VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s.
A-6
Zadavatel veřejné zakázky:
ČEZ, a. s.
Sídlo: Duhová 2/1444, Praha 4, PSČ 140 53
zapsán v obchodním rejstříku vedeném
Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1581
Úsek jaderná energetika
organizační jednotka: Jaderná elektrárna Dukovany (dále EDU)
IČO: 45274649
v souladu s ustanovením § 4 a následujících zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání
veřejných zakázek ve znění pozdějších změn a doplňků (dále jen Zákon)
vyhlašuje
Obchodní veřejnou soutěž č. 100266
na plnění veřejné zakázky
«Dieselgenerátorové stanice 1÷12 v EDU»
1. Předmět plnění veřejné zakázky
Předmětem plnění veřejné zakázky nazvané «Dieselgenerátorové stanice
1÷12» je zpracování dokumentační části veřejné zakázky a její následná
realizace formou vyšší kompletované dodávky - «na klíč» včetně úspěšného
provedení všech předepsaných zkoušek, předání průvodní technické dokumentace,
dokumentace skutečného provedení a dotčené bezpečnostní dokumentace.
Realizační část veřejné zakázky představuje zejména - náhradu části potrubí
paliva za nerezové, doplnění odvzdušňovacích čerpadel, instalaci sušiček
vzduchu, náhradu vzdušníků, čímž dojde ke zvýšení provozní spolehlivosti
a bezpečnosti systémů dieselgenerátorových stanic (dále jen DGS) jako
havarijního zdroje zajištěného napájení.
Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky je uvedena v Zadávací dokumentaci.
Tato veřejná zakázka je rozdělena do pěti dílčích celků (dále také DC)
tvořících samostatná zdanitelná dílčí plnění takto:
Dílčí celek č. 1
- Dokumentace o změně pro DGS 1÷12;
- Jednostupňová projektová dokumentace pro DGS 1÷12 včetně podrobné položkové
cenové kalkulace díla;
- Plán jakosti zhotovitele pro DGS 1÷12;
- Plán kontrol a zkoušek pro DGS 1÷12;
- Programy zkoušek pro ověření způsobilosti ke zprovoznění - programy
funkčních zkoušek pro DGS 1S3, DGS 4S6, DGS 7S9 a pro DGS 10S12;
- Zpracování Návrhů provozních předpisů a Návrhů operativních programů pro
pro DGS 1S3, DGS 4S6, DGS 7S9 a pro DGS 10S12;
- Zpracování podkladů pro Program zajištění jakosti modifikace (dále jen PZJM)
pro DGS 1÷12.
Dílčí celek č. 2
- Realizace díla pro DGS 1S3 včetně provedení všech předepsaných zkoušek;
- Předání průvodní technické dokumentace pro DGS 1S3;
- Předání 1 paré Dokumentace skutečného provedení pro DGS 1S3;
- Předání návrhu textace aktualizované verze dodatku Předprovozní
bezpečnostní zprávy (dále PpBZ) pro DGS 1S3;
- Předání revize Dokumentace o změně pro DGS 1S3;
- Zaškolení pracovníků objednavatele pro DGS 1S3.
Dílčí celek č. 3
- Realizace díla pro DGS 4S6 včetně provedení všech předepsaných zkoušek;
- Předání průvodní technické dokumentace pro DGS 4S6;
- Předání 1 paré Dokumentace skutečného provedení pro DGS 4S6;
- Předání návrhu textace aktualizované verze dodatku PpBZ pro DGS 4S6;
- Předání revize Dokumentace o změně pro DGS 4S6;
- Zaškolení pracovníků objednavatele pro DGS 4S6.
Dílčí celek č. 4
- Realizace díla pro DGS 7S9 včetně provedení všech předepsaných zkoušek;
- Předání průvodní technické dokumentace pro DGS 7S9;
- Předání 1 paré Dokumentace skutečného provedení pro DGS 7S9;
- Předání návrhu textace aktualizované verze dodatku PpBZ pro DGS 7S9;
- Předání revize Dokumentace o změně pro DGS 7S9;
- Zaškolení pracovníků objednavatele pro DGS 7S9.
Dílčí celek č. 5
- Realizace díla pro DGS 10S12 včetně provedení všech předepsaných zkoušek;
- Předání průvodní technické dokumentace pro DGS 10S12;
- Předání 1 paré Dokumentace skutečného provedení pro DGS 10S12;
- Předání návrhu textace aktualizované verze dodatku PpBZ pro DGS 10S12;
- Předání revize Dokumentace o změně pro DGS 10S12;
- Zaškolení pracovníků objednavatele pro DGS 10S12.
Podrobná specifikace obsahu jednotlivých dílčích celků je uvedena v
Zadávací dokumentaci.
2. Termín a místo plnění veřejné zakázky
Dílčí celky budou realizovány v těchto termínech:
Dílčí celek č. 1 do 05. 11. 2004
Dílčí celek č. 2 do 25. 10. 2005
Dílčí celek č. 3 do 03. 06. 2005
Dílčí celek č. 4 do 13. 05. 2005
Dílčí celek č. 5 do 25. 11. 2005
Dílčí celky č. 2 až 5 budou realizovány v odstávkách pro výměnu paliva na
jednotlivých blocích JE Dukovany.
Podrobněji jsou požadavky Zadavatele na termíny a průběžné lhůty plnění díla
jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci, v Části B - Návrh Smlouvy o Dílo.
Místem plnění veřejné zakázky je Jaderná elektrárna Dukovany. Dílo a jeho
dohodnuté části budou předávány v Jaderné elektrárně Dukovany.
3. Prokázání kvalifikačních předpokladů
Zadavatel požaduje po Uchazeči prokázání kvalifikačních předpokladů dle
ustanovení § 2b Zákona, a to způsobem dle ustanovení § 2c Zákona. Uchazeč
prokáže splnění kvalifikačního předpokladu dle § 2b odst. 1 písm. g)
Zákona čestným prohlášením.
Předpokládá-li Uchazeč splnění zakázky v souladu s ustanovením § 2a odst. 5,
tj. s pomocí jiných osob než těch, které podávají Nabídku (subdodavatelé)
a zároveň se oprávnění k podnikání Uchazeče nevztahuje na celý rozsah veřejné
zakázky, prokazují splnění kvalifikačních předpokladů podle § 2b) odst. 1
písm. a) Zákona i tyto jiné osoby.
Veškeré doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů musí být
předloženy v originále nebo v úředně ověřené kopii.
Uchazeč je povinen do 14 dnů sdělit písemně Zadavateli změny, které
nastaly po podání jeho Nabídky a které se dotýkají údajů požadovaných
Zadavatelem při prokazování kvalifikace.
Uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva, předloží nejpozději do 3 dnů
před uplynutím lhůty pro uzavření smlouvy doklady prokazující kvalifikaci
Uchazeče v rozsahu dle § 2c odst. 2 Zákona.
4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky
V souladu s § 2f Zákona Zadavatel požaduje po Uchazeči prokázání dalších
předpokladů dle následujících požadavků (postačí prosté kopie):
1. Doložení platného oprávnění k výkonu prací na elektrickém zařízení dle
vyhl. č. 50/1978 Sb., v platném znění (pro činnosti na elektrickém
zařízení do 1000 V v objektech třídy A), a to:
- dle § 6 - pracovníci pro samostatnou činnost;
- dle § 8 - pracovníci pro řízení činnosti prováděné dodavatelským způsobem;
- dle § 10 - pracovníci pro samostatné projektování a pracovníci pro řízení
projektování.
2. Doložení platného oprávnění podle § 3 vyhlášky ČÚBP a ČBÚ č. 20/1979 Sb.,
v platném znění pro činnosti na vyhrazených elektrických zařízeních.
3. Doložení platného oprávnění podle § 4 vyhlášky ČÚBP a ČBÚ č. 18/1979 Sb.,
v platném znění pro činnosti na vyhrazených tlakových zařízeních.
4. Doložení certifikátu vydaného Uchazeči akreditovanou certifikační
organizací na základě provedeného auditu prokazující, že Uchazeč má
zaveden systém jakosti splňující požadavky normy ČSN EN ISO 9001:1995,
resp. ČSN EN ISO 9001:2000) nebo jiný systém kvality splňující minimálně
požadavky výše uvedených norem.
V případě, že Uchazeč vlastní certifikát dle ČSN EN ISO 9001:1995,
ve své Nabídce Uchazeč potvrdí formou čestného prohlášení, že
akceptuje přechodné období související s transformací standardů ISO.
5. Uchazeč v Nabídce doloží kopii pojistné smlouvy (úředně ověřenou),
případně příslib pojištění (originál) vystavený pojišťovnou. Uvedené
bude naplňovat požadavky zadávací dokumentace - článku 15, Návrhu
smlouvy o dílo a bude znít na částku nejméně 10 mil. Kč. V případě,
že Uchazeč v nabídce předloží pouze příslib pojišťovny, doloží do této
části nabídky čestné prohlášení, ve kterém potvrdí, že originál pojistné
smlouvy, případně ověřenou kopii předloží zadavateli do 1. 8. 2005.
Nesplní-li Uchazeč tuto povinnost, vyloučí ho Zadavatel z další účasti
na veřejné zakázce.
6. Čestné prohlášení s přehledem zakázek obdobného charakteru, tj.
rekonstrukcí či dodávek investičních celků včetně vypracování
projektové dokumentace, dodávky zařízení, provedení montáže ve
finanční výši každé jednotlivé zakázky vyšší než 12 mil. Kč za
posledních 5 let. V tomto čestném prohlášení bude uvedeno jméno
investora, jméno osoby, která bude moci potvrdit referenci, souhlas
Uchazeče, v němž bude uvedeno, že příslušnému investorovi povoluje
poskytnout Zadavateli informace pro ověření této reference.
7. Údaje o klíčových subdodavatelích, jejichž využití Uchazeč
předpokládá při plnění veřejné zakázky - prokazuje se čestným
prohlášením každého subdodavatele o tom, že akceptuje závazek
podílet se na plnění veřejné zakázky. Nepoužije-li Uchazeč
subdodavatele, uvede tuto skutečnost ve své Nabídce.
8. Uchazeč prokáže, že jím navržené řešení veřejné zakázky obsažené v
Nabídce nepožívá ochranu podle zvláštních předpisů nebo že nositelem
těchto práv je Uchazeč. Tuto skutečnost Uchazeč doloží v rámci
Nabídky čestným prohlášením.
9. Uchazeč prokáže, že vedení a realizace veřejné zakázky bude
prováděna kvalifikovanými pracovníky, kteří již v minulosti
spolupracovali na realizaci obdobné zakázky a mají dostatečné
zkušenosti s realizací obdobných zakázek. Tuto skutečnost Uchazeč
doloží v rámci Nabídky seznamem klíčového personálu navrhovaného pro
plnění veřejné zakázky s uvedením pracovního životopisu, a to
minimálně pro pracovníky na pozici vedoucího zakázky, hlavního
inženýra projektu, vedoucího stavby a řízení jakosti.
10. Uchazeč předloží údaje o osobách, které vykonávají činnost
odpovědného zástupce Uchazeče ve smyslu § 11 zákona č. 455/1991 Sb.,
o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, pro všechny
živnosti související s předmětem plnění veřejné zakázky. Tuto
skutečnost Uchazeč doloží v rámci Nabídky aktuálním výpisem ze
živnostenského rejstříku v originále nebo ověřené kopii v rozsahu,
z nějž bude patrné, kdo vykonává činnost odpovědného zástupce ve
smyslu § 11 zákona č. 455/1991 Sb. pro všechny živnosti související
s předmětem plnění veřejné zakázky. Není-li Uchazeč povinen ustanovit
odpovědného zástupce, sdělí tuto skutečnost Zadavateli formou čestného
prohlášení.
11. Zadavatel požaduje poskytnutí délky záruční doby takto:
Záruka za dílčí celek 1 až 4 počíná běžet ode dne jeho předání a převzetí
a končí ve stejný den jako záruční doba posledního z předávaných dílčích
celků. Záruční doba dílčího celku č. 5 počíná běžet dnem předání
a převzetí a končí 24 měsíců od předání a převzetí tohoto dílčího celku.
Dokumenty prokazující splnění výše uvedených dalších předpokladů pro plnění
veřejné zakázky budou doloženy v části C nabídky.
5. Požadavek na poskytnutí jistoty
1. Každý Uchazeč musí v rámci své nabídky poskytnout Zadavateli jistotu
k zajištění svých povinností vyplývajících z účasti v obchodní veřejné
soutěži ve výši Kč 500.000,- (slovy: pět set tisíc korun českých)
v souladu s § 23 a 24 Zákona.
2. Uchazeč má právo zvolit si formu složení jistoty, a to buď formou
bankovní záruky nebo složením peněžní částky na účet Zadavatele.
3. Při poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí Uchazeč ve
svazku A nabídky předložit originál bankovní záruky vystavené ve
prospěch Zadavatele, z jejíhož obsahu bude zřejmé, že Zadavatel je
oprávněn vykonat právo z poskytnuté jistoty v případech vymezených
v § 26 Zákona. Zadavatel požaduje, aby platnost bankovní záruky
začínala nejpozději dnem otevírání obálek s nabídkami a nebyla
kratší než sto osmdesát (180) dnů po datu otevírání obálek s
nabídkami. Originál bankovní záruky bude vložen do «Originálu»
nabídky, její kopie pak budou součástí jednotlivých «Kopií» nabídky.
4. Při poskytnutí jistoty ve formě složení peněžní částky na účet
Zadavatele musí být peněžní částka odpovídající výši jistoty
připsána na účet Zadavatele vedený u Komerční banky, a. s., pobočka
Třebíč, č. ú. 4901-711/0100, variabilní symbol: 100266, specifický
symbol: IČ Uchazeče, a to v souladu s § 24, odst. 2 Zákona.
5. Uchazeč uvede ve své nabídce, části A nabídky číslo účtu, na který
má být uvolněna jistota poskytnutá formou složení peněžní částky na
účet Zadavatele.
6. Způsob zpracování Nabídky
1. Nabídka bude předložena v listinné formě v českém jazyce a v
povinném řazení, které je předepsáno v Zadávací dokumentaci, v části
A, v originále a 3 kopiích. Úvodní list nabídky, příslušné doklady o
splnění kvalifikačních a dalších předpokladů k plnění veřejné
zakázky musí být podepsány v případě právnické osoby statutárním
zástupcem Uchazeče způsobem shodným se zápisem v obchodním rejstříku
a v případě fyzické osoby touto osobou (netýká se
originálů/ověřených kopii dokladů o podnikání, výpisu z obchodního
rejstříku. Nabídka může být podepsána také zmocněnou osobou
Uchazeče, v takovém případě doloží Uchazeč, v Nabídce označené jako
«ORIGINÁL», originál plné moci.
2. Originál Nabídky bude označen razítkem «ORIGINÁL» a každá jeho
strana bude očíslována s výjimkou originálů nebo úředně ověřených
kopií dokladů. Kopie Nabídky budou označeny razítkem «KOPIE».
3. Originály, respektive úředně ověřené kopie dokladů, jejichž
předložení je požadováno v podmínkách soutěže, případně v Zadávací
dokumentaci, budou zařazeny do vyhotovení Nabídky označeného jako
«ORIGINÁL», v ostatních vyhotoveních Nabídky postačí neověřené
fotokopie. Není-li některý doklad v českém jazyce, musí být
předložen rovněž jeho úřední překlad do českého jazyka - originál
úředního překladu bude taktéž zařazen do vyhotovení Nabídky
označeného jako «ORIGINÁL».
4. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře
čitelná, a bude (včetně příloh) svázána či jinak zabezpečena proti
manipulaci s jednotlivými listy. Nabídka nesmí obsahovat opravy a
přepisy, které by Zadavatele mohly uvést v omyl.
5. Uchazeč současně předá jedenkrát Nabídku v elektronické formě na
CD ROM. Textové části, tabulky a seznamy musí být zpracovány s
využitím SW prostředků ze souboru MS Office´95 (MS WORD 7.0, EXCEL 7.0)
nebo MS Office XP. Požadavek na předání Nabídky v elektronické
formě se nevztahuje na výkresovou část Nabídky předávané Uchazečem,
zpracování harmonogramů a originály či úředně ověřené listiny
předávané v rámci Nabídky. V případě rozporu mezi textací v tištěné
a elektronické verzi platí text uvedený v tištěné podobě.
6. Posledním listem Nabídky bude prohlášení Uchazeče, v němž se uvede
celkový počet listů v Nabídce, a to včetně listů neočíslovaných,
jejichž seznam bude uveden v prohlášení.
7. Uchazeč je povinen dodržet způsob zpracování Nabídky uvedený v
tomto ustanovení. Nedodržení způsobu zpracování Nabídky bude důvodem
k vyloučení Uchazeče z této obchodní veřejné soutěže.
7. Způsob hodnocení Nabídky
Hodnoceny budou pouze nabídky, které v rámci posouzení nabídek splnily
podmínky Zákona, těchto Podmínek soutěže a Zadávací dokumentace. Nabídky
budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti Nabídek v souladu s níže
uvedenými vyhodnocovacími kritérii, která jsou seřazena v sestupném
pořadí podle významu, který jim Zadavatel přisuzuje:
Kritérium 1. Nabídková cena veřejné zakázky
Kritérium 2. Technická charakteristika/řešení veřejné zakázky
Kritérium 3. Soulad s Návrhem smlouvy o dílo předloženým Zadavatelem
Kritérium 4. Harmonogram provedení veřejné zakázky
8. Požadavky na způsob zpracování Nabídkové ceny včetně platebních podmínek
1. Nabídková cena
Nabídkovou cenu uvedenou v Nabídce není možné po předložení Nabídky měnit
za žádných podmínek.
Nabídková cena veřejné zakázky bude zpracována v souladu s následujícími
podmínkami:
- Nabídková cena bude Nabídnuta jako cena pevná na veřejnou zakázku jako
celek, musí zahrnovat veškeré náklady Uchazeče spojené s realizací Díla
a musí být platná po celou dobu realizace;
- Nabídková cena bude uvedena v české měně a bude uvedena bez DPH, dále bude
samostatně uvedena výše DPH a cena včetně DPH;
- Nabídková cena bude dále rozčleněna na ceny dle dílčích celků.
- Vítězný Uchazeč ve smlouvě o dílo ceny za jednotlivé dílčí celky rozčlení
dle členění uvedeného v Návrhu smlouvy o dílo, bod 7.1.1.
2. Platební podmínky:
- Zadavatel v průběhu plnění díla neposkytne zálohové platby. Po řádném
předání a převzetí příslušného dílčího celku Zadavatel na základě řádně
vystavené faktury zaplatí cenu za smluvené plnění. Splatnost faktury je
21 dní od jejího prokazatelného předání Zadavateli. Splatností se rozumí
den odepsání fakturované částky z účtu Zadavatele.
9. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami
Soutěžní lhůta začíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže
v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami.
Do účasti budou zahrnuty Nabídky, které Zadavatel obdrží na adrese dle bodu 11
Podmínek soutěže nejpozději do hodiny a dne otevírání obálek s nabídkami,
tj. do 16. 9. 2003 do 10.00 hodin místního času. Otevírání obálek s nabídkami
se uskuteční, v souladu s § 28 - 30 Zákona, dne 16. 9. 2003 v 10.00 hodin
místního času, na adrese: ČEZ, a. s., Jaderná elektrárna Dukovany,
675 50 Dukovany, v budově AB II, v místnosti č. 220.
Otevírání Nabídek se mohou zúčastnit nejvýše 2 (dva) pracovníci Uchazeče.
Opožděně podané Nabídky Zadavatel neotvírá a vrátí je neprodleně Uchazeči.
10. Zadávací lhůta
Zadávací lhůta činí 90 kalendářních dní.
11. Místo pro podání Nabídek a doba, v níž lze podat Nabídku osobně
1. Nabídku lze podat osobně nebo zaslat tak, aby byla Zadavateli doručena
v soutěžní lhůtě, tj. nejpozději dne 16. 9. 2003 do 10.00 hod. místního
času.
2. Místem pro podání nabídky je:
ČEZ, a. s., Úsek jaderná energetika
sekretariát odboru Obchod, budova AB 2, místnost č. 234
675 50 Dukovany
3. Nabídku je možno v soutěžní lhůtě odevzdat osobně, po předchozí
dohodě, v kanceláři Mgr. Ireny KUČEROVÉ, budova AB 2, kancelář č. 236,
ČEZ - Jaderná elektrárna Dukovany, a to v pracovní dny v době
od 7.00 hod. do 14.00 hod. místního času, kromě posledního dne
soutěžní lhůty. V poslední den soutěžní lhůty je možno nabídku podat
osobně v době od 9.30 hod. do 10.00 hod. místního času v zasedací
místnosti č. 220, budova AB 2, Jaderná elektrárna Dukovany.
4. Obal nabídek bude označen textem «Neotvírat - veřejná zakázka -
Dieselgenerátorové stanice 1÷12» - Nabídka, plným obchodním jménem
Uchazeče jeho sídlem. Obal bude uzavřen a na uzavření opatřen
razítkem, případně podpisem Uchazeče, je-li fyzickou osobou či
podpisem statutárního zástupce, je-li právnickou osobou.
12. Kontaktní osoba Zadavatele
Mgr. Irena KUČEROVÁ, právník oddělení 7224
tel.: +420 568 815 532,
fax: +420 568 866 228,
E-mail: kuceri1.edu@mail.cez.cz
Adresa pro doručování pošty:
ČEZ, a. s., Úsek jaderná energetika, odbor Obchodu, 675 50 Dukovany.
13. Doba konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky
1. Za účelem obeznámení se s místními podmínkami pro plnění veřejné
zakázky poskytne Zadavatel Zájemcům možnost prohlídky místa plnění
veřejné zakázky.
Účast zástupců každého jednotlivého Zájemce je Zadavatelem omezena
na 3 osoby. Zájemce sdělí písemně dopisem nebo faxem Zadavateli na
adresu kontaktní osoby Zadavatele, uvedenou v ustanovení 12 výše,
svůj úmysl účastnit se prohlídky místa plnění veřejné zakázky. Toto
sdělení musí Zadavatel obdržet nejpozději tři (3) pracovních dnů
před výše uvedeným termínem prohlídky. Ve svém sdělení Zájemce uvede
obchodní firmu nebo jméno Zájemce, jméno a příjmení, státní
příslušnost, číslo občanského průkazu nebo pasu, datum narození,
váhu a adresu trvalého bydliště a vztah k veřejné zakázce každé
navrhované osoby. Současně s tímto sdělením jsou Zájemci žádáni o
předložení dotazů, které mají být na konferenci zodpovězeny.
2. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky (návštěva staveniště) se
koná dne 14. 8. 2003. Sraz účastníků je v 10.00 hod. místního času
v místnosti č. 220 v budově AB 2 Jaderné elektrárny Dukovany.
Zájemce a každý jeho pověřený pracovník nebo zmocněnec s platným
občanským průkazem/pasem obdrží od Zadavatele povolení ke vstupu na
jeho pozemky a do jeho budov za účelem prohlídky místa plnění
veřejné zakázky, ale pouze za podmínky, že Zájemce a každý jeho
zástupce, pracovník nebo zmocněnec ponese veškerá rizika, ztráty
nebo škody na majetku a zdraví a všechny jiné ztráty, škody, náklady
a výdaje jakkoliv způsobené, které mohou vzniknout v důsledku účasti
na prohlídce místa plnění veřejné zakázky. Při prohlídce jsou
Zájemci povinni řídit se pokyny a požadavky, které stanoví na místě
zástupce Zadavatele.
Na této prohlídce zodpovědný zaměstnanec Zadavatele provede Zájemce
po staveništi. Zájemce nebo jeho zástupci nejsou oprávněni na místě
konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky fotografovat nebo
pořizovat jakýkoliv jiný záznam (video záznam, filmový záznam,
zvukový záznam atd.).
3. O průběhu prohlídky místa plnění veřejné zakázky bude vyhotoven
zápis, který bude zaslán do 6 pracovních dnů od konání prohlídky
všem Zájemcům, kteří si ve stanoveném termínu vyzvedli Zadávací
dokumentaci.
14. Dotazy
Jakékoliv dotazy k dalším předpokladům pro plnění veřejné zakázky či na
vyjasnění Zadávací dokumentace musí být podány pouze písemnou formou
(dopis, fax, e-mail) na kontaktní osobu Zadavatele, nejpozději do sedmi (7)
dnů před uplynutím soutěžní lhůty. V případě zaslání dotazu faxem či
e-mailem musí následovat potvrzení dotazu dopisem na adresu kontaktní
osoby Zadavatele. Odpovědi na dotazy uplatněné u Zadavatele zašle
Zadavatel, spolu se zněním dotazu bez uvedení pramene dotazu, všem
Zájemcům, kteří si vyzvedli Zadávací dokumentaci písemně dopisem nebo
faxem/e-mailem následně potvrzené dopisem, a to neprodleně, nejpozději
však do pěti (5) dnů před koncem soutěžní lhůty.
15. Zadávací dokumentace
1. Zadávací dokumentace pro veřejnou zakázku «Dieselgenerátorové
stanice 1÷12 v EDU» obsahuje:
část A: Požadavky na zpracování Nabídky
část B: Návrh smlouvy o dílo
část C: Platné vnitřní předpisy Zadavatele
část D: Požadavky na technické řešení veřejné zakázky
2. Zadávací dokumentaci je nutné vyžádat u Zadavatele písemně nebo
faxem na adrese kontaktní osoby Zadavatele, a to nejméně dva (2)
pracovní dny před požadovaným termínem převzetí. Požadavek musí
obsahovat obchodní firmu nebo jméno Zájemce, adresu sídla Zájemce,
IČ Zájemce, kontaktní adresu včetně jména a příjmení, čísla
telefonu, faxu a e-mailové adresy kontaktní osoby pro doručování
dokumentů souvisejících se soutěží a jméno a příjmení osoby, která
převezme Zadávací dokumentaci. Zadávací dokumentace bude předávána v
požadovaném termínu v době od 9.00 hod. do 11.00 hod. místního času.
3. Každému Zájemci, bez požadavku na její úhradu, bude na základě
požadavku dle ustanovení 15.2 výše poskytnuta Zadávací dokumentace v
jednom vyhotovení v tištěné formě. Současně bude Zájemci poskytnuta
Zadávací dokumentace i v elektronické formě s výjimkou výkresové části.
16. Další podmínky soutěže:
1. Zadavatel omezuje soutěž pouze pro tuzemské osoby;
2. Zadavatel nepřipouští společnou nabídku více osob, budou akceptovány
pouze nabídky předložené jednou osobou (spolu s předložením jejího
subdodavatelského systému);
3. Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání nabídky
měnit podmínky Zadávací dokumentace formou dodatků k Zadávací
dokumentaci. Zadavatel v dodatku přihlédne k délce lhůty pro podání
nabídky tak, aby byl Zájemci poskytnut dostatek času na zpracování
nabídky podle změněných podmínek Zadávací dokumentace. V případě úpravy
termínů všechna práva a závazky Zadavatele a Uchazeče podléhající
dřívějšímu konečnému termínu, budou po změně podléhat nově určenému
termínu;
4. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit obchodní veřejnou soutěž do doby
rozhodnutí Zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky nebo odmítnout
všechny předložené nabídky a neuzavřít Smlouvu o Dílo s žádným Uchazečem;
5. Zadavatel si vyhrazuje právo vyloučit Uchazeče, jehož nabídka
nebude splňovat podmínky stanovené Podmínkami soutěže, Zákonem či
Zadávací dokumentací, aniž by tím vyvolal jakoukoliv odpovědnost
vůči kterémukoliv Uchazeči;
6. Zadavatel nepřipouští variantní řešení;
7. Uchazeči nemají nárok ze strany Zadavatele na úhradu nákladů
spojených se zadáním veřejné zakázky dle těchto Podmínek soutěže, a
to i v případě, že Zadavatel toto zadání zruší nebo odmítne všechny
nabídky;
8. Okamžikem předání nabídky Zadavateli se tato stává vlastnictvím
Zadavatele a nebude vrácena.
Ing. Josef SEDLÁK Ing. Jan KALINA
ředitel sekce Ekonomika a obchod UJE vedoucí odboru Obchod UJE
177092-31/03