VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s.
C-0
ČEZ, a. s.
Sídlo: 140 53 Praha 4, Duhová 2/1444
IČO: 45274649
zapsán v obchodním rejstříku vedeném
Městským soudem Praha, oddíl B., vložka 1581,
jednající
výkonným ředitelem pro strategický rozvoj
Ing. Petrem Vobořilem
a
výkonným ředitelem pro finance a správu
Ing. Davidem Svojitkou
vyhlašuje
podle § 4 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění
pozdějších předpisů (dále jen «zákon»)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
dále jen «OVS»
NA DODÁVKU OSOBNÍCH POČÍTAČů A NOTEBOOKů
PODMÍNKY SOUTĚŽE
1. Vymezení plnění veřejné zakázky
1.1. Plněním veřejné zakázky je dodávka
- 3695 ks osobních počítačů, dále jen «PC»
- 120 ks notebooků, dále jen «NTB».
1.2. Specifikace komponentů a jejich parametrů pro PC a NTB včetně
požadavků na jejich softwarové vybavení a příslušenství, které musí
splňovat jako minimální, jsou obsaženy v zadávací dokumentaci.
PC a NTB musí být definován a specifikován konkrétním typem a modelem.
1.3. Na PC a NTB musí být vydáno prohlášení o shodě ve smyslu zákona
č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky, ve znění
pozdějších předpisů.
1.4. Na PC a NTB musí být poskytnuta záruka v délce 6 let ode dne
jejich převzetí zadavatelem. V průběhu záruky musí být v pracovních
dnech dokončeno odstraňování vady PC (NTB) do 24 hodin od okamžiku
jejího prokazatelného nahlášení nebo v této lhůtě poskytnut náhradní
PC nebo NTB minimálně stejných parametrů na celou dobu odstraňování
vady. Denní dobou, po kterou je možno vady hlásit, je doba od 6.00
hod. do 18.00 hod. v pracovních dnech. Hlášení zaslaná mimo tuto
dobu se pokládají za doručená v 6.00 hod. nejbližšího následujícího
pracovního dne. Hlášení vady bude prováděno zásadně elektronickou
formou, e-mailem.
1.5. Součástí plnění veřejné zakázky je doprava PC a NTB do místa
plnění, jejich vybalení, předvedení, předání a ekologická likvidace
obalů z dodaných PC a NTB.
1.6. Nesplnění technických parametrů uvedených v tabulce 1 a 2
zadávací dokumentace má za následek vyřazení nabídky z dalšího
posuzování a vyloučení uchazeče.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky
2.1. Zahájení plnění veřejné zakázky do 7 dnů od nabytí platnosti a
účinnosti kupní smlouvy.
2.2. Ukončení plnění veřejné zakázky do pěti týdnů od nabytí
platnosti a účinnosti kupní smlouvy.
2.3. Místem plnění veřejné zakázky je sídlo zadavatele v Praze 4,
sídlo jeho školícího zařízení v Brně a sídla organizačních jednotek
- elektráren v Dukovanech, Temelíně, Poříčí, Chvaleticích,
Dětmarovicích, Štěchovicích, Mělníku, Prunéřově, Hodoníně,
Počeradech, Tušimicích, Ledvicích a Tisové.
2.4. Plnění veřejné zakázky bude realizováno dílčími plněními. Dílčí
plnění je plnění celého množství PC a NTB určeného zadávací
dokumentací pro jednotlivé místo plnění uvedené v odstavci 2.3.
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů
3.1. Uchazeč musí v nabídce prokázat kvalifikační předpoklady podle §
2b zákona způsobem podle § 2c zákona v celém rozsahu včetně čestného
prohlášení k ustanovení § 2b odstavec 1 písmeno g), odstavec 2 a 3
zákona.
3.2. Pokud nabídku předkládá více osob, prokážou kvalifikační
předpoklady všechny osoby podle § 2b zákona způsobem podle § 2c
zákona v celém rozsahu včetně čestného prohlášení k ustanovení § 2b
odstavec 1 písmeno g) zákona. Zároveň musí předložit smlouvu o
sdružení uzavřenou podle ustanovení § 829 a násl. občanského
zákoníku, ve které bude určena jedna osoba zmocněná k jednání se
zadavatelem a nesoucí ve vztahu k zadavateli plnou odpovědnost za
nabídku a její plnění. Této osobě budou doručovány písemnosti a
rozhodnutí související s OVS.
4. Způsob hodnocení
Hodnocení předložených nabídek bude provedeno podle výše nabídkové
ceny bez DPH.
5. Způsob zpracování nabídkové ceny
5.1. Nabídková cena bude uvedena za celé plnění veřejné zakázky bez DPH,
dále pak rozčleněna na:
- nabídkovou cenu bez DPH za jeden PC a za jeden NTB,
- nabídkovou cenu bez DPH za celé množství PC a za celé množství NTB,
- DPH za jeden PC, za jeden NTB a za celé množství PC a NTB.
5.2. Tato nabídková cena bude konečná a nepřekročitelná a bude
obsahovat veškeré náklady s plněním veřejné zakázky související,
jako je např. clo, software a jeho instalace, doprava do místa
plnění, vybalení včetně likvidace obalového materiálu, předvedení a
předání. Nabídková cena bude konstantní i ve vztahu ke kurzovým
změnám české koruny.
5.3. Cenové údaje musí být uvedeny v Kč.
5.4. Platební podmínky jsou obsaženy v zadávací dokumentaci,
zadavatelem je požadována lhůta splatnosti faktury do 21 dnů ode dne
prokazatelného doručení faktury. Faktura musí mít náležitosti podle
ustanovení § 13a obchodního zákoníku a náležitosti daňového a
účetního dokladu. Veškeré platby musí být prováděny v Kč.
6. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami
Soutěžní lhůta počíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže
v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s
nabídkami, které se uskuteční dne 3. 6. 2003 v zasedací místnosti
sídla zadavatele v Praze 4, Duhová 2/1444, od 10.00 hod.
7. Zadávací lhůta
Zadávací lhůta je stanovena na 90 dnů.
8. Název, sídlo, telefon a fax zadavatele
ČEZ, a. s., se sídlem 140 53 Praha 4, Duhová 2/1444
Kontaktní osobou zadavatele je JUDr. Roman Netušil,
tel. 271132526, fax 271132032,
e-mail netusr1.hsp@mail.cez.cz
9. Místo pro podání nabídek
9.1. Nabídky mohou zájemci podat:
- osobně (nebo kurýrní službou) v pracovní dny v průběhu soutěžní
lhůty v době od 8.00 do 11.30 hod. a od 12.00 do 14.30 hod. a v den
otevírání obálek pouze v době od 8.00 hod. do 10.00 hod. do
podatelny zadavatele - na adrese ČEZ, a. s., Praha 4, Duhová 2/1444,
- poštou doporučeně na adresu pro doručení: ČEZ, a. s. 140 53 Praha 4,
Duhová 2/1444,
9.2. Nabídky musí být doručeny zadavateli nejpozději dne 2. 6. 2003
do 10.00 hod.
9.3. Nabídky se podávají v uzavřených obálkách, označených názvem
veřejné zakázky: Obchodní veřejná soutěž «DODÁVKA OSOBNÍCH POČÍTAČů
A NOTEBOOKů». Obálky s nabídkami budou opatřeny na uzavření
razítkem, případně podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho
statutárního zástupce, je-li právnickou osobou. Zadavatel doporučuje
k názvu veřejné zakázky připojit nápis: «Neotevírat do 3. 6. 2003 do
10.00 hod.».
10. Požadavek na poskytnutí jistoty
10.1. Zadavatel požaduje poskytnout jistotu ve výši 2,5 mil. Kč
jednou z forem a způsobem podle ustanovení § 24 zákona.
10.2. Jistotu lze složit na účet zadavatele č. 275868000227/0100
vedený u Komerční banky, Václavské nám. 42, 114 07 Praha 1. Pro
jednoznačnou identifikaci musí být uveden variabilní symbol 35201 a
jako specifický symbol uvedeno IČ uchazeče.
10.3. Prokázání složení jistoty písemným potvrzením banky o
poskytnutí jistoty nebo výpisem z účtu uchazeče o poukázání jistoty
na uvedený účet zadavatele je součástí nabídky. Poskytnutí jistoty v
rozporu s ustanovením § 24 zákona nebo na jiný účet než výše uvedený
má za následek vyloučení uchazeče z další účasti na OVS.
11. Další podmínky soutěže
11.1. Soutěž je omezena na tuzemské osoby.
11.2. Podmínkou účasti uchazeče na veřejné zakázce je také přijetí
závazného obsahu kupní smlouvy, který je vymezen v zadávací
dokumentaci. Předložení návrhu kupní smlouvy, jejíž obsah bude v
rozporu s tímto vymezením, má za následek vyřazení nabídky a
vyloučení uchazeče, který nabídku s takovýmto návrhem kupní smlouvy
předložil. Návrh smlouvy musí kromě jiných skutečností obsahovat
ustanovení o smluvních pokutách: «Pro případ prodlení prodávajícího
s plněním je smluvní pokuta 0,1 % z ceny příslušného dílčího plnění
za každý den prodlení, nejvýše však v součtu těchto smluvních pokut
10 % z kupní ceny. Pro případ prodlení kupujícího s úhradou faktury
smluvní pokuta 0,1 % z fakturované částky za každý den prodlení,
nejvýše však v součtu těchto smluvních pokut 10% z kupní ceny. Pro
případ prodlení prodávajícího s odstraněním nahlášené vady smluvní
pokuta ve výši 1000,- Kč za každou započatou hodinu prodlení. Pro
případ nedodržení některého stanoveného parametru nebo komponentu u
jakéhokoliv PC nebo NTB při plnění veřejné zakázky smluvní pokuta ve
výši 10 mil. a pro případ porušení povinnosti ochrany obchodního
tajemství smluvní pokuta ve výši 50.000,- Kč. Dále pak návrh smlouvy
musí obsahovat ujednání, že za závažné porušení smlouvy se považuje
prodlení prodávajícího s dílčím plněním o více než 15 kalendářních
dnů, nedodržení konfigurace, parametrů a příslušenství PC a NTB a
oprávněné uplatnění autorských nebo průmyslových práv k PC, NTB a
softwaru třetími osobami.
11.3. Uchazeč předloží v nabídce originály nebo úředně ověřené kopie
platného osvědčení ISO 9001 výrobního závodu, ze kterého budou
realizovány dodávky pro plnění veřejné zakázky. K doložení
schopnosti provádět záruční servis uchazeč dále předloží osvědčení o
ISO 9002 nebo ISO 9001 na servisní činnost (služby).
11.4. Předložené cizojazyčné listiny musí být doplněny úředně
ověřeným českým překladem.
11.5. Uchazečům nenáleží náhrada žádných nákladů spojených s účastí v OVS.
11.6. Zálohu na plnění zakázky zadavatel neposkytuje.
11.7. Variantní řešení zadavatel nepřipouští.
11.8. Zájemci si mohou převzít zadávací dokumentaci
dne 30. 4. 2003 v době od 8.00 do 13.00 hod. v zasedací místnosti v 6.
nadzemním podlaží sídla zadavatele v Praze 4, Duhová 2/1444.
Zadávací dokumentace bude zájemci vydána po předložení písemného
vyžádání, podepsaného osobou oprávněnou za zájemce jednat, ve kterém
bude uvedena obchodní firma (obchodní jméno), přesná adresa sídla
zájemce, jméno osoby, na kterou má být zasílána korespondence
týkající se OVS, její fax, telefon a e-mail a přesná adresa pro
poštovní doručování, je-li odlišná od sídla zájemce.
12. Požadavek na formální úpravu, strukturu a obsah nabídky
12.1. Nabídku zpracovat v českém jazyce ve třech výtiscích.
12.2. Výtisk číslo 1 nabídky, který bude obsahovat originální
dokumenty nebo jejich ověřené kopie, musí být označen «originál».
12.3. Ke třem výtiskům nabídky majícím formální náležitosti stanovené
zadávací dokumentací budou jako součást nabídky volně přiloženy -
nebudou prošity spolu s ostatními dokumenty:
- oprávněnou osobou (osobami) uchazeče podepsané čtyři výtisky návrhu
kupní smlouvy na vymezené plnění,
- doklad o složení jistoty.
12.4. Nesplnění těchto požadavků na obsah nabídky je důvodem vyloučení
uchazeče OVS.
13. Práva zadavatele
- změnit podmínky soutěže
- odmítnout všechny podané nabídky
- nevybrat žádnou nabídku
- neuzavřít smlouvu
- nevrátit uchazeči podanou nabídku
- zrušit zadání veřejné zakázky bez udání důvodu.
V Praze dne 15. 4. 2003
Ing. Petr Vobořil Ing. David Svojitka
výkonný ředitel výkonný ředitel
pro strategický rozvoj pro finance a správu
169888-16/03