VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; PRAŽSKÁ ENERGETIKA, a.s.
B-1
PRAŽSKÁ ENERGETIKA, a.s.
ve spolupráci s Informační agenturou
vyhlašuje ve smyslu zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
ve znění pozdějších zákonů (dále jen «zákon»)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
«na poskytovaní hlasových služeb a internetového připojení»
A. Vymezení plnění veřejné zakázky
Plnění veřejné zakázky je rozděleno do dvou samostatných částí:
1. Poskytování hlasových služeb
2. Internetové připojení
Uchazeči mohou podat nabídku na plnění obou části nebo jen jedné z
částí veřejné zakázky. V případě, že uchazeč o hlasové služby je
zároveň držitelem licence a přímým poskytovatelem internetových
služeb zpracuje v nabídce samostatnou kapitolu týkající se
internetového připojení. Tato část plnění pak bude hodnocena
samostatně a nemá vliv na výsledek týkající se hlasových služeb.
Podrobná specifikace zadání veřejné zakázky a další podmínky pro
zpracování nabídky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci (dále jen
«ZD»).
B. Doba a místo plnění veřejné zakázky
Termín zahájení poskytování hlasových služeb je stanoven od 1. 1.
2004.
Termín zahájení internetového připojení je stanoven od 1. 1. 2004
nebo do jednoho měsíce od podpisu smlouvy.
Místem plnění bude sídlo zadavatele a objekty určené zadavatele
převážně na území hl. m. Prahy.
C. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů
C.1. Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b
zákona, způsobem podle § 2c odst. 1 zákona, tj.:
a) dokladem o oprávnění k podnikání včetně výpisu z obchodního
rejstříku ve smyslu § 2c odst. 1 zákona,
b) čestnými prohlášeními o splnění kvalifikačních předpokladů podle §
2b odst. 1 písm. b), c), d), e) a f) zákona,
c) čestným prohlášením ve smyslu § 2b odst. 1 písm. g) zákona,
d) čestným prohlášením podle § 2b odst. 1 písm. d) zákona vztahujícím
se na osoby vykonávající funkci statutárního orgánu nebo všechny
členy statutárního orgánu plně v rozsahu dle § 2b odst. 2 zákona,
e) čestným prohlášením podle § 2b odst. 1 písm. d) a e) zákona
vztahujícím se na odpovědné(ho) zástupce uchazeče, ustanovené(ho)
podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění
pozdějších předpisů v souladu s § 2b odst. 3 zákona,
f) předložení všech dokladů v originálu nebo též ve stejnopisu s
ověřením jeho pravosti ve smyslu § 2c odst. 3 zákona.
C.2. U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob
(subdodavatelů) platí ustanovení § 2a odst. 5 zákona a v nabídce
musí být uveden dohodnutý charakter a rozsah subdodávek.
C.3. V případě, že podává nabídku více osob společně, prokazuje každá
osoba kvalifikační předpoklady v plném rozsahu a součástí nabídky
musí být platná (podepsaná) smlouva (např. smlouva o sdružení,
smlouva o smlouvě budoucí) s vymezením jedné z těchto osob oprávněné
k zastupování v případě podání nabídky, k jednání o smlouvě a ve
věcech plnění zakázky. Smlouva musí jednoznačně vymezovat podíl
jednotlivých účastníků na plnění veřejné zakázky.
C.4. Veškeré doklady požadované k prokázání kvalifikačních
předpokladů musejí být předloženy v originálu nebo též ve stejnopisu
s ověřením jeho pravosti. Je-li v podmínkách soutěže vyžadováno
čestné prohlášení, musí být podepsáno statutárním orgánem uchazeče.
K dokladům, jež nejsou předkládány v českém jazyce, musí být
připojen jejich úřední překlad do českého jazyka.
D. Způsob hodnocení nabídek
Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek
v souladu s následujícími kritérii hodnocení uvedenými v sestupném
pořadí podle stupně přisouzeného významu:
Kritéria hodnocení pro poskytování hlasových služeb
1. Způsob plnění veřejné zakázky
2. Další předpoklady
3. Ceny
4. Obsah a ceny SLA smlouvy
Kritéria hodnocení pro internetové připojení
1. Způsob plnění veřejné zakázky
2. Ceny
3. Další předpoklady
4. Obsah a ceny SLA smlouvy
E. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně
platebních podmínek
Nabídkové ceny v Kč bez DPH a v Kč s DPH musí být jednotně a
přehledně zpracovány podle požadavků uvedených v ZD samostatně pro
jednotlivé části plnění.
Platební podmínky jsou uvedeny v ZD samostatně pro každou část
plnění veřejné zakázky.
F. Soutěžní lhůta a místo pro otevírání obálek s nabídkami
Soutěžní lhůta končí dne 14. 8. 2003 v 10.00 hod. Otevírání obálek s
nabídkami se uskuteční dne 14. 8. 2003 od 10.00 hod. v zasedací
místnosti č. A 401 ve 4. patře sídla zadavatele (Na Hroudě 1492/4,
Praha 10).
G. Zadávací lhůta
Zadávací lhůta je stanovena na 90 kalendářních dnů.
H. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze podat nabídky osobně
Nabídky mohou uchazeči podat doporučeně poštou na adresu zadavatele
nebo osobně do podatelny v sídle zadavatele (Na Hroudě 1492/4, Praha 10)
v pracovních dnech od 9.00 do 11.00 hod. a od 13.00 do 15.00
hod. do 13. 8. 2003 a dne 14. 8. 2003 pak jen osobně od 9.00 do
10.00 hod. do místnosti otevírání obálek s nabídkami (viz bod F.).
Nabídka musí být podána v uzavřené obálce, označené adresou
zadavatele a názvem: «SOUTĚŽ - HLASOVÉ SLUŽBY A INTERNETOVÉ
PŘIPOJENÍ - NEOTEVÍRAT» a opatřené na uzavření razítkem, případně
podpisem uchazeče v souladu s § 9 zákona.
I. Název, sídlo tel. a fax zadavatele
Pražská energetika, a.s.
k rukám
Mgr. Vlasty Hladíkové
Na Hroudě 1492/4
100 05 Praha 10, tel. 26705 3156, fax: 26705 3477
J. Požadavek na poskytnutí jistoty včetně její výše
Zadavatel v souladu s § 23 zákona požaduje poskytnout jistotu ve
výši 500.000,- Kč jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistotu
lze složit na neúročený účet zadavatele vedený u KB, a.s., č. účtu:
7606-021/0100, variabilním symbolem je číslo 33 a osmimístné IČ
uchazeče, bez mezery - celkem desetimístné číslo, KS 0308. Peněžní
částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet
zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek.
V případě složení jistoty na účet zadavatele musí být předloženo
potvrzení banky o převodu nebo výpis z bankovního účtu. «Příkaz k
úhradě» nebo «pokladní složenka» nebudou považovány za doklady o
poskytnutí jistoty na účet zadavatele.
V případě jistoty poskytnuté bankovní zárukou se považuje za doklad
písemné prohlášení banky (v originále) v záruční listině platné
minimálně do 11. 2. 2004. Bankovní záruka musí být v písemné formě
předložena zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty.
Doklad o poskytnutí jistoty musí být v originálním znění a musí být
součástí «originálu» nabídky. Pokud bude kterýkoliv doklad o
poskytnutí jistoty v jiném než českém jazyce, přiloží uchazeč
autorizovaný překlad.
K. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny
Nabídková cena je cenou konečnou a není ji možné překročit.
L. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky a požadavek na jejich
prokázání
Uchazeč uvede v nabídce dále uvedené předpoklady pro plnění veřejné
zakázky:
a) Technické a materiální vybavení k plnění veřejné zakázky.
b) Přehled stálých zaměstnanců odborných profesí rozhodných pro
plnění veřejné zakázky.
c) Přehled obdobných významných zakázek uskutečněných uchazečem v
posledních 3 letech s uvedením objednavatele, místa a doby plnění,
jména kontaktních osob a tel., e-mail. spojení.
Pravdivost uvedených dalších předpokladů musí být prokázána
prohlášením (v originále) statutárního zástupce uchazeče (podpis,
datum, razítko).
M. Adresa a lhůta pro vyzvednutí zadávací dokumentace
Zadávací dokumentaci je možno si vyzvednout v pracovních dnech od
8. 00 do 15.00 hod. v recepci budovy «A» sídla zadavatele (Na Hroudě
1492/4, Praha 10). Zadávací dokumentaci si objedná zájemce o
veřejnou zakázku osobně, písemně, telefonicky (26705 3156), faxem
nebo elektronickou poštou (hladik50@pre.cz) nejméně 1 pracovní den
před jejím požadovaným vyzvednutím. Uchazeči jsou povinni se zapsat
do seznamu vydané zadávací dokumentace včetně uvedení úplné adresy.
Úhrada nákladů za použití reprodukční techniky při poskytnutí
zadávací dokumentace není vyžadována.
N. Informativní schůzka
Dne 16. 7. 2003 od 10.00 do 11.00 hod. se uskuteční v místnosti č. A
401 sídla zadavatele společná informativní schůzka k předmětu plnění
veřejné zakázky. Přednostně budou zodpovězeny dotazy doručené
zadavateli nejpozději 15. 7. 2003 do 13.00 hod. Dotazy mohou být
zaslány na adresu sídla zadavatele poštou, faxem (267052555) nebo
e-mailem: sedlak00@pre.cz. Z informativní schůzky nebude pořizován
písemný záznam.
O. Další podmínky
a) Nabídku mohou uchazeči podat na plnění obou části nebo jen jedné z
částí veřejné zakázky dle kap. A.
b) Uchazeči předloží v nabídce platnou telekomunikační licenci dle
zákona č. 151/2000 Sb.
c) Forma zpracování nabídky musí umožňovat oddělení nabídky podle
jednotlivých částí, tj. poskytování hlasových služeb a internetového
připojení tak, aby v případě rozdělení plnění mezi více uchazečů
bylo možné uzavřít smlouvu jen na příslušnou část nabídky.
d) Mimo společné informativní schůzky se prohlídka místa plnění
veřejné zakázky ani nahlédnutí do dokumentace nekoná (ve smyslu § 5
odst. 1 písm. j) zákona).
e) V zájmu zachování rovnocenných podmínek pro všechny uchazeče
nebudou poskytovány další informace k předmětu plnění veřejné
zakázky. Dotazy, týkající se organizační stránky zadání veřejné
zakázky lze uplatnit u Informační agentury na mob. tel. č.: +420 607
755 879 nebo na tel./fax č.: 272 935 721.
f) Nabídky musejí být vyhotoveny v českém jazyce ve 3 vyhotoveních
(tj. 1 originál + 2 kopie). Originál nabídky musí být označen jako
«originál».
g) Nabídka musí být zpracována v souladu s jednotnou osnovou uvedenou
v ZD. V úvodu nabídky musí být obsah kapitol a strany nabídky musí
být očíslovány. Všechny listy nabídky včetně příloh musí být svázány
nebo jinak zabezpečeny proti manipulaci s jednotlivými listy.
h) Zadavatel požaduje jako součást nabídky předložení veškeré textové
a tabulkové části nabídky (s výjimkou úředních dokladů a čestných
prohlášení) v elektronické formě na vhodném médiu (CD, disketa) ve
formátech aplikačních programů MS Word nebo MS Excel.
i) Součástí nabídky musí být návrh smlouvy o plnění veřejné zakázky.
V případě nabídky podané na obě části plnění veřejné zakázky musí
být smlouvy zpracovány samostatné pro každou část, tj. poskytování
hlasových služeb a internetové připojení. Výběrem nejvhodnější
nabídky nevzniká zadavateli povinnost bezezbytku přijmout tento
návrh smlouvy.
j) Zadavatel nepřipouští variantní nabídku.
k) Uchazeči v souladu s § 64c zákona nemají nárok na úhradu nákladů
spojených s účastí v soutěži.
l) Podmínky soutěže a ZD se navzájem doplňují, oba tyto dokumenty
jsou pro uchazeče závazné. V případě rozporu mezi podmínkami soutěže
a ZD se považuje za rozhodující znění podmínek soutěže zveřejněné v
Obchodním věstníku.
P. Zadavatel si vyhrazuje právo:
a) ověřit jen vybrané reference z nabídek,
b) rozdělit plnění jednotlivých části předmětu veřejné zakázky mezi
více uchazečů,
c) hodnotit každou část plnění veřejné zakázky (tj. poskytování
hlasových služeb a internetové připojení) samostatně a uzavřít
smlouvu s uchazečem vybraným v příslušné části jen na příslušnou
část plnění,
d) v případě nabídky na obě části plnění uzavřít smlouvu s vybraným
uchazečem pouze na zvolenou část z nabízeného plnění veřejné zakázky
(tj. např. jen na poskytování hlasových služeb nebo jen na
internetové připojení),
e) uzavřít smlouvu s vybraným uchazečem jen na rozsah poptávaného
plnění,
f) nevracet uchazečům nabídky,
g) odmítnout všechny nabídky,
h) zrušit obchodní veřejnou soutěž bez udání důvodu.
174188-26/03