Portál veřejné správy

Zápis 178585-35/03

Obchodní jménoSeveročeské doly a.s.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO49901982
SídloBoženy Němcové 5359, 430 01 Chomutov
Publikováno03. 09. 2003
Značka OV178585-35/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Severočeské doly a.s. A-4 Vyhlášení obchodní veřejné soutěže v souladu s ustanovením Části druhé, Hlava I, § 4 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon) na veřejnou zakázku: Provádění vrtných a trhacích prací na těžebních lokalitách Severočeských dolů a.s. 1. ZADAVATEL OBCHODNÍ VEŘEJNÉ SOUTĚŽE Severočeské doly a.s. Sídlo: Boženy Němcové 5359, 430 01 Chomutov IČO: 49901982 zaps. v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 495 Ředitel DB ing. Vincenc Antonín. 2. KONTAKTNÍ ADRESA ZADAVATELE Severočeské doly a.s., Boženy Němcové 5359, 430 01 Chomutov Kontaktní osoba: ing. Jaromír Täuber - vedoucí OŘV DB adresa: Severočeské doly a.s., Doly Bíliny, 5. května 213, 418 29 Bílina tel.: +420 417 805 010, +420 602 345 371 e-mail: tauber@mail.sdas.cz. 3. VYMEZENÍ PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY 3.1 Předmětem plnění této veřejné zakázky je «Provádění vrtných a trhacích prací na těžebních lokalitách Severočeských dolů a.s. v rozsahu cca 200 000 bm/rok. 3.2 Bližší specifikace prací: a) Provádění předvrtávání na zjišťování výskytu starých nezavalených důlních děl a jejich případná likvidace před postupy těžebních velkostrojů v řezech. b) Rozrušování netěžitelných poloh prostřednictvím trhacích prací před postupy těžebních velkostrojů v řezech. c) Provádění příložného sekundárního rozrušování nadměrných kusů. d) Provádění nátřasných trhacích prací nadložních zemin v řezech. e) Provádění nátřasných trhacích prací uhelné sloje v řezech. f) Poskytnutí pohotovostní služby dle b v případech určených zadavatelem. 3.3 Bližší specifikace objemů prací: vrtné práce cca 115 000 bm/rok trhací práce cca 85 000 bm/rok. 4. DOBA A MÍSTO PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY 4.1 Předpokládané termíny realizace: zahájení 1/2004. Smlouva bude sjednána na dobu neurčitou. 4.2 Místem plnění veřejné zakázky je: Česká republika - Severočeské doly a.s. v těžebních podmínkách stanovených pro Doly Bílina. 5. POŽADAVKY NA PROKÁZÁNÍ KVALIFIKAČNÍCH PŘEDPOKLADů 5.1 Uchazeč musí prokázat, že splňuje základní kvalifikační předpoklady dle § 25 odst. 1 písm. a) až g) zákona, způsobem dle § 2c odst. 1 a § 2a odst. 5 zákona. Předložené doklady o oprávnění k podnikání musí prokazatelně pokrývat veškeré činnosti, které jsou předmětem plnění veřejné zakázky a které vyplývají ze specifikace předmětu poptávaného plnění uvedené v podmínkách této OVS a v zadávací dokumentaci. 5.1.1 Uchazeč musí splňovat podmínky dle § 5 odst. 3 a § 25 zákona č. 61/1988 Sb., v platném znění. 5.2 Předloží-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel dle § 2a odst. 4 zákona prokázání všech kvalifikačních předpokladů dle § 2b odst. 1 písm. a) až g) zákona způsobem dle § 2c odst. 1 zákona u těchto osob tak, že každá z nich prokáže splnění všech kvalifikačních předpokladů. Plnění veřejné zakázky těmito osobami společně a rozsah plnění každé z takových osob musí být v nabídce doloženo smlouvou uzavřenou všemi osobami předkládajícími společnou nabídku. 5.3 U nabídek předpokládajících splnění veřejné zakázky s pomocí jiných osob dle § 2a odst. 5 zákona prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku podává, pokud se jeho oprávnění vztahuje na celý rozsah veřejné zakázky, jinak i tyto jiné osoby (subdodavatelé) prokazují splnění všech kvalifikačních předpokladů dle § 2b písm. a) až g) zákona, způsobem dle § 2c odst. 1 zákona. 5.4 K prokazování kvalifikačních předpokladů odpovědných zástupců u uchazeče, u společných osob a u jiných osob požaduje zadavatel předložení úředně ověřené kopie výpisu z neveřejné části živnostenského rejstříku. 6. ZPůSOB HODNOCENÍ NABÍDEK 6.1 Nabídky, u kterých zadavatel shledá, že nesplňují požadavky tohoto vyhlášení, zadávací dokumentace nebo zákona č. 199/1994 Sb., budou zadavatelem vyřazeny z posuzování a hodnocení a příslušného uchazeče zadavatel vyloučí z další účasti na této veřejné zakázce. 6.2 Hodnocení nabídek bude prováděno podle ekonomické vhodnosti nabídek. Následující kritéria pro hodnocení jsou řazena sestupně podle významu: - výše nabídkové ceny - technická úroveň nabízeného díla - zkušenosti a reference o uchazeči, o jím prováděných činnostech shodných s činnostmi uvedenými v čl. 3.2 těchto podmínek OVS, uskutečněných uchazečem v posledních 3 letech v ročním objemu nejméně 10 milionů Kč, s označením místa plnění a kontaktní osoby objednavatele. 7. POŽADAVKY NA JEDNOTNÝ ZPůSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKOVÉ CENY VČETNĚ PLATEBNÍCH PODMÍNEK 7.1 Nabídková cena musí být pevná, maximální po celou dobu plnění veřejné zakázky. Musí být uvedena bez DPH a členěna v souladu se zadávací dokumentací a musí zahrnovat veškeré náklady pro provedení díla. V této ceně budou též zahrnuty i oceněné práce neuvedené v podmínkách této OVS a ZD, které uchazeč považuje za nezbytné pro realizaci své činnosti. Tyto nezbytné práce uvede uchazeč v rámci členění nabídkové ceny dle bodu 7.3. Přípustná měna nabídkové ceny je česká koruna (Kč/CZK). 7.2 Nabídková cena je překročitelná pouze v případě, že důvody k překročení leží jednoznačně na straně zadavatele nebo v případě, že v průběhu provádění veřejné zakázky byly odhaleny podstatné, nepředpokládané skutečnosti nezahrnuté do řešení v zadávací dokumentaci. 7.3 Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu za splnění veřejné zakázky s uvedením následujících údajů a v tomto členění: a) cena za provedení vrtných prací na běžný metr, b) cena za provedení trhacích prací na běžný metr, c) cena za dodané výbušniny na běžný metr, d) ostatní, e) cena celkem na běžný metr. 7.4 Nabídková cena strukturovaná dle výše uvedených požadavků na její zpracování musí být datována, orazítkována (má-li uchazeč razítko) a podepsána v souladu s výpisem z obchodního rejstříku, je-li do něj uchazeč zapsán, a musí být uvedena odděleně mimo vlastní nabídku uchazeče v jedné zvláštní zalepené obálce, která bude součástí originálu nabídky. V případě uchazečů nezapsaných v obchodním rejstříku musí stejným způsobem datovat, orazítkovat a podepsat osoba oprávněná jménem uchazeče jednat. Oddělená obálka s nabídkovou cenou uchazeče nesmí být neoddělitelně spojena s vlastní nabídkou. 7.5 Smluvní cena bude hrazena měsíčně na základě měsíčních faktur, které musí mít všechny náležitosti daňového dokladu dle § 12 zák. č. 588/1992 Sb. 8. SOUTĚŽNÍ LHůTA, MÍSTO PODÁNÍ A MÍSTO OTEVÍRÁNÍ OBÁLEK S NABÍDKAMI 8.1 V případě osobního podání nabídky mohou být tyto předány v průběhu celé lhůty pro podání nabídek, a to každý pracovní den od 7.00 do 14.00 hodin. V poslední den lhůty pro podání nabídek končí možnost osobního podání nabídky zahájením aktu otevírání obálek s nabídkami v 9.00 hodin v zasedací místnosti správní budovy Severočeských dolů a.s., Dolů Bílina, ul. 5. května 213, Bílina, č. dveří 86. 8.2 Místem osobního podání nabídky (nebo místem doručení pro službu kurýrní pošty) je sekretariát ředitele Severočeských dolů a.s., Dolů Bílina, ul. 5. května 213, Bílina, č. dveří 87. 8.3 V případě podání nabídky doporučeně poštou bude tato zaslána na následující adresu: Severočeské doly a.s., Doly Bílina Sekretariát ředitele dolu ul. 5. května 213 418 29 Bílina. 8.4 Odpovědnost za doručení nabídky v průběhu lhůty pro podání nabídek je zcela na straně zájemce. 8.5 Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 10. 10. 2003 v 9.00 hodin v souladu s § 28-30 zákona v zasedací místnosti sídla Dolů Bílina, v místnosti č. 86, ul. 5. května 213, Bílina. 9. ZADÁVACÍ LHůTA 9.1 Zadávací lhůta činí v souladu se zákonem 40 kalendářních dnů. 10. PROHLÍDKA MÍSTA PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY 10.1 Za účelem seznámení se s místem plnění bude uskutečněna prohlídka místa plnění veřejné zakázky. Sraz zájemců bude dne 12. 9. 2003 v 9.00 hodin místního času na adrese Doly Bílina, 5. května 213, Bílina, v zasedací místnosti č. 41, budova C. Účast zástupců každého jednotlivého zájemce je zadavatelem omezena na 2 osoby. Na této schůzce zodpovědný zaměstnanec zadavatele provede zájemce a dle možností odpoví na dotazy zájemců, které obdrží písemně, nejpozději do ukončení prohlídky. O průběhu prohlídky bude proveden zápis, který se stane nedílnou součástí zadávací dokumentace a který obdrží všichni zájemci. 10.2 Účastníci prohlídky musí předložit písemné pověření k účasti na prohlídce podepsané statutárním orgánem zájemce. Každý zájemce si pro prohlídku zajistí terénní automobil. 11. VYJASNĚNÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE 11.1 Zájemce po prohlídce místa plnění, nejpozději však 14 dní před skončením soutěžní lhůty, zadavateli písemné potvrdí, že obdržel všechny podklady nutné pro zpracování nabídky a nemá ve vztahu ke zpracování nabídky žádné dotazy či připomínky. Pro případ, že zájemce odmítne zadavateli tyto skutečnosti písemně potvrdit, musí ve lhůtě 3 dnů od tohoto odmítnutí písemně uvést, které další podklady ze strany zadavatele pro zpracování nabídky požaduje. 12.POSKYTNUTÍ JISTOTY 12.1 Zadavatel požaduje v souladu s § 23 zákona poskytnutí jistoty ve výši 600 000 Kč (slovy: šest set tisíc korun českých) jednou z forem dle § 24 zákona. 12.2 Jistotu v hotovosti složí zájemci na účet zadavatele u Komerční banky a.s. na číslo účtu 27-7664650227, kód banky 0100, variabilním symbolem je IČ zájemce, konst. symbol 0558, specifický symbol 2000. 12.3 Doklad o poskytnutí jistoty předloží uchazeč v originále jako součást své nabídky. Skončení platnosti bankovní záruky v průběhu soutěže je důvodem k vyloučení uchazeče ze soutěže ke dni skončení platnosti bankovní záruky, pokud nedojde k prodloužení platnosti záruční listiny a nebude uchazečem zadavateli v originále včas doručeno. 12.4 V případě použití bankovní záruky bude mít bankovní záruka platnost minimálně 210 dnů od termínu ukončení soutěžní lhůty, přičemž za doklad se považuje písemné prohlášení banky v záruční listině, že přebírá vůči zadavateli neodvolatelnou záruku na celou požadovanou částku a že vyplatí zadavateli jako věřiteli bez odkladu a námitek celou částku vedenou jako neodvolatelná záruka po obdržení první výzvy. 13. ADRESA A LHůTA PRO NAHLÉDNUTÍ NEBO VYZVEDNUTÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE 13.1 Detailní podmínky soutěže jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která bude zájemcům zpřístupněna na adrese: Severočeské doly a.s., Doly Bílina, 5. května 213, 418 29 Bílina ing. Jaromír Täuber - vedoucí OŘV DB tel.: +420 417 805 010, +420 602 345 371 e-mail: tauber@mail.sdas.cz 13.2 Zadávací dokumentace bude přístupná ve vytištěné podobě v českém jazyce. 13.3 K nahlédnutí a prostudování bude zadávací dokumentace zpřístupněna zájemcům bezplatně v období ode dne vyhlášení obchodní veřejné soutěže do dne konání prohlídky místa plnění veřejné soutěže v pracovní dny od 8.00 hod. do 14.00 hod. na adrese uvedené výše. 13.4 Zadávací dokumentaci obdrží zájemce, který se přihlásí do soutěže a současně si objedná zadávací dokumentaci. 13.5 Objednané zadávací dokumentace budou pověřeným zástupcům přihlášených zájemců vydávány osobně na adrese kontaktní osoby zdarma. Pověření zástupci přihlášených zájemců se prokážou písemným prohlášením statutárního orgánu zájemce. Prohlášení bude obsahovat identifikační údaje zájemce, zaváže zájemce použít předanou dokumentaci pouze ke zpracování nabídky k plnění této veřejné zakázky, bude obsahovat kopii výpisu z obchodního rejstříku zájemce, příjmení a jméno, číslo průkazu totožnosti osoby pověřené k převzetí zadávací dokumentace a daňové identifikační číslo zájemce. 14. POŽADAVKY NA PROKÁZÁNÍ DALŠÍCH PŘEDPOKLADů PRO SPLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY 14.1 V souladu s § 2f zákona stanovuje zadavatel další předpoklady pro plnění veřejné zakázky následovně: 14.1.1 Uchazeč se musí prokázat formou referenční listiny vystavené odběratelem na předchozí provedení alespoň jedné zakázky obdobného charakteru realizované v posledních třech (3) letech ve finančním objemu minimálně 10 000 000 Kč. 14.1.2 Uchazeč předloží fotokopii pojistné smlouvy na pojištění odpovědnosti za škodu vzniklou jinému při výkonu své činnosti. 14.1.3 Uchazeč prokáže formou čestného prohlášení, že není v prodlení s plněním žádného svého peněžitého závazku vyplývajícího z jeho obchodních vztahů. 14.2 Uchazeč, který ve své nabídce nedoloží nebo nesplní výše uvedené další předpoklady pro splnění veřejné zakázky, bude vyloučen z další účasti v této obchodní veřejné soutěži, a to v souladu se zákonem. 15. DALŠÍ PODMÍNKY SOUTĚŽE 15.1 Uchazeč má právo podat pouze jednu nabídku, která musí obsahovat nabídku celého předmětu díla. Uchazeč, který předloží více než jednu nabídku, bude z další účasti v této soutěži vyloučen. Toto ustanovení však nebrání uchazeči nabídnout v pozici subdodavatele zboží nebo služby kterémukoliv z ostatních uchazečů. 15.2 Uchazeč dodrží způsob nabídky uvedený v tomto vyhlášení v čl. 18 ZPůSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY. 15.3 Zadavatel nepřipouští variantní řešení veřejné zakázky. 15.4 Uchazeč/zájemce se obchodní veřejné soutěže účastní na vlastní náklady a prohlídky staveniště na vlastní nebezpečí. 16. OMEZENÍ SOUTĚŽE NA TUZEMSKÉ OSOBY 16.1 Zadavatel omezuje plnění veřejné zakázky pouze na tuzemské osoby. 17. PRÁVA ZADAVATELE 17.1 Zadavatel si vyhrazuje práva: 17.1.1 Odmítnout všechny předložené nabídky bez udání důvodů. 17.1.2 Zrušit obchodní veřejnou soutěž do doby rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky. 17.1.3 Nevracet podané nabídky. 17.1.4 Změnit podmínky zadání obchodní veřejné soutěže do skončení soutěžní lhůty. 17.1.5 Vyloučit uchazeče, jehož nabídka nebude splňovat podmínky stanovené vyhlášením obchodní veřejné soutěže, zákonem nebo zadávací dokumentací. 18. ZPůSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY 18.1 Každá podaná nabídka uchazeče musí obsahovat doklady o prokázání kvalifikačních předpokladů a doklady o splnění dalších předpokladů, doklad o složení jistoty, datovaný, orazítkovaný (pokud má uchazeč razítko) a v souladu s výpisem z obchodního rejstříku (je-li do něj uchazeč zapsán) podepsaný návrh smlouvy a dále každý průvodní dopis nabídky uchazeče musí být datován, orazítkován a podepsán v souladu s výpisem z obchodního rejstříku (je-li do něj uchazeč zapsán). V případě uchazečů nezapsaných do obchodního rejstříku všechny výše uvedené doklady musí podepsat osoba oprávněná k jednání za uchazeče. 18.2 Nabídka uchazeče musí být zpracována v českém jazyce. Veškerá korespondence mezi zájemcem/uchazečem a zadavatelem bude vedena v českém jazyce. 18.3 Vlastní nabídka uchazeče bude zpracována ve formě «návrhu smlouvy o dílo s přílohami». Bude tvořena dokumenty, jejichž rozpis a podrobná specifikace jsou uvedené v zadávací dokumentaci. Jednotlivé části nabídky budou zpracovány zvlášť a zabezpečeny proti neoprávněné manipulaci. 18.4 Nabídka musí být předložena v 1 originálu a ve 3 kopiích. 18.5 Nabídka musí být napsána nebo vytištěna čitelně nesmazatelným tiskem, jednoznačně, bez vsuvek, korekcí a jiných nejasností. Všechny stránky nabídky musí být parafovány osobou nebo osobami oprávněnými jednat jménem uchazeče, v případě pověření je toto oprávnění třeba řádně doložit plnou mocí. 18.6 Originál a každá z kopií nabídky musí být předloženy v samostatných neprůhledných a řádně zalepených obálkách. Spoje obálek musí být uchazečem přelepeny a orazítkovány razítkem s obchodní firmou uchazeče, případně podepsány statutárním zástupcem uchazeče, je-li právnickou osobou, v případě fyzické osoby osobou oprávněnou jednat jejím jménem. 18.7 Každá z obálek musí být označena následujícími údaji: 18.7.1 Název obchodní veřejné soutěže: «Provádění vrtných a trhacích prací na těžebních lokalitách Severočeských dolů». 18.7.2 Obchodní jméno a adresa zadavatele. 18.7.3 Obchodní firma a sídlo zájemce. 18.7.4 Nápis «ORIGINÁL» nebo «KOPIE». 18.7.5 Nápis «NEOTVÍRAT PŘED 9.00 hod. dne 10. 10. 2003». 18.8 Nabídka nesplňující náležitosti tohoto čl. 18 bude zadavatelem vyřazena z dalšího posuzování a hodnocení a příslušný uchazeč bude ze soutěže vyloučen. 178585-35/03