Portál veřejné správy

Zápis 177349-32/03

Obchodní jménoDopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
RubrikaVeřejná soutěž
SídloSokolovská 217/42, 190 22 Praha 9
Publikováno13. 08. 2003
Značka OV177349-32/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost A-1 Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost Sídlo: Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9 zastoupený společností Inženýring dopravních staveb, a.s. Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2 vyhlašuje v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon) OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ o nejvhodnější nabídku pro výběr zhotovitele díla «Rekonstrukce stanice metra Nádraží Holešovice» Podmínky soutěže 1. Vymezení plnění veřejné zakázky: Předmětem plnění veřejné zakázky je rekonstrukce stanice metra Nádraží Holešovice na trase III.C v souvislosti s uvedením do provozu navazující trasy IV.C1. Jedná se o práce obsažené v dokumentaci trasy IV.C1 - Úpravy stanice metra Nádraží Holešovice, IV. provozní úsek trasy C metra - úsek IV.C1 Nádraží Holešovice - Ládví, - 5. a 6. změně DSP, Povodňová ochrana stanice Nádraží Holešovice a změnách vyplývajících z dopadu povodní 2002. Obsahem jsou především práce na výměně podhledů ve stanici, rekonstrukce kabiny dozorčí služby, úpravy, vestavby a rekonstrukce stávajících provozních místností, výměny vzduchotechnické instalace, rekonstrukce elektrorozvodů včetně rozvaděčů osazení svítidel a popovodňové úpravy dle výkazu výměr v příloze zadávací dokumentace. Podrobný rozsah prací je patrný z dokumentace pro výběr zhotovitele zpracované Metroprojektem Praha a.s., která je součástí zadávací dokumentace. Součástí plnění veřejné zakázky je i zpracování realizační dokumentace i dokumentace skutečného provedení stavby. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky: 2.1. Doba plnění veřejné zakázky: Předpokládaný termín zahájení realizace: říjen 2003 Předpokládaný termín ukončení: je předmětem nabídky, nejpozději však do května 2004 2.2. Místo plnění veřejné zakázky: Místem plnění veřejné zakázky je stanice metra trati C Nádraží Holešovice 3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů: Uchazeč prokáže v nabídce kvalifikační předpoklady k plnění veřejné zakázky podle § 2b zákona, a to způsobem podle § 2c zákona. Splnění kvalifikačního předpokladu vymezeného § 2b odst. 1 písm. g) zákona prokáže uchazeč v nabídce formou čestného prohlášení. U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob prokáže v nabídce splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují v nabídce splnění kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby. Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel v nabídce prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob s výjimkou kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona (příslušné oprávnění k podnikání), který v nabídce prokazuje každá z těchto osob ohledně těch plnění veřejné zakázky, která bude poskytovat. 4. Další předpoklady pro plnění této veřejné zakázky ve smyslu § 2f zákona: Zájemce prokáže splnění dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky; dalšími předpoklady pro plnění této veřejné zakázky jsou: 4.1. personální zajištění uchazeče k plnění zakázky pro dobu plnění. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace; 4.2. obdobné 3 zakázky, které uskutečnil za provozu v posledních pěti letech. Obdobnou zakázkou je rekonstrukce stavebního díla v podzemí a za provozu uživatele tohoto díla minimálně ve výši 200 mil. Kč, přičemž jedna z těchto zakázek překročila hodnotu 300 mil. Kč. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace; 4.3. zavedený systém řízení jakosti ve smyslu ČSN EN ISO 9001:2001. Uchazeč tento předpoklad prokáže platným certifikátem; 4.4. bankovní reference uchazeče. Tento další předpoklad uchazeč prokazuje příslušnými listinami vystavenými bankou (bankami); 4.5. doklad o pojištění odpovědnosti za škodu vzniklou jinému v souvislosti s činností uchazeče na pojistnou částku minimálně ve výši 200 milionů Kč. Tento předpoklad prokáže uchazeč kopií pojistné smlouvy a pojistných podmínek; 4.6. doklad o schopnosti provést minimálně 80 % prací vlastními kapacitami. Započítání kapacit společností ovládaných uchazečem bude prokázáno v souladu s § 66a obchodního zákoníku. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace; 4.7. seznam podzhotovitelů včetně profesí a jejich podíl na celkovém plnění předmětu zakázky (v %). Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace; 4.8. údaje o odpovědných zástupcích uchazeče - prokazuje se předložením výpisu ze živnostenského rejstříku uchazeče. Všechny listiny budou předloženy v originále nebo ve stejnopisu s ověřením jeho pravosti. Předkládá-li nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady pro splnění veřejné zakázky každá z těchto osob samostatně. Doklad pro bod 4.2 doloží alespoň jedna osoba. Doklad k bodům 4.1, 4.5 a 4. 7 musí prokázat vedoucí účastník sdružení. Doklad pro bod 4.6 prokazuje sdružení jako celek. Podrobné požadavky zadavatele na způsob prokázání dalších předpokladů jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 5. Zadávací dokumentace je nedílnou součástí podmínek soutěže, obsahuje podrobné podmínky soutěže nutné pro zpracování nabídky. Zadávací dokumentaci si mohou zájemci vyzvednout v pracovní dny od 8. 00 hod. do 14.00 hod. po celou dobu soutěžní lhůty na základě předchozího oznámení faxem (na fax číslo: 236083252) nejméně 24 hodin předem s uvedením data a přibližného času vyzvednutí v sídle společnosti Inženýring dopravních staveb, a.s., Ing. Horský, III. patro, dveře č. 327, tel. 236 083 254, nebo Ing. Tomeček, III. patro, dveře č. 301, tel. 236 083 253. Dokumentace bude vydána proti zaplacení poplatku za reprodukci ve výši 2000,- Kč včetně 5% DPH. Platba musí být provedena předem na účet zadavatele č. 120037-1930731349/0800, Česká spořitelna, a.s., Rytířská 29, Praha 1. Zájemce předloží doklad o provedení platby a dále prohlášení statutárního orgánu nebo zmocněné osoby zájemce o veřejnou zakázku. Prohlášení bude obsahovat kromě identifikačních údajů zájemce (obchodní jméno, úplnou adresu, IČO, DIČ, číslo účtu a banku uchazeče pro vystavení daňového dokladu) i závazek mlčenlivosti zájemce o skutečnostech uvedených v zadávací dokumentaci a závazek použití zadávací dokumentace výhradně ke zpracování nabídky. V prohlášení bude uvedeno jméno osoby oprávněné k převzetí zadávací dokumentace a jméno kontaktní osoby (vč. telefonu, faxu a e-mailové adresy), na kterou bude v průběhu soutěže zasílána veškerá korespondence. 6. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno dle ekonomické vhodnosti nabídek pomocí více kritérií, která jsou řazena sestupně podle významu takto: KritériumVáhový koeficient výše nabídkové ceny4 doba plnění v týdnech4 platební podmínky s dílčími kritérii (splatnost daňových dokladů, požadavek na poskytnutí zálohy a její výše, hodnota pozastávky v % z celkové ceny)1 délka záruční doby na dílo v měsících1 Nejvhodnější nabídkou bude ta nabídka, která získá největší počet vážených bodů dosažených ze součtu objektivního hodnocení jednotlivých kritérií. 7. Způsob zpracování nabídek: Podkladem pro zpracování nabídky je zadávací dokumentace, ve které jsou uvedeny podrobné údaje ke způsobu zpracování a obsahu nabídky. 8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Požaduje se vypracovat nabídkovou cenu v Kč bez DPH celkem za předmět plnění zakázky a dále v členění dle zadávací dokumentace. Nabídková cena bude zaokrouhlena na celé Kč. Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná a bude obsahovat veškeré náklady, které uchazeči vzniknou v souvislosti s plněním této veřejné zakázky. Cenové údaje budou vloženy do samostatné uzavřené obálky s nápisem «Nabídková cena» (ve smyslu § 9, odst. 3 zákona). Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 9. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny: Cena je považována za cenu nejvýše přípustnou pro celý rozsah zadávací dokumentace a pro celou dobu realizace. Nelze ji překročit za žádných podmínek. 10. Platební podmínky: Dílčí měsíční fakturace, splatnost daňových dokladů minimálně 21 dnů, výši zálohy je možno navrhnout. Každá faktura musí být doložena zjišťovacím protokolem a soupisem provedených prací, odsouhlasenými odpovědným zástupcem objednavatele (TDI). Zhotovitel bude fakturovat maximálně do výše 90 % z ceny díla. Zbývající část bude fakturována po odstranění poslední vady, případně nedodělku v zápise z přejímacího nebo kolaudačního řízení. Návrh výhodnějších platebních podmínek pro zadavatele je předmětem hodnocení kritéria 0. 11. Soutěžní lhůta: Soutěžní lhůta začíná dnem vyhlášení soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami. 12. Způsob a místo pro podávání nabídek: Uchazeči podají nabídky v uzavřené obálce označené «SOUTĚŽ - Rekonstrukce stanice metra Nádraží Holešovice», s výzvou «Neotevírat !», opatřené na uzavření razítky uchazeče, poštou doporučeně na adresu Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2, nebo osobně na stejnou adresu, III. p., číslo dv. 315, do sekretariátu technického ředitele v pracovní dny od 8.00 do 14.00 hodin, nejpozději však do dne a hodiny otevírání obálek. Zadavatel doporučuje osobní způsob podání. 13. Otevírání obálek: Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 19. 9. 2003 v 10.00 hodin v sídle pověřené organizace v zasedací místnosti č. 216 ve II. patře. 14. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta začíná dnem otevírání obálek a činí 90 kalendářních dnů. Uchazečům, kteří se umístí na prvním až třetím místě, se zadávací lhůta prodlužuje až do doby uzavření smlouvy. 15. Identifikační údaje zadavatele: Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost, Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9, IČO: 00005886, pověřil výkonem zadavatelských činností ve smyslu § 69 zákona Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2, IČO: 60194260, tel. 236 083 251, fax 236 083 252. 16. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel požaduje k zajištění povinností uchazečů vyplývajících z účasti v soutěži poskytnout jistotu jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistota činí 4 000 000,- Kč (čtyři miliony korun českých). Podrobnosti o poskytnutí jistoty jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 17. Variantní řešení: Zadavatel nepřipouští variantní řešení. 18. Poskytování informací: Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se neuskuteční. Další informace ve věci zadání této veřejné zakázky, než jak je uvedeno v těchto podmínkách a zadávací dokumentaci, nebudou v průběhu soutěžní lhůty poskytovány. 19. Záruka na provedení díla: Zadavatel požaduje předložit v nabídce závazný příslib banky o poskytnutí bankovní záruky uchazeči ve výši 5 % z nabídkové ceny díla, která bude zajišťovat dodržení smluvních podmínek, kvality a termínů provedení díla po dobu provádění díla prodlouženou o jeden měsíc po uchazečem nabídnutém termínu dokončení díla. 20. Zadavatel omezuje účast v soutěži v souladu s § 5, odst. 2 písm. c) zákona na tuzemské osoby. 21. Upozornění zadavatele: Zadavatel upozorňuje, že uchazeč musí zajistit kontinuitu prací mezi zhotovitelem nové trasy a plynulým provozem na stávající trase metra. 22. Zadavatel si vyhrazuje právo: 22.1. v průběhu soutěžní lhůty soutěžní podmínky doplnit, změnit, prodloužit soutěžní lhůtu 22.2. před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit údaje uvedené uchazeči v nabídkách z veřejně dostupných zdrojů 22.3. vyhodnotit pouze nabídky na kompletní předmět veřejné zakázky, dílčí plnění zadavatel nepřipouští 22.4. obchodní veřejnou soutěž zrušit 22.5. odmítnout všechny předložené nabídky, neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem 22.6. změnit termíny plnění veřejné zakázky v souladu s uvolněním finančních prostředků. 177349-32/03