VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Severočeské doly a.s.
B-4
Severočeské doly a.s.
(dále jen zadavatel)
IČ 49901982, se sídlem Boženy Němcové 5359, 430 01, Chomutov, zast.
předsedou představenstva Ing. Vratislavem Vajnarem, vyhlašuje dle § 4
odst. 1 zák. č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění
pozdějších předpisů (dále jen ZZVZ),
obchodní veřejnou soutěž (dále jen OVS)
o nejvhodnější nabídku na akci:
«Údržba, opravy a výroba dílů pro stroje a zařízení používané při
hornické činnosti včetně zajištění havarijní služby»
I. Podmínky soutěže dle § 5 odst. 1, písm. a) - l) ZZVZ
1. Vymezení plnění veřejné zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dle požadavku zadavatele v rozsahu
cca 650 tisíc hodin za 1 rok «Provádění běžné údržby, oprav a výroby dílů
pro stroje a zařízení používané při hornické činnosti a činnostech s ní
souvisejících na zařízeních určených zadavatelem, s použitím běžného
materiálu (viz zadávací dokumentace) dodaného uchazečem a ostatního
materiálu dodaného zadavatelem s tím, že zajištění pomocné mechanizace
(jeřáby, nákladní vozidla, dozery) při plnění veřejné zakázky dodá
zadavatel. V rámci plnění veřejné zakázky zajistí uchazeč i havarijní
službu po dobu 24 hodin denně».
Předmět veřejné zakázky zahrnuje následující rozsah prací a dodávek:
1.1. Strojní montážní a dílenské práce
1.2. Vulkanizérské práce
1.3. Elektroopravy silno- a slaboproud
1.4. Zajištění havarijní služby v celém rozsahu předmětu plnění po dobu
24 hodin denně.
Bližší specifikace předmětných činností a jejich rozsahu:
Strojní montážní a dílenské práce:
Provozní opravy a údržba velkostrojů (rýpadla, zakladače atd.), drtičů,
pojízdných násypek řady TC 1, TC 2, TC 3 atd., příslušné DPD šíře 600 až
2800 mm a úpravárenského zařízení a dalších zařízení povrchových dolů a
Úpravny uhlí Ledvice.
Dílenské opravy, výroba, renovace a údržba dílů pro zařízení povrchového
dolu, zámečnické a obráběčské práce - renovace hřídelí, korečků,
housenicových článků, převodových skříní do 2000 kW, bubnů a válců do
prům. 1500 mm, hřídelí drtičů, korečků a dalších dílů, hydraulických
válců, čerpadel, opravy a údržba ostatního zařízení povrchového dolu.
Přibližný rozsah činností v hodinách za rok:
Strojní montážní a dílenské práce:
Doly Nástup Tušimice 150 000 hod.
Doly Bílina 266 000 hod.
strojní montážní a dílenské práce celkem 416 000 hod.
Vulkanizérské práce za rok:
Provozní opravy, montáže a spojování PA, PE a OL dopravních pásů šíře 600
až 2800 mm. Dílenské opravy PA a OL pásů šíře do 2200 mm.
Přibližný rozsah činností v hodinách za rok:
Vulkanizérské práce:
Doly Nástup Tušimice 68 000 hod.
Doly Bílina 121 000 hod.
vulkanizérské práce celkem 189 000 hod.
Elektroopravy silno- a slaboproud:
Opravy a spojování kabelů, revize a opravy zařízení těžební technologie,
elektroinstalační práce, opravy elektromotorů do 1000 kW, revize kiosků a
spojovacích skříní, rozvaděčů, provozní a dílenské opravy slaboproudých
zařízení, indikátorů železa, telekomunikačních a dorozumívacích zařízení,
snímačů rychlosti, prokluzu, EPS, ovládacích zařízení těžební technologie
atd.
Přibližný rozsah činností v hodinách za rok:
Elektroopravy silno- a slaboproud:
Doly Nástup Tušimice 0 hod.
Doly Bílina 45 000 hod.
elektroopravy silno- a slaboproud celkem 45 000 hod.
Celkový rozsah činností v hodinách za rok:
Doly Nástup Tušimice 218 000 hod.
Doly Bílina 432 000 hod.
CELKEM 650 000 hod.
Další sdělení zadavatele pro zpracování nabídky:
a) Zájemce po prohlídce místa plnění veřejné zakázky a po získání
zadávací dokumentace, nejpozději však 14 dní před skončením soutěžní
lhůty, zadavateli písemně potvrdí, že obdržel všechny podklady nutné
pro zpracování nabídky a nemá ve vztahu ke zpracování nabídky žádné
dotazy či připomínky. Pro případ, že zájemce odmítne zadavateli tuto
skutečnost písemně potvrdit, musí ve lhůtě 3 dnů od tohoto odmítnutí
písemně uvést, které další doklady ze strany zadavatele požaduje pro
zpracování nabídky.
b) Součástí nabídkové ceny bude i dodávka běžného materiálu (viz
zadávací dokumentace) ve výši 10 % z celkové nabídkové ceny bez DPH
za rok. Tento materiál si dodá na svůj náklad uchazeč. Cena běžného
materiálu nesmí být vyšší, než jsou ceny pro Severočeské doly a.s.
V případě, že na předmět plnění zakázky bude použit ostatní materiál
převyšující 10 % z nabídkové ceny nebo materiál neuvedený v zadávací
dokumentaci, tento materiál si bude na svůj náklad dodávat zadavatel.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky
Místem plnění veřejné zakázky je:
2.1. Severočeské doly a.s. Doly Nástup Tušimice, 432 01 Kadaň -
pracoviště zadavatele v lokalitách stanovených pro Doly Nástup Tušimice
2.2. Severočeské doly a.s. Doly Bílina, 418 01 Bílina - pracoviště zadavatele
v lokalitách stanovených pro Doly Bílina, včetně Úpravny uhlí Ledvice.
Termín zahájení prací: Do 14 dnů po podpisu smlouvy oběma smluvními stranami.
Termín dokončení prací: Smlouva bude na dobu neurčitou.
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů:
3.1. Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady dle § 2b odst. 1 písm
a) až g) cit. ZZVZ, a to způsobem dle § 2c odst. 1 cit. ZZVZ. Doklady o
oprávnění k podnikání musí prokazatelně pokrývat veškeré činnosti, které
jsou předmětem plnění veřejné zakázky a které vyplývají ze specifikace
předmětu poptávaného plnění uvedené v podmínkách této OVS a v zadávací
dokumentaci (dále jen ZD):
a) uchazeč musí doložit oprávnění OBÚ k hornické činnosti nebo k
pracím souvisejícím s hornickou činností (§ 5 odst. 2 zák. č.
61/1988 Sb., v platném znění),
b) uchazeč musí mít platné oprávnění k montáži, výrobě, opravám,
rekonstrukcím, revizím a zkouškám vyhrazených zdvihacích, tlakových,
plynových a elektrických zařízení,
c) uchazeč musí mít velký svářečský průkaz způsobilosti dle ČSN 732 601 -
Z2 nebo DIN 18 800 díl 7.
3.2. Předloží-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel dle § 2b
odst. 4 cit. ZZVZ prokázání všech kvalifikačních předpokladů dle § 2b
odst. l písm a) až g) cit. ZZVZ způsobem dle § 2c odst. 1 cit. ZZVZ u
těchto osob tak, že každá z nich prokáže splnění kvalifikačních
předpokladů v rozsahu jejího plnění v rámci této veřejné zakázky. Plnění
veřejné zakázky těmito osobami společně a rozsah plnění každé z takových
osob musí být v nabídce doloženo smlouvou uzavřenou všemi osobami
předkládajícími společnou nabídku.
3.3. U nabídek předpokládajících splnění veřejné zakázky s pomocí jiných
osob dle § 2a odst. 5 cit. ZZVZ prokazuje splnění kvalifikačních
předpokladů uchazeč, který nabídku podává, pokud se jeho oprávnění
vztahuje na celý rozsah veřejné zakázky, jinak i tyto jiné osoby
(subdodavatelé) prokazují splnění všech kvalifikačních předpokladů dle
§ 2b písm. a) až g) cit. ZZVZ způsobem dle § 2c odst. 1 cit. ZZVZ.
3.4. K prokazování kvalifikačních předpokladů odpovědných zástupců u
uchazeče, u společných osob a u jiných osob požaduje zadavatel předložení
úředně ověřené kopie výpisu z neveřejné části živnostenského rejstříku.
4. Způsob hodnocení nabídek:
Hodnocení nabídek bude provedeno způsobem dle § 6 odst. 2 cit. ZZVZ podle
ekonomické vhodnosti v souladu s následujícími kritérii seřazenými v
sestupném pořadí dle stupně významu s bodovým ohodnocením, který jim
zadavatel přisuzuje. Pořadí jednotlivých nabídek uchazečů bude stanoveno
součtem vážených individuálních bodových hodnocení jednotlivých kritérií.
V případě shodného počtu bodů u dvou nebo více uchazečů rozhoduje pro
stanovení konečného pořadí celková nižší nabídková cena s DPH.
Kritéria hodnocení:
a) Časový dosah výkonu služeb v členění na jednotlivé činnosti dle
technické specifikace uvedené v čl. I bod 1.1. -1.4. těchto podmínek
OVS, tj. - doba nástupu (minuty, hodiny) na odstranění poruch po
jejich nahlášení z místa servisního střediska uchazeče do místa
poruchy:
v pracovních dnech od 6.00 do 18.00 hod.
od 18.00 do 6.00 hod.
o sobotách, nedělích a svátcích po dobu 24 hod. ........ váha kritéria 10
b) Zkušenosti a reference o uchazeči a o jím prováděných činnostech
shodných s činnostmi uvedenými v čl. I bod 1.1. -1.4. těchto
podmínek OVS, uskutečněných uchazečem v posledních 3 letech v ročním
objemu min. 200 mil. Kč s označením místa plnění a kontaktní osoby
objednavatele ........................................... váha kritéria 8
c) Celková výše nabídkové ceny za 1 rok (s DPH) v členění na
jednotlivé činnosti dle technické specifikace uvedené v čl. I bod
1.1. -1.4. těchto podmínek OVS .......................... váha kritéria 6
d) Podmínky návrhu smlouvy: ................................ váha kritéria 4
da) délka záruční doby na bezplatné odstranění vad v členění na
jednotlivé činnosti dle technické specifikace uvedené v čl. I bod
1.1. -1.4. těchto podmínek OVS,
db) doba nástupu na odstranění záručních a pozáručních vad po jejich
oznámení v členění na jednotlivé činnosti dle technické specifikace
uvedené v čl. I bod l.l. -1.4. těchto podmínek OVS,
dc) výše smluvní pokuty v Kč za 1 den prodlení s termínem nástupu na
odstranění poruch po jejich nahlášení v členění na jednotlivé
činnosti dle technické specifikace uvedené v čl. I bod 1.1. -1.4.
těchto podmínek OVS,
dd) výše smluvní pokuty v Kč za 1 den prodlení s nástupem na
odstranění jednotlivých vad v záruční době v členění na jednotlivé
činnosti dle technické specifikace uvedené v čl. I bod 1.1. -1.4.
těchto podmínek OVS.
Bodové hodnocení: Členové komise pro posuzování a hodnocení nabídek mohou
jednotlivým kritériím hodnocení v závislosti na jejich stupni významu
přidělit body od 1 do 10 pro 1. kritérium, body 1-8 pro 2 . kritérium,
body 1-6 pro 3. kritérium, body 1-4 pro 4. kritérium.
5. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny a platební podmínky:
Uchazeč v české měně a v členění dle čl. I bod 1.1. -1.4. těchto podmínek
OVS (viz zadávací dokumentace) uvede nabídkovou cenu jako nejvýše
přípustnou po celou dobu trvání závazkového vztahu. Nabídková cena bude
součtem položek v členění dle čl. I bod 1.1. -1.4. těchto podmínek OVS za
1 rok plnění a bude uvedena v členění bez DPH, s 5% sazbou DPH, s 22%
sazbou DPH a celková cena s DPH.. Nabídková cena musí být doložena za
celý předmět zakázky v členění dle čl. I bod 1.1. -1.4. těchto podmínek
OVS s tím, že v této ceně budou zahrnuty i oceněné práce neuvedené v
podmínkách této OVS a ZD, které uchazeč považuje za nezbytné pro
realizaci své činnosti (jako např. doprava svých zaměstnanců pro plnění
předmětu VZ, šatnování, pronájmy telefonů, kanceláří, ploch atd.). Tyto
nezbytné práce uvede uchazeč ve zvláštním soupisu. Úhrada smluvní ceny za
provedenou službu bude provedena převodním příkazem vždy za kalendářní
měsíc a dle skutečně provedených a zadavatelem převzatých prací se lhůtou
splatnosti 30 dnů od doručení faktury ve dvojím vyhotovení, vystavené
zhotovitelem a doložené protokolem o předání s tím, že faktura musí mít
všechny náležitosti daňového dokladu dle § 12 zák. č. 588/1992 Sb. Dnem
uskutečnění zdanitelného plnění bude poslední den v měsíci. Nabídková
cena strukturovaná dle výše uvedených požadavků na její zpracování musí
být datována, orazítkována (pokud uchazeč má razítko) a podepsána v
souladu s výpisem z obchodního rejstříku, je-li do něj uchazeč zapsán, a
musí být uvedena odděleně mimo vlastní nabídku uchazeče v jedné zvláštní
zalepené obálce, která bude součástí originálu nabídky jako výtisku č.1.
V případě uchazečů nezapsaných v obchodním rejstříku musí nabídkovou cenu
stejným způsobem datovat, orazítkovat a podepsat osoba oprávněná k
jednání za uchazeče. Oddělená obálka s nabídkovou cenou uchazeče nesmí
být neoddělitelně spojena s vlastní nabídkou.
6. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami:
Soutěžní lhůta končí dne 8. 9. 2003 v 8.00 hodin otevíráním obálek s
nabídkami, které se uskuteční před komisí pro otevírání obálek s
nabídkami na adrese zadavatele Severočeské doly a.s., Boženy Němcové 5359,
430 01, Chomutov, v zasedací místnosti č. dv.129.
7. Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta činí 90 kalendářních dnů a počíná běžet dnem otevírání
obálek s nabídkami s tím, že tato lhůta končí dnem rozeslání oznámení o
výběru nejvhodnější nabídky, pokud nejsou podány námitky nebo návrh na
přezkoumání rozhodnutí zadavatele o námitkách k orgánu dohledu (Úřad pro
ochranu hospodářské soutěže).
8. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze podat nabídku osobně, a
požadavky na formální úpravu nabídky:
Uchazeči mohou v soutěžní lhůtě v pracovních dnech od 8.00 hod. do 14.00 hod.
proti potvrzení osobně podat nabídku do sekretariátu generálního
ředitele Severočeských dolů a.s. na adrese Severočeské doly a.s., Boženy
Němcové 5359, 430 01, Chomutov, a v poslední den soutěžní lhůty je možné
podávat nabídky pouze do 8.00 hod. na stejné adrese. Uchazeči mohou též
podat svou nabídku doporučenou poštou na adresu sídla zadavatele. Každá
podaná nabídka uchazeče musí jednak mít níže stanovenou strukturu (viz
body A-J), tj. musí obsahovat doklady o prokázání kvalifikačních
předpokladů a doklady o splnění dalších předpokladů, doklad o složení
jistoty, datovaný, orazítkovaný (pokud uchazeč má razítko) a v souladu s
výpisem z obchodního rejstříku podepsaný vzorový návrh smlouvy, ve kterém
bezvýjimečně uchazeč akceptuje požadavky stanovené v bodě I odst. 1, 2 a
5 těchto podmínek soutěže a dále každá vlastní nabídka uchazeče musí být
datována, orazítkována a podepsána v souladu s výpisem z obchodního
rejstříku, je-li do něj uchazeč zapsán. V případě uchazečů nezapsaných v
obchodním rejstříku všechny výše uvedené doklady musí podepsat osoba
oprávněná k jednání za uchazeče. Jednotlivé listy nabídky nesmí obsahovat
překlepy, přepisy, škrty či jiné úpravy, nabídka musí být zpracována v 5
vyhotoveních v českém jazyce a na bílém papíru formátu A4. Každé
vyhotovení nabídky bude v samostatné zalepené obálce. Výtisk č. 1 bude
jak ve vlastní nabídce, tak také na obálce označen nápisem «Originál» s
tím, že tato nabídka musí mít jednotlivě očíslované strany zabezpečené
proti manipulaci, tj. provázané šňůrkou s přelepením volných konců a
opatřené na přelepu razítkem a podpisem statutárního zástupce uchazeče.
Výtisky č. 2 až 5 budou jak z hlediska formální úpravy a zabezpečení
proti manipulaci, tak i obsahově úplnou kopií výtisku č. 1 a budou jak v
kopiích nabídky, tak také na obálce označeny nápisem «Kopie č. 1, 2, 3,
4,». Pokud nabídka bude obsahovat přílohy (fotografie, grafy, novinové
články, reference objednavatelů a další materiály), pak tyto přílohy
budou neoddělitelně zařazeny až na konci za vlastní nabídkou uchazeče v
části «J», jednotlivé přílohy budou postupně číslovány a jednotlivé
stránky příloh budou rovněž očíslovány v návaznosti na číselnou řadu
vlastní nabídky. Všechny výtisky č. 1-5 budou samostatně uložené v
zalepených obálkách a na přelepu označené razítkem a podpisem
statutárního orgánu uchazeče, popř. osoby oprávněné k jednání za
uchazeče, a budou předány zabalené pouze v jedné uzavřené a zapečetěné
obálce a všechny obálky budou označené nápisem
VEŘEJNÁ ZAKÁZKA - «Údržba, opravy a výroba dílů včetně zajištění
havarijní služby při hornické činnosti» - NEOTEVÍRAT.
Požadovaná struktura nabídky:
Pro přehledné posouzení a hodnocení nabídek zadavatel požaduje předložit
nabídky v tomto jednotném členění:
A. Titulní list nabídky s označením této OVS a identifikačními údaji
uchazeče včetně telefonického a faxového, popř. e-mailového spojení
B. Druhý list nabídky - obsah nabídky s uvedením názvů kapitol, stran
a počet příloh
C. Prokázání kvalifikačních předpokladů dle § 2b způsobem dle 2c
odst. 1 ZZVZ (viz bod I odst. 3 těchto podmínek soutěže
D. Doklad o složení jistoty
E. Doložení dalších předpokladů dle bodu II. odst. 3 podmínek soutěže
F. Vlastní nabídka uchazeče s oddělenou nabídkovou cenou
G. Návrh smlouvy
H. Originál či úředně ověřená kopie smlouvy mezi osobami, které
předkládají společnou nabídku dle § 2a odst. 4 ZZVZ
I. Seznam subjektů u nabídek předpokládajících splnění zakázky s
pomocí jiných osob dle § 2a odst. 5 ZZVZ
J. Přílohy
Výše uvedené části nabídky budou zřetelně označeny předělovými, barevnými
listy a nabídková cena bude ve zvláštní obálce mimo tuto požadovanou strukturu.
9. Základní údaje o zadavateli:
Severočeské doly a.s., (dále jen zadavatel) IČ 49901982, se sídlem Boženy
Němcové 5359, 430 01, Chomutov, zast. předsedou představenstva Ing.
Vratislavem Vajnarem. Podáním bližších informací o rozsahu a náplni prací
je pověřen pouze pracovník SD a.s., takto JUDr. Pastor, ved. odboru
právního - tel. 474 604 214, 602 426 501, a v jeho nepřítomnosti jeho
zástupce Ing. Vaško - tel. 474 602 930, 602 165 074, Ing. Židlický - tel.
474 805 031, 602 422 602, fax pro písemné dotazy 474 604 211, e-mail:
pastor@mail.sdas.cz. Zájemci mohou své písemné dotazy u zadavatele
podávat do 22. 8. 2003.
10. Oznámení o době konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky:
Zadavatel umožní prohlídku objektu, která se bude konat dne 6. 8. 2003
pro Doly Nástup Tušimice a dne 5. 8. 2003 pro Doly Bílina, vždy od 10
hod. v místě plnění veřejné zakázky s tím, že sraz zájemců o tuto
prohlídku bude v oba uvedené dny v 9.45 v kanceláři vedoucího OPZF.
11. Požadavek na poskytnutí jistoty:
Zadavatel v souladu s § 23 ZZVZ požaduje složení jistoty ve výši
5.000.000,- Kč (slovy: pět milionů korun českých), kterou může uchazeč
složit jednou z forem dle § 24 ZZVZ. V případě jistoty poskytnuté
bankovní zárukou dle §§ 313 až 322 obchodního zákoníku, se za doklad
považuje písemné prohlášení banky v záruční listině, že přebírá vůči
zadavateli jako věřiteli neodvolatelnou záruku na celou požadovanou
částku. Zároveň musí záruční listina stanovit závazek peněžního ústavu
vyplatit zadavateli jako věřiteli bez odkladu a bez námitek celou částku
vedenou jako neodvolatelná záruka po obdržení první výzvy. Záruční
listina musí mít platnost minimálně 90 dnů po uplynutí zadávací lhůty.
Jistota poskytnutá složením peněžité částky na účet zadavatele se
považuje za složenou okamžikem připsání na níže uvedený účet zadavatele.
Pro potřeby složení jistoty formou složení finanční částky je stanoven
účet zadavatele č. 27-7664650227/0100 vedený u Komerční banky a.s., s
uvedením variabilního symbolu, jímž je IČ uchazeče, konstantního symbolu
0558 a specifického symbolu 18100. Dokladem o poskytnutí jistoty touto
formou je výpis z účtu uchazeče, na kterém je celá částka jistoty
prokazatelně odečtena ve prospěch účtu zadavatele a nikoliv příkaz k
úhradě. Všechny výše uvedené doklady musí být předloženy v českém jazyce,
jinak přiloží uchazeč k dokladu autorizovaný překlad.
12. Podmínky pro překročení nabídkové ceny:
Zadavatel ve vztahu k požadovanému plnění předmětu veřejné zakázky
uvedenému v podmínkách soutěže nepřipouští překročení nabídkové ceny a
jakékoliv vícenáklady oproti předložené nabídkové ceně jsou nepřípustné.
Pokud se na straně zadavatele po uzavření smlouvy v průběhu plnění
veřejné zakázky vyskytnou okolnosti, které nebylo možné v době uzavření
smlouvy předvídat a které mají současně objektivní a prokazatelný vliv na
zvýšení nákladů uchazeče souvisejících s plněním veřejné zakázky, pak
nabídkovou cenu je možné překročit pouze na základě písemného dodatku ke
smlouvě. Jinak lze překročit výši nabídkové ceny pouze v případě změny
sazeb DPH či jiné změny daňových předpisů.
II. Další podmínky soutěže dle § 5 odst. 2 ZZVZ
1. OVS je omezena na tuzemské osoby.
2. Zadávací dokumentace (ZD):
V případě zájmu o tuto zakázku si mohou zájemci u výše uvedeného
pověřeného pracovníka na adrese zadavatele po celou dobu soutěžní lhůty v
pracovních dnech a v úředních hodinách v předem telefonicky dohodnutém
termínu vyzvednout ZD, jejíž součástí jsou upřesňující informace pro
zpracování nabídky. Každý zájemce je povinen před vyzvednutím ZD písemně
3 dny předem u zadavatele objednat dodání ZD. Současně s vyzvednutím
shora uvedených dokladů předloží zadavateli pověřený zástupce zájemce
čestné prohlášení k OVS, ve kterém se zájemce písemně zavazuje k
povinnosti mlčenlivosti o všech skutečnostech uvedených v ZD. Přílohou
každého takového prohlášení bude fotokopie výpisu z obchodního rejstříku
každého zájemce, pokud je v tomto rejstříku zapsán a u fyzických osob
nezapsaných do obchodního rejstříku ověřená fotokopie dokladu
opravňujícího k podnikání, např. živnostenský list, koncesní listina.
3. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky:
Uchazeč ke dni skončení soutěžní lhůty prokáže k písm. a)-k) tohoto bodu
formou datovaného, orazítkovaného a podepsaného čestného prohlášení v
souladu s výpisem z obchodního rejstříku, popř. osobou oprávněnou k
jednání za uchazeče, není-li zapsán do obchodního rejstříku, tyto další
předpoklady pro plnění veřejné zakázky dle § 2f ZZVZ a ke splnění písm.
l) tohoto bodu předloží fotokopii platné pojistné smlouvy:
a) uchazeč musí v rámci této OVS předložit přehled o jím prováděných
činnostech shodných s činnostmi na předmětu veřejné zakázky
uskutečněných uchazečem v posledních 3 letech s označením místa
plnění a kontaktní osoby objednavatele, které hodnotově přesahovaly
roční objem 200 mil. Kč, a rozsahu prací realizovaných vlastní
kapacitou vyjádřenou v procentech,
b) reference o shodných zakázkách ve výši minimálně 200 mil. Kč za
rok realizovaných uchazečem v posledních 3 letech, doložené
originálem nebo úředně ověřenou kopií vyjádření podepsanou
statutárním zástupcem objednavatele,
c) časové údaje o začátku a konci jiných veřejných zakázek, které
uchazeč realizuje na základě uzavřených smluv v době podání nabídky,
včetně uvedení finančního objemu VZ,
d) informace o technickém a materiálním vybavení uchazeče pro plnění
veřejné zakázky a údaje o počtu zaměstnanců odborných profesí
rozhodných pro plnění veřejné zakázky, uchazeč musí doložit
specifikaci o technickém a materiálním vybavení sloužícím k plnění
předmětu veřejné zakázky, tj souhrn běžného materiálu sloužícího k
plnění předmětu veřejné zakázky tvoří: kabelové soubory pro opravy a
spojování kabelů; instalační materiál; jisticí prvky; slaboproudé
součástky; spojovací materiál pro dopravní pásy; hutní materiál;
ložiska (cca do prům. 150 mm a 20 tis. Kč/ks); ND do převodovek,
hydraulických agregátů, mazacích lisů (cca do 20 tis. Kč/ks);
spojovací materiál; přídavný materiál pro svařování; barvy; mazací
tuky; těsnicí prvky a tmely, a dále uchazeč musí doložit počet
zaměstnanců odborných profesí rozhodných pro plnění veřejné zakázky
a jejich odbornost. Základní profesní skladbu pro plnění veřejné
zakázky tvoří tyto profese:
konstruktér, technolog, provozní zámečník, svářeč, obráběč,
vulkanizér, elektrikář silnoproud, elektrikář slaboproud (viz
Zadávací dokumentace, v níž jsou uvedeny minimální počty odborných
profesí pro plnění této VZ).
Požadovaná zvýšená kvalifikace: svářečský průkaz základní, svářečský
průkaz vyšší, jeřábník, vazač, řidič skupiny «C» a vyšší,
e) údaje o předpokládaném rozsahu prací na předmětné zakázce, které
budou realizovány vlastními kapacitami uchazeče a o rozsahu prací,
které budou realizovány subdodavateli, u subdodávek nad 10 % objemu
celkové ceny doložit seznamem jednotlivých subdodavatelů s
předložením jejich výpisu z obchodního rejstříku nebo živnostenského
listu, pokud již tyto subjekty neplní tuto svou povinnost dle bodu I
odst. 3 těchto podmínek soutěže,
f) uchazeč uvede seznam všech zdravotních pojišťoven, jimž odvádí
pojistné na zdravotní pojištění za své zaměstnance,
g) každý uchazeč předloží čestné prohlášení, zda podléhá či nepodléhá
auditu dle § 20 zák. č. 563/91 Sb., a v kladném případě předloží v
nabídce údaje z účetní závěrky za roky 2000, 2001 a 2002 s výrokem
auditora,
h) výše základního kapitálu a hodnota majetku, kterým uchazeč ručí za
své závazky - uvést k poslednímu dni předchozího měsíce před podáním
nabídky,
i) celková výše závazků uchazeče po lhůtě splatnosti a celková výše
pohledávek uchazeče vůči svým dlužníkům k poslednímu dni předchozího
měsíce před podáním nabídky,
j) každý uchazeč uvede, zda je držitelem Certifikace dle ČSN EN ISO
9001, popř. jiné Certifikace vztahující se k předmětu plnění této
veřejné zakázky, a pokud uchazeč ke dni podání nabídky není
držitelem této certifikace, stačí uvést, zda již o tuto certifikaci
požádal a kdy předpokládá, že mu bude udělena,
k) informační systém používaný uchazečem o zakázku musí komunikovat s
informačním systémem zadavatele nebo musí poskytovat zadavateli
možnost vstupu do té části informačního systému uchazeče, která
umožní získat zadavateli aktuální informace o průběhu prací,
termínech plnění, fakturaci apod. na předmětu veřejné zakázky formou
elektronické komunikace,
l) úředně ověřenou kopii platného pojištění odpovědnosti z provozní
činnosti uchazeče dle smlouvy o pojištění odpovědnosti organizace za
způsobené škody, s uvedením pojišťovny, druhu pojištění a
připojištění a výší pojistné částky nejméně 25 mil. Kč.
Předloží-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel prokázání
dalších předpokladů výše uvedeným způsobem i u těchto osob tak, že
splnění dalších předpokladů výše uvedených prokáže každá z těchto osob.
Uvedení nepravdivých nebo zkreslených informací je důvodem pro vyloučení
uchazeče z OVS.
4. Variantní řešení a požadavky na rozdělení veřejné zakázky:
Zadavatel vylučuje možnost předložení nabídky ve variantním řešení a
současně stanovuje tyto požadavky na rozdělení této veřejné zakázky:
zadavatel může rozdělit předmět plnění veřejné zakázky dle místa plnění
veřejné zakázky uvedené v čl. I. bod 2.1. a bod 2.2.
5. Práva zadavatele:
1. Zadavatel si vyhrazuje právo:
a) soutěž změnit nebo zrušit bez udání důvodu,
b) všechny předložené nabídky bez udání důvodu odmítnout a neuzavřít
smlouvu s žádným uchazečem.
c) zadat pouze část veřejné zakázky nebo rozdělit veřejnou zakázku na
2 části definované v bodě II odst. 4 těchto podmínek,
d) nevracet došlé nabídky a neposkytovat náhradu nákladů, které uchazeč
vynaložil v souvislosti se svou účastí v obchodní veřejné soutěži,
e) jednat o vybraném návrhu smlouvy v rámci zveřejněných podmínek
této soutěže,
f) ověřit informace o uchazeči z veřejně přístupných zdrojů a fyzicky
zkontrolovat technické zázemí a profesní skladbu (včetně jejich
odbornosti) uchazeče
g) nezveřejňovat informace o uchazečích do konce zadávací lhůty.
2. Uchazeči nemají právo na úhradu nákladů spojených s účastí ve výše
uvedené OVS nebo s jejím zrušením.
3. Uchazeč, jehož nabídka podle stanovených kritérií hodnocení
nabídek bude vybrána jako nejvhodnější, předloží před podpisem
smlouvy všechny doklady taxativně vyjmenované v § 2c odst. 2 písm.
a) -c). Uvedené doklady mohou být předloženy ve stejnopisech s
úředním ověřením jejich pravosti.
V Chomutově dne 22. 7. 2003
Ing. Vratislav Vajnar v. r.,
předseda představenstva
Severočeských dolů a.s.
176525-30/03