VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; PRAŽSKÁ ENERGETIKA, a.s.
D-1
PRAŽSKÁ ENERGETIKA, a.s.
ve spolupráci s Informační agenturou
vyhlašuje ve smyslu zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
ve znění pozdějších zákonů (dále jen «zákon»)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
«SW pro podporu prodeje elektřiny konečným zákazníkům»
A. Vymezení plnění veřejné zakázky
Předmětem plnění veřejné zakázky je:
a) dodávka licencí (práva užití) obchodního systému pro realizaci
prodeje elektřiny konečným zákazníkům (Systém pro podporu prodeje -
dále jen «SPP»)
- pro obsluhu oprávněných a chráněných zákazníků (kategorizace podle
zákona č. 458/2000 Sb.) připojených k sítím všech napěťových hladin
(VVN, VN, NN) v prostředí definovaném energetickou legislativou ČR
(zejména zákon č. 458/2000 Sb. včetně prováděcích předpisů a
cenových rozhodnutí),
- pro zajištění i souvisejících činností (část síťových činností -
měření, odečty, předávání dat Operátorovi trhu s elektřinou, smluvní
vztahy pro přístup k sítím),
b) implementace SPP,
c) integrace SPP do SW prostředí zadavatele,
d) rozvoj SPP,
e) postimplementační podpora SPP.
Zadání této veřejné zakázky předpokládá dodávku již hotové a vyzkoušené
aplikace SPP, postavené především pro potřeby prodeje elektřiny, která
bude pouze přizpůsobena podmínkám zadavatele. Základem řešení bude typový
SW, nikoliv vývoj a vytváření zcela nové aplikace.
Nezbytným předpokladem úspěšné účasti v této soutěži je zkušenost
uchazeče - dodavatele v oblasti energetického prostředí ČR, jeho znalost
související legislativy zejména v oblasti trhu s elektřinou (případně i s
jinými komoditami) a samozřejmě nezbytné zkušenosti s implementací,
integrací a provozem požadovaného SPP u obdobných zákazníků, jako je
zadavatel.
Stávající prostředí, výchozí podmínky, podrobná specifikace zadání
veřejné zakázky a další podmínky pro zpracování nabídky jsou uvedeny v
zadávací dokumentaci (dále jen «ZD»).
B. Doba a místo plnění veřejné zakázky
Při implementaci SPP zadavatel požaduje zahájení prací na implementaci
systému ihned po podpisu smlouvy.
Součástí nabídky musí být harmonogram implementace a integrace s popisem
jednotlivých etap implementace a integrace, které musí respektovat
energetickou legislativu ČR (zákon č. 458/2000 Sb. včetně prováděcích
předpisů a cenových rozhodnutí).
Místem plnění je sídlo zadavatele.
C. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů
Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b zákona,
způsobem podle § 2c odst. 1 zákona včetně splnění podmínek uvedených v §
2b odst. 2 a 3 zákona a čestným prohlášením ve smyslu § 2b odst. 1 písm.
g) zákona.
Pro posouzení splnění ustanovení § 2b odst. 3 zákona (čestné prohlášení
«odpovědného zástupce» ustanoveného ve smyslu § 11 zákona č. 455/1991 Sb.
/živnostenský zákon/) uchazeč předloží v nabídce aktuální výpis z
neveřejné části živnostenského rejstříku (!!!Výpis z živnostenského
rejstříku nelze nahradit živnostenskými listy nebo výpisem z obchodního
rejstříku!!!).
U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob
(subdodavatelů) platí ustanovení § 2a odst. 5 zákona a v nabídce musí být
uveden dohodnutý charakter a rozsah subdodávek.
V případě, že podává nabídku více osob společně, prokazuje každá osoba
kvalifikační předpoklady v plném rozsahu a součástí nabídky musí být
platná (podepsaná) smlouva (např. smlouva o sdružení, smlouva o smlouvě
budoucí) s vymezením jedné z těchto osob oprávněné k zastupování v
případě podání nabídky, k jednání o smlouvě a ve věcech plnění zakázky.
Smlouva musí jednoznačně vymezovat podíl jednotlivých účastníků na plnění
veřejné zakázky.
Veškeré doklady požadované k prokázání kvalifikačních předpokladů musejí
být předloženy v originálu nebo též ve stejnopisu s ověřením jeho
pravosti (§ 2c odst. 3 zákona). Je-li v podmínkách soutěže vyžadováno
čestné prohlášení, musí být podepsáno statutárním orgánem uchazeče. K
dokladům, jež nejsou předkládány v českém jazyce, musí být připojen
jejich úřední překlad do českého jazyka.
D. Způsob hodnocení nabídek
Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek v
souladu s následujícími kritérii hodnocení uvedenými v sestupném pořadí
podle stupně přisouzeného významu:
1. Pokrytí potřeb PRE
2. Flexibilita
3. Technologie
4. Integrace
5. Uživatelské prostředí
6. Bezpečnost
7. Implementace systému
8. Cena a licenční podmínky
9. Provozování systému
10. Všeobecné podmínky
Jednotlivá podkritéria k uvedeným kritériím a systém hodnocení nabídek
jsou uvedena v ZD.
E. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně
platebních podmínek
Nabídkové ceny v Kč bez DPH a v Kč s DPH musí být jednotně a přehledně
zpracovány podle dalších požadavků uvedených v ZD v členění na:
- Celková cena licence
- Cena softwaru třetích stran
- Cena implementace
- Cena za integraci SW do prostředí zadavatele
- Cena mimozáruční podpory
- Cena za rozvoj (změny SPP na základě požadavků zadavatele)
- Vyvolané náklady zadavatele
- Ceny dalších služeb nad rámec licence (zadání)
Ostatní závazné podmínky pro zpracování a obsah jednotné cenové nabídky a
minimálního hlediska licenční politiky jsou uvedeny v ZD.
Vynechání předepsaného členění nabídkových cen nebo nepřehledné a
nejednoznačné zpracování bude důvodem k vyloučení nabídky.
Platební podmínky
- Faktura bude vystavována vždy na základě ukončení, protokolárního
předání uzavřené etapy a akceptace plnění etapy ze strany
zadavatele.
- Faktura musí mít lhůtu splatnosti min. 30 dní ode dne převzetí
faktury ze strany zadavatele.
F. Soutěžní lhůta a místo pro otevírání obálek s nabídkami
Soutěžní lhůta končí dne 23. 5. 2003 v 10.00 hod. Otevírání obálek s
nabídkami se uskuteční dne 23. 5. 2003 od 10.00 hod. v zasedací místnosti
č. A 401 ve 4. patře sídla zadavatele (Na Hroudě 1492/4, Praha 10).
G. Zadávací lhůta
Zadávací lhůta je stanovena na 90 kalendářních dnů.
H. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze podat nabídky osobně
Nabídky mohou uchazeči podat doporučeně poštou na adresu zadavatele nebo
osobně do kanceláře č. 130 k rukám pí Froňkové nebo sl. Kohlíkové (Na
Hroudě 19, Praha 10) v pracovních dnech od 9.00 do 11.00 hod. a od 13.00
do 15.00 hod. do 22. 5. 2003 a dne 23. 5. 2003 pak jen osobně od 9.00 do
10.00 hod. do místnosti otevírání obálek s nabídkami (viz bod F).
Nabídka musí být podána v uzavřené obálce označené adresou zadavatele a
názvem: «SOUTĚŽ - SW PRO PRODEJ ELEKTŘINY - NEOTEVÍRAT» a opatřené na
uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče v souladu s § 9 zákona.
I. Název, sídlo, tel. a fax zadavatele
Pražská energetika, a.s.
k rukám
Ing. Petra Čecha
Na Hroudě 1492/4
100 05 Praha 10 tel. 26705 3500, fax: 26705 3577
J. Požadavek na poskytnutí jistoty včetně její výše
Zadavatel v souladu s § 23 zákona požaduje poskytnout jistotu ve výši
3.000.000,- Kč jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistotu lze složit
na neúročený účet zadavatele vedený u KB, a.s., č. účtu: 7606-021/0100,
variabilním symbolem je číslo 33 a osmimístné IČ uchazeče bez mezery -
celkem desetimístné číslo, KS 0308. Peněžní částka odpovídající výši
jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den
předcházející dni otevírání obálek.
V případě složení jistoty na účet zadavatele musí být předloženo
potvrzení banky o převodu nebo výpis z bankovního účtu. «Příkaz k úhradě»
nebo «pokladní složenka» nebudou považovány za doklady o poskytnutí
jistoty na účet zadavatele.
V případě jistoty poskytnuté bankovní zárukou se považuje za doklad
písemné prohlášení banky (v originále) v záruční listině platné minimálně
do 28. 11. 2003. Bankovní záruka musí být v písemné formě předložena
zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty.
Doklad o poskytnutí jistoty musí být v originálním znění a musí být
součástí «originálu» nabídky. Pokud bude kterýkoliv doklad o poskytnutí
jistoty v jiném než českém jazyce, přiloží uchazeč autorizovaný překlad.
K. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny
Nabídková cena je cenou konečnou a není ji možné překročit.
L. Adresa a lhůta pro vyzvednutí zadávací dokumentace
Zadávací dokumentaci je možno vyzvednout v pracovních dnech od 9.00 do
11.00 hod. a od 13.00 do 15.00 hod. po celou dobu soutěžní lhůty v
kanceláři č. 130 u pí Froňkové nebo sl. Kohlíkové (Na Hroudě 19, Praha
10). Zadávací dokumentaci si objedná zájemce o veřejnou zakázku osobně,
písemně, telefonicky (26705 5742), faxem nebo elektronickou poštou
(fronk51@pre.cz) nejméně 1 pracovní den před jejím požadovaným
vyzvednutím. Úhrada nákladů za použití reprodukční techniky při
poskytnutí zadávací dokumentace není vyžadována.
M. Informativní schůzka
Dne 30. 4. 2003 od 10.00 do 11.00 hod. se uskuteční v místnosti č. A 401
sídla zadavatele společná informativní schůzka k předmětu plnění veřejné
zakázky. Přednostně budou zodpovězeny dotazy doručené zadavateli
nejpozději 29. 4. 2003 do 13.00 hod. Dotazy mohou být zaslány na adresu
sídla zadavatele poštou, faxem nebo e-mailem: ovsprodej@pre.cz. Z
informativní schůzky nebude pořizován písemný záznam.
N. Další podmínky
a) Nabídka musí být podána na komplexní zabezpečení celého rozsahu
předmětu plnění veřejné zakázky.
b) Forma zpracování nabídky musí umožňovat oddělení nabídky na
dodávku licencí (kap. A bod a/) od ostatních částí plnění (kap. A
písm. b/ až e/) tak, aby v případě rozdělení plnění mezi více
uchazečů bylo možné uzavřít smlouvu jen na příslušnou část nabídky,
resp. plnění.
c) Nabídka plnění bude zpracována do jednotlivých ucelených etap
(navržených uchazečem) tak, aby podmínkou pokračování v plnění další
etapy bylo jednoznačné úspěšné dokončení předchozí etapy a její
akceptace ze strany zadavatele.
d) SPP musí umožnit oddělení licencovaných činností do samostatných
organizačních, účetních i právních jednotek tak, aby byly
jednoznačně odděleny nejen poptávané a nepoptávané činnosti, ale i
jednotlivé technologické jednotky, např. viz zákon č. 458/2002 Sb. a
jeho předpokládaný vývoj. Licenční vymezení a podmínky nabízené SPP
musí být zpracovány tak, aby umožnily zadavateli případný výběr ze
samostatných organizačních, účetních i právních jednotek nebo i z
rozsahu nabízených činností v rámci SPP tak, aby přijetím
nejvhodnější nabídky nemusel zadavatel nakupovat např. SW v rozsahu,
který nepotřebuje a nepoptává.
e) Kromě společné informativní schůzky se prohlídka místa plnění
veřejné zakázky ani nahlédnutí do dokumentace nekoná (ve smyslu § 5
odst. 1 písm. j/ zákona).
f) V zájmu zachování rovnocenných podmínek pro všechny uchazeče
nebudou poskytovány další informace k předmětu plnění veřejné
zakázky. Dotazy týkající se organizační stránky zadání veřejné
zakázky lze uplatnit u Informační agentury na mob. tel. č.: +420 607
755 879 nebo na tel./fax č.: 272 935 721.
g) Nabídky musejí být vyhotoveny v českém jazyce v 6 vyhotoveních
(tj. 1 originál + 5 kopií). Originál nabídky musí být označen jako
«originál».
h) Nabídka musí být zpracována v souladu s jednotnou osnovou uvedenou
v ZD. V úvodu nabídky musí být obsah kapitol a strany nabídky musí
být očíslovány. Všechny listy nabídky včetně příloh musí být svázány
nebo jinak zabezpečeny proti manipulaci s jednotlivými listy.
i) Zadavatel požaduje jako součást nabídky předložení veškeré textové
a tabulkové části nabídky (s výjimkou úředních dokladů a čestných
prohlášení) v elektronické formě na vhodném médiu (CD, disketa) ve
formátech aplikačních programů MS Word nebo MS Excel.
j) Součástí nabídky musí být návrh smlouvy o plnění veřejné zakázky
zpracovaný též ve smyslu kap. N písm. b), c) a d). Výběrem
nejvhodnější nabídky nevzniká zadavateli povinnost bezezbytku
přijmout tento návrh smlouvy.
k) Pokud plnění veřejné zakázky v rozsahu dle kap. A s využitím
nabízeného produktu je podmíněno nebo jen doporučeno certifikací od
autora a výhradního poskytovatele všech práv k produktu, pak uchazeč
musí být ke dni podání nabídky držitelem platného certifikátu
opravňujícího k plnění veřejné zakázky. Platný certifikát
opravňující uchazeče k použití produktu v originálu nebo též ve
stejnopisu s ověřením jeho pravosti musí být součástí nabídky. V
případě osoby udělující takový certifikát pak čestným prohlášením o
tom, že tato osoba je oprávněna k plnění této veřejné zakázky
alespoň v takovém rozsahu jako osoba, která je držitelem platného
certifikátu.
l) Pokud podmínky certifikace vymezují počet a kvalifikaci
certifikovaných osob uchazeče, musí uchazeč v nabídce uvést výčet
všech certifikovaných osob s uvedením jejich:
l.1. jména a kvalifikace,
l.2. délky platnosti certifikace,
l.3. popř. oblasti certifikace (pokud nepokrývá celý rozsah předmětu
zakázky)
l.4. zapojení do obdobných zakázek uchazeče (již realizovaných nebo
smluvně připravovaných),
l.5. podílu účasti na plnění veřejné zakázky v případě, že s
uchazečem bude uzavřena smlouva.
m) Zadavatel připouští variantní nabídku. Varianty musí být však
přehledně označeny. Každá nabízená varianta řešení musí být
zpracována samostatně a přehledně oddělena v rámci jedné nabídky
včetně všech souvisejících údajů (parametry, ceny) nebo případných
odkazů na společné části nabídky tak, aby umožňovala samostatné
hodnocení.
n) Uchazeči v souladu s § 64c zákona nemají nárok na úhradu nákladů
spojených s účastí v soutěži.
o) Podmínky soutěže a ZD se navzájem doplňují, oba tyto dokumenty
jsou pro uchazeče závazné. V případě rozporu mezi podmínkami soutěže
a ZD se považuje za rozhodující znění podmínek soutěže zveřejněné v
Obchodním věstníku.
O. Zadavatel si vyhrazuje právo:
a) vyzvat uchazeče k vysvětlení nabídky před dokončením hodnocení
nabídky,
b) ověřit jen vybrané reference z nabídek,
c) rozdělit plnění předmětu veřejné zakázky na dílčí plnění mezi více
uchazečů,
d) na základě skutečného stavu a možností uzavřít smlouvu s vybraným
uchazečem pouze na zvolenou část z nabízeného plnění veřejné zakázky
(tj. např. jen dodávku licence, samostatnou organizační, účetní,
právní jednotku nebo segment odběratelů),
e) nevracet uchazečům nabídky,
f) odmítnout všechny nabídky,
g) zrušit obchodní veřejnou soutěž bez udání důvodu,
h) změnit nebo upřesnit návrh smlouvy o plnění uvedený v nejvhodnější
nabídce, popř. požadovat předložení nového návrhu smlouvy (při
zachování základních parametrů nabídky) nebo vypracovat vlastní
návrh smlouvy.
169382-15/03