VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
A-1
Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
Sídlo: Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9
zastoupený společností
Inženýring dopravních staveb, a.s.
Sídlo: Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2
vyhlašuje v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
o nejvhodnější nabídku pro výběr zhotovitele díla
«Rekonstrukce tramvajové trati Senovážné náměstí»
Podmínky soutěže
1. Vymezení plnění veřejné zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je oprava stávajícího kolejového
trojúhelníku a navazujících úseků tramvajové trati a zrušení
tramvajové trati v ulici Opletalova. Dále úprava vozovek pouze v
nejnutnějším rozsahu z důvodu výškových úprav tramvajové trati,
chodníků v místech jejich překopů z důvodů pokládky kabelů pro
objekty související s tramvajovou tratí, případně z důvodů výškových
úprav, a dále o objekty k tramvajové trati přináležející (trolejové
vedení, řídící systémy, dráhové kabely, odvodnění tramvajové trati,
dopravní značení).
Podrobný rozsah stavby je patrný z projektové dokumentace (DSP+DRS),
která je součástí zadávací dokumentace.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
Termín zahájení plnění je 5. 8. 2003. Zásady postupu výstavby jsou
uvedeny v zadávací dokumentaci. Termín ukončení realizace je
nejpozději 7. 10. 2003. Návrh doby plnění je předmětem nabídky.
Místem plnění je Praha 1.
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
Uchazeč prokáže v nabídce kvalifikační předpoklady k plnění veřejné
zakázky podle § 2b zákona, a to způsobem podle § 2c zákona. Splnění
kvalifikačního předpokladu vymezeného § 2b odst. 1 písm. g) zákona
prokáže uchazeč v nabídce formou čestného prohlášení.
U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob
prokáže v nabídce splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který
nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý
rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují v nabídce splnění kvalifikačního
předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby.
Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel v
nabídce prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob
s výjimkou kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a)
zákona (příslušné oprávnění k podnikání), který v nabídce prokazuje
každá z těchto osob ohledně těch plnění veřejné zakázky, která bude
poskytovat.
4. Další předpoklady pro plnění této veřejné zakázky ve smyslu § 2f zákona
uchazeč prokáže tak, že přiloží:
4.1. čestné prohlášení uchazeče, že má k dispozici automatickou podbíječku
s digitálním záznamem.
4.2. personální zajištění uchazeče k plnění zakázky pro navrhovanou dobu
plnění. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři,
který je součástí zadávací dokumentace.
4.3. přehled rekonstrukcí tramvajových tratí, které uskutečnil v
posledních pěti letech. Uchazeč tento předpoklad prokáže na
příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace.
4.4. zavedený systém řízení jakosti ve smyslu ČSN EN ISO 9000.
Uchazeč tento předpoklad prokáže platným certifikátem.
4.5. bankovní reference uchazeče. Tento další předpoklad uchazeč
prokazuje příslušnými listinami vystavenými bankou (bankami).
4.6. doklad o pojištění odpovědnosti za škodu vzniklou jinému v
souvislosti s činností uchazeče na pojistnou částku minimálně ve
výši 30 milionů Kč. Tento předpoklad prokáže uchazeč kopií pojistné
smlouvy a pojistných podmínek.
4.7. doklad o schopnosti provést minimálně 60 % prací vlastními
kapacitami. Započítání kapacit společností ovládaných uchazečem bude
prokázáno v souladu s § 66a obchodního zákoníku. Uchazeč tento
předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí
zadávací dokumentace.
4.8. seznam podzhotovitelů včetně profesí a jejich podíl na celkovém
plnění předmětu zakázky (v %). Uchazeč tento předpoklad prokáže na
příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace.
4.9. oprávnění ke svařování součástí kolejového svršku MHD -
prokazuje se doložením platného oprávnění.
4.10. údaje o odpovědných zástupcích uchazeče - prokazuje se předložením
výpisu ze živnostenského rejstříku uchazeče.
Všechny listiny budou v jednom paré nabídky předloženy v originále
nebo ve stejnopisu s ověřením jeho pravosti.
Předkládá-li nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady
pro splnění veřejné zakázky každá z těchto osob samostatně, a to v
rozsahu, v němž se bude podílet na splnění veřejné zakázky. Doklad
pro bod 4.3. doloží alespoň jedna osoba. Doklady k bodům 4.6. a 4.7.
musí prokázat vedoucí účastník sdružení. Podrobné požadavky
zadavatele na způsob prokázání dalších předpokladů jsou uvedeny v
zadávací dokumentaci. Pokud uchazeč neprokáže všechny další
předpoklady uvedené v bodech 4.1. až 4.10., je to důvod k vyloučení
uchazeče ve smyslu § 34 odst. 4 zákona.
5. Zadávací dokumentace je nedílnou součástí podmínek soutěže,
obsahuje podrobné podmínky soutěže nutné pro zpracování nabídky.
Zadávací dokumentaci si mohou zájemci vyzvednout v pracovní dny od
8.00 hod. do 14.00 hod. po celou dobu soutěžní lhůty na základě
předchozího oznámení faxem (na fax číslo 236083252) nejméně 24 hodin
předem s uvedením data a přibližného času vyzvednutí v sídle
společnosti Inženýring dopravních staveb, a.s., Ing. Pitrová, III.
patro, dveře č. 311, tel. 236083255, nebo Ing. Tomeček, III. patro,
dveře č. 301, tel. 236083253, fax 236083252. Dokumentace bude vydána
proti zaplacení poplatku za reprodukci ve výši 15 000,- Kč včetně 5%
DPH. Platba musí být provedena předem na účet zadavatele č.
120037-1930731349/0800, Česká spořitelna, a.s., Rytířská 29, Praha
1. Zájemce předloží doklad o provedení platby a dále prohlášení
statutárního orgánu nebo zmocněné osoby zájemce o veřejnou zakázku.
Prohlášení bude obsahovat kromě identifikačních údajů zájemce
(obchodní jméno, úplnou adresu, IČO, DIČ, číslo účtu a banku
uchazeče pro vystavení daňového dokladu) i závazek mlčenlivosti
zájemce o skutečnostech uvedených v zadávací dokumentaci a závazek
použití zadávací dokumentace výhradně ke zpracování nabídky. V
prohlášení bude uvedeno jméno osoby oprávněné k převzetí zadávací
dokumentace a jméno kontaktní osoby (vč. telefonu, faxu a e-mailové
adresy), na kterou bude v průběhu soutěže zasílána veškerá
korespondence.
6. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno dle
ekonomické vhodnosti nabídek pomocí více kritérií, která jsou řazena
sestupně podle významu takto:
6.1. výše nabídkové ceny
6.2. délka záruční doby v měsících
6.3. doba plnění ve dnech.
Pořadí se stanoví součtem vážených bodů jednotlivých kritérií,
přičemž nejvhodnější nabídka je ta, která získá nejvíce bodů.
7. Způsob zpracování nabídek: Podkladem pro zpracování nabídky je
zadávací dokumentace, ve které jsou uvedeny podrobné údaje ke
způsobu zpracování a obsahu nabídky.
8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Požaduje
se vypracovat nabídkovou cenu v Kč bez DPH za celkový předmět plnění
zakázky a dále v členění dle zadávací dokumentace. Cenové údaje
budou vloženy do samostatné uzavřené obálky s nápisem «RTT Senovážné
náměstí» - «Nabídková cena» (ve smyslu § 9, odst. 3 zákona).
Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
9. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové
ceny: Cena je považována za cenu nejvýše přípustnou pro celý rozsah
zadávací dokumentace a pro celou dobu realizace. Nelze ji překročit
za žádných podmínek.
10. Platební podmínky: Úhrada za plnění veřejné zakázky bude
prováděna měsíčně vždy za uplynulý kalendářní měsíc na základě
faktury se splatností minimálně 21 dní od doručení. Podkladem pro
určení hodnoty faktury bude vzájemně odsouhlasený soupis provedených
prací a dodávek. Zhotovitel bude fakturovat maximálně do výše 90 % z
ceny díla. Zbývajících 10 % bude fakturováno po odstranění poslední
vady, případně nedodělku, v zápise z přejímacího nebo kolaudačního
řízení.
11. Způsob a místo pro podávání nabídek: Uchazeči podají nabídky v
uzavřené obálce označené «SOUTĚŽ - RTT SENOVÁŽNÉ NÁMĚSTÍ», s výzvou
«Neotevírat!», opatřené na uzavření razítky uchazeče poštou
doporučeně na adresu Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni
360/3, 128 01 Praha 2, nebo osobně na stejnou adresu, III. p., číslo
dv. 315, do sekretariátu technického ředitele, v pracovní dny od
8.00 do 14.00 hodin, nejpozději však do dne a hodiny otevírání
obálek. Zadavatel doporučuje osobní způsob podání. Později doručená
nabídka poštou nebude do soutěže přijata.
12. Otevírání obálek: Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne
9. 6. 2003 ve 14.00 hodin v sídle pověřené organizace v zasedací
místnosti č. 216 ve II. patře.
13. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta začíná dnem otevírání obálek a
činí 90 kalendářních dnů. Uchazečům, kteří se umístí na prvním až
třetím místě, se zadávací lhůta prodlužuje až do doby uzavření
smlouvy s vybraným uchazečem.
14. Identifikační údaje zadavatele: Dopravní podnik hl. m. Prahy,
akciová společnost, Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9, IČO:
00005886, pověřil výkonem zadavatelských činností ve smyslu § 69
zákona Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01
Praha 2, IČO: 60194260, tel. 236083251, fax 236083252.
15. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel požaduje k zajištění
povinností uchazečů vyplývajících z účasti v soutěži poskytnout
jistotu jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistota činí
1 000 000,- Kč (jeden milion korun českých). Podrobnosti o poskytnutí
jistoty jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
16. Variantní řešení: Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
17. Poskytování informací: Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se
neuskuteční. Další informace k zadání této veřejné zakázky, než jak
je uvedeno v těchto podmínkách a zadávací dokumentaci, nebudou v
průběhu soutěžní lhůty poskytovány.
18. Zadavatel omezuje účast v soutěži v souladu s § 5, odst. 2) písm. c)
zákona na tuzemské osoby.
19. Zadavatel si vyhrazuje právo:
19.1. změnit termíny plnění veřejné zakázky v souladu s uvolněním finančních
prostředků
19.2. v průběhu soutěžní lhůty změnit podmínky soutěže
19.3. prodloužit soutěžní lhůtu
19.4. zadání veřejné zakázky zrušit
19.5. odmítnout všechny předložené nabídky
19.6. před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit údaje
uvedené uchazeči v nabídkách.
169983-17/03