Česká republika - Dětský domov se školou, Čapkova 5, 407 53 Jiříkov
Rubrika
Veřejná soutěž
Publikováno
08. 10. 2003
Značka OV
180616-40/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Česká republika - Dětský domov se školou, Čapkova 5, 407 53 Jiříkov
A-4
Česká republika - Dětský domov se školou, Čapkova 5, 407 53 Jiříkov
vyhlašuje
ve smyslu zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
v platném znění (dále jen «zákon»)
obchodní veřejnou soutěž
na
«Ubytovna pro VÚDM Jiříkov»
PODMÍNKY SOUTĚŽE
1. Vymezení plnění veřejné zakázky:
1. Předmětem plnění veřejné zakázky jsou veškeré stavební práce a
příslušné technologie (slaboproudy, strukturovaná kabeláž počítačové
sítě a telefonní rozvody, EPS, EZS), přípojky energií, konečné
terénní úpravy, zpevněné plochy, doplňkové sportovní plochy v areálu,
v rozsahu zadávacích podmínek OVS a projektové dokumentace k výběrovému
řízení. Realizační dokumentace je součástí zadávací dokumentace.
2. Členění:
- Sejmutí ornice a kácení zeleně.
- Hrubé terénní úpravy.
- Budova ubytovny VÚDM vč. spojovací chodby.
- Přeložka stávajícího venkovního vedení slaboproudu.
- Vodovodní přípojka vč. vodoměrné šachty.
- Kanalizační přípojky.
- Kabelová přípojka NN.
- Přípojka STL a NTL plynovodní vč. regulátoru
- Telefonní přípojka.
- Komunikace a zpevněné plochy včetně odvodnění.
- Konečné terénní úpravy a sadové úpravy včetně doplňkových
sportovních ploch.
3. Dodávkou stavby se rozumí:
- Kompletní výstavba nové budovy («na klíč»).
- Projektová dokumentace skutečného provedení.
- Geodetické zaměření dokončené stavby.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
- Předpokládaný termín zahájení předmětu plnění: 11/2003
- Předpokládaný termín ukončení předmětu plnění: 08/2005
- Místem plnění je Jiříkov, Čapkova ulice; pozemky st. p. č. k. 1326,
p. p. č. k. 71, 72/1, 73/1 a 91 v k. ú.Jiříkov
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů:
1. Uchazeč prokáže kvalifikační předpoklady dle § 2b zákona způsobem
uvedeným v § 2c odst. 1 a 3 zákona.
2. Čestná prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů uvedených v
§ 2b odst. 1 písm. d) a e) zákona musí být podepsána osobami, na něž
se splnění těchto kvalifikačních předpokladů vztahuje (§ 2b odst. 2
a 3 zákona).
3. Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel
prokázání kvalifikačních předpokladů výše uvedeným způsobem v plném
rozsahu od všech osob. V nabídce bude doložen doklad o smluvním
vztahu mezi jednotlivými osobami, které předkládají společnou
nabídku a způsob zastupování ve věci předmětné veřejné zakázky.
4. U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob
(tzv. subdodavatelů) prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů
uchazeč, který nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání
vztahuje na celý rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují splnění
kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) i tyto jiné
osoby.
4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky:
Uchazeč prokáže formou čestného prohlášení potvrzeného statutárním
orgánem uchazeče nebo osobou pověřenou zastupováním statutárního
orgánu uchazeče tyto další předpoklady pro plnění veřejné zakázky:
- Obchodní obrat uchazeče za poslední tři roky.
- Základní jmění společnosti.
- Celková hodnota majetku společnosti, kterým ručí společnost za
svoje závazky.
- Základní ekonomické ukazatele společnosti za poslední tři roky.
- Bankovní reference o solventnosti uchazeče potvrzené příslušným
bankovním ústavem uchazeče (originál nebo ověřený doklad).
- Pojištění společnosti (druh, výše v Kč, pojišťovna).
- Údaje o rozestavěných zakázkách obdobného charakteru s uvedením
názvu, místa akce, finančního objemu, jména investora, telefonického
spojení, lhůty plnění a postavení společnosti v dodavatelském systému
akce.
- Popis způsobu plnění předmětu zakázky (harmonogram prací).
- Popis systému řízení a způsobu zajištění jakosti dodávky stavby.
- Stupeň zavedení systému řízení jakosti.
- Údaje o předpokládaných subdodavatelích, kde finanční objem
subdodávky přesáhne 1 milion Kč; a o předpokládaných subdodavatelích
z regionu Ústí n. Labem, Teplice, Děčín, Liberec a Česká Lípa.
5. Způsob hodnocení nabídek:
Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické výhodnosti.
Kritéria tvořící ekonomickou výhodnost jsou uvedena v sestupném pořadí.
Kritéria hodnocení:
- Výše nabídkové ceny - váha 45 %.
- Záruky, smluvní pokuty a smluvní podmínky (délka záruční doby za
jakost díla v měsících, smluvní pokuta v Kč za prodlení s termínem
předání díla za každý započatý den prodlení, smluvní pokuta v Kč za
prodlení s odstraněním vad a nedodělků za každý započatý den
prodlení, termín odstranění vad a nedodělků ve dnech po jejich
nahlášení, smluvní pokuta v Kč za prodlení s termínem nástupu k
odstranění vad a nedodělků po jejich nahlášení za každý započatý den
prodlení, atd.) - váha 30 %.
- Reference uchazeče (významné zakázky obdobného charakteru
uskutečněné v posledních pěti letech) - váha 15 %.
- Odborná způsobilost uchazeče (minimální a maximální počet
pracovníků, kteří se budou podílet na realizaci této veřejné
zakázky, a jejich profesní skladba, materiální a technické vybavení
k plnění této veřejné zakázky) - váha 10 %.
6. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny:
1. Nabídková cena bude uvedena v české měně, celková částka bude
uvedena bez DPH a včetně DPH.
2. Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná. Nabídková
cena bude obsahovat veškeré náklady na splnění veřejné zakázky.
3. Nabídková cena bude zpracována formou položkového rozpočtu dle
výkazu výměr, výkresové a textové části zadávací dokumentace a v
členění dle jednotlivých částí předmětu plnění veřejné zakázky
(tj. jednotlivé SO a PS). Ceny jednotlivých SO a PS budou uvedeny v
členění: cena bez DPH, částka DPH rozlišená ve výši 5 % a 22 %, cena
včetně DPH. Ocenění pouze výkazu výměr je nedostatečné.
4. Výši nabídkové ceny bude možno překročit pouze tehdy, dojde-li v
průběhu doby plnění veřejné zakázky k takové změně daňových předpisů,
která bude mít vliv na cenu plnění této veřejné zakázky.
7. Platební podmínky:
1. Veškeré platby budou probíhat v Kč.
2. Zadavatel neposkytuje zálohy. Práce budou hrazeny měsíčně na
základě soupisu provedených prací až do výše 90 % sjednané ceny.
Zbývajících 10 % ceny bude uhrazeno po předání a převzetí díla,
odstranění vad a nedodělků a po úspěšné kolaudaci stavby.
3. Splatnost jednotlivých daňových dokladů je stanovena na 60 kalendářních
dnů od doručení zadavateli.
4. Uchazeči jsou oprávněni nabídnout i výhodnější platební podmínky.
8. Soutěžní lhůta a místo pro otevírání obálek s nabídkami:
1. Soutěžní lhůta počíná běžet uveřejněním OVS v Obchodním věstníku
dne 8. 10. 2003 a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami.
2. Otevírání obálek se uskuteční dne 14. 11. 2003 v 10.00 hodin.
3. Otevírání obálek se uskuteční v budově Dětského domova se školou v
Čapkově ulici č. p. 5 v Jiříkově.
9. Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta činí 90 kalendářních dnů. Do tohoto termínu jsou
uchazeči svojí nabídkou vázáni. Uchazečům umístěným na prvním až
třetím pořadí se zadávací lhůta prodlužuje až do doby uzavření
smlouvy dle § 40.
10. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně:
1. Nabídka bude předložena v českém jazyce v 1 originále a v 1 kopii.
2. Nabídku je nutno podat způsobem podle § 9 odst. 1 zákona v obálce
označené «Soutěž - Ubytovna pro VÚDM Jiříkov - neotevírat».
3. Nabídka bude podepsána osobou oprávněnou jednat za uchazeče.
4. Uchazeči mohou podat nabídku doporučeně poštou na adresu: Dětský
domov se školou, Čapkova 5, 407 53 Jiříkov, nebo nabídku podat
osobně na tutéž adresu zodpovědné osobě.
5. Poslední den soutěžní lhůty je možno podávat nabídky osobně pouze
od 9.00 do 10.00 hodin v místě otevírání obálek.
11. Název, sídlo, telefon a fax zadavatele:
Dětský domov se školou, Čapkova 5, 407 53 Jiříkov; tel. 412 338 364,
fax 412 337 352; IČO 412040; bankovní spojení: KB a.s., pobočka
Rumburk, č. účtu: 36736-431/0100; pověřený zástupce zadavatele
Jiří Pimpara, tel. 412 332 648, fax 412 333 145
12. Požadavek na poskytnutí jistoty:
1. Zadavatel v souladu s § 23 zákona požaduje složení jistoty ve výši
900.000,- Kč (slovy devět set tisíc korun českých). Jistota bude
poskytnuta ve smyslu zákona jednou z forem dle § 24 zákona.
2. Jistota skládaná na účet zadavatele bude složena na depozitní účet
KB a.s., pobočka Rumburk, číslo účtu: 36736-431/0100, var. symbol:
IČO uchazeče o zakázku, nejpozději tak, aby byla připsána na účet
zadavatele nejpozději v den předcházející dni, kdy bude prováděno
otevírání obálek s nabídkami.
13. Zadávací dokumentace:
1. Projektová dokumentace včetně výkazu výměr.
2. Stavební povolení č.j.: SÚ/1453/2003/2/Bš/St vydané stavebním
úřadem MÚ v Rumburku.
3. Zadávací dokumentaci je možno si vyzvednout při prohlídce
staveniště, případně po dohodě s osobou provádějící inženýrskou
činnost na adrese: Jiří Pimpara, projekce a IČ, Máchova 1203/24,
408 01 Rumburk; tel.+fax 412 333 145, tel. 412 332 648.
4. Cena zadávací dokumentace je 3500,- Kč vč. DPH.
14. Další podmínky OVS:
1. Obchodní veřejná soutěž se vztahuje pouze na tuzemské osoby.
2. Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu podmínek OVS, zrušení OVS,
právo odmítnout všechny předložené nabídky, jakož i neuzavřít
smlouvu se žádným z uchazečů, a to bez udání důvodu.
3. Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější
nabídky ověřit, případně vyjasnit informace deklarované uchazeči
v nabídkách.
4. Výběrem nejvhodnější nabídky uchazeče nevzniká právní vztah,
zadavatel si vyhrazuje právo jednat o konečném znění smlouvy o dílo.
5. Variantní řešení se nepřipouští.
6. Uchazeč předloží v nabídce přehled významných zakázek obdobného
charakteru uskutečněných v posledních pěti letech.
7. K nabídce uchazeč předloží návrh smlouvy s členěním na IV a NIV
včetně DPH.
8. Informační schůzka se uskuteční dne 21. 10. 2003 v 10.00 hodin na
místě stavby.
9. Účastníkům soutěže nevzniká právo na jakoukoliv úhradu nákladů
spojených s účastí v této soutěži.
10. Nabídky, kopie nabídek ani jednotlivé součásti nabídek uchazečů
či vyloučených uchazečů nebudou vráceny.
11. Veškeré úkony uchazečů vůči zadavateli budou prováděny písemnou formou.
Dušan Šimonka
ředitel Dětského domova se školou Jiříkov
180616-40/03