VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Centrum pro regionální rozvoj
A-3
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ NA DODÁVKU PRACÍ
CZ 01.12. 03 01
Železnorudsko - Zkvalitnění dopravní infrastruktury
1. Referenční číslo
170327-18/03
2. Řízení
Místní veřejná soutěž (Dílo).
3. Program
2001 Phare CBC CZ 01.12 Česká republika-Německo.
4. Financování
Rozpočtová položka: B7 - 0310B00.
5. Zadavatel
Centrum pro regionální rozvoj, Vinohradská 64, 120 00 Praha.
SPECIFIKACE SMLOUVY
6. Popis smlouvy
Projekt zahrnuje rekonstrukci výpravní budovy železniční stanice
Železná Ruda-město (obestavěný prostor 2583 m3) včetně nových
přípojek vody, kanalizace a plynu, výstavba nového standardního
nástupiště, zabezpečení dvou úrovňových železničních přejezdů,
položení dálkového kombinovaného kabelu v délce 7,5 km a
rekonstrukce železničních výhybek.
7. Počet položek a jejich názvy
Jedna samostatná smlouva
PODMÍNKY ÚČASTI
8. Vhodnost a pravidlo původu
Zúčastnit se mohou za rovných podmínek všechny fyzické či právnické
osoby [účastnící se buď jako jednotlivci, nebo ve sdružení
(konsorciu) uchazečů] z členských států a ze států a území regionů,
kterých se program týká a/nebo které jsou oprávněny nařízením nebo
jiným specifickým instrumentem uplatnitelným na program, v jehož
rámci je smlouva financována (viz též bod 21 níže). Veškeré zboží
zajišťované pro tuto smlouvu musí pocházet z těchto zemí.
9. Důvody pro vyloučení
Uchazeči musí poskytnout prohlášení, že se nenacházejí v postaveních
uvedených v § 2.3 Příručky s pokyny pro smlouvy k externím vztahům
(která je k dispozici na následující internetové adrese:
http://europa.eu.int/comm/europeaid/home_en.htm).
10. Počet uchazečů
Uchazeči (včetně firem z téže právnické skupiny, jiných členů téhož
konsorcia a subdodavatelů) mohou podat pro danou smlouvu pouze jednu
nabídku. Nabídky na části položek nebudou brány v úvahu. Kterýkoli
uchazeč může ve své nabídce uvést, že by mohl nabídnout slevu v
případě, že bude jeho nabídka přijata, pro více než jednu položku.
Uchazeči smějí podávat nabídku na alternativní řešení vedle své
nabídky na práce požadované v zadávací dokumentaci.
11. Poskytnutí jistoty
Uchazeči musí při předložení své nabídky poskytnout jistotu ve výši
45 000,00 EUR. Tato jistota bude uvolněna uchazečům, kteří
nepostoupili do užšího výběru, jakmile bude průběh soutěže ukončen,
a úspěšnému uchazeči (úspěšným uchazečům) po podpisu smlouvy všemi
stranami.
12. Záruka plnění
Uchazeč, který postoupil do užšího výběru, bude požádán, aby poskytl
záruku plnění ve výši 10 % smluvní hodnoty v EUR při podpisu
smlouvy. Tato záruka musí být dodána do 28 dnů ode dne, kdy uchazeč
obdrží smlouvu podepsanou Zadavatelem. Pokud vybraný uchazeč
neposkytne takovou záruku ve stanovené lhůtě, smlouva se stává
neplatnou a může být vyhotovena nová smlouva a zaslána uchazeči,
jenž předložil druhou nejnižší vyhovující nabídku.
13. Informativní schůzka, resp. prohlídka na místě
Nepovinná informativní schůzka nebo prohlídka na místě se bude konat
dne 13. 6. 2003 v 10.00 hod. v budově železniční stanice Železná
Ruda (Alžbětín), Česká republika.
14. Zadávací lhůta
Nabídky musí zůstat v platnosti po dobu 90 dnů od konečného termínu
pro předkládání nabídek.
15. Maximální doba dodání
Doba provádění Díla bude 20 měsíců po podpisu smlouvy všemi
stranami.
KRITÉRIA PRO VÝBĚR A PŘIDĚLENÍ ZAKÁZKY
16. Kritéria pro výběr
1. Je zapsanou firmou nebo fyzickou osobou schopnou provést stanovené
práce.
2. V případě společného podniku nejméně jeden člen musí splňovat
stejné požadavky, jak je uvedeno níže.
3. Průměrný roční obrat během minulých 3 let musí být nejméně 5,0
mil. EUR nebo ekvivalent v národní měně.
4. Pokud je jediným Účastníkem (tj. může mít subdodavatele, ale není
pro účely nabídkového řízení partnerem ve společném
podniku/konsorciu), musí mít schopnost provést nejméně 70 %
smluvních prací svými vlastními prostředky, které jsou definovány v
tom smyslu, že musí mít zařízení, materiály, lidské a finanční
zdroje potřebné k tomu, aby mohl provést tento podíl Smlouvy.
5. Pokud je jediným Účastníkem, musí mít rovněž přístup k úvěrovým a
jiným finančním zdrojům odpovídajícím zajištěním potřebného toku
hotovosti během trvání Smlouvy. Částka úvěru by v každém případě
měla být vyšší než 200.000 EUR nebo ekvivalent v národní měně.
6. Pokud je vedoucím partnerem ve společném podniku/konsorciu, musí
mít schopnost provést nejméně 50 % smluvních prací svými vlastními
prostředky, které jsou definovány stejně jako v odstavci 4 výše.
7. Pokud je partnerem ve společném podniku/konsorciu (tj. není
vedoucím partnerem), provede nejméně 10 % smluvních prací svými
vlastními prostředky, které jsou definovány stejně jako v odstavci 4
výše.
8. Uskutečnil nejméně 1 projekt ve stejné povaze/částce/složitosti
srovnatelných s pracemi v nabídkovém řízení během minulých 5 let. V
případě společného podniku/konsorcia toto kritérium musí splnit
alespoň jeden člen konsorcia. Zadavatel si vyhrazuje právo požádat o
kopie příslušných osvědčení o konečném převzetí podepsaných
vedoucími projektu/Zadavatelem v příslušných projektech.
9. Jeho hlavní stavbyvedoucí mají nejméně 10 let, stavbyvedoucí a
hlavní mistr nejméně 5 let příslušných zkušeností a prokázanou
kvalifikaci příslušnou k pracím povahy podobné tomuto projektu.
17. Kritéria pro přidělení
Výběrová komise vybere uchazeče, který splnil všechna
administrativní a technická kritéria a nabídl nejnižší cenu.
VYHLÁŠENÍ SOUTĚŽE
18. Jak získat zadávací dokumentaci
Zadávací dokumentace je k dispozici na Českých drahách a.s.,
Stavební správa Plzeň, Purkyňova 22, 306 02 Plzeň, Česká republika,
kontaktní osoba Zdeňka Zamrazilová, tel.: +420 377 014 144, Ing.
Petr Kalián, tel.: +420 605 164 707, v pracovních dnech od 8.00 do
12.00 místního času po zaplacení 40.000 Kč nebo ekvivalentem v EUR
dle oficiálního směnného kurzu vydaného ČNB v den uveřejnění
inzerátu. Zadávací dokumentace je k nahlédnutí v prostorách Českých
drah a.s., Stavební správa Plzeň, Purkyňova 22, 306 02 Plzeň. Platba
bude provedena v hotovosti v CZK nebo bankovním převodem na výše
uvedenou adresu v CZK nebo EUR na bankovní účet č.: 96502311/0100
(KB Plzeň). Nabídková dokumentace bude k dispozici uchazečům 3
pracovní dny po zaplacení částky za dokumentaci.
Nabídky musí být předloženy na standardním formuláři pro nabídky,
který je součástí zadávací dokumentace, jejíž formát a pokyny musí
být přesně dodrženy.
Budou-li uchazeči mít otázky týkající se této nabídky, zašlou je
písemně na adresu Českých drah a.s., Stavební správa Plzeň,
Purkyňova 22, 306 02 Plzeň, Česká republika (s uvedením referenčního
čísla uvedeného v bodě 1 nejméně 21 dnů před konečným termínem pro
předkládání nabídek uvedeným v bodě 19. Zadavatel musí odpovědět na
všechny otázky uchazečů nejpozději 11 dnů před uzávěrkou pro
podávání nabídek.
19. Zadávací lhůta
Dne 15. 7. 2003 ve 13.00 středoevropského času
Nabídka obdržená po této uzávěrce nebude vzata v úvahu.
20. Otevírání obálek s nabídkami
Dne 15. 7. 2003 v 13.00 středoevropského času v budově Českých drah
a.s., Stavební správa Plzeň, Purkyňova 22, 306 02 Plzeň, Česká
republika.
21. Právní základ
Program je řízen Nařízením Rady EC č. 3906/89 v jeho aktualizované
verzi.
WORKS PROCUREMENT NOTICE
CZ 0112. 03 01
Železná Ruda District-Improvement of Transport Infrastructure
1. Publication reference
170327-18/03
2. Procedure
Local Open Tender (Works).
3. Programme
2001 Phare CBC 0112 Czech Republic-Germany.
4. Financing
Budget Line: B7 - 0310B00.
5. Contracting authority
Centre for Regional Development, Vinohradská 46, 120 00 Praha 2.
CONTRACT SPECIFICATION
6. Contract description
The project includes reconstruction of dispatch building of built-up
space 2.583 m3, construction of sewage, water and gas connections,
installation of automatic railway controls and two crossings,
installation of control cable in the length of 7,5 km and
refurbishment of railway joints.
7. Number and titles of Lots
One single Contract.
CONDITIONS OF PARTICIPATION
8. Eligibility and rule of origin
Participation is open on equal terms to all natural and legal
persons [participating either individually or in a grouping
(consortium) of tenderers] of the Member States and the countries
and territories of the regions covered and/or authorised by the
Regulation or other specific instruments applicable to the programme
under which the contract is financed (see also item 21 below). All
goods provided for this contract must originate in these countries.
9. Grounds for exclusion
Tenderers must provide a declaration that they are not in any of the
situations listed in Section 2.3 of the Manual of Instructions for
External Relations contracts (available from the following Internet
address:
http://europa.eu.int/comm/europeaid/home_en.htm).
10. Number of tenders
Tenderers (including firms within the same legal group, other
members of the same consortium, and sub-contractors) may submit only
one tender. Tenders for parts of a Lot will not be considered. Any
tenderer may state in their tender that they would offer a discount
in the event that their tender is accepted for more than one Lot.
Tenderers may provide a tender for a variant solution in addition to
their tender for the works required in the tender dossier.
11. Tender guarantee
Tenderers must provide a tender guarantee of EURO 45.000 when
submitting their tender. This guarantee will be released to
unsuccessful tenderers once the tender procedure has been completed
and to the successful tenderer(s) upon signature of the contract by
all parties.
12. Performance guarantee
The successful tenderer will be requested to provide a performance
guarantee of 10% of the contract value in EUR when countersigning
the Contract. This must be delivered within 28 days after receipt by
the tenderer of the Contract signed by Contracting Authority. If the
selected tenderer fails to provide such a guarantee within this
period, the contract will be void and a new contract may be drawn up
and sent to the tenderer which has submitted the next lowest,
compliant tender.
13. Information meeting and/or site visit
An optional site visit will be held on June 13 2003 at 10.00 local
time at railway dispatch building Alžbětín, Železná Ruda.
14. Tender validity
Tenders must remain valid for a period of 90 days after the deadline
for submission of tenders.
15. Maximum delivery period
The Period of Performance of the Works shall be 20 months after the
signature of the Contract by all parties.
SELECTION AND AWARD CRITERIA
16. Selection criteria
1. He shall be a registered firm or natural person capable of
carrying out the specified Works.
2. In case of a joint-venture, all members together must reach the
minimum qualification as requested here below.
3. The average annual turnovers in the past 3 years shall be of at
least MEUR 5 or National currency equivalent.
4. If he is a sole Tenderer (i.e. he may have subcontractors, but he
is not a partner in a Joint Venture/Consortium for the purposes of
the Tender) he shall be able to carry out at least 70 % of the
Contract Works by his own means, defined as meaning that he must
have the equipment, materials, human and financial resources
necessary to enable him to carry out this percentage of the
Contract.
5. If he is a sole Tenderer he also must have access to credit and
other financial facilities adequate to assure the required cashflow
for the duration of the Contract. In any case the credit amount
should exceed EUR 200.000 or National currency equivalent.
6. If he is the Leading Partner in a Joint Venture/Consortium he
shall have the ability to carry out at least 50 % of the Contract
Works by his own means, as defined in Sub-Clause 4 above.
7. If he is another partner in a Joint Venture/Consortium (i.e. not
the Leading Partner) he shall be able to carry out at least 10 % of
the Contract Works by his own means, as defined in Sub Clause 4
above.
8. He shall have completed at least 1 project of the similar
nature/amount/complexity comparable to the tendered works over the
last 5 years. In case of Joint-venture /Consortium, this criterion
applies to one of the partner alone. The Contracting Authority
reserves the right to ask for copies of the respective certificates
of final reception signed by the project managers/Contracting
Authority of the concerned projects.
9. His proposed Contractor's Project Manager shall have at least 10
years and Site Manager and Main Foreman at least 5 years of adequate
experience and proven qualifications relevant to works of a similar
nature to this project.
17. Award criteria
The Evaluation Committee will select the Tenderer whose Tender has
been determined to meet administrative and technical criteria, and
has offered the lowest price.
TENDERING
18. How to obtain the tender dossier
The tender dossier is available from Czech Railways, Construction
Department Plzeň, Purkyňova 22, 306 02 Plzeň, Czech Republic,
contact persons Mrs. Zdeňka Zamrazilová, tel.:+420 377 014 144, and
Mr. Petr Kalián, tel.: +420 605 164 707, upon non-refundable payment
of 40 000,- CZK or equivalent in EUR at the exchange rate issued by
Czech National Bank on the date of Tender publication. The Tender
Documents is also available for inspection at the premises of Czech
Railways, Construction Department Plzeň.
Payments for the Tender Documents should be made by cash in CZK at
the above mentioned address or transferred in CZK or EUR to Account
No.: 96502311/0100 (KB Plzeň).
The Tender Documents may be collected by prospective Tenderers 3
working days after payment for them has been credited to the Account
detailed above.
Tenders must be submitted using the standard tender form included in
the tender dossier, whose format and instructions must be strictly
observed.
Tenderers with questions regarding this tender should send them in
writing to České dráhy, Construction Department Plzeň, Purkyňova 22,
306 02 Plzeň, Czech Republic (mentioning the Publication reference
shown in item 1) at least 21 days before the deadline for submission
of tenders given in item 19. The Contracting Authority must reply to
all tenderers' questions at least 11 days before the deadline for
submission of tenders.
19. Deadline for submission of tenders
On July 15 2003 at 13.00 local time.
Any tender received after this deadline will not be considered.
20. Tender opening session
On July 15 2003 at 13.00 local time at premises of Czech Railways,
Construction Department Plzeň, Purkyňova 22, 306 02 Plzeň, Czech
Republic.
21. Legal basis
Program as provided in the EC Council Regulation no. 3906/89 in its
amended version.
170327-18/03