Portál veřejné správy

Zápis 177348-32/03

Obchodní jménoDopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
RubrikaVeřejná soutěž
SídloSokolovská 217/42, 190 22 Praha 9
Publikováno13. 08. 2003
Značka OV177348-32/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost A-1 Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost Sídlo: Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9 zastoupený společností Inženýring dopravních staveb, a.s. Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2 vyhlašuje v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon) OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ o nejvhodnější nabídku pro výběr zhotovitele díla «Dovybavení kamerového systému ve stanicích metra postižených povodněmi 2002» Podmínky soutěže 1. Vymezení plnění veřejné zakázky: Předmětem plnění je dodávka a montáž staniční části průmyslové televize (PTV) ve stanicích pražského metra postižených povodněmi v roce 2002 na tratích A, B, C s vazbou na přenos dat na Centrální dispečink MHD (CD MHD). Předmětem zakázky nejsou přenosové cesty (kabely) ze stanic metra na CD MHD. Podrobný rozsah je uveden v zadávací dokumentaci. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky: Doba plnění veřejné zakázky: Předpokládaný termín zahájení realizace: I.Q/2004 Předpokládaný termín ukončení realizace: 12/2006 Místo plnění veřejné zakázky: Místem plnění veřejné zakázky je Praha, stanice metra postižené povodněmi: - trasa A: Muzeum-A, Můstek-A, Staroměstská, Malostranská - trasa B: Anděl, Karlovo náměstí, Národní třída, Můstek-B, Náměstí Republiky, Florenc-B, Křižíkova, Invalidovna, Palmovka, Českomoravská, Vysočanská - trasa C: Florenc-C, Vltavská, Nádraží Holešovice. 3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů: Uchazeč prokáže v nabídce kvalifikační předpoklady k plnění veřejné zakázky podle § 2b zákona, a to způsobem podle § 2c zákona. Splnění kvalifikačního předpokladu vymezeného § 2b odst. 1 písm. g) zákona prokáže uchazeč v nabídce formou čestného prohlášení. U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob prokáže v nabídce splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují v nabídce splnění kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby. Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel v nabídce prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob s výjimkou kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona (příslušné oprávnění k podnikání), který v nabídce prokazuje každá z těchto osob ohledně těch plnění veřejné zakázky, která bude poskytovat. Podrobné požadavky zadavatele na způsob prokázání kvalifikačních předpokladů jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 4. Další předpoklady pro plnění této veřejné zakázky Uchazeč prokáže v nabídce splnění dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky; dalšími předpoklady pro plnění této veřejné zakázky jsou: 4.1. personální zajištění uchazeče k plnění zakázky pro navrhovanou dobu plnění. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace 4.2. přehled obdobných zakázek, které realizoval v letech 1999 až 2002, s tím, že se musí jednat o zakázky, kde výše nákladů přesáhla 10 mil. Kč. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace 4.3. reference provozovatelů. Uchazeč tento předpoklad prokáže tak, že v nabídce předloží reference minimálně o 3 zakázkách uvedených v bodu 4.2., které budou vystaveny provozovatelem zařízení 4.4. zavedený systém řízení jakosti ve smyslu ČSN EN ISO 9001: 2001. Uchazeč tento předpoklad prokáže platným certifikátem. Pokud je uchazeč držitelem certifikátu podle normy ČSN EN ISO 9001/2 z roku 1995, předloží tento doklad a potvrzení akreditačního orgánu, že certifikace ve smyslu ČSN EN ISO 9001: 2001 již probíhá 4.5. bankovní reference uchazeče. Tento další předpoklad uchazeč prokazuje příslušnou listinou vystavenou bankou 4.6. pojištění odpovědnosti za škodu vzniklou jinému v souvislosti s činností uchazeče na pojistnou částku minimálně ve výši 10 milionů Kč. Tento předpoklad prokáže uchazeč kopií pojistné smlouvy a pojistných podmínek 4.7. schopnost provést minimálně 60 % objemu montážních prací vlastními kapacitami. Započítání kapacit společností ovládaných uchazečem bude prokázáno v souladu s § 66a obchodního zákoníku. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace 4.8. seznam podzhotovitelů včetně profesí a jejich podíl na celkovém plnění předmětu zakázky (v %). Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace 4.9. údaje o odpovědných zástupcích uchazeče - prokazuje se předložením výpisu ze živnostenského rejstříku uchazeče. Všechny listiny budou předloženy v originále nebo ve stejnopisu s ověřením jeho pravosti s výjimkou bodu 4.6. Neprokáže-li uchazeč v plném rozsahu splnění kvalifikačních předpokladů a všech dalších předpokladů k plnění této veřejné zakázky, bude z dalšího průběhu této obchodní soutěže vyloučen. Předkládá-li nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady pro splnění veřejné zakázky každá z těchto osob samostatně, a to v rozsahu, v němž se bude podílet na splnění veřejné zakázky. Doklady k bodům 4.4., 4.6. a 4.7., musí prokázat vedoucí účastník sdružení. Body 4.2., 4.3. a 4.8. prokazuje sdružení jako celek. Podrobné požadavky zadavatele na způsob prokázání dalších předpokladů jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 5. Zadávací dokumentace je nedílnou součástí podmínek soutěže, obsahuje podrobné podmínky nutné pro zpracování nabídky. Zadávací dokumentaci si mohou zájemci vyzvednout v pracovní dny od 8.00 hod. do 14.00 hod. po celou dobu soutěžní lhůty na základě předchozího oznámení faxem (minimálně 24 hodin předem) na č. 236 083 252 s uvedením data a přibližného času vyzvednutí v sídle společnosti Inženýring dopravních staveb, a.s., Ing. Horský, III. patro, dveře č. 327, tel. 236 083 254, nebo Ing. Tomeček, III. patro, dveře č. 301, tel. 236 083 253, fax 236 083 252. Dokumentace bude vydána proti zaplacení poplatku za reprodukci ve výši 3000,- Kč včetně 5% DPH. Platba musí být provedena předem na účet zadavatele č. 120037-1930731349/0800, Česká spořitelna, a.s., Rytířská 29, Praha 1. Zájemce předloží doklad o provedení platby a dále prohlášení statutárního orgánu nebo zmocněné osoby zájemce o veřejnou zakázku. Prohlášení bude obsahovat kromě identifikačních údajů zájemce (obchodní jméno, úplnou adresu, IČO, DIČ, číslo účtu a banku uchazeče pro vystavení daňového dokladu) i závazek mlčenlivosti zájemce o skutečnostech uvedených v zadávací dokumentaci a závazek použití zadávací dokumentace výhradně ke zpracování nabídky. V prohlášení bude uvedeno jméno osoby oprávněné k převzetí zadávací dokumentace a jméno kontaktní osoby (vč. telefonu, faxu a e-mailové adresy), na kterou bude v průběhu soutěže zasílána veškerá korespondence. 6. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno dle ekonomické vhodnosti nabídek pomocí více kritérií, která jsou řazena sestupně podle významu takto: KritériumVáh. koef. Výše nabídkové ceny44 Technická úroveň nabízeného systému20 Technická úroveň kamer13 Technická úroveň monitorů13 Délky záručních dob10 Součet vážených bodů určí pořadí nabídek. Nejvhodnější nabídka je ta, která získá nejvíce vážených bodů. 7. Způsob zpracování nabídek: Podkladem pro zpracování nabídky je zadávací dokumentace, ve které jsou uvedeny podrobné údaje ke způsobu zpracování a obsahu nabídky. 8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Požaduje se vypracovat nabídkovou cenu v Kč bez DPH v členění dle zadávací dokumentace. Cenové údaje budou vloženy do samostatné uzavřené obálky s nápisem «PTV - nabídková cena» (ve smyslu § 9, odst. 3 zákona). Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 9. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny: Cena je považována za cenu nejvýše přípustnou pro celý rozsah zadávací dokumentace a pro celou dobu realizace. Pokud bude termín ukončení veřejné zakázky zadavatelem prodloužen za termín 31. 12. 2006, bude její nedokončená část přepočtena inflačním koeficientem stanoveným ČSÚ pro příslušný rok pro práce v daném oboru. 10. Platební podmínky: Úhrada za plnění veřejné zakázky (platební podmínky) bude prováděna měsíčně vždy za uplynulý kalendářní měsíc na základě faktury se splatností minimálně 21 dní od doručení. Podkladem pro určení hodnoty faktury bude vzájemně odsouhlasený soupis provedených prací a dodávek. Zhotovitel bude fakturovat maximálně do výše 90 % z ceny díla. Zbývajících 10 % bude fakturováno po odstranění poslední vady, případně nedodělku v zápise z přejímacího nebo kolaudačního řízení. Zálohy zadavatel neposkytuje. 11. Soutěžní lhůta: Soutěžní lhůta začíná dnem vyhlášení soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami. Uchazeči podají nabídky v uzavřené obálce označené «SOUTĚŽ - METRO - PTV», s výzvou «Neotevírat !», opatřené na uzavření razítky uchazeče poštou doporučeně na adresu Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 3, 128 01 Praha 2, nebo osobně na stejnou adresu, III. p., číslo dv. 315, do sekretariátu technického ředitele v pracovní dny od 8.00 do 14.00 hodin, nejpozději však do dne a hodiny otevírání obálek s nabídkami. Zadavatel doporučuje osobní způsob podání. Při podání poštou se za převzetí považuje datum a hodina doručení. 12. Otevírání obálek: Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční 13. 11. 2003 v 10.00 hodin v sídle pověřené organizace v zasedací místnosti č. 216 ve II. patře. 13. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta začíná dnem otevírání obálek a činí 90 kalendářních dnů. Uchazečům, kteří se umístí na prvním až třetím místě, se zadávací lhůta prodlužuje až do doby uzavření smlouvy s vybraným uchazečem. 14. Identifikační údaje zadavatele: Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost, Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9, IČO: 00005886, pověřil výkonem zadavatelských činností ve smyslu § 69 zákona Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2, IČO: 60194260, tel. 236 083 251, fax 236 083 252. 15. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel požaduje k zajištění povinností uchazečů vyplývajících z účasti v soutěži poskytnout jistotu jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistota činí pro trať A 440 000,- Kč (čtyři sta čtyřicet tisíc korun českých), pro trať B 1 210 000,- Kč (jeden milion dvě stě deset tisíc korun českých), pro trať C 330 000,- Kč (tři sta třicet tisíc korun českých). Pro všechny 3 tratě činí jistota 1 980 000,- Kč (jeden milion devět set osmdesát tisíc korun českých). Podrobnosti o poskytnutí jistoty jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 16. Variantní řešení: Zadavatel nepřipouští variantní řešení. 17. Poskytování informací: Způsob poskytování informací v průběhu soutěžní lhůty je uveden v zadávací dokumentaci. 18. Zadavatel omezuje účast v soutěži v souladu s § 5, odst. 2 písm. c) zákona na tuzemské osoby. 19. Požadavky na rozdělení veřejné zakázky na dílčí plnění: Zadavatel vymezuje dílčí plnění na jednotlivé tratě metra. Uchazeč může podat nabídku na jednu, dvě nebo všechny 3 tratě. Zadavatel si vyhrazuje právo uzavřít samostatné smlouvy o dílo s uchazeči, jejichž nabídky na jednotlivá dílčí plnění byly nejvhodnější. 20. Zadavatel si vyhrazuje právo: 20.1v průběhu soutěžní lhůty doplnit nebo změnit soutěžní podmínky, prodloužit soutěžní lhůtu 20.2zadání obchodní veřejné soutěže zrušit 20.3před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit údaje uvedené uchazeči v nabídkách 20.4odmítnout všechny předložené nabídky 20.5změnit termíny plnění veřejné zakázky v souladu s uvolněním finančních prostředků. 177348-32/03