Portál veřejné správy

Zápis 171415-20/03

Obchodní jménoČeský rozhlas
RubrikaVeřejná soutěž
Publikováno21. 05. 2003
Značka OV171415-20/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Český rozhlas A-1 Český rozhlas v zastoupení firmou Tercier, spol. s r.o. vyhlašuje dle zák. č. 199/94 Sb., v platném znění obchodní veřejnou soutěž «Investorský inženýring pro stavbu: OPRAVA A REKONSTRUKCE OBJEKTU ČESKÉHO ROZHLASU, PRAHA 2, VINOHRADSKÁ 12» 1. Předmět plnění veřejné zakázky: Předmětem plnění veřejné zakázky je odborné zastoupení zadavatele v řízení realizace stavby. Tato činnost zahrnuje zejména: - provedení prvotní analýzy veškeré provedené projektové přípravy zadavatele, spolupráce při jejím převzetí - přípravu technických podkladů pro výběr jednotlivých dodavatelů stavby, spolupráce při smluvním zabezpečení dodávek - řízení, koordinaci a kontrolu realizace stavby, včetně koordinace jednotlivých dodavatelů projektů a staveb a všech dalších subjektů zúčastněných na rekonstrukci objektu - zastupování zadavatele při jednání a vyřizování požadavků s dotčenými úřady a účastníky řízení - vyhotovení projektové dokumentace pro 1. etapu provedení stavby - výkon technického dozoru investora (dále jen «TDI») stavby a dále dle bližší specifikace v zadávací dokumentaci. Bližší specifikace předmětu plnění je součástí zadávací dokumentace. 2. Doba a místo plnění: Počátek plnění: uzavřením smlouvy s mandantem Konec plnění: nabytím právní moci kolaudačního rozhodnutí nebo datem konečného vyúčtování stavby se zhotovitelem (platí pozdější datum) Předpokládané zahájení stavby: 03/2004 Předpokládané ukončení stavby: 2009 Místo plnění: Český rozhlas, Vinohradská 12, Praha 2 3. Požadavky na prokázání kvalifikace uchazečů: 3.1. Kvalifikační předpoklady - dle § 2b, písemně doložené dle § 2c zákona č. 199/94 Sb., ve znění pozdějších předpisů (dále jen «zákona»). Součástí nabídky bude rovněž úředně ověřená kopie dokladu prokazující ustanovení odpovědného zástupce uchazeče (§ 11 zák. č. 455/91 Sb., v platném znění, o živnostenském podnikání). Kvalifikační předpoklady ve smyslu znění § 2b odst. 1 písm. g) zákona uchazeč prokáže v rámci podávání nabídky čestným prohlášením statutárního zástupce uchazeče. Tyto doklady budou součástí nabídky. 3.2. Další předpoklady k plnění veřejné zakázky prokáže uchazeč: a) údaji o obdobných zakázkách uchazeče v posledních třech letech s uvedením objednavatele, místa, doby plnění a celkového finančního objemu stavby (doloženo referenčními listy vystavenými objednavateli všech uchazečem uváděných zakázek), b) údaji o technickém a materiálním vybavení uchazeče k plnění veřejné zakázky, c) údaji o obchodním obratu dosaženém v jednotlivých rocích posledních tří let, d) údaji o průměrném přepočteném počtu zaměstnanců uchazeče, e) jmenovitým výčtem jednotlivých členů navrženého týmu k plnění této veřejné zakázky s uvedením hierarchie v tomto týmu, prokázáním odborné způsobilosti jednotlivých členů týmu a osobních referencí z projektů, na kterých se jednotliví členové podíleli, a doložením jejich profesních životopisů, f) úředně ověřenou kopií pojistné smlouvy na pojištění podnikatelských rizik, g) úředně ověřenými kopiemi dokladu o autorizaci k výkonu jednotlivých odborných profesí nutných pro plnění této veřejné zakázky pracovníků uchazeče předpokládaných k výkonu předmětu plnění, h) čestným prohlášením uchazeče o držení rozhlasových přijímačů a bezdlužnosti (vyplnění formuláře, který je součástí zadávací dokumentace). 3.3. Předkládá-li nabídku více osob společně, pak kvalifikaci výše uvedeným způsobem prokážou všechny tyto osoby. Osoby předkládající nabídku společně doloží rovněž jako součást společné nabídky originál nebo úředně ověřenou kopii listiny, ze které bude patrno právní postavení jednotlivých subjektů vůči sobě navzájem i vůči zadavateli, a to v době průběhu obchodní veřejné soutěže i v rámci případného plnění předmětu veřejné zakázky. Uchazeč v nabídce uvede adresu pro písemný styk v průběhu obchodní veřejné soutěže. Nebude-li na této adrese doporučená zásilka uchazečem převzata, bude přesto považována za doručenou. 3.4. Originály nebo úředně ověřené kopie dokladů předloží uchazeč v jednom výrazně označeném originálním vyhotovení nabídky. V ostatních vyhotoveních nabídky postačí fotokopie úředně ověřených dokladů nebo jejich originálů. Při posuzování nabídky bude rozhodující originální vyhotovení. 4. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude provedeno v souladu s níže uvedenými kritérii hodnocení: - výše nabídkové ceny ve složení dle zadávací dokumentace - váha 40 % - obsah údajů ve smyslu bodu 3.2. písm. a), b), c), d) a f) soutěžních podmínek - váha 30 % - obsah údajů ve smyslu bodu 3.2. písm. e) soutěžních podmínek- váha 20 % - obsah a rozsah garancí, záruk a sankcí za dodržení smluvních podmínek- váha 10 % 5. Způsob zpracování nabídkové ceny a platební podmínky: Nabídková cena bude vycházet z předpokládaných investičních nákladů stavby bez DPH 480 mil. Kč. Uchazeč v nabídce podrobně doloží způsob výpočtu nabídkové ceny. Nabídková cena bude uvedena v korunách českých bez DPH, DPH a cena včetně DPH jako celková za zajištění celého předmětu plnění této veřejné zakázky. Každý uchazeč doplní tab. č. 1 - Hodinové zúčtovací sazby, které jsou součástí zadávací dokumentace. Cena bude uvedena jako nejvýše přípustná a bude zahrnovat veškeré práce, dodávky a náklady nezbytné v rámci plnění této veřejné zakázky včetně veškerých rizik, inflačních vlivů a provozních nákladů. Tato cena bude překročitelná pouze na základě dohody obou smluvních stran, a to v případě vývoje míry inflace vyjádřené odchylkou indexů spotřebitelských cen a služeb zveřejňovaných Českým statistickým úřadem pro oblast předmětu plnění veřejné zakázky k 31. 12. příslušného roku proti stavu v době podání nabídky o více než 10 %. Zadavatel nebude poskytovat zálohy. Fakturační období je jeden měsíc. Faktury budou vystavovány na základě odsouhlaseného platebního kalendáře s přímou vazbou na postup realizace stavby. Splatnost faktur bude 21 dnů od doručení faktury zadavateli. 6. Soutěžní lhůta, termín a místo otevírání obálek: Soutěžní lhůta, ve které lze podávat nabídky, končí dne 30. 6. 2003 v 10.00 hodin. Otevírání obálek s nabídkami proběhne dne 30. 6. 2003 od 10.00 hodin v malé zasedací místnosti na adrese organizátora soutěže Tercier, spol. s r.o., Radlická 61, Praha 5. 7. Jistota: K zajištění svých povinností vyplývajících z účasti v obchodní veřejné soutěži poskytne uchazeč jistotu ve výši 450.000,- Kč formou odpovídající znění § 24 zákona. Číslo účtu zadavatele u Raiffeisenbank, a.s., č. ú: 1001040797/5500, VS je IČO zájemce. Jistota poskytnutá složením peněžité částky se považuje za složenou okamžikem připsání na uvedený účet. Doklad o poskytnutí jistoty v případě použití formy bankovní záruky doloží uchazeč v originále jako součást nabídky. Platnost a účinnost poskytnuté jistoty bude minimálně o 90 dnů delší, než je těmito podmínkami soutěže stanovená zadávací lhůta. U dokladu, který není v českém jazyce, musí být přiložen autorizovaný překlad. 8. Zadávací lhůta: Je stanovena na 90 dní. 9. Způsob podávání nabídek: Podle § 9 zákona s označením «Veřejná zakázka č. 36/03», doporučeně poštou v uzavřené obálce na adresu Tercier, spol. s r.o., Radlická 61, 150 00 Praha 5, nebo osobně na stejné adrese v pracovní dny v době od 8.00 do 12.00 hod. Poslední den soutěžní lhůty, tj. dne 30. 6. 2003, se nabídky doručené osobně přijímají pouze v době od 8.00 do 10.00 hodin v místě otevírání obálek s nabídkami. 10. Adresa, kde je možno obdržet zadávací dokumentaci: Zadávací dokumentace bude poskytována na základě písemné objednávky převzaté organizátorem soutěže nejpozději do 12.00 hodin dne 28. 5. 2003. Nesplnění této podmínky je důvodem k nevydání zadávací dokumentace. Zadávací dokumentace bude vydávána ve dnech 2. 6. 2003 a 3. 6. 2003 v době od 9.00 do 12.00 hodin na adrese organizátora soutěže pověřené osobě zájemce, která se prokáže písemným prohlášením statutárního zástupce zájemce. Prohlášení bude obsahovat identifikační údaje zájemce, kopii výpisu z obchodního rejstříku zájemce (je-li v něm zapsán) a jméno, příjmení, číslo průkazu totožnosti osoby pověřené k převzetí zadávací dokumentace. Při převzetí zadávací dokumentace zaplatí zájemce v hotovosti poplatek ve výši 180,- Kč za použití reprodukční techniky. 11. Informační schůzka pro zástupce řádně přihlášených zájemců proběhne dne 9. 6. 2003. Dotazy k vyjasnění zadání zakázky důležité pro zpracování nabídky sdělí uchazeč osobě pověřené zadavatelskými činnostmi písemně či faxem do 5. 6. 2003, otázky budou zodpovězeny ústně všem přítomným uchazečům. Součástí informační schůzky bude i prohlídka místa plnění této veřejné zakázky. Sraz účastníků, kteří se prokážou písemným zmocněním statutárního zástupce zájemce, bude v 10.00 hod. ve vestibulu Českého rozhlasu, Vinohradská 12, Praha 2. 12. Zadavatel nepřipouští variantní řešení, nepřipouští ani dílčí plnění předmětu veřejné zakázky. Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout předložené nabídky, změnit či doplnit vyhlášené podmínky soutěže a zadávací dokumentace, popřípadě soutěž zrušit. Dále si zadavatel vyhrazuje právo ověřovat si údaje obsažené v nabídce uchazeče a vyjadřovat se k uzavírání smluv vybraného uchazeče s případnými jednotlivými subdodavateli. Hodnoceny budou pouze nabídky splňující všechny body soutěžních podmínek a zadávací dokumentace. Zadavatel omezuje účast v obchodní veřejné soutěži pouze na tuzemské uchazeče. 13. Identifikační údaje zadavatele: Český rozhlas se sídlem Vinohradská 12, 120 99 Praha 2, IČO: 45245053, pověřil výkonem zadavatelských činností podle § 69 zákona společnost Tercier, spol. s r.o., Radlická 61, 150 00 Praha 5, IČO: 61063207, tel.: +420 251119223-5, fax: +420 251556722, e-mail: tercier@telecom.cz. 171415-20/03