VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEPRO, a.s.
A-7
ČEPRO, a.s.
vyhlašuje podle zákona č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v
platném znění
(dále jen «zákon»)
obchodní veřejnou soutěž
na zhotovení 10 kusů ocelových nádrží o objemu 10 000 m3 včetně
infrastruktury
Zadavatel: ČEPRO, a.s., Spálená 5, č. p. 84, 111 21 Praha 1
IČO: 60193531, DIČ: 001-60193531
Tel.: 02/21 968 111, fax: 02/21 968 304
zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze,
oddíl B, vložka 2341
Předmět plnění veřejné zakázky:
Zhotovení díla - stavby, zahrnující dodávku, montáž a vyzkoušení 10 kusů
ocelových nádrží pro uskladnění PHL o objemu 10 000 m3 v ochranné ocelové
jímce s ochranou proti korozi, tepelnou izolací, základy nádrží,
produktové rozvody, hasicí zařízení a rozvod požární vody, vnější
silnoproudé rozvody, MaR, EPS,EZS celého úložiště, ČS požární vody a
geodetické práce související se stavbou.
Předmět díla je podrobně vymezen projektem pro provedení stavby «Sklad PH
Sedlnice», díl PC 1 zpracovaným PIK Přerov s.r.o., arch. č. dok. 039/01/PP.
Stavba bude rozdělena do dvou realizačních částí:
1. část - PS 074.1, 336.1, 337, 360 a PS/SO - 223, 230.1,500.1, 509.1, 524.1
2. část - PS 074.2, 336.2, 524.2 a PS/SO - 190, 222, 230.2, 239, 500.2, 509.2,
580
Dílo bude provedeno v nejvyšší kvalitě dle platných norem a předpisů.
Nátěrový systém bude mít záruku za jakost v délce minimálně 5 let s
minimální životností nátěrů 20 let.
Doba a místo plnění:
Zahájení stavby: 6. 2003
Ukončení (odevzdání díla): 1. část - 31. 12. 2004
2. část - 31. 12. 2006
Místo plnění: Sedlnice
okres: Nový Jičín, kraj: Moravskoslezský
Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů:
Uchazeč v nabídce prokáže splnění kvalifikačních předpokladů uvedených v
§ 2b zákona, a to způsobem uvedeným v § 2c zákona. Doklad opravňující k
podnikání a výpis z obchodního rejstříku mohou být předloženy též ve
stejnopisu s úředním ověřením jejich pravosti. Předkládá-li nabídku více
uchazečů společně, prokáže každý z těchto uchazečů kvalifikační
předpoklady v rozsahu, v jakém se bude na plnění předmětu veřejné zakázky
dle smlouvy o sdružení podílet.
Další požadované předpoklady pro plnění veřejné zakázky:
Uchazeč v nabídce uvede tyto údaje:
- technické a materiální vybavení uchazeče k plnění zakázky
- soupis základních subdodavatelů (obchodní jméno, sídlo, IČO)
- počet zaměstnanců odborných profesí k plnění zakázky
- přehled zakázek uskutečněných uchazečem v posledních třech letech
(předmět, objednavatel, doba a místo plnění, finanční objem) včetně
referencí
- přehled výstavby nádrží o objemu min. 10 000 m3 v posledních 5 letech
- pojištění odpovědnosti uchazeče za škodu vzniklou v souvislosti s
plněním veřejné zakázky
Zvláštní podmínky provedení veřejné zakázky
- podíl vlastních výkonů uchazeče bez materiálu vyšší než 60 %
Uchazeč v nabídce uvede podíl vlastních výkonů bez materiálu při plnění
shora uvedeného předmětu veřejné zakázky.
Způsob hodnocení nabídek
Nabídky budou hodnoceny podle těchto kritérií:
1. Nabídková cena
2. Záruka za jakost díla
3. Podíl vlastních výkonů uchazeče bez materiálu na plnění předmětu
veřejné zakázky
4. Další požadované předpoklady uchazeče pro plnění veřejné zakázky
včetně referencí
5. Smluvní podmínky podle návrhu smlouvy
Zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná v členění: cena
bez DPH, cena vč. DPH.
V nabídce bude samostatně zpracována část ceny zvlášť pro dodávky
materiálu, část montáže vč. nákladů na zpevněné plochy, potřeby el.
energie a vody na tlakové a těsnostní zkoušky, část ochrany proti korozi
vč. určení materiálu, nátěrového systému a označení nádrží, část pro
tepelné izolace, zvlášť náklady na zařízení staveniště, geodetické práce,
kalibraci a ověření nádrží, a zvlášť jednotlivé provozní soubory a
stavební objekty formou detailních položkových rozpočtů zpracovaných dle URS.
Pro objektivní vyhodnocení nabídek ocení zhotovitel jako součástí své
cenové nabídky přiložený výkaz výměr - soupis prací a dodávek obsažených
v PD, který je jeho součástí.
Pokud zpracovatel nabídky zjistí anebo se domnívá, že tento rozpis
neobsahuje všechny práce a dodávky dle této PD, které jsou nutné k
řádnému dokončení díla (stavby) provést, uvede tyto práce a dodávky
včetně ocenění v samostatné příloze nabídky.
Oceněný výkaz výměr všech profesí - stavebních a montážních - bude
obsahovat veškeré práce a dodávky, které je potřeba udělat pro řádnou a
úplnou realizaci stavby dle této PD tak, aby dílo mohlo být realizováno
bez víceprací, které by vyplývaly z neúplnosti PD nebo neúplnosti výkazu výměr.
Platební podmínky:
- práce a dodávky budou hrazeny na základě dílčích faktur vystavených
zhotovitelem; součástí těchto faktur bude výkaz prací a dodávek
členěný podle rozpočtu díla PS a SO, který bude schválený a
potvrzený pověřeným pracovníkem objednavatele
- zhotovitel bude práce a dodávky fakturovat jedenkrát měsíčně, a to
v termínu ve smlouvě o dílo dohodnutém
- do předání díla je zhotovitel oprávněn fakturovat max. celkem 85 %
z celkové ceny díla jednotlivých částí, zbývající část z celkové
ceny díla bude zhotoviteli uhrazena po kolaudaci díla a odstranění
vad a nedodělků
- fakturovány budou ceny bez DPH, DPH a ceny vč. DPH
- lhůta splatnosti faktur bude 15 dní ode dne doručení zadavateli
- záloha může být zadavatelem poskytnuta pouze do výše stanovené
předpisem Ministerstva financí, popř. jiným právním předpisem
Soutěžní lhůta:
Od: 16. 4.2003 Do: 22. 5. 2003 - 12.00 hod.
Místo a čas otevírání obálek:
ČEPRO, a.s., Spálená 5, č. p. 84, 111 21 Praha 1, zasedací místnost -
III. patro
dne 22. 5. 2003 ve 13.00 hod.
Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta činí nejvíce 90 dnů a počíná běžet dnem otevírání obálek s
nabídkami a končí dnem rozeslání oznámení o výběru nejvhodnější nabídky,
oznámení o tom, že nebyla vybrána žádná nabídka, nebo oznámení o zrušení
soutěže.
Místo a způsob podání nabídky:
Nabídka zpracovaná ve smyslu zadání, svázaná a zabezpečená proti
manipulaci bude doručena do skončení soutěžní lhůty v uzavřených obálkách
opatřených na uzavření razítky uchazeče na adresu:
ČEPRO, a.s., Spálená 5, č. p. 84, 111 21 Praha 1
sekretariát provozního ředitele
Obálka bude označena heslem «Sklad PHL Sedlnice PC 1 - veřejná soutěž».
Nabídky lze podat osobně na uvedené adrese v podatelně zadavatele v
pracovní dny od 8.00 hod. do 14.00 hod.
Poskytnutí jistoty:
Ve smyslu § 23 až § 26 zákona zadavatel požaduje poskytnutí jistoty
8 000 000,- Kč. Jistotu poskytne uchazeč jednou z forem, která je uvedena
v § 24 zákona.
Pokud uchazeč poskytne jistotu složením peněžní částky na účet
zadavatele, učiní tak na účet zadavatele KB Praha, č. ú. 11902 931/0100,
v. s. 60193531.
Poskytnutí jistoty je uchazeč povinen splnit a doložit nejpozději do konce
soutěžní lhůty. Doklad o složení jistoty doručí uchazeč zadavateli buď v obálce
s nabídkou, nebo v samostatné obálce s označením «Sklad PHL Sedlnice PC 1
- jistota» na adresu ČEPRO, a.s., Spálená 5, č. p. 84, 111 21 Praha 1.
Zadávací dokumentace:
Realizační dokumentace zpracovaná PIK s.r.o..Přerov v 03 /03, bude
zájemcům poskytnuta po předchozí telefonické domluvě za úhradu 5000,- Kč
splatných v hotovosti v pokladně zadavatele proti potvrzení.
Dobu konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky je možno dohodnout
telefonicky se zadavatelem.
Kontaktní osoby zadavatele: ČEPRO a.s., Spálená 5, č. p. 84, 111 21 Praha 1
ing. Jiří Petřík, tel. 221 968 183 nebo 602 328 694
p. Beneš Zdeněk, tel. 602 495 153
Další podmínky soutěže:
Veškeré činnosti uchazeče potřebné pro předložení nabídky na základě této
soutěže provádí uchazeč na vlastní náklady a bez nároku na jejich
náhrady, a to i v případě, kdy zadavatel odmítne všechny nabídky nebo
zruší obchodní soutěž.
Prohlídku místa stavby lze telefonicky dojednat s Ing. Kasalou,
tel. 724 156 551.
Způsob zpracování nabídky:
Nabídka uchazeče bude obsahovat:
- identifikační údaje uchazeče
- prokázání kvalifikačních předpokladů
- další požadované předpoklady pro plnění veřejné zakázky včetně
požadovaných referencí
- podíl vlastních výkonů uchazeče bez materiálu při plnění předmětu
veřejné zakázky
- nabídkovou cenu
- záruku za jakost díla
- návrh smlouvy o dílo
- smlouvu o sdružení (v případě společné nabídky více uchazečů)
Návrh smlouvy o dílo bude obsahovat:
- identifikační údaje objednavatele a zhotovitele
- předmět díla
- termíny zahájení a dokončení díla
- cenu za dílo v požadovaném členění
- platební podmínky
- záruku za jakost díla
- sankce za nesplnění smluvních závazků
Nabídka uchazeče a návrh smlouvy o dílo budou podepsány statutárním
zástupcem uchazeče ve smyslu výpisu z obchodního rejstříku.
Práva zadavatele:
Zadavatel si vyhrazuje právo:
- odmítnout všechny nabídky
- obchodní veřejnou soutěž zrušit
- jednat o obsahu smlouvy o dílo
- upřesnit konečné znění smlouvy o dílo
169366-15/03