VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; České dráhy, a. s., Divize dopravní cesty
A-3
České dráhy, a. s. Divize dopravní cesty
vyhlašují podle zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v
platném znění
(dále jen zákon)
obchodní veřejnou soutěž
na zhotovitele stavby
«ČD, DDC, Elektrizace trati Kadaň - Karlovy Vary, část DK a ÚZZ,
Elektrizace trati»
1. Identifikační údaje zadavatele:
Správa železniční dopravní cesty státní organizace
Praha 8-Karlín, Prvního pluku 367/5, PSČ 186 00
IČ: 70994234, DIČ: 008 - 70994234
zastoupena na základě plné moci obchodní firmou
České dráhy, a.s., Divize dopravní cesty,
nábřeží L. Svobody 1222/12, 110 15 Praha 1,
IČ: 70994226, DIČ: 001 - 70994226
Jednající Ing. Petrem Kousalem, předsedou představenstva
Zápis v obchodním rejstříku je veden
Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 8039
a
České dráhy a.s., Divize dopravní cesty, nábřeží L. Svobody 1222/12, 110
15 Praha 1,
IČ: 70994226, DIČ: 001 - 70994226
Jednající Ing. Petrem Kousalem, předsedou představenstva
Zápis v obchodním rejstříku je veden
Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 8039
Kontaktní zaměstnanec zadavatele pro organizaci soutěže:
jméno: Zamrazilová Zdeňka
telefonní číslo: státní 377 014 144, ČD 990/4144
fax: 377 226 132
adresa: České dráhy a.s., DDC
Stavební správa Plzeň, Purkyňova 22
306 02 Plzeň
Kontaktní zaměstnanec zadavatele ve věcech technických:
jméno: Ing. Petr Frisch, Ing. Jaroslav Sláma
telefonní číslo: státní 377 014 672, ČD 990/4671, resp. 377 014 680,
ČD 990/4680
fax: 377 226 132
adresa: České dráhy a.s., DDC
Stavební správa Plzeň, Purkyňova 22
306 02 Plzeň
2. Předmět soutěže:
Dálková kabelizace a úprava zabezpečovacího zařízení (DK a ÚZZ) a
Elektrizace trati (ET)
V žst. Klášterec nad Ohří, Pernštejn, Stráž nad Ohří, Vojkovice nad Ohří,
Ostrov nad Ohří, Hájek, Dalovice a Karlovy Vary se vybudují nová staniční
zabezpečovací zařízení
3. kategorie. V jednotlivých ŽST budou zřízena elektronická stavědla s
ovládáním z pracoviště JOP jak pro místní, tak i úsekové ovládání. V
rámci projektu této stavby bylo navrženo následující sdělovací zařízení,
tj. traťový kabel, traťový radiový systém TRS, DOK, ITZ, zařízení EPS a
EZS, sdělovací zařízení, místní kabelizace. Dále bude v každé žst.
instalována ústředna el. požární signalizace v prostorách vytipovaných
požárním specialistou.
Na vybraných výměnách bude vybudováno zařízení pro el. ohřev výměn.
Od stávajícího ukončení stejnosměrného TV v km 137,935 za žst. Kadaň bude
úsek tratě elektrizován stejnosměrnou trakční proudovou soustavou 3 kV do
km 138,875 a dále pak střídavou trakční proudovou soustavou 25kV, 50Hz do
stávajícího ukončení střídavého TV v km 184,650 - Karlovy Vary. Trakční
vedení je navrhováno podle typové sestavy «J» a «S», schválené ČD. Budou
vybudovány opravna trakčního vedení v K. Varech, spínací stanice TV ve
Vojkovicích a 2 trakční tranformovny, Kadaň a v rozvodně ZČE Karlovy
Vary-Bohatice. Součástí je i dispečerská řídící technika pro ovládání z
elektro dispečinku ČD Ústí nad Labem.
Předmětem činnosti budoucího zhotovitele bude realizace díla včetně
zajištění všech dokladů, certifikátů a osvědčení pro zahájení provozu a
budoucího užívání díla. Součástí dodávky bude případně vypracování
prováděcí dokumentace a vypracování projektu skutečného provedení stavby
v grafické i digitální podobě. Požadavky na technické řešení jsou uvedeny
v zadávací dokumentaci.
3. Doba plnění:
Zahájení realizace ........................................... 10/2003
Ukončení realizace ............................................ 12/2006
4. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů
Kvalifikační předpoklady budou splněny podle § 2b zákona č. 199/94, v
platné znění, a uchazeči je prokážou způsobem stanoveným v § 2c zákona.
Jako další předpoklady pro splnění veřejné zakázky požaduje zadavatel
prokázat:
- technické a materiální vybavení pro práce dle charakteru zakázky
- přehled porovnatelných zakázek v oboru provedených uchazečem v
posledních 5 letech s uvedením objednavatele, objemu zakázky a místa
a doby plnění
- doklad o udělení certifikátu podle normy ČSN EN ISO 9001 nebo ČSN
EN ISO 9002 akreditovaným orgánem a plán jakosti stavby v souladu s
ČSN ISO 10 005 nebo příručku jakosti příslušné zakázky
- doklad o zkoušce pro vedoucí prací na dopravní cestě podle předpisu
ČD Ok 2/2
- doklad o splnění zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání
autorizovaných inženýrů a techniků ve výstavbě, v platném znění, u
vedoucích pracovníků stavby
- pro provozování drážní dopravy, pokud ji zhotovitel hodlá na
zakázce provozovat, musí mít zhotovitel nebo jeho dopravce smlouvu o
provozování drážní dopravy ve smyslu zákona č. 266/1994 Sb., v
platném znění. Součástí nabídky musí být v tomto případě i kopie
této smlouvy a závazek uchazeče, že bude plně zodpovídat za její
dodržování s tím, že odpovědnost z této smlouvy nemůže, a to ani
smluvně přenést na jinou osobu
- existenci uzavřené pojistné smlouvy za škody způsobené zhotovitelem
na majetku Českých drah v minimální výši 20 mil. Kč
- uchazeč musí prokázat, že má k dispozici pro zakázku managment,
který je schopen odborně a organizačně zvládnout řízení a provádění
stavby. Navržený ředitel stavby musí prokázat minimálně desetiletou
zkušenost v provádění dopravních staveb, ostatní specifikovaní
pracovníci (vedoucí jednotlivých oblastí řízení řídícího managmentu)
musí prokázat minimálně pětiletou zkušenost v provádění obdobných
odborných prací
- uchazeč musí prokázat, že výše jeho vlastního jmění dokladována
auditovanými výsledky uvedenými ve výkazu «Rozvaha v plném rozsahu,
ř. 062, vydaným a schváleným MF ČR» dosahuje minimálně 50 % z
nabídkové ceny zakázky nebo minimálně 500 mil. Kč
- uchazeč u podzhotovitelů na zakázce musí prokázat jejich odbornou a
technickou způsobilost včetně certifikace podle ČSN EN ISO 9001 nebo
ČSN EN 9002
- uchazeč musí mít úspěšné zkušenosti z obdobných železničních staveb
jako hlavní zhotovitel a musí prokázat, že v posledních 36 měsících
provedl práce na železničních stavbách v ročním objemu minimálně ve
výši 50 % nabídkové ceny zakázky
- uchazeč musí doložit schopnost provézt minimálně 60 % prací vlastní
kapacitou, kapacity společností ovládaných uchazečem se započítávají
do vlastních kapacit a musí být prokázány podle § 66 obchodního
zákoníku
- uchazeč musí prokázat, že má přístup k úvěrům a k dalším finančním
zdrojům dostačujícím k plynulému financování prací na zakázce po
dobu tří měsíců, uchazeč musí doložit svou finanční stabilitu
auditem ověřené bilance firmy nebo prohlášením důvěryhodné banky, a
to z a období posledních tří let ze kterých musí být zřejmá
spolehlivá finanční situace uchazeče.
V případě, že jednu nabídku podává společně více uchazečů, musí další
předpoklady nabídka splňovat jako celek.
5. Způsob hodnocení nabídek
Nabídky budou hodnoceny podle více kritérií
- nabídková cena
- stupeň splnění dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky
- kvalita návrhu technického řešení včetně kvality návrhu postupu
výstavby
- poskytnutí vyšších, ale současně reálných záruk za jakost
- využití tuzemských materiálů, hmot a technologií.
6. Požadavky na zpracování nabídky
Nabídka bude zpracována písemně v českém jazyce. Návrh ceny musí být
zpracován v korunách českých v souladu s cenovými předpisy v členění:
- celková cena bez DPH
- DPH
- cena celkem (vč. DPH)
Cena bude zpracována a členěna v souladu se zadávací dokumentací.
Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady na pořízení díla podle
soupisu prací a dodávek. Součástí nabídky bude stanovení jednotkových cen
u všech položek. Náklady budou dále členěny na technologii a na montáže.
Cena bude stanovena jako nejvýše přípustná a jako taková bude v nabídce
označena. Součástí nabídky bude návrh smlouvy o dílo, ve které uchazeč
vyjádří souhlas s podmínkami uvedenými v soutěžních podmínkách a zadávací
dokumentaci, a harmonogram výstavby. Nabídka musí být podepsána
statutárním orgánem uchazeče nebo zástupcem uchazeče, jehož oprávnění k
tomuto úkonu vyplývá z výpisu z obchodního rejstříku nebo z originálu
případně ověřené kopie plné moci připojené v nabídce.
7. Platební podmínky
Úhrada díla bude prováděna na základě platebního kalendáře, který bude
dohodnut s vítězným uchazečem a bude součástí smlouvy o dílo. Splatnost
faktur nejméně 35 dnů. Bližší informace o stanovení nabídkové ceny a o
financování zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Zhotovitel bude respektovat možnost změny objemu prací v jednotlivých
letech dle přidělovaných finančních prostředků z fondu dopravy i proti
dříve uvažovanému harmonogramu výluk.
8. Soutěžní lhůta
Od zveřejnění soutěžních podmínek v Obchodním věstníku do 19. 8. 2003 do
10.00 hodin. Otevírání obálek bude uskutečněno dne 19. 8. 2003 v 10.30
hodin. Obálky s nabídkami budou otevřeny v sídle ČD, Stavební správy,
Purkyňova 22, Plzeň, v zasedací místnosti, 4. poschodí.
9. Zadávací lhůta
Zadávací lhůta začíná dnem otevírání obálek a trvá maximálně 60 dní.
Uchazeči jsou po celou zadávací lhůtu svými nabídkami vázáni.
10. Místo a způsob podávání nabídek
Nabídky musí být v písemné formě v českém jazyce. Nabídky lze doručit
osobně nebo doporučeně poštou na adresu České dráhy a.s., Divize dopravní
cesty, Stavební správa Plzeň, Purkyňova 22, 306 02 Plzeň. Osobní podání
nabídek na stejné adrese, kancelář č. 404, v pracovní dny v době od 8.00
do 12.00 hodin, nejpozději však do termínu otevření obálek s nabídkami,
19. 8. 2003 do 10.00 hodin.
Obálka musí být označena:
«SOUTĚŽ - Elektrizace trati Kadaň - Karlovy Vary, DK a ÚZZ, Elektrizazace
trati»
Nabídková cena bude součástí předložené nabídky ve zvláštní obálce.
11. Místo lhůta k vyžádání zadávací dokumentace:
Dokumentace obchodní veřejné soutěže bude uchazeči předána za úhradu
6300,- Kč (vč. DPH) na adrese ČD Stavební správa Plzeň, Purkyňova 22, 306
02 Plzeň, po předchozí telefonické dohodě s pí Zamrazilovou, tel. 377 014
144. Poplatek je možno zaplatit v hotovosti v pokladně Stavební správy
Plzeň nebo na č. ú. 96502-311/0100, Komerční banka Plzeň-město,
variabilní symbol 200300011. Při převzetí dokumentace musí být předložen
doklad o úhradě poplatku.
Pro podrobné zpracování nabídky bude PD zapůjčena proti záloze ve výši
100 000,- Kč, která bude po jejím vracení a překontrolování poukázána
zpět. Případně je též možno do dokumentace nahlédnout na Stavební správě
v Plzni po předchozí dohodě termínu s kontaktní, výše uvedenou osobou.
12. Další závazné podmínky:
- specifikace technického řešení a rozsahu díla je v zadávací dokumentaci
- v souladu s ustanovením zákona o zadávání veřejných zakázek
požaduje zadavatel poskytnutí jistoty nabídky ve výši 25 000 000,-
Kč (dvacet pět milionů korun českých). Jistota bude poskytnuta před
zahájením otevírání obálek s nabídkami jednou z forem uvedených v §
24 zákona. Při složení peněžité částky je nutno ji složit na účet u
Komerční banky Plzeň-město, č. účtu 96502-311/0100, variabilní
symbol 200300011
- originál dokladu o poskytnutí jistoty potvrzený příslušným
finančním ústavem musí být předložen současně s nabídkou jako
samostatná příloha, nejpozději však do skončení soutěžní lhůty. V
případě složení jistoty v hotovosti musí být hotovost složena
uchazečem tak, aby byla připsána na účet zadavatele nejpozději v den
předcházející dnu otevírání obálek
- upozorňujeme uchazeče, že zadavatel bude od vítězného uchazeče
vyžadovat záruku plnění ve výši 2 % z nabídnuté ceny, ze které bude
jedna pětina složena ve formě hotovosti nebo převodu na účet
zadavatele před podpisem smlouvy o dílo a na zbylé čtyři pětiny bude
do jednoho měsíce po podpisu smlouvy předložena bankovní záruka
- uchazeči nenáleží žádná náhrada nákladů, které vynaloží na účast v
soutěži
- zadavatel si vyhrazuje právo soutěž zrušit nebo změnit a dále si
vyhrazuje právo všechny nabídky odmítnout, pokud mu žádná z
předložených nabídek nebude vyhovovat
- soutěž je omezena na tuzemské osoby
- každý uchazeč smí předložit jen jednu nabídku
- DKÚZZ a ET bude koordinována s částí PEÚ, která bude realizována
jako samostatná souběžná stavba
- vítězný zhotovitel zpracuje harmonogram postupu prací, který bude
koordinovat s vítězným uchazečem části PEÚ
- dopracování dokumentace pro část DKÚZZ a ET dle STZ.
Zadavatel podmiňuje uzavření smlouvy o dílo s vítězným uchazečem právem
kontroly Statní organizací Správa železniční dopravní cesty a Státním
fondem dopravní infrastruktury (efektivní využívání prostředků fondu) po
celou dobu realizace zakázky. Pokud podmínka nebude uchazečem
akceptována, nebude jeho nabídka přijata. Všechny ostatní informace o
zakázce jsou uvedeny v «zadávací dokumentaci».
V Praze dne 16. června 2003
Vrchní ředitel Divize dopravní cesty
Ing. Vlastimil Nešetřil v. r.
174441-26/03