VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
A-1
Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
Sídlo: Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9
zastoupený společností
Inženýring dopravních staveb, a.s.
Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2
vyhlašuje v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných
zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
o nejvhodnější nabídku pro výběr zhotovitele díla
«Dovybavení kamerového systému ve stanicích metra postižených povodněmi
2002»
Podmínky soutěže
1. Vymezení plnění veřejné zakázky:
Předmětem plnění je dodávka a montáž staniční části průmyslové
televize (PTV) ve stanicích pražského metra postižených povodněmi v
roce 2002 na tratích A, B, C s vazbou na přenos dat na Centrální
dispečink MHD (CD MHD). Předmětem zakázky nejsou přenosové cesty
(kabely) ze stanic metra na CD MHD. Podrobný rozsah je uveden v
zadávací dokumentaci.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
Doba plnění veřejné zakázky:
Předpokládaný termín zahájení realizace: I.Q/2004
Předpokládaný termín ukončení realizace: 12/2006
Místo plnění veřejné zakázky:
Místem plnění veřejné zakázky je Praha, stanice metra postižené
povodněmi:
- trasa A: Muzeum-A, Můstek-A, Staroměstská, Malostranská
- trasa B: Anděl, Karlovo náměstí, Národní třída, Můstek-B, Náměstí
Republiky, Florenc-B, Křižíkova, Invalidovna, Palmovka,
Českomoravská, Vysočanská
- trasa C: Florenc-C, Vltavská, Nádraží Holešovice.
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
Uchazeč prokáže v nabídce kvalifikační předpoklady k plnění veřejné
zakázky podle § 2b zákona, a to způsobem podle § 2c zákona. Splnění
kvalifikačního předpokladu vymezeného § 2b odst. 1 písm. g) zákona
prokáže uchazeč v nabídce formou čestného prohlášení.
U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob
prokáže v nabídce splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který
nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý
rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují v nabídce splnění
kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto
jiné osoby.
Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel v
nabídce prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob s
výjimkou kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a)
zákona (příslušné oprávnění k podnikání), který v nabídce prokazuje
každá z těchto osob ohledně těch plnění veřejné zakázky, která bude
poskytovat.
Podrobné požadavky zadavatele na způsob prokázání kvalifikačních
předpokladů jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
4. Další předpoklady pro plnění této veřejné zakázky
Uchazeč prokáže v nabídce splnění dalších předpokladů pro plnění
veřejné zakázky; dalšími předpoklady pro plnění této veřejné zakázky
jsou:
4.1. personální zajištění uchazeče k plnění zakázky pro navrhovanou
dobu plnění. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném
formuláři, který je součástí zadávací dokumentace
4.2. přehled obdobných zakázek, které realizoval v letech 1999 až
2002, s tím, že se musí jednat o zakázky, kde výše nákladů přesáhla
10 mil. Kč. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném
formuláři, který je součástí zadávací dokumentace
4.3. reference provozovatelů. Uchazeč tento předpoklad prokáže tak,
že v nabídce předloží reference minimálně o 3 zakázkách uvedených v
bodu 4.2., které budou vystaveny provozovatelem zařízení
4.4. zavedený systém řízení jakosti ve smyslu ČSN EN ISO 9001: 2001.
Uchazeč tento předpoklad prokáže platným certifikátem. Pokud je
uchazeč držitelem certifikátu podle normy ČSN EN ISO 9001/2 z roku
1995, předloží tento doklad a potvrzení akreditačního orgánu, že
certifikace ve smyslu ČSN EN ISO 9001: 2001 již probíhá
4.5. bankovní reference uchazeče. Tento další předpoklad uchazeč
prokazuje příslušnou listinou vystavenou bankou
4.6. pojištění odpovědnosti za škodu vzniklou jinému v souvislosti s
činností uchazeče na pojistnou částku minimálně ve výši 10 milionů
Kč. Tento předpoklad prokáže uchazeč kopií pojistné smlouvy a
pojistných podmínek
4.7. schopnost provést minimálně 60 % objemu montážních prací
vlastními kapacitami. Započítání kapacit společností ovládaných
uchazečem bude prokázáno v souladu s § 66a obchodního zákoníku.
Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je
součástí zadávací dokumentace
4.8. seznam podzhotovitelů včetně profesí a jejich podíl na celkovém
plnění předmětu zakázky (v %). Uchazeč tento předpoklad prokáže na
příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace
4.9. údaje o odpovědných zástupcích uchazeče - prokazuje se
předložením výpisu ze živnostenského rejstříku uchazeče.
Všechny listiny budou předloženy v originále nebo ve stejnopisu s
ověřením jeho pravosti s výjimkou bodu 4.6.
Neprokáže-li uchazeč v plném rozsahu splnění kvalifikačních
předpokladů a všech dalších předpokladů k plnění této veřejné
zakázky, bude z dalšího průběhu této obchodní soutěže vyloučen.
Předkládá-li nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady
pro splnění veřejné zakázky každá z těchto osob samostatně, a to v
rozsahu, v němž se bude podílet na splnění veřejné zakázky. Doklady
k bodům 4.4., 4.6. a 4.7., musí prokázat vedoucí účastník sdružení.
Body 4.2., 4.3. a 4.8. prokazuje sdružení jako celek. Podrobné
požadavky zadavatele na způsob prokázání dalších předpokladů jsou
uvedeny v zadávací dokumentaci.
5. Zadávací dokumentace je nedílnou součástí podmínek soutěže,
obsahuje podrobné podmínky nutné pro zpracování nabídky. Zadávací
dokumentaci si mohou zájemci vyzvednout v pracovní dny od 8.00 hod.
do 14.00 hod. po celou dobu soutěžní lhůty na základě předchozího
oznámení faxem (minimálně 24 hodin předem) na č. 236 083 252 s
uvedením data a přibližného času vyzvednutí v sídle společnosti
Inženýring dopravních staveb, a.s., Ing. Horský, III. patro, dveře
č. 327, tel. 236 083 254, nebo Ing. Tomeček, III. patro, dveře č.
301, tel. 236 083 253, fax 236 083 252. Dokumentace bude vydána
proti zaplacení poplatku za reprodukci ve výši 3000,- Kč včetně 5%
DPH. Platba musí být provedena předem na účet zadavatele č.
120037-1930731349/0800, Česká spořitelna, a.s., Rytířská 29, Praha
1. Zájemce předloží doklad o provedení platby a dále prohlášení
statutárního orgánu nebo zmocněné osoby zájemce o veřejnou zakázku.
Prohlášení bude obsahovat kromě identifikačních údajů zájemce
(obchodní jméno, úplnou adresu, IČO, DIČ, číslo účtu a banku
uchazeče pro vystavení daňového dokladu) i závazek mlčenlivosti
zájemce o skutečnostech uvedených v zadávací dokumentaci a závazek
použití zadávací dokumentace výhradně ke zpracování nabídky. V
prohlášení bude uvedeno jméno osoby oprávněné k převzetí zadávací
dokumentace a jméno kontaktní osoby (vč. telefonu, faxu a e-mailové
adresy), na kterou bude v průběhu soutěže zasílána veškerá
korespondence.
6. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno dle
ekonomické vhodnosti nabídek pomocí více kritérií, která jsou řazena
sestupně podle významu takto:
KritériumVáh. koef.
Výše nabídkové ceny44
Technická úroveň nabízeného systému20
Technická úroveň kamer13
Technická úroveň monitorů13
Délky záručních dob10
Součet vážených bodů určí pořadí nabídek. Nejvhodnější nabídka je
ta, která získá nejvíce vážených bodů.
7. Způsob zpracování nabídek: Podkladem pro zpracování nabídky je
zadávací dokumentace, ve které jsou uvedeny podrobné údaje ke
způsobu zpracování a obsahu nabídky.
8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Požaduje
se vypracovat nabídkovou cenu v Kč bez DPH v členění dle zadávací
dokumentace. Cenové údaje budou vloženy do samostatné uzavřené
obálky s nápisem «PTV - nabídková cena» (ve smyslu § 9, odst. 3
zákona). Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
9. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové
ceny: Cena je považována za cenu nejvýše přípustnou pro celý rozsah
zadávací dokumentace a pro celou dobu realizace. Pokud bude termín
ukončení veřejné zakázky zadavatelem prodloužen za termín 31. 12.
2006, bude její nedokončená část přepočtena inflačním koeficientem
stanoveným ČSÚ pro příslušný rok pro práce v daném oboru.
10. Platební podmínky: Úhrada za plnění veřejné zakázky (platební
podmínky) bude prováděna měsíčně vždy za uplynulý kalendářní měsíc
na základě faktury se splatností minimálně 21 dní od doručení.
Podkladem pro určení hodnoty faktury bude vzájemně odsouhlasený
soupis provedených prací a dodávek. Zhotovitel bude fakturovat
maximálně do výše 90 % z ceny díla. Zbývajících 10 % bude
fakturováno po odstranění poslední vady, případně nedodělku v zápise
z přejímacího nebo kolaudačního řízení. Zálohy zadavatel
neposkytuje.
11. Soutěžní lhůta: Soutěžní lhůta začíná dnem vyhlášení soutěže v
Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s
nabídkami. Uchazeči podají nabídky v uzavřené obálce označené
«SOUTĚŽ - METRO - PTV», s výzvou «Neotevírat !», opatřené na
uzavření razítky uchazeče poštou doporučeně na adresu Inženýring
dopravních staveb, a.s., Na Moráni 3, 128 01 Praha 2, nebo osobně na
stejnou adresu, III. p., číslo dv. 315, do sekretariátu technického
ředitele v pracovní dny od 8.00 do 14.00 hodin, nejpozději však do
dne a hodiny otevírání obálek s nabídkami. Zadavatel doporučuje
osobní způsob podání. Při podání poštou se za převzetí považuje
datum a hodina doručení.
12. Otevírání obálek: Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční 13.
11. 2003 v 10.00 hodin v sídle pověřené organizace v zasedací
místnosti č. 216 ve II. patře.
13. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta začíná dnem otevírání obálek a
činí 90 kalendářních dnů. Uchazečům, kteří se umístí na prvním až
třetím místě, se zadávací lhůta prodlužuje až do doby uzavření
smlouvy s vybraným uchazečem.
14. Identifikační údaje zadavatele: Dopravní podnik hl. m. Prahy,
akciová společnost, Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9, IČO:
00005886, pověřil výkonem zadavatelských činností ve smyslu § 69
zákona Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01
Praha 2, IČO: 60194260, tel. 236 083 251, fax 236 083 252.
15. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel požaduje k zajištění
povinností uchazečů vyplývajících z účasti v soutěži poskytnout
jistotu jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistota činí pro
trať A 440 000,- Kč (čtyři sta čtyřicet tisíc korun českých), pro
trať B 1 210 000,- Kč (jeden milion dvě stě deset tisíc korun
českých), pro trať C 330 000,- Kč (tři sta třicet tisíc korun
českých). Pro všechny 3 tratě činí jistota 1 980 000,- Kč (jeden
milion devět set osmdesát tisíc korun českých). Podrobnosti o
poskytnutí jistoty jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
16. Variantní řešení: Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
17. Poskytování informací: Způsob poskytování informací v průběhu
soutěžní lhůty je uveden v zadávací dokumentaci.
18. Zadavatel omezuje účast v soutěži v souladu s § 5, odst. 2 písm.
c) zákona na tuzemské osoby.
19. Požadavky na rozdělení veřejné zakázky na dílčí plnění:
Zadavatel vymezuje dílčí plnění na jednotlivé tratě metra. Uchazeč
může podat nabídku na jednu, dvě nebo všechny 3 tratě. Zadavatel si
vyhrazuje právo uzavřít samostatné smlouvy o dílo s uchazeči,
jejichž nabídky na jednotlivá dílčí plnění byly nejvhodnější.
20. Zadavatel si vyhrazuje právo:
20.1v průběhu soutěžní lhůty doplnit nebo změnit soutěžní podmínky,
prodloužit soutěžní lhůtu
20.2zadání obchodní veřejné soutěže zrušit
20.3před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit údaje
uvedené uchazeči v nabídkách
20.4odmítnout všechny předložené nabídky
20.5změnit termíny plnění veřejné zakázky v souladu s uvolněním
finančních prostředků.
177348-32/03