Portál veřejné správy

Zápis 177541-32/03

Obchodní jménoČEZ, a. s.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO45274649
SídloDuhová 2/1444, Praha 4, PSČ 140 53
Publikováno13. 08. 2003
Značka OV177541-32/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s. A-6 PODMÍNKY SOUTĚŽE T7090000 pro neurčité osoby k podání nejvhodnějšího návrhu na uzavření smlouvy (dále jen Nabídka) stanovené Zadavatelem v souladu s ustanovením § 4 a následujících zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších změn a doplňků (dále jen Zákon). Název veřejné zakázky: «T7090000 - Modernizace přepínačů odboček odbočkových transformátorů» Zadavatel veřejné zakázky: ČEZ, a. s. Sídlo: Duhová 2/1444, Praha 4, PSČ 140 53 zapsán v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1581, Úsek jaderná energetika, organizační jednotka: Jaderná elektrárna Dukovany (dále jen JE Dukovany), IČO: 45274649 Tímto Zadavatel vyhlašuje v souladu se Zákonem obchodní veřejnou soutěž o nejvhodnější Nabídku na dodávku veřejné zakázky «T7090000 - Modernizace přepínačů odboček odbočkových transformátorů» v souladu a za podmínek stanovených těmito Podmínkami soutěže 1. Předmět veřejné zakázky: Předmětem veřejné zakázky je provedení náhrady stávajících přepínačů odboček přepínači nové generace, splňujícími dále uvedené podmínky a požadavky zadavatele, nazvané «T7090000 - Modernizace přepínačů odboček odbočkových transformátorů» pro 1. až 4. blok JE Dukovany formou vyšší kompletované dodávky včetně vypracování a předání dokumentace pro provedení díla, komplexního vyzkoušení, primárních zkoušek, zaškolení personálu zadavatele a předání dokumentace skutečného provedení díla. Specifikace předmětu veřejné zakázky včetně požadavků na její technické řešení a jejího rozdělení do Dílčích funkčních celků je uvedena v Zadávací dokumentaci části B. ZADÁVACÍ DOKUMENTACE: část A: Požadavky na zpracování nabídky část B: Návrh smlouvy o dílo Zadavatele část C: Interní předpisy Zadavatele 2. Termín plnění veřejné zakázky a místo předání: Dílo bude realizováno v termínech odstávek jednotlivých reaktorových bloků v roce 2004 a 2005 v následujících termínech plnění: Dílčí funkční celek č.1 bude předán do 10. 3. 2004 (tímto termínem plnění se rozumí odevzdání dokumentace s již zapracovanými připomínkami Objednavatele) Dílčí funkční celek č. 2 bude předán do 28. 9. 2004 (1. RB) Dílčí funkční celek č. 3 bude předán do 9. 11. 2004 (4. RB) Dílčí funkční celek č. 4 bude předán do 3. 4. 2005 (3. RB) Dílčí funkční celek č. 5 bude předán do 10. 5. 2005 (2. RB) Dílčí funkční celek č. 6 bude předán do 27. 9. 2005 Jednotlivé dohodnuté Dílčí funkční celky díla budou předávány v Jaderné elektrárně Dukovany. 3. Prokázání kvalifikačních předpokladů: Zadavatel požaduje po Zájemci prokázání kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 2b Zákona, a to způsobem dle ustanovení § 2c Zákona. Zájemce prokáže splnění kvalifikačního předpokladu dle § 2b odst. 1 písm. g) Zákona čestným prohlášením. U Nabídek předpokládajících splnění předmětu veřejné zakázky s pomocí jiných osob (dále subdodavatelé) prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů Zájemce, který Nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahují na celý rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují splnění kvalifikačních předpokladů podle § 2b odst. 1 písm. a) i tyto jiné osoby. Veškeré doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů musí být doloženy v originále nebo úředně ověřené kopii. Uchazeč je povinen do 14 dnů sdělit písemně Zadavateli změny, které nastaly po podání jeho Nabídky a které se dotýkají údajů požadovaných Zadavatelem při prokazování kvalifikace. Uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva, předloží nejpozději do 3 dnů před uplynutím lhůty pro uzavření smlouvy doklady prokazující kvalifikaci Uchazeče v rozsahu dle § 2c odst. 2 Zákona. 4. Další předpoklady pro splnění veřejné zakázky: Veškeré požadované dokumenty dle tohoto bodu musí být předloženy tak, jak je uvedeno níže. K dokladům, které nejsou předkládány v českém jazyce, musí být přiložen jejich úřední překlad do českého jazyka. Zájemce doloží: a) platné oprávnění podle § 8 a dle § 9 vyhl. č. 50/1978 Sb. pro práci na elektrickém zařízení nad 1000 V v objektu třídy A pracovníků, kteří se budou podílet na řízení prací na elektrickém zařízení při realizaci díla - prostá kopie b) platné oprávnění podle § 3 vyhl. ČÚBP č. 20/1979 Sb., v platném znění, pro činnosti na vyhrazených elektrických zařízeních - prostá kopie c) doklad o zavedení systému jakosti, prokázaný certifikátem dle norem ISO řady 9000:1994 (9000:2000) nebo jiného mezinárodně uznávaného standardu, splňujícího požadavky ISO 9000:1994 (2000), vydaný certifikační společností - prostá kopie d) údaje o subdodavatelích, jejichž využití zájemce předpokládá při plnění veřejné zakázky - prokazuje se čestným prohlášením každého subdodavatele o tom, že akceptuje závazek podílet se na plnění veřejné zakázky e) Uchazeč, případně jeho subdodavatel, prokáže, že má zkušenosti s realizací obdobných zakázek předložením referenčních listin s možností ověření, vystavených příslušnými Zadavateli (investory). Zadavatel požaduje doložení referenčních listin se zhodnocením kvality a průběhu plnění obdobné zakázky. Požadavek je splněn při doložení alespoň jedné referenční listiny. Obdobnou zakázkou se rozumí rekonstrukční nebo udržovací práce na vnitřních součástech transformátorů vvn/vn. Dále zadavatel požaduje, aby Uchazeč v nabídce doložil, že výrobce přepínačů odboček, které nabízí Zadavateli, vyrábí tyto přepínače alespoň po dobu posledních 10 let. 5. Požadavky na formu předání Nabídky a její označení: Nabídka bude předložena v originále a 3 kopiích v českém jazyce a v povinném řazení, které je předepsáno v Zadávací dokumentaci, části A. Originál Nabídky bude označen razítkem «Originál». Kopie Nabídky pak budou označeny razítkem «Kopie». Originály, respektive úředně ověřené kopie dokladů, jejichž předložení je požadováno v Podmínkách soutěže, případně v Zadávací dokumentaci, budou zařazeny do vyhotovení Nabídky označeného jako «Originál», v ostatních vyhotoveních Nabídky postačí neověřené fotokopie. Není-li některý doklad v českém jazyce, musí být předložen rovněž jeho úřední překlad do českého jazyka. Titulní list Nabídky bude podepsán statutárním orgánem Uchazeče nebo zmocněnou osobou. V takovém případě doloží Uchazeč v Nabídce originál plné moci podepsaný statutárním orgánem Uchazeče. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře čitelná a bude včetně příloh svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy. Nabídka nesmí obsahovat opravy a přepisy, které by Zadavatele mohly uvést v omyl. Všechny listy Nabídky i jejích příloh budou v pravém dolním rohu očíslovány průběžnou vzestupnou číselnou řadou. Tato povinnost se nevztahuje na úřední listiny, respektive jejich úředně ověřené kopie. Posledním listem Nabídky bude prohlášení Uchazeče, v němž se uvede celkový počet listů v Nabídce, a to včetně listů neočíslovaných, jejichž seznam bude uveden v prohlášení. 6. Způsob hodnocení Nabídky: Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti v souladu s níže uvedenými vyhodnocovacími kritérii, která jsou uvedena v sestupném pořadí podle významu, který jim Zadavatel přisuzuje: Kritérium 1 - Nabídková cena veřejné zakázky Kritérium 2 - Soulad nabízeného řešení s technickou specifikací, v tom zejména: a) návrh typu přepínače a popis postupu jeho osazení v transformátoru a zprovoznění; b) rozsah vyvolaných úprav formou náhrady součástí a doplnění zařízení, rozsah vyvolaných úprav stávajícího stavu stroje; c) popis předpokládaného způsobu provedení díla; Kritérium 3 - Soulad s Návrhem smlouvy o dílo. Kritérium 4 - Četnost a finanční náročnost revizí, kontrol a údržby během budoucího provozu díla 7. Požadavky na jednotný způsob zpracování Nabídkové ceny včetně stanovení platebních podmínek: Nabídkovou cenu uvedenou v Nabídce není možné po předložení Nabídky měnit za žádných podmínek. Nabídková cena veřejné zakázky bude zpracována v souladu s následujícími požadavky: - Nabídková cena bude nabídnuta jako cena pevná za veřejnou zakázku jako celek a musí zahrnovat veškeré náklady Uchazeče spojené s realizací díla a musí být platná po celou dobu realizace; - Nabídková cena bude uvedena v korunách českých a bude uvedena bez DPH, dále bude uvedena DPH a cena včetně DPH; a bude dále rozdělena tak, jak je požadováno v Zadávací dokumentaci v části A - Nabídková cena nebude moci být v průběhu plnění díla navyšována z důvodů inflačních, kurzovních nebo odlišných skutečných nákladů díla při jeho provedení dle odsouhlasené dokumentace. Platební podmínky: - Zadavatel nebude poskytovat zálohové platby. Po předání a převzetí jednotlivých dílčích funkčních celků této veřejné zakázky je uchazeč oprávněn vystavit fakturu za toto plnění. Zadavatel požaduje, aby splatnost faktury byla 21 dní od jejího prokazatelného doručení zadavateli, tak jak je uvedeno v zadávací dokumentaci v návrhu smlouvy o dílo. 8. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s Nabídkami: Soutěžní lhůta začíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s Nabídkami. Do účasti v soutěži budou zahrnuty Nabídky, které Zadavatel obdrží na adrese dle bodu 7 těchto Podmínek soutěže nejpozději do hodiny a dne otevírání obálek s Nabídkami, tj. do 22. 9. 2003 do 9.00 hodin místního času. Otevírání obálek s Nabídkami se uskuteční dne 22. 9. 2003 v 9.00 hodin v zasedací místnosti 220, AB II, JE Dukovany. Otevírání Nabídek se mohou zúčastnit nejvýše 2 (dva) pracovníci Uchazeče. Opožděně podané Nabídky Zadavatel neotvírá a vrátí je neprodleně Uchazeči. 9. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta činí 90 kalendářních dní. 10. Místo pro podání Nabídek a doba, v níž lze podat Nabídku osobně: Uchazeč doručí svoji Nabídku na adresu: ČEZ, a. s., Úsek jaderná energetika, organizační jednotka Jaderná elektrárna Dukovany, sekretariát odboru Obchod, 675 50 Dukovany, Budou akceptovány pouze Nabídky v níže stanovené formě doručené poštou, kurýrní službou nebo osobně na adresu kontaktní osoby v pracovní dny. Při osobním doručení je vhodné se s kontaktní osobu předem telefonicky dohodnout. Obal Nabídek bude označen textem «Neotvírat - veřejná zakázka T7090000 - Modernizace přepínačů odboček odbočkových transformátorů», plným obchodním názvem Uchazeče. Obal bude uzavřen a na uzavření opatřen razítkem, případně podpisem Uchazeče, je-li fyzickou osobou, či podpisem statutárního zástupce, je-li právnickou osobou. 11. Název, sídlo, telefon a fax Zadavatele, kontaktní osoba Zadavatele: ČEZ, a. s., se sídlem: Duhová 2/1444, Praha 4, PSČ 140 53, Úsek jaderná energetika, organizační jednotka: Jaderná elektrárna Dukovany Kontaktní osoba Zadavatele: Mgr. Martina Fialová, právník oddělení 7224, odbor Obchod telefon: 568 814756, fax: 568 866 228, E-mail: fialom1.edu@mail.cez.cz. 12. Dotazy: Případné dotazy k dalším předpokladům pro plnění veřejné zakázky či k Zadávací dokumentaci Zadavatel zodpoví, pokud je kontaktní osoba Zadavatele obdrží písemně nejpozději do sedmi kalendářních dnů před uplynutím soutěžní lhůty. Tyto informace budou poskytnuty všem Zájemcům bez uvedení pramene dotazu. 13. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zájemci na základě § 23 Zákona poskytnou Zadavateli jistotu ve výši 600.000,-Kč (šest set tisíc korun českých) jednou z forem dle § 24 Zákona. Na účet Zadavatele lze jistotu složit u Komerční banky, a. s., pobočka Třebíč, číslo účtu: 4901-711/0100. Při platbě uveďte variabilní symbol T7090000, jako specifický symbol uvede Zájemce své IČ. Poskytnutá jistota bude Zadavateli prokazatelně doložena v souladu s ustanovením § 24 odst. 2 Zákona. V případě poskytnutí jistoty dle § 24 odst. 1 písm. b) musí být peněžní částka ve výši jistoty připsána na účet Zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. Příkaz k úhradě, potvrzení banky o převodu nebo výpis z účtu Zájemce nebude považován za doklad o poskytnutí jistoty na účet Zadavatele. V případě poskytnutí jistoty bankovní zárukou musí být doklad o poskytnutí jistoty, tj. záruční listina, předložen v originálním znění zadavateli, z jejího obsahu musí být zřejmé: - že je vystavená ve prospěch zadavatele a že zadavatel je oprávněn vykonávat právo z poskytnuté jistoty v případech vymezených v § 26 Zákona - že její platnost začíná dnem otevírání obálek a není kratší než 180 dnů. 14. Adresa a lhůta, v níž je možno vyžádat Zadávací dokumentaci: Zadávací dokumentace bude Zájemcům poskytnuta bez požadavku na její úhradu od vyhlášení této soutěže v pracovní dny na adrese kontaktní osoby. Zadávací dokumentaci je třeba objednat telefonicky nejméně 1 pracovní den před požadovaným termínem vyzvednutí nebo písemně či faxem nejméně 2 pracovní dny před požadovaným termínem vyzvednutí. 15. Jiná ujednání: - Zadavatel nepřipouští variantní řešení. - V průběhu lhůty pro podání nabídky si zadavatel vyhrazuje právo měnit podmínky zadávací dokumentace formou dodatků k Zadávací dokumentaci. Zadavatel v dodatku přihlédne k délce lhůty pro podání Nabídky tak, aby byl Zájemci poskytnut dostatek času na zpracování Nabídky podle změněných podmínek zadávací dokumentace. V případě úpravy termínů všechna práva a závazky Zadavatele a Zájemce podléhající dřívějšímu konečnému termínu budou po změně podléhat nově určenému termínu. - Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit obchodní veřejnou soutěž nebo odmítnout všechny předložené Nabídky před rozhodnutím o výběru nejvhodnější Nabídky. - Zájemci nemají nárok ze strany Zadavatele na úhradu nákladů spojených s účastí v obchodní veřejné soutěži vyhlášené dle těchto Podmínek soutěže, a to i v případě, že Zadavatel zadání veřejné zakázky zruší nebo odmítne všechny Nabídky. - S výjimkou opožděně předložených Nabídek Zadavatel předložené Nabídky nevrací a ponechává si je jako doklad o průběhu zadání veřejné zakázky. V Dukovanech dne 1. 8. 2003 Ing. Jan KALINA Ing. Josef SEDLÁK vedoucí odboru Obchod ředitel sekce Ekonomika a obchod UJE 177541-32/03