VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; PRAŽSKÉ VODOVODY A KANALIZACE a.s.
B-1
PRAŽSKÉ VODOVODY A KANALIZACE a.s.
Sídlo: Pařížská 11, 110 00 Praha 1
vyhlašuje
podle ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných
zakázek, v platném znění (dále jen zákon)
obchodní veřejnou soutěž
Převzetí odpadů do vlastnictví od zákazníka Pražské vodovody a
kanalizace, a.s.
Zadavatel:
Pražské vodovody a kanalizace, a.s.
Sídlo: Pařížská 11, 110 00 Praha 1
adresa k doručení Na Florenci 19, 110 00 Praha 1
zapsán v obchodním rejstříku vedeném u
Městského soudu v Praze, oddíl B., vložka 5297
IČO: 25656635
DIČ: 001-25656635
bankovní spojení: Komerční banka, a.s., Na Příkopě 33, 114 07 Praha 1
číslo účtu: 4000505-031/0100
1. Předmět veřejné zakázky
Předmětem plnění veřejné zakázky je kompletní převzetí odpadů z
technologického procesu čištění odpadních vod v čistírnách odpadních vod
na území hl. m. Prahy v ročním množství přibližně 101 300 tun kalů
(odvodněný vyhnilý kal, pr. 35 % sušiny, kat. č. 19 08 05, kategorie
ostatní), 1900 tun shrabků (kat. č. 19 08 01, kategorie ostatní) a 5050
tun odpadních písků (kat. č. 19 08 02, kategorie ostatní) do vlastnictví
osobám oprávněným k jejich převzetí podle zákona č. 185/2001 Sb., o
odpadech, v platném znění. Předmět veřejné zakázky je vymezen podrobněji
v zadávací dokumentaci.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky
Předpokládaná doba plnění: od 1. 11. 2003 na dobu určitou 3 roky.
Místem plnění budou provozovny:
- Ústřední čistírna odpadních vod, Papírenská 6, 160 00 Praha 6
- Kalová pole Drasty, Drasty
- Čistírna odpadních vod, Bártlova ul., 190 00 Praha 9
- Čistírna odpadních vod, Mladoboleslavská 758, 190 00 Praha 9
Místo plnění je vymezeno podrobněji v zadávací dokumentaci.
3. Prokázání kvalifikačních předpokladů
3.1 Uchazeč musí pro plnění veřejné zakázky splňovat kvalifikační
předpoklady v rozsahu § 2b odstavec 1 písmeno a), b), c), d), e), f), g)
zákona, které prokáže způsobem dle § 2c odstavec 1:
- Kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a) prokáže uchazeč
dokladem o oprávnění k podnikání, včetně výpisu z obchodního
rejstříku, je-li do tohoto rejstříku zapsán, v originálu nebo úředně
ověřené kopii:
a) formou úředně ověřené kopie - oprávnění k nakládání s odpady podle
zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, v platném znění
b) formou úředně ověřené kopie - oprávnění k provozování nákladní
automobilové dopravy podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském
podnikání, v platném znění.
- Kvalifikační předpoklady podle § 2b odst. 1 písm. b), c), d), e),
f) a g) prokáže uchazeč čestným prohlášením. Tyto kvalifikační
předpoklady musí být jednotlivě vypsány v plném znění tak, jak jsou
definovány v § 2b odst. 1 písm. b), c), d), e), f) a g). Zkrácená
znění, případně pouze odkazy na tyto kvalifikační předpoklady,
nebudou akceptovány.
- Kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. d) v případě, že
uchazeč je právnickou osobou, prokáže uchazeč čestným prohlášením
osob vykonávajících funkci statutárního orgánu. Tento požadavek se
vztahuje rovněž na vedoucího organizační složky podniku, která
podává nabídku, a dále na odpovědného zástupce uchazeče,
ustanoveného podle zákona č. 455/1991 Sb., v platném znění.
3.2 Další kvalifikační předpoklady pro plnění veřejné zakázky:
- čestné prohlášení o celkovém počtu nákladních dopravních prostředků
vybavených podle norem ADR a utěsněných tak, aby přeprava odpadů
neobtěžovala okolí
- formou úředně ověřené kopie - souhlas k provozování zařízení a s
jeho provozním řádem podle § 14 odst. 1 zákona č. 185/2001 Sb., o
odpadech, v platném znění
- předložení fotokopie schváleného provozního řádu zařízení, ve
kterém bude s odpady nakládáno, s uvedením povolených druhů odpadů,
se kterými je možno v zařízení nakládat
- předloží-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel
prokázání kvalifikačních předpokladů výše uvedeným způsobem od všech
osob předkládajících společnou nabídku. Zároveň bude v nabídce
doložen doklad o uzavřeném právním vztahu mezi osobami, které
společně předkládají nabídku, kde bude jednoznačně vymezeno právní
postavení jednotlivých osob vůči sobě navzájem i vůči zadavateli v
průběhu veřejné obchodní soutěže i v rámci případného plnění
předmětu veřejné zakázky.
Originály či úředně ověřené kopie příslušných dokladů předloží uchazeč v
originálním vyhotovení nabídky. V kopiích nabídky postačují fotokopie
těchto dokladů.
V případě, že uchazeč nedoloží shora uvedené kvalifikační předpoklady a
další předpoklady stanoveným způsobem, bude vyloučen z účasti v dalším
jednání o veřejné zakázce.
4. Další podmínky plnění veřejné zakázky
4.1 Další podmínky soutěže:
Soutěž je omezena pouze na tuzemské osoby.
4.2 Zadávací dokumentace (dále jen ZD):
Zadavatel poskytne ZD na adrese zadavatele - Pražské vodovody a
kanalizace, a. s., Ke Kablu 971, 100 00 Praha 10-Hostivař. Zde si mohou
uchazeči vyzvednout ZD zdarma dne 23. 9. 2003 v době od 8.00 do 13.00
hod. v kanceláři administrativní budovy, vchod B, přízemí, u pí Sakařové,
v jiném termínu po předchozí tel. domluvě. ZD bude vydána pověřenému
zástupci uchazeče, který se prokáže písemnou plnou mocí k převzetí ZD
podepsanou statutárním orgánem uchazeče a neověřenou fotokopií výpisu z
obchodního rejstříku, pokud je v tomto rejstříku zapsán.
5. Způsob zpracování nabídkové ceny a platební podmínky
5.1 Cenová nabídka na předmět veřejné zakázky bude zpracována v českých
korunách v cenách platných pro celé období plnění zakázky. Nabídková cena
bude představovat celkovou cenu za převzetí odpadů specifikovaných v
předmětu veřejné zakázky za dané období. Nabídková cena zahrnuje i
poplatky ze zákona č. 185/2001 Sb., v platném znění, při uložení odpadů
na skládku. Uchazeč bude vycházet z předpokládaného množství (101 300 tun
kalů, 1900 tun shrabků a 5050 tun odpadních písků za rok) a doby, na
kterou bude smlouva uzavřena (3 roky). Uchazeč uvede dále v nabídce
jednotkové ceny za využití, případně odstranění a dopravu jednotlivých
druhů odpadů. Při odstranění odpadu na skládku budou uvedeny samostatně
poplatky ze zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech, v platném znění. Nabídky
uchazečů budou hodnoceny podle nabídkové ceny, která bude součtem
jednotkových cen vynásobených příslušným množstvím odpadů uvedeným v
zadání (101 300 tun kalů, 1900 tun shrabků a 5050 tun odpadních písků za
rok) a dobou, na kterou bude smlouva uzavřena (3 roky).
Jednotkové ceny uchazeč zpracuje v následující tabulce:
druh odpadu cena za převzetí 1 tuny
bez DPH (v Kč) vlastní DPH cena včetně DPH
kaly
shrabky
odpadní písky
Požadovaná struktura ceny je uvedena v zadávací dokumentaci.
5.2 Nabídková cena bude stanovena jako maximální ve skladbě bez DPH,
samostatně DPH a cena včetně DPH. Cena musí zahrnovat i náklady na
dopravu. Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady na realizaci
veřejné zakázky.
5.3 Cena uvedená v nabídce může být zvýšena pouze v případě, že množství
odpadů vyprodukovaných zadavatelem bude vyšší než shora uvedené
předpokládané množství. V takovém případě může být cena zvýšena maximálně
o 10 %, přičemž navýšení ceny bude vycházet z množství nadlimitně
vyprodukovaného odpadu vynásobeného jednotkovou cenou uvedenou uchazečem
v nabídce za jednotlivé druhy odpadů.
5.4 Zadavatel nebude poskytovat zálohy. Úhrada za plnění veřejné zakázky
bude prováděna měsíčně. Splatnost uchazečem vystavené faktury je 14 dní
ode dne jejího doručení zadavateli.
6. Způsob zpracování nabídky
6.1 Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
6.2 Pro přehledné posouzení a hodnocení nabídek zadavatel požaduje
předložit nabídky v tomto jednotném členění:
Titulní list nabídky s označením této obchodní veřejné soutěže,
identifikační údaje uchazeče, tj. název, sídlo, bankovní spojení, číslo
účtu, IČ, DIČ, telefonní, faxové, popř. e-mailové spojení.
a) Obsah nabídky s uvedením stran a počtem příloh.
b) Doklad o složení jistoty (oddělený od nabídky).
c) Doklady k prokázání kvalifikačních předpokladů dle bodu 3.1
d) Doložení dalších kvalifikačních předpokladů dle bodu 3.2
e) Výše nabídkové ceny zpracované podle bodu 5.1 - 5.2
f) Způsob nakládání s odpady - zadavatel upřednostňuje využití
odpadů. Uchazeč je povinen uvést množství odpadů, které bude
využívat, a množství odpadů, které bude odstraňovat.
g) Návrh «Smlouvy o převzetí odpadu».
h) Přílohy
- čestné prohlášení o počtu zaměstnanců a o délce a působení uchazeče
na území ČR,
- písemné sdělení o finančním obratu a o hospodářském výsledku
uchazeče v roce 2002 (např. výroční zpráva za rok 2002).
Nabídka bude zpracována ve třech vyhotoveních v českém jazyce. Uchazeči
podají svou nabídku s jednotlivě očíslovanými stranami, zabezpečenými
proti neoprávněné manipulaci. Nabídku je třeba podat ve třech
vyhotoveních s označením Originál a Kopie č. 1 a Kopie č. 2. Vyhotovení
budou předložena v samostatných obálkách splňujících podmínky § 9 odst.
1) zákona.
7. Lhůta a místo pro podání nabídek
7.1 Soutěžní lhůta:
Soutěžní lhůta počíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže v
Obchodním věstníku a na centrální adrese a končí dne 29. 10. 2003 v 10.00
hod. otvíráním obálek s nabídkami na adrese zadavatele: Na Florenci 19,
110 00 Praha 1, 4. poschodí, malá zasedací místnost.
7.2 Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta je stanovena na 45 kalendářních dnů a počíná běžet dnem
otvírání obálek s nabídkami.
7.3 Místo pro podání nabídek:
Nabídky musí být podány na adrese Pražské vodovody a kanalizace a.s., Na
Florenci 19, 110 00 Praha 1, do podatelny. Nabídky se podávají v písemné
formě osobně v pracovní dny v době od 8.00 do 12.00 a od 13.00 do 15.00
hod, nebo doporučeně poštou, v uzavřených obálkách označených zřetelným
názvem akce «OBCHODNÍ VEŘEJNÁ SOUTĚŽ - PŘEVZETÍ ODPADU DO VLASTNICTVÍ» a
upozorněním NEOTVÍRAT, opatřených na uzavření razítkem, případně podpisem
uchazeče.
8. Poskytnutí jistoty
Zadavatel požaduje poskytnutí jistoty ve výši 500 000,- Kč v souladu s §
24 zákona. Jistota může být poskytnuta bankovní zárukou nebo složením
peněžní částky na účet zadavatele u Komerční banky a.s., Na Příkopě 33,
Praha 1, č. ú. 4000505-031/0100, variabilní symbol 80.
Bankovní záruka musí být v písemné formě předložena zadavateli nejpozději
do konce soutěžní lhůty. Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí
být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni
otvírání obálek.
9. Způsob hodnocení nabídek
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti nabídek pomocí níže
uvedených kritérií na základě váženého bodového systému. Součtem vážených
bodů přidělených při hodnocení nabídky pomocí jednotlivých kritérií se
stanoví celková vhodnost nabídky. Kritéria jsou seřazena v sestupném
pořadí podle významu, který jim zadavatel přisuzuje:
kritérium váha
1 - Nabídková cena (kompletní vč. dopravy) 80 %
2 - Způsob nakládání s odpady 20 %
U kritéria č. 2 zadavatel upřednostňuje využití odpadů před jejich
odstraněním (tj. zejména uložením na skládku).
10. Lhůta pro oznámení rozhodnutí zadavatele
O výsledku hodnocení nabídek obchodní veřejné soutěže odešle zadavatel
písemné oznámení všem uchazečům, pokud nebyli z obchodní veřejné soutěže
vyloučeni.
Zadavatel oznámí dle § 39 odst. 1) zákona písemně všem uchazečům
rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky v zadávací lhůtě.
11. Kontaktní osoby
- paní Sakařová, Útvar provozního řízení, odpadář PVK, tel. 272 172
372, fax: 272 172 368, e-mail: jaroslava.sakarova@pvk.cz
- Ing. Sedláček, vedoucí provozu PČOV, tel. 220 414 339, e-mail:
jiri.sedlacek@pvk.cz
- pan Machovec, zástupce VP ÚČOV, tel. 220 414 322, e-mail:
jiri.machovec@pvk.cz
- Ing. Štěpán Čady, ÚTPA, tel.: 221 969 506, fax: 224 917 763,
e-mail: stepan.cady@pvk.cz
12. Vyhrazená práva zadavatele
Zadavatel si vyhrazuje právo:
a) změnit, doplnit či upřesnit soutěžní podmínky, případně zrušit
zadání veřejné zakázky bez udání důvodů do doby rozhodnutí
zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky,
b) všechny předložené nabídky bez udání důvodu odmítnout a nevybrat
žádného uchazeče,
c) neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem,
d) neposkytovat náhradu nákladů spojených s vypracováním nabídky,
e) nevracet podané nabídky.
Ing. Rostislav ČápIng. Antoine Boo
místopředseda představenstvačlen představenstva
a generální ředitel PVK a.s.a zástupce GŘ PVK a.s.
179457-37/03