VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s.
A-6
Zadavatel veřejné zakázky:
ČEZ, a. s.
Sídlo: Duhová 2/1444, Praha 4, PSČ 140 53
zapsán v obchodním rejstříku vedeném
Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1581
Úsek jaderná energetika
organizační jednotka: Jaderná elektrárna Dukovany (dále EDU)
IČ: 45274649
v souladu s ustanovením § 4 a následujících zákona č. 199/1994 Sb.,
o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších změn a doplňků (dále
jen Zákon)
vyhlašuje
obchodní veřejnou soutěž č. 100291
na plnění veřejné zakázky
«Zodolnění vysokoenergetického potrubí»
1. Předmět veřejné zakázky
Předmětem plnění veřejné zakázky nazvané «Zodolnění vysokoenergetického
potrubí» je zpracování dokumentační části veřejné zakázky a její následná
realizace. Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky je uvedena v
Zadávací dokumentaci.
Účelem splnění předmětu veřejné zakázky je zabránit švihání
vysokoenergetického potrubí na Podélné etažérce +14,7 m na 1. až 4. bloku
JE Dukovany v tzv. místech postulovaného roztržení. Cíl zodolnění spočívá
v instalaci takových zařízení, která zabrání švihání potrubí při výskytu
havarijní situace doprovázené roztržením potrubí gilotinovým způsobem a
zabrání účinkům tryskajícího média na okolní bezpečnostně významné
zařízení a stavební konstrukce.
Tato veřejná zakázka je rozdělena do pěti dílčích celků (dále také DC)
tvořících samostatná zdanitelná dílčí plnění.
Specifikace obsahu jednotlivých dílčích celků je uvedena v Zadávací
dokumentaci.
2. Termíny a místo plnění zakázky
Práce na této veřejné zakázce budou zahájeny neprodleně po podpisu
Smlouvy o dílo.
Ukončení realizace prací do 20. 12. 2006.
Zadavatel požaduje, aby Uchazeč ve svém časovém harmonogramu, který
předloží v Nabídce, zohlednil závazné termíny, které jsou uvedeny v
zadávací dokumentaci - v Návrhu smlouvy o dílo.
Místem provádění dokumentační části díla je sídlo vybraného Uchazeče,
místem realizace díla a jeho předání je Jaderná elektrárna Dukovany.
Dílčí celky č. 2 až 5 budou realizovány v odstávkách pro výměnu paliva na
jednotlivých blocích JE Dukovany.
Podrobněji jsou požadavky Zadavatele na termíny a průběžné lhůty plnění
díla uvedeny v Zadávací dokumentaci, v Kapitole 2 - Návrh smlouvy o dílo.
3. Prokázání kvalifikačních předpokladů
Zadavatel požaduje po Uchazeči prokázání kvalifikačních předpokladů dle
ustanovení § 2b Zákona, a to způsobem dle ustanovení § 2c Zákona. Uchazeč
prokáže splnění kvalifikačního předpokladu dle § 2b odst. 1 písm. g)
Zákona čestným prohlášením.
Předpokládá-li Uchazeč splnění zakázky v souladu s ustanovením § 2a odst. 5,
tj. s pomocí jiných osob než těch, které podávají Nabídku (subdodavatelé),
a zároveň se oprávnění k podnikání Uchazeče nevztahuje na celý rozsah veřejné
zakázky, prokazují splnění kvalifikačních předpokladů podle § 2 b) odst. 1
písm. a) Zákona i tyto jiné osoby.
Veškeré doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů musí být
předloženy v originále nebo v úředně ověřené kopii.
Uchazeč je povinen do 14 dnů sdělit písemně Zadavateli změny, které
nastaly po podání jeho Nabídky a které se dotýkají údajů požadovaných
Zadavatelem při prokazování kvalifikace.
Uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva, předloží nejpozději do 3 dnů
před uplynutím lhůty pro uzavření smlouvy doklady prokazující kvalifikaci
Uchazeče v rozsahu dle § 2c odst. 2 Zákona.
Neprokáže-li Uchazeč některý z kvalifikačních předpokladů dle § 2b Zákona
způsobem dle § 2c Zákona Zadavatel ho z účasti na veřejné zakázce vyloučí.
4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky
V souladu s § 2f Zákona Zadavatel požaduje po Uchazeči prokázání dalších
předpokladů dle následujících požadavků:
1. Oprávnění Uchazeče dle § 5 vyhlášky ČÚBP č. 76/1989 Sb., v platném
znění, k činnostem na technických zařízeních v jaderné energetice
(postačí prostá kopie).
2. Uchazeč prokáže, že má zaveden systém jakosti splňující požadavky
normy ISO 9001. Tuto skutečnost Uchazeč doloží v rámci Nabídky
platným certifikátem (prostá kopie).
3. Uchazeč v Nabídce doloží úředně ověřenou kopii pojistné smlouvy,
případně příslib pojištění (originál) vystavený pojišťovnou. Uvedené
bude naplňovat požadavky zadávací dokumentace - kapitola 2: Návrh
smlouvy o dílo, článek 15 a bude znít na částku nejméně 10 mil. Kč.
V případě, že Uchazeč v Nabídce předloží pouze příslib pojišťovny,
doloží do této části Nabídky čestné prohlášení, ve kterém potvrdí,
že originál pojistné smlouvy, případně ověřenou kopii, předloží
Zadavateli do 1. 2. 2005.
4. Čestné prohlášení s přehledem zakázek obdobného charakteru, tj.
rekonstrukcí či dodávek investičních celků včetně vypracování
projektové dokumentace, dodávky zařízení, provedení montáže ve
finanční výši každé jednotlivé zakázky vyšší než 12 mil. Kč za
posledních 5 let. V tomto čestném prohlášení bude uvedeno jméno
investora, jméno osoby, která bude moci potvrdit referenci, souhlas
Uchazeče, v němž bude uvedeno, že příslušnému investorovi povoluje
poskytnout Zadavateli informace pro ověření této reference.
5. Údaje o subdodavatelích, jejichž využití Uchazeč předpokládá při
plnění veřejné zakázky - prokazuje se čestným prohlášením každého
subdodavatele o tom, že akceptuje závazek podílet se na plnění
veřejné zakázky. Nepoužije-li Uchazeč subdodavatele, uvede tuto
skutečnost ve své Nabídce.
6. Uchazeč prokáže, že jím navržené řešení veřejné zakázky obsažené v
Nabídce nepožívá ochranu podle zvláštních předpisů nebo že nositelem
těchto práv je Uchazeč. Tuto skutečnost Uchazeč doloží v rámci
Nabídky čestným prohlášením.
7. Uchazeč prokáže, že vedení a realizace veřejné zakázky bude
prováděna kvalifikovanými pracovníky, kteří již v minulosti
spolupracovali na realizaci obdobné zakázky a mají dostatečné
zkušenosti s realizací obdobných zakázek. Tuto skutečnost Uchazeč
doloží v rámci Nabídky seznamem klíčového personálu navrhovaného pro
plnění veřejné zakázky s uvedením pracovního (profesního)
životopisu, a to minimálně pro pracovníky na pozici vedoucího
zakázky, hlavního inženýra projektu, vedoucího stavby a řízení jakosti.
8. Uchazeč doloží čestným prohlášením souhlas s případně možným
auditem Zadavatele, jestliže to Zadavatel jako držitel povolení ve
znění zákona č. 18/1997 Sb. shledá za potřebné s odkazem na
ustanovení § 4 odst. /8/ zák. č. 18/1997 Sb., v platném znění, a
ustanovení související vyhl. č. 214/1997 Sb., zejména § 7 odst. (3).
9. Uchazeč předloží údaje o osobách, které vykonávají činnost
odpovědného zástupce Uchazeče ve smyslu § 11 zákona č. 455/1991 Sb.,
o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, pro všechny
živnosti související s předmětem plnění veřejné zakázky. Tuto
skutečnost Uchazeč doloží v rámci Nabídky aktuálním výpisem ze
živnostenského rejstříku v originále nebo ověřené kopii v rozsahu, z
nějž bude patrné, kdo vykonává činnost odpovědného zástupce ve
smyslu § 11 zákona č. 455/1991 Sb. pro všechny živnosti související
s předmětem plnění veřejné zakázky. Není-li Uchazeč povinen
ustanovit odpovědného zástupce, sdělí tuto skutečnost Zadavateli
formou čestného prohlášení.
10. Zadavatel požaduje poskytnutí délky záruční doby takto:
Zhotovitel poskytuje záruku za dílčí celek 1 v délce trvání 10 let,
záruka počíná běžet dnem jeho předání a převzetí. Záruční doba
dílčích celků č. 2 až 5 počíná běžet dnem jejich předání a převzetí
a končí 36 měsíců od předání a převzetí daného dílčího celku. Tuto
skutečnost Uchazeč doloží Zadavateli formou čestného prohlášení.
Dokumenty prokazující splnění výše uvedených dalších předpokladů pro
plnění veřejné zakázky budou doloženy v Nabídce části C.
Neprokáže-li Uchazeč některý z dalších kvalifikačních předpokladů dle §
2f Zákona předepsaným způsobem, Zadavatel ho z účasti na veřejné zakázce
vyloučí.
5. Požadavek na poskytnutí jistoty
1. Každý Uchazeč musí v rámci své Nabídky poskytnout Zadavateli
jistotu k zajištění svých povinností vyplývajících z účasti v
obchodní veřejné soutěži ve výši Kč 500.000,- (slovy: pět set tisíc
korun českých) v souladu s § 23 a 24 Zákona.
2. Uchazeč má právo zvolit si formu složení jistoty, a to buď formou
bankovní záruky, nebo složením peněžní částky na účet Zadavatele.
3. V případě, že se Zadavatel rozhodne poskytnout jistotu formou
bankovní záruky a tu předložit jako součást Nabídky, zařadí ji do
části I. Bankovní záruku musí Uchazeč předložit v originálu a musí
být vystavena ve prospěch Zadavatele. Z jejího obsahu bude zřejmé,
že Zadavatel je oprávněn vykonat právo z poskytnuté jistoty v
případech vymezených v § 26 Zákona. Zadavatel požaduje, aby platnost
bankovní záruky začínala nejpozději dnem otevírání obálek s
Nabídkami a nebyla kratší než sto osmdesát (180) dnů po datu
otevírání obálek s Nabídkami. Originál bankovní záruky bude vložen
do «Originálu» Nabídky, její kopie pak budou součástí jednotlivých
«Kopií» Nabídky.
4. Při poskytnutí jistoty ve formě složení peněžní částky na účet
Zadavatele musí být peněžní částka odpovídající výši jistoty
připsána na účet Zadavatele vedený u Komerční banky, a. s., pobočka
Třebíč, č. ú. 4901-711/0100, variabilní symbol: 100291, specifický
symbol: IČ Uchazeče, a to v souladu s § 24, odst. 2 Zákona.
5. Uchazeč uvede ve své Nabídce v části I číslo účtu, na který má být
uvolněna jistota poskytnutá formou složení peněžní částky na účet
Zadavatele.
6. Způsob zpracování Nabídky
1. Nabídka bude předložena v listinné formě v českém jazyce a v
povinném řazení, které je předepsáno v Zadávací dokumentaci v 1
originále a 3 kopiích. Ve vyhotovení Nabídky označeném jako
«ORIGINÁL» bude úvodní list Nabídky, příslušné doklady o splnění
kvalifikačních a dalších předpokladů k plnění veřejné zakázky musí
být podepsány v případě právnické osoby statutárním zástupcem
Uchazeče způsobem shodným se zápisem v obchodním rejstříku a v
případě fyzické osoby touto osobou (netýká se originálů/ověřených
kopií dokladů o podnikání, výpisu z obchodního rejstříku). Nabídka
může být podepsána také zmocněnou osobou Uchazeče, v takovém případě
doloží Uchazeč v Nabídce označené jako «ORIGINÁL» originál plné moci.
2. Originál Nabídky bude označen razítkem «ORIGINÁL» a každá jeho
strana bude očíslována s výjimkou originálů nebo úředně ověřených
kopií dokladů. Kopie Nabídky budou označeny razítkem «KOPIE».
3. Originály, respektive úředně ověřené kopie dokladů, jejichž
předložení je požadováno v Podmínkách soutěže, případně v Zadávací
dokumentaci, budou zařazeny do vyhotovení Nabídky označeného jako
«ORIGINÁL», v ostatních vyhotoveních Nabídky postačí neověřené
fotokopie. Není-li některý doklad v českém jazyce, musí být
předložen rovněž jeho úřední překlad do českého jazyka - originál
úředního překladu bude taktéž zařazen do vyhotovení Nabídky
označeného jako «ORIGINÁL».
4. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře
čitelná, a bude (včetně příloh) svázána či jinak zabezpečena proti
manipulaci s jednotlivými listy. Nabídka nesmí obsahovat opravy a
přepisy, které by Zadavatele mohly uvést v omyl.
5. Uchazeč současně předá jedenkrát Nabídku v elektronické formě na
CD ROM. Textové části, tabulky a seznamy musí být zpracovány s
využitím SW prostředků ze souboru MS Office ´95 (MS WORD 7.0, EXCEL
7. 0). Požadavek na předání Nabídky v elektronické formě se
nevztahuje na výkresovou část Nabídky předávané Uchazečem,
zpracování harmonogramů a originály či úředně ověřené listiny
předávané v rámci Nabídky. V případě rozporu mezi textací v tištěné
a elektronické verzi platí text uvedený v tištěné podobě.
6. Posledním listem Nabídky bude prohlášení Uchazeče, v němž se uvede
celkový počet listů v Nabídce, a to včetně listů neočíslovaných,
jejichž seznam bude uveden v prohlášení.
7. Uchazeč je povinen dodržet způsob zpracování Nabídky uvedený v
tomto ustanovení. Nedodržení způsobu zpracování Nabídky bude důvodem
k vyloučení Uchazeče z této obchodní veřejné soutěže.
7. Způsob hodnocení Nabídky
Hodnoceny budou pouze Nabídky, které v rámci posouzení Nabídek splnily
podmínky Zákona, těchto Podmínek soutěže a Zadávací dokumentace. Nabídky
budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti Nabídek v souladu s níže
uvedenými vyhodnocovacími kritérii, která jsou seřazena v sestupném
pořadí podle významu, který jim Zadavatel přisuzuje:
Kritérium 1. Nabídková cena veřejné zakázky
Kritérium 2. Technická charakteristika/řešení veřejné zakázky
Kritérium 3. Soulad s Návrhem smlouvy o dílo předloženým Zadavatelem.
8. Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny včetně platebních podmínek
1. Nabídková cena
Nabídkovou cenu uvedenou v Nabídce není možné po předložení Nabídky
měnit za žádných podmínek.
Nabídková cena veřejné zakázky bude zpracována v souladu s
následujícími podmínkami:
- Nabídková cena bude nabídnuta jako cena pevná na veřejnou zakázku
jako celek, musí zahrnovat veškeré náklady Uchazeče spojené s
realizací Díla a musí být platná po celou dobu realizace.
- Nabídková cena bude uvedena v české měně a bude uvedena bez DPH,
dále bude samostatně uvedena výše DPH a cena včetně DPH.
- Nabídková cena bude dále rozčleněna na ceny dle dílčích celků.
- Vítězný Uchazeč ve smlouvě o dílo ceny za jednotlivé dílčí celky
rozčlení dle členění uvedeného v Návrhu smlouvy o dílo, bod 7.1.1.
- Mimo nabídkovou cenu Zadavatel požaduje samostatně vyčíslit roční
náklady na opravy, údržbu a revize v jednotlivých letech po dobu
pěti let od předání díla Zadavateli a případné náklady na doporučené
náhradní díly prvního vybavení (oceněný seznam doporučených
náhradních dílů).
2. Platební podmínky:
Zadavatel v průběhu plnění díla neposkytne zálohové platby. Po řádném
předání a převzetí příslušného dílčího celku Zadavatel na základě řádně
vystavené faktury zaplatí cenu za smluvené plnění. Splatnost faktury
je 21 dní od jejího prokazatelného předání Zadavateli. Splatností
se rozumí den odepsání fakturované částky z účtu Zadavatele.
9. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s Nabídkami
Soutěžní lhůta začíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže v
Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s Nabídkami.
Do účasti budou zahrnuty Nabídky, které Zadavatel obdrží na adrese dle
bodu 11 Podmínek soutěže nejpozději do hodiny a dne otevírání obálek s
Nabídkami, tj. do 15. 10. 2003 do 10.30 hodin místního času. Otevírání
obálek s Nabídkami se uskuteční v souladu s § 28 - 30 Zákona dne 15. 10. 2003
v 10.30 hodin místního času, na adrese: ČEZ, a. s., Jaderná elektrárna
Dukovany, 675 50 Dukovany, v budově AB II, v místnosti č. 220.
Otevírání Nabídek se mohou zúčastnit nejvýše 2 (dva) pracovníci Uchazeče.
Opožděně podané Nabídky Zadavatel neotvírá a vrátí je neprodleně Uchazeči.
10. Zadávací lhůta
Zadávací lhůta činí 90 kalendářních dní.
11. Místo pro podání Nabídek a doba, v níž lze podat Nabídku osobně
1. Nabídku lze podat osobně nebo zaslat tak, aby byla Zadavateli
doručena v soutěžní lhůtě, tj. nejpozději dne 15. 10. 2003 do 10.30
hod. místního času.
2. Místem pro podání Nabídky je:
ČEZ, a. s., Úsek jaderná energetika
sekretariát odboru Obchod, budova AB 2, místnost č. 234
675 50 Dukovany
3. Nabídku je možno v soutěžní lhůtě odevzdat osobně po předchozí
dohodě v kanceláři Ing. Lubomíra DOLEJSKÉHO, budova AB 2, kancelář
č. 243, ČEZ - Jaderná elektrárna Dukovany, a to v pracovní dny v
době od 9.00 hod. do 11.00 hod. místního času kromě posledního dne
soutěžní lhůty. V poslední den soutěžní lhůty je možno Nabídku podat
osobně v době od 10.00 hod. do 10.30 hod. místního času v zasedací
místnosti č. 220, budova AB 2, Jaderná elektrárna Dukovany.
4. Obal Nabídek bude označen textem «Neotvírat - veřejná zakázka -
Zodolnění vysokoenergetického potrubí» - Nabídka, plným obchodním
jménem Uchazeče, jeho sídlem. Obal bude uzavřen a na uzavření
opatřen razítkem, případně podpisem Uchazeče, je-li fyzickou osobou,
či podpisem statutárního zástupce, je-li právnickou osobou.
12. Kontaktní osoba Zadavatele
Ing. Lubomír DOLEJSKÝ, vedoucí oddělení 7223
tel.: +420 568 815 218
fax: +420 568 866 228
E-mail: dolejl1.edu@mail.cez.cz
Adresa pro doručování pošty: ČEZ, a. s., Úsek jaderná energetika,
odbor Obchodu, 675 50 Dukovany.
13. Doba konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky
1. Za účelem obeznámení se s místními podmínkami pro plnění veřejné
zakázky poskytne Zadavatel Zájemcům možnost prohlídky místa plnění
veřejné zakázky.
Účast zástupců každého jednotlivého Zájemce je Zadavatelem omezena
na 3 osoby. Zájemce sdělí písemně dopisem nebo faxem Zadavateli na
adresu kontaktní osoby Zadavatele, uvedenou v ustanovení 12 výše,
svůj úmysl účastnit se prohlídky místa plnění veřejné zakázky. Toto
sdělení musí Zadavatel obdržet nejpozději tři (3) pracovní dny před
výše uvedeným termínem prohlídky. Ve svém sdělení Zájemce uvede
obchodní firmu nebo jméno Zájemce, jméno a příjmení, státní
příslušnost, číslo občanského průkazu nebo pasu, datum narození,
váhu a adresu trvalého bydliště a vztah k veřejné zakázce každé
navrhované osoby.
2. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky (návštěva staveniště) se
koná dne 17. 9. 2003. Sraz účastníků je v 10.00 hod. místního času v
místnosti č. 220 v budově AB 2 Jaderné elektrárny Dukovany.
Zájemce a každý jeho pověřený pracovník nebo zmocněnec s platným
občanským průkazem/pasem obdrží od Zadavatele povolení ke vstupu na
jeho pozemky a do jeho budov za účelem prohlídky místa plnění
veřejné zakázky, ale pouze za podmínky, že Zájemce a každý jeho
zástupce, pracovník nebo zmocněnec ponese veškerá rizika, ztráty
nebo škody na majetku a zdraví a všechny jiné ztráty, škody, náklady
a výdaje jakkoliv způsobené, které mohou vzniknout v důsledku účasti
na prohlídce místa plnění veřejné zakázky. Při prohlídce jsou
Zájemci povinni řídit se pokyny a požadavky, které stanoví na místě
zástupce Zadavatele.
Na této prohlídce zodpovědný zaměstnanec Zadavatele provede Zájemce
po staveništi. Zájemce nebo jeho zástupci nejsou oprávněni na místě
konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky fotografovat nebo
pořizovat jakýkoliv jiný záznam (videozáznam, filmový záznam,
zvukový záznam atd.).
3. O průběhu prohlídky místa plnění veřejné zakázky bude vyhotoven zápis,
který bude zaslán do 6 pracovních dnů od konání prohlídky všem Zájemcům,
kteří si ve stanoveném termínu vyzvedli Zadávací dokumentaci.
14. Dotazy
Jakékoliv dotazy k dalším předpokladům pro plnění veřejné zakázky či na
vyjasnění Zadávací dokumentace musí být podány pouze písemnou formou
(dopis, fax, e-mail) na kontaktní osobu Zadavatele nejpozději do sedmi
(7) dnů před uplynutím soutěžní lhůty. V případě zaslání dotazu faxem či
e-mailem musí následovat potvrzení dotazu dopisem na adresu kontaktní
osoby Zadavatele. Odpovědi na dotazy uplatněné u Zadavatele zašle
Zadavatel spolu se zněním dotazu bez uvedení pramene dotazu všem
Zájemcům, kteří si vyzvedli Zadávací dokumentaci písemně dopisem nebo
faxem/e-mailem následně potvrzeným dopisem, a to neprodleně, nejpozději
však do pěti (5) dnů před koncem soutěžní lhůty.
15. Zadávací dokumentace
1. Zadávací dokumentace pro veřejnou zakázku «Zodolnění
vysokoenergetického potrubí» obsahuje:
Kapitolu 1: Požadavky na zpracování Nabídky
Kapitolu 2: Návrh smlouvy o dílo s Přílohou č. 1, která má
následující části:
část A - Seznam zkratek
část B - Požadavky na technické řešení veřejné zakázky
část C - Požadavky na obsah Dokumentace o změně
část D - Požadavky na obsah Jednostupňové projektové
dokumentace
část E - Další závazné podklady pro realizaci díla
2. Zadávací dokumentaci je nutné vyžádat u Zadavatele písemně nebo
faxem na adrese kontaktní osoby Zadavatele, a to nejméně dva (2)
pracovní dny před požadovaným termínem převzetí. Požadavek musí
obsahovat obchodní firmu nebo jméno Zájemce, adresu sídla Zájemce,
IČ Zájemce, kontaktní adresu včetně jména a příjmení, čísla
telefonu, faxu a e-mailové adresy kontaktní osoby pro doručování
dokumentů souvisejících se soutěží a jméno a příjmení osoby, která
převezme Zadávací dokumentaci. Zadávací dokumentace bude předávána v
požadovaném termínu v době od 9.00 hod. do 11.00 hod. místního času.
3. Každému Zájemci, bez požadavku na její úhradu, bude na základě
požadavku dle ustanovení článku 15 bodu 2 těchto Podmínek soutěže
poskytnuta Zadávací dokumentace v jednom vyhotovení v tištěné formě.
Současně bude Zájemci poskytnuta Zadávací dokumentace i v
elektronické formě s výjimkou výkresové části.
16. Další podmínky soutěže:
1. Zadavatel omezuje soutěž pouze pro tuzemské osoby;
2. Zadavatel nepřipouští společnou Nabídku více osob, budou
akceptovány pouze Nabídky předložené jednou osobou (spolu s
předložením jejího subdodavatelského systému);
3. Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání Nabídky
měnit podmínky Zadávací dokumentace formou dodatků k Zadávací
dokumentaci. Zadavatel v dodatku přihlédne k délce lhůty pro podání
Nabídky tak, aby byl Zájemci poskytnut dostatek času na zpracování
Nabídky podle změněných podmínek Zadávací dokumentace. V případě
úpravy termínů všechna práva a závazky Zadavatele a Uchazeče
podléhající dřívějšímu konečnému termínu, budou po změně podléhat
nově určenému termínu;
4. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit obchodní veřejnou soutěž do
doby rozhodnutí Zadavatele o výběru nejvhodnější Nabídky nebo
odmítnout všechny předložené Nabídky a neuzavřít Smlouvu o dílo s
žádným Uchazečem;
5. Zadavatel si vyhrazuje právo vyloučit Uchazeče, jehož Nabídka
nebude splňovat podmínky stanovené Podmínkami soutěže, Zákonem či
Zadávací dokumentací, aniž by tím vyvolal jakoukoliv odpovědnost
vůči kterémukoliv Uchazeči;
6. Zadavatel nepřipouští variantní řešení;
7. Uchazeči nemají nárok ze strany Zadavatele na úhradu nákladů spojených
se zadáním veřejné zakázky dle těchto Podmínek soutěže, a to i v případě,
že Zadavatel toto zadání zruší nebo odmítne všechny Nabídky;
8. Okamžikem předání Nabídky Zadavateli se tato stává vlastnictvím
Zadavatele a nebude vrácena.
V Dukovanech dne 20. 8. 2003
Ing. Josef SEDLÁKIng. Jan KALINA
ředitel sekce Ekonomika a obchod UJEvedoucí odboru Obchod UJE
178692-35/03