Portál veřejné správy

Zápis 169217-16/03

Obchodní jménoNárodní technické muzeum
RubrikaVeřejná soutěž
SídloPraha 7, Kostelní 42, PSČ 170 78
Publikováno23. 04. 2003
Značka OV169217-16/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Národní technické muzeum A-1 Národní technické muzeum Sídlo: Praha 7, Kostelní 42, PSČ 170 78 vyhlašuje obchodní veřejnou soutěž (dále jen «OVS») podle zákona č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen «zákon») o nejvhodnější nabídku na realizaci veřejné zakázky «Výstavba depozitární haly v areálu Čelákovice - I. etapy, na pozemcích č. parcel 39/1 a 49/2, k. ú. Záluží u Čelákovic» 1. Vymezení plnění veřejné zakázky Předmětem plnění je novostavba depozitární haly včetně kompletního vybavení a související inženýrské sítě. Jedná se o následující objekty: - kompletní stavební část depozitárního objektu mimo EZS - vybavení depozitárního objektu - přívodní vodovodní řad - venkovní vodovod v areálu - venkovní kanalizace a ČOV depozitárního objektu - rozvod plynu v areálu - trafostanice - vnější rozvod silnoproudu související s depozitárním objektem - terénní úpravy okolo depozitárního objektu - sadové úpravy okolo depozitárního objektu - realizační dokumentace založení depozitární haly V plnění předmětu veřejné zakázky je též zahrnuta veškerá dodavatelská inženýrská činnost, spolupráce při kolaudaci díla a zpracování dokumentace skutečného provedení díla. Zakázku, podmínky dodávky a osnovu zpracování nabídky specifikuje zadávací dokumentace pro výběr zhotovitele vycházející z dokumentace pro stavební povolení, podmínek soutěže, výkazu výměr a soupisu prací a dodávek s podrobným popisem požadovaných standardů. Zadavatel si vyhrazuje právo rozsah předmětu plnění veřejné zakázky omezit. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky Zahájení: předpoklad 2. polovina července 2003 Dokončení: prosinec 2004 Uchazeč předloží závazný harmonogram prací a čerpání fin. prostředků. Místo plnění veřejné zakázky: Čelákovice, areál Národního technického muzea Parc. č.: 39/1, 49/2, 52/4, 61/1, 38, 30/1, 30/6, 60/1, 60/10, 246/1 k. ú. Záluží u Čelákovic 3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazeče Kvalifikační předpoklady musí prokázat uchazeč dle § 2b, způsobem dle § 2c zákona. V případě, že uchazeč bude plnit zakázku s pomocí jiných osob, prokáže uchazeč kvalifikaci dle § 2a odst. 5 zákona. Všechny doklady budou doloženy v originále nebo v úředně ověřené kopii. V případě, že předkládá nabídku více osob společně, prokáže každá z těchto osob kvalifikační předpoklady plně ve výše uvedeném rozsahu s výjimkou kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona (oprávnění v podnikání), který prokazuje každá z těchto osob v rozsahu svého podílu na plnění veřejné zakázky. 4. Další předpoklady pro plnění zakázky Zadavatel požaduje prokázat níže uvedené další předpoklady vždy způsobem, který je uveden u každého předpokladu samostatně. Zadavatel požaduje uvést: 4.1. údaje o obdobných zakázkách zhotovených uchazečem - prokazuje se vyplněním příslušné části formuláře nabídky a předložením referenčních listin vystavených objednavateli (investory). Požaduje se předložení minimálně tří referenčních listin. Obdobnou zakázkou se rozumí zhotovení investice o min. rozsahu 50 mil. Kč 4.2. údaje o systému řízení jakosti - prokazuje se vyplněním příslušné části formuláře nabídky a doložením certifikátu 4.3. údaje o obchodním obratu uchazeče za stavební činnost za poslední 3 roky. Předpokládaný minimální roční obrat je 200 mil. Kč v oboru pozemní stavby. Prokazuje se vyplněním příslušné části formuláře nabídky 4.4. uchazeč uvede subdodavatele u vybraných výkonů a dodávek, které budou specifikovány v zadávací dokumentaci. Uvedení subdodavatelé doloží v nabídce uchazeče kvalifikační předpoklady dle formuláře nabídky (součást zadávací dokumentace) 4.5. uchazeč poskytne bezplatný překlenovací úvěr na prováděné práce po dobu 3 měsíců v případě opožděného přídělu finančních prostředků ze státního rozpočtu. 5. Způsob hodnocení nabídek Nabídky budou hodnoceny podle výše nabídkové ceny, tj. § 6 odst. 1 zákona. 6. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně platebních podmínek Nabídková cena bude cenou maximální a nejvýše přípustnou pro rozsah dle zadávací dokumentace po celou dobu zhotovení díla a bude obsahovat veškeré náklady, které jsou předmětem komplexní dodávky díla. Cenu bude možné měnit nebo upravovat pouze za podmínek uvedených ve smlouvě o dílo. Nabídková cena bude doložena oceněným výkazem výměr. Cena bude stanovena jako celková v českých korunách včetně DPH, bude samostatně uvedeno DPH 5 %, DPH 22 % a cena bez DPH. Platební podmínky: Platební podmínky se řídí zásadami pro poskytování a čerpání prostředků státního rozpočtu pro pořizování investičního majetku a dalšími pravidly pro poskytování státní dotace. Fakturační období jsou předmětem nabídky, se sjednanou splatností faktur do 40 dnů od doručení, a to maximálně do výše 90 % celkových rozpočtových nákladů. Zbývajících 10 % bude uvolněno do 30 dnů po úplném dokončení a předání díla a odstranění případných vad a nedodělků. Pro oceňování případných víceprací nebo méněprací jsou závazné uchazečem uplatněné jednotkové ceny v oceněném výkazu výměr, ceny dodávek a veškerých dalších položek, které jsou součástí předmětu plnění veřejné zakázky. Uchazeč ve své nabídce stanoví závazný způsob oceňování případných víceprací nebo méněprací, u kterých nelze využít jednotkových cen uvedených uchazečem v nabídce. Uchazečem navržený způsob bude vycházet z Katalogu popisů a směrných cen stavebních prací ÚRS Praha, a.s., v aktuální cenové úrovni. Cenová nabídka uchazeče musí zahrnovat všechny práce, dodávky a služby vymezené v podmínkách soutěže a v zadávací dokumentaci. Za tuto skutečnost odpovídá uchazeč. 7. Podmínky, při jejichž splnění je možné překročit výši nabídkové ceny Zadavatel připouští změnu nabídkové ceny pouze v případě, pokud v průběhu stavby dojde ke změnám DPH. 8. Způsob zpracování nabídek Nabídku podá uchazeč písemně v jednom originále v českém jazyce včetně eventuálních příloh. Nabídka bude zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy provázkem a pečetí. Všechny listy nabídky i příloh budou v pravém dolním rohu očíslovány průběžnou vzestupnou číselnou řadou. Posledním listem nabídky bude prohlášení osoby oprávněné za uchazeče jednat dle výpisu z obchodního rejstříku o celkovém počtu listů v nabídce. Uchazeč jako součást nabídky předloží textovou a tabulkovou část nabídky v digitální formě dle specifikace v zadávací dokumentaci. Předkládá-li nabídku více osob společně, nabídka musí obsahovat smlouvu o sdružení za účelem splnění veřejné zakázky a jasně vymezit odpovědnost jednotlivých účastníků sdružení k plnění veřejné zakázky. 9. Soutěžní lhůta Soutěžní lhůta je 41 kalendářních dnů a začíná běžet dnem uveřejnění tohoto inzerátu v Obchodním věstníku, tj. 23. 4. 2003, a končí dnem a hodinou otevírání obálek. 10. Otevírání obálek s nabídkami Otevírání obálek se uskuteční dne 3. 6. 2003 v 10.00 hod. na adrese zadavatele: Národní technické muzeum, Kostelní 42, 170 78 Praha 7, zasedací místnost za kinosálem. 11. Zadávací lhůta Zadávací lhůta se stanovuje na 90 kalendářních dní. 12. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně Dle § 9 zákona podá uchazeč nabídku s označením «Soutěž - Výstavba depozitární haly v areálu Čelákovice - I. etapy - NEOTVÍRAT» doporučeně poštou v uzavřené obálce, opatřené na uzavření razítky uchazeče, na adresu Národní technické muzeum, Kostelní 42, 170 78 Praha 7, nebo osobně v sekretariátu generálního ředitele Národního technického muzea na stejné adrese v poslední den soutěžní lhůty, tj. dne 3. 6. 2003, v době od 8.00 do 10.00 hodin. 13. Název, sídlo, telefon, fax zadavatele Národní technické muzeum, Kostelní 42, 170 78 Praha 7, telefon: 23337 1421, fax: 233371801, e-mail: milos.josefovic@ntm.cz Kontaktní osobou zadavatele pro tuto zakázku je Mgr. Miloš Josefovič, náměstek GŘ 14. Doba konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky Prohlídka budoucího staveniště s výkladem zástupce zadavatele a projektanta se uskuteční dne 6. 5. 2003 od 10.00 hod. Kontaktní osoba na místě srazu je pan Roman Řanda nebo Mgr. M. Josefovič. Sraz pověřených zájemců (maximálně dva zástupci jednoho uchazeče) je v 10.00 hod. v depozitárním areálu v Záluží u Čelákovic. 15. Požadavky na poskytnutí jistoty včetně její výše Zadavatel vyžaduje poskytnutí jistoty ve výši 2.000.000,- Kč (slovy: dva miliony korun českých). Jistotu uchazeč složí jednou z forem dle § 24 zákona. Pro poskytnutí jistoty formou složení peněžní částky: Bankovní účet zadavatele u Komerční banky Centrum, číslo účtu: 34337-111/0100, variabilní symbol - IČO uchazeče. Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. Při poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí její platnost začínat nejpozději dnem otvírání obálek a nesmí být kratší než zadávací lhůta prodloužená o 90 dnů. Uchazeč předloží jako součást nabídky originál záruční listiny. 16. Zvláštní podmínky provedení veřejné zakázky Zakázka bude prováděna v souladu s obecně závaznými právními předpisy a dotčenými ČSN, které se stanovují tímto jako závazné, a zvláštními předpisy a pokyny Národního technického muzea, zejména v oblasti ostrahy a bezpečnosti objektů v areálu. 17. Omezení soutěže na tuzemské osoby Soutěž je omezena na tuzemské osoby. 18. Adresa a lhůta, v níž je možno vyžádat zadávací dokumentaci Zadávací dokumentaci je možno vyzvednout v pracovních dnech od 8.00 do 15.00 hod. po celou dobu soutěžní lhůty na adrese zadavatele. Zadávací dokumentaci si zájemce objedná písemně, faxem nebo elektronickou poštou, a to nejméně 6 pracovních dnů před jejím požadovaným vyzvednutím u Národního technického muzea (náměstek generálního ředitele Mgr. Miloš Josefovič). Úhrada nákladů za pořízení kopie zadávací dokumentace ve výši 13.000,- Kč vč. DPH proběhne v hotovosti při převzetí zadávací dokumentace. Zadávací dokumentace bude vydána pouze osobě pověřené statutárním orgánem zájemce, který při převzetí potvrdí, že zadávací dokumentace bude použita výhradně ke zpracování nabídky přebírajícím subjektem. V prohlášení bude uvedena též závazná adresa zájemce pro účely zasílání korespondence ve věci soutěže. 19. Další podmínky OVS a) Zadavatel nepřipouští variantní řešení mimo zakládání depozitárního objektu. b) Součástí nabídky musí být návrh smlouvy o dílo. c) Výběrem nejvhodnější nabídky a na základě návrhu na uzavření smlouvy uvedené v nabídce nevzniká právní vztah. d) Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit, případně upřesnit informace deklarované uchazeči v nabídkách. e) Zadavatel připouští obdobná řešení v použití výrobků, materiálů a technologických postupů minimálně v srovnatelné kvalitě uvedené v zadávací dokumentaci. f) Zadavatel si vyhrazuje právo potvrdit nebo odmítnout subdodavatele navržené vítězným uchazečem. g) Nabídky se uchazečům nevracejí. Uchazeči nemají nárok na úhradu nákladů spojených s účastí v této obchodní veřejné soutěži. 20. Práva zadavatele Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, upřesnění, doplnění podmínek soutěže nebo na její zrušení, popř. odmítnout všechny předložené nabídky a vyloučit uchazeče, jehož nabídka je neúplná nebo nesplňuje podmínky zadavatele. 169217-16/03