Portál veřejné správy

Zápis 170173-17/03

Obchodní jménoČEZ, a. s.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO45274649
SídloDuhová 2/1444, 140 53 Praha 4
Publikováno29. 04. 2003
Značka OV170173-17/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s. A-6 Zadavatel veřejné zakázky: ČEZ, a. s. Sídlo: Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4 IČO: 45274649 zapsaný v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1581 zastoupený Ing. Jaroslavem MÍLEM, M.B.A., generálním ředitelem a Ing. Zdeňkem LINHARTEM, výkonným ředitelem Úseku jaderná energetika v souladu s ustanovením § 4 a následujících zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších změn a doplňků (dále jen Zákon) vyhlašuje pod číslem T1020301 obchodní veřejnou soutěž o nejvhodnější nabídku na plnění veřejné zakázky pro organizační jednotku Jaderná elektrárna Dukovany «T1020000 - Rekonstrukce podružných rozváděčů 0,4 kV VS EDU» v souladu s těmito Podmínkami soutěže 1. Předmět veřejné zakázky: Předmětem veřejné zakázky je funkční dílo obsahující zpracování dokumentační části a vlastní realizaci díla «Rekonstrukce podružných rozváděčů 0,4 kV VS EDU» formou vyšší kompletované dodávky - «na klíč» včetně komplexního vyzkoušení a předání dokumentace skutečného provedení. Rekonstrukce podružných rozváděčů spočívá ve výměně stávajících rozváděčů 0,4 kV a výměně přístrojové náplně v některých stávajících rozváděčích. Rozváděče se nacházejí v převážné většině v kontrolovaném pásmu jaderné elektrárny. Účelem díla je zajištění bezpečného, spolehlivého a ekonomického provozu zařízení podružných rozváděčů vlastní spotřeby 0,4 kV podle příslušných právních předpisů a standardů do konce plánované životnosti jaderné elektrárny Dukovany, tj. nejméně do roku 2027, za podmínek uvedených v Zadávací dokumentaci. Podrobné vymezení rozsahu plnění veřejné zakázky včetně požadavků na termíny plnění, jakost a technické vlastnosti předmětu veřejné zakázky, vymezení množství a druhu požadovaných věcí, prací a služeb a požadovaných standardů je uvedeno v Zadávací dokumentaci. Veřejná zakázka je rozdělena do 12 (dvanácti) dílčích funkčních celků (dále DCF) tvořících dílčí zdanitelná plnění, jejichž podrobná specifikace je uvedena v Zadávací dokumentaci, v části 4. 2. Termín a místo plnění veřejné zakázky: Jednotlivé dílčí funkční celky budou realizovány v následujícím pořadí a v průběhu plánovaných odstávkách bloků pro výměnu paliva: DFC č. 1 pro 1. RB - 1. část: od 04. 09. 2004 do 05. 10. 2004 DFC č. 2 pro 4. RB - 1. část: od 23. 10. 2004 do 23. 11. 2004 DFC č. 3 pro 3. RB - 1. část: od 12. 03. 2005 do 08. 05. 2005 DFC č. 4 pro 2. RB - 1. část: od 21. 05. 2005 do 21. 06. 2005 DFC č. 5 pro 1. RB - 2. část: od 03. 09. 2005 do 04. 10. 2005 DFC č. 6 pro 4. RB - 2. část: od 15. 10. 2005 do 18. 11. 2005 DFC č. 7 pro 3. RB - 2. část: od 25. 03. 2006 do 25. 04. 2006 DFC č. 8 pro 2. RB - 2. část: od 06. 05. 2006 do 06. 06. 2006 DFC č. 9 pro 1. RB - 3. část: od 02. 09. 2006 do 03. 10. 2006 DFC č. 10 pro 4. RB - 3. část: od 07. 10. 2006 do 03. 12. 2006 DFC č. 11 pro 3. RB - 3. část: od 10. 03. 2007 do 10. 04. 2007 DFC č. 12 pro 2. RB - 3. část: od 21. 04. 2007 do 22. 05. 2007 Požadavky na termíny a průběžné lhůty plnění jednotlivých částí díla jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci, v části 4 - Návrh Smlouvy o Dílo. Výše uvedené lhůty stanovují plánované termíny odstávek bloků pro výměnu paliva. Pro plnění veřejné zakázky každého dílčího funkčního celku (DCF) je stanovena maximální doba 8 kalendářních dnů v rozmezí uvedených termínů (v závislosti na stanoveném harmonogramu odstávky). Jeden DCF obsahuje přibližně 100 polí. Místem provádění dokumentační části díla je sídlo Uchazeče a místem realizace díla je Jaderná elektrárna Dukovany. Dílo a jeho dohodnuté části budou předávány v Jaderné elektrárně Dukovany. 3. Prokázání kvalifikačních předpokladů: 1. V rámci nabídky doloží Uchazeč plnění kvalifikačních předpokladů stanovených v § 2b Zákona, které prokáže způsobem uvedeným v § 2c odst. 1 a 3 Zákona, a dále prokáže plnění kvalifikačního předpokladu dle § 2b odst. 1 písm. g) Zákona čestným prohlášením. Předpokládá-li Uchazeč splnění zakázky v souladu s ustanovením § 2a odst. 5, tj. s pomocí jiných osob než těch, které podávají nabídku, a zároveň se oprávnění k podnikání Uchazeče nevztahuje na celý rozsah veřejné zakázky, prokazují splnění kvalifikačních předpokladů podle § 2b odst. 1 písm. a) Zákona i tyto jiné osoby. 2. Veškeré doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů musí být předloženy v originále nebo v úředně ověřené kopii. 3. Uchazeč, který v rámci nabídky nedoloží/neprokáže splnění kvalifikačních předpokladů dle ustanovení 3.1 bude na základě rozhodnutí Zadavatele vyloučen z této obchodní veřejné soutěže, a to v souladu se Zákonem. 4. Uchazeč je povinen do 14 dnů sdělit písemně Zadavateli změny, které nastaly po podání jeho nabídky a které se dotýkají údajů požadovaných Zadavatelem při prokazování kvalifikace. 5. Uchazeč, se kterým má být uzavřena Smlouva, předloží nejpozději do 3 dnů před uplynutím lhůty pro uzavření Smlouvy doklady prokazující kvalifikaci Uchazeče v rozsahu dle § 2c odstavce 2 Zákona. 4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky: 1. V souladu s § 2f Zákona Zadavatel stanovuje a pro plnění veřejné zakázky požaduje na Uchazeči v rámci nabídky splnění dále uvedených dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky: a) Uchazeč prokáže zavedení systému jakosti splňujícího požadavky normy ČSN EN ISO 9001:1995 a ČSN EN ISO 9002:1995 (resp. ČSN EN ISO 9001:2000) nebo jiného systému kvality splňujícího minimálně požadavky výše uvedených norem. Tuto skutečnost Uchazeč doloží v rámci nabídky certifikátem vydaného Uchazeči akreditovanou certifikační organizací na základě provedeného auditu. b) Uchazeč předloží údaje o osobách, které vykonávají činnost odpovědného zástupce Uchazeče ve smyslu § 11 zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, pro všechny živnosti související s předmětem plnění veřejné zakázky. Tuto skutečnost Uchazeč doloží v rámci nabídky aktuálním výpisem ze živnostenského rejstříku v originále nebo ověřené kopii v rozsahu, z nějž bude patrné, kdo vykonává činnost odpovědného zástupce ve smyslu § 11 zákona č. 455/1991 Sb. pro všechny živnosti související s předmětem plnění veřejné zakázky. Není-li Uchazeč povinen ustanovit odpovědného zástupce, sdělí tuto skutečnost Zadavateli formou čestného prohlášení. c) Uchazeč prokáže, že vedení a realizace veřejné zakázky bude prováděna kvalifikovanými pracovníky, kteří již v minulosti spolupracovali na realizaci obdobné zakázky a mají dostatečné zkušenosti s realizací obdobných zakázek. Tuto skutečnost Uchazeč doloží v rámci nabídky seznamem klíčového personálu navrhovaného pro plnění veřejné zakázky s uvedením pracovního životopisu, a to minimálně pro pracovníky na pozici vedoucího zakázky, hlavního inženýra projektu, vedoucího stavby a řízení jakosti. d) Uchazeč prokáže, že jím navržené řešení veřejné zakázky obsažené v nabídce nepožívá ochranu podle zvláštních předpisů nebo že nositelem těchto práv je Uchazeč. Tuto skutečnost Uchazeč doloží v rámci nabídky čestným prohlášením. e) Uchazeč potvrdí souhlas s vystavením bankovní záruky za provedení díla. Tuto skutečnost Uchazeč doloží v rámci nabídky čestným prohlášením obsahujícím závazek Uchazeče, že pokud mu Zadavatel v průběhu zadávací lhůty oznámí, že jeho nabídka byla vybrána jako nejvhodnější, předá Zadavateli bankovní záruku za provedení díla ve výši 10 % celkové ceny díla v Kč bez DPH některou z bank uvedených v příloze H Návrhu Smlouvy o Dílo, a to ve lhůtě uvedené v článku 8 písmene e) Návrhu Smlouvy o Dílo a za podmínek uvedených v příloze A článku 5 a v příloze H Návrhu Smlouvu o Dílo. Tato bankovní záruka musí být platná nejméně třicet (30) dnů po datu podpisu protokolu o konečném převzetí posledního realizovaného DFC. Bankovní záruka musí být neodvolatelná, bezpodmínečná, vyplatitelná na první požadavek a bez toho, aby banka zkoumala důvody požadovaného čerpání. f) platné oprávnění, podle § 3 vyhlášky ČÚBP č. 20/1979 Sb., v platném znění, pro činnosti na vyhrazených elektrických zařízeních oprávnění dle BTP 0002/93 ČÚBP; g) platné oprávnění osob, které se budou podílet na realizaci díla podle vyhl. č. 50/1978 Sb. (pro elektrickém zařízení do a nad 1000 V v objektu třídy A), a to: - dle § 6 - pracovníci pro samostatnou činnost; - dle § 8 - pracovníci pro řízení činnosti prováděné dodavatelským způsobem; - dle § 10 - Pracovníci pro samostatné projektování a pracovníci pro řízení projektování h) údaje o klíčových subdodavatelích, jejichž využití Uchazeč předpokládá při plnění veřejné zakázky - prokazuje se čestným prohlášením každého subdodavatele o tom, že akceptuje závazek podílet se na plnění veřejné zakázky. Nepoužije-li Uchazeč subdodavatele, uvede tuto skutečnost ve svazku C nabídky - viz Zadávací dokumentace, část 1. i) Uchazeč v nabídce doloží příslib pojištění Uchazeče na splnění podmínek uvedených v Zadávací dokumentaci - Návrhu Smlouvy o dílo, příloze A, článku 10. Tuto skutečnost Uchazeč doloží v rámci nabídky příslibem pojišťovny, že v případě realizace veřejné zakázky Zájemcem/Uchazečem je pojišťovna připravena uzavřít s Uchazečem pojistné smlouvy požadované Zadavatelem. Nesplní-li Uchazeč tuto povinnost, vyloučí ho Zadavatel z další účasti na veřejné zakázce. j) Čestné prohlášení s přehledem zakázek obdobného charakteru, tj. rekonstrukcí či dodávek investičních celků včetně vypracování projektové dokumentace, dodávky zařízení, provedení montáže a uvedení do provozu rozváděčů vlastní spotřeby 0,4 kV na elektrárenských blocích s výkonem 200 MW a výše včetně doložení specifikace rozhodujících použitých komponent realizovaných za posledních 7 let. 2. Požadované dokumenty dle bodu 4.1 písmena a), f) a g) musí být předloženy v originále nebo v úředně ověřené kopii. Ostatní dokumenty budou doloženy v tištěné podobě nebo prosté kopii. K dokladům, které nejsou předkládány v českém jazyce, musí být přiložen jejich úřední překlad do českého jazyka. 3. Uchazeč, který v rámci nabídky nedoloží/nesplní další předpoklady pro splnění veřejné zakázky dle ustanovení bodů 4.1 a 4.2, bude na základě rozhodnutí Zadavatele vyloučen z další účasti na této veřejné zakázce, a to v souladu se Zákonem. 5. Požadavek na poskytnutí jistoty: 1. Každý Uchazeč musí v rámci své nabídky poskytnout Zadavateli jistotu k zajištění svých povinností vyplývajících z účasti v obchodní veřejné soutěži ve výši 6.000.000,- Kč (slovy: šest milionů korun českých) v souladu s § 23 a 24 Zákona. 2. Uchazeč má právo zvolit si formu složení jistoty, a to buď formou bankovní záruky, nebo složením peněžní částky na účet Zadavatele. 3. Při poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí Uchazeč ve svazku A nabídky předložit originál záruční listiny vystavené ve prospěch Zadavatele, z jejíhož obsahu bude zřejmé, že Zadavatel je oprávněn vykonat právo z poskytnuté jistoty v případech vymezených v § 26 Zákona. Zadavatel požaduje, aby platnost bankovní záruky začínala nejpozději dnem otevírání obálek s nabídkami a nebyla kratší než sto osmdesát (180) dnů po datu otevírání obálek s nabídkami. Originál bankovní záruky bude přiložen k «Originálu» nabídky, její kopie pak budou součástí jednotlivých «Kopií» nabídky. 4. Při poskytnutí jistoty ve formě složení peněžní částky na účet Zadavatele musí být peněžní částka odpovídající výši jistoty připsána na účet Zadavatele vedený u Komerční banky, a. s., pobočka Třebíč, č. ú. 4901-711/0100, variabilní symbol: T1020301, specifický symbol: IČ Uchazeče, a to v souladu s § 24, odst. 2 Zákona. 5. Uchazeč uvede ve svazku A nabídky (viz Zadávací dokumentaci Část 1) číslo účtu, na který má být uvolněna jistota poskytnutá formou složení peněžní částky na účet Zadavatele. 6. Způsob zpracování nabídky: 1. Nabídka Uchazeče bude zpracována v listinné formě v českém jazyce, v povinném řazení podle Části 1 Zadávací dokumentace, zabezpečena proti neoprávněné manipulaci pevným, nerozebíratelným způsobem. Nabídka musí být předložena v originále a 3 kopiích. Úvodní list nabídky, příslušné doklady o splnění kvalifikačních a dalších předpokladů k plnění veřejné zakázky musí být podepsány v případě právnické osoby statutárním zástupcem Uchazeče způsobem shodným se zápisem v obchodním rejstříku a v případě fyzické osoby touto osobou (netýká se originálů/ověřených kopii dokladů o podnikání, výpisu z obchodního rejstříku a bodu 4.1, písmena a), f) a g). Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře čitelná a nesmí obsahovat opravy a přepisy, které by Zadavatele mohly uvést v omyl. 2. Originály, respektive úředně ověřené kopie dokladů, jejichž předložení je požadováno v Podmínkách soutěže, případně v Zadávací dokumentaci, budou zařazeny do vyhotovení nabídky označeného jako «Originál», v ostatních vyhotoveních nabídky postačí prosté fotokopie. Není-li některý doklad v českém jazyce, musí být předložen rovněž jeho úřední překlad do českého jazyka. 3. Uchazeč současně předá jedenkrát nabídku v elektronické formě na CD ROM. Textové části, tabulky a seznamy musí být zpracovány s využitím SW prostředků ze souboru MS Office '95 (MS WORD 7.0, EXCEL 7. 0) nebo MS Office XP. Harmonogramy musí být zpracovány s využitím SW prostředků SURE TRACK PROJECT MANAGER 2.0 nebo PRIMAVERA PROJECT PLANNER 2.0. Požadavek na předání nabídky v elektronické formě se nevztahuje na výkresovou část nabídky předávané Uchazečem a originály či úředně ověřené listiny předávané v rámci nabídky. V případě rozporu mezi textací v tištěné a elektronické verzi platí text uvedený v tištěné podobě. 4. Posledním listem nabídky bude prohlášení Uchazeče, v němž se uvede celkový počet listů v nabídce, a to včetně listů neočíslovaných, jejichž seznam bude uveden v prohlášení. 5. Uchazeč je povinen dodržet způsob zpracování nabídky uvedený v tomto ustanovení. Nedodržení způsobu zpracování nabídky bude důvodem k vyloučení Uchazeče z této obchodní veřejné soutěže. 7. Způsob hodnocení nabídky: Hodnoceny budou pouze nabídky, které v rámci posouzení nabídek splnily podmínky Zákona, těchto Podmínek soutěže a Zadávací dokumentace. Tyto nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti v souladu s následujícími kritérii, která jsou seřazena v sestupném pořadí dle přisuzované důležitosti: 1. Výše nabídkové ceny. 2. Úroveň technického řešení veřejné zakázky. 8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně platebních podmínek: 1. Nabídková cena Nabídkovou cenu uvedenou v nabídce není možné po předložení nabídky měnit za žádných podmínek. Nabídková cena veřejné zakázky bude zpracována v souladu s následujícími podmínkami: - nabídková cena za veřejnou zakázku bude považována za cenu pevnou, platnou po celou dobu realizace veřejné zakázky a nebude žádným způsoben v rámci plnění veřejné zakázky eskalována. Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady Uchazeče spojené s realizací Díla, - nabídková cena bude uvedena v českých korunách (Kč) a bude uvedena bez DPH, dále bude uvedena výše DPH a cena včetně DPH a dále bude členěna pro DFC 1 až DFC 12 ve shodném členění, tj. bez DPH, dále bude uvedena DPH a cena včetně DPH, - nabídková cena bude dále v členění uvedeném v části 1 Zadávací dokumentace. 2. Platební podmínky: Zadavatel uhradí nabídkovou cenu za DFC 1 až DFC 12 po podepsání Protokolu o předběžném převzetí na základě předložené faktury s tím, že bude uplatněno zádržné ve výši 10 %, které bude uvolněno dle ustanovení odstavce č. 6.3 přílohy A Návrhu Smlouvy o Dílo. Zadavatel nepřipouští zálohové platby. Doba splatnosti faktur stanovená Zadavatelem je 21 dní od jejich prokazatelného doručení Zadavateli. Detailní požadavky na platební podmínky jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci příloze a článku 6 Návrhu Smlouvy o Dílo. 9. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami: 1. Soutěžní lhůta začíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami. 2. Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční, v souladu s § 28 - 30 Zákona dne 1. 7. 2003 od 10.00 hod. místního času, na adrese: ČEZ, a. s., Jaderná elektrárna Dukovany, 675 50 Dukovany, budova AB 2, zasedací místnosti č. 220. Otevírání Nabídek se mohou zúčastnit nejvýše 2 (dva) pracovníci Uchazeče. 3. Opožděně podané nabídky Zadavatel neotvírá a vrátí je neprodleně Uchazeči. 10. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta činí osmdesát osm (88) kalendářních dní a její běh začíná dnem otevírání obálek s nabídkami a končí dnem rozeslání oznámení o výběru nejvhodnější nabídky. 11. Místo pro podání nabídek a doba, v níž lze podat nabídku osobně: 1. Nabídku lze podat osobně nebo zaslat tak, aby byla Zadavateli doručena v soutěžní lhůtě, tj. nejpozději dne 1. 7. 2003 do 10.00 hod. místního času. 2. Místem pro podání nabídky je: ČEZ, a. s., Úsek jaderná energetika sekretariát odboru Obchod, budova AB 2, místnost č. 234 675 50 Dukovany 3. Nabídku je možno v soutěžní lhůtě odevzdat osobně, po předchozí dohodě, v kanceláři vedoucího oddělení 7223, Ing. Lubomíra DOLEJSKÉHO, budova AB 2, kancelář č. 243, ČEZ - Jaderná elektrárna Dukovany, a to v pracovní dny v době od 7.00 hod. do 14.00 hod. místního času, kromě posledního dne soutěžní lhůty. V poslední den soutěžní lhůty je možno nabídku podat osobně v době od 9.30 hod. do 10.00 hod. místního času v zasedací místnosti č. 220, budova AB 2, Jaderná elektrárna Dukovany. 4. Obal nabídek bude označen textem «Neotvírat - veřejná zakázka - T1020000 - Rekonstrukce podružných rozváděčů 0,4 kV VS EDU.» - Nabídka, plným obchodním jménem Uchazeče jeho sídlem. Obal bude uzavřen a na uzavření opatřen razítkem, případně podpisem Uchazeče, je-li fyzickou osobou, či podpisem statutárního zástupce, je-li právnickou osobou. 12. Kontaktní osoba Zadavatele: 1. Kontaktní osoba Zadavatele: Ing. Lubomír DOLEJSKÝ, vedoucí oddělení 7223 tel.: + 420 568 815 218, fax: + 420 568 866 228, E-mail: dolejl1.edu@mail.cez.cz Adresa pro doručování pošty: ČEZ, a. s., Úsek jaderná energetika, odbor Obchodu, 675 50 Dukovany. 13. Doba konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky: 1. Za účelem obeznámení se s místními podmínkami pro plnění veřejné zakázky poskytne Zadavatel Zájemcům možnost prohlídky místa plnění veřejné zakázky mimo prostor kontrolovaného pásma a organizuje nabídkovou konferenci. Účast zástupců každého jednotlivého Zájemce je Zadavatelem omezena na 3 osoby. Zájemce sdělí písemně dopisem nebo faxem Zadavateli na adresu kontaktní osoby Zadavatele, uvedenou v ustanovení 11 výše, svůj úmysl účastnit se prohlídky místa plnění veřejné zakázky anebo nabídkové konference. Toto sdělení musí Zadavatel obdržet nejpozději pět (5) kalendářních dnů před výše uvedeným termínem prohlídky. Ve svém sdělení Zájemce uvede obchodní firmu nebo jméno Zájemce, jméno a příjmení, státní příslušnost, číslo občanského průkazu nebo pasu, datum narození, váhu a adresu trvalého bydliště a vztah k veřejné zakázce každé navrhované osoby. Současně s tímto sdělením jsou Zájemci žádáni o předložení dotazů, které mají být na konferenci zodpovězeny. 2. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky (návštěva staveniště) se koná dne 13. 5. 2003. Sraz účastníků je v 10.00 hod. místního času v místnosti č. 220 v budově AB 2 Jaderné elektrárny Dukovany. Zájemce a každý jeho pověřený pracovník nebo zmocněnec s platným občanským průkazem/pasem obdrží od Zadavatele povolení ke vstupu na jeho pozemky a do jeho budov za účelem prohlídky místa plnění veřejné zakázky, ale pouze za podmínky, že Zájemce a každý jeho zástupce, pracovník nebo zmocněnec ponese veškerá rizika, ztráty nebo škody na majetku a zdraví a všechny jiné ztráty, škody, náklady a výdaje jakkoliv způsobené, které mohou vzniknout v důsledku účasti na prohlídce místa plnění veřejné zakázky. Při prohlídce jsou Zájemci povinni řídit se pokyny a požadavky, které stanoví na místě zástupce Zadavatele. Na této prohlídce zodpovědný zaměstnanec Zadavatele provede Zájemce po staveništi. Zájemce nebo jeho zástupci nejsou oprávněni na místě konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky fotografovat nebo pořizovat jakýkoliv jiný záznam (videozáznam, filmový záznam, zvukový záznam atd.). 3. Nabídková konference, jejímž účelem je vysvětlení dotazů týkajících se interpretace Podmínek soutěže a Zadávací dokumentace, se bude konat téhož dne ve 12.00 hod. místního času v zasedací místnosti č. 220, budova AB 2, Jaderné elektrárny Dukovany. Každá osoba Zájemce potvrdí svoji přítomnost v prezenční listině, kde uvede svoje jméno, jméno firmy Zájemce, funkci a podpis. 4. O průběhu prohlídky místa plnění veřejné zakázky a nabídkové konference bude vyhotoven zápis. Zápis včetně znění dotazů Zájemců, bez uvedení zdroje dotazu a odpovědí Zadavatele bude zaslán do 6 pracovních dnů od konání prohlídky a nabídkové konference všem Zájemcům, kteří si ve stanoveném termínu vyzvedli Zadávací dokumentaci. V případě rozporu mezi zápisem a ústními odpověďmi Zadavatele v průběhu prohlídky a konference je rozhodující znění zápisu. 5. V případě, že bezpečnostní situace státu s ohledem na zajištění bezpečnosti provozu Jaderné elektrárny Dukovany nedovolí uskutečnit prohlídku místa plnění veřejné zakázky, Zadavatel pořídí fotodokumentaci prostor, v nichž by se prohlídka konala. Tato fotodokumentace bude Uchazečům předána na nabídkové konferenci nebo zaslána poštou spolu se zápisem o průběhu konference. 14. Dotazy: Jakékoliv požadavky na vyjasnění Zadávací dokumentace nebo dotazy k obchodní veřejné soutěži musí být podány pouze písemnou formou (dopis, fax, e-mail) na kontaktní osobu Zadavatele, nejpozději dvacet (20) dnů před stanoveným termínem pro podání nabídek. V případě zaslání dotazu faxem či e-mailem musí následovat potvrzení dotazu dopisem na adresu kontaktní osoby Zadavatele. Odpovědi na požadavky na vyjasnění Zadávací dokumentace a dotazy k obchodní veřejné soutěži uplatněné u Zadavatele, zašle Zadavatel (spolu se zněním požadavku či dotazu bez uvedení pramene požadavku či dotazu) všem Zájemcům, kteří si vyzvedli Zadávací dokumentaci písemně dopisem nebo faxem/e-mailem následně potvrzené dopisem, a to neprodleně, nejpozději však do patnácti (15) dnů před koncem soutěžní lhůty. 15. Zadávací dokumentace: 1. Zadávací dokumentace pro veřejnou zakázku «T1020000 - Rekonstrukce podružných rozváděčů 0,4 kV VS EDU» obsahuje: Část 1 - Požadavky na zpracování Nabídky Část 2 - Seznam zkratek Část 3 - Požadavky na technické řešení Část 4 - Návrh Smlouvy o Dílo Část 5 - Seznam certifikačních společností 2. Zadávací dokumentaci je nutné vyžádat u Zadavatele písemně nebo faxem na adrese kontaktní osoby Zadavatele, a to nejméně dva (2) pracovní dny před požadovaným termínem převzetí. Požadavek musí obsahovat obchodní firmu nebo jméno Zájemce, adresu sídla Zájemce, IČ Zájemce, kontaktní adresu včetně jména a příjmení, čísla telefonu a faxu kontaktní osoby pro doručování dokumentů souvisejících se soutěží a jméno a příjmení osoby, která převezme Zadávací dokumentaci. Zadávací dokumentace bude předávána v požadovaném termínu v době od 9.00 hod. do 11.00 hod. místního času. 3. Každému Zájemci bude na základě požadavku dle ustanovení 15.2 výše poskytnuta Zadávací dokumentace v jednom vyhotovení v tištěné formě. Současně bude Zájemci poskytnuta Zadávací dokumentace i v elektronické formě s výjimkou výkresové části. 16. Další podmínky soutěže: 1. Zadavatel omezuje soutěž pouze pro tuzemské osoby; 2. Zadavatel nepřipouští společnou nabídku více osob, budou akceptovány pouze nabídky předložené jednou osobou (spolu s předložením jejího subdodavatelského systému); 3. Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání nabídky měnit podmínky Zadávací dokumentace formou dodatků k Zadávací dokumentaci. Zadavatel v dodatku přihlédne k délce lhůty pro podání nabídky tak, aby byl Zájemci poskytnut dostatek času na zpracování nabídky podle změněných podmínek Zadávací dokumentace. V případě úpravy termínů všechna práva a závazky Zadavatele a Uchazeče podléhající dřívějšímu konečnému termínu, budou po změně podléhat nově určenému termínu; 4. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit obchodní veřejnou soutěž do doby rozhodnutí Zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky nebo odmítnout všechny předložené nabídky a neuzavřít Smlouvu o Dílo s žádným Uchazečem; 5. Zadavatel si vyhrazuje právo vyloučit Uchazeče, jehož nabídka nebude splňovat podmínky stanovené Podmínkami soutěže, Zákonem či Zadávací dokumentací, aniž by tím vyvolal jakoukoliv odpovědnost vůči kterémukoliv Uchazeči; 6. Zadavatel nepřipouští variantní řešení; 7. Uchazeči nemají nárok ze strany Zadavatele na úhradu nákladů spojených se zadáním veřejné zakázky dle těchto Podmínek soutěže, a to i v případě, že Zadavatel toto zadání zruší nebo odmítne všechny nabídky; 8. Okamžikem předání nabídky Zadavateli se tato stává majetkem Zadavatele. Ing. Jaroslav MÍL, M.B.A. Ing. Zdeněk LINHART generální ředitelvýkonný ředitel Úseku jaderná energetika 170173-17/03