VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; České dráhy, a.s., Divize dopravní cesty o. z.
A-2
České dráhy, a.s., Divize dopravní cesty o. z.
vyhlašují podle zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v
platném znění
(dále jen zákon)
obchodní veřejnou soutěž
na zhotovitele stavby
«ČD, DDC, Rekonstrukce koleje v km 15,000 - 17,200 na trati Veselí n/L. -
H. Cerekev»
1. Identifikační údaje zadavatele:
Správa železniční dopravní cesty s.o.
Praha 8-Karlín, Prvního pluku 367/5, PSČ 186 00
Jednající: Ing. Jan Komárek, generální ředitel
IČ: 70994234, DIČ: 008 - 70994234
Zápis v obchodním rejstříku je veden
Městským soudem v Praze, oddíl A, vložka 48384
zastoupená obchodní společností na základě Plné moci č. 004 ze dne
29. 5. 2003
České dráhy a.s., Divize dopravní cesty, nábřeží L. Svobody 1222/12,
110 15 Praha 1,
IČ: 70994226, DIČ: 001 - 70994226
Jednající Ing. Petr Kousal, předseda představenstva
Zápis v obchodním rejstříku je veden
Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 8039
Kontaktní zaměstnanec zadavatele pro organizaci soutěže:
jméno: Zdeňka ZAMRAZILOVÁ
telefonní číslo: státní 377 014 144, ČD 990/4144
fax: 377 226 132
adresa: České dráhy a.s., DDC
Stavební správa Plzeň, Purkyňova 22
306 02 Plzeň
Kontaktní zaměstnanec zadavatele ve věcech technických:
jméno: Ing. arch. Tomáš LEPIER
telefonní číslo: státní 387 854 789, ČD 992/4789
fax: 387 854 923
adresa: České dráhy a.s., DDC
Stavební správa Plzeň, Purkyňova 22
306 02 Plzeň, pracoviště České Budějovice
2. Předmět soutěže:
Účelem stavby je rekonstrukce železniční trati v délce 2208 m, kde
kolej v současné době vykazuje poruchy pláně železničního spodku, je
zde místně zabahněné štěrkové lože a dále je zde snížená držebnost
koleje včetně velkého bočního ojetí kolejnic.
Při rekonstrukci bude řešena úprava šířky pláně železničního tělesa
dle vzorových listů železničního spodku. Dále budou rekonstruovány
dva nevyhovující propustky a čtyři úrovňové přejezdy. V zastávce
Mnich se upraví nástupiště délky 94 m, při výšce 550 mm nad TK. Dále
se předpokládá úprava zabezpečovacího zařízení a trakčního vedení.
Podle výsledku geotechnického průzkumu je navržena úprava odvodnění
železničního spodku. Výsledkem rekonstrukce bude uvedení
rekonstruovaného úseku do stavu vyhovujícího navrhované rychlosti
V=70km/h.
Stavba pro svůj provoz vyžaduje nárůst příkonu el. energie pro
napájení nového přejezdového zabezpečovacího zařízení ve výši 3 KW.
Nárůst bude kryt ze stávající přípojky nn z distribuční sítě pro
zastávku Mnich.
Kapacitní údaje stavby
- demontáž stávající a montáž nové koleje ......... 2 208 m
- zřízení sanačních vrstev železničního spodku .... 3 425 m2
- navrhovaná rychlost ............................. 70 km/h
- nástupiště ......................................... 94 m
- počet rekonstruovaných přejezdů .................... 4 ks
- počet rekonstruovaných propustků ................... 2 ks
- odvodňovací trativody ............................. 164 m
- zatrubnění příkopu ................................ 150 m
3. Doba plnění:
Zahájení realizace 10/2003
Ukončení realizace 06/2004
4. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů
Kvalifikační předpoklady budou splněny podle § 2b zákona č. 199/94
Sb., v platném znění, a uchazeči je prokážou způsobem stanoveným v §
2c zákona.
Jako další předpoklady pro splnění veřejné zakázky požaduje
zadavatel prokázat:
- technické a materiální vybavení pro práce dle charakteru zakázky,
- přehled porovnatelných zakázek v oboru provedených uchazečem v
posledních 5 letech s uvedením objednavatele, objemu zakázky a místa
a doby plnění,
- doklad o udělení certifikátu podle normy ČSN EN ISO 9001 nebo ČSN
EN ISO 9002 akreditovaným orgánem a plán jakosti stavby v souladu s
ČSN ISO 10 005 nebo příručku jakosti příslušné zakázky,
- doklad o zkoušce pro vedoucí prací na dopravní cestě podle předpisu
ČD Ok 2/2,
- doklad o splnění zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání
autorizovaných inženýrů a techniků ve výstavbě, v platném znění, u
vedoucích pracovníků stavby,
- pro provozování drážní dopravy, pokud ji zhotovitel hodlá na
zakázce provozovat, musí mít zhotovitel nebo jeho dopravce smlouvu o
provozování drážní dopravy ve smyslu zákona č. 266/1994 Sb., v
platném znění. Součástí nabídky musí být v tomto případě i kopie
této smlouvy a závazek uchazeče, že bude plně zodpovídat za její
dodržování s tím, že odpovědnost z této smlouvy nemůže, a to ani
smluvně, přenést na jinou osobu,
- existenci uzavřené pojistné smlouvy za škody způsobené zhotovitelem
na majetku Českých drah v minimální výši 20 mil. Kč,
- uchazeč musí prokázat, že má k dispozici pro zakázku managment,
který je schopen odborně a organizačně zvládnout řízení a provádění
stavby. Navržený ředitel stavby musí prokázat minimálně desetiletou
zkušenost v provádění dopravních staveb, ostatní specifikovaní
pracovníci (vedoucí jednotlivých oblastí řízení řídícího
managementu) musí prokázat minimálně pětiletou zkušenost v provádění
obdobných odborných prací,
- uchazeč musí prokázat, že výše jeho vlastního jmění dokladovaná
auditovanými výsledky uvedenými ve výkazu «Rozvaha v plném rozsahu,
ř. 062, vydaném a schváleném MF ČR» dosahuje minimálně 50 % z
nabídkové ceny zakázky,
- uchazeč u podzhotovitelů na zakázce musí prokázat jejich odbornou a
technickou způsobilost včetně certifikace podle ČSN EN ISO 9001 nebo
ČSN EN 9002,
- uchazeč musí mít úspěšné zkušenosti z obdobných železničních staveb
jako hlavní zhotovitel a musí prokázat, že v posledních 36 měsících
provedl práce na železničních stavbách v ročním objemu minimálně ve
výši 50 % nabídkové ceny zakázky,
- uchazeč musí doložit schopnost provézt minimálně 60 % prací vlastní
kapacitou, kapacity společností ovládaných uchazečem se započítávají
do vlastních kapacit a musí být prokázány podle § 66 obchodního
zákoníku,
- uchazeč musí prokázat, že má přístup k úvěrům a k dalším finančním
zdrojům dostačujícím k plynulému financování prací na zakázce po
dobu tří měsíců,
- uchazeč musí doložit svou finanční stabilitu auditem ověřené
bilance firmy nebo prohlášením důvěryhodné banky, a to za období
posledních tří let, ze kterých musí být zřejmá spolehlivá finanční
situace uchazeče.
V případě, že jednu nabídku podává společně více uchazečů, musí
další předpoklady nabídka splňovat jako celek.
5. Způsob hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle více kritérií:
- nabídková cena
- stupeň splnění dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky
- kvalita návrhu technického řešení včetně kvality návrhu postupu
výstavby
- poskytnutí vyšších, současně však reálných záruk za jakost
- využití tuzemských materiálů, hmot a technologií.
6. Požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude zpracována písemně v českém jazyce. Návrh ceny musí být
zpracován v korunách českých v souladu s cenovými předpisy v
členění:
- celková cena bez DPH
- DPH
- cena celkem (vč. DPH)
Cena bude zpracována a členěna v souladu se zadávací dokumentací.
Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady na pořízení díla podle
soupisu prací a dodávek. Součástí nabídky bude stanovení
jednotkových cen u všech položek. Náklady budou dále členěny na
technologii a na montáže. Cena bude stanovena jako nejvýše přípustná
a jako taková bude v nabídce označena. Součástí nabídky bude návrh
smlouvy o dílo, ve které uchazeč vyjádří souhlas s podmínkami
uvedenými v soutěžních podmínkách a zadávací dokumentaci, a
harmonogram výstavby. Nabídka musí být podepsána statutárním orgánem
uchazeče nebo zástupcem uchazeče, jehož oprávnění k tomuto úkonu
vyplývá z výpisu z obchodního rejstříku nebo z originálu, případně z
ověřené kopie plné moci připojené v nabídce.
7. Platební podmínky:
Úhrada díla bude prováděna na základě platebního kalendáře, který
bude dohodnut s vítězným uchazečem a bude součástí smlouvy o dílo.
Splatnost faktur nejméně 35 dnů. Bližší informace o stanovení
nabídkové ceny a o financování zakázky jsou uvedeny v zadávací
dokumentaci.
8. Soutěžní lhůta:
Od zveřejnění soutěžních podmínek v Obchodním věstníku do 25. 9.
2003 do 10.00 hodin. Otevírání obálek bude uskutečněno dne 25. 9.
2003 v 10.30 hodin. Obálky s nabídkami budou otevřeny v sídle ČD,
Stavební správy, Purkyňova 22, Plzeň, v zasedací místnosti, 4.
poschodí.
9. Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta začíná dnem otevírání obálek a trvá maximálně 60
dní. Uchazeči jsou po celou zadávací lhůtu svými nabídkami vázáni.
10. Místo a způsob podávání nabídek:
Nabídky musí být v písemné formě v českém jazyce. Nabídky lze
doručit osobně nebo doporučeně poštou na adresu České dráhy s.o.,
Divize dopravní cesty o.z, Stavební správa Plzeň, Purkyňova 22, 306
02 Plzeň. Osobní podání nabídek na stejné adrese, kancelář č. 404, v
pracovní dny v době od 8.00 do 12.00 hodin, nejpozději však do
termínu otevření obálek s nabídkami dne 25. 9. 2003 do 10.00 hodin.
Obálka musí být označena:
«SOUTĚŽ - Rekonstrukce koleje v km 15,000 - 17,200 na trati Veselí
n/L. - H. Cerekev - NEOTVÍRAT».
Nabídková cena bude součástí předložené nabídky ve zvláštní obálce.
11. Místo a lhůta k vyžádání zadávací dokumentace:
Dokumentace obchodní veřejné soutěže bude uchazeči předána za úhradu
10 500,- Kč (vč. DPH) na adrese ČD, Stavební správa Plzeň, Purkyňova
22, 306 02 Plzeň, po předchozí telefonické dohodě s pí Zamrazilovou,
tel. 377 014 144. Poplatek je možno zaplatit v hotovosti v pokladně
Stavební správy Plzeň nebo na č. ú. 96502-311/0100, Komerční banka
Plzeň-město (VS 200300027). Při převzetí zadávací dokumentace musí
být předložen doklad o úhradě poplatku.
12. Další závazné podmínky:
- Specifikace technického řešení a rozsahu díla je v zadávací
dokumentaci.
- V souladu s ustanovením zákona o zadávání veřejných zakázek
požaduje zadavatel poskytnutí jistoty nabídky ve výši 1 500 000,- Kč
(jeden milion pět set tisíc korun českých). Jistota bude poskytnuta
před zahájením otevírání obálek s nabídkami jednou z forem uvedených
v § 24 zákona. Při složení peněžité částky je nutno ji složit na
účet u Komerční banky Plzeň-město, č. účtu 96502-311/0100,
variabilní symbol 200300027.
- Originál dokladu o poskytnutí jistoty potvrzený příslušným
finančním ústavem musí být předložen současně s nabídkou jako
samostatná příloha, nejpozději však do skončení soutěžní lhůty. V
případě složení jistoty v hotovosti musí být hotovost složena
uchazečem tak, aby byla připsána na účet zadavatele nejpozději v den
předcházející dni otevírání obálek.
- Upozorňujeme uchazeče, že zadavatel bude od vítězného uchazeče
požadovat (před podpisem smlouvy o dílo) záruku plnění (kauci) ve
výši 2 % z nabídkové ceny.
- Uchazeči nenáleží žádná náhrada nákladů, které vynaloží na účast v
soutěži.
- Zadavatel si vyhrazuje právo soutěž zrušit nebo změnit bez udání
důvodu a dále si vyhrazuje právo všechny nabídky odmítnout, pokud mu
žádná z předložených nabídek nebude vyhovovat.
- Soutěž je omezena na tuzemské osoby.
- Každý uchazeč smí předložit jen jednu nabídku.
Zadavatel podmiňuje uzavření smlouvy o dílo s vítězným uchazečem
právem kontroly státní organizací Správa železniční dopravní cesty a
Státním fondem dopravní infrastruktury (efektivní využívání
prostředků fondu) po celou dobu realizace zakázky. Pokud podmínka
nebude uchazečem akceptována, nebude jeho nabídka přijata. Všechny
ostatní informace o zakázce jsou uvedeny v «zadávací dokumentaci».
V Praze dne 28. července 2003
Vrchní ředitel Divize dopravní cesty
Ing. Vlastimil Nešetřil v. r.
177649-32/03