Portál veřejné správy

Zápis 174569-27/03

Obchodní jménoVodovody a kanalizace Chrudim, a. s.
RubrikaVeřejná soutěž
SídloNovoměstská 626, 537 28 Chrudim
Publikováno09. 07. 2003
Značka OV174569-27/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Vodovody a kanalizace Chrudim, a. s. A-5 Vodovody a kanalizace Chrudim, a. s. Sídlo: Novoměstská 626, 537 28 Chrudim zastoupená firmou VIS spol. s r.o. Hradec Králové Na Střezině 1079, 500 03 Hradec Králové v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v plném nění (dále jen «zákon») vyhlašuje obchodní veřejnou soutěž (dále jen «OVS») na zhotovení stavby «Kanalizace Chrudim - napojení obce Sobětuchy» 1. Vymezení plnění veřejné zakázky Předmětem plnění veřejné zakázky je provedení a obstarání veškerých prací a zhotovení děl nutných k úplnému dokončení stavby «Kanalizace Chrudim - napojení obce Sobětuchy» a její úspěšné uvedení do provozu. Stavba obsahuje stavební objekty: SO 01 - kanalizační sběrač B, vč. čerpací stanice ČS1 a výtlaku v Sobětuchách, doplňující stoky nebo jejich části v obci Sobětuchy v celkové délce 5610 m v profilech DN 300 - 600 mm. Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je veškerá činnost dodavatele, dokumentace skutečného provedení včetně prohlídky nové kanalizace videokamerou, provedení všech zkoušek, geodetické zaměření dle směrnice zadavatele. Podmínky zhotovení stavby a podrobný popis předmětu plnění obsahuje zadávací dokumentace, zpracovaná firmou VIS, spol. s r. o. Hradec rálové. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky Dobu plnění zadavatel požaduje v těchto termínech: - zahájení stavby: do 1 měsíce od uzavření smlouvy o dílo s vybraným zhotovitelem, - dokončení stavby: max. do 12 měsíců od zahájení stavby - nejdéle do 2/2004. Uchazeč může nabídnout kratší lhůtu výstavby. Zadavatel si vyhrazuje právo změnit průběžné a konečné termíny plnění veřejné zakázky v souladu s uvolňováním finančních prostředků ze státního rozpočtu a dalších souvisejících zdrojů. Místem plnění veřejné zakázky je obec Sobětuchy a její okolí (Pardubický kraj, západně od města Chrudimě). Podrobný popis plnění veřejné zakázky je uveden v zadávací dokumentaci. 3. Požadavky na prokazování kvalifikačních předpokladů Zadavatel požaduje doložit v nabídkách kvalifikační předpoklady v rozsahu stanoveném § 2b zákona a způsobem dle § 2c zákona. Kvalifikační předpoklad podle § 2b písmeno g) zákona prokáže uchazeč čestným prohlášením. Podává-li nabídku více osob společně, prokáže kvalifikační předpoklady každá samostatně s tím, že doklad o oprávnění podnikat může doložit pouze pro tu činnost, kterou se na realizaci veřejné zakázky odílí. Doklady v nabídce budou předloženy v originále nebo ve stejnopisu s úředním ověřením pravosti. Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel prokázání dalších předpokladů od všech osob. V nabídce bude doložen doklad o uzavřeném právním vztahu mezi jednotlivými osobami, které předkládají společnou nabídku, a způsob zastupování ve věci předmětné veřejné akázky. 4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky Uchazeč prokáže formou čestného prohlášení potvrzeného statutárním ástupcem uhazeče níže uvedené další předpoklady pro plnění veřejné akázky: - úspěšné dokončení minimálně dvou staveb kanalizací s finančním objemem jednotlivých akcí nad 10,0 mil. Kč, doložených protokoly o předání dokončené stavby (protokol o předání stavby lze předložit ve fotokopii bez úředního ověření). 5. Způsob hodnocení nabídek Nabídky budou hodnoceny podle výše nabídkové ceny. Nejvhodnější nabídkou bude nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. 6. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná se započtením veškerých rizik a nákladů, zisku a finančních vlivů po celou dobu výstavby. Specifikace nákladů, které musí nabídková cena obsahovat, je uvedena podrobněji v zadávací dokumentaci. Nabídkovou cenu navrhnou uchazeči oceněním prací a dodávek v souladu se zpracovanou projektovou dokumentací ve stupni projekt stavby, která je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč doloží nabídkovou cenu vyplněným předtiskem neoceněného výkazu výměr («slepý rozpočet»), který je přílohou zadávací dokumentace a bude obsahovat jednotkové ceny materiálů, výrobků a prací uvedených v tomto výkazu výměr. Uchazeč je oprávněn doplnit způsobem viditelným a jednoznačným předtisk výkazu výměr o další položky, případně upravit předtištěnou výměru. Uchazeč stanoví podmínky úpravy celkové nabídkové ceny a cen jednotlivých částí veřejné zakázky při řešení víceprací či méněprací. K oceňování těchto úprav stanoví jako závazné jednotkové ceny stanovené v nabídce. Pro položky prací a dodávek neuvedených v nabídce stanoví uchazeč závazně způsob oceňování pomocí předem určených sborníků cen stavebních prací. Nabídková cena bude v nabídce oddělena do samostatné obálky (§ 9 odst. 3 zákona) označené nápisem «Nabídková cena», uzavřené a na uzavření opatřené razítkem uchazeče. 7. Platební podmínky Zadavatel neposkytuje zálohy. Platby budou prováděny za provedené práce předmětu plnění veřejné zakázky na základě měsíčních faktur vystavených se splatností 30 kalendářních dní. Faktury budou mít náležitosti daňového dokladu. Podkladem pro určení výše úhrady ve faktuře (daňovém dokladu) bude vzájemně odsouhlasený zápis o dílčím předání prací a dodávek ve sledovaném období, vyjádřený v % rozestavění příslušného SO nebo PS. Po dokončení a předání celého díla bude provedeno závěrečné vyúčtování. Uchazeč bude zadavateli fakturovat práce a dodávky do výše 90 % sjednané smluvní ceny díla. 10 % smluvní ceny bude uhrazeno po převzetí celého díla a odstranění všech případných vad a nedodělků na základě konečné faktury. Uchazeči mohou nabídnout platební podmínky výhodnější. Návrh platebních podmínek musí vycházet z platných předpisů o financování zakázek z prostředků státního rozpočtu a dalších příslušných finančních předpisů. Zadavatel si vyhrazuje právo upřesnit množství finančních prostředků pro jednotlivé roky realizace vzhledem k tomu, že veřejná zakázka bude financována dílem z prostředků státního rozpočtu. 8. Způsob zpracování nabídky Nabídku podá uchazeč v českém jazyce v 1 originále dle formálních, technických a smluvních požadavků uvedených v zadávací dokumentaci. Nabídka včetně všech dokladů a dokumentů bude potvrzena statutárním orgánem uchazeče, a to v souladu se způsobem vystupování uvedeným ve výpisu z obchodního rejstříku. V případě potvrzení nabídky pověřenou osobou doloží uchazeč v příloze nabídky originál plné moci či jiný platný pověřovací dokument. Součástí nabídky uchazeče bude návrh smlouvy o dílo, který bude vycházet z předtisku návrhu smluvních jednání, která jsou součástí zadávací dokumentace, a návrh harmonogramu prací. Zadavatel si vyhrazuje právo jednat o smlouvě a upřesnit její konečné znění. Součástí nabídky bude krycí list nabídky a prohlášení uchazeče (přílohy zadávací dokumentace), potvrzené statutárním orgánem uchazeče. Nabídková cena bude v nabídce oddělena do samostatné obálky dle § 9 odst. 3 zákona. 9. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami Soutěžní lhůta je stanovena na 40 kalendářních dnů, začíná běžet dnem vyhlášení těchto podmínek v OV dne 9. 7. 2003 a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami. Otevírání obálek s nabídkami uchazečů se uskuteční dne 18. 8. 2003 v 9.00 hodin v zasedací místnosti v sídle zadavatele. Otevírání obálek bude probíhat v souladu s § 29 zákona. 10. Zadávací lhůta Zadávací lhůta je stanovena na 80 kalendářních dnů. 11. Místo podání nabídek a doba pro osobní podání nabídky Uchazeči mohou podat nabídky osobně na sekretariátu zadavatele v pracovních dnech od 8.00 h do 14.00 h. V poslední den soutěžní lhůty je možno podávat nabídky osobně pouze od 7.30 h do 9.00 h. Uchazeči mohou též podat nabídku doporučeně poštou na adresu zadavatele OVS. Uchazeči podají nabídku v uzavřené obálce označené «Soutěž - kanalizace Chrudim - napojení obce Sobětuchy - NEOTVÍRAT». Obálka bude opatřena na uzavření razítky uchazeče s podpisem. V případě doručení nabídky doporučeně poštou je za okamžik předání považováno průkazné převzetí nabídky zadavatelem. 12. Zadávací dokumentace Zadávací dokumentace obsahuje projekt pro stavební povolení včetně výkazu výměr («slepý rozpočet»), podrobné podmínky OVS včetně smluvních ujednání stanovených zadavatelem a další formuláře, tabulky a vzory nutné pro zpracování nabídky. Zadávací dokumentaci si zájemci mohou vyzvednout na adrese: VIS, spol. s r. o., Na Střezině 1079, Hradec Králové, tel. č. 495 541 341, fax 495 541 342. Za poskytnutí zadávací dokumentace uhradí zájemce při převzetí dokumentace 6090,- Kč (vč. DPH). Dokumentaci obdrží zájemci do šesti pracovních dnů po vyžádání (přesný termín převzetí si musí zájemce dohodnout předem telefonicky). 13. Požadavek na poskytnutí jistoty V souladu s ustanovením § 23 zákona požaduje zadavatel poskytnutí jistoty ve výši 200.000,- Kč, a to jednou z forem stanovených v § 24 zákona. Doklad o poskytnutí jistoty bude součástí nabídky uchazeče. 14. Další podmínky soutěže Zadavatel požaduje následující záruky a garance: - Zhotovitel poskytne záruku v délce 62 měsíců na veškeré práce, materiály a dodávky s výjimkou zařízení, která mají záruční dobu stanovenu jejich výrobcem (v tomto případě musí být délka záruční doby doložena potvrzeným záručním listem), min. však 24 měsíců, a komunikací, na které poskytne záruku v délce 36 měsíců. - Lhůta na odstranění reklamovaných vad je do 7 kalendářních dnů po ohlášení zhotoviteli. Reklamace bude uplatněna písemnou formou, a to dopisem nebo faxem. Sjednaná lhůta počíná plynout dnem doručení písemné reklamace. - Zhotovitel zahájí práce na odstraňování reklamované vady do 48 hodin po jejím nahlášení. - Pokud zhotovitel nezahájí práce na odstranění reklamované vady ve sjednaném termínu, je povinen zaplatit objednavateli smluvní pokutu ve výši 20 000,- Kč za každý den prodlení. - Pokud zhotovitel neodstraní reklamované vady ve sjednaném termínu, je povinen zaplatit objednavateli smluvní pokutu ve výši 50 000,- Kč za každý den prodlení. - V případě prodlení zhotovitele s termínem dokončení díla je zhotovitel povinen zaplatit objednavateli smluvní pokutu ve výši 500 000 Kč,- za každý den prodlení. Uchazeč doloží formou čestného prohlášení potvrzeného statutárním zástupcem uchazeče níže uvedené informace: - přehled úspěšně dokončených staveb kanalizací i staveb kanalizací v realizaci, s finančním objemem nad 10,0 mil. Kč (v posledních 5 letech), doložených vyjádřením investora, - přehled úspěšně dokončených i v realizaci obdobných staveb vodohospodářského charakteru s finančním objemem nad 10,0 mil. (v posledních 5 letech), doložených vyjádřením investora (referenční listiny investorů lze předložit ve fotokopii bez úředního ověření), - ceněné stavby a stupně ocenění, - finanční situace potvrzená bankovním ústavem uchazeče, - obchodní obrat uchazeče za poslední tři roky, - personální struktura firmy včetně skladby profesí pro plnění veřejné zakázky a materiálního vybavení, - pojištění společnosti, - předpokládaný subdodavatelský systém s finančním objemem přesahujícím 1,0 mil. Kč po jednotlivých subdodavatelích, - zavedený systém řízení jakosti. Veškeré uchazečem doložené údaje se budou výhradně vztahovat k osobě uchazeče se současným identifikačním číslem nebo k osobě, která byla právním předchůdcem uchazeče, který transformací převzal veškeré závazky svého předchůdce. Podrobný popis způsobu a formy prokazování dalších předpokladů k plnění veřejné zakázky je uveden v zadávací dokumentaci. Podmínkou k převzetí díla bude: - kopie stavebního deníku - doklady o kvalitě a původu použitých hmot a materiálů - dokumentace skutečného provedení stavby - prohlídka nové kanalizace videokamerou - předávací protokoly se správci sítí a majiteli stavbou dotčených pozemků a nemovitostí - záruční listy dodaných výrobků a zařízení - doklady o nezávadné likvidaci odpadů - geodetické zaměření celé stavby dle požadavků VaK Chrudim a.s. - protokoly o hutnění zásypů dle ČSN 72 1006 vystavené akreditovanou firmou - protokoly o provedení zkoušek vodotěsnosti kanalizace dle ČSN 75 6114 - protokoly o provedení zkoušek vodotěsnosti nádrží dle ČSN 75 0905 - revize dodaných zařízení Podmínkou účasti v soutěži je uhrazení ceny zadávací dokumentace a její vyzvednutí ve stanoveném termínu. Vypsaná soutěž není omezena na tuzemské účastníky. Zadavatel si vyhrazuje právo na jednotnou změnu, doplnění nebo upřesnění podmínek soutěže, a to písemně všem zájemcům, resp. uchazečům, případně zveřejněním v OV. Zadavatel si vyhrazuje právo na ověření údajů uvedených jednotlivými uchazeči v nabídkách. Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky nebo právo soutěž bez udání důvodu zrušit. Zájemci, resp. uchazeči, nemají právo na úhradu nákladů vzniklých s přípravou, vypracováním či podáním nabídky. Nabídky ani jednotlivé části nabídek uchazečů nebudou vráceny. Zadavatel vylučuje variantní řešení. 15. Oznámení o době konání prohlídky S organizovanou prohlídkou místa plnění veřejné zakázky se neuvažuje. 16. Název, sídlo a spojení na zadavatele Zadavatel: Vodovody a kanalizace Chrudim, a. s. Novoměstská 626, 537 28 Chrudim tel.: 469 669 911, fax: 466 622 269 Bankovní spojení: Česká spořitelna, a.s., pobočka Pardubice č. účtu: 1140025319/0800 Zastoupení zadavatele: VIS - Vodohospodářsko-inženýrské služby, spol. s r.o. Na Střezině 1079, 500 03 Hradec Králové tel.: 495 541 341, fax: 495 541 342 Bankovní spojení: Komerční banka Hradec Králové č. účtu: 21104-511/0100 174569-27/03