VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s.
A-6
PODMÍNKY SOUTĚŽE
T7090000
pro neurčité osoby k podání nejvhodnějšího návrhu na uzavření smlouvy
(dále jen Nabídka) stanovené Zadavatelem v souladu s ustanovením § 4 a
následujících zákona č. 199/1994 Sb.,
o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších změn a doplňků (dále
jen Zákon).
Název veřejné zakázky:
«T7090000 - Modernizace přepínačů odboček odbočkových transformátorů»
Zadavatel veřejné zakázky:
ČEZ, a. s.
Sídlo: Duhová 2/1444, Praha 4, PSČ 140 53
zapsán v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B,
vložka 1581,
Úsek jaderná energetika,
organizační jednotka: Jaderná elektrárna Dukovany (dále jen JE Dukovany),
IČO: 45274649
Tímto Zadavatel vyhlašuje v souladu se Zákonem
obchodní veřejnou soutěž
o nejvhodnější Nabídku na dodávku veřejné zakázky
«T7090000 - Modernizace přepínačů odboček odbočkových transformátorů»
v souladu a za podmínek stanovených těmito Podmínkami soutěže
1. Předmět veřejné zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je provedení náhrady stávajících přepínačů
odboček přepínači nové generace, splňujícími dále uvedené podmínky a
požadavky zadavatele, nazvané «T7090000 - Modernizace přepínačů
odboček odbočkových transformátorů» pro 1. až 4. blok JE Dukovany
formou vyšší kompletované dodávky včetně vypracování a předání
dokumentace pro provedení díla, komplexního vyzkoušení, primárních
zkoušek, zaškolení personálu zadavatele a předání dokumentace
skutečného provedení díla.
Specifikace předmětu veřejné zakázky včetně požadavků na její
technické řešení a jejího rozdělení do Dílčích funkčních celků je
uvedena v Zadávací dokumentaci části B.
ZADÁVACÍ DOKUMENTACE:
část A: Požadavky na zpracování nabídky
část B: Návrh smlouvy o dílo Zadavatele
část C: Interní předpisy Zadavatele
2. Termín plnění veřejné zakázky a místo předání:
Dílo bude realizováno v termínech odstávek jednotlivých reaktorových
bloků v roce 2004 a 2005 v následujících termínech plnění:
Dílčí funkční celek č.1 bude předán do 10. 3. 2004 (tímto termínem
plnění se rozumí odevzdání dokumentace s již zapracovanými
připomínkami Objednavatele)
Dílčí funkční celek č. 2 bude předán do 28. 9. 2004 (1. RB)
Dílčí funkční celek č. 3 bude předán do 9. 11. 2004 (4. RB)
Dílčí funkční celek č. 4 bude předán do 3. 4. 2005 (3. RB)
Dílčí funkční celek č. 5 bude předán do 10. 5. 2005 (2. RB)
Dílčí funkční celek č. 6 bude předán do 27. 9. 2005
Jednotlivé dohodnuté Dílčí funkční celky díla budou předávány v
Jaderné elektrárně Dukovany.
3. Prokázání kvalifikačních předpokladů:
Zadavatel požaduje po Zájemci prokázání kvalifikačních předpokladů
dle ustanovení § 2b Zákona, a to způsobem dle ustanovení § 2c
Zákona.
Zájemce prokáže splnění kvalifikačního předpokladu dle § 2b odst. 1
písm. g) Zákona čestným prohlášením.
U Nabídek předpokládajících splnění předmětu veřejné zakázky s
pomocí jiných osob (dále subdodavatelé) prokazuje splnění
kvalifikačních předpokladů Zájemce, který Nabídku podává, pokud se
jeho oprávnění k podnikání vztahují na celý rozsah veřejné zakázky.
Jinak prokazují splnění kvalifikačních předpokladů podle § 2b odst.
1 písm. a) i tyto jiné osoby.
Veškeré doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů musí
být doloženy v originále nebo úředně ověřené kopii.
Uchazeč je povinen do 14 dnů sdělit písemně Zadavateli změny, které
nastaly po podání jeho Nabídky a které se dotýkají údajů
požadovaných Zadavatelem při prokazování kvalifikace.
Uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva, předloží nejpozději do 3
dnů před uplynutím lhůty pro uzavření smlouvy doklady prokazující
kvalifikaci Uchazeče v rozsahu dle § 2c odst. 2 Zákona.
4. Další předpoklady pro splnění veřejné zakázky:
Veškeré požadované dokumenty dle tohoto bodu musí být předloženy
tak, jak je uvedeno níže. K dokladům, které nejsou předkládány v
českém jazyce, musí být přiložen jejich úřední překlad do českého
jazyka.
Zájemce doloží:
a) platné oprávnění podle § 8 a dle § 9 vyhl. č. 50/1978 Sb. pro
práci na elektrickém zařízení nad 1000 V v objektu třídy A
pracovníků, kteří se budou podílet na řízení prací na elektrickém
zařízení při realizaci díla - prostá kopie
b) platné oprávnění podle § 3 vyhl. ČÚBP č. 20/1979 Sb., v platném
znění, pro činnosti na vyhrazených elektrických zařízeních - prostá
kopie
c) doklad o zavedení systému jakosti, prokázaný certifikátem dle
norem ISO řady 9000:1994 (9000:2000) nebo jiného mezinárodně
uznávaného standardu, splňujícího požadavky ISO 9000:1994 (2000),
vydaný certifikační společností - prostá kopie
d) údaje o subdodavatelích, jejichž využití zájemce předpokládá při
plnění veřejné zakázky - prokazuje se čestným prohlášením každého
subdodavatele o tom, že akceptuje závazek podílet se na plnění
veřejné zakázky
e) Uchazeč, případně jeho subdodavatel, prokáže, že má zkušenosti s
realizací obdobných zakázek předložením referenčních listin s
možností ověření, vystavených příslušnými Zadavateli (investory).
Zadavatel požaduje doložení referenčních listin se zhodnocením
kvality a průběhu plnění obdobné zakázky. Požadavek je splněn při
doložení alespoň jedné referenční listiny. Obdobnou zakázkou se
rozumí rekonstrukční nebo udržovací práce na vnitřních součástech
transformátorů vvn/vn. Dále zadavatel požaduje, aby Uchazeč v
nabídce doložil, že výrobce přepínačů odboček, které nabízí
Zadavateli, vyrábí tyto přepínače alespoň po dobu posledních 10 let.
5. Požadavky na formu předání Nabídky a její označení:
Nabídka bude předložena v originále a 3 kopiích v českém jazyce a v
povinném řazení, které je předepsáno v Zadávací dokumentaci, části
A. Originál Nabídky bude označen razítkem «Originál». Kopie Nabídky
pak budou označeny razítkem «Kopie».
Originály, respektive úředně ověřené kopie dokladů, jejichž
předložení je požadováno v Podmínkách soutěže, případně v Zadávací
dokumentaci, budou zařazeny do vyhotovení Nabídky označeného jako
«Originál», v ostatních vyhotoveních Nabídky postačí neověřené
fotokopie. Není-li některý doklad v českém jazyce, musí být
předložen rovněž jeho úřední překlad do českého jazyka.
Titulní list Nabídky bude podepsán statutárním orgánem Uchazeče nebo
zmocněnou osobou. V takovém případě doloží Uchazeč v Nabídce
originál plné moci podepsaný statutárním orgánem Uchazeče.
Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře
čitelná a bude včetně příloh svázána či jinak zabezpečena proti
manipulaci s jednotlivými listy. Nabídka nesmí obsahovat opravy a
přepisy, které by Zadavatele mohly uvést v omyl.
Všechny listy Nabídky i jejích příloh budou v pravém dolním rohu
očíslovány průběžnou vzestupnou číselnou řadou. Tato povinnost se
nevztahuje na úřední listiny, respektive jejich úředně ověřené
kopie.
Posledním listem Nabídky bude prohlášení Uchazeče, v němž se uvede
celkový počet listů v Nabídce, a to včetně listů neočíslovaných,
jejichž seznam bude uveden v prohlášení.
6. Způsob hodnocení Nabídky:
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti v souladu s níže
uvedenými vyhodnocovacími kritérii, která jsou uvedena v sestupném
pořadí podle významu, který jim Zadavatel přisuzuje:
Kritérium 1 - Nabídková cena veřejné zakázky
Kritérium 2 - Soulad nabízeného řešení s technickou specifikací, v
tom zejména:
a) návrh typu přepínače a popis postupu jeho osazení v
transformátoru a zprovoznění;
b) rozsah vyvolaných úprav formou náhrady součástí a doplnění
zařízení, rozsah vyvolaných úprav stávajícího stavu stroje;
c) popis předpokládaného způsobu provedení díla;
Kritérium 3 - Soulad s Návrhem smlouvy o dílo.
Kritérium 4 - Četnost a finanční náročnost revizí, kontrol a údržby
během budoucího provozu díla
7. Požadavky na jednotný způsob zpracování Nabídkové ceny včetně
stanovení platebních podmínek:
Nabídkovou cenu uvedenou v Nabídce není možné po předložení Nabídky
měnit za žádných podmínek.
Nabídková cena veřejné zakázky bude zpracována v souladu s
následujícími požadavky:
- Nabídková cena bude nabídnuta jako cena pevná za veřejnou zakázku
jako celek a musí zahrnovat veškeré náklady Uchazeče spojené s
realizací díla a musí být platná po celou dobu realizace;
- Nabídková cena bude uvedena v korunách českých a bude uvedena bez
DPH, dále bude uvedena DPH a cena včetně DPH; a bude dále rozdělena
tak, jak je požadováno v Zadávací dokumentaci v části A
- Nabídková cena nebude moci být v průběhu plnění díla navyšována z
důvodů inflačních, kurzovních nebo odlišných skutečných nákladů díla
při jeho provedení dle odsouhlasené dokumentace.
Platební podmínky:
- Zadavatel nebude poskytovat zálohové platby. Po předání a převzetí
jednotlivých dílčích funkčních celků této veřejné zakázky je uchazeč
oprávněn vystavit fakturu za toto plnění. Zadavatel požaduje, aby
splatnost faktury byla 21 dní od jejího prokazatelného doručení
zadavateli, tak jak je uvedeno v zadávací dokumentaci v návrhu
smlouvy o dílo.
8. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s Nabídkami:
Soutěžní lhůta začíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže
v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s
Nabídkami.
Do účasti v soutěži budou zahrnuty Nabídky, které Zadavatel obdrží
na adrese dle bodu 7 těchto Podmínek soutěže nejpozději do hodiny a
dne otevírání obálek s Nabídkami, tj. do 22. 9. 2003 do 9.00 hodin
místního času. Otevírání obálek s Nabídkami se uskuteční dne 22. 9.
2003 v 9.00 hodin v zasedací místnosti 220, AB II, JE Dukovany.
Otevírání Nabídek se mohou zúčastnit nejvýše 2 (dva) pracovníci
Uchazeče.
Opožděně podané Nabídky Zadavatel neotvírá a vrátí je neprodleně
Uchazeči.
9. Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta činí 90 kalendářních dní.
10. Místo pro podání Nabídek a doba, v níž lze podat Nabídku osobně:
Uchazeč doručí svoji Nabídku na adresu:
ČEZ, a. s.,
Úsek jaderná energetika,
organizační jednotka Jaderná elektrárna Dukovany,
sekretariát odboru Obchod,
675 50 Dukovany,
Budou akceptovány pouze Nabídky v níže stanovené formě doručené
poštou, kurýrní službou nebo osobně na adresu kontaktní osoby v
pracovní dny. Při osobním doručení je vhodné se s kontaktní osobu
předem telefonicky dohodnout.
Obal Nabídek bude označen textem «Neotvírat - veřejná zakázka
T7090000 - Modernizace přepínačů odboček odbočkových
transformátorů», plným obchodním názvem Uchazeče. Obal bude uzavřen
a na uzavření opatřen razítkem, případně podpisem Uchazeče, je-li
fyzickou osobou, či podpisem statutárního zástupce, je-li právnickou
osobou.
11. Název, sídlo, telefon a fax Zadavatele, kontaktní osoba
Zadavatele:
ČEZ, a. s.,
se sídlem: Duhová 2/1444, Praha 4, PSČ 140 53,
Úsek jaderná energetika,
organizační jednotka: Jaderná elektrárna Dukovany
Kontaktní osoba Zadavatele: Mgr. Martina Fialová, právník oddělení
7224, odbor Obchod
telefon: 568 814756, fax: 568 866 228, E-mail:
fialom1.edu@mail.cez.cz.
12. Dotazy:
Případné dotazy k dalším předpokladům pro plnění veřejné zakázky či
k Zadávací dokumentaci Zadavatel zodpoví, pokud je kontaktní osoba
Zadavatele obdrží písemně nejpozději do sedmi kalendářních dnů před
uplynutím soutěžní lhůty. Tyto informace budou poskytnuty všem
Zájemcům bez uvedení pramene dotazu.
13. Požadavek na poskytnutí jistoty:
Zájemci na základě § 23 Zákona poskytnou Zadavateli jistotu ve výši
600.000,-Kč (šest set tisíc korun českých) jednou z forem dle § 24
Zákona.
Na účet Zadavatele lze jistotu složit u Komerční banky, a. s.,
pobočka Třebíč, číslo účtu: 4901-711/0100. Při platbě uveďte
variabilní symbol T7090000, jako specifický symbol uvede Zájemce své
IČ.
Poskytnutá jistota bude Zadavateli prokazatelně doložena v souladu s
ustanovením § 24 odst. 2 Zákona.
V případě poskytnutí jistoty dle § 24 odst. 1 písm. b) musí být
peněžní částka ve výši jistoty připsána na účet Zadavatele
nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. Příkaz k
úhradě, potvrzení banky o převodu nebo výpis z účtu Zájemce nebude
považován za doklad o poskytnutí jistoty na účet Zadavatele.
V případě poskytnutí jistoty bankovní zárukou musí být doklad o
poskytnutí jistoty, tj. záruční listina, předložen v originálním
znění zadavateli, z jejího obsahu musí být zřejmé:
- že je vystavená ve prospěch zadavatele a že zadavatel je oprávněn
vykonávat právo z poskytnuté jistoty v případech vymezených v § 26
Zákona
- že její platnost začíná dnem otevírání obálek a není kratší než 180
dnů.
14. Adresa a lhůta, v níž je možno vyžádat Zadávací dokumentaci:
Zadávací dokumentace bude Zájemcům poskytnuta bez požadavku na její
úhradu od vyhlášení této soutěže v pracovní dny na adrese kontaktní
osoby. Zadávací dokumentaci je třeba objednat telefonicky nejméně 1
pracovní den před požadovaným termínem vyzvednutí nebo písemně či
faxem nejméně 2 pracovní dny před požadovaným termínem vyzvednutí.
15. Jiná ujednání:
- Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
- V průběhu lhůty pro podání nabídky si zadavatel vyhrazuje právo
měnit podmínky zadávací dokumentace formou dodatků k Zadávací
dokumentaci. Zadavatel v dodatku přihlédne k délce lhůty pro podání
Nabídky tak, aby byl Zájemci poskytnut dostatek času na zpracování
Nabídky podle změněných podmínek zadávací dokumentace. V případě
úpravy termínů všechna práva a závazky Zadavatele a Zájemce
podléhající dřívějšímu konečnému termínu budou po změně podléhat
nově určenému termínu.
- Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit obchodní veřejnou soutěž nebo
odmítnout všechny předložené Nabídky před rozhodnutím o výběru
nejvhodnější Nabídky.
- Zájemci nemají nárok ze strany Zadavatele na úhradu nákladů
spojených s účastí v obchodní veřejné soutěži vyhlášené dle těchto
Podmínek soutěže, a to i v případě, že Zadavatel zadání veřejné
zakázky zruší nebo odmítne všechny Nabídky.
- S výjimkou opožděně předložených Nabídek Zadavatel předložené
Nabídky nevrací a ponechává si je jako doklad o průběhu zadání
veřejné zakázky.
V Dukovanech dne 1. 8. 2003
Ing. Jan KALINA Ing. Josef SEDLÁK
vedoucí odboru Obchod ředitel sekce Ekonomika a obchod UJE
177541-32/03