Portál veřejné správy

Zápis 169888-16/03

Obchodní jménoČEZ, a. s.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO45274649
Sídlo140 53 Praha 4, Duhová 2/1444
Publikováno23. 04. 2003
Značka OV169888-16/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s. C-0 ČEZ, a. s. Sídlo: 140 53 Praha 4, Duhová 2/1444 IČO: 45274649 zapsán v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem Praha, oddíl B., vložka 1581, jednající výkonným ředitelem pro strategický rozvoj Ing. Petrem Vobořilem a výkonným ředitelem pro finance a správu Ing. Davidem Svojitkou vyhlašuje podle § 4 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen «zákon») OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ dále jen «OVS» NA DODÁVKU OSOBNÍCH POČÍTAČů A NOTEBOOKů PODMÍNKY SOUTĚŽE 1. Vymezení plnění veřejné zakázky 1.1. Plněním veřejné zakázky je dodávka - 3695 ks osobních počítačů, dále jen «PC» - 120 ks notebooků, dále jen «NTB». 1.2. Specifikace komponentů a jejich parametrů pro PC a NTB včetně požadavků na jejich softwarové vybavení a příslušenství, které musí splňovat jako minimální, jsou obsaženy v zadávací dokumentaci. PC a NTB musí být definován a specifikován konkrétním typem a modelem. 1.3. Na PC a NTB musí být vydáno prohlášení o shodě ve smyslu zákona č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky, ve znění pozdějších předpisů. 1.4. Na PC a NTB musí být poskytnuta záruka v délce 6 let ode dne jejich převzetí zadavatelem. V průběhu záruky musí být v pracovních dnech dokončeno odstraňování vady PC (NTB) do 24 hodin od okamžiku jejího prokazatelného nahlášení nebo v této lhůtě poskytnut náhradní PC nebo NTB minimálně stejných parametrů na celou dobu odstraňování vady. Denní dobou, po kterou je možno vady hlásit, je doba od 6.00 hod. do 18.00 hod. v pracovních dnech. Hlášení zaslaná mimo tuto dobu se pokládají za doručená v 6.00 hod. nejbližšího následujícího pracovního dne. Hlášení vady bude prováděno zásadně elektronickou formou, e-mailem. 1.5. Součástí plnění veřejné zakázky je doprava PC a NTB do místa plnění, jejich vybalení, předvedení, předání a ekologická likvidace obalů z dodaných PC a NTB. 1.6. Nesplnění technických parametrů uvedených v tabulce 1 a 2 zadávací dokumentace má za následek vyřazení nabídky z dalšího posuzování a vyloučení uchazeče. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky 2.1. Zahájení plnění veřejné zakázky do 7 dnů od nabytí platnosti a účinnosti kupní smlouvy. 2.2. Ukončení plnění veřejné zakázky do pěti týdnů od nabytí platnosti a účinnosti kupní smlouvy. 2.3. Místem plnění veřejné zakázky je sídlo zadavatele v Praze 4, sídlo jeho školícího zařízení v Brně a sídla organizačních jednotek - elektráren v Dukovanech, Temelíně, Poříčí, Chvaleticích, Dětmarovicích, Štěchovicích, Mělníku, Prunéřově, Hodoníně, Počeradech, Tušimicích, Ledvicích a Tisové. 2.4. Plnění veřejné zakázky bude realizováno dílčími plněními. Dílčí plnění je plnění celého množství PC a NTB určeného zadávací dokumentací pro jednotlivé místo plnění uvedené v odstavci 2.3. 3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů 3.1. Uchazeč musí v nabídce prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b zákona způsobem podle § 2c zákona v celém rozsahu včetně čestného prohlášení k ustanovení § 2b odstavec 1 písmeno g), odstavec 2 a 3 zákona. 3.2. Pokud nabídku předkládá více osob, prokážou kvalifikační předpoklady všechny osoby podle § 2b zákona způsobem podle § 2c zákona v celém rozsahu včetně čestného prohlášení k ustanovení § 2b odstavec 1 písmeno g) zákona. Zároveň musí předložit smlouvu o sdružení uzavřenou podle ustanovení § 829 a násl. občanského zákoníku, ve které bude určena jedna osoba zmocněná k jednání se zadavatelem a nesoucí ve vztahu k zadavateli plnou odpovědnost za nabídku a její plnění. Této osobě budou doručovány písemnosti a rozhodnutí související s OVS. 4. Způsob hodnocení Hodnocení předložených nabídek bude provedeno podle výše nabídkové ceny bez DPH. 5. Způsob zpracování nabídkové ceny 5.1. Nabídková cena bude uvedena za celé plnění veřejné zakázky bez DPH, dále pak rozčleněna na: - nabídkovou cenu bez DPH za jeden PC a za jeden NTB, - nabídkovou cenu bez DPH za celé množství PC a za celé množství NTB, - DPH za jeden PC, za jeden NTB a za celé množství PC a NTB. 5.2. Tato nabídková cena bude konečná a nepřekročitelná a bude obsahovat veškeré náklady s plněním veřejné zakázky související, jako je např. clo, software a jeho instalace, doprava do místa plnění, vybalení včetně likvidace obalového materiálu, předvedení a předání. Nabídková cena bude konstantní i ve vztahu ke kurzovým změnám české koruny. 5.3. Cenové údaje musí být uvedeny v Kč. 5.4. Platební podmínky jsou obsaženy v zadávací dokumentaci, zadavatelem je požadována lhůta splatnosti faktury do 21 dnů ode dne prokazatelného doručení faktury. Faktura musí mít náležitosti podle ustanovení § 13a obchodního zákoníku a náležitosti daňového a účetního dokladu. Veškeré platby musí být prováděny v Kč. 6. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami Soutěžní lhůta počíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami, které se uskuteční dne 3. 6. 2003 v zasedací místnosti sídla zadavatele v Praze 4, Duhová 2/1444, od 10.00 hod. 7. Zadávací lhůta Zadávací lhůta je stanovena na 90 dnů. 8. Název, sídlo, telefon a fax zadavatele ČEZ, a. s., se sídlem 140 53 Praha 4, Duhová 2/1444 Kontaktní osobou zadavatele je JUDr. Roman Netušil, tel. 271132526, fax 271132032, e-mail netusr1.hsp@mail.cez.cz 9. Místo pro podání nabídek 9.1. Nabídky mohou zájemci podat: - osobně (nebo kurýrní službou) v pracovní dny v průběhu soutěžní lhůty v době od 8.00 do 11.30 hod. a od 12.00 do 14.30 hod. a v den otevírání obálek pouze v době od 8.00 hod. do 10.00 hod. do podatelny zadavatele - na adrese ČEZ, a. s., Praha 4, Duhová 2/1444, - poštou doporučeně na adresu pro doručení: ČEZ, a. s. 140 53 Praha 4, Duhová 2/1444, 9.2. Nabídky musí být doručeny zadavateli nejpozději dne 2. 6. 2003 do 10.00 hod. 9.3. Nabídky se podávají v uzavřených obálkách, označených názvem veřejné zakázky: Obchodní veřejná soutěž «DODÁVKA OSOBNÍCH POČÍTAČů A NOTEBOOKů». Obálky s nabídkami budou opatřeny na uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li právnickou osobou. Zadavatel doporučuje k názvu veřejné zakázky připojit nápis: «Neotevírat do 3. 6. 2003 do 10.00 hod.». 10. Požadavek na poskytnutí jistoty 10.1. Zadavatel požaduje poskytnout jistotu ve výši 2,5 mil. Kč jednou z forem a způsobem podle ustanovení § 24 zákona. 10.2. Jistotu lze složit na účet zadavatele č. 275868000227/0100 vedený u Komerční banky, Václavské nám. 42, 114 07 Praha 1. Pro jednoznačnou identifikaci musí být uveden variabilní symbol 35201 a jako specifický symbol uvedeno IČ uchazeče. 10.3. Prokázání složení jistoty písemným potvrzením banky o poskytnutí jistoty nebo výpisem z účtu uchazeče o poukázání jistoty na uvedený účet zadavatele je součástí nabídky. Poskytnutí jistoty v rozporu s ustanovením § 24 zákona nebo na jiný účet než výše uvedený má za následek vyloučení uchazeče z další účasti na OVS. 11. Další podmínky soutěže 11.1. Soutěž je omezena na tuzemské osoby. 11.2. Podmínkou účasti uchazeče na veřejné zakázce je také přijetí závazného obsahu kupní smlouvy, který je vymezen v zadávací dokumentaci. Předložení návrhu kupní smlouvy, jejíž obsah bude v rozporu s tímto vymezením, má za následek vyřazení nabídky a vyloučení uchazeče, který nabídku s takovýmto návrhem kupní smlouvy předložil. Návrh smlouvy musí kromě jiných skutečností obsahovat ustanovení o smluvních pokutách: «Pro případ prodlení prodávajícího s plněním je smluvní pokuta 0,1 % z ceny příslušného dílčího plnění za každý den prodlení, nejvýše však v součtu těchto smluvních pokut 10 % z kupní ceny. Pro případ prodlení kupujícího s úhradou faktury smluvní pokuta 0,1 % z fakturované částky za každý den prodlení, nejvýše však v součtu těchto smluvních pokut 10% z kupní ceny. Pro případ prodlení prodávajícího s odstraněním nahlášené vady smluvní pokuta ve výši 1000,- Kč za každou započatou hodinu prodlení. Pro případ nedodržení některého stanoveného parametru nebo komponentu u jakéhokoliv PC nebo NTB při plnění veřejné zakázky smluvní pokuta ve výši 10 mil. a pro případ porušení povinnosti ochrany obchodního tajemství smluvní pokuta ve výši 50.000,- Kč. Dále pak návrh smlouvy musí obsahovat ujednání, že za závažné porušení smlouvy se považuje prodlení prodávajícího s dílčím plněním o více než 15 kalendářních dnů, nedodržení konfigurace, parametrů a příslušenství PC a NTB a oprávněné uplatnění autorských nebo průmyslových práv k PC, NTB a softwaru třetími osobami. 11.3. Uchazeč předloží v nabídce originály nebo úředně ověřené kopie platného osvědčení ISO 9001 výrobního závodu, ze kterého budou realizovány dodávky pro plnění veřejné zakázky. K doložení schopnosti provádět záruční servis uchazeč dále předloží osvědčení o ISO 9002 nebo ISO 9001 na servisní činnost (služby). 11.4. Předložené cizojazyčné listiny musí být doplněny úředně ověřeným českým překladem. 11.5. Uchazečům nenáleží náhrada žádných nákladů spojených s účastí v OVS. 11.6. Zálohu na plnění zakázky zadavatel neposkytuje. 11.7. Variantní řešení zadavatel nepřipouští. 11.8. Zájemci si mohou převzít zadávací dokumentaci dne 30. 4. 2003 v době od 8.00 do 13.00 hod. v zasedací místnosti v 6. nadzemním podlaží sídla zadavatele v Praze 4, Duhová 2/1444. Zadávací dokumentace bude zájemci vydána po předložení písemného vyžádání, podepsaného osobou oprávněnou za zájemce jednat, ve kterém bude uvedena obchodní firma (obchodní jméno), přesná adresa sídla zájemce, jméno osoby, na kterou má být zasílána korespondence týkající se OVS, její fax, telefon a e-mail a přesná adresa pro poštovní doručování, je-li odlišná od sídla zájemce. 12. Požadavek na formální úpravu, strukturu a obsah nabídky 12.1. Nabídku zpracovat v českém jazyce ve třech výtiscích. 12.2. Výtisk číslo 1 nabídky, který bude obsahovat originální dokumenty nebo jejich ověřené kopie, musí být označen «originál». 12.3. Ke třem výtiskům nabídky majícím formální náležitosti stanovené zadávací dokumentací budou jako součást nabídky volně přiloženy - nebudou prošity spolu s ostatními dokumenty: - oprávněnou osobou (osobami) uchazeče podepsané čtyři výtisky návrhu kupní smlouvy na vymezené plnění, - doklad o složení jistoty. 12.4. Nesplnění těchto požadavků na obsah nabídky je důvodem vyloučení uchazeče OVS. 13. Práva zadavatele - změnit podmínky soutěže - odmítnout všechny podané nabídky - nevybrat žádnou nabídku - neuzavřít smlouvu - nevrátit uchazeči podanou nabídku - zrušit zadání veřejné zakázky bez udání důvodu. V Praze dne 15. 4. 2003 Ing. Petr Vobořil Ing. David Svojitka výkonný ředitel výkonný ředitel pro strategický rozvoj pro finance a správu 169888-16/03