Portál veřejné správy

Zápis 169363-15/03

Obchodní jménoČeské dráhy, akciová společnost Divize dopravní cesty o. z.
RubrikaVeřejná soutěž
Publikováno16. 04. 2003
Značka OV169363-15/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; České dráhy, akciová společnost Divize dopravní cesty o. z. A-3 České dráhy, akciová společnost Divize dopravní cesty o. z. vyhlašují podle zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen zákon) obchodní veřejnou soutěž na zhotovitele stavby «ČD, DDC, Rekonstrukce koleje č. 1 a 2 v ŽST Chrást u Plzně» 1. Identifikační údaje zadavatele: Správa železniční dopravní cesty s.o. Praha 8-Karlín, Prvního pluku 367/5, PSČ 186 00 Jednající: Ing. Jan Komárek, generální ředitel IČ: 70994234, DIČ: 008-70994234 zastoupená obchodní společností na základě Plné moci č. 001 ze dne 1. 2. 2003 České dráhy a.s., Divize dopravní cesty, nábřeží L. Svobody 1222/12, 110 15 Praha 1, IČ: 70994226, DIČ: 001-70994226 Jednající Ing. Petr Kousal, předseda představenstva Zápis v obchodním rejstříku je veden Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 8039 a České dráhy a.s., Divize dopravní cesty, nábřeží L. Svobody 1222/12, 110 15 Praha 1, IČ: 70994226, DIČ: 001-70994226 Jednající Ing. Petr Kousal, předseda představenstva Zápis v obchodním rejstříku je veden Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 8039 Kontaktní zaměstnanec zadavatele pro organizaci soutěže: jméno: Zdeňka Zamrazilová telefonní číslo: státní 377 014 144, ČD 990/4144 fax: 377 226 132 adresa: České dráhy a.s., DDC Stavební správa Plzeň, Purkyňova 22, 306 02 Plzeň Kontaktní zaměstnanec zadavatele ve věcech technických: jméno: Milan Bláha telefonní číslo: státní 377 012 552, ČD 990/2552, mob.: 602 641 459 fax: 377 226 132 adresa: České dráhy a.s., DDC Stavební správa Plzeň Purkyňova 22 306 02 Plzeň 2. Předmět soutěže: Cílem stavby je odstranění nevyhovujícího technického stavu železničního spodku a svršku koleje č. 1 a 2 v ŽST Chrást u Plzně, kde vlivem závad na upevnění žel. svršku a opotřebování jeho součástí současně s nefunkčností odvodňovacího systému železničního spodku dochází k porušení GPK, a tím ke snížení bezpečnosti železničního provozu. Z tohoto důvodu je v daném místě zavedena pomalá jízda V=50 km/hod. V rámci stavby se v souladu se schválenou projektovou dokumentací sleduje rekonstrukce hlavních dopravních kolejí č. 1 a 2 novým svrškovým materiálem tv. S49 na betonových pražcích s bezpodkladnicovým pružným upevněním. Počítá se s vybudováním bezstykové koleje. Na podkladě výsledku geotechnického průzkumu se sleduje zřízení sanovaného železničního spodku spolu s nově budovaným systémem odvodnění pomocí trativodní sítě. Součástí stavby je též provedení hydroizolace stávajícího podchodu pod kolejemi č. 1 a 2. Vyvolanou prací v rámci prováděné rekonstrukce kolejí je úprava zabezpečovacího zařízení. Stavba bude realizována na pozemku Českých drah a nemá nároky na zábor půdního fondu. Současně nevyvolává nárůst spotřeby elektrické energie, vody a tepla. Stavbou nedojde ke zhoršení životního prostředí. Veškeré odpady budou uloženy v souladu se zákonem o odpadech. Členění stavby: SO 01 Železniční spodek - sanace koleje č. 1 SO 02 Železniční spodek - sanace koleje č. 2 SO 03 Železniční spodek - odvodnění SO 04 Železniční svršek - rekonstrukce koleje č. 1 SO 05 Železniční svršek - rekonstrukce koleje č. 2 SO 06 Přeložky inženýrských sítí PS 101 Úprava zabezpečovacího zařízení Předmětem činnosti budoucího zhotovitele bude realizace díla včetně zajištění všech dokladů, certifikátů a osvědčení pro zahájení provozu a budoucího užívání díla. Součástí dodávky bude případně vypracování prováděcí dokumentace zabezpečovacího zařízení a vypracování projektu skutečného provedení stavby v grafické i digitální podobě. Požadavky na technické řešení jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 3. Doba plnění: Zahájení realizace 07/2003 Ukončení realizace 12/2003 4. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů: Kvalifikační předpoklady budou splněny podle § 2b odst 1) (písm. a - g) zákona č. 199/94, v platném znění, a uchazeči je prokážou způsobem stanoveným v § 2c zákona. Jako další předpoklady pro splnění veřejné zakázky požaduje zadavatel prokázat: - technické a materiální vybavení pro práce dle charakteru zakázky - že pro uvažovaný postup realizace zakázky má uchazeč v odborných profesích postačující počet zaměstnanců - přehled porovnatelných zakázek v oboru provedených uchazečem v posledních 5 letech s uvedením objednavatele, objemu zakázky a místa a doby plnění - doklad o udělení certifikátu podle normy ČSN EN ISO 9001 nebo ČSN EN ISO 9002 akreditovaným orgánem a plán jakosti stavby v souladu s ČSN ISO 10 005 nebo příručku jakosti příslušné zakázky - doklad o zkoušce pro vedoucí prací na dopravní cestě podle předpisu ČD Ok 2/2 - doklad o splnění zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků ve výstavbě, v platném znění, u vedoucích pracovníků stavby - doložení schopnosti provést minimálně 50 % prací vlastní kapacitou - existenci uzavřené pojistné smlouvy za škody způsobené zhotovitelem na majetku Českých drah v minimální výši 10 mil. Kč. V případě, že nabídku podává společně více uchazečů (sdružení), musí stanovené kvalifikační předpoklady splnit všichni uchazeči. Uchazeč uvede v nabídce všechny podzhotovitele včetně druhu a rozsahu prací, které budou na zakázce zajišťovat. 5. Způsob hodnocení nabídek: Nabídky budou hodnoceny podle více kritérií: - nabídková cena - stupeň splnění dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky - kvalita návrhu technického řešení včetně kvality návrhu postupu výstavby - poskytnutí vyšších, avšak současně reálných záruk za jakost - využití tuzemských materiálů, hmot a technologií. 6. Požadavky na zpracování nabídky: Nabídka bude zpracována písemně v českém jazyce. Návrh ceny musí být zpracován v korunách českých v souladu s cenovými předpisy, v členění: - celková cena bez DPH - DPH - cena celkem (vč DPH). Cena bude zpracována a členěna v souladu se zadávací dokumentací. Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady na pořízení díla podle soupisu prací a dodávek. Součástí nabídky bude stanovení jednotkových cen u všech položek. Náklady budou dále členěny na technologii a na montáže. Cena bude stanovena jako nejvýše přípustná a jako taková bude v nabídce označena. Součástí nabídky bude návrh smlouvy o dílo, ve které uchazeč vyjádří souhlas s podmínkami uvedenými v soutěžních podmínkách a zadávací dokumentaci, harmonogram výstavby a formulář nabídky. Nabídka musí být podepsána statutárním orgánem uchazeče nebo zástupcem uchazeče, jehož oprávnění k tomuto úkonu vyplývá z výpisu z obchodního rejstříku nebo z originálu, případně ověřené kopie plné moci připojené v nabídce. 7. Platební podmínky: Úhrada díla bude prováděna na základě platebního kalendáře, který bude dohodnut s vítězným uchazečem a bude součástí smlouvy o dílo. Splatnost faktur nejméně 35 dnů. Bližší informace o stanovení nabídkové ceny a o financování zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 8. Soutěžní lhůta: Od zveřejnění soutěžních podmínek v Obchodním věstníku do 12. 6. 2003 do 10.00 hodin. Otevírání obálek bude uskutečněno dne 12. 6. 2003 v 10.30 hodin. Obálky s nabídkami budou otevřeny v sídle ČD Stavební správy, Purkyňova 22, Plzeň, v zasedací místnosti, 4. poschodí. 9. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta začíná dnem otevírání obálek a trvá maximálně 60 dní. Uchazeči jsou po celou zadávací lhůty svými nabídkami vázáni. 10. Místo a způsob podávání nabídek: Nabídky musí být v písemné formě, v českém jazyce. Nabídky lze doručit osobně nebo doporučeně poštou na adresu České dráhy s.o., Divize dopravní cesty o.z, Stavební správa Plzeň, Purkyňova 22, 306 02 Plzeň. Osobní podání nabídek na stejné adrese, kancelář č. 404, v pracovní dny v době od 8.00 do 12.00 hodin, nejpozději však do termínu otevření obálek s nabídkami, 12. 6. 2003 do 10.00 hod. Obálka musí být označena: «SOUTĚŽ - Rekonstrukce koleje č. 1 a 2 v ŽST Chrást u Plzně - NEOTVÍRAT». Nabídková cena bude součástí předložené nabídky ve zvláštní obálce. 11. Místo, lhůta k vyžádání zadávací dokumentace: Dokumentace obchodní veřejné soutěže bude uchazeči předána za úhradu 10 500,- Kč (vč. DPH) na adrese ČD Stavební správa Plzeň, Purkyňova 22, 306 02 Plzeň, po předchozí telefonické dohodě s pí Zamrazilovou, tel. 377 014 144. Poplatek je možno zaplatit v hotovosti v pokladně Stavební správy Plzeň nebo na č. ú. 96502-311/0100 Komerční banka Plzeň město. Při převzetí dokumentace musí být předložen doklad o úhradě poplatku. 12. Další závazné podmínky: - Specifikace technického řešení a rozsahu díla je v zadávací dokumentaci. -V souladu s ustanovením zákona o zadávání veřejných zakázek požaduje zadavatel poskytnutí jistoty nabídky ve výši 900 000,- Kč (devět set tisíc korun českých). Jistota bude poskytnuta před zahájením otevírání obálek s nabídkami jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Při složení peněžité částky je nutno ji složit na účet u Komerční banky Plzeň-město, č. účtu 96502-311/0100, variabilní symbol 200300005. - Originál dokladu o poskytnutí jistoty potvrzený příslušným finančním ústavem musí být předložen současně s nabídkou jako samostatná příloha, nejpozději však do skončení soutěžní lhůty. V případě složení jistoty v hotovosti musí být hotovost složena uchazečem tak, aby byla připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. - Upozorňujeme uchazeče, že zadavatel bude od vítězného uchazeče požadovat (před podpisem smlouvy o dílo) záruku plnění (kauci) ve výši 2 % z nabídkové ceny. - Uchazeči nenáleží žádná náhrada nákladů, které vynaloží na účast v soutěži - Zadavatel si vyhrazuje právo soutěž zrušit nebo změnit a dále si vyhrazuje právo všechny nabídky odmítnout, pokud mu žádná z předložených nabídek nebude vyhovovat. - Soutěž je omezena na tuzemské osoby. - Každý uchazeč smí předložit jen jednu nabídku. Zadavatel podmiňuje uzavření smlouvy o dílo s vítězným uchazečem právem kontroly státní organizací Správa železniční dopravní cesty a Státním fondem dopravní infrastruktury (efektivní využívání prostředků fondu) po celou dobu realizace zakázky. Pokud podmínka nebude uchazečem akceptována, nebude jeho nabídka přijata. Všechny ostatní informace o zakázce jsou uvedeny v «Zadávací dokumentaci». V Praze dne 3. dubna 2003 Vrchní ředitel Divize dopravní cesty Ing. Vlastimil NEŠETŘIL v. r. 169363-15/03