Portál veřejné správy

Zápis 179456-37/03

Obchodní jménoČEZ, a. s.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO45274649
SídloDuhová 2/1444, 140 53 Praha 4
Publikováno17. 09. 2003
Značka OV179456-37/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s. B-0, 8 ČEZ, a. s. Sídlo: Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4 IČO: 45274649 zapsán v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze oddíl B, vložka 1581, jednající Ing. Davidem Svojitkou výkonným ředitelem pro finance a správu a Ing. Jaroslavem Langem ředitelem sekce správa majetku, obchod a služby vyhlašuje podle § 4 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších změn a doplňků (dále jen zákon) Obchodní veřejnou soutěž (dále jen OVS) na ověření účetní závěrky a související služby, ostatní účetní poradenské služby a daňové poradenské služby pro společnost ČEZ, a. s. Podmínky soutěže 1. Předmět plnění veřejné zakázky A. Ověření účetní závěrky a související služby 1. Ověření účetní závěrky, tj. rozvahy, výkazu zisku a ztráty a přílohy k účetní závěrce, podle zákona č. 254/2000 Sb., o auditorech a podle auditorských směrnic vydaných Komorou auditorů ČR a předání výroku auditora v dohodnutém termínu. 2. Ověření konsolidované účetní závěrky sestavené v souladu s mezinárodními účetními standardy (IFRS), tj. účetních výkazů (balance sheet, statement of income, statement of shareholders´ equity, cash flow) zpracovaných zadavatelem po konzultacích s auditorem a přílohy k účetní závěrce dle IFRS, která bude zpracována v anglickém a českém jazyce auditorem ve spolupráci a po konzultacích s věcně příslušnými útvary zadavatele. Předání výroku auditora v dohodnutém termínu. Předpokládaná struktura konsolidačního celku je součástí zadávací dokumentace. 3. Ověření ročních účetních výkazů sestavených v souladu s U.S.GAAP a doplnění přílohy k účetní závěrce dle IFRS o část vysvětlující rozdíly mezi IFRS a U.S.GAAP pro potřeby FORM 20-F předkládaného SEC. 4. Ověření účetní závěrky dceřiné společnosti CEZ FINANCE B.V. se sídlem v Amsterdamu (Nizozemsko). 5. Ověření čerpání, splácení a stavu úvěru poskytnutého zadavateli Světovou bankou a zpracování příslušného výroku auditora k datu účetní závěrky, adresovaného této instituci. 6. Zpracování tzv. consent letter pro držitele obligací emitovaných na evropském kapitálovém trhu prostřednictvím CEZ FINANCE B.V. a garantovaných zadavatelem. 7. Průběžná spolupráce při řešení významnějších problémů v oblasti metodiky účetnictví, vyvolaných jak změnami v legislativě, tak potřebou účtování složitých nebo mimořádných operací dle požadavku zadavatele. 8. Součinnost při přípravě a ověření čtvrtletních účetních výkazů Skupiny ČEZ sestavených v souladu s mezinárodními účetními standardy. 9. Účast na jednáních a z nich vyplývající služby související s požadavky ratingových agentur nebo jiných oprávněných subjektů. 10. Součinnost při přípravě výroční zprávy společnosti ČEZ, a. s., v českém a anglickém jazyce a její ověření včetně ověření zprávy o propojených osobách. 11. Součinnost při zpracování konsolidačních pravidel Skupiny ČEZ a při jejich aktualizaci. 12. Umožnění účasti vybraných zaměstnanců zadavatele na školicích programech uchazeče a průběžné poskytování školicích materiálů. 13. Zajištění konzultací a ověření finančních informací uveřejněných ve FORM 20-F, Annual Report Pursuant to Section 13 or 15 (d) of the Securities Exchange Act of 1934. B. Ostatní účetní poradenské služby Poradenské služby budou zaměřeny především na zajištění služeb vyžádaných auditním výborem, dozorčí radou a představenstvem společnosti ČEZ, a. s., event. sekcí účetnictví v případech, kdy tyto služby nejsou uvedeny v části 1.A. C. Daňové poradenské služby 1. Průběžná spolupráce při posuzování obchodních transakcí a plánovaných operací z daňového hlediska včetně pravidelných konzultací na aktuální daňová témata dle požadavku zadavatele. 2. Zpracování analýz k složitým daňovým otázkám a posouzení daňových rizik plánovaných transakcí. 3. Zpracování daňové optimalizace struktury plánovaných transakcí na základě aktuálního výkladu legislativy a jejího předpokládaného vývoje včetně specifických otázek souvisejících s výrobou, přenosem, distribucí a prodejem elektrické energie. 4. Zastupování a poradenství v daňovém řízení při kontrolách a odvolacích řízeních proti rozhodnutí finančních orgánů. 5. Zajištění daňového poradenství ve vztahu ke specifickým otázkám zdaňování v zahraničí, zejména v zemích EU. 6. Umožnění účasti vybraných zaměstnanců zadavatele na školicích programech a seminářích zaměřených na aktuální daňová témata pořádaných uchazečem. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky 2.1. Plnění veřejné zakázky bude zahájeno dnem nabytí platnosti a účinnosti smlouvy na ověření účetní závěrky a související služby, ostatní poradenské služby a daňové poradenské služby pro společnost ČEZ, a. s., která bude uzavřena na dobu neurčitou. Smluvní vztah se řídí českým právem. Plnění vztahující se k dceřiné společnosti CEZ FINANCE B.V. v Amsterdamu se bude řídit účetními předpisy a požadavky na výkaznictví v Nizozemsku a požadavky zadavatele. 2.2. Místem plnění veřejné zakázky je území České republiky, u dceřiné společnosti CEZ FINANCE B.V. její sídlo v Amsterdamu (Nizozemsko). 3. Požadavky na prokázaní kvalifikačních předpokladů 3.1. Uchazeč je povinen v nabídce prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b zákona způsobem podle § 2c zákona. Kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona uchazeč prokáže výpisem z obchodního rejstříku a výpisem z neveřejné části živnostenského rejstříku, přičemž výpis nesmí být starší 90 dnů. Z těchto výpisů musí být zřejmé oprávnění k provádění předmětu veřejné zakázky. Kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. g) zákona prokáže uchazeč formou čestného prohlášení. 3.2. V případě, že nabídku předkládá více osob společně, je každá z těchto osob povinna prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b způsobem podle § 2c zákona, případně dalších ustanovení, a to v rozsahu, ve kterém se bude podílet na splnění předmětu veřejné zakázky. Tento rozsah musí být z nabídky jednoznačně patrný. 3.3. Podmínky uvedené v § 2b odst. 1 písm. d) a písm. e) zákona se vztahují též na odpovědného zástupce uchazeče ustanoveného podle § 11, zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších změn a doplňků (živnostenský zákon). Tyto předpoklady je odpovědný zástupce uchazeče povinen prokázat formou čestného prohlášení. Není-li třeba odpovědného zástupce, je uchazeč povinen sdělit tuto skutečnost formou čestného prohlášení. 3.4. U nabídky předpokládající splnění zakázky s pomocí jiných osob prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují splnění kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby. 3.5. U nabídky, která předpokládá splnění některých částí zakázky s pomocí zahraničních osob, prokážou zahraniční osoby splnění kvalifikačních předpokladů doklady podle právního řádu platného v zemi jejich sídla, popřípadě bydliště. 3.6. Požadované doklady (s výjimkou dokladů dle § 2b odst. 1 písm. d) a písm. f) zákona) nesmějí být starší než 90 kalendářních dnů před datem odevzdání nabídky. Veškeré listiny vystavené uchazečem musí být podepsány uchazečem nebo jeho zmocněncem. Je-li právnickou osobou, pak jeho statutárním orgánem v souladu se zápisem v obchodním rejstříku nebo jeho zmocněncem. 3.7. Další kvalifikační předpoklady: a) Akceptace uchazeče současně Světovou bankou, Evropskou investiční bankou a Sumitomo Mitsui Banking Corporation Limited (ověří zadavatel). b) Doklad o prokazatelných zkušenostech uchazeče s auditem obchodních společností se sídlem na území České republiky podle českých, mezinárodních (IFRS), případně amerických (U.S.GAAP) účetních standardů, přičemž za prokázání se považuje předložení dvou účetních závěrek (včetně výroku auditora) společností, u kterých uchazeč provedl ověření účetní závěrky současně alespoň podle dvou z výše uvedených standardů v průběhu posledních třech let. c) Čestné prohlášení o závazku uchazeče zachovat kontinuitu při vykazování výsledků hospodaření, aktiv a pasiv zadavatele podle IFRS a U.S.GAAP včetně výběru možných alternativ a struktury účetních výkazů s ohledem na již zveřejněné údaje. d) Čestné prohlášení o závazku uchazeče spolupracovat dle potřeby zadavatele při zpracování definitivní podoby přílohy k účetní závěrce podle IFRS, která bude splňovat veškeré požadavky mezinárodních účetních standardů. e) Předání úplného seznamu společností se sídlem na území České republiky, ve kterých uchazeč provedl ověření účetní závěrky v posledních třech letech, a výslovný souhlas uchazeče s tím, že jakákoliv v seznamu uvedená společnost může být zadavatelem požádána o konzultaci v souvislosti s prováděným auditem. f) Čestné prohlášení o závazku uchazeče poskytovat dle požadavku zadavatele konzultace ve věci složitějších účetních případů v průběhu roku a aktivně se účastnit na zpracování mezitímních účetních výkazů dle IFRS (interim reports) ve čtvrtletní periodicitě. g) Předání seznamu společností se sídlem na území České republiky, kterým uchazeč v průběhu posledních pěti letech ověřoval účetní závěrku, a tyto společnosti v tomto období vydaly emisi dluhopisů, jejíž prospekt byl ověřen uchazečem. Tento seznam musí obsahovat alespoň jednu společnost. h) Předání seznamu společností, kterým uchazeč v průběhu posledních třech let ověřoval účetní závěrku, a tyto společnosti ji v tomto období předložily Komisi pro burzu a cenné papíry USA (U. S. Securities and Exchange Commission) FORM 20-F, který byl uchazečem ověřen. Tento seznam musí obsahovat alespoň jednu společnost. i) Předání věcného seznamu soudních sporů ve věcech daňových, na kterých uchazeč pracoval v posledních třech letech, s popisem řešeného případu a jména advokátních kanceláří, se kterými na těchto případech spolupracoval. Tento seznam musí obsahovat alespoň tři případy. j) Předání věcného seznamu případů, u kterých uchazeč řešil v posledních třech letech otázky daňového rezidentství, dle práva zemí místa určení, popřípadě i tranzitu, při vývozu zboží, služeb a jiných podnikatelských aktivit českých subjektů. Tento seznam musí obsahovat alespoň tři případy. k) Prokazatelné zkušenosti uchazeče s poskytováním daňového poradenství a daňové optimalizace společnostem se sídlem na území České republiky v oboru elektroenergetiky, doložené seznamem těchto společností, pro které uchazeč pracoval v posledních třech letech. Tento seznam musí obsahovat alespoň jednu společnost. 4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky Nedoložení níže uvedených dalších předpokladů v nabídce má též za následek její vyřazení z dalšího posuzování a hodnocení a vyloučení uchazeče z účasti na OVS. 4.1. Uchazeč je povinen doložit čestným prohlášením, že disponuje technickým a materiálním vybavením k plnění veřejné zakázky, dostatečným personálním zabezpečením splnění veřejné zakázky příslušnými odbornými profesemi v pracovních týmech. Smlouva zakládající pracovněprávní, resp. jiný právní vztah s těmito odborníky, musí být vždy písemná. Existence tohoto právního vztahu se dokládá smlouvami nebo čestným prohlášením. Uchazeč je povinen v nabídce prezentovat jednotlivé odborníky, kteří se budou podílet na splnění veřejné zakázky. 4.2. Uchazeč je povinen v nabídce prohlásit, že akceptuje zadavatelem zpracovaný závazný obsah smlouvy na ověření účetní závěrky a související služby, ostatní účetní poradenské služby a daňové poradenské služby pro společnost ČEZ, a. s., který je součástí zadávací dokumentace. Tato akceptace závazného obsahu smlouvy na ověření účetní závěrky a související služby, ostatní účetní poradenské služby a daňové poradenské služby pro společnost ČEZ, a. s., je dalším předpokladem pro plnění veřejné zakázky. Návrh smlouvy na ověření účetní závěrky a související služby, ostatní účetní poradenské služby a daňové poradenské služby pro společnost ČEZ, a. s., předložený uchazečem v nabídce, vznikne doplněním všech požadovaných údajů uchazečem do závazného obsahu smlouvy na ověření účetní závěrky a související služby, ostatní účetní poradenské služby a daňové poradenské služby pro společnost ČEZ, a. s. V případě předložení jiného návrhu smlouvy na ověření účetní závěrky a související služby, ostatní účetní poradenské služby a daňové poradenské služby pro společnost ČEZ, a. s., nebo bude-li znění návrhu smlouvy na ověření účetní závěrky a související služby, ostatní účetní poradenské služby a daňové poradenské služby pro společnost ČEZ, a. s., předložené uchazečem v rozporu se závazným obsahem smlouvy na ověření účetní závěrky a související služby, ostatní účetní poradenské služby a daňové poradenské služby pro společnost ČEZ, a s., bude toto posuzováno jako nesplnění podmínek OVS a příslušný uchazeč bude ze soutěže vyloučen. 4.3. Zadavatel si vyhrazuje možnost formou vzájemně odsouhlasených dodatků provést případné změny předmětu a termínu plnění smlouvy na ověření účetní závěrky a související služby, ostatní účetní poradenské služby a daňové poradenské služby pro společnost ČEZ, a. s., a z toho vyplývající změny souvisejících částí smlouvy ve vazbě na změny právních předpisů a změny podnikatelského prostředí. 4.4. Uchazeč jedná v rámci OVS sám (je-li právnickou osobou, pak prostřednictvím statutárního orgánu), nebo prostřednictvím zmocněnce na základě písemného zmocnění s přesně vymezeným rozsahem zastupování. 4.5. Jednání v rámci OVS a při celém plnění veřejné zakázky musí být v českém jazyce. 5. Způsob hodnocení nabídek 5.1 Nabídky budou hodnoceny pomocí čtyř kritérií: a) cena za ověření účetní závěrky a související služby b) cena za poskytování ostatních účetních poradenských služeb c) cena za poskytování daňových poradenských služeb d) způsob zajištění nabídky Každé kritérium bude hodnoceno 0 až 100 body (100 bodů nejlepší). 5.2 Váhy hodnocených částí nabídky (kritérií) - cena za ověření účetní závěrky a související služby .......... 0,4 - cena za poskytování ostatních účetních poradenských služeb ... 0,1 - cena za poskytování daňových poradenských služeb ............. 0,2 - způsob zajištění nabídky ..................................... 0,3 5.3 V případě shodného celkového výsledku hodnocení u dvou či více nabídek rozhoduje pro stanovení pořadí nižší cena za ověření účetní závěrky a související služby. 6. Kritéria hodnocení nabídek 6.1 Cena za ověření účetní závěrky a související služby Uchazeč stanoví cenu za ověření účetní závěrky a související služby v jednom účetním období (rok). 6.2 Cena za poskytování ostatních účetních poradenských služeb Uchazeč uvede průměrnou cenu za hodinu poskytování ostatních účetních poradenských služeb. 6.3 Cena za poskytování daňových poradenských služeb Uchazeč uvede průměrnou cenu za hodinu poskytování daňových poradenských služeb. 6.4 Ceny dle bodů 6.1., 6.2., 6.3. budou uvedeny v korunách českých bez DPH, budou maximální a budou zahrnovat veškeré náklady uchazeče související se splněním příslušné části nabídky. Tyto ceny lze v následujících letech upravit dohodou na základě vývoje inflace. 6.5 Způsob zajištění nabídky Zadavatel požaduje, aby uchazeč ve své nabídce popsal minimálně: a) způsob a přístup k zajištění veřejné zakázky k plněním uvedeným v bodě 1. b) složení a kvalifikační předpoklady pracovních týmů pro jednotlivé služby uvedené v bodech 1.A., 1.B., 1.C. 7. Platební podmínky Podkladem pro zaplacení sjednané ceny (odměny) je faktura, která musí splňovat náležitosti uvedené v § 13a obchodního zákoníku, náležitosti daňového dokladu dle § 12 zákona 588/1992 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, a náležitosti účetního dokladu. Splatnost faktur je 21 dnů od jejich doručení zadavateli. Platební podmínky jsou podrobněji rozvedeny v zadávací dokumentaci. 8. Soutěžní lhůta a otevírání obálek s nabídkami 8.1. Soutěžní lhůta, ve které lze podávat nabídky, počíná běžet dnem vyhlášení soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami. 8.2. Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 29. 10. 2003 v Kongresovém sálu, 6. patro, budovy zadavatele (ČEZ, a. s., Duhová 2/1444, PSČ 140 53, Praha 4) od 12.00 hodin. 9. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze podat nabídky 9.1. Uchazeči mohou své nabídky v písemné podobě podat v průběhu soutěžní lhůty: a) osobně (nebo kurýrní poštou) v pracovní dny v době od 8.00 hod. do 11.30 hod. a od 12.00 hod. do 14.30 hod. a v den otevírání obálek pouze v době od 8.00 hod. do 12.00 hod. do podatelny zadavatele na tuto adresu: ČEZ, a. s., podatelna, Duhová 2/1444, PSČ 140 53, Praha 4, Česká republika. b) doporučeně poštou na adresu uvedenou v bodě 9.1. písm. a). Nabídky musí být zadavateli doručeny nejpozději do konce soutěžní lhůty. 9.2. Nabídky se podávají v uzavřených obálkách (krabici, jiném obalu) opatřené na uzávěru podpisem uchazeče (je-li fyzickou osobou) nebo razítkem a podpisem statutárního zástupce uchazeče (je-li právnickou osobou). Přední stranu obálky je doporučeno zřetelně označit nápisem «Neotevírat do 12 hod. dne 29. 10. 2003 - Veřejná obchodní soutěž na ověření účetní závěrky.» 10. Zadávací lhůta Zadávací lhůta činí v souladu s ustanovením § 8 zákona 90 dnů. Její běh počíná dnem následujícím po dni otevírání obálek s nabídkami. 11. Firma, sídlo, telefon a fax zadavatele 11.1. Zadavatelem je: ČEZ, a. s. Duhová 2/1444 Praha 4 PSČ 140 53 tel.: 271 131 111 fax: 271 132 001 11.2. Kontaktní osoba zadavatele: JUDr. Božena Růžičková tel.: 271 13 28 37 fax: 271 13 20 31 e-mail: ruzicb1.hsp@mail.cez.cz 11.3. Dotazy týkající se případného vysvětlení nebo upřesnění podmínek OVS učiněné telefonicky, faxem nebo elektronickou poštou musí být do tří dnů potvrzeny písemně. Dotazy musí být písemně doručeny na adresu kontaktní osoby nejpozději do 7 dnů před uplynutím soutěžní lhůty. Na později doručené dotazy nebude odpovězeno. 12. Zadávací dokumentace Zadávací dokumentace bude obsahovat: «Závazný obsah smlouvy na ověření účetní závěrky a související služby, ostatní poradenské služby a daňové poradenské služby pro společnost ČEZ, a. s., a předpokládanou strukturu konsolidačního celku. 13. Adresa a doba, v níž je možno vyzvednout zadávací dokumentaci 13.1. Zadávací dokumentaci si lze vyzvednout dne 24. 9. 2003 v době od 9.00 hod. do 15.00 hod. na adrese zadavatele uvedené v bodě 11. vyhlášení OVS u kontaktní osoby zadavatele. 13.2. Zájemce o zadávací dokumentaci je povinen kontaktní osobě zadavatele předat písemné prohlášení, podepsané osobou oprávněnou jednat za zájemce o tom, že si zadávací dokumentaci vyžaduje výlučně pro účel této veřejné obchodní soutěže. K tomuto prohlášení bude přiložena fotokopie oprávnění k podnikání zájemce (výpis z obchodního nebo živnostenského rejstříku). Dále je zájemce povinen písemně uvést osobu, na kterou má být zasílána korespondence OVS, a osobu, která je zmocněna převzít zadávací dokumentaci. 14. Požadavek na poskytnutí jistoty 14.1. K zajištění splnění povinností uchazeče vyplývajících z účasti ve veřejné obchodní soutěži vyžaduje zadavatel v souladu s § 23 zákona poskytnutí jistoty ve výši 500.000,- Kč (pět set tisíc korun českých). Jistota může být uchazečem poskytnuta jednou z forem stanovených v § 24 zákona. 14.2. Účet zadavatele pro poskytnutí jistoty ve formě složení peněžité částky je veden u Komerční banky a. s., Václavské nám. 42, PSČ 114 07, Praha 1, číslo účtu: 275868000227/0100. Pro jednoznačnou identifikaci musí být uveden variabilní symbol 35201 a jako specifický symbol uvede uchazeč své IČ. Peněžitá částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. 14.3. Složení jistoty prokáže uchazeč příslušným potvrzením, které je nedílnou součástí nabídky. Při poskytnutí jistoty formou bankovní záruky nesmí být její platnost kratší než zadávací lhůta prodloužená o 90 kalendářních dnů. 15. Další podmínky soutěže 15.1. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. 15.2. Vybraný uchazeč není oprávněn postoupit zakázku třetí osobě. 15.3. Uchazeči nemají nárok na náhradu nákladů spojených s OVS, a to ani v případě, že zadavatel OVS zruší nebo odmítne všechny nabídky. 16. Požadavky na formální úpravu, strukturu a obsah nabídky 16.1. Nabídka musí být zpracována v českém jazyce (předložené cizojazyčné listiny musí být doplněny úředně ověřeným překladem do českého jazyka). 16.2. Uchazeč předkládá nabídku v pěti číslovaných vyhotoveních. Originál nabídky, který bude obsahovat originální dokumenty nebo jejich ověřené kopie, bude označen «Výtisk č. 1 - originál». 16.3. Řazení dokumentů v jednotlivých vyhotoveních písemné nabídky bude provedeno takto: a) název obchodní veřejné zakázky, datum a podpis uchazeče (jedná-li se o fyzickou osobu), resp. razítko a podpis osob oprávněných jednat za uchazeče (jedná-li se o právnickou osobu), b) obsah nabídky s uvedením jejích jednotlivých částí a příloh, c) základní údaje o uchazeči, tj. jméno nebo obchodní firma, právní forma, sídlo, IČ, DIČ, bankovní spojení, statutární orgán, určená kontaktní osoba, d) doklad o oprávnění k podnikání - výpis z neveřejné části živnostenského rejstříku, výpis z obchodního rejstříku (je-li zde uchazeč zapsán), jiné doklady podle povahy podnikání, e) čestná prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů podle bodu 3 vyhlášení OVS, ostatní listiny prokazující kvalifikační předpoklady, f) doklady prokazující další předpoklady dle bodu 4 vyhlášení OVS, g) popis způsobu zajištění veřejné zakázky ve struktuře podle bodu 1. 16.4. Jednotlivé listy nabídky musí být spojeny nerozebíratelným způsobem. Všechny listy včetně úředních listin musí být v každém vyhotovení nabídky očíslovány nepřerušovanou číselnou řadou. K originálu - výtisku č. 1 nabídky bude volně přiložen (neprošit) doklad o poskytnutí jistoty a čtyři výtisky návrhu smlouvy o poskytování auditorských a poradenských služeb, podepsané oprávněnými osobami uchazeče a parafované na všech stranách textu smlouvy. 17. Práva zadavatele Zadavatel si vyhrazuje tato práva: a) změnit podmínky soutěže b) zrušit soutěž i bez udání důvodu c) odmítnout všechny podané nabídky d) nevybrat žádnou z podaných nabídek e) neuzavřít smlouvu na ověření účetní závěrky a související služby, ostatní účetní poradenské služby a daňové poradenské služby pro společnost ČEZ, a. s. f) nevracet uchazečům podané nabídky, neboť okamžikem převzetí se nabídka uchazeče stává vlastnictvím zadavatele. V Praze dne 5. 9. 2003 Ing. David Svojitka Ing. Jaroslav Lang výkonný ředitel pro finance a správu ředitel sekce správa majetku, obchod a služby 179456-37/03