VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Vodovody a kanalizace Chrudim, a. s.
A-5
Vodovody a kanalizace Chrudim, a. s.
Sídlo: Novoměstská 626, 537 28 Chrudim
zastoupená firmou VIS spol. s r.o. Hradec Králové
Na Střezině 1079, 500 03 Hradec Králové
v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v plném nění
(dále jen «zákon»)
vyhlašuje
obchodní veřejnou soutěž
(dále jen «OVS»)
na zhotovení stavby
«Kanalizace Chrudim - napojení obce Sobětuchy»
1. Vymezení plnění veřejné zakázky
Předmětem plnění veřejné zakázky je provedení a obstarání veškerých prací
a zhotovení děl nutných k úplnému dokončení stavby «Kanalizace Chrudim -
napojení obce Sobětuchy» a její úspěšné uvedení do provozu.
Stavba obsahuje stavební objekty:
SO 01 - kanalizační sběrač B, vč. čerpací stanice ČS1 a výtlaku v
Sobětuchách, doplňující stoky nebo jejich části v obci Sobětuchy v
celkové délce 5610 m v profilech DN 300 - 600 mm.
Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je veškerá činnost dodavatele,
dokumentace skutečného provedení včetně prohlídky nové kanalizace
videokamerou, provedení všech zkoušek, geodetické zaměření dle směrnice
zadavatele.
Podmínky zhotovení stavby a podrobný popis předmětu plnění obsahuje
zadávací dokumentace, zpracovaná firmou VIS, spol. s r. o. Hradec rálové.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky
Dobu plnění zadavatel požaduje v těchto termínech:
- zahájení stavby: do 1 měsíce od uzavření smlouvy o dílo s vybraným
zhotovitelem,
- dokončení stavby: max. do 12 měsíců od zahájení stavby - nejdéle do 2/2004.
Uchazeč může nabídnout kratší lhůtu výstavby. Zadavatel si vyhrazuje
právo změnit průběžné a konečné termíny plnění veřejné zakázky v souladu
s uvolňováním finančních prostředků ze státního rozpočtu a dalších
souvisejících zdrojů.
Místem plnění veřejné zakázky je obec Sobětuchy a její okolí (Pardubický
kraj, západně od města Chrudimě). Podrobný popis plnění veřejné zakázky
je uveden v zadávací dokumentaci.
3. Požadavky na prokazování kvalifikačních předpokladů
Zadavatel požaduje doložit v nabídkách kvalifikační předpoklady v rozsahu
stanoveném § 2b zákona a způsobem dle § 2c zákona. Kvalifikační
předpoklad podle § 2b písmeno g) zákona prokáže uchazeč čestným
prohlášením. Podává-li nabídku více osob společně, prokáže kvalifikační
předpoklady každá samostatně s tím, že doklad o oprávnění podnikat může
doložit pouze pro tu činnost, kterou se na realizaci veřejné zakázky odílí.
Doklady v nabídce budou předloženy v originále nebo ve stejnopisu s
úředním ověřením pravosti.
Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel prokázání
dalších předpokladů od všech osob. V nabídce bude doložen doklad o
uzavřeném právním vztahu mezi jednotlivými osobami, které předkládají
společnou nabídku, a způsob zastupování ve věci předmětné veřejné akázky.
4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky
Uchazeč prokáže formou čestného prohlášení potvrzeného statutárním ástupcem
uhazeče níže uvedené další předpoklady pro plnění veřejné akázky:
- úspěšné dokončení minimálně dvou staveb kanalizací s finančním
objemem jednotlivých akcí nad 10,0 mil. Kč, doložených protokoly o
předání dokončené stavby (protokol o předání stavby lze předložit ve
fotokopii bez úředního ověření).
5. Způsob hodnocení nabídek
Nabídky budou hodnoceny podle výše nabídkové ceny. Nejvhodnější nabídkou
bude nabídka s nejnižší nabídkovou cenou.
6. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny
Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná se započtením
veškerých rizik a nákladů, zisku a finančních vlivů po celou dobu
výstavby. Specifikace nákladů, které musí nabídková cena obsahovat, je
uvedena podrobněji v zadávací dokumentaci.
Nabídkovou cenu navrhnou uchazeči oceněním prací a dodávek v souladu se
zpracovanou projektovou dokumentací ve stupni projekt stavby, která je
součástí zadávací dokumentace. Uchazeč doloží nabídkovou cenu vyplněným
předtiskem neoceněného výkazu výměr («slepý rozpočet»), který je přílohou
zadávací dokumentace a bude obsahovat jednotkové ceny materiálů, výrobků
a prací uvedených v tomto výkazu výměr. Uchazeč je oprávněn doplnit
způsobem viditelným a jednoznačným předtisk výkazu výměr o další položky,
případně upravit předtištěnou výměru.
Uchazeč stanoví podmínky úpravy celkové nabídkové ceny a cen jednotlivých
částí veřejné zakázky při řešení víceprací či méněprací. K oceňování
těchto úprav stanoví jako závazné jednotkové ceny stanovené v nabídce.
Pro položky prací a dodávek neuvedených v nabídce stanoví uchazeč závazně
způsob oceňování pomocí předem určených sborníků cen stavebních prací.
Nabídková cena bude v nabídce oddělena do samostatné obálky (§ 9 odst. 3
zákona) označené nápisem «Nabídková cena», uzavřené a na uzavření
opatřené razítkem uchazeče.
7. Platební podmínky
Zadavatel neposkytuje zálohy.
Platby budou prováděny za provedené práce předmětu plnění veřejné zakázky
na základě měsíčních faktur vystavených se splatností 30 kalendářních dní.
Faktury budou mít náležitosti daňového dokladu.
Podkladem pro určení výše úhrady ve faktuře (daňovém dokladu) bude
vzájemně odsouhlasený zápis o dílčím předání prací a dodávek ve
sledovaném období, vyjádřený v % rozestavění příslušného SO nebo PS.
Po dokončení a předání celého díla bude provedeno závěrečné vyúčtování.
Uchazeč bude zadavateli fakturovat práce a dodávky do výše 90 % sjednané
smluvní ceny díla.
10 % smluvní ceny bude uhrazeno po převzetí celého díla a odstranění
všech případných vad a nedodělků na základě konečné faktury.
Uchazeči mohou nabídnout platební podmínky výhodnější. Návrh platebních
podmínek musí vycházet z platných předpisů o financování zakázek z
prostředků státního rozpočtu a dalších příslušných finančních předpisů.
Zadavatel si vyhrazuje právo upřesnit množství finančních prostředků pro
jednotlivé roky realizace vzhledem k tomu, že veřejná zakázka bude
financována dílem z prostředků státního rozpočtu.
8. Způsob zpracování nabídky
Nabídku podá uchazeč v českém jazyce v 1 originále dle formálních,
technických a smluvních požadavků uvedených v zadávací dokumentaci.
Nabídka včetně všech dokladů a dokumentů bude potvrzena statutárním
orgánem uchazeče, a to v souladu se způsobem vystupování uvedeným ve
výpisu z obchodního rejstříku. V případě potvrzení nabídky pověřenou
osobou doloží uchazeč v příloze nabídky originál plné moci či jiný platný
pověřovací dokument.
Součástí nabídky uchazeče bude návrh smlouvy o dílo, který bude vycházet
z předtisku návrhu smluvních jednání, která jsou součástí zadávací
dokumentace, a návrh harmonogramu prací.
Zadavatel si vyhrazuje právo jednat o smlouvě a upřesnit její konečné
znění.
Součástí nabídky bude krycí list nabídky a prohlášení uchazeče (přílohy
zadávací dokumentace), potvrzené statutárním orgánem uchazeče.
Nabídková cena bude v nabídce oddělena do samostatné obálky dle § 9 odst. 3
zákona.
9. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami
Soutěžní lhůta je stanovena na 40 kalendářních dnů, začíná běžet dnem
vyhlášení těchto podmínek v OV dne 9. 7. 2003 a končí dnem a hodinou
otevírání obálek s nabídkami.
Otevírání obálek s nabídkami uchazečů se uskuteční dne 18. 8. 2003 v 9.00
hodin v zasedací místnosti v sídle zadavatele. Otevírání obálek bude
probíhat v souladu s § 29 zákona.
10. Zadávací lhůta
Zadávací lhůta je stanovena na 80 kalendářních dnů.
11. Místo podání nabídek a doba pro osobní podání nabídky
Uchazeči mohou podat nabídky osobně na sekretariátu zadavatele v
pracovních dnech od 8.00 h do 14.00 h. V poslední den soutěžní lhůty je
možno podávat nabídky osobně pouze od 7.30 h do 9.00 h.
Uchazeči mohou též podat nabídku doporučeně poštou na adresu zadavatele OVS.
Uchazeči podají nabídku v uzavřené obálce označené «Soutěž - kanalizace
Chrudim - napojení obce Sobětuchy - NEOTVÍRAT». Obálka bude opatřena na
uzavření razítky uchazeče s podpisem. V případě doručení nabídky
doporučeně poštou je za okamžik předání považováno průkazné převzetí
nabídky zadavatelem.
12. Zadávací dokumentace
Zadávací dokumentace obsahuje projekt pro stavební povolení včetně výkazu
výměr («slepý rozpočet»), podrobné podmínky OVS včetně smluvních ujednání
stanovených zadavatelem a další formuláře, tabulky a vzory nutné pro
zpracování nabídky.
Zadávací dokumentaci si zájemci mohou vyzvednout na adrese: VIS, spol. s r. o.,
Na Střezině 1079, Hradec Králové, tel. č. 495 541 341, fax 495 541 342.
Za poskytnutí zadávací dokumentace uhradí zájemce při převzetí
dokumentace 6090,- Kč (vč. DPH). Dokumentaci obdrží zájemci do šesti
pracovních dnů po vyžádání (přesný termín převzetí si musí zájemce
dohodnout předem telefonicky).
13. Požadavek na poskytnutí jistoty
V souladu s ustanovením § 23 zákona požaduje zadavatel poskytnutí jistoty
ve výši 200.000,- Kč, a to jednou z forem stanovených v § 24 zákona.
Doklad o poskytnutí jistoty bude součástí nabídky uchazeče.
14. Další podmínky soutěže
Zadavatel požaduje následující záruky a garance:
- Zhotovitel poskytne záruku v délce 62 měsíců na veškeré práce,
materiály a dodávky s výjimkou zařízení, která mají záruční dobu
stanovenu jejich výrobcem (v tomto případě musí být délka záruční
doby doložena potvrzeným záručním listem), min. však 24 měsíců, a
komunikací, na které poskytne záruku v délce 36 měsíců.
- Lhůta na odstranění reklamovaných vad je do 7 kalendářních dnů po
ohlášení zhotoviteli. Reklamace bude uplatněna písemnou formou, a to
dopisem nebo faxem. Sjednaná lhůta počíná plynout dnem doručení
písemné reklamace.
- Zhotovitel zahájí práce na odstraňování reklamované vady do 48 hodin
po jejím nahlášení.
- Pokud zhotovitel nezahájí práce na odstranění reklamované vady ve
sjednaném termínu, je povinen zaplatit objednavateli smluvní pokutu
ve výši 20 000,- Kč za každý den prodlení.
- Pokud zhotovitel neodstraní reklamované vady ve sjednaném termínu,
je povinen zaplatit objednavateli smluvní pokutu ve výši 50 000,- Kč
za každý den prodlení.
- V případě prodlení zhotovitele s termínem dokončení díla je zhotovitel
povinen zaplatit objednavateli smluvní pokutu ve výši 500 000 Kč,-
za každý den prodlení.
Uchazeč doloží formou čestného prohlášení potvrzeného statutárním
zástupcem uchazeče níže uvedené informace:
- přehled úspěšně dokončených staveb kanalizací i staveb kanalizací v
realizaci, s finančním objemem nad 10,0 mil. Kč (v posledních 5 letech),
doložených vyjádřením investora,
- přehled úspěšně dokončených i v realizaci obdobných staveb
vodohospodářského charakteru s finančním objemem nad 10,0 mil.
(v posledních 5 letech), doložených vyjádřením investora (referenční
listiny investorů lze předložit ve fotokopii bez úředního ověření),
- ceněné stavby a stupně ocenění,
- finanční situace potvrzená bankovním ústavem uchazeče,
- obchodní obrat uchazeče za poslední tři roky,
- personální struktura firmy včetně skladby profesí pro plnění
veřejné zakázky a materiálního vybavení,
- pojištění společnosti,
- předpokládaný subdodavatelský systém s finančním objemem
přesahujícím 1,0 mil. Kč po jednotlivých subdodavatelích,
- zavedený systém řízení jakosti.
Veškeré uchazečem doložené údaje se budou výhradně vztahovat k osobě
uchazeče se současným identifikačním číslem nebo k osobě, která byla
právním předchůdcem uchazeče, který transformací převzal veškeré závazky
svého předchůdce.
Podrobný popis způsobu a formy prokazování dalších předpokladů k plnění
veřejné zakázky je uveden v zadávací dokumentaci.
Podmínkou k převzetí díla bude:
- kopie stavebního deníku
- doklady o kvalitě a původu použitých hmot a materiálů
- dokumentace skutečného provedení stavby
- prohlídka nové kanalizace videokamerou
- předávací protokoly se správci sítí a majiteli stavbou dotčených
pozemků a nemovitostí
- záruční listy dodaných výrobků a zařízení
- doklady o nezávadné likvidaci odpadů
- geodetické zaměření celé stavby dle požadavků VaK Chrudim a.s.
- protokoly o hutnění zásypů dle ČSN 72 1006 vystavené akreditovanou firmou
- protokoly o provedení zkoušek vodotěsnosti kanalizace dle ČSN 75 6114
- protokoly o provedení zkoušek vodotěsnosti nádrží dle ČSN 75 0905
- revize dodaných zařízení
Podmínkou účasti v soutěži je uhrazení ceny zadávací dokumentace a její
vyzvednutí ve stanoveném termínu.
Vypsaná soutěž není omezena na tuzemské účastníky.
Zadavatel si vyhrazuje právo na jednotnou změnu, doplnění nebo upřesnění
podmínek soutěže, a to písemně všem zájemcům, resp. uchazečům, případně
zveřejněním v OV.
Zadavatel si vyhrazuje právo na ověření údajů uvedených jednotlivými
uchazeči v nabídkách.
Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky nebo
právo soutěž bez udání důvodu zrušit.
Zájemci, resp. uchazeči, nemají právo na úhradu nákladů vzniklých s
přípravou, vypracováním či podáním nabídky.
Nabídky ani jednotlivé části nabídek uchazečů nebudou vráceny.
Zadavatel vylučuje variantní řešení.
15. Oznámení o době konání prohlídky
S organizovanou prohlídkou místa plnění veřejné zakázky se neuvažuje.
16. Název, sídlo a spojení na zadavatele
Zadavatel:
Vodovody a kanalizace Chrudim, a. s.
Novoměstská 626, 537 28 Chrudim
tel.: 469 669 911, fax: 466 622 269
Bankovní spojení: Česká spořitelna, a.s., pobočka Pardubice
č. účtu: 1140025319/0800
Zastoupení zadavatele:
VIS - Vodohospodářsko-inženýrské služby, spol. s r.o.
Na Střezině 1079, 500 03 Hradec Králové
tel.: 495 541 341, fax: 495 541 342
Bankovní spojení: Komerční banka Hradec Králové
č. účtu: 21104-511/0100
174569-27/03