VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s.
B-0, 8
ČEZ, a. s.
Sídlo: Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4
IČO: 45274649
zapsán v obchodním rejstříku vedeném
Městským soudem v Praze oddíl B, vložka 1581,
jednající
Ing. Davidem Svojitkou
výkonným ředitelem pro finance a správu
a
Ing. Jaroslavem Langem
ředitelem sekce správa majetku, obchod a služby
vyhlašuje
podle § 4 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění
pozdějších změn a doplňků (dále jen zákon)
Obchodní veřejnou soutěž
(dále jen OVS)
na ověření účetní závěrky a související služby, ostatní účetní poradenské
služby a daňové poradenské služby pro společnost ČEZ, a. s.
Podmínky soutěže
1. Předmět plnění veřejné zakázky
A. Ověření účetní závěrky a související služby
1. Ověření účetní závěrky, tj. rozvahy, výkazu zisku a ztráty a
přílohy k účetní závěrce, podle zákona č. 254/2000 Sb., o auditorech
a podle auditorských směrnic vydaných Komorou auditorů ČR a předání
výroku auditora v dohodnutém termínu.
2. Ověření konsolidované účetní závěrky sestavené v souladu s
mezinárodními účetními standardy (IFRS), tj. účetních výkazů
(balance sheet, statement of income, statement of shareholders´
equity, cash flow) zpracovaných zadavatelem po konzultacích s
auditorem a přílohy k účetní závěrce dle IFRS, která bude zpracována
v anglickém a českém jazyce auditorem ve spolupráci a po
konzultacích s věcně příslušnými útvary zadavatele. Předání výroku
auditora v dohodnutém termínu. Předpokládaná struktura
konsolidačního celku je součástí zadávací dokumentace.
3. Ověření ročních účetních výkazů sestavených v souladu s U.S.GAAP a
doplnění přílohy k účetní závěrce dle IFRS o část vysvětlující
rozdíly mezi IFRS a U.S.GAAP pro potřeby FORM 20-F předkládaného SEC.
4. Ověření účetní závěrky dceřiné společnosti CEZ FINANCE B.V. se
sídlem v Amsterdamu (Nizozemsko).
5. Ověření čerpání, splácení a stavu úvěru poskytnutého zadavateli
Světovou bankou a zpracování příslušného výroku auditora k datu
účetní závěrky, adresovaného této instituci.
6. Zpracování tzv. consent letter pro držitele obligací emitovaných
na evropském kapitálovém trhu prostřednictvím CEZ FINANCE B.V. a
garantovaných zadavatelem.
7. Průběžná spolupráce při řešení významnějších problémů v oblasti
metodiky účetnictví, vyvolaných jak změnami v legislativě, tak
potřebou účtování složitých nebo mimořádných operací dle požadavku
zadavatele.
8. Součinnost při přípravě a ověření čtvrtletních účetních výkazů
Skupiny ČEZ sestavených v souladu s mezinárodními účetními standardy.
9. Účast na jednáních a z nich vyplývající služby související s
požadavky ratingových agentur nebo jiných oprávněných subjektů.
10. Součinnost při přípravě výroční zprávy společnosti ČEZ, a. s., v
českém a anglickém jazyce a její ověření včetně ověření zprávy o
propojených osobách.
11. Součinnost při zpracování konsolidačních pravidel Skupiny ČEZ a
při jejich aktualizaci.
12. Umožnění účasti vybraných zaměstnanců zadavatele na školicích
programech uchazeče a průběžné poskytování školicích materiálů.
13. Zajištění konzultací a ověření finančních informací uveřejněných
ve FORM 20-F, Annual Report Pursuant to Section 13 or 15 (d) of the
Securities Exchange Act of 1934.
B. Ostatní účetní poradenské služby
Poradenské služby budou zaměřeny především na zajištění služeb vyžádaných
auditním výborem, dozorčí radou a představenstvem společnosti ČEZ, a. s.,
event. sekcí účetnictví v případech, kdy tyto služby nejsou uvedeny v
části 1.A.
C. Daňové poradenské služby
1. Průběžná spolupráce při posuzování obchodních transakcí a
plánovaných operací z daňového hlediska včetně pravidelných
konzultací na aktuální daňová témata dle požadavku zadavatele.
2. Zpracování analýz k složitým daňovým otázkám a posouzení daňových
rizik plánovaných transakcí.
3. Zpracování daňové optimalizace struktury plánovaných transakcí na
základě aktuálního výkladu legislativy a jejího předpokládaného
vývoje včetně specifických otázek souvisejících s výrobou, přenosem,
distribucí a prodejem elektrické energie.
4. Zastupování a poradenství v daňovém řízení při kontrolách a
odvolacích řízeních proti rozhodnutí finančních orgánů.
5. Zajištění daňového poradenství ve vztahu ke specifickým otázkám
zdaňování v zahraničí, zejména v zemích EU.
6. Umožnění účasti vybraných zaměstnanců zadavatele na školicích
programech a seminářích zaměřených na aktuální daňová témata
pořádaných uchazečem.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky
2.1. Plnění veřejné zakázky bude zahájeno dnem nabytí platnosti a
účinnosti smlouvy na ověření účetní závěrky a související služby,
ostatní poradenské služby a daňové poradenské služby pro společnost
ČEZ, a. s., která bude uzavřena na dobu neurčitou. Smluvní vztah se
řídí českým právem. Plnění vztahující se k dceřiné společnosti CEZ
FINANCE B.V. v Amsterdamu se bude řídit účetními předpisy a
požadavky na výkaznictví v Nizozemsku a požadavky zadavatele.
2.2. Místem plnění veřejné zakázky je území České republiky, u dceřiné
společnosti CEZ FINANCE B.V. její sídlo v Amsterdamu (Nizozemsko).
3. Požadavky na prokázaní kvalifikačních předpokladů
3.1. Uchazeč je povinen v nabídce prokázat kvalifikační předpoklady
podle § 2b zákona způsobem podle § 2c zákona. Kvalifikační
předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona uchazeč prokáže
výpisem z obchodního rejstříku a výpisem z neveřejné části
živnostenského rejstříku, přičemž výpis nesmí být starší 90 dnů. Z
těchto výpisů musí být zřejmé oprávnění k provádění předmětu veřejné
zakázky. Kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. g) zákona
prokáže uchazeč formou čestného prohlášení.
3.2. V případě, že nabídku předkládá více osob společně, je každá z
těchto osob povinna prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b
způsobem podle § 2c zákona, případně dalších ustanovení, a to v
rozsahu, ve kterém se bude podílet na splnění předmětu veřejné
zakázky. Tento rozsah musí být z nabídky jednoznačně patrný.
3.3. Podmínky uvedené v § 2b odst. 1 písm. d) a písm. e) zákona se
vztahují též na odpovědného zástupce uchazeče ustanoveného podle § 11,
zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění
pozdějších změn a doplňků (živnostenský zákon). Tyto předpoklady je
odpovědný zástupce uchazeče povinen prokázat formou čestného
prohlášení. Není-li třeba odpovědného zástupce, je uchazeč povinen
sdělit tuto skutečnost formou čestného prohlášení.
3.4. U nabídky předpokládající splnění zakázky s pomocí jiných osob
prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku
podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah
veřejné zakázky. Jinak prokazují splnění kvalifikačního předpokladu
podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby.
3.5. U nabídky, která předpokládá splnění některých částí zakázky s pomocí
zahraničních osob, prokážou zahraniční osoby splnění kvalifikačních
předpokladů doklady podle právního řádu platného v zemi jejich sídla,
popřípadě bydliště.
3.6. Požadované doklady (s výjimkou dokladů dle § 2b odst. 1 písm. d)
a písm. f) zákona) nesmějí být starší než 90 kalendářních dnů před
datem odevzdání nabídky.
Veškeré listiny vystavené uchazečem musí být podepsány uchazečem
nebo jeho zmocněncem. Je-li právnickou osobou, pak jeho statutárním
orgánem v souladu se zápisem v obchodním rejstříku nebo jeho
zmocněncem.
3.7. Další kvalifikační předpoklady:
a) Akceptace uchazeče současně Světovou bankou, Evropskou investiční
bankou a Sumitomo Mitsui Banking Corporation Limited (ověří zadavatel).
b) Doklad o prokazatelných zkušenostech uchazeče s auditem obchodních
společností se sídlem na území České republiky podle českých,
mezinárodních (IFRS), případně amerických (U.S.GAAP) účetních
standardů, přičemž za prokázání se považuje předložení dvou účetních
závěrek (včetně výroku auditora) společností, u kterých uchazeč
provedl ověření účetní závěrky současně alespoň podle dvou z výše
uvedených standardů v průběhu posledních třech let.
c) Čestné prohlášení o závazku uchazeče zachovat kontinuitu při
vykazování výsledků hospodaření, aktiv a pasiv zadavatele podle IFRS
a U.S.GAAP včetně výběru možných alternativ a struktury účetních
výkazů s ohledem na již zveřejněné údaje.
d) Čestné prohlášení o závazku uchazeče spolupracovat dle potřeby
zadavatele při zpracování definitivní podoby přílohy k účetní
závěrce podle IFRS, která bude splňovat veškeré požadavky
mezinárodních účetních standardů.
e) Předání úplného seznamu společností se sídlem na území České
republiky, ve kterých uchazeč provedl ověření účetní závěrky v
posledních třech letech, a výslovný souhlas uchazeče s tím, že
jakákoliv v seznamu uvedená společnost může být zadavatelem požádána
o konzultaci v souvislosti s prováděným auditem.
f) Čestné prohlášení o závazku uchazeče poskytovat dle požadavku
zadavatele konzultace ve věci složitějších účetních případů v
průběhu roku a aktivně se účastnit na zpracování mezitímních
účetních výkazů dle IFRS (interim reports) ve čtvrtletní periodicitě.
g) Předání seznamu společností se sídlem na území České republiky,
kterým uchazeč v průběhu posledních pěti letech ověřoval účetní
závěrku, a tyto společnosti v tomto období vydaly emisi dluhopisů,
jejíž prospekt byl ověřen uchazečem. Tento seznam musí obsahovat
alespoň jednu společnost.
h) Předání seznamu společností, kterým uchazeč v průběhu posledních
třech let ověřoval účetní závěrku, a tyto společnosti ji v tomto
období předložily Komisi pro burzu a cenné papíry USA (U. S.
Securities and Exchange Commission) FORM 20-F, který byl uchazečem
ověřen. Tento seznam musí obsahovat alespoň jednu společnost.
i) Předání věcného seznamu soudních sporů ve věcech daňových, na
kterých uchazeč pracoval v posledních třech letech, s popisem
řešeného případu a jména advokátních kanceláří, se kterými na těchto
případech spolupracoval. Tento seznam musí obsahovat alespoň tři
případy.
j) Předání věcného seznamu případů, u kterých uchazeč řešil v
posledních třech letech otázky daňového rezidentství, dle práva zemí
místa určení, popřípadě i tranzitu, při vývozu zboží, služeb a
jiných podnikatelských aktivit českých subjektů. Tento seznam musí
obsahovat alespoň tři případy.
k) Prokazatelné zkušenosti uchazeče s poskytováním daňového
poradenství a daňové optimalizace společnostem se sídlem na území
České republiky v oboru elektroenergetiky, doložené seznamem těchto
společností, pro které uchazeč pracoval v posledních třech letech.
Tento seznam musí obsahovat alespoň jednu společnost.
4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky
Nedoložení níže uvedených dalších předpokladů v nabídce má též za
následek její vyřazení z dalšího posuzování a hodnocení a vyloučení
uchazeče z účasti na OVS.
4.1. Uchazeč je povinen doložit čestným prohlášením, že disponuje
technickým a materiálním vybavením k plnění veřejné zakázky,
dostatečným personálním zabezpečením splnění veřejné zakázky
příslušnými odbornými profesemi v pracovních týmech. Smlouva
zakládající pracovněprávní, resp. jiný právní vztah s těmito
odborníky, musí být vždy písemná. Existence tohoto právního vztahu
se dokládá smlouvami nebo čestným prohlášením. Uchazeč je povinen v
nabídce prezentovat jednotlivé odborníky, kteří se budou podílet na
splnění veřejné zakázky.
4.2. Uchazeč je povinen v nabídce prohlásit, že akceptuje zadavatelem
zpracovaný závazný obsah smlouvy na ověření účetní závěrky a
související služby, ostatní účetní poradenské služby a daňové
poradenské služby pro společnost ČEZ, a. s., který je součástí
zadávací dokumentace. Tato akceptace závazného obsahu smlouvy na
ověření účetní závěrky a související služby, ostatní účetní
poradenské služby a daňové poradenské služby pro společnost ČEZ, a. s.,
je dalším předpokladem pro plnění veřejné zakázky.
Návrh smlouvy na ověření účetní závěrky a související služby,
ostatní účetní poradenské služby a daňové poradenské služby pro
společnost ČEZ, a. s., předložený uchazečem v nabídce, vznikne
doplněním všech požadovaných údajů uchazečem do závazného obsahu
smlouvy na ověření účetní závěrky a související služby, ostatní
účetní poradenské služby a daňové poradenské služby pro společnost
ČEZ, a. s.
V případě předložení jiného návrhu smlouvy na ověření účetní závěrky
a související služby, ostatní účetní poradenské služby a daňové
poradenské služby pro společnost ČEZ, a. s., nebo bude-li znění
návrhu smlouvy na ověření účetní závěrky a související služby,
ostatní účetní poradenské služby a daňové poradenské služby pro
společnost ČEZ, a. s., předložené uchazečem v rozporu se závazným
obsahem smlouvy na ověření účetní závěrky a související služby,
ostatní účetní poradenské služby a daňové poradenské služby pro
společnost ČEZ, a s., bude toto posuzováno jako nesplnění podmínek
OVS a příslušný uchazeč bude ze soutěže vyloučen.
4.3. Zadavatel si vyhrazuje možnost formou vzájemně odsouhlasených
dodatků provést případné změny předmětu a termínu plnění smlouvy na
ověření účetní závěrky a související služby, ostatní účetní
poradenské služby a daňové poradenské služby pro společnost ČEZ, a.
s., a z toho vyplývající změny souvisejících částí smlouvy ve vazbě
na změny právních předpisů a změny podnikatelského prostředí.
4.4. Uchazeč jedná v rámci OVS sám (je-li právnickou osobou, pak
prostřednictvím statutárního orgánu), nebo prostřednictvím zmocněnce
na základě písemného zmocnění s přesně vymezeným rozsahem zastupování.
4.5. Jednání v rámci OVS a při celém plnění veřejné zakázky musí být
v českém jazyce.
5. Způsob hodnocení nabídek
5.1 Nabídky budou hodnoceny pomocí čtyř kritérií:
a) cena za ověření účetní závěrky a související služby
b) cena za poskytování ostatních účetních poradenských služeb
c) cena za poskytování daňových poradenských služeb
d) způsob zajištění nabídky
Každé kritérium bude hodnoceno 0 až 100 body (100 bodů nejlepší).
5.2 Váhy hodnocených částí nabídky (kritérií)
- cena za ověření účetní závěrky a související služby .......... 0,4
- cena za poskytování ostatních účetních poradenských služeb ... 0,1
- cena za poskytování daňových poradenských služeb ............. 0,2
- způsob zajištění nabídky ..................................... 0,3
5.3 V případě shodného celkového výsledku hodnocení u dvou či více
nabídek rozhoduje pro stanovení pořadí nižší cena za ověření účetní
závěrky a související služby.
6. Kritéria hodnocení nabídek
6.1 Cena za ověření účetní závěrky a související služby
Uchazeč stanoví cenu za ověření účetní závěrky a související služby
v jednom účetním období (rok).
6.2 Cena za poskytování ostatních účetních poradenských služeb
Uchazeč uvede průměrnou cenu za hodinu poskytování ostatních účetních
poradenských služeb.
6.3 Cena za poskytování daňových poradenských služeb
Uchazeč uvede průměrnou cenu za hodinu poskytování daňových
poradenských služeb.
6.4 Ceny dle bodů 6.1., 6.2., 6.3. budou uvedeny v korunách českých
bez DPH, budou maximální a budou zahrnovat veškeré náklady uchazeče
související se splněním příslušné části nabídky.
Tyto ceny lze v následujících letech upravit dohodou na základě
vývoje inflace.
6.5 Způsob zajištění nabídky
Zadavatel požaduje, aby uchazeč ve své nabídce popsal minimálně:
a) způsob a přístup k zajištění veřejné zakázky k plněním uvedeným v bodě 1.
b) složení a kvalifikační předpoklady pracovních týmů pro jednotlivé
služby uvedené v bodech 1.A., 1.B., 1.C.
7. Platební podmínky
Podkladem pro zaplacení sjednané ceny (odměny) je faktura, která
musí splňovat náležitosti uvedené v § 13a obchodního zákoníku,
náležitosti daňového dokladu dle § 12 zákona 588/1992 Sb., o dani z
přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, a náležitosti
účetního dokladu.
Splatnost faktur je 21 dnů od jejich doručení zadavateli. Platební
podmínky jsou podrobněji rozvedeny v zadávací dokumentaci.
8. Soutěžní lhůta a otevírání obálek s nabídkami
8.1. Soutěžní lhůta, ve které lze podávat nabídky, počíná běžet dnem
vyhlášení soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou
otevírání obálek s nabídkami.
8.2. Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 29. 10. 2003 v Kongresovém
sálu, 6. patro, budovy zadavatele (ČEZ, a. s., Duhová 2/1444, PSČ 140 53,
Praha 4) od 12.00 hodin.
9. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze podat nabídky
9.1. Uchazeči mohou své nabídky v písemné podobě podat v průběhu soutěžní lhůty:
a) osobně (nebo kurýrní poštou) v pracovní dny v době od 8.00 hod. do
11.30 hod. a od 12.00 hod. do 14.30 hod. a v den otevírání obálek
pouze v době od 8.00 hod. do 12.00 hod. do podatelny zadavatele na
tuto adresu:
ČEZ, a. s., podatelna, Duhová 2/1444, PSČ 140 53, Praha 4, Česká republika.
b) doporučeně poštou na adresu uvedenou v bodě 9.1. písm. a).
Nabídky musí být zadavateli doručeny nejpozději do konce soutěžní lhůty.
9.2. Nabídky se podávají v uzavřených obálkách (krabici, jiném obalu)
opatřené na uzávěru podpisem uchazeče (je-li fyzickou osobou) nebo
razítkem a podpisem statutárního zástupce uchazeče (je-li právnickou
osobou).
Přední stranu obálky je doporučeno zřetelně označit nápisem «Neotevírat
do 12 hod. dne 29. 10. 2003 - Veřejná obchodní soutěž na ověření účetní
závěrky.»
10. Zadávací lhůta
Zadávací lhůta činí v souladu s ustanovením § 8 zákona 90 dnů. Její
běh počíná dnem následujícím po dni otevírání obálek s nabídkami.
11. Firma, sídlo, telefon a fax zadavatele
11.1. Zadavatelem je: ČEZ, a. s.
Duhová 2/1444
Praha 4
PSČ 140 53
tel.: 271 131 111
fax: 271 132 001
11.2. Kontaktní osoba zadavatele:
JUDr. Božena Růžičková
tel.: 271 13 28 37
fax: 271 13 20 31
e-mail: ruzicb1.hsp@mail.cez.cz
11.3. Dotazy týkající se případného vysvětlení nebo upřesnění
podmínek OVS učiněné telefonicky, faxem nebo elektronickou poštou
musí být do tří dnů potvrzeny písemně. Dotazy musí být písemně
doručeny na adresu kontaktní osoby nejpozději do 7 dnů před
uplynutím soutěžní lhůty. Na později doručené dotazy nebude
odpovězeno.
12. Zadávací dokumentace
Zadávací dokumentace bude obsahovat: «Závazný obsah smlouvy na
ověření účetní závěrky a související služby, ostatní poradenské
služby a daňové poradenské služby pro společnost ČEZ, a. s., a
předpokládanou strukturu konsolidačního celku.
13. Adresa a doba, v níž je možno vyzvednout zadávací dokumentaci
13.1. Zadávací dokumentaci si lze vyzvednout dne 24. 9. 2003 v době
od 9.00 hod. do 15.00 hod. na adrese zadavatele uvedené v bodě 11.
vyhlášení OVS u kontaktní osoby zadavatele.
13.2. Zájemce o zadávací dokumentaci je povinen kontaktní osobě
zadavatele předat písemné prohlášení, podepsané osobou oprávněnou
jednat za zájemce o tom, že si zadávací dokumentaci vyžaduje výlučně
pro účel této veřejné obchodní soutěže. K tomuto prohlášení bude
přiložena fotokopie oprávnění k podnikání zájemce (výpis z
obchodního nebo živnostenského rejstříku). Dále je zájemce povinen
písemně uvést osobu, na kterou má být zasílána korespondence OVS, a
osobu, která je zmocněna převzít zadávací dokumentaci.
14. Požadavek na poskytnutí jistoty
14.1. K zajištění splnění povinností uchazeče vyplývajících z účasti
ve veřejné obchodní soutěži vyžaduje zadavatel v souladu s § 23
zákona poskytnutí jistoty ve výši 500.000,- Kč (pět set tisíc korun
českých). Jistota může být uchazečem poskytnuta jednou z forem
stanovených v § 24 zákona.
14.2. Účet zadavatele pro poskytnutí jistoty ve formě složení
peněžité částky je veden u Komerční banky a. s., Václavské nám. 42,
PSČ 114 07, Praha 1, číslo účtu: 275868000227/0100. Pro jednoznačnou
identifikaci musí být uveden variabilní symbol 35201 a jako
specifický symbol uvede uchazeč své IČ. Peněžitá částka odpovídající
výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den
předcházející dni otevírání obálek.
14.3. Složení jistoty prokáže uchazeč příslušným potvrzením, které je
nedílnou součástí nabídky. Při poskytnutí jistoty formou bankovní
záruky nesmí být její platnost kratší než zadávací lhůta prodloužená
o 90 kalendářních dnů.
15. Další podmínky soutěže
15.1. Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
15.2. Vybraný uchazeč není oprávněn postoupit zakázku třetí osobě.
15.3. Uchazeči nemají nárok na náhradu nákladů spojených s OVS, a to ani
v případě, že zadavatel OVS zruší nebo odmítne všechny nabídky.
16. Požadavky na formální úpravu, strukturu a obsah nabídky
16.1. Nabídka musí být zpracována v českém jazyce (předložené cizojazyčné
listiny musí být doplněny úředně ověřeným překladem do českého jazyka).
16.2. Uchazeč předkládá nabídku v pěti číslovaných vyhotoveních.
Originál nabídky, který bude obsahovat originální dokumenty nebo
jejich ověřené kopie, bude označen «Výtisk č. 1 - originál».
16.3. Řazení dokumentů v jednotlivých vyhotoveních písemné nabídky bude
provedeno takto:
a) název obchodní veřejné zakázky, datum a podpis uchazeče (jedná-li
se o fyzickou osobu), resp. razítko a podpis osob oprávněných jednat
za uchazeče (jedná-li se o právnickou osobu),
b) obsah nabídky s uvedením jejích jednotlivých částí a příloh,
c) základní údaje o uchazeči, tj. jméno nebo obchodní firma, právní
forma, sídlo, IČ, DIČ, bankovní spojení, statutární orgán, určená
kontaktní osoba,
d) doklad o oprávnění k podnikání - výpis z neveřejné části
živnostenského rejstříku, výpis z obchodního rejstříku (je-li zde
uchazeč zapsán), jiné doklady podle povahy podnikání,
e) čestná prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů podle bodu
3 vyhlášení OVS, ostatní listiny prokazující kvalifikační předpoklady,
f) doklady prokazující další předpoklady dle bodu 4 vyhlášení OVS,
g) popis způsobu zajištění veřejné zakázky ve struktuře podle bodu 1.
16.4. Jednotlivé listy nabídky musí být spojeny nerozebíratelným
způsobem. Všechny listy včetně úředních listin musí být v každém
vyhotovení nabídky očíslovány nepřerušovanou číselnou řadou. K
originálu - výtisku č. 1 nabídky bude volně přiložen (neprošit)
doklad o poskytnutí jistoty a čtyři výtisky návrhu smlouvy o
poskytování auditorských a poradenských služeb, podepsané oprávněnými
osobami uchazeče a parafované na všech stranách textu smlouvy.
17. Práva zadavatele
Zadavatel si vyhrazuje tato práva:
a) změnit podmínky soutěže
b) zrušit soutěž i bez udání důvodu
c) odmítnout všechny podané nabídky
d) nevybrat žádnou z podaných nabídek
e) neuzavřít smlouvu na ověření účetní závěrky a související služby,
ostatní účetní poradenské služby a daňové poradenské služby pro
společnost ČEZ, a. s.
f) nevracet uchazečům podané nabídky, neboť okamžikem převzetí se
nabídka uchazeče stává vlastnictvím zadavatele.
V Praze dne 5. 9. 2003
Ing. David Svojitka Ing. Jaroslav Lang
výkonný ředitel pro finance a správu ředitel sekce správa majetku,
obchod a služby
179456-37/03