VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Severočeské doly a.s.
A-4
Vyhlášení obchodní veřejné soutěže
v souladu s ustanovením Části druhé, Hlava I, § 4 zákona č. 199/1994 Sb.,
o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen
zákon)
na veřejnou zakázku:
Provádění vrtných a trhacích prací na těžebních lokalitách Severočeských
dolů a.s.
1. ZADAVATEL OBCHODNÍ VEŘEJNÉ SOUTĚŽE
Severočeské doly a.s.
Sídlo: Boženy Němcové 5359, 430 01 Chomutov
IČO: 49901982
zaps. v obchodním rejstříku vedeném
Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 495
Ředitel DB ing. Vincenc Antonín.
2. KONTAKTNÍ ADRESA ZADAVATELE
Severočeské doly a.s., Boženy Němcové 5359, 430 01 Chomutov
Kontaktní osoba:
ing. Jaromír Täuber - vedoucí OŘV DB
adresa: Severočeské doly a.s., Doly Bíliny, 5. května 213, 418 29 Bílina
tel.: +420 417 805 010, +420 602 345 371
e-mail: tauber@mail.sdas.cz.
3. VYMEZENÍ PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
3.1 Předmětem plnění této veřejné zakázky je «Provádění vrtných a
trhacích prací na těžebních lokalitách Severočeských dolů a.s. v
rozsahu cca 200 000 bm/rok.
3.2 Bližší specifikace prací:
a) Provádění předvrtávání na zjišťování výskytu starých nezavalených
důlních děl a jejich případná likvidace před postupy těžebních
velkostrojů v řezech.
b) Rozrušování netěžitelných poloh prostřednictvím trhacích prací
před postupy těžebních velkostrojů v řezech.
c) Provádění příložného sekundárního rozrušování nadměrných kusů.
d) Provádění nátřasných trhacích prací nadložních zemin v řezech.
e) Provádění nátřasných trhacích prací uhelné sloje v řezech.
f) Poskytnutí pohotovostní služby dle b v případech určených
zadavatelem.
3.3 Bližší specifikace objemů prací:
vrtné práce cca 115 000 bm/rok
trhací práce cca 85 000 bm/rok.
4. DOBA A MÍSTO PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
4.1 Předpokládané termíny realizace: zahájení 1/2004.
Smlouva bude sjednána na dobu neurčitou.
4.2 Místem plnění veřejné zakázky je:
Česká republika - Severočeské doly a.s. v těžebních podmínkách
stanovených pro Doly Bílina.
5. POŽADAVKY NA PROKÁZÁNÍ KVALIFIKAČNÍCH PŘEDPOKLADů
5.1 Uchazeč musí prokázat, že splňuje základní kvalifikační
předpoklady dle § 25 odst. 1 písm. a) až g) zákona, způsobem dle §
2c odst. 1 a § 2a odst. 5 zákona. Předložené doklady o oprávnění k
podnikání musí prokazatelně pokrývat veškeré činnosti, které jsou
předmětem plnění veřejné zakázky a které vyplývají ze specifikace
předmětu poptávaného plnění uvedené v podmínkách této OVS a v
zadávací dokumentaci.
5.1.1 Uchazeč musí splňovat podmínky dle § 5 odst. 3 a § 25 zákona č.
61/1988 Sb., v platném znění.
5.2 Předloží-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel dle §
2a odst. 4 zákona prokázání všech kvalifikačních předpokladů dle §
2b odst. 1 písm. a) až g) zákona způsobem dle § 2c odst. 1 zákona u
těchto osob tak, že každá z nich prokáže splnění všech
kvalifikačních předpokladů. Plnění veřejné zakázky těmito osobami
společně a rozsah plnění každé z takových osob musí být v nabídce
doloženo smlouvou uzavřenou všemi osobami předkládajícími společnou
nabídku.
5.3 U nabídek předpokládajících splnění veřejné zakázky s pomocí
jiných osob dle § 2a odst. 5 zákona prokazuje splnění kvalifikačních
předpokladů uchazeč, který nabídku podává, pokud se jeho oprávnění
vztahuje na celý rozsah veřejné zakázky, jinak i tyto jiné osoby
(subdodavatelé) prokazují splnění všech kvalifikačních předpokladů
dle § 2b písm. a) až g) zákona, způsobem dle § 2c odst. 1 zákona.
5.4 K prokazování kvalifikačních předpokladů odpovědných zástupců u
uchazeče, u společných osob a u jiných osob požaduje zadavatel
předložení úředně ověřené kopie výpisu z neveřejné části
živnostenského rejstříku.
6. ZPůSOB HODNOCENÍ NABÍDEK
6.1 Nabídky, u kterých zadavatel shledá, že nesplňují požadavky
tohoto vyhlášení, zadávací dokumentace nebo zákona č. 199/1994 Sb.,
budou zadavatelem vyřazeny z posuzování a hodnocení a příslušného
uchazeče zadavatel vyloučí z další účasti na této veřejné zakázce.
6.2 Hodnocení nabídek bude prováděno podle ekonomické vhodnosti
nabídek. Následující kritéria pro hodnocení jsou řazena sestupně
podle významu:
- výše nabídkové ceny
- technická úroveň nabízeného díla
- zkušenosti a reference o uchazeči, o jím prováděných činnostech
shodných s činnostmi uvedenými v čl. 3.2 těchto podmínek OVS,
uskutečněných uchazečem v posledních 3 letech v ročním objemu
nejméně 10 milionů Kč, s označením místa plnění a kontaktní osoby
objednavatele.
7. POŽADAVKY NA JEDNOTNÝ ZPůSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKOVÉ CENY VČETNĚ
PLATEBNÍCH PODMÍNEK
7.1 Nabídková cena musí být pevná, maximální po celou dobu plnění
veřejné zakázky. Musí být uvedena bez DPH a členěna v souladu se
zadávací dokumentací a musí zahrnovat veškeré náklady pro provedení
díla. V této ceně budou též zahrnuty i oceněné práce neuvedené v
podmínkách této OVS a ZD, které uchazeč považuje za nezbytné pro
realizaci své činnosti. Tyto nezbytné práce uvede uchazeč v rámci
členění nabídkové ceny dle bodu 7.3. Přípustná měna nabídkové ceny
je česká koruna (Kč/CZK).
7.2 Nabídková cena je překročitelná pouze v případě, že důvody k
překročení leží jednoznačně na straně zadavatele nebo v případě, že
v průběhu provádění veřejné zakázky byly odhaleny podstatné,
nepředpokládané skutečnosti nezahrnuté do řešení v zadávací
dokumentaci.
7.3 Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu za splnění veřejné zakázky s
uvedením následujících údajů a v tomto členění:
a) cena za provedení vrtných prací na běžný metr,
b) cena za provedení trhacích prací na běžný metr,
c) cena za dodané výbušniny na běžný metr,
d) ostatní,
e) cena celkem na běžný metr.
7.4 Nabídková cena strukturovaná dle výše uvedených požadavků na její
zpracování musí být datována, orazítkována (má-li uchazeč razítko) a
podepsána v souladu s výpisem z obchodního rejstříku, je-li do něj
uchazeč zapsán, a musí být uvedena odděleně mimo vlastní nabídku
uchazeče v jedné zvláštní zalepené obálce, která bude součástí
originálu nabídky. V případě uchazečů nezapsaných v obchodním
rejstříku musí stejným způsobem datovat, orazítkovat a podepsat
osoba oprávněná jménem uchazeče jednat. Oddělená obálka s nabídkovou
cenou uchazeče nesmí být neoddělitelně spojena s vlastní nabídkou.
7.5 Smluvní cena bude hrazena měsíčně na základě měsíčních faktur,
které musí mít všechny náležitosti daňového dokladu dle § 12 zák. č.
588/1992 Sb.
8. SOUTĚŽNÍ LHůTA, MÍSTO PODÁNÍ A MÍSTO OTEVÍRÁNÍ OBÁLEK S NABÍDKAMI
8.1 V případě osobního podání nabídky mohou být tyto předány v
průběhu celé lhůty pro podání nabídek, a to každý pracovní den od
7.00 do 14.00 hodin. V poslední den lhůty pro podání nabídek končí
možnost osobního podání nabídky zahájením aktu otevírání obálek s
nabídkami v 9.00 hodin v zasedací místnosti správní budovy
Severočeských dolů a.s., Dolů Bílina, ul. 5. května 213, Bílina, č.
dveří 86.
8.2 Místem osobního podání nabídky (nebo místem doručení pro službu
kurýrní pošty) je sekretariát ředitele Severočeských dolů a.s., Dolů
Bílina, ul. 5. května 213, Bílina, č. dveří 87.
8.3 V případě podání nabídky doporučeně poštou bude tato zaslána na
následující adresu:
Severočeské doly a.s., Doly Bílina
Sekretariát ředitele dolu
ul. 5. května 213
418 29 Bílina.
8.4 Odpovědnost za doručení nabídky v průběhu lhůty pro podání
nabídek je zcela na straně zájemce.
8.5 Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 10. 10. 2003 v 9.00
hodin v souladu s § 28-30 zákona v zasedací místnosti sídla Dolů
Bílina, v místnosti č. 86, ul. 5. května 213, Bílina.
9. ZADÁVACÍ LHůTA
9.1 Zadávací lhůta činí v souladu se zákonem 40 kalendářních dnů.
10. PROHLÍDKA MÍSTA PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
10.1 Za účelem seznámení se s místem plnění bude uskutečněna
prohlídka místa plnění veřejné zakázky. Sraz zájemců bude dne 12. 9.
2003 v 9.00 hodin místního času na adrese Doly Bílina, 5. května
213, Bílina, v zasedací místnosti č. 41, budova C. Účast zástupců
každého jednotlivého zájemce je zadavatelem omezena na 2 osoby. Na
této schůzce zodpovědný zaměstnanec zadavatele provede zájemce a dle
možností odpoví na dotazy zájemců, které obdrží písemně, nejpozději
do ukončení prohlídky. O průběhu prohlídky bude proveden zápis,
který se stane nedílnou součástí zadávací dokumentace a který obdrží
všichni zájemci.
10.2 Účastníci prohlídky musí předložit písemné pověření k účasti na
prohlídce podepsané statutárním orgánem zájemce. Každý zájemce si
pro prohlídku zajistí terénní automobil.
11. VYJASNĚNÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE
11.1 Zájemce po prohlídce místa plnění, nejpozději však 14 dní před
skončením soutěžní lhůty, zadavateli písemné potvrdí, že obdržel
všechny podklady nutné pro zpracování nabídky a nemá ve vztahu ke
zpracování nabídky žádné dotazy či připomínky. Pro případ, že
zájemce odmítne zadavateli tyto skutečnosti písemně potvrdit, musí
ve lhůtě 3 dnů od tohoto odmítnutí písemně uvést, které další
podklady ze strany zadavatele pro zpracování nabídky požaduje.
12.POSKYTNUTÍ JISTOTY
12.1 Zadavatel požaduje v souladu s § 23 zákona poskytnutí jistoty ve
výši 600 000 Kč (slovy: šest set tisíc korun českých) jednou z forem
dle § 24 zákona.
12.2 Jistotu v hotovosti složí zájemci na účet zadavatele u Komerční
banky a.s. na číslo účtu 27-7664650227, kód banky 0100, variabilním
symbolem je IČ zájemce, konst. symbol 0558, specifický symbol 2000.
12.3 Doklad o poskytnutí jistoty předloží uchazeč v originále jako
součást své nabídky. Skončení platnosti bankovní záruky v průběhu
soutěže je důvodem k vyloučení uchazeče ze soutěže ke dni skončení
platnosti bankovní záruky, pokud nedojde k prodloužení platnosti
záruční listiny a nebude uchazečem zadavateli v originále včas
doručeno.
12.4 V případě použití bankovní záruky bude mít bankovní záruka
platnost minimálně 210 dnů od termínu ukončení soutěžní lhůty,
přičemž za doklad se považuje písemné prohlášení banky v záruční
listině, že přebírá vůči zadavateli neodvolatelnou záruku na celou
požadovanou částku a že vyplatí zadavateli jako věřiteli bez odkladu
a námitek celou částku vedenou jako neodvolatelná záruka po obdržení
první výzvy.
13. ADRESA A LHůTA PRO NAHLÉDNUTÍ NEBO VYZVEDNUTÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE
13.1 Detailní podmínky soutěže jsou uvedeny v zadávací dokumentaci,
která bude zájemcům zpřístupněna na adrese:
Severočeské doly a.s., Doly Bílina, 5. května 213, 418 29 Bílina
ing. Jaromír Täuber - vedoucí OŘV DB
tel.: +420 417 805 010, +420 602 345 371
e-mail: tauber@mail.sdas.cz
13.2 Zadávací dokumentace bude přístupná ve vytištěné podobě v českém
jazyce.
13.3 K nahlédnutí a prostudování bude zadávací dokumentace
zpřístupněna zájemcům bezplatně v období ode dne vyhlášení obchodní
veřejné soutěže do dne konání prohlídky místa plnění veřejné soutěže
v pracovní dny od 8.00 hod. do 14.00 hod. na adrese uvedené výše.
13.4 Zadávací dokumentaci obdrží zájemce, který se přihlásí do
soutěže a současně si objedná zadávací dokumentaci.
13.5 Objednané zadávací dokumentace budou pověřeným zástupcům
přihlášených zájemců vydávány osobně na adrese kontaktní osoby
zdarma. Pověření zástupci přihlášených zájemců se prokážou písemným
prohlášením statutárního orgánu zájemce. Prohlášení bude obsahovat
identifikační údaje zájemce, zaváže zájemce použít předanou
dokumentaci pouze ke zpracování nabídky k plnění této veřejné
zakázky, bude obsahovat kopii výpisu z obchodního rejstříku zájemce,
příjmení a jméno, číslo průkazu totožnosti osoby pověřené k převzetí
zadávací dokumentace a daňové identifikační číslo zájemce.
14. POŽADAVKY NA PROKÁZÁNÍ DALŠÍCH PŘEDPOKLADů PRO SPLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
14.1 V souladu s § 2f zákona stanovuje zadavatel další předpoklady
pro plnění veřejné zakázky následovně:
14.1.1 Uchazeč se musí prokázat formou referenční listiny vystavené
odběratelem na předchozí provedení alespoň jedné zakázky obdobného
charakteru realizované v posledních třech (3) letech ve finančním
objemu minimálně 10 000 000 Kč.
14.1.2 Uchazeč předloží fotokopii pojistné smlouvy na pojištění
odpovědnosti za škodu vzniklou jinému při výkonu své činnosti.
14.1.3 Uchazeč prokáže formou čestného prohlášení, že není v prodlení
s plněním žádného svého peněžitého závazku vyplývajícího z jeho
obchodních vztahů.
14.2 Uchazeč, který ve své nabídce nedoloží nebo nesplní výše uvedené
další předpoklady pro splnění veřejné zakázky, bude vyloučen z další
účasti v této obchodní veřejné soutěži, a to v souladu se zákonem.
15. DALŠÍ PODMÍNKY SOUTĚŽE
15.1 Uchazeč má právo podat pouze jednu nabídku, která musí obsahovat
nabídku celého předmětu díla. Uchazeč, který předloží více než jednu
nabídku, bude z další účasti v této soutěži vyloučen. Toto
ustanovení však nebrání uchazeči nabídnout v pozici subdodavatele
zboží nebo služby kterémukoliv z ostatních uchazečů.
15.2 Uchazeč dodrží způsob nabídky uvedený v tomto vyhlášení v čl. 18
ZPůSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY.
15.3 Zadavatel nepřipouští variantní řešení veřejné zakázky.
15.4 Uchazeč/zájemce se obchodní veřejné soutěže účastní na vlastní
náklady a prohlídky staveniště na vlastní nebezpečí.
16. OMEZENÍ SOUTĚŽE NA TUZEMSKÉ OSOBY
16.1 Zadavatel omezuje plnění veřejné zakázky pouze na tuzemské osoby.
17. PRÁVA ZADAVATELE
17.1 Zadavatel si vyhrazuje práva:
17.1.1 Odmítnout všechny předložené nabídky bez udání důvodů.
17.1.2 Zrušit obchodní veřejnou soutěž do doby rozhodnutí o výběru
nejvhodnější nabídky.
17.1.3 Nevracet podané nabídky.
17.1.4 Změnit podmínky zadání obchodní veřejné soutěže do skončení
soutěžní lhůty.
17.1.5 Vyloučit uchazeče, jehož nabídka nebude splňovat podmínky
stanovené vyhlášením obchodní veřejné soutěže, zákonem nebo zadávací
dokumentací.
18. ZPůSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY
18.1 Každá podaná nabídka uchazeče musí obsahovat doklady o prokázání
kvalifikačních předpokladů a doklady o splnění dalších předpokladů,
doklad o složení jistoty, datovaný, orazítkovaný (pokud má uchazeč
razítko) a v souladu s výpisem z obchodního rejstříku (je-li do něj
uchazeč zapsán) podepsaný návrh smlouvy a dále každý průvodní dopis
nabídky uchazeče musí být datován, orazítkován a podepsán v souladu
s výpisem z obchodního rejstříku (je-li do něj uchazeč zapsán). V
případě uchazečů nezapsaných do obchodního rejstříku všechny výše
uvedené doklady musí podepsat osoba oprávněná k jednání za uchazeče.
18.2 Nabídka uchazeče musí být zpracována v českém jazyce. Veškerá
korespondence mezi zájemcem/uchazečem a zadavatelem bude vedena v
českém jazyce.
18.3 Vlastní nabídka uchazeče bude zpracována ve formě «návrhu
smlouvy o dílo s přílohami». Bude tvořena dokumenty, jejichž rozpis
a podrobná specifikace jsou uvedené v zadávací dokumentaci.
Jednotlivé části nabídky budou zpracovány zvlášť a zabezpečeny proti
neoprávněné manipulaci.
18.4 Nabídka musí být předložena v 1 originálu a ve 3 kopiích.
18.5 Nabídka musí být napsána nebo vytištěna čitelně nesmazatelným
tiskem, jednoznačně, bez vsuvek, korekcí a jiných nejasností.
Všechny stránky nabídky musí být parafovány osobou nebo osobami
oprávněnými jednat jménem uchazeče, v případě pověření je toto
oprávnění třeba řádně doložit plnou mocí.
18.6 Originál a každá z kopií nabídky musí být předloženy v
samostatných neprůhledných a řádně zalepených obálkách. Spoje obálek
musí být uchazečem přelepeny a orazítkovány razítkem s obchodní
firmou uchazeče, případně podepsány statutárním zástupcem uchazeče,
je-li právnickou osobou, v případě fyzické osoby osobou oprávněnou
jednat jejím jménem.
18.7 Každá z obálek musí být označena následujícími údaji:
18.7.1 Název obchodní veřejné soutěže: «Provádění vrtných a trhacích
prací na těžebních lokalitách Severočeských dolů».
18.7.2 Obchodní jméno a adresa zadavatele.
18.7.3 Obchodní firma a sídlo zájemce.
18.7.4 Nápis «ORIGINÁL» nebo «KOPIE».
18.7.5 Nápis «NEOTVÍRAT PŘED 9.00 hod. dne 10. 10. 2003».
18.8 Nabídka nesplňující náležitosti tohoto čl. 18 bude zadavatelem
vyřazena z dalšího posuzování a hodnocení a příslušný uchazeč bude
ze soutěže vyloučen.
178585-35/03