Portál veřejné správy

Zápis 169983-17/03

Obchodní jménoDopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
RubrikaVeřejná soutěž
SídloSokolovská 217/42, 190 22 Praha 9
Publikováno29. 04. 2003
Značka OV169983-17/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost A-1 Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost Sídlo: Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9 zastoupený společností Inženýring dopravních staveb, a.s. Sídlo: Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2 vyhlašuje v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon) OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ o nejvhodnější nabídku pro výběr zhotovitele díla «Rekonstrukce tramvajové trati Senovážné náměstí» Podmínky soutěže 1. Vymezení plnění veřejné zakázky: Předmětem plnění veřejné zakázky je oprava stávajícího kolejového trojúhelníku a navazujících úseků tramvajové trati a zrušení tramvajové trati v ulici Opletalova. Dále úprava vozovek pouze v nejnutnějším rozsahu z důvodu výškových úprav tramvajové trati, chodníků v místech jejich překopů z důvodů pokládky kabelů pro objekty související s tramvajovou tratí, případně z důvodů výškových úprav, a dále o objekty k tramvajové trati přináležející (trolejové vedení, řídící systémy, dráhové kabely, odvodnění tramvajové trati, dopravní značení). Podrobný rozsah stavby je patrný z projektové dokumentace (DSP+DRS), která je součástí zadávací dokumentace. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky: Termín zahájení plnění je 5. 8. 2003. Zásady postupu výstavby jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. Termín ukončení realizace je nejpozději 7. 10. 2003. Návrh doby plnění je předmětem nabídky. Místem plnění je Praha 1. 3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů: Uchazeč prokáže v nabídce kvalifikační předpoklady k plnění veřejné zakázky podle § 2b zákona, a to způsobem podle § 2c zákona. Splnění kvalifikačního předpokladu vymezeného § 2b odst. 1 písm. g) zákona prokáže uchazeč v nabídce formou čestného prohlášení. U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob prokáže v nabídce splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují v nabídce splnění kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby. Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel v nabídce prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob s výjimkou kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona (příslušné oprávnění k podnikání), který v nabídce prokazuje každá z těchto osob ohledně těch plnění veřejné zakázky, která bude poskytovat. 4. Další předpoklady pro plnění této veřejné zakázky ve smyslu § 2f zákona uchazeč prokáže tak, že přiloží: 4.1. čestné prohlášení uchazeče, že má k dispozici automatickou podbíječku s digitálním záznamem. 4.2. personální zajištění uchazeče k plnění zakázky pro navrhovanou dobu plnění. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace. 4.3. přehled rekonstrukcí tramvajových tratí, které uskutečnil v posledních pěti letech. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace. 4.4. zavedený systém řízení jakosti ve smyslu ČSN EN ISO 9000. Uchazeč tento předpoklad prokáže platným certifikátem. 4.5. bankovní reference uchazeče. Tento další předpoklad uchazeč prokazuje příslušnými listinami vystavenými bankou (bankami). 4.6. doklad o pojištění odpovědnosti za škodu vzniklou jinému v souvislosti s činností uchazeče na pojistnou částku minimálně ve výši 30 milionů Kč. Tento předpoklad prokáže uchazeč kopií pojistné smlouvy a pojistných podmínek. 4.7. doklad o schopnosti provést minimálně 60 % prací vlastními kapacitami. Započítání kapacit společností ovládaných uchazečem bude prokázáno v souladu s § 66a obchodního zákoníku. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace. 4.8. seznam podzhotovitelů včetně profesí a jejich podíl na celkovém plnění předmětu zakázky (v %). Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace. 4.9. oprávnění ke svařování součástí kolejového svršku MHD - prokazuje se doložením platného oprávnění. 4.10. údaje o odpovědných zástupcích uchazeče - prokazuje se předložením výpisu ze živnostenského rejstříku uchazeče. Všechny listiny budou v jednom paré nabídky předloženy v originále nebo ve stejnopisu s ověřením jeho pravosti. Předkládá-li nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady pro splnění veřejné zakázky každá z těchto osob samostatně, a to v rozsahu, v němž se bude podílet na splnění veřejné zakázky. Doklad pro bod 4.3. doloží alespoň jedna osoba. Doklady k bodům 4.6. a 4.7. musí prokázat vedoucí účastník sdružení. Podrobné požadavky zadavatele na způsob prokázání dalších předpokladů jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. Pokud uchazeč neprokáže všechny další předpoklady uvedené v bodech 4.1. až 4.10., je to důvod k vyloučení uchazeče ve smyslu § 34 odst. 4 zákona. 5. Zadávací dokumentace je nedílnou součástí podmínek soutěže, obsahuje podrobné podmínky soutěže nutné pro zpracování nabídky. Zadávací dokumentaci si mohou zájemci vyzvednout v pracovní dny od 8.00 hod. do 14.00 hod. po celou dobu soutěžní lhůty na základě předchozího oznámení faxem (na fax číslo 236083252) nejméně 24 hodin předem s uvedením data a přibližného času vyzvednutí v sídle společnosti Inženýring dopravních staveb, a.s., Ing. Pitrová, III. patro, dveře č. 311, tel. 236083255, nebo Ing. Tomeček, III. patro, dveře č. 301, tel. 236083253, fax 236083252. Dokumentace bude vydána proti zaplacení poplatku za reprodukci ve výši 15 000,- Kč včetně 5% DPH. Platba musí být provedena předem na účet zadavatele č. 120037-1930731349/0800, Česká spořitelna, a.s., Rytířská 29, Praha 1. Zájemce předloží doklad o provedení platby a dále prohlášení statutárního orgánu nebo zmocněné osoby zájemce o veřejnou zakázku. Prohlášení bude obsahovat kromě identifikačních údajů zájemce (obchodní jméno, úplnou adresu, IČO, DIČ, číslo účtu a banku uchazeče pro vystavení daňového dokladu) i závazek mlčenlivosti zájemce o skutečnostech uvedených v zadávací dokumentaci a závazek použití zadávací dokumentace výhradně ke zpracování nabídky. V prohlášení bude uvedeno jméno osoby oprávněné k převzetí zadávací dokumentace a jméno kontaktní osoby (vč. telefonu, faxu a e-mailové adresy), na kterou bude v průběhu soutěže zasílána veškerá korespondence. 6. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno dle ekonomické vhodnosti nabídek pomocí více kritérií, která jsou řazena sestupně podle významu takto: 6.1. výše nabídkové ceny 6.2. délka záruční doby v měsících 6.3. doba plnění ve dnech. Pořadí se stanoví součtem vážených bodů jednotlivých kritérií, přičemž nejvhodnější nabídka je ta, která získá nejvíce bodů. 7. Způsob zpracování nabídek: Podkladem pro zpracování nabídky je zadávací dokumentace, ve které jsou uvedeny podrobné údaje ke způsobu zpracování a obsahu nabídky. 8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Požaduje se vypracovat nabídkovou cenu v Kč bez DPH za celkový předmět plnění zakázky a dále v členění dle zadávací dokumentace. Cenové údaje budou vloženy do samostatné uzavřené obálky s nápisem «RTT Senovážné náměstí» - «Nabídková cena» (ve smyslu § 9, odst. 3 zákona). Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 9. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny: Cena je považována za cenu nejvýše přípustnou pro celý rozsah zadávací dokumentace a pro celou dobu realizace. Nelze ji překročit za žádných podmínek. 10. Platební podmínky: Úhrada za plnění veřejné zakázky bude prováděna měsíčně vždy za uplynulý kalendářní měsíc na základě faktury se splatností minimálně 21 dní od doručení. Podkladem pro určení hodnoty faktury bude vzájemně odsouhlasený soupis provedených prací a dodávek. Zhotovitel bude fakturovat maximálně do výše 90 % z ceny díla. Zbývajících 10 % bude fakturováno po odstranění poslední vady, případně nedodělku, v zápise z přejímacího nebo kolaudačního řízení. 11. Způsob a místo pro podávání nabídek: Uchazeči podají nabídky v uzavřené obálce označené «SOUTĚŽ - RTT SENOVÁŽNÉ NÁMĚSTÍ», s výzvou «Neotevírat!», opatřené na uzavření razítky uchazeče poštou doporučeně na adresu Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2, nebo osobně na stejnou adresu, III. p., číslo dv. 315, do sekretariátu technického ředitele, v pracovní dny od 8.00 do 14.00 hodin, nejpozději však do dne a hodiny otevírání obálek. Zadavatel doporučuje osobní způsob podání. Později doručená nabídka poštou nebude do soutěže přijata. 12. Otevírání obálek: Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 9. 6. 2003 ve 14.00 hodin v sídle pověřené organizace v zasedací místnosti č. 216 ve II. patře. 13. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta začíná dnem otevírání obálek a činí 90 kalendářních dnů. Uchazečům, kteří se umístí na prvním až třetím místě, se zadávací lhůta prodlužuje až do doby uzavření smlouvy s vybraným uchazečem. 14. Identifikační údaje zadavatele: Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost, Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9, IČO: 00005886, pověřil výkonem zadavatelských činností ve smyslu § 69 zákona Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2, IČO: 60194260, tel. 236083251, fax 236083252. 15. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel požaduje k zajištění povinností uchazečů vyplývajících z účasti v soutěži poskytnout jistotu jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistota činí 1 000 000,- Kč (jeden milion korun českých). Podrobnosti o poskytnutí jistoty jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 16. Variantní řešení: Zadavatel nepřipouští variantní řešení. 17. Poskytování informací: Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se neuskuteční. Další informace k zadání této veřejné zakázky, než jak je uvedeno v těchto podmínkách a zadávací dokumentaci, nebudou v průběhu soutěžní lhůty poskytovány. 18. Zadavatel omezuje účast v soutěži v souladu s § 5, odst. 2) písm. c) zákona na tuzemské osoby. 19. Zadavatel si vyhrazuje právo: 19.1. změnit termíny plnění veřejné zakázky v souladu s uvolněním finančních prostředků 19.2. v průběhu soutěžní lhůty změnit podmínky soutěže 19.3. prodloužit soutěžní lhůtu 19.4. zadání veřejné zakázky zrušit 19.5. odmítnout všechny předložené nabídky 19.6. před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit údaje uvedené uchazeči v nabídkách. 169983-17/03