Portál veřejné správy

Zápis 172337-22/03

Obchodní jménoSeveročeské doly a. s.
RubrikaVeřejná soutěž
Publikováno04. 06. 2003
Značka OV172337-22/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Severočeské doly a. s. A-4 Vyhlášení obchodní veřejné soutěže v souladu s ustanovením Části druhé, Hlava I, § 4 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon) na veřejnou zakázku: Pásová doprava skrývky K99 na vnitřní výsypku DB 1. ZADAVATEL OBCHODNÍ VEŘEJNÉ SOUTĚŽE: Severočeské doly a. s. Chomutov, Boženy Němcové 5359, PSČ 430 01, zapsán v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 495, IČ 49901982 2. KONTAKTNÍ ADRESA ZADAVATELE Severočeské doly a. s. Chomutov, Boženy Němcové 5359, PSČ 430 01 Kontaktní osoby: ing. Vladimír Richter, ved. odd. výstavby DB adresa: Severočeské doly a. s. Doly Bílina, 5. května 213, 418 29 Bílina tel.: 417805074, 602480936 fax: 417805081 e-mail: richter@mail.sdas.cz ing. Boris Brázda, technik investiční výstavby DB adresa: Severočeské doly a. s. Doly Bílina, 5. května 213, 418 29 Bílina tel.: 417805015, fax: 417805081 e-mail: brazdab@mail.sdas.cz 3. VYMEZENÍ PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY 3.1 Předmětem plnění této veřejné zakázky je dílo řešící dopravu skrývky z 2. skrývkového řezu Dolů Bílina novou dopravní trasou vedenou na vnitřní výsypku severními svahy lomu. Dílo sestává z demontáží, dodávek, montáží, oprav a rekonstrukcí stávajících zařízení, zpracování dokumentace a prokázání garantovaných parametrů. 3.2 Podrobné požadavky na plnění této veřejné zakázky jsou specifikovány v níže uvedených dokumentech: a) Vyhlášení obchodní veřejné soutěže. b) Zadávací dokumentace obsahující následující části: Část 1 - Pokyny pro zájemce/uchazeče Část 2 - Podmínky smlouvy Část 3 - Technická specifikace Část 4 - Formuláře nabídky 4. DOBA A MÍSTO PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY 4.1 Předpokládané termíny realizace: zahájení 1. 10. 2003 ukončení 30. 11. 2004 4.2 Místem plnění veřejné zakázky je: Česká republika - Severočeské doly a. s. Doly Bílina, Závod skrývka 5. POŽADAVKY NA PROKÁZÁNÍ KVALIFIKAČNÍCH PŘEDPOKLADů 5.1 Uchazeč musí prokázat, že splňuje základní kvalifikační předpoklady dle § 2b způsobem dle § 2c zákona a § 2a odst. 5 zákona. 6. ZPůSOB HODNOCENÍ NABÍDEK 6.1 Nabídky, u kterých zadavatel shledá, že nesplňují požadavky tohoto vyhlášení, zadávací dokumentace nebo zákona, budou zadavatelem vyřazeny z posuzování a hodnocení a příslušného uchazeče zadavatel vyloučí z další účasti na této veřejné zakázce. 6.2 Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek. Následující kritéria pro hodnocení jsou řazena sestupně podle významu: - technická úroveň nabízeného díla, - výše nabídkové ceny, - reference obdobných staveb, - požadavky na délku výluk okolních zařízení, - délka záruční doby. 7. POŽADAVKY NA JEDNOTNÝ ZPůSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKOVÉ CENY VČETNĚ PLATEBNÍCH PODMÍNEK 7.1 Nabídková cena musí být pevná, maximální po celou dobu plnění veřejné zakázky. Musí být uvedena bez DPH a členěna v souladu se zadávací dokumentací a musí zahrnovat veškeré náklady pro provedení díla. Přípustná měna nabídkové ceny je česká koruna (Kč/CZK). 7.2 Nabídková cena je překročitelná pouze v případě, že důvody k překročení leží jednoznačně na straně zadavatele, nebo v případě, že v průběhu provádění veřejné zakázky byly odhaleny podstatné, nepředpokládané skutečnosti, nezahrnuté do řešení v zadávací dokumentaci. 7.3 Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu za splnění veřejné zakázky s uvedením následujících údajů a v tomto členění dle projektové dokumentace uvedené v zadávací dokumentaci: a) cena za dodavatelský inženýrink, b) cena za dodávku materiálu, c) cena za demontáže, d) cena za stavební práce, e) cena za montáže, opravy, f) cena za zkoušky, g) ostatní, h) cena celkem. 7.4 Smluvní cena bude uhrazena na základě faktur vystavených po předání každé ucelené části. V každé ucelené části budu poskytnuty zálohy v souladu s podmínkami uvedenými v zadávací dokumentaci. 8. SOUTĚŽNÍ LHůTA, MÍSTO PODÁNÍ A MÍSTO OTEVÍRÁNÍ OBÁLEK S NABÍDKAMI 8.1 V případě osobního podání nabídky mohou být tyto předány v průběhu celé lhůty pro podání nabídek, a to každý pracovní den od 7. 00 do 14.00 hodin. V poslední den lhůty pro podání nabídek končí možnost osobního podání nabídky zahájením aktu otevírání nabídek s nabídkami v 9.00 hodin v zasedací místnosti správní budovy Severočeských dolů a.s., ul. Boženy Němcové 5359, Chomutov, č. dveří 129. 8.2 Místem osobního podání nabídky (nebo místem doručení pro službu kurýrní pošty) je sekretariát technického ředitele Severočeských dolů a.s., ul. Boženy Němcové 5359, Chomutov, číslo dveří 203 nebo číslo dveří 208. 8.3 V případě podání nabídky doporučeně poštou bude tato zaslána na následující adresu: Severočeské doly a.s. Sekretariát TŘ Boženy Němcové 5359 430 01 Chomutov 8.4 Odpovědnost za doručení nabídky v průběhu lhůty pro podání nabídek je zcela na straně zájemce. 8.5 V případě doručování nabídky poštou zadavatel doporučuje, aby zájemce zvolil odpovídající způsob a čas podání zásilky a předešel tak možnému opožděnému doručení nabídky. 8.6 Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 22. 7. 2003 v souladu s § 28 - 30 zákona v zasedací místnosti přízemí sídla Severočeských dolů v místnosti č. 129 ul. Boženy Němcové 5359, Chomutov. 9. ZADÁVACÍ LHůTA 9.1 Zadávací lhůta činí v souladu se zákonem 90 kalendářních dnů. 10. PROHLÍDKA MÍSTA PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY 10.1 Za účelem seznámení se s místem plnění bude uskutečněna prohlídka místa plnění veřejné zakázky. Sraz zájemců bude dne 24. 6. 2003 v 9.00 hod. místního času na adrese Doly Bílina 5. května 213, Bílina, v zasedací místnosti č. 41 budova C. Účast zástupců každého jednotlivého zájemce je zadavatelem omezena na 2 osoby. Na této schůzce zodpovědný zaměstnanec zadavatele provede zájemce po staveništi a dle možností odpoví na dotazy zájemců, které obdrží písemně nejpozději do ukončení prohlídky. O průběhu prohlídky bude proveden zápis, který se stane nedílnou součástí zadávací dokumentace a který obdrží všichni zájemci. 10.2 Účastníci prohlídky musí předložit písemné pověření k účasti na prohlídce podepsané statutárním orgánem zájemce. Každý zájemce si pro prohlídku zajistí terénní automobil. 11. VYJASNĚNÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE 11.1 Jakékoliv vyjasnění zadávací dokumentace nebo dotazy k této obchodní veřejné soutěži musí být podány pouze písemnou formou na kontaktní osoby zadavatele a doručeny nejpozději sedm (7) pracovních dnů před ukončením soutěžní lhůty. Písemné odpovědi zadavatele budou zaslány do pěti (5) dní od data obdržení žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace všem zájemcům, kteří si vyžádali zadávací dokumentaci. 12. POSKYTNUTÍ JISTOTY 12.1 Zadavatel požaduje v souladu s § 23 zákona poskytnutí jistoty ve výši 7 000 000,- Kč (slovy sedm milionů korun českých) jednou z forem dle § 24 zákona. 12.2 Jistotu v hotovosti složí zájemci na účet zadavatele u Komerční banky a.s. na číslo účtu 27-7664650227, kód banky 0100, variabilním symbolem je IČ zájemce, konst. symbol 0558, specifický symbol 28300. 12.3 Doklad o poskytnutí jistoty předloží uchazeč v originále jako součást své nabídky. Skončení platnosti bankovní záruky v průběhu soutěže je důvodem k vyloučení uchazeče ze soutěže ke dni skončení platnosti bankovní záruky, pokud nedojde k prodloužení platnosti záruční listiny a nebude uchazečem zadavateli v originále včas doručeno. 12.4 V případě použití bankovní záruky bude mít bankovní záruka platnost minimálně 210 dnů od termínu ukončení soutěžní lhůty. 13. ADRESA A LHůTA PRO NAHLÉDNUTÍ NEBO VYZVEDNUTÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE 13.1 Detailní podmínky soutěže jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která bude zájemcům zpřístupněna na adrese: Severočeské doly a. s. Doly Bílina, 5. května 213, 418 29 Bílina ing. Vladimír Richter, ved. odd.výstavby DB tel.: 417805074, 602480936 fax: 417805081 e-mail: richter@mail.sdas.cz nebo Severočeské doly a. s. Doly Bílina, 5. května 213, 418 29 Bílina ing. Boris Brázda, technik investiční výstavby DB tel.: 417805015, fax: 417805081 e-mail: brazdab@mail.sdas.cz 13.2 Zadávací dokumentace bude přístupná ve vytištěné podobě v českém jazyce. 13.3 K nahlédnutí a prostudování bude zadávací dokumentace zpřístupněna zájemcům bezplatně v období ode dne vyhlášení obchodní veřejné soutěže do dne konání prohlídky místa plnění veřejné soutěže v pracovní dny od 8.00 hod. do 14.00 hod. na adresách uvedených výše. 13.4 Zadávací dokumentaci obdrží zájemce, který se přihlásí do soutěže a současně si objedná Zadávací dokumentaci. 13.5 Objednané Zadávací dokumentace budou pověřeným zástupcům přihlášených zájemců vydávány osobně na adresách kontaktních osob oproti úhradě zálohy 19 850,- Kč v hotovosti do pokladny Dolu, nejdříve však 4 dny po objednání po dohodě s kontaktní osobou. Pověření zástupci přihlášených zájemců se prokážou písemným prohlášením statutárního zástupce zájemce. Prohlášení bude obsahovat identifikační údaje zájemce, zaváže zájemce použít předanou dokumentaci pouze ke zpracování nabídky k plnění této veřejné zakázky, bude obsahovat kopii výpisu z obchodního rejstříku zájemce, příjmení a jméno, číslo průkazu totožnosti osoby pověřené k převzetí zadávací dokumentace a daňové identifikační číslo zájemce. 14. POŽADAVKY NA PROKÁZÁNÍ DALŠÍCH PŘEDPOKLADů PRO SPLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY 14.1 V souladu s § 2f zákona stanovuje zadavatel další předpoklady pro plnění veřejné zakázky následovně: 14.1.1 Zadavatel připouští účast v soutěži pouze uchazečům, kteří mají certifikát systému jakosti ČSN EN ISO 9001. Doklad prokazující splnění tohoto předpokladu musí uchazeč doložit v ověřené kopii ve své nabídce. 14.1.2 Uchazeč se musí prokázat formou referenční listiny vystavené odběratelem na předchozí provedení alespoň jedné zakázky obdobného charakteru a velikosti realizované v posledních pěti (5) letech. 14.1.3 Uchazeč potvrdí v nabídce formou čestného prohlášení, že jím nabízené provedení veřejné zakázky, které je předmětem nabídky, nepožívá ochranu podle zvláštních předpisů nebo že nositelem těchto práv je uchazeč. 14.1.4 Uchazeč předloží fotokopii pojistné smlouvy na pojištění odpovědnosti za škodu vzniklou jinému při výkonu své činnosti. 14.1.5 Uchazeč potvrdí formou čestného prohlášení, že má vypořádány všechny finanční závazky vyplývající z jeho obchodních vztahů. 14.1.6 Uchazeč musí vykazovat roční obrat o minimální výši 500 mil. Kč. Uchazeč prokáže předložením roční účetní uzávěrky předchozího roku. 14.2 Uchazeč, který ve své nabídce nedoloží nebo nesplní výše uvedené další předpoklady pro splnění veřejné zakázky, bude vyloučen z další účasti v této obchodní veřejné soutěži, a to v souladu se zákonem. 15. DALŠÍ PODMÍNKY SOUTĚŽE 15.1 Uchazeč má právo podat pouze jednu nabídku, která musí obsahovat nabídku celého předmětu díla. Uchazeč, který předloží více než jednu nabídku, bude z další účasti v této soutěži vyloučen. Toto ustanovení však nebrání uchazeči nabídnout v pozici subdodavatele zboží nebo služby kterémukoliv z ostatních uchazečů. 15.2 Podává-li nabídku více osob společně, musí kvalifikační předpoklady prokázat každá samostatně v plném rozsahu s výjimkou dokladu o oprávnění podnikat. Doklad o oprávnění podnikat předloží tyto osoby pouze na tu část předmětu plnění veřejné zakázky, na které se budou podílet. V nabídce musí být doložena jejich smlouva o vzájemné spolupráci, popis podílu výkonů, jednoznačné určení zmocněnce oprávněného jednat se zadavatelem s vymezením jeho pravomocí atd. 15.3 Uchazeč dodrží způsob zpracování nabídky uvedený v tomto vyhlášení v čl. 18. ZPůSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY. 15.4 Zadavatel nepřipouští variantní řešení veřejné zakázky. 15.5 Uchazeč/zájemce se obchodní veřejné soutěže účastní na vlastní náklady a prohlídky staveniště na vlastní nebezpečí. 15.6 Průvodní dopis nabídky a návrh smlouvy musí být na místě určeném pro podpis podepsány u právnické osoby statutárním orgánem uchazeče a u fyzické osoby osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. 16. OMEZENÍ SOUTĚŽE NA TUZEMSKÉ OSOBY 16.1 Zadavatel omezuje plnění veřejné zakázky pouze na tuzemské osoby. 17. PRÁVA ZADAVATELE 17.1 Zadavatel si vyhrazuje práva: 17.1.1 odmítnout všechny předložené nabídky bez udání důvodů, 17.1.2 zrušit obchodní veřejnou soutěž do doby rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky, 17.1.3 nevracet podané nabídky, 17.1.4 změnit podmínky zadání obchodní veřejné soutěže do skončení soutěžní lhůty, 17.1.5 vyloučit uchazeče, jehož nabídka nebude splňovat podmínky stanovené vyhlášením obchodní veřejné soutěže, zákonem nebo zadávací dokumentací. 18. ZPůSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY 18.1 Nabídka uchazeče musí být zpracována v českém jazyce. Veškerá korespondence mezi zájemcem/uchazečem a zadavatelem bude vedena v českém jazyce. 18.2 Nabídka uchazeče bude zpracována ve formě «návrhu smlouvy o dílo s přílohami». Bude tvořena dokumenty, jejichž rozpis a podrobná specifikace je uvedena v zadávací dokumentaci. Jednotlivé části nabídky budou zpracovány zvlášť a zabezpečeny proti neoprávněné manipulaci. 18.3 Nabídka musí být předložena v 1 originálu s originálními nebo úředně ověřenými dokumenty a ve 3 kopiích. 18.4 Nabídka musí být napsána nebo vytištěna čitelně nesmazatelným tiskem, jednoznačně, bez vsuvek, korekcí a jiných nejasností. Všechny stránky nabídky musí být parafovány osobou nebo osobami oprávněnými jednat jménem uchazeče, v případě pověření je toto oprávnění třeba řádně doložit plnou mocí. 18.5 Originál a každá z kopií nabídky musí být předloženy v samostatných neprůhledných a řádně zalepených obálkách. Spoje obálek musí být uchazečem přelepeny a orazítkovány razítkem s obchodní firmou uchazeče, případně podepsány statutárním zástupcem uchazeče, je-li právnickou osobou, v případě fyzické osoby osobou oprávněnou jednat jejím jménem. 18.6 Každá z obálek musí být označena následujícími údaji: 18.6.1 Název obchodní veřejné soutěže: «Pásová doprava skrývky K99 na vnitřní výsypku DB». 18.6.2 Obchodní jméno a adresa zadavatele. 18.6.3 Obchodní firma a sídlo zájemce. 18.6.4 Nápis «ORIGINÁL» nebo «KOPIE». 18.6.5 Nápis «NEOTVÍRAT PŘED 9.00 hod. dne 22. 7. 2003». 18.7 Nabídka nesplňující náležitosti tohoto čl. 18 bude zadavatelem vyřazena z dalšího posuzování a hodnocení a příslušný uchazeč bude ze soutěže vyloučen. V Chomutově 26. 5. 2003 Za zadavatele: Ing. Miroslav Eis technický ředitel a.s. 172337-22/03