VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Severočeské doly a. s.
A-4
Vyhlášení obchodní veřejné soutěže
v souladu s ustanovením Části druhé, Hlava I, § 4 zákona č. 199/1994 Sb.,
o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon)
na veřejnou zakázku:
Pásová doprava skrývky K99 na vnitřní výsypku DB
1. ZADAVATEL OBCHODNÍ VEŘEJNÉ SOUTĚŽE:
Severočeské doly a. s. Chomutov, Boženy Němcové 5359, PSČ 430 01,
zapsán v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad
Labem, oddíl B, vložka 495, IČ 49901982
2. KONTAKTNÍ ADRESA ZADAVATELE
Severočeské doly a. s. Chomutov, Boženy Němcové 5359, PSČ 430 01
Kontaktní osoby:
ing. Vladimír Richter, ved. odd. výstavby DB
adresa: Severočeské doly a. s. Doly Bílina, 5. května 213, 418 29 Bílina
tel.: 417805074, 602480936
fax: 417805081
e-mail: richter@mail.sdas.cz
ing. Boris Brázda, technik investiční výstavby DB
adresa: Severočeské doly a. s. Doly Bílina, 5. května 213, 418 29 Bílina
tel.: 417805015,
fax: 417805081
e-mail: brazdab@mail.sdas.cz
3. VYMEZENÍ PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
3.1 Předmětem plnění této veřejné zakázky je dílo řešící dopravu
skrývky z 2. skrývkového řezu Dolů Bílina novou dopravní trasou
vedenou na vnitřní výsypku severními svahy lomu. Dílo sestává z
demontáží, dodávek, montáží, oprav a rekonstrukcí stávajících
zařízení, zpracování dokumentace a prokázání garantovaných
parametrů.
3.2 Podrobné požadavky na plnění této veřejné zakázky jsou
specifikovány v níže uvedených dokumentech:
a) Vyhlášení obchodní veřejné soutěže.
b) Zadávací dokumentace obsahující následující části:
Část 1 - Pokyny pro zájemce/uchazeče
Část 2 - Podmínky smlouvy
Část 3 - Technická specifikace
Část 4 - Formuláře nabídky
4. DOBA A MÍSTO PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
4.1 Předpokládané termíny realizace: zahájení 1. 10. 2003
ukončení 30. 11. 2004
4.2 Místem plnění veřejné zakázky je:
Česká republika - Severočeské doly a. s. Doly Bílina, Závod skrývka
5. POŽADAVKY NA PROKÁZÁNÍ KVALIFIKAČNÍCH PŘEDPOKLADů
5.1 Uchazeč musí prokázat, že splňuje základní kvalifikační
předpoklady dle § 2b způsobem dle § 2c zákona a § 2a odst. 5 zákona.
6. ZPůSOB HODNOCENÍ NABÍDEK
6.1 Nabídky, u kterých zadavatel shledá, že nesplňují požadavky
tohoto vyhlášení, zadávací dokumentace nebo zákona, budou
zadavatelem vyřazeny z posuzování a hodnocení a příslušného uchazeče
zadavatel vyloučí z další účasti na této veřejné zakázce.
6.2 Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti
nabídek. Následující kritéria pro hodnocení jsou řazena sestupně
podle významu:
- technická úroveň nabízeného díla,
- výše nabídkové ceny,
- reference obdobných staveb,
- požadavky na délku výluk okolních zařízení,
- délka záruční doby.
7. POŽADAVKY NA JEDNOTNÝ ZPůSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKOVÉ CENY VČETNĚ
PLATEBNÍCH PODMÍNEK
7.1 Nabídková cena musí být pevná, maximální po celou dobu plnění
veřejné zakázky. Musí být uvedena bez DPH a členěna v souladu se
zadávací dokumentací a musí zahrnovat veškeré náklady pro provedení
díla. Přípustná měna nabídkové ceny je česká koruna (Kč/CZK).
7.2 Nabídková cena je překročitelná pouze v případě, že důvody k
překročení leží jednoznačně na straně zadavatele, nebo v případě, že
v průběhu provádění veřejné zakázky byly odhaleny podstatné,
nepředpokládané skutečnosti, nezahrnuté do řešení v zadávací
dokumentaci.
7.3 Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu za splnění veřejné zakázky s
uvedením následujících údajů a v tomto členění dle projektové
dokumentace uvedené v zadávací dokumentaci:
a) cena za dodavatelský inženýrink,
b) cena za dodávku materiálu,
c) cena za demontáže,
d) cena za stavební práce,
e) cena za montáže, opravy,
f) cena za zkoušky,
g) ostatní,
h) cena celkem.
7.4 Smluvní cena bude uhrazena na základě faktur vystavených po
předání každé ucelené části. V každé ucelené části budu poskytnuty
zálohy v souladu s podmínkami uvedenými v zadávací dokumentaci.
8. SOUTĚŽNÍ LHůTA, MÍSTO PODÁNÍ A MÍSTO OTEVÍRÁNÍ OBÁLEK S NABÍDKAMI
8.1 V případě osobního podání nabídky mohou být tyto předány v
průběhu celé lhůty pro podání nabídek, a to každý pracovní den od
7. 00 do 14.00 hodin. V poslední den lhůty pro podání nabídek končí
možnost osobního podání nabídky zahájením aktu otevírání nabídek s
nabídkami v 9.00 hodin v zasedací místnosti správní budovy
Severočeských dolů a.s., ul. Boženy Němcové 5359, Chomutov, č. dveří 129.
8.2 Místem osobního podání nabídky (nebo místem doručení pro službu
kurýrní pošty) je sekretariát technického ředitele Severočeských
dolů a.s., ul. Boženy Němcové 5359, Chomutov, číslo dveří 203 nebo
číslo dveří 208.
8.3 V případě podání nabídky doporučeně poštou bude tato zaslána na
následující adresu:
Severočeské doly a.s.
Sekretariát TŘ
Boženy Němcové 5359
430 01 Chomutov
8.4 Odpovědnost za doručení nabídky v průběhu lhůty pro podání
nabídek je zcela na straně zájemce.
8.5 V případě doručování nabídky poštou zadavatel doporučuje, aby
zájemce zvolil odpovídající způsob a čas podání zásilky a předešel
tak možnému opožděnému doručení nabídky.
8.6 Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 22. 7. 2003 v
souladu s § 28 - 30 zákona v zasedací místnosti přízemí sídla
Severočeských dolů v místnosti č. 129 ul. Boženy Němcové 5359, Chomutov.
9. ZADÁVACÍ LHůTA
9.1 Zadávací lhůta činí v souladu se zákonem 90 kalendářních dnů.
10. PROHLÍDKA MÍSTA PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
10.1 Za účelem seznámení se s místem plnění bude uskutečněna
prohlídka místa plnění veřejné zakázky. Sraz zájemců bude dne 24. 6.
2003 v 9.00 hod. místního času na adrese Doly Bílina 5. května 213,
Bílina, v zasedací místnosti č. 41 budova C. Účast zástupců každého
jednotlivého zájemce je zadavatelem omezena na 2 osoby. Na této
schůzce zodpovědný zaměstnanec zadavatele provede zájemce po
staveništi a dle možností odpoví na dotazy zájemců, které obdrží
písemně nejpozději do ukončení prohlídky. O průběhu prohlídky bude
proveden zápis, který se stane nedílnou součástí zadávací
dokumentace a který obdrží všichni zájemci.
10.2 Účastníci prohlídky musí předložit písemné pověření k účasti na
prohlídce podepsané statutárním orgánem zájemce. Každý zájemce si
pro prohlídku zajistí terénní automobil.
11. VYJASNĚNÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE
11.1 Jakékoliv vyjasnění zadávací dokumentace nebo dotazy k této
obchodní veřejné soutěži musí být podány pouze písemnou formou na
kontaktní osoby zadavatele a doručeny nejpozději sedm (7) pracovních
dnů před ukončením soutěžní lhůty. Písemné odpovědi zadavatele budou
zaslány do pěti (5) dní od data obdržení žádosti o vysvětlení
zadávací dokumentace všem zájemcům, kteří si vyžádali zadávací
dokumentaci.
12. POSKYTNUTÍ JISTOTY
12.1 Zadavatel požaduje v souladu s § 23 zákona poskytnutí jistoty ve
výši 7 000 000,- Kč (slovy sedm milionů korun českých) jednou z
forem dle § 24 zákona.
12.2 Jistotu v hotovosti složí zájemci na účet zadavatele u Komerční
banky a.s. na číslo účtu 27-7664650227, kód banky 0100, variabilním
symbolem je IČ zájemce, konst. symbol 0558, specifický symbol 28300.
12.3 Doklad o poskytnutí jistoty předloží uchazeč v originále jako
součást své nabídky. Skončení platnosti bankovní záruky v průběhu
soutěže je důvodem k vyloučení uchazeče ze soutěže ke dni skončení
platnosti bankovní záruky, pokud nedojde k prodloužení platnosti
záruční listiny a nebude uchazečem zadavateli v originále včas doručeno.
12.4 V případě použití bankovní záruky bude mít bankovní záruka
platnost minimálně 210 dnů od termínu ukončení soutěžní lhůty.
13. ADRESA A LHůTA PRO NAHLÉDNUTÍ NEBO VYZVEDNUTÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE
13.1 Detailní podmínky soutěže jsou uvedeny v zadávací dokumentaci,
která bude zájemcům zpřístupněna na adrese:
Severočeské doly a. s. Doly Bílina, 5. května 213, 418 29 Bílina
ing. Vladimír Richter, ved. odd.výstavby DB
tel.: 417805074, 602480936
fax: 417805081
e-mail: richter@mail.sdas.cz
nebo
Severočeské doly a. s. Doly Bílina, 5. května 213, 418 29 Bílina
ing. Boris Brázda, technik investiční výstavby DB
tel.: 417805015,
fax: 417805081
e-mail: brazdab@mail.sdas.cz
13.2 Zadávací dokumentace bude přístupná ve vytištěné podobě v českém jazyce.
13.3 K nahlédnutí a prostudování bude zadávací dokumentace
zpřístupněna zájemcům bezplatně v období ode dne vyhlášení obchodní
veřejné soutěže do dne konání prohlídky místa plnění veřejné soutěže
v pracovní dny od 8.00 hod. do 14.00 hod. na adresách uvedených výše.
13.4 Zadávací dokumentaci obdrží zájemce, který se přihlásí do
soutěže a současně si objedná Zadávací dokumentaci.
13.5 Objednané Zadávací dokumentace budou pověřeným zástupcům
přihlášených zájemců vydávány osobně na adresách kontaktních osob
oproti úhradě zálohy 19 850,- Kč v hotovosti do pokladny Dolu,
nejdříve však 4 dny po objednání po dohodě s kontaktní osobou.
Pověření zástupci přihlášených zájemců se prokážou písemným
prohlášením statutárního zástupce zájemce. Prohlášení bude obsahovat
identifikační údaje zájemce, zaváže zájemce použít předanou
dokumentaci pouze ke zpracování nabídky k plnění této veřejné
zakázky, bude obsahovat kopii výpisu z obchodního rejstříku zájemce,
příjmení a jméno, číslo průkazu totožnosti osoby pověřené k převzetí
zadávací dokumentace a daňové identifikační číslo zájemce.
14. POŽADAVKY NA PROKÁZÁNÍ DALŠÍCH PŘEDPOKLADů PRO SPLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
14.1 V souladu s § 2f zákona stanovuje zadavatel další předpoklady
pro plnění veřejné zakázky následovně:
14.1.1 Zadavatel připouští účast v soutěži pouze uchazečům, kteří
mají certifikát systému jakosti ČSN EN ISO 9001. Doklad prokazující
splnění tohoto předpokladu musí uchazeč doložit v ověřené kopii ve
své nabídce.
14.1.2 Uchazeč se musí prokázat formou referenční listiny vystavené
odběratelem na předchozí provedení alespoň jedné zakázky obdobného
charakteru a velikosti realizované v posledních pěti (5) letech.
14.1.3 Uchazeč potvrdí v nabídce formou čestného prohlášení, že jím
nabízené provedení veřejné zakázky, které je předmětem nabídky,
nepožívá ochranu podle zvláštních předpisů nebo že nositelem těchto
práv je uchazeč.
14.1.4 Uchazeč předloží fotokopii pojistné smlouvy na pojištění
odpovědnosti za škodu vzniklou jinému při výkonu své činnosti.
14.1.5 Uchazeč potvrdí formou čestného prohlášení, že má vypořádány
všechny finanční závazky vyplývající z jeho obchodních vztahů.
14.1.6 Uchazeč musí vykazovat roční obrat o minimální výši 500 mil. Kč.
Uchazeč prokáže předložením roční účetní uzávěrky předchozího roku.
14.2 Uchazeč, který ve své nabídce nedoloží nebo nesplní výše uvedené
další předpoklady pro splnění veřejné zakázky, bude vyloučen z další
účasti v této obchodní veřejné soutěži, a to v souladu se zákonem.
15. DALŠÍ PODMÍNKY SOUTĚŽE
15.1 Uchazeč má právo podat pouze jednu nabídku, která musí obsahovat
nabídku celého předmětu díla. Uchazeč, který předloží více než jednu
nabídku, bude z další účasti v této soutěži vyloučen. Toto
ustanovení však nebrání uchazeči nabídnout v pozici subdodavatele
zboží nebo služby kterémukoliv z ostatních uchazečů.
15.2 Podává-li nabídku více osob společně, musí kvalifikační
předpoklady prokázat každá samostatně v plném rozsahu s výjimkou
dokladu o oprávnění podnikat. Doklad o oprávnění podnikat předloží
tyto osoby pouze na tu část předmětu plnění veřejné zakázky, na
které se budou podílet. V nabídce musí být doložena jejich smlouva o
vzájemné spolupráci, popis podílu výkonů, jednoznačné určení
zmocněnce oprávněného jednat se zadavatelem s vymezením jeho
pravomocí atd.
15.3 Uchazeč dodrží způsob zpracování nabídky uvedený v tomto
vyhlášení v čl. 18. ZPůSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY.
15.4 Zadavatel nepřipouští variantní řešení veřejné zakázky.
15.5 Uchazeč/zájemce se obchodní veřejné soutěže účastní na vlastní
náklady a prohlídky staveniště na vlastní nebezpečí.
15.6 Průvodní dopis nabídky a návrh smlouvy musí být na místě určeném
pro podpis podepsány u právnické osoby statutárním orgánem uchazeče
a u fyzické osoby osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
16. OMEZENÍ SOUTĚŽE NA TUZEMSKÉ OSOBY
16.1 Zadavatel omezuje plnění veřejné zakázky pouze na tuzemské osoby.
17. PRÁVA ZADAVATELE
17.1 Zadavatel si vyhrazuje práva:
17.1.1 odmítnout všechny předložené nabídky bez udání důvodů,
17.1.2 zrušit obchodní veřejnou soutěž do doby rozhodnutí o výběru
nejvhodnější nabídky,
17.1.3 nevracet podané nabídky,
17.1.4 změnit podmínky zadání obchodní veřejné soutěže do skončení
soutěžní lhůty,
17.1.5 vyloučit uchazeče, jehož nabídka nebude splňovat podmínky
stanovené vyhlášením obchodní veřejné soutěže, zákonem nebo zadávací
dokumentací.
18. ZPůSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY
18.1 Nabídka uchazeče musí být zpracována v českém jazyce. Veškerá
korespondence mezi zájemcem/uchazečem a zadavatelem bude vedena v
českém jazyce.
18.2 Nabídka uchazeče bude zpracována ve formě «návrhu smlouvy o dílo
s přílohami». Bude tvořena dokumenty, jejichž rozpis a podrobná
specifikace je uvedena v zadávací dokumentaci. Jednotlivé části
nabídky budou zpracovány zvlášť a zabezpečeny proti neoprávněné
manipulaci.
18.3 Nabídka musí být předložena v 1 originálu s originálními nebo
úředně ověřenými dokumenty a ve 3 kopiích.
18.4 Nabídka musí být napsána nebo vytištěna čitelně nesmazatelným
tiskem, jednoznačně, bez vsuvek, korekcí a jiných nejasností.
Všechny stránky nabídky musí být parafovány osobou nebo osobami
oprávněnými jednat jménem uchazeče, v případě pověření je toto
oprávnění třeba řádně doložit plnou mocí.
18.5 Originál a každá z kopií nabídky musí být předloženy v
samostatných neprůhledných a řádně zalepených obálkách. Spoje obálek
musí být uchazečem přelepeny a orazítkovány razítkem s obchodní
firmou uchazeče, případně podepsány statutárním zástupcem uchazeče,
je-li právnickou osobou, v případě fyzické osoby osobou oprávněnou
jednat jejím jménem.
18.6 Každá z obálek musí být označena následujícími údaji:
18.6.1 Název obchodní veřejné soutěže: «Pásová doprava skrývky K99 na
vnitřní výsypku DB».
18.6.2 Obchodní jméno a adresa zadavatele.
18.6.3 Obchodní firma a sídlo zájemce.
18.6.4 Nápis «ORIGINÁL» nebo «KOPIE».
18.6.5 Nápis «NEOTVÍRAT PŘED 9.00 hod. dne 22. 7. 2003».
18.7 Nabídka nesplňující náležitosti tohoto čl. 18 bude zadavatelem
vyřazena z dalšího posuzování a hodnocení a příslušný uchazeč bude
ze soutěže vyloučen.
V Chomutově 26. 5. 2003
Za zadavatele:
Ing. Miroslav Eis
technický ředitel a.s.
172337-22/03