VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Český rozhlas
A-1
Český rozhlas
v zastoupení firmou
Tercier, spol. s r.o.
vyhlašuje dle zák. č. 199/94 Sb., v platném znění
obchodní veřejnou soutěž
«Investorský inženýring pro stavbu:
OPRAVA A REKONSTRUKCE OBJEKTU ČESKÉHO ROZHLASU, PRAHA 2, VINOHRADSKÁ 12»
1. Předmět plnění veřejné zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je odborné zastoupení zadavatele v
řízení realizace stavby.
Tato činnost zahrnuje zejména:
- provedení prvotní analýzy veškeré provedené projektové přípravy
zadavatele, spolupráce při jejím převzetí
- přípravu technických podkladů pro výběr jednotlivých dodavatelů
stavby, spolupráce při smluvním zabezpečení dodávek
- řízení, koordinaci a kontrolu realizace stavby, včetně koordinace
jednotlivých dodavatelů projektů a staveb a všech dalších subjektů
zúčastněných na rekonstrukci objektu
- zastupování zadavatele při jednání a vyřizování požadavků s
dotčenými úřady a účastníky řízení
- vyhotovení projektové dokumentace pro 1. etapu provedení stavby
- výkon technického dozoru investora (dále jen «TDI») stavby
a dále dle bližší specifikace v zadávací dokumentaci.
Bližší specifikace předmětu plnění je součástí zadávací dokumentace.
2. Doba a místo plnění:
Počátek plnění: uzavřením smlouvy s mandantem
Konec plnění: nabytím právní moci kolaudačního rozhodnutí nebo datem
konečného vyúčtování stavby se zhotovitelem (platí pozdější datum)
Předpokládané zahájení stavby: 03/2004
Předpokládané ukončení stavby: 2009
Místo plnění: Český rozhlas, Vinohradská 12, Praha 2
3. Požadavky na prokázání kvalifikace uchazečů:
3.1. Kvalifikační předpoklady - dle § 2b, písemně doložené dle § 2c
zákona č. 199/94 Sb., ve znění pozdějších předpisů (dále jen «zákona»).
Součástí nabídky bude rovněž úředně ověřená kopie dokladu prokazující
ustanovení odpovědného zástupce uchazeče (§ 11 zák. č. 455/91 Sb., v
platném znění, o živnostenském podnikání). Kvalifikační předpoklady ve
smyslu znění § 2b odst. 1 písm. g) zákona uchazeč prokáže v rámci
podávání nabídky čestným prohlášením statutárního zástupce uchazeče.
Tyto doklady budou součástí nabídky.
3.2. Další předpoklady k plnění veřejné zakázky prokáže uchazeč:
a) údaji o obdobných zakázkách uchazeče v posledních třech letech s
uvedením objednavatele, místa, doby plnění a celkového finančního
objemu stavby (doloženo referenčními listy vystavenými objednavateli
všech uchazečem uváděných zakázek),
b) údaji o technickém a materiálním vybavení uchazeče k plnění
veřejné zakázky,
c) údaji o obchodním obratu dosaženém v jednotlivých rocích
posledních tří let,
d) údaji o průměrném přepočteném počtu zaměstnanců uchazeče,
e) jmenovitým výčtem jednotlivých členů navrženého týmu k plnění této
veřejné zakázky s uvedením hierarchie v tomto týmu, prokázáním
odborné způsobilosti jednotlivých členů týmu a osobních referencí z
projektů, na kterých se jednotliví členové podíleli, a doložením
jejich profesních životopisů,
f) úředně ověřenou kopií pojistné smlouvy na pojištění
podnikatelských rizik,
g) úředně ověřenými kopiemi dokladu o autorizaci k výkonu
jednotlivých odborných profesí nutných pro plnění této veřejné
zakázky pracovníků uchazeče předpokládaných k výkonu předmětu
plnění,
h) čestným prohlášením uchazeče o držení rozhlasových přijímačů a
bezdlužnosti (vyplnění formuláře, který je součástí zadávací
dokumentace).
3.3. Předkládá-li nabídku více osob společně, pak kvalifikaci výše
uvedeným způsobem prokážou všechny tyto osoby. Osoby předkládající
nabídku společně doloží rovněž jako součást společné nabídky originál
nebo úředně ověřenou kopii listiny, ze které bude patrno právní postavení
jednotlivých subjektů vůči sobě navzájem i vůči zadavateli, a to v době
průběhu obchodní veřejné soutěže i v rámci případného plnění předmětu
veřejné zakázky.
Uchazeč v nabídce uvede adresu pro písemný styk v průběhu obchodní
veřejné soutěže. Nebude-li na této adrese doporučená zásilka uchazečem
převzata, bude přesto považována za doručenou.
3.4. Originály nebo úředně ověřené kopie dokladů předloží uchazeč v
jednom výrazně označeném originálním vyhotovení nabídky. V ostatních
vyhotoveních nabídky postačí fotokopie úředně ověřených dokladů nebo
jejich originálů. Při posuzování nabídky bude rozhodující originální
vyhotovení.
4. Způsob hodnocení nabídek:
Hodnocení nabídek bude provedeno v souladu s níže uvedenými kritérii
hodnocení:
- výše nabídkové ceny ve složení dle zadávací dokumentace - váha 40 %
- obsah údajů ve smyslu bodu 3.2. písm. a), b), c), d) a f)
soutěžních podmínek - váha 30 %
- obsah údajů ve smyslu bodu 3.2. písm. e) soutěžních podmínek- váha
20 %
- obsah a rozsah garancí, záruk a sankcí za dodržení smluvních
podmínek- váha 10 %
5. Způsob zpracování nabídkové ceny a platební podmínky:
Nabídková cena bude vycházet z předpokládaných investičních nákladů
stavby bez DPH 480 mil. Kč. Uchazeč v nabídce podrobně doloží způsob
výpočtu nabídkové ceny.
Nabídková cena bude uvedena v korunách českých bez DPH, DPH a cena včetně
DPH jako celková za zajištění celého předmětu plnění této veřejné
zakázky.
Každý uchazeč doplní tab. č. 1 - Hodinové zúčtovací sazby, které jsou
součástí zadávací dokumentace.
Cena bude uvedena jako nejvýše přípustná a bude zahrnovat veškeré práce,
dodávky a náklady nezbytné v rámci plnění této veřejné zakázky včetně
veškerých rizik, inflačních vlivů a provozních nákladů. Tato cena bude
překročitelná pouze na základě dohody obou smluvních stran, a to v
případě vývoje míry inflace vyjádřené odchylkou indexů spotřebitelských
cen a služeb zveřejňovaných Českým statistickým úřadem pro oblast
předmětu plnění veřejné zakázky k 31. 12. příslušného roku proti stavu v
době podání nabídky o více než 10 %. Zadavatel nebude poskytovat zálohy.
Fakturační období je jeden měsíc. Faktury budou vystavovány na základě
odsouhlaseného platebního kalendáře s přímou vazbou na postup realizace
stavby. Splatnost faktur bude 21 dnů od doručení faktury zadavateli.
6. Soutěžní lhůta, termín a místo otevírání obálek:
Soutěžní lhůta, ve které lze podávat nabídky, končí dne 30. 6. 2003 v
10.00 hodin.
Otevírání obálek s nabídkami proběhne dne 30. 6. 2003 od 10.00 hodin v
malé zasedací místnosti na adrese organizátora soutěže Tercier, spol. s
r.o., Radlická 61, Praha 5.
7. Jistota:
K zajištění svých povinností vyplývajících z účasti v obchodní veřejné
soutěži poskytne uchazeč jistotu ve výši 450.000,- Kč formou odpovídající
znění § 24 zákona. Číslo účtu zadavatele u Raiffeisenbank, a.s., č. ú:
1001040797/5500, VS je IČO zájemce. Jistota poskytnutá složením peněžité
částky se považuje za složenou okamžikem připsání na uvedený účet. Doklad
o poskytnutí jistoty v případě použití formy bankovní záruky doloží
uchazeč v originále jako součást nabídky. Platnost a účinnost poskytnuté
jistoty bude minimálně o 90 dnů delší, než je těmito podmínkami soutěže
stanovená zadávací lhůta. U dokladu, který není v českém jazyce, musí být
přiložen autorizovaný překlad.
8. Zadávací lhůta:
Je stanovena na 90 dní.
9. Způsob podávání nabídek:
Podle § 9 zákona s označením «Veřejná zakázka č. 36/03», doporučeně
poštou v uzavřené obálce na adresu Tercier, spol. s r.o., Radlická 61,
150 00 Praha 5, nebo osobně na stejné adrese v pracovní dny v době od
8.00 do 12.00 hod. Poslední den soutěžní lhůty, tj. dne 30. 6. 2003, se
nabídky doručené osobně přijímají pouze v době od 8.00 do 10.00 hodin v
místě otevírání obálek s nabídkami.
10. Adresa, kde je možno obdržet zadávací dokumentaci:
Zadávací dokumentace bude poskytována na základě písemné objednávky
převzaté organizátorem soutěže nejpozději do 12.00 hodin dne 28. 5. 2003.
Nesplnění této podmínky je důvodem k nevydání zadávací dokumentace.
Zadávací dokumentace bude vydávána ve dnech 2. 6. 2003 a 3. 6. 2003 v
době od 9.00 do 12.00 hodin na adrese organizátora soutěže pověřené osobě
zájemce, která se prokáže písemným prohlášením statutárního zástupce
zájemce. Prohlášení bude obsahovat identifikační údaje zájemce, kopii
výpisu z obchodního rejstříku zájemce (je-li v něm zapsán) a jméno,
příjmení, číslo průkazu totožnosti osoby pověřené k převzetí zadávací
dokumentace. Při převzetí zadávací dokumentace zaplatí zájemce v
hotovosti poplatek ve výši 180,- Kč za použití reprodukční techniky.
11. Informační schůzka pro zástupce řádně přihlášených zájemců proběhne
dne 9. 6. 2003. Dotazy k vyjasnění zadání zakázky důležité pro zpracování
nabídky sdělí uchazeč osobě pověřené zadavatelskými činnostmi písemně či
faxem do 5. 6. 2003, otázky budou zodpovězeny ústně všem přítomným
uchazečům. Součástí informační schůzky bude i prohlídka místa plnění této
veřejné zakázky. Sraz účastníků, kteří se prokážou písemným zmocněním
statutárního zástupce zájemce, bude v 10.00 hod. ve vestibulu Českého
rozhlasu, Vinohradská 12, Praha 2.
12. Zadavatel nepřipouští variantní řešení, nepřipouští ani dílčí plnění
předmětu veřejné zakázky. Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout
předložené nabídky, změnit či doplnit vyhlášené podmínky soutěže a
zadávací dokumentace, popřípadě soutěž zrušit. Dále si zadavatel
vyhrazuje právo ověřovat si údaje obsažené v nabídce uchazeče a
vyjadřovat se k uzavírání smluv vybraného uchazeče s případnými
jednotlivými subdodavateli. Hodnoceny budou pouze nabídky splňující
všechny body soutěžních podmínek a zadávací dokumentace. Zadavatel
omezuje účast v obchodní veřejné soutěži pouze na tuzemské uchazeče.
13. Identifikační údaje zadavatele:
Český rozhlas se sídlem Vinohradská 12, 120 99 Praha 2, IČO: 45245053,
pověřil výkonem zadavatelských činností podle § 69 zákona společnost
Tercier, spol. s r.o., Radlická 61, 150 00 Praha 5, IČO: 61063207, tel.:
+420 251119223-5, fax: +420 251556722, e-mail: tercier@telecom.cz.
171415-20/03