Portál veřejné správy

Zápis 169366-15/03

Obchodní jménoČEPRO, a.s.
RubrikaVeřejná soutěž
Publikováno16. 04. 2003
Značka OV169366-15/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEPRO, a.s. A-7 ČEPRO, a.s. vyhlašuje podle zákona č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen «zákon») obchodní veřejnou soutěž na zhotovení 10 kusů ocelových nádrží o objemu 10 000 m3 včetně infrastruktury Zadavatel: ČEPRO, a.s., Spálená 5, č. p. 84, 111 21 Praha 1 IČO: 60193531, DIČ: 001-60193531 Tel.: 02/21 968 111, fax: 02/21 968 304 zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 2341 Předmět plnění veřejné zakázky: Zhotovení díla - stavby, zahrnující dodávku, montáž a vyzkoušení 10 kusů ocelových nádrží pro uskladnění PHL o objemu 10 000 m3 v ochranné ocelové jímce s ochranou proti korozi, tepelnou izolací, základy nádrží, produktové rozvody, hasicí zařízení a rozvod požární vody, vnější silnoproudé rozvody, MaR, EPS,EZS celého úložiště, ČS požární vody a geodetické práce související se stavbou. Předmět díla je podrobně vymezen projektem pro provedení stavby «Sklad PH Sedlnice», díl PC 1 zpracovaným PIK Přerov s.r.o., arch. č. dok. 039/01/PP. Stavba bude rozdělena do dvou realizačních částí: 1. část - PS 074.1, 336.1, 337, 360 a PS/SO - 223, 230.1,500.1, 509.1, 524.1 2. část - PS 074.2, 336.2, 524.2 a PS/SO - 190, 222, 230.2, 239, 500.2, 509.2, 580 Dílo bude provedeno v nejvyšší kvalitě dle platných norem a předpisů. Nátěrový systém bude mít záruku za jakost v délce minimálně 5 let s minimální životností nátěrů 20 let. Doba a místo plnění: Zahájení stavby: 6. 2003 Ukončení (odevzdání díla): 1. část - 31. 12. 2004 2. část - 31. 12. 2006 Místo plnění: Sedlnice okres: Nový Jičín, kraj: Moravskoslezský Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů: Uchazeč v nabídce prokáže splnění kvalifikačních předpokladů uvedených v § 2b zákona, a to způsobem uvedeným v § 2c zákona. Doklad opravňující k podnikání a výpis z obchodního rejstříku mohou být předloženy též ve stejnopisu s úředním ověřením jejich pravosti. Předkládá-li nabídku více uchazečů společně, prokáže každý z těchto uchazečů kvalifikační předpoklady v rozsahu, v jakém se bude na plnění předmětu veřejné zakázky dle smlouvy o sdružení podílet. Další požadované předpoklady pro plnění veřejné zakázky: Uchazeč v nabídce uvede tyto údaje: - technické a materiální vybavení uchazeče k plnění zakázky - soupis základních subdodavatelů (obchodní jméno, sídlo, IČO) - počet zaměstnanců odborných profesí k plnění zakázky - přehled zakázek uskutečněných uchazečem v posledních třech letech (předmět, objednavatel, doba a místo plnění, finanční objem) včetně referencí - přehled výstavby nádrží o objemu min. 10 000 m3 v posledních 5 letech - pojištění odpovědnosti uchazeče za škodu vzniklou v souvislosti s plněním veřejné zakázky Zvláštní podmínky provedení veřejné zakázky - podíl vlastních výkonů uchazeče bez materiálu vyšší než 60 % Uchazeč v nabídce uvede podíl vlastních výkonů bez materiálu při plnění shora uvedeného předmětu veřejné zakázky. Způsob hodnocení nabídek Nabídky budou hodnoceny podle těchto kritérií: 1. Nabídková cena 2. Záruka za jakost díla 3. Podíl vlastních výkonů uchazeče bez materiálu na plnění předmětu veřejné zakázky 4. Další požadované předpoklady uchazeče pro plnění veřejné zakázky včetně referencí 5. Smluvní podmínky podle návrhu smlouvy Zpracování nabídkové ceny: Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná v členění: cena bez DPH, cena vč. DPH. V nabídce bude samostatně zpracována část ceny zvlášť pro dodávky materiálu, část montáže vč. nákladů na zpevněné plochy, potřeby el. energie a vody na tlakové a těsnostní zkoušky, část ochrany proti korozi vč. určení materiálu, nátěrového systému a označení nádrží, část pro tepelné izolace, zvlášť náklady na zařízení staveniště, geodetické práce, kalibraci a ověření nádrží, a zvlášť jednotlivé provozní soubory a stavební objekty formou detailních položkových rozpočtů zpracovaných dle URS. Pro objektivní vyhodnocení nabídek ocení zhotovitel jako součástí své cenové nabídky přiložený výkaz výměr - soupis prací a dodávek obsažených v PD, který je jeho součástí. Pokud zpracovatel nabídky zjistí anebo se domnívá, že tento rozpis neobsahuje všechny práce a dodávky dle této PD, které jsou nutné k řádnému dokončení díla (stavby) provést, uvede tyto práce a dodávky včetně ocenění v samostatné příloze nabídky. Oceněný výkaz výměr všech profesí - stavebních a montážních - bude obsahovat veškeré práce a dodávky, které je potřeba udělat pro řádnou a úplnou realizaci stavby dle této PD tak, aby dílo mohlo být realizováno bez víceprací, které by vyplývaly z neúplnosti PD nebo neúplnosti výkazu výměr. Platební podmínky: - práce a dodávky budou hrazeny na základě dílčích faktur vystavených zhotovitelem; součástí těchto faktur bude výkaz prací a dodávek členěný podle rozpočtu díla PS a SO, který bude schválený a potvrzený pověřeným pracovníkem objednavatele - zhotovitel bude práce a dodávky fakturovat jedenkrát měsíčně, a to v termínu ve smlouvě o dílo dohodnutém - do předání díla je zhotovitel oprávněn fakturovat max. celkem 85 % z celkové ceny díla jednotlivých částí, zbývající část z celkové ceny díla bude zhotoviteli uhrazena po kolaudaci díla a odstranění vad a nedodělků - fakturovány budou ceny bez DPH, DPH a ceny vč. DPH - lhůta splatnosti faktur bude 15 dní ode dne doručení zadavateli - záloha může být zadavatelem poskytnuta pouze do výše stanovené předpisem Ministerstva financí, popř. jiným právním předpisem Soutěžní lhůta: Od: 16. 4.2003 Do: 22. 5. 2003 - 12.00 hod. Místo a čas otevírání obálek: ČEPRO, a.s., Spálená 5, č. p. 84, 111 21 Praha 1, zasedací místnost - III. patro dne 22. 5. 2003 ve 13.00 hod. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta činí nejvíce 90 dnů a počíná běžet dnem otevírání obálek s nabídkami a končí dnem rozeslání oznámení o výběru nejvhodnější nabídky, oznámení o tom, že nebyla vybrána žádná nabídka, nebo oznámení o zrušení soutěže. Místo a způsob podání nabídky: Nabídka zpracovaná ve smyslu zadání, svázaná a zabezpečená proti manipulaci bude doručena do skončení soutěžní lhůty v uzavřených obálkách opatřených na uzavření razítky uchazeče na adresu: ČEPRO, a.s., Spálená 5, č. p. 84, 111 21 Praha 1 sekretariát provozního ředitele Obálka bude označena heslem «Sklad PHL Sedlnice PC 1 - veřejná soutěž». Nabídky lze podat osobně na uvedené adrese v podatelně zadavatele v pracovní dny od 8.00 hod. do 14.00 hod. Poskytnutí jistoty: Ve smyslu § 23 až § 26 zákona zadavatel požaduje poskytnutí jistoty 8 000 000,- Kč. Jistotu poskytne uchazeč jednou z forem, která je uvedena v § 24 zákona. Pokud uchazeč poskytne jistotu složením peněžní částky na účet zadavatele, učiní tak na účet zadavatele KB Praha, č. ú. 11902 931/0100, v. s. 60193531. Poskytnutí jistoty je uchazeč povinen splnit a doložit nejpozději do konce soutěžní lhůty. Doklad o složení jistoty doručí uchazeč zadavateli buď v obálce s nabídkou, nebo v samostatné obálce s označením «Sklad PHL Sedlnice PC 1 - jistota» na adresu ČEPRO, a.s., Spálená 5, č. p. 84, 111 21 Praha 1. Zadávací dokumentace: Realizační dokumentace zpracovaná PIK s.r.o..Přerov v 03 /03, bude zájemcům poskytnuta po předchozí telefonické domluvě za úhradu 5000,- Kč splatných v hotovosti v pokladně zadavatele proti potvrzení. Dobu konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky je možno dohodnout telefonicky se zadavatelem. Kontaktní osoby zadavatele: ČEPRO a.s., Spálená 5, č. p. 84, 111 21 Praha 1 ing. Jiří Petřík, tel. 221 968 183 nebo 602 328 694 p. Beneš Zdeněk, tel. 602 495 153 Další podmínky soutěže: Veškeré činnosti uchazeče potřebné pro předložení nabídky na základě této soutěže provádí uchazeč na vlastní náklady a bez nároku na jejich náhrady, a to i v případě, kdy zadavatel odmítne všechny nabídky nebo zruší obchodní soutěž. Prohlídku místa stavby lze telefonicky dojednat s Ing. Kasalou, tel. 724 156 551. Způsob zpracování nabídky: Nabídka uchazeče bude obsahovat: - identifikační údaje uchazeče - prokázání kvalifikačních předpokladů - další požadované předpoklady pro plnění veřejné zakázky včetně požadovaných referencí - podíl vlastních výkonů uchazeče bez materiálu při plnění předmětu veřejné zakázky - nabídkovou cenu - záruku za jakost díla - návrh smlouvy o dílo - smlouvu o sdružení (v případě společné nabídky více uchazečů) Návrh smlouvy o dílo bude obsahovat: - identifikační údaje objednavatele a zhotovitele - předmět díla - termíny zahájení a dokončení díla - cenu za dílo v požadovaném členění - platební podmínky - záruku za jakost díla - sankce za nesplnění smluvních závazků Nabídka uchazeče a návrh smlouvy o dílo budou podepsány statutárním zástupcem uchazeče ve smyslu výpisu z obchodního rejstříku. Práva zadavatele: Zadavatel si vyhrazuje právo: - odmítnout všechny nabídky - obchodní veřejnou soutěž zrušit - jednat o obsahu smlouvy o dílo - upřesnit konečné znění smlouvy o dílo 169366-15/03