VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEPS, a.s.
A-1
Společnost
ČEPS, a.s.
Sídlo: Elektrárenská 774/2, 101 52 PRAHA 10
IČO: 25702556
DIČ: 010-25702556
Společnost je zapsána v OR vedeném u
Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 5597
ZADÁVACÍ DOKUMENTACE K OBCHODNÍ VEŘEJNÉ SOUTĚŽI č. 210346
ZHOTOVENÍ TECHNOLOGICKÉ A STAVEBNÍ ČÁSTI AKCE
"TR ŘEPORYJE - REKONSTRUKCE SKŘ A OPRAVA R 420 kV"
Jednostupňová obchodní veřejná soutěž s předkvalifikačním řízením podle zákona
č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů
ČEPS, a.s., vypisuje jednostupňovou obchodní veřejnou soutěž s
předkvalifikačním řízením na realizaci veřejné zakázky
"ZHOTOVENÍ TECHNOLOGICKÉ A STAVEBNÍ ČÁSTI STAVBY TR ŘEPORYJE -
REKONSTRUKCE SKŘ A OPRAVA R 420 kV"
Tato jednostupňová obchodní veřejná soutěž s předkvalifikačním řízením se
vypisuje podle zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve
znění pozdějších předpisů (dále jen Zákon).
A. PŘEDKVALIFIKAČNÍ ŘÍZENÍ
Zadavatel v souladu s § 5 odst. (2) písm. c) Zákona omezuje soutěž na
tuzemské osoby definované § 2 odst. e) Zákona.
Kvalifikační předpoklady dle § 2b Zákona a další předpoklady dle § 2f
Zákona v předkvalifikačním řízení splní ten zájemce, který předloží a
prokáže dále uvedené dokumenty a informace. Zadavatel upozorňuje na § 2d
"Změny v kvalifikaci" a § 2e "Důsledky nesplnění kvalifikačních
předpokladů" citovaného Zákona.
Zájemcem může být pouze firma, která bude vlastními zaměstnanci
zajišťovat technologickou část stavby, tj. Provozní soubory PS 01-transformace
s vyšším napětím 400 kV a současně PS 11 - rozvodna 420 kV
nebo PS 31 - ochrany transformátoru a současně PS 32 - ochrany
rozvodny 420 kV.
Tuto skutečnost prokáže čestným prohlášením podepsaným oprávněným
zástupcem (dle výpisu z obchodního rejstříku).
Zájemcem nemůže být firma, která bude vlastními zaměstnanci zajišťovat
pouze stavební část stavby, tj. stavební objekty (SO).
Zájemcem může být pouze firma, která zabezpečí kompletní realizaci
technologické a stavební části.
Požadované dokumenty
Kvalifikační předpoklady dle § 2b Zákona a další předpoklady dle § 2f
Zákona (body 2 - 16) splní ten zájemce, který předloží:
1. Listinné dokumenty v rozsahu stanoveném v § 2b Zákona prokázané
způsobem dle § 2c Zákona.
2. Účetní závěrku společnosti zájemce za rok 2002 ověřenou auditorem
spolu s výrokem auditora bez výhrad nebo čestné prohlášení o tom, že
společnost nesplňuje požadavky, na základě kterých by vznikla
zákonná povinnost nechat ověřit účetní závěrku auditorem.
3. Informace o probíhajících soudních sporech pasivních, ve věcech
převyšujících hodnotu Kč 20.000.000,- ve formě Čestného prohlášení
vystaveného statutárním orgánem společnosti nebo čestné prohlášení
statutárního orgánu společnosti, že žádné spory neprobíhají.
4. Doklad o certifikaci jakosti zájemce podle ISO 9001, příp. 9002,
prokazující platnost certifikace alespoň do 31. 12. 2003.
5. Doklad o certifikaci jakosti hlavních subdodavatelů zájemce podle
ISO 9001, příp. 9002, prokazující platnost certifikace alespoň do
31. 12. 2003.
6. a) Referenční listinu svoji a svých hlavních subdodavatelů
osvědčující zhotovení díla, a to vlastními zaměstnanci zájemce,
resp. jeho hlavních subdodavatelů, předloženou ve formě přehledné
tabulky, která musí být potvrzena objednavatelem (objednavateli),
pro které bylo referenční dílo realizováno:
pro technologickou část
minimální požadovaný rozsah prací v R 420 kV je pro:
- zhotovitele PS 01 a PS 11 - realizace alespoň 2 akcí obdobného
charakteru, funkčnosti a rozsahu vyhovujících svým provedením
technickým normám ČEPS, a.s., a to za poslední 4 roky
- zhotovitele PS 31 a PS 32 - realizace alespoň 2 akcí obdobného
charakteru, funkčnosti a rozsahu vyhovujících svým provedením
technickým normám ČEPS, a.s., a to za poslední 4 roky
Jednou akcí obdobného charakteru za poslední 4 roky (r. 1999 a dále)
se rozumí:
Pro PS 01 a PS 11 - generální oprava, komplexní rekonstrukce (tj.
práce dotýkající se alespoň výměn vypínačů, odpojovačů,
přístrojových transformátorů a vlastní spotřeby) nebo vybudování
nových polí v R 420 kV v součtu minimálně 3 polí (možno i kombinovat
dle zmíněného druhu prací) a komplexní rekonstrukce sekundárních
obvodů transformátoru - výměna, případně instalace nového
transformátoru s primárním napětím minimálně 230 kV.
Pro PS 31 a PS 32 - komplexní rekonstrukce systému řízení a chránění
minimálně v 5 polích R 420 kV.
pro stavební část
minimální požadovaný rozsah prací v R 245 kV nebo R 420 kV za
poslední 4 roky je pro:
- zhotovitele SO - vybudování, případně rekonstrukce domku ochran
nebo stanoviště transformátoru
Pro každou výše popsanou referenci nutno zpracovat celkem 3 tabulky
(z toho 2 pro technologickou část a 1 pro stavební část), které
budou obsahovat místo plnění, objednavatele, konkrétní technologický
rozsah prací v návaznosti na výše stanovená minima, finanční objem
těchto prací v mil. Kč (zaokrouhlený na 1 desetinné místo), období
realizace, rok uvedení do provozu a délka záruční lhůty.
Hlavním subdodavatelem je dodavatel, který bude pro zájemce dodávat
celý PS nebo SO nebo jeho převážnou část (tj. více než 50 % rozsahu)
vlastními zaměstnanci.
b) Čestné prohlášení zájemce a jeho hlavních subdodavatelů, kterým
bude potvrzeno, že zájemce a jeho hlavní subdodavatelé disponují
kvalifikovanými vlastními zaměstnanci majícími zkušenosti s
prováděním referenčního díla v rozsahu dle bodu 6. a).
7. Oprávnění ve smyslu § 6a, odst. 1, písmeno c) zákona č.174/68 Sb.
a § 3 vyhlášky ČÚBP a ČBÚ č. 20/1979 Sb., ve znění vyhl. č. 553/1990
Sb., k činnosti na vyhrazených elektrických zařízeních v rozsahu pro
montáž a opravy do 400 kV a revize bez omezení v objektech třídy A (ITI).
8. Doklady o autorizaci oprávněných osob podle zák. č. 360/1992 Sb.,
v oboru technologická zařízení staveb a pro stavební část v oboru
pozemní stavby (autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik) -
kopie platného "Osvědčení o autorizaci" vydaného Českou komorou
autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě.
9. Oprávnění k výrobě rozvaděčů nn - kopie živnostenského listu nebo písemné
prohlášení od uvedených firem, že tyto rozvaděče pro zájemce dodá.
10. Oprávnění k seřízení a uvedení do provozu ochran (ABB, Siemens,
ALSTOM) - kopie "Osvědčení" uvedených firem nebo písemné prohlášení
od uvedených firem, že tyto práce pro zájemce provede.
11. Oprávnění od dodavatele Ochranného nátěrového systému - dále jen
ONS (např. FEIDAL) - kopie "Osvědčení" od výhradního zástupce
dovozní firmy nebo písemné prohlášení od firmy, která toto Osvědčení
má, že uvedené práce pro zájemce provede.
Pokud zájemce (uchazeč) nezvolí ONS dle doporučení zadavatele (tzn.
FEIDAL), uvede jím zvolenou značku ONS, která musí splňovat
Technickotechnologické požadavky specifikované v článku D, bod 2
této zadávací dokumentace. V takovém případě je uchazeč povinen toto
doložit jako součást své nabídky.
12. Oprávnění k seřízení a uvedení do provozu odpojovačů (SERW) -
kopie "Osvědčení" od firmy SERW nebo písemné prohlášení od uvedené
firmy, že tyto práce pro zájemce provede.
13. Velké svářečské osvědčení ke svařování oceli
Způsob prokázání - zájemce doloží kopii tohoto osvědčení buď pro
sebe, nebo pro svého jmenovitě uvedeného subdodavatele s jeho
písemným prohlášením, že tyto činnosti v rámci obchodní veřejné
soutěže pro zájemce provede.
Velké svářečské osvědčení ke svařování hliníku (oprávnění k
svařování trubkových propojů přístrojů)
Způsob prokázání - zájemce doloží kopii tohoto osvědčení buď pro
sebe, nebo pro svého jmenovitě uvedeného subdodavatele s jeho
písemným prohlášením, že tyto činnosti v rámci obchodní veřejné
soutěže pro zájemce provede.
Svářečská osvědčení musí být vydána některou ze zkušebních
organizací sdružených pod Českou svářečskou společností ANB,
případně jinou zahraniční zkušební organizací sdruženou pod
mezinárodní společností ANB. Úspěšný nabízející bude povinen
udržovat jeho platnost po dobu realizace díla.
14. Oprávnění k výrobě a montáži ocelových konstrukcí
Způsob prokázání - zájemce doloží kopii tohoto oprávnění buď pro
sebe, nebo pro svého jmenovitě uvedeného subdodavatele s jeho
písemným prohlášením, že tyto činnosti v rámci obchodní veřejné
soutěže pro zájemce provede.
15. Čestné prohlášení, že dále jmenovitě uvedení vlastní zaměstnanci
zájemce nebo jeho hlavních subdodavatelů navrhovaní pro provádění
díla mají kvalifikaci v oboru a minimálně následující délku praxe
prací v rozvodnách:
- napěťové hladině 220 kV anebo 400 kV a mají oprávnění pracovat v
souladu s vyhláškou 50/1978 Sb. pro technologickou část
- vedoucí útvaru řízení kvality s praxí ......................... 7 let
- vedoucí zakázky s praxí 7 let
- vedoucí prac. týmu technolog. části stavby pro PS 01, PS 11,
PS 31, PS 32 s praxí ......................................... 4 roky
- zkušební technik s praxí ..................................... 4 roky
- revizní technik s praxí ...................................... 4 roky
- napěťové hladině min. 220 kV pro stavební část
- vedoucí prac. týmu stav. části stavby s praxí ................ 4 roky
16. Čestné prohlášení, že zájemce (uchazeč), pokud bude vybraný,
předloží před podpisem smlouvy o dílo plán jakosti pro zakázku.
Tento bude obsahovat zejména způsob vedení zakázky, systém jakosti,
plán jakosti, organizaci realizace zakázky, přepravu a manipulaci s
materiálem, změny zakázky, ekologii, bezpečnost práce atd.
Doklady podle bodů 1-16 musí být předloženy v rámci předkvalifikační
části nabídky.
Předkvalifikační část nabídky musí být odevzdána nejpozději do 21. 7. 2003
do 12.00 hod.
Doklady prokazující výše uvedené kvalifikační předpoklady musí být
předloženy v třech vyhotoveních (1 originál + 2 kopie), každý list bude
parafován oprávněným zástupcem zájemce, tj. statutárním zástupcem nebo
jinou oprávněnou osobou, jejíž oprávnění vyplývá ze zápisu v obchodním
rejstříku, nebo osobou, která předloží plnou moc vydanou k tomu
oprávněnou osobou modrým inkoustem.
Přehledně vypracovaná předkvalifikační část nabídky se podává v písemné
formě (ne faxovou formou), v uzavřené obálce, označené názvem veřejné
zakázky a opatřené na uzavření přelepením lepicí páskou s razítky a
podpisy zájemce na adresu:
ČEPS, a.s. - podatelna pro útvar 6121
Elektrárenská 774/2
101 52 Praha 10
při osobním podání v kterýkoliv pracovní den od 10.30 hod. do 12.00 hod.
- pracovní doba podatelny
Obálka bude opatřena nápisem:
N E O T V Í R A T
PŘEDKVALIFIKAČNÍ ŘÍZENÍ OBCHODNÍ VEŘEJNÉ SOUTĚŽE
"ZHOTOVENÍ TECHNOLOGICKÉ A STAVEBNÍ ČÁSTI STAVBY TR ŘEPORYJE -
REKONSTRUKCE SKŘ A OPRAVA R 420 KV"
Obálka s doklady pro předkvalifikační část nabídky musí splňovat
náležitosti podle § 9 odst. (1) Zákona.
Rozhodne-li se zájemce doručit obálku jiným způsobem než osobním
doručením, odpovídá sám za doručení v uvedeném termínu.
Opožděně doručené obálky zadavatel neotvírá a vrací je neprodleně zájemci zpět.
Lhůta pro oznámení výsledků předkvalifikačního řízení:
24. 7. 2003
B. PODMÍNKY SOUTĚŽE
1. Plněním veřejné zakázky je kompletní realizace technologické a
stavební části.
Podrobné požadavky na vlastní řešení jsou uvedeny v bodě C a D
zadávací dokumentace.
2. Uchazeč musí předložit kompletní nabídku zahrnující požadovaný
předmět díla a splňující všechny komerční a technické požadavky
zadávací dokumentace, jejíž nedílnou součástí je projektová
dokumentace pro výběr zhotovitele v příloze č. 5.
3. Každý uchazeč smí předložit pouze jednu nabídku. Nabídka musí být
zpracována v českém jazyce. Variantní řešení se nepřipouští.
4. Doba plnění:
Plnění je možné zahájit od data účinnosti smlouvy. Termíny provedení
díla a dílčí termíny dle harmonogramu (HMG) zpracovaného firmou
EGE-montáže s.r.o. pod č. 01183 z 4/2003, který je součástí této
dokumentace a je součástí přílohy č. 5, jsou závislé na možnosti
odstávek provozovaných zařízení v R 420 kV v TR Řeporyje.
Milník č. 1A dle HMG příprava pro technologa 50 % .......... 15. 12. 2003
Milník č. 1 celkový rozsah dle HMG .......................... 29. 2. 2004
Milník č. 2 celkový rozsah dle HMG .......................... 22. 8. 2004
Milník č. 3 celkový rozsah dle HMG ......................... 20. 10. 2004
Milník č. 4 celkový rozsah dle HMG .......................... 31. 5. 2005
Milník č. 5 celkový rozsah dle HMG .......................... 31. 7. 2005
Milník č. 6 celkový rozsah dle HMG .......................... 30. 9. 2005
Dokončení díla nejpozději do ............................... 31. 10. 2005
Vyklizení staveniště do .................................... 30. 11. 2005
5. Místo plnění:
TR ŘEPORYJE, Praha 5
Kat. území: Slivenec, Zadní Kopanina, Řeporyje
Kraj: Praha
Prohlídka místa plnění je organizována společně pro všechny zájemce
této obchodní veřejné soutěže za účasti zástupců zadavatele dne 29.
7. 2003 od 10.00 hod. Sraz účastníků prohlídky místa plnění je před
vjezdem do areálu TR Řeporyje v 9.45 hod.
Zájem o účast prohlídky místa plnění - viz bod14.
6. Způsob hodnocení nabídek:
Podle výše nabídkové ceny.
7. Stanovení nabídkové ceny
Celková cena za kompletní provedení díla bude v cenové úrovni roku
2003, (ve formě vyplněných, předaných Výkazů výměr montážních a
stavebních dodávek a prací - příloha č. 4 zadávací dokumentace).
Musí být vypracována v Kč (§ 65 odst. 3 Zákona) bez DPH a bude
obsahovat veškeré náklady podle zadávací dokumentace včetně
vedlejších rozpočtových nákladů.
Pro rok 2004 a 2005 ceny montážních a stavebních dodávek a prací
budou na základě výsledků zveřejněných ČSÚ každý rok přepočteny
indexem cen stanoveným dle příslušného oboru SKP za předchozí rok.
8. Platební podmínky
Ustanovení týkající se platebních podmínek jsou obsažena ve
formuláři Smlouva o dílo, který je nedílnou součástí této zadávací
dokumentace jako Příloha č. 2.
Splatnost faktury je 21 dní ode dne doručení zadavateli
(objednavateli).
9. Zadavatel bude požadovat, aby vybraný uchazeč pro zhotovení díla
(zhotovitel) byl pojištěn programem "ALL RISKS" pro stavební a
montážní pojištění - podrobně uvedeno v Příloze č. 2 této zadávací
dokumentace.
10. Zadavatel bude požadovat bankovní záruku za dobré provedení díla
vystavenou na částku ve výši 5 % z celkové ceny díla, platnou po
dobu 6 měsíců od data podepsání konečného protokolu o předání a převzetí
díla - podrobně uvedeno v Příloze č. 2 této zadávací dokumentace.
11. Zadavatel bude požadovat zpracování plánu jakosti pro zakázku.
Plán jakosti bude obsahovat zejména způsob provedení zakázky, systém
jakosti, plán jakosti, organizaci práce atd. včetně plánu kontrol a
zkoušek. Podmínky týkající se plánu jakosti pro zakázku jsou uvedeny
ve formuláři Smlouva o dílo, která je nedílnou součástí zadávací
dokumentace.
12. Zadávací dokumentace vyjma příloh Harmonogram prací, Výkaz výměr
montážních a stavebních dodávek a prací, Projektová dokumentace a
Technické normy a předpisy ČEPS, a.s., bude zájemcům k dispozici po
předání údajů (jméno společnosti uchazeče a jméno a funkce
přejímající osoby) v průběhu soutěžní lhůty, a to v kterýkoli
pracovní den od 9.00 do 12.00 hod. na adrese: ČEPS, a.s.,
Elektrárenská 774/2, 101 52 Praha 10, místnost B228, 2. patro, vždy
však pouze po předchozím vyžádání - telefonickém oznámení uchazeče u
paní Jany Fejkové, tel. 267104437, nebo Ing. Heleny Velebilové, tel.
6710 4461 nebo el. poštou na adrese fejkova@ceps.cz.
13. Harmonogram prací, Výkaz výměr montážních a stavebních dodávek a
prací, Projektová dokumentace a Technické normy a předpisy ČEPS,
a.s., budou zájemcům k dispozici k nahlédnutí po předání údajů
(jméno společnosti uchazeče a jméno a funkce přejímající osoby) v
průběhu soutěžní lhůty, a to v kterýkoli pracovní den od 9.00 do
12.00 hod. na adrese: ČEPS, a.s., Elektrárenská 774/2, 101 52 Praha 10,
místnost B228, 2. patro, vždy však pouze po předchozím vyžádání
- telefonickém oznámení uchazeče u paní Jany Fejkové, tel.
267104437, nebo Ing. Heleny Velebilové, tel. 26710 4461, nebo el.
poštou na adrese fejkova@ceps.cz.
Úspěšným uchazečům z předkvalifikace bude zapůjčen Harmonogram
prací, Výkaz výměr montážních a stavebních dodávek a prací,
Projektová dokumentace a Technické normy a předpisy ČEPS, a.s.,
uchazeč je povinen tuto dokumentaci vrátit zadavateli spolu s
nabídkou. Pokud se tak nestane, je zadavatel oprávněn vymáhat
vrácení soudní cestou.
14. Uchazeč sdělí do 28. 7. 2003 faxem (267104546) a následně dopisem,
zda má zájem účastnit se prohlídky místa plnění (uvede jméno a firmu).
Kontaktní osobou je Ing. Ladislav Setnička, tel. 267104402 nebo el.
poštou na adrese setnicka@ceps.cz.
15. Soutěžní lhůta začíná běžet dnem vyhlášení této soutěže v
Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami.
16. Zadávací lhůta je stanovena na 90 dní od otevírání obálek a po
tuto dobu jsou uchazeči svými nabídkami vázáni. Kdykoliv během této
lhůty oznámí zadavatel rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky.
17. Nabídky se doručují v písemné formě osobně nebo doporučeně poštou
(ne faxovou formou) ve trojím vyhotovení (1x originál, 2x kopie) v
uzavřené obálce, označené:
NEOTVÍRAT - SOUTĚŽ
Nabídka uchazeče o zhotovení díla
"ZHOTOVENÍ TECHNOLOGICKÉ A STAVEBNÍ ČÁSTI STAVBY
TR ŘEPORYJE - REKONSTRUKCE SKŘ
A OPRAVA R 420 kV"
Obálky budou doručeny na adresu zadavatele:
ČEPS, a.s., podatelna
pro útvar 6121
Elektrárenská 774/2, 101 52 Praha 10,
do 18. 8. 2003 do 12.00 hod.
při osobním doručení v kterýkoliv pracovní den od 10.30 hod. do
12.00 hod. - pracovní doba podatelny
Rozhodne-li se uchazeč doručit nabídku jiným způsobem než osobním
doručením, odpovídá sám za doručení v uvedeném termínu.
Obálka s nabídkou musí splňovat náležitosti podle § 9 odst. 1 Zákona.
Opožděně doručené nabídky zadavatel neotvírá a vrací je neprodleně
zájemci zpět.
18. Otevírání obálek se uskuteční dne 18. 8. 2003 ve 13.00 hod. na
adrese zadavatele Praha 10, Elektrárenská 774/2. Informace o
místnosti bude poskytnuta recepční službou.
19. Zadavatel požaduje, aby uchazeč poskytl jistotu k zajištění
splnění svých povinností vyplývajících z účasti v obchodní veřejné
soutěži (§ 23 odst. 1) ve výši 800.000,- Kč (slovy osm set tisíc
korun českých) v souladu se Zákonem formou dle § 24 Zákona.
Bankovní spojení zadavatele:
HVB Bank CZ, a.s.
směrový kód banky: 2700
č. účtu: 49 231-125/2700
Variabilní symbol: IČO nabízejícího
Specifický symbol: 2103460000
Peněžní částka musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den
předcházející dni otevírání obálek. Bankovní záruka musí být v
písemné formě předložena zadavateli nejpozději do konce soutěžní
lhůty v originále.
Bankovní záruka musí mít platnost 180 kalendářních dní ode dne
otevírání obálek s nabídkami, a to v návaznosti na bod B15 zadávací
dokumentace a §§ 25 a 40 Zákona.
20. Zadavatel v návaznosti na § 38 odst. (1) Zákona vyhrazuje právo
odmítnout všechny předložené nabídky.
21. Mimo ustanovení § 63 Zákona se stanoví, že pokud účastník obchodní
veřejné soutěže vstoupí v jakýkoliv kontakt s kterýmkoliv zaměstnancem
zadavatele za účelem ovlivnění soutěže, bude z dalšího řízení vyloučen.
Statutární orgán uchazeče bude o této skutečnosti informován.
22. Porozumění, úplný souhlas a akceptaci podmínek zadávací
dokumentace vyjádří oprávněný zástupce uchazeče, tj. statutární
zástupce nebo jiná oprávněná osoba, jejíž oprávnění vyplývá ze
zápisu v obchodním rejstříku, nebo osoba, která předloží plnou moc
podepsanou k tomu oprávněnou osobou, modrou parafou na každém listě
této zadávací dokumentace včetně příloh 1, 2 a 4. Pokud by uchazeč
odmítl podmínky zadávací dokumentace akceptovat, bude zadavatel
postupovat dle ustanovení § 29 odst. (4) Zákona.
23. Uchazeč nese veškeré náklady související s přípravou a
vypracováním své nabídky, přičemž je povinen opatřit si všechny
potřebné informace tak, aby mohl předložit pevnou cenu a
kvalifikovanou nabídku.
24. Zasláním nabídky nevzniká ve smyslu § 281 obch. zákoníku právní
vztah mezi zadavatelem a uchazečem.
25. Zadavatel si vyhrazuje právo nevrátit předané kvalifikačních
dokumenty ani podané nabídky.
26. Zadavatel si vyhrazuje právo na ověření údajů a informací předložených
uchazeči v nabídkách (před rozhodnutím o nejvhodnější nabídce).
27. Zadavatel vyloučí uchazeče z další účasti na soutěži, jehož
nabídka je z hlediska požadavku a podmínek stanovených zadavatelem
neúplná nebo beze zbytku nesplňuje podmínky uvedené zadavatelem v
zadávací dokumentaci!
28. Zadavatel si ve smyslu § 66 odst. 2 Zákona vyhrazuje soutěž zrušit.
29. Proti rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky je možno vznést ve
smyslu Zákona námitky z důvodu, že zadavatel porušil ustanovení
Zákona. Námitky se podávají písemně a musí být zadavateli doručeny
nejpozději do 10 kalendářních dnů po tom, co bylo uchazeči doručeno
oznámení o výběru nejvhodnější nabídky. V námitkách musí být
uvedeno, kdo je podává, proti kterému úkonu zadavatele směřují, v
čem je spatřováno porušení zákona a čeho se uchazeč domáhá. Námitky
se doručují na adresu:
ČEPS, a.s.
odbor Nákup
Elektrárenská 774/2
101 52 Praha 10
Členění nabídky
1. Doklad osvědčující poskytnutí jistoty k zajištění splnění
povinností uchazeče vyplývajících z účasti v obchodní veřejné
soutěži dle Zákona ve výši 800.000,- Kč
2. Parafovaný a vyplněný formulář Nabídky ceny
3. Parafovaný a vyplněný formulář Smlouva o dílo
4. Kompletně vyplněné, tj. oceněné Výkazy výměr v papírové formě
(viz bod B7)
5. Celá zadávací dokumentace včetně příloh 1, 2 a 4 bude vrácena a na
důkaz porozumění se zadáním bude na každém listu parafována modře
oprávněným zástupcem uchazeče
Vráceny (bez nutnosti paraf) musí být přílohy č. 3, 5 a 6
174752-27/03