VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Město Svoboda nad Úpou
A-5
Město Svoboda nad Úpou
vyhlašuje podle zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon)
obchodní veřejnou soutěž
na zhotovení stavby
«2 x 18 bytových jednotek Svoboda nad Úpou - ul. Lázeňská»
I. Vymezení plnění veřejné zakázky
Předmětem plnění veřejné zakázky je provedení stavby 2 x 18 bytových
jednotek ve Svobodě nad Úpou včetně realizace technické infrastruktury a
zpevněných ploch v celém areálu stavby na p. p. č. 318/5 a části p. p. č.
318/1 v kat. území Svoboda nad Úpou. Předmětem zakázky je i vypracování
projektu pro provedení stavby, geologický průzkum staveniště a s ním
spojené zpřesnění zakládání, dokumentace skutečného provedení stavby ve 2
vyhotoveních a geodetické zaměření stavby.
Předmět veřejné zakázky je blíže specifikován projektem a výkazem výměr
stavby «2 x 18 bytových jednotek Svoboda nad Úpou» zpracovaným projektovou
kanceláří DRUPOS Trutnov v 03/2003 pod zakázkovým číslem 2046/ŠA.
II. Doba a místo plnění veřejné zakázky
Předpoklad zahájení prací na stavbě: 06-07/2003
Zahájení stavby je podmíněno přidělením státních dotací.
Lhůtu dokončení navrhne uchazeč v měsících - nejpozději do 18 měsíců ode
dne zahájení výstavby.
Místo plnění: kat. území Svoboda nad Úpou, p. p. č. 318/5, část p. p. č. 318/1
III. Požadavky na splnění kvalifikačních předpokladů
Zadavatel požaduje v nabídkách doložit kvalifikační předpoklady v plném
rozsahu dle § 2b a způsobem dle § 2c zákona. Kvalifikační předpoklad
podle § 2b odst. 1 písm. g) prokáže uchazeč čestným prohlášením.
Podává-li nabídku více osob společně, prokáže kvalifikační předpoklady
každá samostatně s tím, že doklad o oprávnění k podnikání může doložit
pouze pro činnost, kterou se na plnění veřejné zakázky podílí. Bližší
vymezení je uvedeno v zadávací dokumentaci.
Uchazeč o realizaci dle této soutěže musí mít zavedený systém řízení
jakosti v souladu s ČSN EN ISO 9001 nebo 9002 (platný certifikát
vystavený certifikačním orgánem oprávněným k působení na území ČR).
IV. Způsob hodnocení nabídek
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti. Kritéria pro
hodnocení ekonomické vhodnosti nabídky jsou uvedena v sestupném pořadí
podle stupně významu:
- Reference o zakázkách obdobného charakteru za poslední 4 roky
- Celková nabídková cena vč. DPH
- Podíl cizích zdrojů uchazeče (B.II. Dlouhodobé závazky + B.III.
Krátkodobé závazky + B.IV. Bankovní úvěry a výpomoci/na
aktivech/aktiva celkem) za rok 2002. Uchazeč je povinen v nabídce
předložit rozvahu ověřenou auditorem za rok 2002 sestavenou k 31. 12. 2002.
- Systém řízení jakosti a jeho uplatňování při realizaci zakázky
- Záruka za dílo
- Doba plnění
Hodnocení bude provedeno pomocí bodovací stupnice. Získané body v
příslušném kritériu budou sečteny a vynásobeny stupněm významu. Součet
takto upraveného počtu bodů za všechna kritéria určí pořadí uchazeče v
celkovém hodnocení. Nejvhodnější nabídkou bude nabídka s nejvyšším počtem
bodů. Podrobnější vymezení hodnotících kritérií je uvedeno v zadávací
dokumentaci.
V. Požadavky na jednotný způsob zpracování ceny
Nabídková cena bude zpracována podle zadávací dokumentace a bude
samostatně uvedena pro jednotlivé objekty stanovené projektem, a to
formou položkových rozpočtů. Cena musí být uvedena jako cena nejvýše
přípustná a musí obsahovat veškeré náklady nutné k realizaci předmětu
zakázky. Nabídková cena musí být platná až do 31. 12. 2005. V nabídce
bude uveden závazný způsob tvorby ceny prací po 12/2005. Nabídková cena
bude uvedena v Kč a bude uvedena v členění: nabídková cena bez DPH, DPH a
nabídková cena vč. DPH.
Platební podmínky:
Zadavatel neposkytuje zálohy. Provedené práce budou hrazeny měsíčně na
základě daňových dokladů vystavených na základě soupisu provedených prací
až do výše 90 % sjednané ceny. Zbývajících 10 % ze sjednané ceny uhradí
objednavatel po úplném předání a převzetí díla a po odstranění poslední
vady nebo nedodělku zapsaného v protokolu o předání a převzetí díla.
Splatnost daňových dokladů bude minimálně 30 dnů. V případě prodlení
zadavatele s úhradou z důvodu pozdního přidělení finančních prostředků
nesmí uchazeč uplatňovat na zadavateli sankci z prodlení.
Podmínky, za kterých je možno překročit nabídkovou cenu:
- před nebo v průběhu realizace veřejné zakázky dojde ke změně
daňových předpisů majících vliv na cenu díla
- zadavatel bude požadovat provedení prací, které nebyly součástí
sjednaného předmětu plnění
- plnění veřejné zakázky by trvalo na základě požadavku zadavatele i
po 31.12. 2005.
- změna způsobu zakládání (zvětšení rozsahu prací nebo finančně
náročnější jiné technické řešení zakládání) od návrhu uvedeného v
projektu ke stavebnímu povolení s ohledem na provedený geologický
průzkum.
Jiné podmínky pro překročení nabídkové ceny zadavatel nepřipouští.
VI. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami
Soutěžní lhůta začíná běžet dnem zveřejnění soutěže a končí dne 5. 6.
2003 v 10.00 hodin. Otevírání obálek s nabídkami proběhne v budově školní
jídelny při Základní škole ve Svobodě nad Úpou 5. 6. 2003 ve 14.00 hodin.
Zadávací lhůta: 90 dnů
VII. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně
Nabídky lze zaslat doporučeně poštou na adresu zadavatele nebo předat
osobně do podatelny Městského úřadu ve Svobodě nad Úpou každý pracovní
den od 8.00 do 15.00 hodin, v pátek do 12.00 hodin. Nabídky musí být
doručeny v uzavřených obálkách, zřetelně označených «Soutěž - 2 x 18
bytových jednotek Svoboda nad Úpou» a nápisem «Neotevírat», na uzavření
opatřených razítkem a podpisem uchazeče dle § 9 odst. 1 zákona.
VIII. Název a sídlo zadavatele
Město Svoboda nad Úpou, nám. Svornosti 474, Svoboda nad Úpou, IČO: 00278335,
zastoupené starostkou Dagmar Berrovou, tel. 499 871 105
Kontaktní osoba zadavatele pro věci organizační k veřejné zakázce:
Ing. Gerhard Schmiedl, Smetanova 860, 541 01 Trutnov, tel.: 777 693 366,
e-mail: schmiedl@volny.cz
IX. Jistota
Zadavatel požaduje složení jistoty ve výši 1,000.000,- Kč (slovy jeden
milion korun českých) jednou z forem dle § 24 zákona. V případě složení
jistoty formou peněžité částky je účet zadavatele Česká spořitelna a.s.,
pobočka Svoboda nad Úpou, č. ú. 1303700359/0800, variabilním symbolem je
IČO uchazeče. Při poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí její
platnost začínat nejpozději dnem otevírání obálek a nesmí být kratší než
zadávací lhůta prodloužená o 90 dnů (tj. celkem 180 dnů).
X. Prohlídka místa budoucí stavby
Prohlídka budoucího místa stavby se uskuteční 12. 5. 2003 ve 14.00 hod.
Sraz zájemců bude v zasedací místnosti Městského úřadu ve Svobodě nad
Úpou (1. NP objektu).
XI. Zadávací dokumentace
Zadávací dokumentace je nutná pro zpracování nabídky. Zadávací
dokumentace obsahuje: projekt pro stavební řízení zpracovaný projekční
kanceláří DRUPOS Trutnov v 03/2003 pod zakázkovým č. 2046/ŠA, výkaz výměr
a textovou část zadávací dokumentace. Zadávací dokumentaci je možné si
vyzvednout osobně v sídle zadavatele po doručení písemné objednávky 3
pracovní dny předem na adresu zadavatele. Přesný termín si musí uchazeč
dohodnout telefonicky s Ing. Alenou Holou, tel. 499 871 145. Za zadávací
dokumentaci je požadována úhrada ve výši 5.000,- Kč na pokrytí
reprografických nákladů.
XII. Další podmínky soutěže
a) podrobnější požadavky na strukturu a obsah nabídky stanoví textová
část zadávací dokumentace
b) soutěž je omezena na tuzemské osoby
c) zadavatel dílčí plnění ani variantní řešení nepřipouští
d) nabídka bude zpracována v českém jazyce v písemné formě a bude
podepsána statutárními zástupci uchazeče dle výpisu z obchodního
rejstříku. Nabídka bude zpracována ve dvou vyhotoveních, z nichž
jedno bude označeno jako «originál» a bude obsahovat všechny doklady
v řádné formě a druhé bude označeno jako «kopie» a doklady v něm
mohou být ve fotokopiích. Předmětem posouzení a hodnocení bude
výhradně originální nabídka. Obě vyhotovení budou v samostatných
uzavřených obálkách a uloženy v další uzavřené obálce. Všechny
obálky budou označeny názvem veřejné zakázky a musí být podány v
souladu s § 9 zákona
e) součástí nabídky musí být návrh smlouvy o dílo podepsaný
oprávněnou osobou a opatřený razítkem uchazeče.
XIII. Prokázání dalších kvalifikačních předpokladů dle § 2f zákona
1. uchazeč ve své nabídce uvede formou čestného prohlášení
podepsaného oprávněným zástupcem uchazeče:
a) údaje o obchodním obratu uchazeče v posledních 3 letech vč.
uvedení podílu vlastních stavebních prací na obratu uchazeče
b) pojištění odpovědnosti uchazeče vůči třetím osobám pro případ
vzniku škody v souvislosti s plněním této veřejné zakázky
2. součástí nabídky musí být výpis ze živnostenského rejstříku
(originál nebo úředně ověřená kopie), ze kterého musí být zřejmé,
kdo vykonává činnost odpovědného zástupce uchazeče ve smyslu § 11
zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, v platném znění
pro živnosti dokladované uchazečem v souvislosti s plněním veřejné
zakázky. V případě, že je uchazeč fyzickou osobou a není povinen
odpovědného zástupce ustanovit, sdělí tuto skutečnost v nabídce
formou čestného prohlášení. Není-li uchazeč do živnostenského
rejstříku zapsán, sdělí tuto skutečnost v nabídce formou čestného
prohlášení.
Předkládá-li nabídku více osob společně, doloží každá z osob výpis ze
živnostenského rejstříku způsobem výše uvedeným.
XIV. Práva zadavatele
Zadavatel si vyhrazuje právo
a) změnit nebo doplnit soutěžní podmínky, zadání veřejné zakázky
zrušit, odmítnout veškeré předložené nabídky, neuzavřít smlouvu s
žádným uchazečem
b) jednat o smlouvě dál a upřesnit její konečné znění s výjimkou
předmětu veřejné zakázky a nabídnuté ceny
c) posunout termín zahájení stavby v návaznosti na přidělení státní dotace.
Zadavatel nehradí uchazečům výdaje spojené se zpracováním nabídek a
jejich doručením.
Svoboda nad Úpou 17. 4. 2003
Dagmar Berrová
starostka města
170194-17/03