5.1 Cenová nabídka na dodávku elektřiny včetně zajištění distribuce a
systémových služeb dle předmětu veřejné zakázky bude zpracována
souhrnně v českých korunách. Uchazeč uvede dále v nabídce celkovou
jednotkovou cenu (pro 4 odběrná místa) v Kč/MWh (bez DPH) stanovenou
podílem nabídkové ceny k celkovému ročnímu množství elektřiny.
Požadovaná struktura ceny je uvedena v zadávací dokumentaci.
Nabídková cena bude stanovena jako maximální, ve skladbě bez DPH,
samostatně DPH a cena včetně DPH. Nabídková cena bude obsahovat
veškeré náklady na realizaci veřejné zakázky v místě plnění.
5.2 Cena uvedená v nabídce nebude měněna a bude závazná pro uzavření
«Smlouvy o dodávce elektřiny a sdružených službách dodávky elektřiny».
5.3 Navýšení nabídkové ceny se připouští pouze v případě změny
regulované části ceny dle Cenového rozhodnutí ERÚ a dále při
uplatnění smluvních náhrad za odchylky od smluvních hodnot dodávky
dle «Smlouvy o dodávce elektřiny a sdružených službách dodávky
elektřiny».
5.4 Nabídku požadujeme zpracovat následujícím způsobem:
Titulní list nabídky s označením této veřejné obchodní soutěže,
identifikační údaje uchazeče, tj. název, sídlo, bankovní spojení,
číslo účtu, IČ, DIČ, telefonní, faxové, popř. e-mailové spojení.
a) Obsah nabídky s uvedením počtu stran a počet příloh.
b) Doklad o složení jistoty (oddělený od nabídky).
c) Doklady k prokázání kvalifikačních předpokladů dle bodu 3.1 - 3.2.
d) Doložení dalších předpokladů dle bodu 3.3.
e) Nabídková cena zpracovaná dle bodu 5.1 - 5.3.
f) Režim sjednávání smluvních hodnot, možnost úpravy sjednaného množství
elektřiny a řešení odchylek.
g) Platební podmínky.
h) Služby spojené s dodávkou elektřiny
- způsob a rozsah přístupu k naměřeným hodnotám,
- kontaktní místo pro jednání s dodavatelem,
- případné další doplňkové služby.
i) Návrh «Smlouvy o dodávce elektřiny a sdružených službách dodávky
elektřiny» (návrh smlouvy bude společný pro 4 odběrná místa).
j) Příloha
- písemné sdělení o finančním obratu a o hospodářském výsledku
uchazeče v roce 2002 (výroční zpráva za rok 2002).
Nabídka bude zpracována ve třech vyhotoveních v českém jazyce. Uchazeči
podají svou nabídku s jednotlivě očíslovanými stranami, zabezpečenými
proti neoprávněné manipulaci. Nabídku je třeba podat ve třech vyhotoveních
s označením Originál a Kopie č. 1 a Kopie č. 2. Vyhotovení budou předložena
v samostatných obálkách splňujících podmínky § 9 odst. 1) zákona.
6. Lhůta a místo pro podání nabídek
6.1 Soutěžní lhůta:
Soutěžní lhůta počíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže
v Obchodním věstníku a končí dne 20. 11. 2003 v 10.00 hod. otvíráním
obálek s nabídkami v sídle zadavatele, Na Florenci 19, 110 00 Praha 1,
4. poschodí, malá zasedací místnost.
6.2 Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta je stanovena na 45 kalendářních dnů a počíná běžet
dnem otvírání obálek s nabídkami.
6.3 Místo pro podání nabídek:
Nabídky musí být podány na adrese Pražské vodovody a kanalizace a.s.,
Na Florenci 19, 110 00 Praha 1, do podatelny. Nabídky se podávají
v písemné formě osobně v pracovní dny v době od 8.00 do 12.00 a
od 13.00 do 15.00 hod. nebo doporučeně poštou v uzavřených obálkách,
označených adresou zadavatele a názvem OVS - Dodávka elektřiny pro
oprávněného zákazníka Pražské vodovody a kanalizace, a. s. - NEOTVÍRAT
a opatřené na uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče, v souladu
s § 9 zákona.
7. Poskytnutí jistoty
Zadavatel v souladu s § 23 zákona požaduje poskytnout jistotu ve výši
500 000,- Kč jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistota může být
poskytnuta bankovní zárukou nebo složením peněžní částky na účet zadavatele
vedený u Komerční banky a. s., Na Příkopě 33, Praha 1, č. účtu:
4000505-031/0100, variabilní symbol 85, specifickým symbolem je
osmimístné IČ uchazeče.
Bankovní záruka musí být v písemné formě předložena zadavateli nejpozději
do konce soutěžní lhůty.
V případě jistoty poskytnuté bankovní zárukou se považuje za doklad
písemné prohlášení banky (v originále) v záruční listině platné minimálně
do 31. 1. 2004. Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána
na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek.
8. Způsob hodnocení nabídek
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti nabídek pomocí níže
uvedených kritérií na základě váženého bodového systému. Součtem vážených
bodů přidělených při hodnocení nabídky pomocí jednotlivých kritérií se
stanoví celková vhodnost nabídky. Kritéria jsou seřazena v sestupném
pořadí podle významu, který jim zadavatel přisuzuje:
kritérium váha
1 - Nabídková cena 65 %
2 - Sjednávání smluvních hodnot, upřesňování množství a řešení odchylek 20 %
3 - Platební podmínky 10 %
4 - Služby spojené s dodávkou elektřiny 5 %
9. Lhůta pro oznámení rozhodnutí zadavatele
O výsledku hodnocení nabídek veřejné obchodní soutěže odešle zadavatel
písemné oznámení všem uchazečům, pokud nebyli z obchodní veřejné soutěže
vyloučeni.
Zadavatel oznámí dle § 39 odst. 1) zákona písemně všem uchazečům rozhodnutí
o výběru nejvhodnější nabídky v zadávací lhůtě.
10. Kontaktní osoby
Ing. Karel Micek, CÚD - operativní oddělení, energetika, tel.: 272 172 369,
fax: 272 172 368, e-mail: karel.micek@pvk.cz
Ing. Štěpán Čady, útvar technicko-provozního auditu, tel.: 221 969 506,
fax: 224 917 763, e-mail: stepan.cady@pvk.cz
11. Vyhrazená práva zadavatele
Zadavatel si vyhrazuje právo:
a) změnit, doplnit či upřesnit soutěžní podmínky, případně soutěž zrušit
bez udání důvodů,
b) všechny předložené nabídky bez udání důvodu odmítnout a nevybrat žádného
uchazeče,
c) neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem,
d) neposkytovat náhradu nákladů spojených s vypracováním nabídky,
e) nevracet podané nabídky.
Ing. Rostislav Čáp Ing. Antoine Boo
místopředseda představenstva člen představenstva
a generální ředitel PVK a. s. a zástupce GŘ PVK a. s.
180981-41/03