Portál veřejné správy

Zápis 171515-20/03

Obchodní jménoČEZ, a. s.
RubrikaVeřejná soutěž
Publikováno21. 05. 2003
Značka OV171515-20/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s. C-1 ČEZ, a. s. se sídlem Praha 4, Duhová 2/1444, IČ 45274649, zapsán v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze oddíl B., vložka 1581, zastoupený výkonným ředitelem pro finance a správu Ing. Davidem Svojitkou a ředitelem sekce správa majetku, obchod a služby Ing. Jaroslavem Langem v y h l a š u j e podle § 4 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek ve znění pozdějších předpisů (dále jen «zákon») OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ dále jen «OVS» 220 OSOBNÍCH AUTOMOBILů PODMÍNKY SOUTĚŽE 1. Vymezení plnění veřejné zakázky Plněním obchodní veřejné soutěže je dodávka 220 ks osobních automobilů včetně zajištění servisu a plánované údržby. Osobní automobily (dále jen vozidla) musí být jedné tovární značky nebo jednoho koncernu, holdingu (§ 66a odst. 7 obchodního zákoníku) či obdobné formy řízení, je-li zájemce jeho členem. Technické parametry, vlastnosti a výbava vozidel, rozdělených do třech kategorií, jsou stanoveny v zadávací dokumentaci. Nabízená vozidla musí mít nejméně stanovené technické parametry, vlastnosti a výbavu. Nabídnutí vozidla s lepším parametrem, lepší vlastností nebo širší výbavou ve kterékoliv kategorii bude pokládáno pouze za splnění požadovaných parametrů, vlastností nebo výbavy. Na vozidla musí být poskytnuta záruka nejméně v délce 2 let od převzetí vozidla zadavatelem. Záruka nesmí být omezena počtem ujetých kilometrů. Všechna vozidla, která budou nabídnuta k plnění veřejné zakázky, se musí shodovat s typem, jehož technická způsobilost byla schválena k provozu na pozemních komunikacích v ČR. Uchazeč zajistí všechny stanovené i doporučené servisní úkony a opravy vozidel v rozsahu, jak je stanoveno v zadávací dokumentaci. Pokud nabízená vozidla nesplní všechny požadované technické parametry, vlastnosti a výbavu, bude nabídka vyřazena z dalšího posuzování a hodnocení a příslušný uchazeč bude ze soutěže vyloučen. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky Plnění bude provedeno postupně po dobu dvou let od podpisu smlouvy. Plánované počty vozidel v jednotlivých letech jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. Předání a převzetí vozidel bude prováděno v garážích zadavatele ČEZ, a. s., autoprovoz, U Plynárny 18, Praha 4-Michle. 3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů Uchazeč musí v nabídce prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b včetně odstavce 2 a 3, způsobem podle § 2c zákona, v plném rozsahu, včetně čestného prohlášení ke splnění kvalifikačního předpokladu uvedeného v ustanovení § 2b, odst. 1 písm. g. V případě, že uchazeč nemá oprávnění k podnikání vztahující se na celý rozsah veřejné zakázky a předpokládá splnění veřejné zakázky s pomocí jiných osob, doloží v nabídce splnění kvalifikačních předpokladů i těchto osob ve výše uvedeném rozsahu. 4. Způsob hodnocení Hodnocení předložených nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek v souladu s těmito kritérii: a) Výše nabídkové ceny všech 220 ks vozidel (bez DPH) s přepočtem bodového hodnocení koeficientem 0,7. b) Náklady na provoz a údržbu všech 220 ks vozidel při ujetí 150 000 km (včetně) s přepočtem bodového hodnocení koeficientem 0,2. Postup stanovení nákladů na provoz a údržbu všech 220 ks vozidel při ujetí 150 000 km (včetně) na základě kalkulace nákladů na provoz a údržbu jednoho vozidla v cenách platných v den podání nabídky je stanoven v zadávací dokumentaci. c) Délka záruční lhůty poskytnuté na celé vozidlo s přepočtem bodového hodnocení koeficientem 0,1. Postup stanovení délky záruční lhůty poskytnuté na celé vozidlo, propočtené pro všechna vozidla, je stanoven v zadávací dokumentaci. Hodnocení nabídky bude provedeno stanovením pořadí nabídek v jednotlivých kritériích výpočtem bodové hodnoty splnění kritéria tak, že nejvýhodnější nabídnuté hodnotě kritéria bude přiřazeno 100 bodů, ostatním nabídkám pak nižší počet bodů, odpovídající poměru hodnoty kritéria hodnocené nabídky a nejvýhodnější nabídnuté hodnoty kritéria. Takto vypočtené bodové hodnoty kritérií budou upraveny koeficientem příslušného kritéria. Celkové bodové hodnocení nabídky bude provedeno součtem bodů všech kritérií. Jako nejvhodnější bude vyhodnocena nabídka s nejvyšším počtem bodů. V případě rovnosti bodů bude rozhodující nižší nabídková cena všech 220 ks vozidel (bez DPH). Nedodržení postupu pro stanovení hodnot jednotlivých kritérií v nabídce bude posuzováno jako nesplnění podmínek OVS a příslušný uchazeč bude ze soutěže vyloučen. 5. Způsob zpracování nabídkové ceny Nabídková cena bude CENA VŠECH 220 KS VOZIDEL bez DPH, v Kč. Postup stanovení nabídkové ceny všech 220 ks vozidel (bez DPH) na základě kalkulace ceny jednoho vozidla je uveden v zadávací dokumentaci. Nedodržení stanoveného postupu nebo formy stanovení nabídkové ceny bude posuzováno jako nesplnění podmínek OVS a příslušný uchazeč bude ze soutěže vyloučen. Tato nabídková cena bude konečná a nepřekročitelná, platná po celou dobu plnění veřejné zakázky a bude obsahovat veškeré náklady s plněním veřejné zakázky související, jako je clo, doprava do místa plnění, předání a převzetí. 6. Platební podmínky Podkladem pro zaplacení sjednané ceny je faktura, která bude splňovat náležitosti uvedené v § 13a obchodního zákoníku, náležitosti daňového dokladu dle § 12 zákona č. 588/1992 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, a náležitosti účetního dokladu. Platební podmínky jsou podrobněji rozvedeny v zadávací dokumentaci. 7. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami Soutěžní lhůta počíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami, které se uskuteční dne 2. 7. 2003 od 10.00 hod. v konferenčním sále v 6. nadzemním podlaží sídla zadavatele, Praha 4-Michle, Duhová 2/1444. 8. Zadávací lhůta Zadávací lhůta je stanovena 90 dnů. 9. Obchodní firma, sídlo, telefon a fax zadavatele ČEZ, a. s., Praha 4, Duhová 2/1444, PSČ 140 53 Kontaktní osobou zadavatele je Ing. Antonín Štěpánek, vedoucí oddělení hmotné dodávky a sklady, tel. 271 132 267, fax 271 132 032, e-mail: stepaa1.hsp@mail.cez.cz Dotaz, týkající se vyjasnění podmínek OVS, učiněný telefonicky, faxem nebo elektronickou poštou musí být do tří dnů potvrzen písemně. Dotazy musí být písemně doručeny na kontaktní osobu nejpozději do sedmi dnů před uplynutím soutěžní lhůty. Na později doručené dotazy nebude odpovězeno. 10. Místo pro podání nabídek Nabídky mohou zájemci podat: osobně (nebo kurýrní službou) v pracovní dny, v době od 7.30 do 11.30 hod. a od 12.00 do 15.00 hod., v den otvírání obálek pouze v době od 7.30 do 10.00 hod., do podatelny v sídle zadavatele - ČEZ, a. s., Duhová 2/1444, Praha 4-Michle, poštou, doporučeně na adresu ČEZ, a. s., Duhová 2/1444, Praha 4, PSČ 140 53. Nabídky musí být doručeny zadavateli nejpozději dne 2. 7. 2003 do 10.00 hod. Nabídka musí být podána způsobem, jak je uveden v ustanovení § 9 zákona, doručena v uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky a opatřené na uzavření razítkem, popřípadě podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li právnickou osobou. Přední stranu obálky je doporučeno zřetelně označit nápisem: NEOTVÍRAT do 2. 7. 2003 do 10.00 hod. Obchodní veřejná soutěž 220 OSOBNÍCH AUTOMOBILů s uvedením obchodní firmy a adresy zájemce. 11. Požadavek na poskytnutí jistoty Zadavatel požaduje poskytnout jistotu ve výši 2,5 mil. Kč (dva miliony pět set tisíc korun českých), jednou z forem a za podmínek jak uvedeny v ustanovení § 24 zákona. Jistotu lze složit na účet zadavatele, č. 275868000227/0100, vedený u Komerční banky, Václavské nám. 42, 114 07 Praha 1. Pro jednoznačnou identifikaci musí být uveden variabil. symbol 35201 a jako specif. symbol uvedeno IČ uchazeče. Prokázání poskytnutí požadované jistoty písemným potvrzením banky o bankovní záruce nebo výpisem z účtu uchazeče o složení peněžní částky na uvedený účet zadavatele musí být součástí nabídky. Poskytnutí jistoty v rozporu s § 24 zákona nebo složení peněžní částky na jiný účet než výše uvedený má za následek vyloučení uchazeče z další účasti na OVS. 12. Další podmínky soutěže Omezení soutěže na tuzemské osoby Soutěž je omezena na tuzemské právnické a fyzické osoby (dále jen osoby). Vyžádání zadávací dokumentace Zájemci si mohou vyžádat a následně převzít zadávací dokumentaci dne 4. 6. 2003 v době od 9.00 do 16.00 hod. v konferenčním sále v 6. nadzemním podlaží sídla zadavatele, Praha 4-Michle, Duhová 2/1444. Zadávací dokumentace bude zájemci vydána po předložení písemného vyžádání, podepsaného osobou oprávněnou za zájemce jednat, ve kterém bude uvedena obchodní firma, přesná adresa zájemce, adresa a jméno osoby, na kterou má být zasílána korespondence týkající se OVS, telefon, fax, e-mail adresa. Požadavky na prokázání dalších předpokladů k plnění veřejné zakázky V nabídce budou předloženy originály nebo úředně ověřené kopie platné certifikace ISO 9001, které musí být vystaveny na výrobní závod, ze kterého budou realizovány dodávky vozidel pro plnění veřejné zakázky. V případě, že v zemi zahraničního výrobce je používán certifikát kvality jiný než ISO, musí tento certifikát plně nahrazovat certifikaci ISO, splnění musí být doloženo prohlášením uchazeče. V nabídce budou uvedena odborná, autorizovaná, oprávněná, servisní pracoviště pro plnění veřejné zakázky. Nabídka musí být předložena jednou osobou, způsobilou pro plnění vymezené veřejné zakázky, která bude nést veškerou odpovědnost za její plnění. Požadavek na formální úpravu, strukturu a obsah nabídky Nabídka musí být zpracována ve třech výtiscích, v českém jazyce, předložené cizojazyčné texty musí být doplněny úředně ověřeným českým překladem. Originál nabídky, který bude obsahovat originální dokumenty nebo jejich ověřené kopie, bude označen «Výtisk číslo 1 - originál». Další výtisky nabídky (číslo 2 a 3) budou označeny jako kopie. Jednotlivé výtisky nabídky budou nerozebíratelně prošity (svázány se zapečetěním, které bude opatřeno razítkem uchazeče). Všechny listy v každém výtisku musí být očíslovány nepřerušenou číselnou řadou. Řazení dokumentů v nabídce je podrobně stanoveno v zadávací dokumentaci. K nabídce budou volně přiloženy, nebudou prošity spolu s ostatními dokumenty: - Originál dokladu o složení jistoty. - Návrh kupní smlouvy na předmět veřejné zakázky ve čtyřech vyhotoveních bude podepsán oprávněnými osobami uchazeče a všechny strany budou uchazečem parafovány. Závazný obsah návrhu kupní smlouvy Součástí zadávací dokumentace je «Závazný obsah návrhu kupní smlouvy», který jako celek i jeho jednotlivá ustanovení jsou dalšími podmínkami plnění veřejné zakázky. Návrh kupní smlouvy předložený uchazečem v nabídce musí být v souladu se «Závazným obsahem návrhu kupní smlouvy» s doplněním všech požadovaných údajů. V případě předložení jiného návrhu smlouvy, nebo bude-li znění návrhu kupní smlouvy předložené uchazečem v nabídce v rozporu se «Závazným obsahem návrhu kupní smlouvy», jak je uveden v zadávací dokumentaci, bude toto posuzováno jako nesplnění podmínek OVS a příslušný uchazeč bude ze soutěže vyloučen. Požadavky na rozdělení veřejné zakázky na dílčí plnění Plnění bude prováděno postupně na základě písemné výzvy zadavatele k dodání zadavatelem požadovaného počtu vozidel, toto dílčí plnění musí být splněno vždy nejpozději do padesáti kalendářních dnů ode dne doručení výzvy k dílčímu plnění. Náhrada nákladů spojených s účastí v soutěži Uchazečům nenáleží náhrada žádných nákladů spojených s účastí v OVS, a to i v případě, že zadavatel OVS zruší. Záloha na plnění zakázky Zálohu na plnění zakázky zadavatel neposkytuje. Předvedení nabízených vozidel Uchazeč, jehož nabídka bude vybrána jako nejvhodnější, nebo uchazeč vyzvaný k podpisu smlouvy, připraví do patnácti kalendářních dnů od doručení oznámení rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky, nebo od výzvy k podpisu smlouvy jedno vozidlo každé kategorie k předvedení a odzkoušení zadavatelem. Předvedení bude v místě sídla zadavatele. Součástí předvedení vozidel bude i předložení dokladů potvrzujících údaje o spotřebě pohonných hmot vozidla, výkonech, materiálech a hmotách, jak předepsány při servisních prohlídkách dle servisní knížky. Dále budou uchazečem předloženy doklady o zajištění servisních pracovišť a výpočet průměrných cen servisních a opravárenských prací. Servis a opravy vozidel Uchazeč zajistí pro vozidla všechny výrobcem stanovené i doporučené servisní a opravárenské úkony, servisní prohlídky a práce, při nich prováděné do ujetí 150 000 km, dále všechny opravy včetně oprav po nehodě, jak podrobněji uvedeno v zadávací dokumentaci. Předávání vozidel k servisním úkonům, prohlídkám a do opravy bude prováděno v místě organizačních jednotek zadavatele, Dětmarovice, Dukovany, Hodonín, Chvaletice, Ledvice, Mělník, Počerady, Poříčí, Praha, Prunéřov, Štěchovice, Temelín, Tisová, Tušimice, kde budou vozidla užívána.V případě odtahu vozidla bude převzetí vozidla provedeno na místě zahájení odtahu vozidla. Předpokládané počty vozidel v organizačních jednotkách jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. Variantní řešení Možnost variantního řešení je vyloučena. Musí být nabídnuta vozidla všech kategorií. Pro každou kategorii může být nabídnuto pouze jedno vozidlo. 13. Práva zadavatele Zadavatel si vyhrazuje právo - změnit podmínky soutěže, - nevybrat žádnou nabídku, - odmítnout všechny podané nabídky, - zrušit zadání veřejné zakázky bez udání důvodu, - nevracet uchazečům podané nabídky, nabídky se stávají vlastnictvím zadavatele. V Praze dne 12. 5. 2003 Ing. David Svojitka Ing. Jaroslav Lang výkonný ředitel ředitel sekce správa majetku pro finance a správu obchod a služby 171515-20/03