Správa železniční dopravní cesty, státní organizace, v zastoupení České dráhy, a.s.
Rubrika
Veřejná soutěž
Publikováno
09. 07. 2003
Značka OV
174868-27/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Správa železniční dopravní cesty, státní organizace, v zastoupení České dráhy, a.s.
A-7
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace, v zastoupení České
dráhy, a.s.
vyhlašují
obchodní veřejnou soutěž
podle zákona č. 199/1994 Sb.,
o zadávání veřejných zakázek, v platném znění
(dále jen zákon),
na zhotovení stavby
«ČD, DDC, Rekonstrukce kolejiště Olomouc hl. n., 1. stavba»
1. Identifikační údaje zadavatele:
Správa železniční dopravní cesty s.o.
Praha 8-Karlín, Prvního pluku 367/5, PSČ 186 00
jednající: Ing. Jan Komárek, generální ředitel
IČ: 70994234, DIČ: 008-70994234
zastoupená obchodní společností
České dráhy, a.s., Divize dopravní cesty, nábřeží L. Svobody
1222/12, 110 15 Praha 1.
IČ: 70994226, DIČ: 001-70994226
jednající: Ing. Petr Kousal, předseda představenstva
Zápis v obchodním rejstříku je veden Městským soudem v Praze, oddíl
B, vložka 8039.
Kontaktní zaměstnanec zadavatele pro organizaci soutěže:
Milada Hofmanová, tel.: 585 785 181, fax: 585 785 221
Kontaktní zaměstnanec zadavatele ve věcech technických:
Ing. Michal Plátek, tel.: 581 671 643; Jiří Vychodil, tel.: 585 782
022
2. Předmět soutěže:
a) Předmětem obchodní veřejné soutěže je kompletní dodávka stavby
«ČD, DDC Rekonstrukce kolejiště Olomouc hl. n., 1. stavba». V rámci
stavby bude provedena rekonstrukce železničního svršku a odvodnění
železničního spodku jižní části zhlaví sudé skupiny kolejiště
nákladového nádraží Olomouc hl.n. V návaznosti na kolejové úpravy
budou provedeny i nezbytné úpravy zabezpečovacího zařízení a
trakčního vedení. Bude vyměněno 11 výhybkových jednotek na jižním
zhlaví. Součástí rekonstrukce bude i výměna nezbytně dlouhých
přípojů. Navrhované výhybky jsou tvaru S49 II. generace, případně
užité výhybky R65.
b) Dílo bude provedeno dle schválené projektové dokumentace v souladu
se zákonem č. 50/1976 Sb., ve znění jeho změn a doplňků, vyhláškou
č.177/95 Sb., ve znění změn a doplňků a s Technickými kvalitativními
podmínkami staveb ČD platnými od 1. 12. 2000. Vybraný zhotovitel se
zavazuje provést dílo vlastním jménem a na vlastní náklady a
odpovědnost. Zadavatel neomezuje uchazeče výběrem podzhotovitelů.
c) Součástí dodávky je i zpracování celkového a dílčích harmonogramů
s návazností pracovních postupů a z toho plynoucích výluk a s
uvedením věcného a finančního plnění.
3. Doba a místo plnění:
Zahájení prací: 08/2003
Ukončení prací: 15. 11. 2003
Místo plnění: žst. Olomouc hl. n.
4. Požadavky na splnění kvalifikačních předpokladů:
Kvalifikační předpoklady - dle § 2b), písemně doložené dle § 2c)
odst. 1 zákona. Kvalifikační předpoklad dle § 2b odst. 1g) doloží
uchazeč originálem čestného prohlášení. V případě, že jednu nabídku
podává společně více uchazečů, předloží kvalifikační předpoklady
všichni uchazeči. Dále jsou uchazeči povinni předložit originál
smlouvy o sdružení.
5. Další předpoklady:
a) uchazeč doloží (včetně podzhotovitelů) své technické a materiální
vybavení, které musí být postačující k provedení zakázky, a jejich
způsobilost k provádění prací při dodržení kvality podle vybraných
TKP Českých drah a doplňujících směrnic a předpisů ČD;
b) uchazeč prokáže (nejlépe výpočtem), že pro uvažovaný postup
výstavby má uchazeč, eventuálně uvažovaní podzhotovitelé, v
odborných profesích postačující počet zaměstnanců pro plnění
zakázky;
c) přehled porovnatelných zakázek v oboru dopravního stavitelství
provedených uchazečem v posledních pěti letech s uvedením
objednavatele, objemu zakázky, místa a doby plnění;
d) doklad o udělení (ověřená kopie) certifikátu podle normy ČSN EN
ISO 9001 nebo ČSN EN ISO 9002 akreditovaným orgánem a plán jakosti
stavby v souladu s ČSN ISO 10 005 nebo příručku jakosti příslušné
stavby;
e) doklad o zkoušce pro vedoucí prací na dopravní cestě podle
předpisu ČD Ok 2/2 a doklad o oprávnění k činnosti na elektrickém
zařízení a v jeho blízkosti;
f) doklad o splnění zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání
autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných
inženýrů a techniků ve výstavbě, v platném znění, u vedoucích
pracovníků stavby;
h) uchazeč doloží u používaných vlastních speciálních drážních
vozidel platné průkazy způsobilosti. Pokud zhotovitel bude na
zakázce provozovat drážní dopravu na trati ČD, musí mít zhotovitel
nebo jeho dopravce smlouvu o provozování drážní dopravy ve smyslu
zákona č. 266/1994 Sb., v platném znění. Součástí nabídky v tomto
případě musí být i kopie této smlouvy a závazek uchazeče, že bude
plně zodpovídat za její dodržování, s tím, že odpovědnost z této
smlouvy nemůže, a to ani smluvně, přenést na jinou osobu;
i) uchazeč musí prokázat, že má k dispozici pro zakázku management,
který je schopen odborně a organizačně zvládnout řízení a provádění
stavby. Navržený ředitel stavby musí prokázat minimálně desetiletou
zkušenost v provádění železničních staveb, ostatní specifikovaní
pracovníci (vedoucí jednotlivých oblastí řízení řídícího
managementu) musí prokázat minimálně pětiletou zkušenost v provádění
obdobných odborných prací;
j) uchazeč musí prokázat, že výše jeho vlastního jmění dokladovaná
auditovanými výsledky uvedenými ve výkazu «Rozvaha v plném rozsahu,
ř. 062, vydaném a schváleném MF ČR» dosahuje minimálně 50 % z
nabídkové ceny zakázky,
k) uchazeč u podzhotovitelů na zakázce musí prokázat jejich odbornou
a technickou způsobilost včetně certifikace podle ČSN EN ISO 9001
nebo ČSN EN 9002;
l) doložení schopnosti provést minimálně 50 % prací vlastními
kapacitami, kapacity společností ovládaných uchazečem se
započítávají do vlastních kapacit a musí být prokázány podle § 66a
obchodního zákoníku;
m) uchazeč musí mít úspěšné zkušenosti z obdobných staveb jako hlavní
zhotovitel a musí prokázat, že v posledních 36 měsících provedl na
nich práce v ročním objemu minimálně ve výši 50 % nabídkové ceny
zakázky;
n) uchazeč musí prokázat, že má přístup k úvěrům a k dalším finančním
zdrojům dostačujícím k plynulému financování prací na zakázce po
dobu tří měsíců;
o) uchazeč musí doložit svou finanční stabilitu auditem ověřené
bilance firmy nebo prohlášením důvěryhodné banky, a to za období
posledních tří let, ze kterých musí být zřejmá spolehlivá finanční
situace uchazeče;
p) uchazeč musí doložit uzavřené pojistné smlouvy za škody způsobené
uchazečem na majetku Správy železniční dopravní cesty, s.o., v
minimální výši 20 mil. Kč.
V případě, že jednu nabídku podává společně více uchazečů, musí
další předpoklady nabídka splňovat jako celek.
6. Způsob hodnocení nabídek:
Hodnocení nabídek bude provedeno dle následujících kritérií:
a) nabídková cena;
b) stupeň splnění dalších kvalifikačních předpokladů (porovnatelné
žel. stavby, technické vybavení, objem nabízených prací vlastní
kapacitou, systém řízení kvality);
c) kvalita návrhu technického řešení včetně kvality návrhu postupu
výstavby;
d) účelné snížení požadavků na omezení provozu, zkrácení lhůty
výstavby;
e) poskytnutí vyšších, avšak současně reálných záruk za jakost.
7. Způsob zpracování nabídky:
Nabídka musí být zpracována v českém jazyce a v členění dle
«Formuláře», který bude součástí zadávací dokumentace. Nabídkovou
cenu uchazeč zpracuje v korunách českých a uvede celkem bez DPH, DPH
a včetně DPH. Ve smlouvě o dílo bude nabídková cena vybraného
zhotovitele stanovena jako cena nejvýše přípustná. Způsob úhrady
díla (platební podmínky) jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Nabídková cena bude součástí předložené nabídky. Nabídka musí být
podepsána statutárním orgánem nebo zástupcem uchazeče, jehož
oprávnění k tomuto úkonu vyplývá z výpisu z obchodního rejstříku
nebo z originálu, případně ověřené kopie plné moci přiložené k
nabídce.
8. Soutěžní lhůta, termín a místo otevírání obálek:
Soutěžní lhůta se stanovuje od 9. 7. 2003 do 14. 8. 2003 do 10.30
hodin místního času. Otevírání obálek se uskuteční 14. 8. 2003 v
10.30 hodin místního času v sídle Stavební správy Olomouc, Nerudova
1, místnost 234, II. poschodí.
9. Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta je stanovena na 90 kalendářních dnů.
10. Způsob a místo pro podávání nabídek:
Obálky s nabídkou, označené «SOUTĚŽ - NEOTEVÍRAT - ČD, DDC,
Rekonstrukce kolejiště Olomouc hl. n., 1. stavba», se podávají v
souladu s ustanovením § 9 zákona na adrese Stavební správa Olomouc,
Nerudova 1, 772 58 Olomouc. Osobně podané nabídky se přijímají
tamtéž v místnosti č. 170 (2. poschodí) v soutěžní lhůtě, v
pracovních dnech v době od 9.00 do 13.00 hodin místního času.
Poslední den soutěžní lhůty se nabídky přijímají do 10.30 hodin
místního času. Rozhodující je doručení nabídky na místo samé, včasné
doručení nabídky poštou je rizikem uchazeče. Nabídková cena bude
součástí předložené nabídky. Nabídka musí být podepsána statutárním
zástupcem uchazeče.
11. Adresa, kde je možno vyžádat zadávací dokumentaci:
Zadávací dokumentace (souhrn údajů a informací nezbytných pro
zpracování nabídky) bude poskytnuta ve dnech 9.-14. 7. 2003 od 8.00
do 13.00 hodin místního času na Stavební správě Olomouc, Nerudova 1,
místnosti č. 170, a to za úhradu 15 000,- Kč (včetně DPH) v
hotovosti za její zhotovení a užití reprodukční techniky.
12. Požadavek na poskytnutí jistoty:
Zadavatel vyžaduje poskytnutí jistoty ve výši 600 000,- Kč (slovy
šest set tisíc korun českých), a to bankovní zárukou nebo složením
peněžní částky na účet číslo 81303/811/0100, variabilní symbol 320,
u Komerční banky a.s., Olomouc. Peněžní částka musí být uchazečem
složena tak, aby byla připsána na účet zadavatele nejpozději v den
předcházející dni otevírání obálek s nabídkami. Jistota musí být
poskytnuta před zahájením otevírání obálek s nabídkami. Originál
dokladu o složení jistoty doloží uchazeč v obálce s nabídkou nebo ho
předloží zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty. Platnost
bankovní záruky musí být zajištěna po dobu zadávací lhůty.
13. Další podmínky:
a) Zadavatel bude ve smlouvě o dílo požadovat složení kauce na
zhotovení díla, a to ve výši 3 % nabídkové ceny vybraného uchazeče.
b) Uchazeči jsou povinni dodržet soulad návrhu postupu výstavby s
možnostmi zadavatele v poskytování výluk, dále jsou povinni
respektovat roční objem prací určený zadavatelem.
c) Zadavatel připouští variantní řešení. Nesmí však dojít ke zhoršení
parametrů stavby.
d) Nedodržení podmínek požadovaných v zadávací dokumentaci nebo
předložení nabídky, která nebude plně odpovídat podmínkám soutěže,
jsou rizikem uchazeče a budou důvodem k odmítnutí nabídky.
e) Soutěž je vyhrazena pro tuzemské osoby.
f) Zadavatel si vyhrazuje právo na doplnění soutěžních podmínek a
zadávací dokumentace a na zrušení soutěže i bez udání důvodu.
g) Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky, pokud mu
žádná z nich nebude vyhovovat.
h) Uchazeč nemá nárok na úhradu nákladů spojených s účastí v soutěži.
i) Zadavatel podmiňuje uzavření Smlouvy o dílo s vítězným uchazečem
právem kontroly státní organizací Správa železniční dopravní cesty a
Státním fondem dopravní infrastruktury (efektivní využívání fondu)
po celou dobu realizace zakázky. Pokud nebude podmínka uchazečem
akceptována, nebude jeho nabídka přijata.
Vrchní ředitel DDC:
Ing. Vlastimil NEŠETŘIL v. r.
V Praze dne 27. 6. 2003
174868-27/03