Portál veřejné správy

Zápis 174752-27/03

Obchodní jménoČEPS, a.s.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO25702556
SídloElektrárenská 774/2, 101 52 PRAHA 10
Publikováno09. 07. 2003
Značka OV174752-27/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEPS, a.s. A-1 Společnost ČEPS, a.s. Sídlo: Elektrárenská 774/2, 101 52 PRAHA 10 IČO: 25702556 DIČ: 010-25702556 Společnost je zapsána v OR vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 5597 ZADÁVACÍ DOKUMENTACE K OBCHODNÍ VEŘEJNÉ SOUTĚŽI č. 210346 ZHOTOVENÍ TECHNOLOGICKÉ A STAVEBNÍ ČÁSTI AKCE "TR ŘEPORYJE - REKONSTRUKCE SKŘ A OPRAVA R 420 kV" Jednostupňová obchodní veřejná soutěž s předkvalifikačním řízením podle zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů ČEPS, a.s., vypisuje jednostupňovou obchodní veřejnou soutěž s předkvalifikačním řízením na realizaci veřejné zakázky "ZHOTOVENÍ TECHNOLOGICKÉ A STAVEBNÍ ČÁSTI STAVBY TR ŘEPORYJE - REKONSTRUKCE SKŘ A OPRAVA R 420 kV" Tato jednostupňová obchodní veřejná soutěž s předkvalifikačním řízením se vypisuje podle zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen Zákon). A. PŘEDKVALIFIKAČNÍ ŘÍZENÍ Zadavatel v souladu s § 5 odst. (2) písm. c) Zákona omezuje soutěž na tuzemské osoby definované § 2 odst. e) Zákona. Kvalifikační předpoklady dle § 2b Zákona a další předpoklady dle § 2f Zákona v předkvalifikačním řízení splní ten zájemce, který předloží a prokáže dále uvedené dokumenty a informace. Zadavatel upozorňuje na § 2d "Změny v kvalifikaci" a § 2e "Důsledky nesplnění kvalifikačních předpokladů" citovaného Zákona. Zájemcem může být pouze firma, která bude vlastními zaměstnanci zajišťovat technologickou část stavby, tj. Provozní soubory PS 01-transformace s vyšším napětím 400 kV a současně PS 11 - rozvodna 420 kV nebo PS 31 - ochrany transformátoru a současně PS 32 - ochrany rozvodny 420 kV. Tuto skutečnost prokáže čestným prohlášením podepsaným oprávněným zástupcem (dle výpisu z obchodního rejstříku). Zájemcem nemůže být firma, která bude vlastními zaměstnanci zajišťovat pouze stavební část stavby, tj. stavební objekty (SO). Zájemcem může být pouze firma, která zabezpečí kompletní realizaci technologické a stavební části. Požadované dokumenty Kvalifikační předpoklady dle § 2b Zákona a další předpoklady dle § 2f Zákona (body 2 - 16) splní ten zájemce, který předloží: 1. Listinné dokumenty v rozsahu stanoveném v § 2b Zákona prokázané způsobem dle § 2c Zákona. 2. Účetní závěrku společnosti zájemce za rok 2002 ověřenou auditorem spolu s výrokem auditora bez výhrad nebo čestné prohlášení o tom, že společnost nesplňuje požadavky, na základě kterých by vznikla zákonná povinnost nechat ověřit účetní závěrku auditorem. 3. Informace o probíhajících soudních sporech pasivních, ve věcech převyšujících hodnotu Kč 20.000.000,- ve formě Čestného prohlášení vystaveného statutárním orgánem společnosti nebo čestné prohlášení statutárního orgánu společnosti, že žádné spory neprobíhají. 4. Doklad o certifikaci jakosti zájemce podle ISO 9001, příp. 9002, prokazující platnost certifikace alespoň do 31. 12. 2003. 5. Doklad o certifikaci jakosti hlavních subdodavatelů zájemce podle ISO 9001, příp. 9002, prokazující platnost certifikace alespoň do 31. 12. 2003. 6. a) Referenční listinu svoji a svých hlavních subdodavatelů osvědčující zhotovení díla, a to vlastními zaměstnanci zájemce, resp. jeho hlavních subdodavatelů, předloženou ve formě přehledné tabulky, která musí být potvrzena objednavatelem (objednavateli), pro které bylo referenční dílo realizováno: pro technologickou část minimální požadovaný rozsah prací v R 420 kV je pro: - zhotovitele PS 01 a PS 11 - realizace alespoň 2 akcí obdobného charakteru, funkčnosti a rozsahu vyhovujících svým provedením technickým normám ČEPS, a.s., a to za poslední 4 roky - zhotovitele PS 31 a PS 32 - realizace alespoň 2 akcí obdobného charakteru, funkčnosti a rozsahu vyhovujících svým provedením technickým normám ČEPS, a.s., a to za poslední 4 roky Jednou akcí obdobného charakteru za poslední 4 roky (r. 1999 a dále) se rozumí: Pro PS 01 a PS 11 - generální oprava, komplexní rekonstrukce (tj. práce dotýkající se alespoň výměn vypínačů, odpojovačů, přístrojových transformátorů a vlastní spotřeby) nebo vybudování nových polí v R 420 kV v součtu minimálně 3 polí (možno i kombinovat dle zmíněného druhu prací) a komplexní rekonstrukce sekundárních obvodů transformátoru - výměna, případně instalace nového transformátoru s primárním napětím minimálně 230 kV. Pro PS 31 a PS 32 - komplexní rekonstrukce systému řízení a chránění minimálně v 5 polích R 420 kV. pro stavební část minimální požadovaný rozsah prací v R 245 kV nebo R 420 kV za poslední 4 roky je pro: - zhotovitele SO - vybudování, případně rekonstrukce domku ochran nebo stanoviště transformátoru Pro každou výše popsanou referenci nutno zpracovat celkem 3 tabulky (z toho 2 pro technologickou část a 1 pro stavební část), které budou obsahovat místo plnění, objednavatele, konkrétní technologický rozsah prací v návaznosti na výše stanovená minima, finanční objem těchto prací v mil. Kč (zaokrouhlený na 1 desetinné místo), období realizace, rok uvedení do provozu a délka záruční lhůty. Hlavním subdodavatelem je dodavatel, který bude pro zájemce dodávat celý PS nebo SO nebo jeho převážnou část (tj. více než 50 % rozsahu) vlastními zaměstnanci. b) Čestné prohlášení zájemce a jeho hlavních subdodavatelů, kterým bude potvrzeno, že zájemce a jeho hlavní subdodavatelé disponují kvalifikovanými vlastními zaměstnanci majícími zkušenosti s prováděním referenčního díla v rozsahu dle bodu 6. a). 7. Oprávnění ve smyslu § 6a, odst. 1, písmeno c) zákona č.174/68 Sb. a § 3 vyhlášky ČÚBP a ČBÚ č. 20/1979 Sb., ve znění vyhl. č. 553/1990 Sb., k činnosti na vyhrazených elektrických zařízeních v rozsahu pro montáž a opravy do 400 kV a revize bez omezení v objektech třídy A (ITI). 8. Doklady o autorizaci oprávněných osob podle zák. č. 360/1992 Sb., v oboru technologická zařízení staveb a pro stavební část v oboru pozemní stavby (autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik) - kopie platného "Osvědčení o autorizaci" vydaného Českou komorou autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě. 9. Oprávnění k výrobě rozvaděčů nn - kopie živnostenského listu nebo písemné prohlášení od uvedených firem, že tyto rozvaděče pro zájemce dodá. 10. Oprávnění k seřízení a uvedení do provozu ochran (ABB, Siemens, ALSTOM) - kopie "Osvědčení" uvedených firem nebo písemné prohlášení od uvedených firem, že tyto práce pro zájemce provede. 11. Oprávnění od dodavatele Ochranného nátěrového systému - dále jen ONS (např. FEIDAL) - kopie "Osvědčení" od výhradního zástupce dovozní firmy nebo písemné prohlášení od firmy, která toto Osvědčení má, že uvedené práce pro zájemce provede. Pokud zájemce (uchazeč) nezvolí ONS dle doporučení zadavatele (tzn. FEIDAL), uvede jím zvolenou značku ONS, která musí splňovat Technickotechnologické požadavky specifikované v článku D, bod 2 této zadávací dokumentace. V takovém případě je uchazeč povinen toto doložit jako součást své nabídky. 12. Oprávnění k seřízení a uvedení do provozu odpojovačů (SERW) - kopie "Osvědčení" od firmy SERW nebo písemné prohlášení od uvedené firmy, že tyto práce pro zájemce provede. 13. Velké svářečské osvědčení ke svařování oceli Způsob prokázání - zájemce doloží kopii tohoto osvědčení buď pro sebe, nebo pro svého jmenovitě uvedeného subdodavatele s jeho písemným prohlášením, že tyto činnosti v rámci obchodní veřejné soutěže pro zájemce provede. Velké svářečské osvědčení ke svařování hliníku (oprávnění k svařování trubkových propojů přístrojů) Způsob prokázání - zájemce doloží kopii tohoto osvědčení buď pro sebe, nebo pro svého jmenovitě uvedeného subdodavatele s jeho písemným prohlášením, že tyto činnosti v rámci obchodní veřejné soutěže pro zájemce provede. Svářečská osvědčení musí být vydána některou ze zkušebních organizací sdružených pod Českou svářečskou společností ANB, případně jinou zahraniční zkušební organizací sdruženou pod mezinárodní společností ANB. Úspěšný nabízející bude povinen udržovat jeho platnost po dobu realizace díla. 14. Oprávnění k výrobě a montáži ocelových konstrukcí Způsob prokázání - zájemce doloží kopii tohoto oprávnění buď pro sebe, nebo pro svého jmenovitě uvedeného subdodavatele s jeho písemným prohlášením, že tyto činnosti v rámci obchodní veřejné soutěže pro zájemce provede. 15. Čestné prohlášení, že dále jmenovitě uvedení vlastní zaměstnanci zájemce nebo jeho hlavních subdodavatelů navrhovaní pro provádění díla mají kvalifikaci v oboru a minimálně následující délku praxe prací v rozvodnách: - napěťové hladině 220 kV anebo 400 kV a mají oprávnění pracovat v souladu s vyhláškou 50/1978 Sb. pro technologickou část - vedoucí útvaru řízení kvality s praxí ......................... 7 let - vedoucí zakázky s praxí 7 let - vedoucí prac. týmu technolog. části stavby pro PS 01, PS 11, PS 31, PS 32 s praxí ......................................... 4 roky - zkušební technik s praxí ..................................... 4 roky - revizní technik s praxí ...................................... 4 roky - napěťové hladině min. 220 kV pro stavební část - vedoucí prac. týmu stav. části stavby s praxí ................ 4 roky 16. Čestné prohlášení, že zájemce (uchazeč), pokud bude vybraný, předloží před podpisem smlouvy o dílo plán jakosti pro zakázku. Tento bude obsahovat zejména způsob vedení zakázky, systém jakosti, plán jakosti, organizaci realizace zakázky, přepravu a manipulaci s materiálem, změny zakázky, ekologii, bezpečnost práce atd. Doklady podle bodů 1-16 musí být předloženy v rámci předkvalifikační části nabídky. Předkvalifikační část nabídky musí být odevzdána nejpozději do 21. 7. 2003 do 12.00 hod. Doklady prokazující výše uvedené kvalifikační předpoklady musí být předloženy v třech vyhotoveních (1 originál + 2 kopie), každý list bude parafován oprávněným zástupcem zájemce, tj. statutárním zástupcem nebo jinou oprávněnou osobou, jejíž oprávnění vyplývá ze zápisu v obchodním rejstříku, nebo osobou, která předloží plnou moc vydanou k tomu oprávněnou osobou modrým inkoustem. Přehledně vypracovaná předkvalifikační část nabídky se podává v písemné formě (ne faxovou formou), v uzavřené obálce, označené názvem veřejné zakázky a opatřené na uzavření přelepením lepicí páskou s razítky a podpisy zájemce na adresu: ČEPS, a.s. - podatelna pro útvar 6121 Elektrárenská 774/2 101 52 Praha 10 při osobním podání v kterýkoliv pracovní den od 10.30 hod. do 12.00 hod. - pracovní doba podatelny Obálka bude opatřena nápisem: N E O T V Í R A T PŘEDKVALIFIKAČNÍ ŘÍZENÍ OBCHODNÍ VEŘEJNÉ SOUTĚŽE "ZHOTOVENÍ TECHNOLOGICKÉ A STAVEBNÍ ČÁSTI STAVBY TR ŘEPORYJE - REKONSTRUKCE SKŘ A OPRAVA R 420 KV" Obálka s doklady pro předkvalifikační část nabídky musí splňovat náležitosti podle § 9 odst. (1) Zákona. Rozhodne-li se zájemce doručit obálku jiným způsobem než osobním doručením, odpovídá sám za doručení v uvedeném termínu. Opožděně doručené obálky zadavatel neotvírá a vrací je neprodleně zájemci zpět. Lhůta pro oznámení výsledků předkvalifikačního řízení: 24. 7. 2003 B. PODMÍNKY SOUTĚŽE 1. Plněním veřejné zakázky je kompletní realizace technologické a stavební části. Podrobné požadavky na vlastní řešení jsou uvedeny v bodě C a D zadávací dokumentace. 2. Uchazeč musí předložit kompletní nabídku zahrnující požadovaný předmět díla a splňující všechny komerční a technické požadavky zadávací dokumentace, jejíž nedílnou součástí je projektová dokumentace pro výběr zhotovitele v příloze č. 5. 3. Každý uchazeč smí předložit pouze jednu nabídku. Nabídka musí být zpracována v českém jazyce. Variantní řešení se nepřipouští. 4. Doba plnění: Plnění je možné zahájit od data účinnosti smlouvy. Termíny provedení díla a dílčí termíny dle harmonogramu (HMG) zpracovaného firmou EGE-montáže s.r.o. pod č. 01183 z 4/2003, který je součástí této dokumentace a je součástí přílohy č. 5, jsou závislé na možnosti odstávek provozovaných zařízení v R 420 kV v TR Řeporyje. Milník č. 1A dle HMG příprava pro technologa 50 % .......... 15. 12. 2003 Milník č. 1 celkový rozsah dle HMG .......................... 29. 2. 2004 Milník č. 2 celkový rozsah dle HMG .......................... 22. 8. 2004 Milník č. 3 celkový rozsah dle HMG ......................... 20. 10. 2004 Milník č. 4 celkový rozsah dle HMG .......................... 31. 5. 2005 Milník č. 5 celkový rozsah dle HMG .......................... 31. 7. 2005 Milník č. 6 celkový rozsah dle HMG .......................... 30. 9. 2005 Dokončení díla nejpozději do ............................... 31. 10. 2005 Vyklizení staveniště do .................................... 30. 11. 2005 5. Místo plnění: TR ŘEPORYJE, Praha 5 Kat. území: Slivenec, Zadní Kopanina, Řeporyje Kraj: Praha Prohlídka místa plnění je organizována společně pro všechny zájemce této obchodní veřejné soutěže za účasti zástupců zadavatele dne 29. 7. 2003 od 10.00 hod. Sraz účastníků prohlídky místa plnění je před vjezdem do areálu TR Řeporyje v 9.45 hod. Zájem o účast prohlídky místa plnění - viz bod14. 6. Způsob hodnocení nabídek: Podle výše nabídkové ceny. 7. Stanovení nabídkové ceny Celková cena za kompletní provedení díla bude v cenové úrovni roku 2003, (ve formě vyplněných, předaných Výkazů výměr montážních a stavebních dodávek a prací - příloha č. 4 zadávací dokumentace). Musí být vypracována v Kč (§ 65 odst. 3 Zákona) bez DPH a bude obsahovat veškeré náklady podle zadávací dokumentace včetně vedlejších rozpočtových nákladů. Pro rok 2004 a 2005 ceny montážních a stavebních dodávek a prací budou na základě výsledků zveřejněných ČSÚ každý rok přepočteny indexem cen stanoveným dle příslušného oboru SKP za předchozí rok. 8. Platební podmínky Ustanovení týkající se platebních podmínek jsou obsažena ve formuláři Smlouva o dílo, který je nedílnou součástí této zadávací dokumentace jako Příloha č. 2. Splatnost faktury je 21 dní ode dne doručení zadavateli (objednavateli). 9. Zadavatel bude požadovat, aby vybraný uchazeč pro zhotovení díla (zhotovitel) byl pojištěn programem "ALL RISKS" pro stavební a montážní pojištění - podrobně uvedeno v Příloze č. 2 této zadávací dokumentace. 10. Zadavatel bude požadovat bankovní záruku za dobré provedení díla vystavenou na částku ve výši 5 % z celkové ceny díla, platnou po dobu 6 měsíců od data podepsání konečného protokolu o předání a převzetí díla - podrobně uvedeno v Příloze č. 2 této zadávací dokumentace. 11. Zadavatel bude požadovat zpracování plánu jakosti pro zakázku. Plán jakosti bude obsahovat zejména způsob provedení zakázky, systém jakosti, plán jakosti, organizaci práce atd. včetně plánu kontrol a zkoušek. Podmínky týkající se plánu jakosti pro zakázku jsou uvedeny ve formuláři Smlouva o dílo, která je nedílnou součástí zadávací dokumentace. 12. Zadávací dokumentace vyjma příloh Harmonogram prací, Výkaz výměr montážních a stavebních dodávek a prací, Projektová dokumentace a Technické normy a předpisy ČEPS, a.s., bude zájemcům k dispozici po předání údajů (jméno společnosti uchazeče a jméno a funkce přejímající osoby) v průběhu soutěžní lhůty, a to v kterýkoli pracovní den od 9.00 do 12.00 hod. na adrese: ČEPS, a.s., Elektrárenská 774/2, 101 52 Praha 10, místnost B228, 2. patro, vždy však pouze po předchozím vyžádání - telefonickém oznámení uchazeče u paní Jany Fejkové, tel. 267104437, nebo Ing. Heleny Velebilové, tel. 6710 4461 nebo el. poštou na adrese fejkova@ceps.cz. 13. Harmonogram prací, Výkaz výměr montážních a stavebních dodávek a prací, Projektová dokumentace a Technické normy a předpisy ČEPS, a.s., budou zájemcům k dispozici k nahlédnutí po předání údajů (jméno společnosti uchazeče a jméno a funkce přejímající osoby) v průběhu soutěžní lhůty, a to v kterýkoli pracovní den od 9.00 do 12.00 hod. na adrese: ČEPS, a.s., Elektrárenská 774/2, 101 52 Praha 10, místnost B228, 2. patro, vždy však pouze po předchozím vyžádání - telefonickém oznámení uchazeče u paní Jany Fejkové, tel. 267104437, nebo Ing. Heleny Velebilové, tel. 26710 4461, nebo el. poštou na adrese fejkova@ceps.cz. Úspěšným uchazečům z předkvalifikace bude zapůjčen Harmonogram prací, Výkaz výměr montážních a stavebních dodávek a prací, Projektová dokumentace a Technické normy a předpisy ČEPS, a.s., uchazeč je povinen tuto dokumentaci vrátit zadavateli spolu s nabídkou. Pokud se tak nestane, je zadavatel oprávněn vymáhat vrácení soudní cestou. 14. Uchazeč sdělí do 28. 7. 2003 faxem (267104546) a následně dopisem, zda má zájem účastnit se prohlídky místa plnění (uvede jméno a firmu). Kontaktní osobou je Ing. Ladislav Setnička, tel. 267104402 nebo el. poštou na adrese setnicka@ceps.cz. 15. Soutěžní lhůta začíná běžet dnem vyhlášení této soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami. 16. Zadávací lhůta je stanovena na 90 dní od otevírání obálek a po tuto dobu jsou uchazeči svými nabídkami vázáni. Kdykoliv během této lhůty oznámí zadavatel rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky. 17. Nabídky se doručují v písemné formě osobně nebo doporučeně poštou (ne faxovou formou) ve trojím vyhotovení (1x originál, 2x kopie) v uzavřené obálce, označené: NEOTVÍRAT - SOUTĚŽ Nabídka uchazeče o zhotovení díla "ZHOTOVENÍ TECHNOLOGICKÉ A STAVEBNÍ ČÁSTI STAVBY TR ŘEPORYJE - REKONSTRUKCE SKŘ A OPRAVA R 420 kV" Obálky budou doručeny na adresu zadavatele: ČEPS, a.s., podatelna pro útvar 6121 Elektrárenská 774/2, 101 52 Praha 10, do 18. 8. 2003 do 12.00 hod. při osobním doručení v kterýkoliv pracovní den od 10.30 hod. do 12.00 hod. - pracovní doba podatelny Rozhodne-li se uchazeč doručit nabídku jiným způsobem než osobním doručením, odpovídá sám za doručení v uvedeném termínu. Obálka s nabídkou musí splňovat náležitosti podle § 9 odst. 1 Zákona. Opožděně doručené nabídky zadavatel neotvírá a vrací je neprodleně zájemci zpět. 18. Otevírání obálek se uskuteční dne 18. 8. 2003 ve 13.00 hod. na adrese zadavatele Praha 10, Elektrárenská 774/2. Informace o místnosti bude poskytnuta recepční službou. 19. Zadavatel požaduje, aby uchazeč poskytl jistotu k zajištění splnění svých povinností vyplývajících z účasti v obchodní veřejné soutěži (§ 23 odst. 1) ve výši 800.000,- Kč (slovy osm set tisíc korun českých) v souladu se Zákonem formou dle § 24 Zákona. Bankovní spojení zadavatele: HVB Bank CZ, a.s. směrový kód banky: 2700 č. účtu: 49 231-125/2700 Variabilní symbol: IČO nabízejícího Specifický symbol: 2103460000 Peněžní částka musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. Bankovní záruka musí být v písemné formě předložena zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty v originále. Bankovní záruka musí mít platnost 180 kalendářních dní ode dne otevírání obálek s nabídkami, a to v návaznosti na bod B15 zadávací dokumentace a §§ 25 a 40 Zákona. 20. Zadavatel v návaznosti na § 38 odst. (1) Zákona vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky. 21. Mimo ustanovení § 63 Zákona se stanoví, že pokud účastník obchodní veřejné soutěže vstoupí v jakýkoliv kontakt s kterýmkoliv zaměstnancem zadavatele za účelem ovlivnění soutěže, bude z dalšího řízení vyloučen. Statutární orgán uchazeče bude o této skutečnosti informován. 22. Porozumění, úplný souhlas a akceptaci podmínek zadávací dokumentace vyjádří oprávněný zástupce uchazeče, tj. statutární zástupce nebo jiná oprávněná osoba, jejíž oprávnění vyplývá ze zápisu v obchodním rejstříku, nebo osoba, která předloží plnou moc podepsanou k tomu oprávněnou osobou, modrou parafou na každém listě této zadávací dokumentace včetně příloh 1, 2 a 4. Pokud by uchazeč odmítl podmínky zadávací dokumentace akceptovat, bude zadavatel postupovat dle ustanovení § 29 odst. (4) Zákona. 23. Uchazeč nese veškeré náklady související s přípravou a vypracováním své nabídky, přičemž je povinen opatřit si všechny potřebné informace tak, aby mohl předložit pevnou cenu a kvalifikovanou nabídku. 24. Zasláním nabídky nevzniká ve smyslu § 281 obch. zákoníku právní vztah mezi zadavatelem a uchazečem. 25. Zadavatel si vyhrazuje právo nevrátit předané kvalifikačních dokumenty ani podané nabídky. 26. Zadavatel si vyhrazuje právo na ověření údajů a informací předložených uchazeči v nabídkách (před rozhodnutím o nejvhodnější nabídce). 27. Zadavatel vyloučí uchazeče z další účasti na soutěži, jehož nabídka je z hlediska požadavku a podmínek stanovených zadavatelem neúplná nebo beze zbytku nesplňuje podmínky uvedené zadavatelem v zadávací dokumentaci! 28. Zadavatel si ve smyslu § 66 odst. 2 Zákona vyhrazuje soutěž zrušit. 29. Proti rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky je možno vznést ve smyslu Zákona námitky z důvodu, že zadavatel porušil ustanovení Zákona. Námitky se podávají písemně a musí být zadavateli doručeny nejpozději do 10 kalendářních dnů po tom, co bylo uchazeči doručeno oznámení o výběru nejvhodnější nabídky. V námitkách musí být uvedeno, kdo je podává, proti kterému úkonu zadavatele směřují, v čem je spatřováno porušení zákona a čeho se uchazeč domáhá. Námitky se doručují na adresu: ČEPS, a.s. odbor Nákup Elektrárenská 774/2 101 52 Praha 10 Členění nabídky 1. Doklad osvědčující poskytnutí jistoty k zajištění splnění povinností uchazeče vyplývajících z účasti v obchodní veřejné soutěži dle Zákona ve výši 800.000,- Kč 2. Parafovaný a vyplněný formulář Nabídky ceny 3. Parafovaný a vyplněný formulář Smlouva o dílo 4. Kompletně vyplněné, tj. oceněné Výkazy výměr v papírové formě (viz bod B7) 5. Celá zadávací dokumentace včetně příloh 1, 2 a 4 bude vrácena a na důkaz porozumění se zadáním bude na každém listu parafována modře oprávněným zástupcem uchazeče Vráceny (bez nutnosti paraf) musí být přílohy č. 3, 5 a 6 174752-27/03