VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
A-1
Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
Sídlo: Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9
zastoupený společností
Inženýring dopravních staveb, a.s.
Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2
vyhlašuje v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných
zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
o nejvhodnější nabídku pro výběr zhotovitele díla
«Rekonstrukce stanice metra Nádraží Holešovice»
Podmínky soutěže
1. Vymezení plnění veřejné zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je rekonstrukce stanice metra
Nádraží Holešovice na trase III.C v souvislosti s uvedením do
provozu navazující trasy IV.C1. Jedná se o práce obsažené v
dokumentaci trasy IV.C1 - Úpravy stanice metra Nádraží Holešovice,
IV. provozní úsek trasy C metra - úsek IV.C1 Nádraží Holešovice -
Ládví, - 5. a 6. změně DSP, Povodňová ochrana stanice Nádraží
Holešovice a změnách vyplývajících z dopadu povodní 2002. Obsahem
jsou především práce na výměně podhledů ve stanici, rekonstrukce
kabiny dozorčí služby, úpravy, vestavby a rekonstrukce stávajících
provozních místností, výměny vzduchotechnické instalace,
rekonstrukce elektrorozvodů včetně rozvaděčů osazení svítidel a
popovodňové úpravy dle výkazu výměr v příloze zadávací dokumentace.
Podrobný rozsah prací je patrný z dokumentace pro výběr zhotovitele
zpracované Metroprojektem Praha a.s., která je součástí zadávací
dokumentace. Součástí plnění veřejné zakázky je i zpracování
realizační dokumentace i dokumentace skutečného provedení stavby.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
2.1. Doba plnění veřejné zakázky:
Předpokládaný termín zahájení realizace: říjen 2003
Předpokládaný termín ukončení: je předmětem nabídky, nejpozději však
do května 2004
2.2. Místo plnění veřejné zakázky:
Místem plnění veřejné zakázky je stanice metra trati C Nádraží
Holešovice
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
Uchazeč prokáže v nabídce kvalifikační předpoklady k plnění veřejné
zakázky podle § 2b zákona, a to způsobem podle § 2c zákona. Splnění
kvalifikačního předpokladu vymezeného § 2b odst. 1 písm. g) zákona
prokáže uchazeč v nabídce formou čestného prohlášení.
U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob
prokáže v nabídce splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který
nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý
rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují v nabídce splnění
kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto
jiné osoby.
Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel v
nabídce prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob s
výjimkou kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a)
zákona (příslušné oprávnění k podnikání), který v nabídce prokazuje
každá z těchto osob ohledně těch plnění veřejné zakázky, která bude
poskytovat.
4. Další předpoklady pro plnění této veřejné zakázky ve smyslu § 2f
zákona:
Zájemce prokáže splnění dalších předpokladů pro plnění veřejné
zakázky; dalšími předpoklady pro plnění této veřejné zakázky jsou:
4.1. personální zajištění uchazeče k plnění zakázky pro dobu plnění.
Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je
součástí zadávací dokumentace;
4.2. obdobné 3 zakázky, které uskutečnil za provozu v posledních pěti
letech. Obdobnou zakázkou je rekonstrukce stavebního díla v podzemí
a za provozu uživatele tohoto díla minimálně ve výši 200 mil. Kč,
přičemž jedna z těchto zakázek překročila hodnotu 300 mil. Kč.
Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je
součástí zadávací dokumentace;
4.3. zavedený systém řízení jakosti ve smyslu ČSN EN ISO 9001:2001.
Uchazeč tento předpoklad prokáže platným certifikátem;
4.4. bankovní reference uchazeče. Tento další předpoklad uchazeč
prokazuje příslušnými listinami vystavenými bankou (bankami);
4.5. doklad o pojištění odpovědnosti za škodu vzniklou jinému v
souvislosti s činností uchazeče na pojistnou částku minimálně ve
výši 200 milionů Kč. Tento předpoklad prokáže uchazeč kopií pojistné
smlouvy a pojistných podmínek;
4.6. doklad o schopnosti provést minimálně 80 % prací vlastními
kapacitami. Započítání kapacit společností ovládaných uchazečem bude
prokázáno v souladu s § 66a obchodního zákoníku. Uchazeč tento
předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí
zadávací dokumentace;
4.7. seznam podzhotovitelů včetně profesí a jejich podíl na celkovém
plnění předmětu zakázky (v %). Uchazeč tento předpoklad prokáže na
příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace;
4.8. údaje o odpovědných zástupcích uchazeče - prokazuje se
předložením výpisu ze živnostenského rejstříku uchazeče.
Všechny listiny budou předloženy v originále nebo ve stejnopisu s
ověřením jeho pravosti.
Předkládá-li nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady
pro splnění veřejné zakázky každá z těchto osob samostatně. Doklad
pro bod 4.2 doloží alespoň jedna osoba. Doklad k bodům 4.1, 4.5 a
4. 7 musí prokázat vedoucí účastník sdružení. Doklad pro bod 4.6
prokazuje sdružení jako celek. Podrobné požadavky zadavatele na
způsob prokázání dalších předpokladů jsou uvedeny v zadávací
dokumentaci.
5. Zadávací dokumentace je nedílnou součástí podmínek soutěže,
obsahuje podrobné podmínky soutěže nutné pro zpracování nabídky.
Zadávací dokumentaci si mohou zájemci vyzvednout v pracovní dny od
8. 00 hod. do 14.00 hod. po celou dobu soutěžní lhůty na základě
předchozího oznámení faxem (na fax číslo: 236083252) nejméně 24
hodin předem s uvedením data a přibližného času vyzvednutí v sídle
společnosti Inženýring dopravních staveb, a.s., Ing. Horský, III.
patro, dveře č. 327, tel. 236 083 254, nebo Ing. Tomeček, III.
patro, dveře č. 301, tel. 236 083 253. Dokumentace bude vydána proti
zaplacení poplatku za reprodukci ve výši 2000,- Kč včetně 5% DPH.
Platba musí být provedena předem na účet zadavatele č.
120037-1930731349/0800, Česká spořitelna, a.s., Rytířská 29, Praha
1. Zájemce předloží doklad o provedení platby a dále prohlášení
statutárního orgánu nebo zmocněné osoby zájemce o veřejnou zakázku.
Prohlášení bude obsahovat kromě identifikačních údajů zájemce
(obchodní jméno, úplnou adresu, IČO, DIČ, číslo účtu a banku
uchazeče pro vystavení daňového dokladu) i závazek mlčenlivosti
zájemce o skutečnostech uvedených v zadávací dokumentaci a závazek
použití zadávací dokumentace výhradně ke zpracování nabídky. V
prohlášení bude uvedeno jméno osoby oprávněné k převzetí zadávací
dokumentace a jméno kontaktní osoby (vč. telefonu, faxu a e-mailové
adresy), na kterou bude v průběhu soutěže zasílána veškerá
korespondence.
6. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno dle
ekonomické vhodnosti nabídek pomocí více kritérií, která jsou řazena
sestupně podle významu takto:
KritériumVáhový koeficient
výše nabídkové ceny4
doba plnění v týdnech4
platební podmínky s dílčími kritérii (splatnost daňových dokladů,
požadavek na poskytnutí zálohy a její výše, hodnota pozastávky v % z
celkové ceny)1
délka záruční doby na dílo v měsících1
Nejvhodnější nabídkou bude ta nabídka, která získá největší počet
vážených bodů dosažených ze součtu objektivního hodnocení
jednotlivých kritérií.
7. Způsob zpracování nabídek: Podkladem pro zpracování nabídky je
zadávací dokumentace, ve které jsou uvedeny podrobné údaje ke
způsobu zpracování a obsahu nabídky.
8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Požaduje
se vypracovat nabídkovou cenu v Kč bez DPH celkem za předmět plnění
zakázky a dále v členění dle zadávací dokumentace. Nabídková cena
bude zaokrouhlena na celé Kč. Nabídková cena bude stanovena jako
nejvýše přípustná a bude obsahovat veškeré náklady, které uchazeči
vzniknou v souvislosti s plněním této veřejné zakázky. Cenové údaje
budou vloženy do samostatné uzavřené obálky s nápisem «Nabídková
cena» (ve smyslu § 9, odst. 3 zákona). Podrobnosti jsou uvedeny v
zadávací dokumentaci.
9. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové
ceny: Cena je považována za cenu nejvýše přípustnou pro celý rozsah
zadávací dokumentace a pro celou dobu realizace. Nelze ji překročit
za žádných podmínek.
10. Platební podmínky: Dílčí měsíční fakturace, splatnost daňových
dokladů minimálně 21 dnů, výši zálohy je možno navrhnout. Každá
faktura musí být doložena zjišťovacím protokolem a soupisem
provedených prací, odsouhlasenými odpovědným zástupcem objednavatele
(TDI). Zhotovitel bude fakturovat maximálně do výše 90 % z ceny
díla. Zbývající část bude fakturována po odstranění poslední vady,
případně nedodělku v zápise z přejímacího nebo kolaudačního řízení.
Návrh výhodnějších platebních podmínek pro zadavatele je předmětem
hodnocení kritéria 0.
11. Soutěžní lhůta: Soutěžní lhůta začíná dnem vyhlášení soutěže v
Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s
nabídkami.
12. Způsob a místo pro podávání nabídek: Uchazeči podají nabídky v
uzavřené obálce označené «SOUTĚŽ - Rekonstrukce stanice metra
Nádraží Holešovice», s výzvou «Neotevírat !», opatřené na uzavření
razítky uchazeče, poštou doporučeně na adresu Inženýring dopravních
staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2, nebo osobně na
stejnou adresu, III. p., číslo dv. 315, do sekretariátu technického
ředitele v pracovní dny od 8.00 do 14.00 hodin, nejpozději však do
dne a hodiny otevírání obálek. Zadavatel doporučuje osobní způsob
podání.
13. Otevírání obálek: Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne
19. 9. 2003 v 10.00 hodin v sídle pověřené organizace v zasedací
místnosti č. 216 ve II. patře.
14. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta začíná dnem otevírání obálek a
činí 90 kalendářních dnů. Uchazečům, kteří se umístí na prvním až
třetím místě, se zadávací lhůta prodlužuje až do doby uzavření
smlouvy.
15. Identifikační údaje zadavatele: Dopravní podnik hl. m. Prahy,
akciová společnost, Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9, IČO:
00005886, pověřil výkonem zadavatelských činností ve smyslu § 69
zákona Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01
Praha 2, IČO: 60194260, tel. 236 083 251, fax 236 083 252.
16. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel požaduje k zajištění
povinností uchazečů vyplývajících z účasti v soutěži poskytnout
jistotu jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistota činí 4 000
000,- Kč (čtyři miliony korun českých). Podrobnosti o poskytnutí
jistoty jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
17. Variantní řešení: Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
18. Poskytování informací: Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se
neuskuteční. Další informace ve věci zadání této veřejné zakázky,
než jak je uvedeno v těchto podmínkách a zadávací dokumentaci,
nebudou v průběhu soutěžní lhůty poskytovány.
19. Záruka na provedení díla: Zadavatel požaduje předložit v nabídce
závazný příslib banky o poskytnutí bankovní záruky uchazeči ve výši
5 % z nabídkové ceny díla, která bude zajišťovat dodržení smluvních
podmínek, kvality a termínů provedení díla po dobu provádění díla
prodlouženou o jeden měsíc po uchazečem nabídnutém termínu dokončení
díla.
20. Zadavatel omezuje účast v soutěži v souladu s § 5, odst. 2 písm.
c) zákona na tuzemské osoby.
21. Upozornění zadavatele: Zadavatel upozorňuje, že uchazeč musí
zajistit kontinuitu prací mezi zhotovitelem nové trasy a plynulým
provozem na stávající trase metra.
22. Zadavatel si vyhrazuje právo:
22.1. v průběhu soutěžní lhůty soutěžní podmínky doplnit, změnit,
prodloužit soutěžní lhůtu
22.2. před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit údaje
uvedené uchazeči v nabídkách z veřejně dostupných zdrojů
22.3. vyhodnotit pouze nabídky na kompletní předmět veřejné zakázky,
dílčí plnění zadavatel nepřipouští
22.4. obchodní veřejnou soutěž zrušit
22.5. odmítnout všechny předložené nabídky, neuzavřít smlouvu s
žádným uchazečem
22.6. změnit termíny plnění veřejné zakázky v souladu s uvolněním
finančních prostředků.
177349-32/03