Portál veřejné správy

Zápis 170327-18/03

Obchodní jménoCentrum pro regionální rozvoj
RubrikaVeřejná soutěž
Publikováno06. 05. 2003
Značka OV170327-18/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Centrum pro regionální rozvoj A-3 OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ NA DODÁVKU PRACÍ CZ 01.12. 03 01 Železnorudsko - Zkvalitnění dopravní infrastruktury 1. Referenční číslo 170327-18/03 2. Řízení Místní veřejná soutěž (Dílo). 3. Program 2001 Phare CBC CZ 01.12 Česká republika-Německo. 4. Financování Rozpočtová položka: B7 - 0310B00. 5. Zadavatel Centrum pro regionální rozvoj, Vinohradská 64, 120 00 Praha. SPECIFIKACE SMLOUVY 6. Popis smlouvy Projekt zahrnuje rekonstrukci výpravní budovy železniční stanice Železná Ruda-město (obestavěný prostor 2583 m3) včetně nových přípojek vody, kanalizace a plynu, výstavba nového standardního nástupiště, zabezpečení dvou úrovňových železničních přejezdů, položení dálkového kombinovaného kabelu v délce 7,5 km a rekonstrukce železničních výhybek. 7. Počet položek a jejich názvy Jedna samostatná smlouva PODMÍNKY ÚČASTI 8. Vhodnost a pravidlo původu Zúčastnit se mohou za rovných podmínek všechny fyzické či právnické osoby [účastnící se buď jako jednotlivci, nebo ve sdružení (konsorciu) uchazečů] z členských států a ze států a území regionů, kterých se program týká a/nebo které jsou oprávněny nařízením nebo jiným specifickým instrumentem uplatnitelným na program, v jehož rámci je smlouva financována (viz též bod 21 níže). Veškeré zboží zajišťované pro tuto smlouvu musí pocházet z těchto zemí. 9. Důvody pro vyloučení Uchazeči musí poskytnout prohlášení, že se nenacházejí v postaveních uvedených v § 2.3 Příručky s pokyny pro smlouvy k externím vztahům (která je k dispozici na následující internetové adrese: http://europa.eu.int/comm/europeaid/home_en.htm). 10. Počet uchazečů Uchazeči (včetně firem z téže právnické skupiny, jiných členů téhož konsorcia a subdodavatelů) mohou podat pro danou smlouvu pouze jednu nabídku. Nabídky na části položek nebudou brány v úvahu. Kterýkoli uchazeč může ve své nabídce uvést, že by mohl nabídnout slevu v případě, že bude jeho nabídka přijata, pro více než jednu položku. Uchazeči smějí podávat nabídku na alternativní řešení vedle své nabídky na práce požadované v zadávací dokumentaci. 11. Poskytnutí jistoty Uchazeči musí při předložení své nabídky poskytnout jistotu ve výši 45 000,00 EUR. Tato jistota bude uvolněna uchazečům, kteří nepostoupili do užšího výběru, jakmile bude průběh soutěže ukončen, a úspěšnému uchazeči (úspěšným uchazečům) po podpisu smlouvy všemi stranami. 12. Záruka plnění Uchazeč, který postoupil do užšího výběru, bude požádán, aby poskytl záruku plnění ve výši 10 % smluvní hodnoty v EUR při podpisu smlouvy. Tato záruka musí být dodána do 28 dnů ode dne, kdy uchazeč obdrží smlouvu podepsanou Zadavatelem. Pokud vybraný uchazeč neposkytne takovou záruku ve stanovené lhůtě, smlouva se stává neplatnou a může být vyhotovena nová smlouva a zaslána uchazeči, jenž předložil druhou nejnižší vyhovující nabídku. 13. Informativní schůzka, resp. prohlídka na místě Nepovinná informativní schůzka nebo prohlídka na místě se bude konat dne 13. 6. 2003 v 10.00 hod. v budově železniční stanice Železná Ruda (Alžbětín), Česká republika. 14. Zadávací lhůta Nabídky musí zůstat v platnosti po dobu 90 dnů od konečného termínu pro předkládání nabídek. 15. Maximální doba dodání Doba provádění Díla bude 20 měsíců po podpisu smlouvy všemi stranami. KRITÉRIA PRO VÝBĚR A PŘIDĚLENÍ ZAKÁZKY 16. Kritéria pro výběr 1. Je zapsanou firmou nebo fyzickou osobou schopnou provést stanovené práce. 2. V případě společného podniku nejméně jeden člen musí splňovat stejné požadavky, jak je uvedeno níže. 3. Průměrný roční obrat během minulých 3 let musí být nejméně 5,0 mil. EUR nebo ekvivalent v národní měně. 4. Pokud je jediným Účastníkem (tj. může mít subdodavatele, ale není pro účely nabídkového řízení partnerem ve společném podniku/konsorciu), musí mít schopnost provést nejméně 70 % smluvních prací svými vlastními prostředky, které jsou definovány v tom smyslu, že musí mít zařízení, materiály, lidské a finanční zdroje potřebné k tomu, aby mohl provést tento podíl Smlouvy. 5. Pokud je jediným Účastníkem, musí mít rovněž přístup k úvěrovým a jiným finančním zdrojům odpovídajícím zajištěním potřebného toku hotovosti během trvání Smlouvy. Částka úvěru by v každém případě měla být vyšší než 200.000 EUR nebo ekvivalent v národní měně. 6. Pokud je vedoucím partnerem ve společném podniku/konsorciu, musí mít schopnost provést nejméně 50 % smluvních prací svými vlastními prostředky, které jsou definovány stejně jako v odstavci 4 výše. 7. Pokud je partnerem ve společném podniku/konsorciu (tj. není vedoucím partnerem), provede nejméně 10 % smluvních prací svými vlastními prostředky, které jsou definovány stejně jako v odstavci 4 výše. 8. Uskutečnil nejméně 1 projekt ve stejné povaze/částce/složitosti srovnatelných s pracemi v nabídkovém řízení během minulých 5 let. V případě společného podniku/konsorcia toto kritérium musí splnit alespoň jeden člen konsorcia. Zadavatel si vyhrazuje právo požádat o kopie příslušných osvědčení o konečném převzetí podepsaných vedoucími projektu/Zadavatelem v příslušných projektech. 9. Jeho hlavní stavbyvedoucí mají nejméně 10 let, stavbyvedoucí a hlavní mistr nejméně 5 let příslušných zkušeností a prokázanou kvalifikaci příslušnou k pracím povahy podobné tomuto projektu. 17. Kritéria pro přidělení Výběrová komise vybere uchazeče, který splnil všechna administrativní a technická kritéria a nabídl nejnižší cenu. VYHLÁŠENÍ SOUTĚŽE 18. Jak získat zadávací dokumentaci Zadávací dokumentace je k dispozici na Českých drahách a.s., Stavební správa Plzeň, Purkyňova 22, 306 02 Plzeň, Česká republika, kontaktní osoba Zdeňka Zamrazilová, tel.: +420 377 014 144, Ing. Petr Kalián, tel.: +420 605 164 707, v pracovních dnech od 8.00 do 12.00 místního času po zaplacení 40.000 Kč nebo ekvivalentem v EUR dle oficiálního směnného kurzu vydaného ČNB v den uveřejnění inzerátu. Zadávací dokumentace je k nahlédnutí v prostorách Českých drah a.s., Stavební správa Plzeň, Purkyňova 22, 306 02 Plzeň. Platba bude provedena v hotovosti v CZK nebo bankovním převodem na výše uvedenou adresu v CZK nebo EUR na bankovní účet č.: 96502311/0100 (KB Plzeň). Nabídková dokumentace bude k dispozici uchazečům 3 pracovní dny po zaplacení částky za dokumentaci. Nabídky musí být předloženy na standardním formuláři pro nabídky, který je součástí zadávací dokumentace, jejíž formát a pokyny musí být přesně dodrženy. Budou-li uchazeči mít otázky týkající se této nabídky, zašlou je písemně na adresu Českých drah a.s., Stavební správa Plzeň, Purkyňova 22, 306 02 Plzeň, Česká republika (s uvedením referenčního čísla uvedeného v bodě 1 nejméně 21 dnů před konečným termínem pro předkládání nabídek uvedeným v bodě 19. Zadavatel musí odpovědět na všechny otázky uchazečů nejpozději 11 dnů před uzávěrkou pro podávání nabídek. 19. Zadávací lhůta Dne 15. 7. 2003 ve 13.00 středoevropského času Nabídka obdržená po této uzávěrce nebude vzata v úvahu. 20. Otevírání obálek s nabídkami Dne 15. 7. 2003 v 13.00 středoevropského času v budově Českých drah a.s., Stavební správa Plzeň, Purkyňova 22, 306 02 Plzeň, Česká republika. 21. Právní základ Program je řízen Nařízením Rady EC č. 3906/89 v jeho aktualizované verzi. WORKS PROCUREMENT NOTICE CZ 0112. 03 01 Železná Ruda District-Improvement of Transport Infrastructure 1. Publication reference 170327-18/03 2. Procedure Local Open Tender (Works). 3. Programme 2001 Phare CBC 0112 Czech Republic-Germany. 4. Financing Budget Line: B7 - 0310B00. 5. Contracting authority Centre for Regional Development, Vinohradská 46, 120 00 Praha 2. CONTRACT SPECIFICATION 6. Contract description The project includes reconstruction of dispatch building of built-up space 2.583 m3, construction of sewage, water and gas connections, installation of automatic railway controls and two crossings, installation of control cable in the length of 7,5 km and refurbishment of railway joints. 7. Number and titles of Lots One single Contract. CONDITIONS OF PARTICIPATION 8. Eligibility and rule of origin Participation is open on equal terms to all natural and legal persons [participating either individually or in a grouping (consortium) of tenderers] of the Member States and the countries and territories of the regions covered and/or authorised by the Regulation or other specific instruments applicable to the programme under which the contract is financed (see also item 21 below). All goods provided for this contract must originate in these countries. 9. Grounds for exclusion Tenderers must provide a declaration that they are not in any of the situations listed in Section 2.3 of the Manual of Instructions for External Relations contracts (available from the following Internet address: http://europa.eu.int/comm/europeaid/home_en.htm). 10. Number of tenders Tenderers (including firms within the same legal group, other members of the same consortium, and sub-contractors) may submit only one tender. Tenders for parts of a Lot will not be considered. Any tenderer may state in their tender that they would offer a discount in the event that their tender is accepted for more than one Lot. Tenderers may provide a tender for a variant solution in addition to their tender for the works required in the tender dossier. 11. Tender guarantee Tenderers must provide a tender guarantee of EURO 45.000 when submitting their tender. This guarantee will be released to unsuccessful tenderers once the tender procedure has been completed and to the successful tenderer(s) upon signature of the contract by all parties. 12. Performance guarantee The successful tenderer will be requested to provide a performance guarantee of 10% of the contract value in EUR when countersigning the Contract. This must be delivered within 28 days after receipt by the tenderer of the Contract signed by Contracting Authority. If the selected tenderer fails to provide such a guarantee within this period, the contract will be void and a new contract may be drawn up and sent to the tenderer which has submitted the next lowest, compliant tender. 13. Information meeting and/or site visit An optional site visit will be held on June 13 2003 at 10.00 local time at railway dispatch building Alžbětín, Železná Ruda. 14. Tender validity Tenders must remain valid for a period of 90 days after the deadline for submission of tenders. 15. Maximum delivery period The Period of Performance of the Works shall be 20 months after the signature of the Contract by all parties. SELECTION AND AWARD CRITERIA 16. Selection criteria 1. He shall be a registered firm or natural person capable of carrying out the specified Works. 2. In case of a joint-venture, all members together must reach the minimum qualification as requested here below. 3. The average annual turnovers in the past 3 years shall be of at least MEUR 5 or National currency equivalent. 4. If he is a sole Tenderer (i.e. he may have subcontractors, but he is not a partner in a Joint Venture/Consortium for the purposes of the Tender) he shall be able to carry out at least 70 % of the Contract Works by his own means, defined as meaning that he must have the equipment, materials, human and financial resources necessary to enable him to carry out this percentage of the Contract. 5. If he is a sole Tenderer he also must have access to credit and other financial facilities adequate to assure the required cashflow for the duration of the Contract. In any case the credit amount should exceed EUR 200.000 or National currency equivalent. 6. If he is the Leading Partner in a Joint Venture/Consortium he shall have the ability to carry out at least 50 % of the Contract Works by his own means, as defined in Sub-Clause 4 above. 7. If he is another partner in a Joint Venture/Consortium (i.e. not the Leading Partner) he shall be able to carry out at least 10 % of the Contract Works by his own means, as defined in Sub Clause 4 above. 8. He shall have completed at least 1 project of the similar nature/amount/complexity comparable to the tendered works over the last 5 years. In case of Joint-venture /Consortium, this criterion applies to one of the partner alone. The Contracting Authority reserves the right to ask for copies of the respective certificates of final reception signed by the project managers/Contracting Authority of the concerned projects. 9. His proposed Contractor's Project Manager shall have at least 10 years and Site Manager and Main Foreman at least 5 years of adequate experience and proven qualifications relevant to works of a similar nature to this project. 17. Award criteria The Evaluation Committee will select the Tenderer whose Tender has been determined to meet administrative and technical criteria, and has offered the lowest price. TENDERING 18. How to obtain the tender dossier The tender dossier is available from Czech Railways, Construction Department Plzeň, Purkyňova 22, 306 02 Plzeň, Czech Republic, contact persons Mrs. Zdeňka Zamrazilová, tel.:+420 377 014 144, and Mr. Petr Kalián, tel.: +420 605 164 707, upon non-refundable payment of 40 000,- CZK or equivalent in EUR at the exchange rate issued by Czech National Bank on the date of Tender publication. The Tender Documents is also available for inspection at the premises of Czech Railways, Construction Department Plzeň. Payments for the Tender Documents should be made by cash in CZK at the above mentioned address or transferred in CZK or EUR to Account No.: 96502311/0100 (KB Plzeň). The Tender Documents may be collected by prospective Tenderers 3 working days after payment for them has been credited to the Account detailed above. Tenders must be submitted using the standard tender form included in the tender dossier, whose format and instructions must be strictly observed. Tenderers with questions regarding this tender should send them in writing to České dráhy, Construction Department Plzeň, Purkyňova 22, 306 02 Plzeň, Czech Republic (mentioning the Publication reference shown in item 1) at least 21 days before the deadline for submission of tenders given in item 19. The Contracting Authority must reply to all tenderers' questions at least 11 days before the deadline for submission of tenders. 19. Deadline for submission of tenders On July 15 2003 at 13.00 local time. Any tender received after this deadline will not be considered. 20. Tender opening session On July 15 2003 at 13.00 local time at premises of Czech Railways, Construction Department Plzeň, Purkyňova 22, 306 02 Plzeň, Czech Republic. 21. Legal basis Program as provided in the EC Council Regulation no. 3906/89 in its amended version. 170327-18/03