Portál veřejné správy

Zápis 174753-27/03

Obchodní jménoPRAŽSKÉ VODOVODY A KANALIZACE, a. s.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO25656635
SídloPařížská 11, 110 00 Praha 1
Publikováno09. 07. 2003
Značka OV174753-27/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; PRAŽSKÉ VODOVODY A KANALIZACE, a. s. B-1 PRAŽSKÉ VODOVODY A KANALIZACE, a. s. Sídlo: Pařížská 11, 110 00 Praha 1 vyhlašuje podle ustanovení § 4 odstavce 1 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen zákon) obchodní veřejnou soutěž evidenční číslo RS 26200 - 0026 - 03/CD - HS na zabezpečení komunikací, chodníků a ostatních prostranství při opravách havárií vodovodní a kanalizační sítě na území hl. m. Prahy v provozování PVK a.s. přenosným svislým reflexním dopravním značením v souladu se silničním zákonem, vyhláškou o provozu na pozemních komunikací a předpisy o provozu na komunikacích souvisejícími pro období 2004 - 2007. Zadavatel: Pražské vodovody a kanalizace, a. s. Pařížská 11, 110 00 Praha 1 IČO: 25656635 DIČ: 001-25656635 zapsán v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze oddíl B., vložka 5297 bankovní spojení: Komerční banka, a.s., Na Příkopě 33, 114 07 Praha 1 číslo účtu: 4000505-031/0100 1. Předmět veřejné zakázky Předmětem plnění veřejné zakázky je: 1.1. Kompletní zabezpečení komunikací, chodníků a ostatních prostranství při opravách havárií vodovodní a kanalizační sítě v provozování PVK a.s. přenosným svislým reflexním dopravním značením /dále jen DZ/ po dobu opravy vodovodního nebo kanalizačního zařízení a následně po dobu uvedení předmětné komunikace nebo prostranství do původního stavu. Způsob umístění DZ musí být prováděn v souladu s TP 66 nebo pravidly platnými v daném časovém období. 1.2. Případné opravy svislého dopravního značení, zábradlí, parkovacích sloupků atp., které může být poškozeno při likvidaci havárií vodovodních, nebo kanalizačních zařízení /dále jen VKZ/. 1.3. Zpracování DIO pro takové akce, kde lokální uzavírka komunikace má zásadní dopad na plynulost MHD a IAD v hlavním městě Praze nebo obci, kde PVK a.s. provozují VKZ. 1.4. Zajištění informovanosti o uzavírkách komunikací 1. kategorie, dálničních tahů, dálničních přivaděčů z důvodů oprav havárií VKZ, o době trvání změny dopravního režimu a následná zpětná informace o ukončení akce Policii ČR - dopravní služba a dalším subjektům dle dispozic zadavatele. Informovanost o lokálních uzavírkách zajišťuje zadavatel. Předpokládaný objem prací za kalendářní rok činí cca 10.000 výjezdů s průměrnou dobou trvání značení jedné havárie do 9 kalendářních dnů a s použitím 12 kusů běžných přenosných dopravních značek. Požadavky se obvykle kumulují v pracovní dny do období 6.30 hod. - 9.30 hod. a 13.30 hod. - 15.30 hod. Ve dnech pracovního klidu jsou většinou požadavky průběžné dle momentálního výskytu havárií, počet požadavků ve dnech pracovního klidu je obvykle nižší. Průměrný počet ranních požadavků v pracovních dnech je 28 výjezdů. Zadavatel požaduje realizovat značení nejpozději do 120 minut po nahlášení požadavku nového DZ. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky Předpokládaný termín plnění: od 1. 10. 2003 do 30. 9. 2007 včetně, to je na dobu určitou čtyř let. Místem plnění bude území hlavního města Prahy a lokalit, kde PVK a.s. provozuje nebo bude provozovat VKZ. Zajištění prací potřebných pro zabezpečení míst havárií VKZ přenosným DZ musí být realizováno nepřetržitě. 3. Prokázání kvalifikačních předpokladů 3.1. Uchazeč musí pro plnění veřejné zakázky splňovat kvalifikační předpoklady v rozsahu § 2b odstavec 1 písmeno a), b), c), d), e), f) , g) zákona, které prokáže způsobem dle § 2c odstavec 1: - Kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a) prokáže uchazeč dokladem o oprávnění k podnikání včetně výpisu z obchodního rejstříku, je-li do tohoto rejstříku zapsán, v originálu nebo úředně ověřené kopii. Dále uchazeč doloží formou úředně ověřené kopie certifikát na dopravní projekty a certifikát na všechny typy DZ /vodorovné, svislé, přechodné/. - Kvalifikační předpoklady podle § 2b odst. 1 písm. b), c), d), e), f) a g) prokáže uchazeč čestným prohlášením. Tyto kvalifikační předpoklady musí být jednotlivě vypsány v plném znění tak, jak jsou definovány v § 2b odst. 1 písm. b), c), d), e), f) a g). Zkrácená znění případně pouze odkazy na tyto kvalifikační předpoklady nebudou akceptovány. - Kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. d) v případě, že uchazeč je právnickou osobou, prokáže uchazeč čestným prohlášením osob vykonávajících funkci statutárního orgánu. Tento požadavek se vztahuje rovněž na vedoucího organizační složky podniku, která podává nabídku, a dále na odpovědného zástupce uchazeče ustanoveného podle zákona číslo 455/1991 Sb., v platném znění. 3.2. Další kvalifikační předpoklady pro plnění veřejné zakázky: - čestné prohlášení o celkovém počtu dopravních prostředků, které budou zabezpečovat práce požadované zadavatelem - doklad o technickém a materiálním vybavení uchazeče /skladové zásoby přenosných dopravních značek, možnost operativního doplňování chybějícího přenosného DZ - oplocenky, podstavce atp./ - předloží-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel prokázání kvalifikačních předpokladů výše uvedeným způsobem od všech osob předkládajících společnou nabídku. Zároveň bude v nabídce doložen doklad o uzavřeném právním vztahu mezi osobami, které společně předkládají nabídku, kde bude jednoznačně vymezeno právní postavení jednotlivých osob vůči sobě navzájem i vůči zadavateli v průběhu veřejné obchodní soutěže i v rámci případného plnění předmětu veřejné zakázky. Zadavatel upozorňuje, že preferuje komplexní nabídky prací od jednoho uchazeče - pojištění uchazeče na případné škody, způsobené při plnění zakázky - údaje o obdobných zakázkách realizovaných uchazečem v posledních třech letech. Originály či úředně ověřené kopie příslušných dokladů předloží uchazeč v originálním vyhotovení nabídky. V kopiích nabídky postačují fotokopie těchto dokladů. V případě, že uchazeč nedoloží shora uvedené kvalifikační předpoklady a další předpoklady stanoveným způsobem, bude vyloučen z účasti v dalším jednání o veřejné zakázce. 4. Další podmínky plnění veřejné zakázky 4.1. Další podmínky soutěže: Soutěž je omezená pouze na tuzemské osoby nebo organizace. 4.2. Případné informace poskytne uchazečům průběžně p. Pavel Borovička, vedoucí střediska Havarijních služeb PVK a.s., telefonicky - 267 194 310, fax: 267 194 261. 4.3. Pojistné události, které mají vazbu na charakter prací vyplývajících ze zadávacích podmínek, budou po uhrazení zadavatelem přefakturovány k tíži zhotovitele. 4.4. Uchazeč přiloží k nabídce písemné prohlášení, že zná podmínky zadání, že je uznává za rozhodující pro smluvní poměr. 5. Způsob zpracování nabídkové ceny - platební podmínky 5.1. Nabídková cena bude stanovená jako nejvýše přípustná ve skladbě bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady na realizaci předmětu veřejné zakázky dle bodu 1.1. 5.2. Pro potřebu vyhodnocení nabídkové ceny veřejné zakázky byl stanoven modelový příklad nejčastěji používaných 12 kusů dopravního značení při opravě havárie VKZ s dobou trvání značení 9 kalendářních dnů: Výstražné dopravní značky - 1 x A6b, 2 x A15, 1 x informační dodatková tabulka Havárie voda /kanalizace/, zákazové dopravní značky - 1 x B20a, 1 x B26, příkazové dopravní značky - 1 x C4b, zábrany 1 x Z3, 5 x Z4. Uvedené DZ bude včetně podstavců a nosičů. Nabídková cena vychází z předpokládaného počtu 10 000 výjezdů /viz uvedený modelový příklad/ za rok krát čtyři roky a musí vycházet z následujícího vzorce: Nabídková cena = 10 000 x 4 x cena za modelový příklad s použitím jednotkových cen z tabulky č. 1. Znamená to, že nabídková cena, kterou uchazeč uvede, je cenou modelovou, která má význam především pro vyhodnocení veřejné zakázky. Skutečná cena, kterou vítězný uchazeč při splnění veřejné zakázky dosáhne, se může v závislosti na mnoha faktorech /rozsah a četnost výskytu havárií VKZ, změny dopravních předpisů apod./ od vítězné nabídkové ceny odlišovat, nemělo by ovšem jít o zásadní diferenci. Jednotkové ceny použité v modelovém příkladu musí odpovídat jednotkovým cenám uvedeným v tabulce č. 1, jejíž jednotlivé položky budou použity pro výpočet skutečné budoucí ceny zakázky viz bod 5.7. 5.3. Jednotkové ceny budou zpracovány do tabulky č. 1. Ceny uvedené uchazečem v tabulce č. 1 zahrnují denní pronájem /půjčovné/ nebo provedení prací: A) základního provizorního DZ, B) světelné výstražné signalizace, C) provizorního vodorovného dopravního značení, D) vodorovného dopravního značení a E) výroba textu informační tabule. Cena denního pronájmu bude komplexní, tj. včetně nákladů provozních, dopravních, montáže, demontáže, PHM, kontrol DZ atp. Strukturu tabulky č.1 si lze vyzvednout na informační schůzce viz bod 8. nebo po telefonické domluvě viz bod 4.2. 5.4. Cenová nabídka na předmět zakázky bude zpracována v českých korunách v cenách roku 2003 s tím, že pro rok 2004 je cena pevná, její změna může přicházet v úvahu pouze v případě, že vstup ČR do Evropské unie zásadně změní cenovou politiku. V období 2005 až 2007 budou vedena jednání o cenových úpravách, zpravidla se bude jednat o úpravu daných cen dle pohybu inflační křivky, cenové úpravy musí být vždy odsouhlaseny oběma stranami, tyto změny budou řešeny dodatkem k uzavřené rámcové smlouvě. Případné změny budou prováděny vždy k 28.2. příslušného roku. 5.5. Cenu uvedenou v nabídce bude možno upravit jen za podmínek uvedených v bodě 5.4. 5.6. Cena za zpracování DIO a DIR u takových zásahů, kdy uzávěra komunikace má zásadní vliv na plynulost MHD a IAD v Praze nebo místě, kde PVK a.s. provozuje vodovodní a kanalizační systém, bude vyfakturována dle skutečných nákladů. Stejné podmínky platí i pro případnou obnovu vodorovného dopravního značení nebo zpětné osazení svislé dopravní značky, oprava zábradlí atp., poškození těchto zařízení nelze při opravách vodovodního nebo kanalizačního zařízení vyloučit. Případnou opravu svodidel může uchazeč realizovat formou subdodávky, montáž a demontáž svodidel zajistí uchazeč u odborných dodavatelů. 5.7. Zadavatel nebude poskytovat zálohy. Úhrada za plnění veřejné zakázky bude prováděna v týdenních cyklech. Fakturace bude zpracována dle skutečně provedených prací s použitím jednotkových cen dle tabulky č. 1 a bude obsahovat následující náležitosti: Faktura, souhrnný fakturační podklad, seznam jednotlivých zásahů dle provozů s číslem střediska, číslem zakázky, číslem zákrokového listu, datem hlášení a odhlášení akce, místem zásahu a cenou bez DPH a krycí list každého zásahu. Splatnost faktur bude 60 dní od doručení faktury zadavateli. 6. Způsob zpracování nabídky 6.1. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. 6.2. Pro přehledné posouzení a hodnocení nabídek zadavatel požaduje předložit nabídky v tomto jednotném členění: Titulní list nabídky s označením této veřejné obchodní soutěže, identifikační údaje uchazeče, tj. název, sídlo, bankovní spojení, číslo účtu, IČ, DIČ, telefonní, faxové, popř. e-mailové spojení. a) Obsah nabídky s uvedením stran a počtem příloh. b) Doklad o složení jistoty (oddělený od nabídky). c) Doklady k prokázání kvalifikačních předpokladů dle bodu 3.1. d) Doložení dalších kvalifikačních předpokladů dle bodu 3.2. e) Lhůta nástupu na zásah dle požadavku zadavatele f) Výše nabídkové ceny zpracované podle bodu 5.1. - 5.2. g) Prohlášení o realizaci komplexní dodávky vlastní kapacitou h) Doložení vlastnictví certifikátu ISO 9002 i) Prohlášení uchazeče o zkušenosti s prováděním požadovaných služeb j) Poskytovaná délka záruky na používaný materiál /např. přechody, stíny, šipky/ a práci k) Přílohy - čestné prohlášení o počtu zaměstnanců a o délce a působení uchazeče na území ČR, - písemné sdělení o finančním obratu a o hospodářském výsledku uchazeče v roce 2002 (výroční zpráva za rok 2002). Nabídka bude zpracována ve dvou vyhotovení v českém jazyce. Uchazeči podají svou nabídku s jednotlivě očíslovanými stranami, zabezpečenými proti neoprávněné manipulaci. Nabídku je třeba podat ve dvou vyhotovení s označením Originál a Kopie. Vyhotovení budou předložena v samostatných obálkách splňujících podmínky § 9 odst. 1) zákona. 7. Lhůta a místo pro podání nabídek 7.1. Soutěžní lhůta: Soutěžní lhůta počíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže v Obchodním věstníku a končí dne 19. srpna 2003 v 10.00 hod. otvíráním obálek s nabídkami na adrese Pražské vodovody a kanalizace a.s., Centrální dispečink, Hradecká 2489/1, 130 00 Praha 3, ve 2. patře v kanceláři ing. Kocourka - manažera výrobního útvaru PVK a.s. 7.2. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta je stanovena na 45 kalendářních dnů a počíná běžet dnem otvírání obálek s nabídkami. 7.3. Místo pro podání nabídek: Nabídky musí být podány na adrese Pražské vodovody a kanalizace a.s., Centrální dispečink Hradecká 2489/1, 130 00 Praha 3, do sekretariátů výrobního ředitele PVK a.s. (paní Jaroslava Vítová). Nabídky se podávají v písemné formě osobně v pracovní dny v době od 8. 00 do 12.00 a od 13.00 do 15.00 hod., nebo doporučeně poštou, v uzavřených obálkách označených zřetelným názvem akce «OBCHODNÍ VEŘEJNÁ SOUTĚŽ - DOPRAVNÍ ZNAČENÍ» a upozorněním NEOTVÍRAT a opatřených na uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče. 8. Informační schůzka Pověření zástupci zájemců (maximálně dva zástupci jednoho zájemce) se mohou zúčastnit informační schůzky se zástupcem zadavatele panem Borovičkou po předchozí telefonické domluvě viz bod 4.2. Informační schůzka slouží k zodpovězení případných dotazů směřujících k předmětu zakázky a k podmínkám soutěže. Prohlídka místa plnění se nekoná. 9. Poskytnutí jistoty Zadavatel požaduje poskytnutí jistoty ve výši 500 000,- Kč v souladu s § 24 zákona. Jistota může být poskytnuta bankovní zárukou nebo složením peněžní částky na účet zadavatele u Komerční banky a.s., Na Příkopě 33, Praha 1, č. ú. 4000505-031/0100, variabilní symbol 75. Bankovní záruka musí být v písemné formě předložena zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty. Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otvírání obálek. Nakládání s jistotou se řídí obecně platnými právními předpisy. 10. Způsob hodnocení nabídek Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti nabídek pomocí níže uvedených kritérií na základě váženého bodového systému. Součtem vážených bodů přidělených při hodnocení nabídky pomocí jednotlivých kritérií se stanoví celková vhodnost nabídky. Kritéria jsou seřazena v sestupném pořadí podle významu, který jim zadavatel přisuzuje: kritérium váha 1 - lhůta nástupu na zásah dle požadavku zadavatele/nejdéle však 120 minut/ 30 % 2 - výše nabídkové ceny 29 % 3 - realizace komplexní dodávky vlastní kapacitou 15 % 4 - certifikát ISO 9002 12 % 5 - zkušenosti uchazeče s prováděním požadovaných služeb 9 % 6 - délka záruky na používaný materiál /např. přechody, stíny, šipky/ a práci 5 % 11. Lhůta pro oznámení rozhodnutí zadavatele Zadavatel oznámí dle § 39 odst. 1) zákona písemně všem uchazečům rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky v zadávací lhůtě. 12. Kontaktní osoby Centrální dispečink PVK a.s. Pavel Borovička - telefon 267194 310, fax 267194 261 pavel.borovicka@pvk.cz Miroslav Krucký - telefon 267194 237, fax 267194 255 miroslav.krucky@pvk.cz 13. Vyhrazená práva zadavatele Zadavatel si vyhrazuje právo: a) změnit, doplnit či upřesnit soutěžní podmínky, případně soutěž zrušit bez udání důvodů, b) všechny předložené nabídky bez udání důvodu odmítnout a nevybrat žádného uchazeče, c) neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem, d) neposkytovat náhradu nákladů spojených s vypracováním nabídky, e) nevracet podané nabídky s výjimkou případů dle zák. č. 274/2001 Sb. Ing. Rostislav Čáp Etienne Petit místopředseda představenstva člen představenstva a generální ředitel PVK a.s. 174753-27/03