VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s.
A-6
Zadavatel veřejné zakázky:
ČEZ, a. s.
Sídlo: Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4
IČO: 45274649
zapsaný v obchodním rejstříku vedeném
Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1581
zastoupený
Ing. Jaroslavem MÍLEM, M.B.A., generálním ředitelem
a
Ing. Zdeňkem LINHARTEM, výkonným ředitelem Úseku jaderná energetika
v souladu s ustanovením § 4 a následujících zákona č. 199/1994 Sb.,
o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších změn a doplňků (dále
jen Zákon)
vyhlašuje
pod číslem T1020301
obchodní veřejnou soutěž
o nejvhodnější nabídku na plnění veřejné zakázky pro organizační jednotku
Jaderná elektrárna Dukovany
«T1020000 - Rekonstrukce podružných rozváděčů 0,4 kV VS EDU»
v souladu s těmito Podmínkami soutěže
1. Předmět veřejné zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je funkční dílo obsahující zpracování
dokumentační části a vlastní realizaci díla «Rekonstrukce podružných
rozváděčů 0,4 kV VS EDU» formou vyšší kompletované dodávky - «na klíč»
včetně komplexního vyzkoušení a předání dokumentace skutečného provedení.
Rekonstrukce podružných rozváděčů spočívá ve výměně stávajících rozváděčů
0,4 kV a výměně přístrojové náplně v některých stávajících rozváděčích.
Rozváděče se nacházejí v převážné většině v kontrolovaném pásmu jaderné
elektrárny.
Účelem díla je zajištění bezpečného, spolehlivého a ekonomického provozu
zařízení podružných rozváděčů vlastní spotřeby 0,4 kV podle příslušných
právních předpisů a standardů do konce plánované životnosti jaderné
elektrárny Dukovany, tj. nejméně do roku 2027, za podmínek uvedených v
Zadávací dokumentaci.
Podrobné vymezení rozsahu plnění veřejné zakázky včetně požadavků na
termíny plnění, jakost a technické vlastnosti předmětu veřejné zakázky,
vymezení množství a druhu požadovaných věcí, prací a služeb a
požadovaných standardů je uvedeno v Zadávací dokumentaci. Veřejná zakázka
je rozdělena do 12 (dvanácti) dílčích funkčních celků (dále DCF)
tvořících dílčí zdanitelná plnění, jejichž podrobná specifikace je
uvedena v Zadávací dokumentaci, v části 4.
2. Termín a místo plnění veřejné zakázky:
Jednotlivé dílčí funkční celky budou realizovány v následujícím pořadí a
v průběhu plánovaných odstávkách bloků pro výměnu paliva:
DFC č. 1 pro 1. RB - 1. část: od 04. 09. 2004 do 05. 10. 2004
DFC č. 2 pro 4. RB - 1. část: od 23. 10. 2004 do 23. 11. 2004
DFC č. 3 pro 3. RB - 1. část: od 12. 03. 2005 do 08. 05. 2005
DFC č. 4 pro 2. RB - 1. část: od 21. 05. 2005 do 21. 06. 2005
DFC č. 5 pro 1. RB - 2. část: od 03. 09. 2005 do 04. 10. 2005
DFC č. 6 pro 4. RB - 2. část: od 15. 10. 2005 do 18. 11. 2005
DFC č. 7 pro 3. RB - 2. část: od 25. 03. 2006 do 25. 04. 2006
DFC č. 8 pro 2. RB - 2. část: od 06. 05. 2006 do 06. 06. 2006
DFC č. 9 pro 1. RB - 3. část: od 02. 09. 2006 do 03. 10. 2006
DFC č. 10 pro 4. RB - 3. část: od 07. 10. 2006 do 03. 12. 2006
DFC č. 11 pro 3. RB - 3. část: od 10. 03. 2007 do 10. 04. 2007
DFC č. 12 pro 2. RB - 3. část: od 21. 04. 2007 do 22. 05. 2007
Požadavky na termíny a průběžné lhůty plnění jednotlivých částí díla jsou
uvedeny v Zadávací dokumentaci, v části 4 - Návrh Smlouvy o Dílo.
Výše uvedené lhůty stanovují plánované termíny odstávek bloků pro výměnu
paliva.
Pro plnění veřejné zakázky každého dílčího funkčního celku (DCF) je
stanovena maximální doba 8 kalendářních dnů v rozmezí uvedených termínů
(v závislosti na stanoveném harmonogramu odstávky). Jeden DCF obsahuje
přibližně 100 polí.
Místem provádění dokumentační části díla je sídlo Uchazeče a místem
realizace díla je Jaderná elektrárna Dukovany. Dílo a jeho dohodnuté
části budou předávány v Jaderné elektrárně Dukovany.
3. Prokázání kvalifikačních předpokladů:
1. V rámci nabídky doloží Uchazeč plnění kvalifikačních předpokladů
stanovených v § 2b Zákona, které prokáže způsobem uvedeným v § 2c
odst. 1 a 3 Zákona, a dále prokáže plnění kvalifikačního předpokladu
dle § 2b odst. 1 písm. g) Zákona čestným prohlášením. Předpokládá-li
Uchazeč splnění zakázky v souladu s ustanovením § 2a odst. 5, tj. s
pomocí jiných osob než těch, které podávají nabídku, a zároveň se
oprávnění k podnikání Uchazeče nevztahuje na celý rozsah veřejné
zakázky, prokazují splnění kvalifikačních předpokladů podle § 2b
odst. 1 písm. a) Zákona i tyto jiné osoby.
2. Veškeré doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů
musí být předloženy v originále nebo v úředně ověřené kopii.
3. Uchazeč, který v rámci nabídky nedoloží/neprokáže splnění
kvalifikačních předpokladů dle ustanovení 3.1 bude na základě
rozhodnutí Zadavatele vyloučen z této obchodní veřejné soutěže, a to
v souladu se Zákonem.
4. Uchazeč je povinen do 14 dnů sdělit písemně Zadavateli změny,
které nastaly po podání jeho nabídky a které se dotýkají údajů
požadovaných Zadavatelem při prokazování kvalifikace.
5. Uchazeč, se kterým má být uzavřena Smlouva, předloží nejpozději do
3 dnů před uplynutím lhůty pro uzavření Smlouvy doklady prokazující
kvalifikaci Uchazeče v rozsahu dle § 2c odstavce 2 Zákona.
4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky:
1. V souladu s § 2f Zákona Zadavatel stanovuje a pro plnění veřejné
zakázky požaduje na Uchazeči v rámci nabídky splnění dále uvedených
dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky:
a) Uchazeč prokáže zavedení systému jakosti splňujícího požadavky
normy ČSN EN ISO 9001:1995 a ČSN EN ISO 9002:1995 (resp. ČSN EN ISO
9001:2000) nebo jiného systému kvality splňujícího minimálně
požadavky výše uvedených norem. Tuto skutečnost Uchazeč doloží v
rámci nabídky certifikátem vydaného Uchazeči akreditovanou
certifikační organizací na základě provedeného auditu.
b) Uchazeč předloží údaje o osobách, které vykonávají činnost
odpovědného zástupce Uchazeče ve smyslu § 11 zákona č. 455/1991 Sb.,
o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, pro všechny
živnosti související s předmětem plnění veřejné zakázky. Tuto
skutečnost Uchazeč doloží v rámci nabídky aktuálním výpisem ze
živnostenského rejstříku v originále nebo ověřené kopii v rozsahu, z
nějž bude patrné, kdo vykonává činnost odpovědného zástupce ve
smyslu § 11 zákona č. 455/1991 Sb. pro všechny živnosti související
s předmětem plnění veřejné zakázky. Není-li Uchazeč povinen
ustanovit odpovědného zástupce, sdělí tuto skutečnost Zadavateli
formou čestného prohlášení.
c) Uchazeč prokáže, že vedení a realizace veřejné zakázky bude
prováděna kvalifikovanými pracovníky, kteří již v minulosti
spolupracovali na realizaci obdobné zakázky a mají dostatečné
zkušenosti s realizací obdobných zakázek. Tuto skutečnost Uchazeč
doloží v rámci nabídky seznamem klíčového personálu navrhovaného pro
plnění veřejné zakázky s uvedením pracovního životopisu, a to
minimálně pro pracovníky na pozici vedoucího zakázky, hlavního
inženýra projektu, vedoucího stavby a řízení jakosti.
d) Uchazeč prokáže, že jím navržené řešení veřejné zakázky obsažené v
nabídce nepožívá ochranu podle zvláštních předpisů nebo že nositelem
těchto práv je Uchazeč. Tuto skutečnost Uchazeč doloží v rámci
nabídky čestným prohlášením.
e) Uchazeč potvrdí souhlas s vystavením bankovní záruky za provedení
díla. Tuto skutečnost Uchazeč doloží v rámci nabídky čestným
prohlášením obsahujícím závazek Uchazeče, že pokud mu Zadavatel v
průběhu zadávací lhůty oznámí, že jeho nabídka byla vybrána jako
nejvhodnější, předá Zadavateli bankovní záruku za provedení díla ve
výši 10 % celkové ceny díla v Kč bez DPH některou z bank uvedených v
příloze H Návrhu Smlouvy o Dílo, a to ve lhůtě uvedené v článku 8
písmene e) Návrhu Smlouvy o Dílo a za podmínek uvedených v příloze A
článku 5 a v příloze H Návrhu Smlouvu o Dílo. Tato bankovní záruka
musí být platná nejméně třicet (30) dnů po datu podpisu protokolu o
konečném převzetí posledního realizovaného DFC. Bankovní záruka musí
být neodvolatelná, bezpodmínečná, vyplatitelná na první požadavek a
bez toho, aby banka zkoumala důvody požadovaného čerpání.
f) platné oprávnění, podle § 3 vyhlášky ČÚBP č. 20/1979 Sb., v
platném znění, pro činnosti na vyhrazených elektrických zařízeních
oprávnění dle BTP 0002/93 ČÚBP;
g) platné oprávnění osob, které se budou podílet na realizaci díla
podle vyhl. č. 50/1978 Sb. (pro elektrickém zařízení do a nad 1000 V
v objektu třídy A), a to:
- dle § 6 - pracovníci pro samostatnou činnost;
- dle § 8 - pracovníci pro řízení činnosti prováděné dodavatelským
způsobem;
- dle § 10 - Pracovníci pro samostatné projektování a pracovníci pro
řízení projektování
h) údaje o klíčových subdodavatelích, jejichž využití Uchazeč
předpokládá při plnění veřejné zakázky - prokazuje se čestným
prohlášením každého subdodavatele o tom, že akceptuje závazek
podílet se na plnění veřejné zakázky. Nepoužije-li Uchazeč
subdodavatele, uvede tuto skutečnost ve svazku C nabídky - viz
Zadávací dokumentace, část 1.
i) Uchazeč v nabídce doloží příslib pojištění Uchazeče na splnění
podmínek uvedených v Zadávací dokumentaci - Návrhu Smlouvy o dílo,
příloze A, článku 10.
Tuto skutečnost Uchazeč doloží v rámci nabídky příslibem pojišťovny,
že v případě realizace veřejné zakázky Zájemcem/Uchazečem je
pojišťovna připravena uzavřít s Uchazečem pojistné smlouvy
požadované Zadavatelem.
Nesplní-li Uchazeč tuto povinnost, vyloučí ho Zadavatel z další
účasti na veřejné zakázce.
j) Čestné prohlášení s přehledem zakázek obdobného charakteru, tj.
rekonstrukcí či dodávek investičních celků včetně vypracování
projektové dokumentace, dodávky zařízení, provedení montáže a
uvedení do provozu rozváděčů vlastní spotřeby 0,4 kV na
elektrárenských blocích s výkonem 200 MW a výše včetně doložení
specifikace rozhodujících použitých komponent realizovaných za
posledních 7 let.
2. Požadované dokumenty dle bodu 4.1 písmena a), f) a g) musí být
předloženy v originále nebo v úředně ověřené kopii. Ostatní
dokumenty budou doloženy v tištěné podobě nebo prosté kopii. K
dokladům, které nejsou předkládány v českém jazyce, musí být
přiložen jejich úřední překlad do českého jazyka.
3. Uchazeč, který v rámci nabídky nedoloží/nesplní další předpoklady
pro splnění veřejné zakázky dle ustanovení bodů 4.1 a 4.2, bude na
základě rozhodnutí Zadavatele vyloučen z další účasti na této
veřejné zakázce, a to v souladu se Zákonem.
5. Požadavek na poskytnutí jistoty:
1. Každý Uchazeč musí v rámci své nabídky poskytnout Zadavateli
jistotu k zajištění svých povinností vyplývajících z účasti v
obchodní veřejné soutěži ve výši 6.000.000,- Kč (slovy: šest milionů
korun českých) v souladu s § 23 a 24 Zákona.
2. Uchazeč má právo zvolit si formu složení jistoty, a to buď formou
bankovní záruky, nebo složením peněžní částky na účet Zadavatele.
3. Při poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí Uchazeč ve
svazku A nabídky předložit originál záruční listiny vystavené ve
prospěch Zadavatele, z jejíhož obsahu bude zřejmé, že Zadavatel je
oprávněn vykonat právo z poskytnuté jistoty v případech vymezených v
§ 26 Zákona. Zadavatel požaduje, aby platnost bankovní záruky
začínala nejpozději dnem otevírání obálek s nabídkami a nebyla
kratší než sto osmdesát (180) dnů po datu otevírání obálek s
nabídkami. Originál bankovní záruky bude přiložen k «Originálu»
nabídky, její kopie pak budou součástí jednotlivých «Kopií» nabídky.
4. Při poskytnutí jistoty ve formě složení peněžní částky na účet
Zadavatele musí být peněžní částka odpovídající výši jistoty
připsána na účet Zadavatele vedený u Komerční banky, a. s., pobočka
Třebíč, č. ú. 4901-711/0100, variabilní symbol: T1020301, specifický
symbol: IČ Uchazeče, a to v souladu s § 24, odst. 2 Zákona.
5. Uchazeč uvede ve svazku A nabídky (viz Zadávací dokumentaci Část
1) číslo účtu, na který má být uvolněna jistota poskytnutá formou
složení peněžní částky na účet Zadavatele.
6. Způsob zpracování nabídky:
1. Nabídka Uchazeče bude zpracována v listinné formě v českém jazyce,
v povinném řazení podle Části 1 Zadávací dokumentace, zabezpečena
proti neoprávněné manipulaci pevným, nerozebíratelným způsobem.
Nabídka musí být předložena v originále a 3 kopiích. Úvodní list
nabídky, příslušné doklady o splnění kvalifikačních a dalších
předpokladů k plnění veřejné zakázky musí být podepsány v případě
právnické osoby statutárním zástupcem Uchazeče způsobem shodným se
zápisem v obchodním rejstříku a v případě fyzické osoby touto osobou
(netýká se originálů/ověřených kopii dokladů o podnikání, výpisu z
obchodního rejstříku a bodu 4.1, písmena a), f) a g).
Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře
čitelná a nesmí obsahovat opravy a přepisy, které by Zadavatele
mohly uvést v omyl.
2. Originály, respektive úředně ověřené kopie dokladů, jejichž
předložení je požadováno v Podmínkách soutěže, případně v Zadávací
dokumentaci, budou zařazeny do vyhotovení nabídky označeného jako
«Originál», v ostatních vyhotoveních nabídky postačí prosté
fotokopie. Není-li některý doklad v českém jazyce, musí být
předložen rovněž jeho úřední překlad do českého jazyka.
3. Uchazeč současně předá jedenkrát nabídku v elektronické formě na
CD ROM. Textové části, tabulky a seznamy musí být zpracovány s
využitím SW prostředků ze souboru MS Office '95 (MS WORD 7.0, EXCEL
7. 0) nebo MS Office XP. Harmonogramy musí být zpracovány s využitím
SW prostředků SURE TRACK PROJECT MANAGER 2.0 nebo PRIMAVERA PROJECT
PLANNER 2.0. Požadavek na předání nabídky v elektronické formě se
nevztahuje na výkresovou část nabídky předávané Uchazečem a
originály či úředně ověřené listiny předávané v rámci nabídky. V
případě rozporu mezi textací v tištěné a elektronické verzi platí
text uvedený v tištěné podobě.
4. Posledním listem nabídky bude prohlášení Uchazeče, v němž se uvede
celkový počet listů v nabídce, a to včetně listů neočíslovaných,
jejichž seznam bude uveden v prohlášení.
5. Uchazeč je povinen dodržet způsob zpracování nabídky uvedený v
tomto ustanovení. Nedodržení způsobu zpracování nabídky bude důvodem
k vyloučení Uchazeče z této obchodní veřejné soutěže.
7. Způsob hodnocení nabídky:
Hodnoceny budou pouze nabídky, které v rámci posouzení nabídek splnily
podmínky Zákona, těchto Podmínek soutěže a Zadávací dokumentace. Tyto
nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti v souladu s
následujícími kritérii, která jsou seřazena v sestupném pořadí dle
přisuzované důležitosti:
1. Výše nabídkové ceny.
2. Úroveň technického řešení veřejné zakázky.
8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně
platebních podmínek:
1. Nabídková cena
Nabídkovou cenu uvedenou v nabídce není možné po předložení nabídky
měnit za žádných podmínek. Nabídková cena veřejné zakázky bude
zpracována v souladu s následujícími podmínkami:
- nabídková cena za veřejnou zakázku bude považována za cenu pevnou,
platnou po celou dobu realizace veřejné zakázky a nebude žádným
způsoben v rámci plnění veřejné zakázky eskalována. Nabídková cena
musí zahrnovat veškeré náklady Uchazeče spojené s realizací Díla,
- nabídková cena bude uvedena v českých korunách (Kč) a bude uvedena
bez DPH, dále bude uvedena výše DPH a cena včetně DPH a dále bude
členěna pro DFC 1 až DFC 12 ve shodném členění, tj. bez DPH, dále
bude uvedena DPH a cena včetně DPH,
- nabídková cena bude dále v členění uvedeném v části 1 Zadávací
dokumentace.
2. Platební podmínky:
Zadavatel uhradí nabídkovou cenu za DFC 1 až DFC 12 po podepsání
Protokolu o předběžném převzetí na základě předložené faktury s tím,
že bude uplatněno zádržné ve výši 10 %, které bude uvolněno dle
ustanovení odstavce č. 6.3 přílohy A Návrhu Smlouvy o Dílo.
Zadavatel nepřipouští zálohové platby. Doba splatnosti faktur
stanovená Zadavatelem je 21 dní od jejich prokazatelného doručení
Zadavateli.
Detailní požadavky na platební podmínky jsou uvedeny v Zadávací
dokumentaci příloze a článku 6 Návrhu Smlouvy o Dílo.
9. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami:
1. Soutěžní lhůta začíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné
soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek
s nabídkami.
2. Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční, v souladu s § 28 - 30
Zákona dne 1. 7. 2003 od 10.00 hod. místního času, na adrese: ČEZ,
a. s., Jaderná elektrárna Dukovany, 675 50 Dukovany, budova AB 2,
zasedací místnosti č. 220. Otevírání Nabídek se mohou zúčastnit
nejvýše 2 (dva) pracovníci Uchazeče.
3. Opožděně podané nabídky Zadavatel neotvírá a vrátí je neprodleně
Uchazeči.
10. Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta činí osmdesát osm (88) kalendářních dní a její běh začíná
dnem otevírání obálek s nabídkami a končí dnem rozeslání oznámení o
výběru nejvhodnější nabídky.
11. Místo pro podání nabídek a doba, v níž lze podat nabídku osobně:
1. Nabídku lze podat osobně nebo zaslat tak, aby byla Zadavateli
doručena v soutěžní lhůtě, tj. nejpozději dne 1. 7. 2003 do 10.00
hod. místního času.
2. Místem pro podání nabídky je:
ČEZ, a. s., Úsek jaderná energetika
sekretariát odboru Obchod, budova AB 2, místnost č. 234
675 50 Dukovany
3. Nabídku je možno v soutěžní lhůtě odevzdat osobně, po předchozí
dohodě, v kanceláři vedoucího oddělení 7223, Ing. Lubomíra
DOLEJSKÉHO, budova AB 2, kancelář č. 243, ČEZ - Jaderná elektrárna
Dukovany, a to v pracovní dny v době od 7.00 hod. do 14.00 hod.
místního času, kromě posledního dne soutěžní lhůty. V poslední den
soutěžní lhůty je možno nabídku podat osobně v době od 9.30 hod. do
10.00 hod. místního času v zasedací místnosti č. 220, budova AB 2,
Jaderná elektrárna Dukovany.
4. Obal nabídek bude označen textem «Neotvírat - veřejná zakázka -
T1020000 - Rekonstrukce podružných rozváděčů 0,4 kV VS EDU.» -
Nabídka, plným obchodním jménem Uchazeče jeho sídlem. Obal bude
uzavřen a na uzavření opatřen razítkem, případně podpisem Uchazeče,
je-li fyzickou osobou, či podpisem statutárního zástupce, je-li
právnickou osobou.
12. Kontaktní osoba Zadavatele:
1. Kontaktní osoba Zadavatele:
Ing. Lubomír DOLEJSKÝ, vedoucí oddělení 7223
tel.: + 420 568 815 218,
fax: + 420 568 866 228,
E-mail: dolejl1.edu@mail.cez.cz
Adresa pro doručování pošty: ČEZ, a. s., Úsek jaderná energetika,
odbor Obchodu, 675 50 Dukovany.
13. Doba konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky:
1. Za účelem obeznámení se s místními podmínkami pro plnění veřejné
zakázky poskytne Zadavatel Zájemcům možnost prohlídky místa plnění
veřejné zakázky mimo prostor kontrolovaného pásma a organizuje
nabídkovou konferenci.
Účast zástupců každého jednotlivého Zájemce je Zadavatelem omezena
na 3 osoby. Zájemce sdělí písemně dopisem nebo faxem Zadavateli na
adresu kontaktní osoby Zadavatele, uvedenou v ustanovení 11 výše,
svůj úmysl účastnit se prohlídky místa plnění veřejné zakázky anebo
nabídkové konference. Toto sdělení musí Zadavatel obdržet nejpozději
pět (5) kalendářních dnů před výše uvedeným termínem prohlídky. Ve
svém sdělení Zájemce uvede obchodní firmu nebo jméno Zájemce, jméno
a příjmení, státní příslušnost, číslo občanského průkazu nebo pasu,
datum narození, váhu a adresu trvalého bydliště a vztah k veřejné
zakázce každé navrhované osoby. Současně s tímto sdělením jsou
Zájemci žádáni o předložení dotazů, které mají být na konferenci
zodpovězeny.
2. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky (návštěva staveniště) se
koná dne 13. 5. 2003. Sraz účastníků je v 10.00 hod. místního času v
místnosti č. 220 v budově AB 2 Jaderné elektrárny Dukovany.
Zájemce a každý jeho pověřený pracovník nebo zmocněnec s platným
občanským průkazem/pasem obdrží od Zadavatele povolení ke vstupu na
jeho pozemky a do jeho budov za účelem prohlídky místa plnění
veřejné zakázky, ale pouze za podmínky, že Zájemce a každý jeho
zástupce, pracovník nebo zmocněnec ponese veškerá rizika, ztráty
nebo škody na majetku a zdraví a všechny jiné ztráty, škody, náklady
a výdaje jakkoliv způsobené, které mohou vzniknout v důsledku účasti
na prohlídce místa plnění veřejné zakázky. Při prohlídce jsou
Zájemci povinni řídit se pokyny a požadavky, které stanoví na místě
zástupce Zadavatele.
Na této prohlídce zodpovědný zaměstnanec Zadavatele provede Zájemce
po staveništi. Zájemce nebo jeho zástupci nejsou oprávněni na místě
konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky fotografovat nebo
pořizovat jakýkoliv jiný záznam (videozáznam, filmový záznam,
zvukový záznam atd.).
3. Nabídková konference, jejímž účelem je vysvětlení dotazů
týkajících se interpretace Podmínek soutěže a Zadávací dokumentace,
se bude konat téhož dne ve 12.00 hod. místního času v zasedací
místnosti č. 220, budova AB 2, Jaderné elektrárny Dukovany. Každá
osoba Zájemce potvrdí svoji přítomnost v prezenční listině, kde
uvede svoje jméno, jméno firmy Zájemce, funkci a podpis.
4. O průběhu prohlídky místa plnění veřejné zakázky a nabídkové
konference bude vyhotoven zápis. Zápis včetně znění dotazů Zájemců,
bez uvedení zdroje dotazu a odpovědí Zadavatele bude zaslán do 6
pracovních dnů od konání prohlídky a nabídkové konference všem
Zájemcům, kteří si ve stanoveném termínu vyzvedli Zadávací
dokumentaci. V případě rozporu mezi zápisem a ústními odpověďmi
Zadavatele v průběhu prohlídky a konference je rozhodující znění
zápisu.
5. V případě, že bezpečnostní situace státu s ohledem na zajištění
bezpečnosti provozu Jaderné elektrárny Dukovany nedovolí uskutečnit
prohlídku místa plnění veřejné zakázky, Zadavatel pořídí
fotodokumentaci prostor, v nichž by se prohlídka konala. Tato
fotodokumentace bude Uchazečům předána na nabídkové konferenci nebo
zaslána poštou spolu se zápisem o průběhu konference.
14. Dotazy:
Jakékoliv požadavky na vyjasnění Zadávací dokumentace nebo dotazy k
obchodní veřejné soutěži musí být podány pouze písemnou formou (dopis,
fax, e-mail) na kontaktní osobu Zadavatele, nejpozději dvacet (20) dnů
před stanoveným termínem pro podání nabídek. V případě zaslání dotazu
faxem či e-mailem musí následovat potvrzení dotazu dopisem na adresu
kontaktní osoby Zadavatele. Odpovědi na požadavky na vyjasnění Zadávací
dokumentace a dotazy k obchodní veřejné soutěži uplatněné u Zadavatele,
zašle Zadavatel (spolu se zněním požadavku či dotazu bez uvedení pramene
požadavku či dotazu) všem Zájemcům, kteří si vyzvedli Zadávací
dokumentaci písemně dopisem nebo faxem/e-mailem následně potvrzené
dopisem, a to neprodleně, nejpozději však do patnácti (15) dnů před
koncem soutěžní lhůty.
15. Zadávací dokumentace:
1. Zadávací dokumentace pro veřejnou zakázku «T1020000 - Rekonstrukce
podružných rozváděčů 0,4 kV VS EDU» obsahuje:
Část 1 - Požadavky na zpracování Nabídky
Část 2 - Seznam zkratek
Část 3 - Požadavky na technické řešení
Část 4 - Návrh Smlouvy o Dílo
Část 5 - Seznam certifikačních společností
2. Zadávací dokumentaci je nutné vyžádat u Zadavatele písemně nebo
faxem na adrese kontaktní osoby Zadavatele, a to nejméně dva (2)
pracovní dny před požadovaným termínem převzetí. Požadavek musí
obsahovat obchodní firmu nebo jméno Zájemce, adresu sídla Zájemce,
IČ Zájemce, kontaktní adresu včetně jména a příjmení, čísla telefonu
a faxu kontaktní osoby pro doručování dokumentů souvisejících se
soutěží a jméno a příjmení osoby, která převezme Zadávací
dokumentaci. Zadávací dokumentace bude předávána v požadovaném
termínu v době od 9.00 hod. do 11.00 hod. místního času.
3. Každému Zájemci bude na základě požadavku dle ustanovení 15.2 výše
poskytnuta Zadávací dokumentace v jednom vyhotovení v tištěné formě.
Současně bude Zájemci poskytnuta Zadávací dokumentace i v
elektronické formě s výjimkou výkresové části.
16. Další podmínky soutěže:
1. Zadavatel omezuje soutěž pouze pro tuzemské osoby;
2. Zadavatel nepřipouští společnou nabídku více osob, budou
akceptovány pouze nabídky předložené jednou osobou (spolu s
předložením jejího subdodavatelského systému);
3. Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání nabídky
měnit podmínky Zadávací dokumentace formou dodatků k Zadávací
dokumentaci. Zadavatel v dodatku přihlédne k délce lhůty pro podání
nabídky tak, aby byl Zájemci poskytnut dostatek času na zpracování
nabídky podle změněných podmínek Zadávací dokumentace. V případě
úpravy termínů všechna práva a závazky Zadavatele a Uchazeče
podléhající dřívějšímu konečnému termínu, budou po změně podléhat
nově určenému termínu;
4. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit obchodní veřejnou soutěž do
doby rozhodnutí Zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky nebo
odmítnout všechny předložené nabídky a neuzavřít Smlouvu o Dílo s
žádným Uchazečem;
5. Zadavatel si vyhrazuje právo vyloučit Uchazeče, jehož nabídka
nebude splňovat podmínky stanovené Podmínkami soutěže, Zákonem či
Zadávací dokumentací, aniž by tím vyvolal jakoukoliv odpovědnost
vůči kterémukoliv Uchazeči;
6. Zadavatel nepřipouští variantní řešení;
7. Uchazeči nemají nárok ze strany Zadavatele na úhradu nákladů
spojených se zadáním veřejné zakázky dle těchto Podmínek soutěže, a
to i v případě, že Zadavatel toto zadání zruší nebo odmítne všechny
nabídky;
8. Okamžikem předání nabídky Zadavateli se tato stává majetkem
Zadavatele.
Ing. Jaroslav MÍL, M.B.A. Ing. Zdeněk LINHART
generální ředitelvýkonný ředitel Úseku jaderná energetika
170173-17/03