Správa železniční dopravní cesty, státní organizace v zastoupení České dráhy, a.s.
Rubrika
Veřejná soutěž
Publikováno
30. 07. 2003
Značka OV
176601-30/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Správa železniční dopravní cesty, státní organizace v zastoupení České dráhy, a.s.
A-7
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace, v zastoupení České dráhy,
a.s.
vyhlašují
obchodní veřejnou soutěž
podle zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném
znění (dále jen zákon)
na zhotovení stavby
«ČD, DDC, Rekonstrukce budišovského kolejiště v žst. Suchdol n. Odrou»
1. Identifikační údaje zadavatele:
Správa železniční dopravní cesty, s.o.
Prvního pluku 367/5, 186 00 Praha 8-Karlín
Odpovědný zástupce: Ing. Jan Komárek, generální ředitel
IČ: 70994234, DIČ: 008-70994234
zastoupená společností
České dráhy, a.s., Divize dopravní cesty, nábř. L. Svobody 1222/12,
110 15 Praha 1
IČ: 70994226, DIČ: 001-70994226
jednající: Ing. Petr Kousal, předseda představenstva
Zápis v OR je veden Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 8039
Kontaktní zaměstnanec zadavatele pro organizaci soutěže:
Ing. Marie Žambochová, tel.: 585 785 417, fax: 585 436 075
Kontaktní zaměstnanec zadavatele ve věcech technických:
Ing. Antonín Jánoš, ved. odboru přípravy staveb SDC Ostrava, tel.
596 170 750
2. Předmět soutěže:
a) Předmětem obchodní veřejné soutěže je kompletní dodávka stavby
«ČD, DDC, Rekonstrukce budišovského kolejiště v žst. Suchdol n.
Odrou».
Stavba se skládá z následujících SO a PS:
SO Železniční spodek
SO Nástupiště
SO Železniční svršek
SO Úpravy trakčního vedení
SO Osvětlení nástupišť
SO Demolice
PS Zabezpečovací zařízení
PS Informační systém pro cestující
PS Rozhlasové zařízení
Přesné vymezení SO a PS je uvedeno v zadávací dokumentaci.
V rámci stavby bude řešena rekonstrukce budišovského zhlaví ve
stanici Suchdol n. Odrou včetně výstavby nových nástupišť a
přechodů, které umožní snazší a zároveň bezpečnější přístup
cestující veřejnosti z výpravní budovy k vlakovým soupravám. Přístup
bude zajištěn dvěma přechody v kolejišti na úrovňové nástupiště u
kol. č. 8, 10, 12 a jedním bezbariérovým přístupem a příjezdem pro
záchrannou službu a požární vozidla. V rámci rekonstrukce obou
zhlaví budišovského kolejiště budou zdopravněny koleje č. 8, 10, 12,
bude provedena rekonstrukce žel. svršku kolejí č. 14, 16, 16a. Nově
bude zřízeno napojení kolejí č. 6, 14a, 14b a kolejí DKV ST SDC
Ostrava.
Cílem stavby je kompletní rekonstrukce žel. svršku, sanace žel.
spodku a vybudování nových nástupišť. Dále bude provedena úprava
trakčního vedení u kol. č. 8 a osvětlení nástupišť. Provozní soubory
řeší rekonstrukci sdělovacího (rozhlas, informační zařízení) a
zabezpečovacího zařízení.
b) Dílo bude provedeno dle schválené projektové dokumentace v souladu
se zákonem č. 50/1976 Sb., ve znění jeho změn a doplňků, vyhláškou
č.177/95 Sb, ve znění změn a doplňků, a s platnými Technickými
kvalitativními podmínkami staveb ČD.
c) Zadavatel neomezuje uchazeče výběrem podzhotovitelů, v nabídce je
však nutné uvést druh a objem (včetně vyčíslení v Kč) jejich
uvažovaných prací.
d) Součástí dodávky je i zpracování celkového časového harmonogramu s
návazností pracovních postupů a z toho plynoucích výluk a s uvedením
věcného a finančního plnění.
e) Zadavatel požaduje poskytnutí záruk a odpovědnosti za vady na
minimální dobu uvedenou v čl. XII Závazných obchodních podmínek
3. Doba a místo plnění:
Zahájení prací: září 2003
Ukončení prací: 15. 11. 2003
Místo plnění: žst. Suchdol nad Odrou
4. Požadavky na splnění kvalifikačních předpokladů:
Ve smyslu zákona se požaduje:
Prokázání kvalifikačních předpokladů podle § 2b, způsobem uvedeným v
§ 2c (doklad o plnění kvalifikačních předpokladů ve smyslu § 2b,
odst. 1a je nutno předložit v originále nebo ověřené kopii. Doklady
ve smyslu § 2b odst. 1b-g je nutno doložit originálem čestného
prohlášení). V případě, že jednu nabídku podává společně více
uchazečů, předloží kvalifikační předpoklady všichni uchazeči. Dále
jsou uchazeči povinni předložit originál smlouvy o sdružení.
5. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky:
v souladu s § 2f doložení dalších předpokladů pro plnění veřejné
zakázky:
- technické a materiální vybavení pro práce na železnici (doložit i
pro podzhotovitele): mechanizaci a zařízení pro zemní práce a
speciální stroje pro práci na žel. svršku
- postačující počet zaměstnanců v odborných profesích pro uvažovaný
postup při plnění zakázky (nejlépe výpočtem) včetně uvažovaných
podzhotovitelů
- přehled porovnatelných zakázek v oboru dopravního stavitelství
provedených uchazečem v posledních pěti letech s uvedením
objednavatele, objemu zakázky, místa a doby plnění
- uchazeč prokáže schopnost časové a technologické koordinace
nabízeného díla s koridorovou stavbou «ČD, DDC, Modernizace
traťového úseku Hranice-Studénka» včetně zajištění platnosti záruk u
navazujících SO a PS
- doklad o udělení (kopie) certifikátu podle normy ČSN EN ISO 9001
nebo ČSN EN ISO 9002 akreditovaným orgánem a plán jakosti stavby v
souladu s ČSN ISO 10 005 nebo příručku jakosti příslušné stavby
- doklad o zkoušce pro vedoucí prací na dopravní cestě podle předpisu
ČD Ok 2/2 a doklad o oprávnění k činnosti na elektrickém zařízení a
v jeho blízkosti
- doklad o splnění zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání
autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných
inženýrů a techniků ve výstavbě, v platném znění, u vedoucích
pracovníků stavby
- platné průkazy způsobilosti u používaných vlastních speciálních
drážních vozidel
- schopnost provést minimálně 50 % prací vlastní kapacitou uchazeče
- pojistná smlouva za škody způsobené zhotovitelem na majetku ČD v
min. výši 10 mil. Kč
- uchazeč předloží splnění podmínek v souladu s Opatřením vrchního
ředitele DDC č. 102
- uchazeč předloží dle § 2f) zákona 199/64 Sb., v platném znění kopii
licence k provozování drážní dopravy dle § 2 zákona 266/94 Sb. a
dalších ustanovení tohoto zákona, vyhlášky 173/95 Sb. a předpisu D2,
případně všech ostatních právních subjektů, které se budou podílet
na provozování drážní dopravy při realizaci zakázky. Pokud uchazeč k
realizaci díla použije výhradně drážních vozidel provozovaných
výkonnými jednotkami ČD nebo nebude provozovat drážní dopravu vůbec,
uvede tuto skutečnost v čestném prohlášení.
V případě, že uchazeč nemá potřebné doklady k provozování drážní
dopravy a bude ji zajišťovat prostřednictvím právního subjektu,
který doklady vlastní, musí uchazeč doložit:
- smlouvu o smlouvě budoucí s právním subjektem, který bude
provozovat drážní dopravu;
- kopie dokladů právního subjektu potřebné k provozování drážní dopravy
V případě, že jednu nabídku podává více uchazečů, musí další
předpoklady nabídka splňovat jako celek.
6. Způsob hodnocení nabídek:
Hodnocení nabídek bude provedeno dle následujících kritérií:
a) nabídková cena
b) stupeň splnění dalších kvalifikačních předpokladů
c) návrh kvality technického řešení včetně kvality návrhu postupu
výstavby
d) účelné snížení požadavků na omezení provozu (zmenšení počtu a
rozsahu výluk, snížení omezení provozu na sousední koleji, návrh na
zkrácení doby plnění
e) poskytnutí vyšších, ale současně reálných záruk na jakost
7. Způsob zpracování nabídky:
Nabídka musí být zpracována v českém jazyce a v členění dle
«Formuláře», který bude součástí zadávací dokumentace. Nabídkovou
cenu uchazeč zpracuje v korunách českých a uvede celkem bez DPH, DPH
a včetně DPH.
Návrh ceny musí být zpracován v souladu s cenovými předpisy, zejména
zákonem číslo 526/90 Sb., ve znění pozdějších změn a doplňků.
Nabídková cena musí být rozdělena podle částí uvedených ve
formuláři, odpadové hospodářství, realizační dokumentaci a případné
ostatní náklady související s realizací díla.
Uchazeč ocení měrné jednotky dle výkazů výměr. Součástí ceny musí
být náklady na přesun hmot, stejně jako cena za zařízení staveniště,
rušení žel. provozem, odpadové hospodářství, vedlejší náklady,
výluky žel. provozu, správní poplatky a případné ostatní náklady
související s realizací díla.
Ve smlouvě o dílo bude nabídková cena vybraného zhotovitele
stanovena jako cena nejvýše přípustná.
8. Soutěžní lhůta, termín a místo otevírání obálek:
Soutěžní lhůta se stanovuje od 30. 7. 2003 do 3. 9. 2003 do 10.30 hodin.
Otevírání obálek se uskuteční 3. 9. 2003 v 10.30 hodin na Stavební
správě Olomouc, Nerudova č. 1, místnost číslo 234 ve 2. poschodí.
9. Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta je stanovena na 60 kalendářních dnů.
10. Způsob a místo pro podávání nabídek:
Obálky s nabídkou se podávají v souladu s ustanovením § 9 zákona v
písemné formě osobně nebo doporučeně poštou v uzavřených obálkách
označených názvem «ČD, DDC, Rekonstrukce budišovského kolejiště v
žst. Suchdol n. Odrou» a opatřených na uzavření razítkem na adrese
Stavební správa Olomouc, Nerudova 1, 772 58 Olomouc. Osobně podané
nabídky se přijímají tamtéž v místnosti č. 170 (2. poschodí) v
soutěžní lhůtě, v pracovních dnech v době od 7.00 do 13.00 hodin.
Poslední den soutěžní lhůty se nabídky přijímají do 10.30 hodin.
Rozhodující je doručení nabídky na místo samé, včasné doručení
nabídky poštou je rizikem uchazeče. Nabídková cena bude součástí
předložené nabídky. Nabídka musí být podepsána statutárním orgánem
uchazeče. Vítězný uchazeč předloží při uzavření Smlouvy o dílo 1
kopii své nabídky.
11. Adresa, kde je možno vyžádat zadávací dokumentaci:
Zadávací dokumentace (souhrn údajů a informací nezbytných pro
zpracování nabídky) bude poskytnuta ve dnech 30.- 31. 7. a 1. 8.
2002 od 7.00 do 13.00 hodin a dále dle dohody na Stavební správě
Olomouc, Nerudova 1, 772 58 Olomouc, v místnosti č. 170, a to za
úhradu 6.300,- Kč (včetně 5% DPH) za její zhotovení a užití
reprodukční techniky, složením uvedené částky na účet číslo
81303-811/0100, var. symbol 5501, u Komerční banky, a.s. Olomouc.
12. Požadavek na poskytnutí jistoty:
V souladu s ustanovením § 23 a § 24 zákona vyžaduje zadavatel
poskytnutí jistoty ve výši 1,200.000,- Kč (slovy jeden milion dvě
stě tisíc korun českých), a to bankovní zárukou nebo složením
peněžní částky na účet číslo 81303-811/0100, var. symbol 3205501 u
Komerční banky a.s. Olomouc. Peněžní částka musí být uchazečem
složena tak, aby byla připsána na účet zadavatele nejpozději v den
předcházející dni otevírání obálek s nabídkami. Jistota musí být
poskytnuta před zahájením otevírání obálek s nabídkami. Originál
dokladu o složení jistoty doloží uchazeč v obálce s nabídkou nebo ho
předloží zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty. Platnost
bankovní záruky musí být zajištěna po dobu zadávací lhůty.
13. Další podmínky:
a) Zadavatel bude ve smlouvě o dílo požadovat složení kauce na
zhotovení díla, a to ve výši 3 % nabídkové ceny vybraného uchazeče.
b) Uchazeči jsou povinni dodržet soulad návrhu postupu výstavby s
možnostmi zadavatele v poskytování výluk.
c) Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
d) Nedodržení podmínek požadovaných v zadávací dokumentaci nebo
předložení nabídky, která nebude plně odpovídat podmínkám soutěže,
jsou rizikem uchazeče a budou důvodem k odmítnutí nabídky.
e) Soutěž je vyhrazena pro tuzemské osoby.
f) Zadavatel si vyhrazuje právo na doplnění soutěžních podmínek a
zadávací dokumentace a na zrušení soutěže i bez udání důvodu.
g) Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky, pokud mu
žádná z nich nebude vyhovovat.
h) Zadavatel podmiňuje uzavření smlouvy o dílo s vítězným uchazečem
právem kontroly státní organizace Správa železniční dopravní cesty a
Státního fondu dopravní infrastruktury (efektivní využívání
prostředků Fondu) po celou dobu realizace zakázky. Pokud podmínka
nebude uchazečem akceptována, nebude jeho nabídka přijata.
i) Uchazeč nemá nárok na úhradu nákladů spojených s účastí v soutěži.
V Praze dne 22. 7. 2003
Ing. Vlastimil Nešetřil v. r.,
vrchní ředitel DDC
176601-30/03