Portál veřejné správy

Zápis 174442-26/03

Obchodní jménoČeské dráhy, a. s., Divize dopravní cesty o. z.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO70994226
Sídlonábřeží L. Svobody 1222/12, 110 15 Praha 1
Publikováno02. 07. 2003
Značka OV174442-26/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; České dráhy, a. s., Divize dopravní cesty o. z. A-3 České dráhy, a. s. Divize dopravní cesty o. z. vyhlašují podle zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen zákon) obchodní veřejnou soutěž na zhotovitele stavby «ČD DDC, Elektrizace trati Kadaň - Karlovy Vary, Předelektrizační úpravy» 1. Identifikační údaje zadavatele: Správa železniční dopravní cesty s.o. Praha 8-Karlín, Prvního pluku 367/5, PSČ 186 00 IČ: 70994234 DIČ: 008 - 70994234 zastoupena na základě plné moci obchodní společností České dráhy a.s., Divize dopravní cesty Sídlo: nábřeží L. Svobody 1222/12, 110 15 Praha 1 IČO: 70994226 DIČ: 001 - 70994226 Jednající Ing. Petrem Kousalem, předsedou představenstva Zápis v obchodním rejstříku je veden Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 8039 a České dráhy a.s., Divize dopravní cesty, nábřeží L. Svobody 1222/12, 110 15 Praha 1, IČ: 70994226, DIČ: 001 - 70994226 Jednající Ing. Petrem Kousalem, předsedou představenstva Zápis v obchodním rejstříku je veden Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 8039 Kontaktní zaměstnanec zadavatele pro organizaci soutěže: jméno: Zamrazilová Zdeňka telefonní číslo: státní 377 014 144, ČD 990/4144 fax: 377 226 132 adresa: České dráhy a.s., DDC Stavební správa Plzeň, Purkyňova 22 306 02 Plzeň Kontaktní zaměstnanec zadavatele ve věcech technických: jméno: Ing. Frisch Petr telefonní číslo: státní 377 014 672, ČD 990/4671 fax: 377 226 132 adresa: České dráhy a.s., DDC Stavební správa Plzeň, Purkyňova 22 306 02 Plzeň 2. Předmět soutěže: Předelektrizační úpravy (dále jen PEÚ) - Železniční spodek a svršek. V rámci stavby elektrizace části dojde v jednotlivých ŽST k úpravám jednotlivých zhlaví i vypuštění kolejových spojek a rozkladu křižovatkových spojek koleje 1 a 2. Navíc v žst. Perštejn dojde ke zrušení koleje 3 a 6a a zkrácení koleje č. 4, ve Stráži dojde z důvodu zlepšení směrových poměrů ke kompletní přestavbě stanice s vybudováním nových úrovňových nástupišť, ve Vojkovicích budou zrušeny kusé koleje 6a a 6b, v Ostrově budou zrušeny kusé koleje 4a a 6a, v Hájku budou zrušeny koleje 3 a 5 a v Dalovicích budou zrušeny kusé koleje 5a a 4b. Perštejn bude mít tímto charakter odbočky a zastávky. Směrové a výškové úpravy a sanace železničního spodku jsou navrženy na základě geodetických a geotechnických podkladů v takovém rozsahu, aby bylo dosaženo požadované traťové rychlosti 80 km/h - v místech se zachováním stávajících oblouků o malých poloměrech 70 km/h (pro soupravy s naklápěcí technikou 100 km/h) při respektování norem a minimalizaci záborů. Pro stabilní geometrickou polohu koleje je řešeno posouzení konstrukce pražcového podloží včetně návrhu jeho realizace a odvodnění zemní pláně. V souvislosti se směrovými a výškovými úpravami tratě se pouze v žst. Stráž n. O. navrhují nová nástupiště, v ostatních ŽST a zast. zůstanou nástupiště stávající. Mimoúrovňové přístupy k nástupištím nebudou zřizovány. Úrovňové přejezdy budou z důvodu rekonstrukce koleje a sanace podloží rekonstruovány v žst. Perštejn, v žst. Vojkovice, v obci Lesov (2 přejezdy), v žst. Dalovice a v Karlových Varech-Bohaticích. Předmětem činnosti budoucího zhotovitele bude realizace díla včetně zajištění všech dokladů, certifikátů a osvědčení pro zahájení provozu a budoucího užívání díla. Součástí dodávky bude případně vypracování prováděcí dokumentace a vypracování projektu skutečného provedení stavby v grafické i digitální podobě. Požadavky na technické řešení jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 3. Doba plnění: Zahájení realizace ............................................. 10/2003 Ukončení realizace ............................................. 12/2006 4. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů Kvalifikační předpoklady budou splněny podle § 2b zákona č. 199/94, v platném znění, a uchazeči je prokážou způsobem stanoveným v § 2c zákona. Jako další předpoklady pro splnění veřejné zakázky požaduje zadavatel prokázat: - technické a materiální vybavení pro práce dle charakteru zakázky - přehled porovnatelných zakázek v oboru provedených uchazečem v posledních 5 letech s uvedením objednavatele, objemu zakázky a místa a doby plnění - doklad o udělení certifikátu podle normy ČSN EN ISO 9001 nebo ČSN EN ISO 9002 akreditovaným orgánem a plán jakosti stavby v souladu s ČSN ISO 10 005 nebo příručku jakosti příslušné zakázky - doklad o zkoušce pro vedoucí prací na dopravní cestě podle předpisu ČD Ok 2/2 - doklad o splnění zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků ve výstavbě, v platném znění, u vedoucích pracovníků stavby, - pro provozování drážní dopravy, pokud ji zhotovitel hodlá na zakázce provozovat, musí mít zhotovitel nebo jeho dopravce smlouvu o provozování drážní dopravy ve smyslu zákona č. 266/1994 Sb., v platném znění. Součástí nabídky musí být v tomto případě i kopie této smlouvy a závazek uchazeče, že bude plně zodpovídat za její dodržování s tím, že odpovědnost z této smlouvy nemůže, a to ani smluvně, přenést na jinou osobu, - existenci uzavřené pojistné smlouvy za škody způsobené zhotovitelem na majetku Českých drah v minimální výši 20 mil. Kč - uchazeč musí prokázat, že má k dispozici pro zakázku management, který je schopen odborně a organizačně zvládnout řízení a provádění stavby. Navržený ředitel stavby musí prokázat minimálně desetiletou zkušenost v provádění dopravních staveb, ostatní specifikovaní pracovníci (vedoucí jednotlivých oblastí řízení řídícího managmentu) musí prokázat minimálně pětiletou zkušenost v provádění obdobných odborných prací, - uchazeč musí prokázat, že výše jeho vlastního jmění dokladovaná auditovanými výsledky uvedenými ve výkazu «Rozvaha v plném rozsahu, ř.062, vydaným a schváleným MF ČR» dosahuje minimálně 50 % z nabídkové ceny zakázky nebo minimálně 500 mil. Kč, - uchazeč u podzhotovitelů na zakázce musí prokázat jejich odbornou a technickou způsobilost včetně certifikace podle ČSN EN ISO 9001 nebo ČSN EN 9002, - uchazeč musí mít úspěšné zkušenosti z obdobných železničních staveb jako hlavní zhotovitel a musí prokázat, že v posledních 36 měsících provedl práce na železničních stavbách v ročním objemu minimálně ve výši 50 % nabídkové ceny zakázky, - uchazeč musí doložit schopnost provézt minimálně 50 % prací vlastní kapacitou, kapacity společností ovládaných uchazečem se započítávají do vlastních kapacit a musí být prokázány podle § 66 obchodního zákoníku, - uchazeč musí prokázat, že má přístup k úvěrům a k dalším finančním zdrojům dostačujícím k plynulému financování prací na zakázce po dobu tří měsíců, uchazeč musí doložit svou finanční stabilitu auditem ověřené bilance firmy nebo prohlášením důvěryhodné banky, a to za období posledních tří let, ze kterých musí být zřejmá spolehlivá finanční situace uchazeče. V případě, že jednu nabídku podává společně více uchazečů, musí další předpoklady nabídka splňovat jako celek. 5. Způsob hodnocení nabídek Nabídky budou hodnoceny podle více kritérií: - nabídková cena - stupeň splnění dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky - kvalita návrhu technického řešení včetně kvality návrhu postupu výstavby - poskytnutí vyšších, avšak současně reálných záruk za jakost - využití tuzemských materiálů, hmot a technologií. 6. Požadavky na zpracování nabídky Nabídka bude zpracována písemně v českém jazyce. Návrh ceny musí být zpracován v korunách českých v souladu s cenovými předpisy v členění: - celková cena bez DPH - DPH - cena celkem (vč DPH). Cena bude zpracována a členěna v souladu se zadávací dokumentací. Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady na pořízení díla podle soupisu prací a dodávek. Součástí nabídky bude stanovení jednotkových cen u všech položek. Náklady budou dále členěny na technologii a na montáže. Cena bude stanovena jako nejvýše přípustná a jako taková bude v nabídce označena. Součástí nabídky bude návrh smlouvy o dílo, ve které uchazeč vyjádří souhlas s podmínkami uvedenými v soutěžních podmínkách a zadávací dokumentaci, a harmonogram výstavby. Nabídka musí být podepsána statutárním orgánem uchazeče, nebo zástupcem uchazeče, jehož oprávnění k tomuto úkonu vyplývá z výpisu z obchodního rejstříku nebo z originálu případně ověřené kopie plné moci připojené v nabídce. 7. Platební podmínky Úhrada díla bude prováděna na základě platebního kalendáře, který bude dohodnut s vítězným uchazečem a bude součástí smlouvy o dílo. Splatnost faktur nejméně 35 dnů. Bližší informace o stanovení nabídkové ceny a o financování zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 8. Soutěžní lhůta Od zveřejnění soutěžních podmínek v Obchodním věstníku do 18. 8. 2003 do 10.00 hodin. Otevírání obálek bude uskutečněno dne 18. 8. 2003 v 10.30 hodin. Obálky s nabídkami budou otevřeny v sídle ČD, Stavební správy, Purkyňova 22, Plzeň, v zasedací místnosti, 4. poschodí. 9. Zadávací lhůta Zadávací lhůta začíná dnem otevírání obálek a trvá maximálně 60 dní. Uchazeči jsou po celou zadávací lhůtu svými nabídkami vázáni. 10. Místo a způsob podávání nabídek Nabídky musí být v písemné formě v českém jazyce. Nabídky lze doručit osobně nebo doporučeně poštou na adresu České dráhy s.o., Divize dopravní cesty o.z, Stavební správa Plzeň, Purkyňova 22, 306 02 Plzeň. Osobní podání nabídek na stejné adrese, kancelář č. 404, v pracovní dny v době od 8.00 do 12.00 hodin, nejpozději však do termínu otevření obálek s nabídkami, 18. 8. 2003 do 10.00 hod. Obálka musí být označena: «SOUTĚŽ - Elektrizace trati Kadaň - Karlovy Vary, Předelektrizační úpravy». Nabídková cena bude součástí předložené nabídky ve zvláštní obálce. 11. Místo a lhůta k vyžádání zadávací dokumentace: Dokumentace obchodní veřejné soutěže bude uchazeči předána za úhradu 6300,- Kč (vč. DPH) na adrese ČD Stavební správa Plzeň, Purkyňova 22, 306 02 Plzeň, po předchozí telefonické dohodě s pí Zamrazilovou, tel. 377 014 144. Poplatek je možno zaplatit v hotovosti v pokladně Stavební správy Plzeň nebo na č.ú. 96502-311/0100, Komerční banka Plzeň město, variabilní symbol 200300010. Při převzetí dokumentace musí být předložen doklad o úhradě poplatku. 12. Další závazné podmínky: - Specifikace technického řešení a rozsahu díla je v zadávací dokumentaci. - V souladu s ustanovením zákona o zadávání veřejných zakázek požaduje zadavatel poskytnutí jistoty nabídky ve výši 20 000 000,- Kč (dvacet milionů korun českých). Jistota bude poskytnuta před zahájením otevírání obálek s nabídkami jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Při složení peněžité částky je nutno ji složit na účet u Komerční banky Plzeň-město, č. účtu 96502-311/0100, variabilní symbol 200300010. - Originál dokladu o poskytnutí jistoty potvrzený příslušným finančním ústavem musí být předložen současně s nabídkou jako samostatná příloha, nejpozději však do skončení soutěžní lhůty. V případě složení jistoty v hotovosti musí být hotovost složena uchazečem tak, aby byla připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. - Upozorňujeme uchazeče, že zadavatel bude od vítězného uchazeče vyžadovat záruku plnění ve výši 2 % z nabídnuté ceny, ze které bude jedna pětina složena ve formě hotovosti nebo převodu na účet zadavatele před podpisem smlouvy o dílo a na zbylé čtyři pětiny bude do jednoho měsíce po podpisu smlouvy předložena bankovní záruka. - Uchazeči nenáleží žádná náhrada nákladů, které vynaloží na účast v soutěži. - Zadavatel si vyhrazuje právo soutěž zrušit nebo změnit a dále si vyhrazuje právo všechny nabídky odmítnout, pokud mu žádná z předložených nabídek nebude vyhovovat. - Soutěž je omezena na tuzemské osoby. - Každý uchazeč smí předložit jen jednu nabídku. Zadavatel podmiňuje uzavření smlouvy o dílo s vítězným uchazečem právem kontroly státní organizací Správa železniční dopravní cesty a Státním fondem dopravní infrastruktury (efektivní využívání prostředků fondu) po celou dobu realizace zakázky. Pokud podmínka nebude uchazečem akceptována, nebude jeho nabídka přijata. Všechny ostatní informace o zakázce jsou uvedeny v «zadávací dokumentaci». V Praze dne 16. června 2003 Vrchní ředitel Divize dopravní cesty Ing. Vlastimil Nešetřil v. r. 174442-26/03