VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; SEVEROČESKÉ DOLY a.s.
A-4
ZADAVATEL
SEVEROČESKÉ DOLY a.s.
vyhlašuje dle § 3 odst. 1 a 3 zák. č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných
zakázek, ve znění zákona č. 148/1996 Sb., č. 93/1998 Sb., č. 28/2000 Sb.,
č. 256/2000 Sb., č. 39/2001 Sb., č. 142/2001 Sb., č. 130/2002 Sb.,
č. 211/2002 Sb., č. 278/2002 Sb., č. 320/2002 Sb., č. 424/2002 Sb. a zákona
č. 517/2002, (dále jen zákon)
obchodní veřejnou soutěž
o veřejnou zakázku:
ČISTÍRNA DůLNÍCH VOD - ZKAPACITNĚNÍ
I. IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE ZADAVATELE:
Zadavatel: Severočeské doly a.s., Chomutov, Boženy Němcové 5359
zastoupené Ing. Vratislavem Vajnarem, předsedou představenstva
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem
v Ústí nad Labem oddíl B, vložka 495
Pro činnost zadavatele zastoupený:
Ing. Miroslavem Eisem - technickým ředitelem
IČ: 49901982
DIČ: 182 - 49901982
Bankovní spojení: Komerční banka a.s., č. ú. 1801-491/0100
Telefon: 474 604 202
Fax: 474 604 221
II. MÍSTO PROVEDENÍ:
Severočeské doly a.s., kontaktní místo: Doly Nástup Tušimice (dále jen DNT)
- Areál čistírny důlních vod v blízkosti obce Březno u Chomutova.
III. DOBA PLNĚNÍ:
Zadavatel předpokládá termíny plnění veřejné zakázky:
Zahájení: 10/2003
Ukončení: 06/2005
Předávání staveniště a přejímání splněné veřejné zakázky bude probíhat ve
dvou etapách. Přerušení provozu stávající čistírny a předání staveniště v
rozsahu stávajících objektů čistírny je podmíněno zprovozněním I. etapy
veřejné zakázky. Prolínání obou etap realizace veřejné zakázky se nevylučuje.
Celková délka doby plnění veřejné zakázky je předmětem nabídky uchazeče.
IV. VYMEZENÍ PŘEDMĚTU PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY:
Předmětem plnění veřejné zakázky je zhotovení stavby «Čistírna důlních
vod Březno - zkapacitnění» v rozsahu zadávací dokumentace BP1916-S-07337
a podmínek obecně platných předpisů souvisejících s plněním této veřejné
zakázky.
Podrobná specifikace veřejné zakázky včetně stanovení rozsahu jednotlivých
etap realizace je součástí zadávací dokumentace, kterou si zájemce může
vyžádat na dále uvedené adrese.
Součástí veřejné zakázky je také potřebná účast zhotovitele na zkušebním
provozu v délce trvání 12 měsíců, počínaje dnem nabytí právní moci
rozhodnutí o prozatímním užívání stavby ke zkušebnímu provozu.
Rozsah spolupůsobení zhotovitele na zkušebním provozu je vymezen dosažením
stabilního provozu čistírny minimálně na úrovni projektovaných parametrů.
Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je také smluvní zajištění formou
poddodávky integrace stavových signálů ČDV do nadřazeného systému
komplexního sledování a řízení vodního hospodářství DNT, jehož
zhotovitelem je společnost První Elektro a.s., se sídlem v ul. Bezručova
4174, 430 01 Chomutov. Součinnost uvedené společnosti spočívá v přebírání
okamžitého stavu signálů specifikovaných v technické části zadávací
dokumentace, v jejich přenosu rádiovým systémem RACOM, ve vizualizaci
okamžitých stavů signálů a jejich ukládání v rozsahu nutném pro následná
vyhodnocování a archivaci.
Rozsah této poddodávky je podrobně specifikován příslušnou částí PS 11
-Automatizovaný systém řízení pod názvem «Přenos dat z ČDV na CEVEL».
Předmětem plnění veřejné zakázky je rovněž komplexní vyzkoušení před
dokončením I. etapy veřejné zakázky pro potřeby ověření dosažení
projektovaných parametrů, zejména pro ověření nepřekročení limitů
vypouštěného znečištění stanovených vodohospodářským orgánem pro období
provádění rekonstrukce čistírny důlních vod.
Před dokončením celé veřejné zakázky bude standardně provedeno komplexní
vyzkoušení díla jako celku s cílem ověřit dosažení projektovaných parametrů.
Předmětem plnění veřejné zakázky je dále vybudování, údržba a likvidace
dočasných objektů, zejména objektů zařízení stavenitě a objektů zajišťujících
zadavateli možnost provizorního provozování dokončené I. etapy veřejné zakázky.
Rozsah objektů zařízení staveniště je ponechán na individuálním rozhodnutí
zájemce za podmínky splnění příslušných ustanovení obecně platných předpisů.
Podmínky plnění veřejné zakázky jsou dále specifikovány touto obchodní
částí zadávací dokumentace.
V případě technických podmínek obsažených v zadávací dokumentaci, které
obsahují konkrétní požadavky nebo odkazy ve smyslu odst. 2, § 2h zákona,
zadavatel umožňuje použití obdobných řešení. Obdobnými řešeními jsou, pro
případ této veřejné zákázky, myšlena řešení, která jsou, z hlediska
příslušných technických měřítek, shodná a lepší než v technických
podmínkách specifikovaných zadávací dokumentací.
Stavbou se rozumí souhrn dodávek stavebních hmot, dílů a prací a dodávek
strojů, zařízení a inventáře, včetně jejich montáží a komplexního
vyzkoušení, prováděných v souvislém čase a na souvislém místě.
Stavební částí veřejné zakázky se rozumí rozsah činností, které jsou
podle členění zadávací dokumentace specifikovány jako stavební objekty.
V. KVALITATIVNÍ PODMÍNKY:
Vybudované dílo musí mít základní technické ukazatele jakosti v obvyklém
standardu. Technické ukazatele jakosti díla jsou uvedeny v zadávací
dokumentaci.
Není-li kvalita výrobků, materiálů a vlastního provedení veřejné zakázky
nesporně stanovena, v pochybnostech platí, že se veškeré práce a dodávky
mají realizovat v souladu s obecnými technickými požadavky na výstavbu,
technickými normami a podmínkami, při použití běžných materiálů, výrobků
a konstrukcí tuzemské provenience, zaručující vlastnosti podle § 47 zák.
č. 50/1976 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve
znění pozdějších předpisů, zejména dle zák. č. 22/1997 Sb., o technických
požadavcích na výrobky, ve znění pozdějších předpisů.
VI. KVALIFIKAČNÍ PŘEDPOKLADY:
Uchazeč prokáže kvalifikační předpoklady k plnění veřejné zakázky v plném
rozsahu dle ustanovení § 2b zákona, způsobem stanoveným v § 2a odst. 5 a
§ 2c zákona.
V případě prokazování kvalifikace podle § 2b odst. 1 písm. a) vyžaduje
tato veřejná zakázka oprávnění k podnikání v oboru Provádění staveb,
jejich změn a odstraňování.
V souladu s § 28 odst. 2 zák. č. 455/1991 Sb, o živnostenském podnikání,
v platném znění, prokáže uchazeč rozsah tohoto živnostenského oprávnění
autorizací odpovědného zástupce v oboru vodohospodářské stavby podle
zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o
výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě, v
platném znění. Uvedená autorizace může být předložena též ve stejnopisu s
ověřením její pravosti.
Součástí nabídky bude rovněž úředně ověřená kopie dokladu o ustanovení
odpovědného zástupce uchazeče (§ 11 zák. č. 455/1991Sb., v platném znění,
o živnostenském podnikání).
Podává-li nabídku více osob společně, musí kvalifikační předpoklady
prokázat každá osoba samostatně v plném rozsahu s výjimkou dokladu o
oprávnění podnikat. Doklad o oprávnění podnikat předloží tyto osoby pouze
na tu část předmětu plnění veřejné zakázky, na které se budou podílet. V
nabídce musí být doložena jejich vzájemná smlouva o spolupráci, popis
podílu výkonů, jednoznačné určení zmocněnce oprávněného jednat se
zadavatelem s vymezením jeho pravomocí.
VII. DALŠÍ PŘEDPOKLADY PRO PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY:
Další předpoklady k plnění veřejné zakázky prokáže uchazeč předložením:
1. Kopie aktuálního osvědčení registrace plátce DPH.
2. Čestného prohlášení o zavázání se uchazeče k uzavření pojistné
smlouvy v odvětví pojištění odpovědnosti za škodu včetně
odpovědnosti za škody na životním prostředí pro rozsah činností
spojených s realizací veřejné zakázky, v případě uzavření smlouvy.
3. Referenční listiny minimálně z 1 významné obdobné zakázky
zajišťované uchazečem vlastním jménem, uskutečněné v posledních 5
letech, s uvedením hodnocení objednavatele, místa a doby plnění,
finančního objemu zakázky, obchodního jména objednavatele včetně
kontaktní osoby a telefonického spojení.
4. Seznamu podzhotovitelů uchazeče, kteří se, v případě získání
veřejné zakázky uchazečem, budou podílet na plnění veřejné zakázky v
rozsahu vyšším než 10 % z finančního objemu této veřejné zakázky. V
seznamu bude uvedeno obchodní jméno podzhotovitele, jeho sídlo a
procentuální podíl na plnění veřejné zakázky.
5. Čestného prohlášení uchazeče o tom, že v souvislosti s podporou
regionální zaměstnanosti, bude minimálně 30 % z objemu stavebních
prací (bez započtení finančního objemu provozních souborů)
realizovat prostřednictvím osob se sídlem v regionu Ústeckého kraje
nebo prostřednictvím osob provozujících odborně příslušnou
organizační jednotku se sídlem v Ústeckém kraji.
6. Úředně ověřené kopie dokladu o uchazečem uplatňovaném systému
managementu jakosti dle ČSN EN ISO 9001.
7. Údajů o technickém a materiálním vybavení k plnění veřejné zakázky.
8. Údajů o počtu zaměstnanců odborných profesí rozhodných pro plnění
veřejné zakázky.
9. Čestného prohlášení o tom, že jím navržené řešení veřejné zakázky
obsažené v nabídce nepožívá ochranu podle zákona č. 121/2000 Sb., v
platném znění, o právu autorském, o právech souvisejících s právem
autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon), nebo že
nositelem těchto práv je on.
10. Oprávnění k činnosti prováděné hornickým způsobem podle vyhlášky
č. 15/1995 Sb., v platném znění. Uvedené oprávnění může být
předloženo též ve stejnopisu s ověřením jeho pravosti.
V případě, že předkládá nabídku více osob společně, prokáže každá z
těchto osob, pro rozsah svého plnění, další předpoklady pro plnění
veřejné zakázky dle kapitoly VII v plné výši. Osoby nepodnikající v oboru
provádění staveb, které se nebudou podílet na provádění stavební části
veřejné zakázky, nepředkládají čestné prohlášení dle bodu 5 dalších
předpokladů pro plnění veřejné zakázky. Osoby, které se nebudou podílet
na provádění činností vyžadujících oprávnění k činnosti prováděné hornickým
způsobem (těžba v zemníku), nepředkládají oprávnění dle bodu 10 dalších
předpokladů pro plnění veřejné zakázky.
VIII. ZPůSOB HODNOCENÍ NABÍDEK:
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti nabídek v souladu s
dále uvedenými kritérii. Ke stanovení výsledného pořadí nabídek bude
použito metody rozhodovacích tabulek.
Kritéria hodnocení nabídek:
1. Výše nabídkové ceny.
2. Reference ze zakázek obdobného charakteru realizovaných uchazečem
v posledních 5 letech.
3. Výše a časový průběh čerpání záloh na provedení veřejné zakázky
dle platebních kalendářů obou etap výstavby.
4. Celková délka doby plnění veřejné zakázky.
5. Podmínky a délka záruční doby za jakost díla.
Komise pro posouzení a hodnocení nabídek přiřadí stanoveným kritériím
váhu kritéria. Velikost váhy každého kritéria bude vyjádřena v
procentech. Dosažená úroveň nabízených parametrů bude hodnocena pro každé
kritérium zvlášť. V rámci každého hodnoceného kritéria bude nabídce
přiřazeno pořadí, přičemž za nejlepší je považováno první pořadí. Součin
vzniklý násobením dosaženého pořadí v rámci kritéria s váhou přiřazenou
kritériu je základem pro stanovení pořadí nabídky v rámci hodnoceného
kritéria. Součtem uvedených součinů jednotlivých kritérií bude získána
hodnota určující celkové pořadí nabídky. Za nejlepší se považuje nejnižší
hodnota.
IX. ZPůSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKOVÉ CENY:
Nabídková cena bude zpracována způsobem ocenění výkazu výměr jednotkovými
cenami a bude doplněna o příslušné rekapitulace s výpočtem celkové ceny
veřejné zakázky.
Nabídková cena bude dále rozčleněna na ocenění I. a II. etapy veřejné zakázky
v rozsahu stanoveném v plánu organizace výstavby, který je součástí zadávací
dokumentace, a na ocenění účasti uchazeče na zkušebním provozu.
Do ceny budou zahrnuty všechny náklady související s plněním veřejné zakázky
specifikované zadávací dokumentací a dále uvedenými dodacími podmínkami.
Cena musí být koncipovaná jako cena nejvýše přípustná, pevná po celou dobu
realizace veřejné zakázky, a to i v případě, bude-li posunut uvažovaný termín
zahájení plnění veřejné zakázky z důvodů, které mohou být vyvolány uplatněním
zákonem daných možností.
Za nabídkovou cenu veřejné zakázky se považuje cena v české měně bez DPH.
Nabídková cena je překročitelná pouze za podmínek, kdy důvody k překročení
leží jednoznačně na straně zadavatele, nebo v případě, že v průběhu provádění
veřejné zakázky byly odhaleny podstatné, nepředpokládané skutečnosti
nezahrnuté do řešení v zadávací dokumentaci.
Další podmínky pro zpracování nabídkové ceny jsou uvedeny v zadávací
dokumentaci, kterou obdrží zájemci dle bodu XV. tohoto vyhlášení.
X. PLATEBNÍ PODMÍNKY:
Cena za zhotovení veřejné zakázky bude uhrazena na základě faktur.
Ve vazbě na plán organizace výstavby, který je součástí zadávací dokumentace,
bude veřejná zakázka rozdělena do tří fakturačních celků, I. a II. etapy
výstavby a zkušebního provozu.
Dny zdanitelného plnění jsou dny písemného prohlášení zadavatele o
převzetí dokončené etapy veřejné zakázky v protokolech o převzetí,
stvrzené podpisy odpovědných zástupců smluvních stran.
Zadavatel je připraven podílet se na spolufinancování v průběhu vlastní
realizace veřejné zakázky formou poskytování záloh pro každou etapu
výstavby samostatně.
Celková výše a časový průběh čerpání záloh je předmětem nabídky uchazeče,
přičemž poskytování záloh je omezeno podmínkami.
V případě obou etap výstavby platí, že maximální výše poskytnutých záloh
nesmí překročit 80 % z ceny etapy.
Další informace k platebním podmínkám jsou uvedeny v zadávací
dokumentaci, kterou obdrží zájemci dle bodu XV. tohoto vyhlášení.
XI. SOUTĚŽNÍ LHůTA:
Lhůta pro podání nabídek počíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné
soutěže v Obchodním věstníku a končí zahájením aktu otvírání obálek s
nabídkami, který se uskuteční dne 3. 7. 2003 v 9.00 hodin.
V průběhu soutěžní lhůty umožní zadavatel zájemcům provedení prohlídky
místa plnění veřejné zakázky. Tato prohlídka se uskuteční dne 12. 6. 2003
se srazem zájemců v 9.00 hodin na prostranství před Obecním úřadem obce
Březno u Chomutova.
XII. ZADÁVACÍ LHůTA:
Zadavatel rozhodne o výběru nejvhodnější nabídky ve lhůtě 90 kalendářních
dnů, její běh počíná dnem otevírání obálek s nabídkami a končí dnem
rozeslání oznámení o výběru nejvhodnější nabídky, pokud nejsou podány
námitky nebo návrh na přezkoumání rozhodnutí zadavatele.
XIII. ZPůSOB PODÁVÁNÍ NABÍDEK:
Způsob podávání nabídek je určen § 9 zákona.
Obálka bude viditelně označena: Veřejná zakázka - neotvírat, Čistírna
důlních vod Březno - zkapacitnění. Pro případ doručení obálky s nabídkou
po skončení soutěžní lhůty musí být na obálce uvedeno jméno a adresa
uchazeče, aby bylo zadavateli umožněno vrátit obálku s nabídkou
neotevřenou. Zadavatel nepřijme obálky, které budou poškozeny takovým
způsobem, že se z nich dá obsah vyjmout.
Zadavatel nepožaduje oddělit nabídkovou cenu do samostatné obálky.
Zadavatel požaduje předložit nabídku ve třech vyhotoveních,1x originál +
2x kopie. V originále nabídky budou založeny všechny originály potřebných
dokladů, resp. jejich ověřené stejnopisy.
Nabídka musí být kvalitně vytištěna na světlém papíře a svázána či jinak
odpovídajícím způsobem zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy
včetně příloh. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači bude
zabezpečena proti neoprávněnému nakládání s jednotlivými listy pečetí.
Ve smyslu odst. 1, § 9 zákona požaduje zadavatel, aby nabídka byla na
uzavření opatřena razítkem a podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či
jeho statutárního zástupce, je-li právnickou osobou. V případě opatření
nabídky podpisem pověřené osoby doloží uchazeč v příloze nabídky originál
nebo úředně ověřenou kopii plné moci nebo platného pověřovacího dokumentu.
V případě osobního podání nabídky mohou být tyto doručeny zadavateli
v průběhu celé soutěžní lhůty, a to každý pracovní den od 7.00 do 14.00 hodin.
V poslední den soutěžní lhůty končí možnost osobního podání nabídky zahájením
aktu otvírání obálek s nabídkami v 9.00 hodin.
Místem osobního podání nabídky nebo místem doručení pro službu kurýrní
pošty je sekretariát technického ředitele Severočeských dolů a.s.,
ul. Boženy Němcové 5359, Chomutov, č. dveří 203, případně č. dveří 208.
Při osobním podání v poslední den soutěžní lhůty v době od 8.00 do 9.00 hodin
bude místem doručení nabídek velká zasedací místnost, č. dveří 129, v přízemí
správní budovy Severočeských dolů a.s., ul. Boženy Němcové 5359, Chomutov.
V případě podání nabídky doporučeně poštou bude tato zaslána na adresu
zadavatele:
Severočeské doly a.s.
sekretariát technického ředitele
Boženy Němcové 5359
430 01 CHOMUTOV
V případě doručování poštou je za okamžik předání považováno převzetí
zásilky adresátem.
Odpovědnost za doručení nabídky v průběhu lhůty pro podání nabídek je
zcela na straně zájemce. V případě doručování nabídky poštou zadavatel
doporučuje, aby zájemce zvolil odpovídající způsob a čas podání zásilky a
předešel tak možnému opožděnému doručení nabídky.
Předložené nabídky se uchazečům nevracejí, nejde-li o případ uvedený v § 27,
odst. 2 zákona.
Uchazeči, jejichž nabídky byly doručeny v soutěžní lhůtě, mají právo zúčastnit
se otevírání obálek s nabídkami, které bude zahájeno dne 3. 7. 2003
v 9.00 hodin. Otvírání obálek proběhne ve velké zasedací místnosti,
č. dveří 129, v přízemí správní budovy Severočeských dolů a.s., ul.
Boženy Němcové 5359, Chomutov. Každý ze zájemců může být na otvírání
obálek zastoupen pouze jedním zástupcem.
Účastníci potvrdí svou účast podpisem v listině účastníků. Uchazeči jsou
oprávněni k podpisu protokolu o otvírání obálek s nabídkami.
XIV. POSKYTNUTÍ JISTOTY:
V souladu s § 23 zákona požaduje zadavatel, aby uchazeči k zajištění
svých povinností vyplývajících z účasti v obchodní veřejné soutěži
poskytli jistotu ve výši 4.500.000,- Kč jednou z forem dle § 24 zákona.
Jistota musí být poskytnuta v české měně.
V případě poskytnutí jistoty složením peněžní částky bude toto provedeno
převedením na účet zřízený zadavatelem pro tento účel u Komerční banky a.s.
Číslo účtu : 27-7664650227
Kód banky : 0100
Konst. symbol : 0558
Var. symbol : IČ zájemce
Spec. symbol : 48300
Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet
zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. Doklad o
poskytnutí jistoty předloží uchazeč v originále jako součást své nabídky.
V případě poskytnutí jistoty bankovní zárukou ve smyslu § 313 až 322 zák.
513/1991 Sb, obchodního zákoníku, v platném znění, musí být bankovní
záruka nejméně o 30 dnů delší než zadávací lhůta. Skončení platnosti
bankovní záruky v průběhu soutěže je důvodem k vyloučení uchazeče ze
soutěže ke dni skončení platnosti bankovní záruky.
K vyloučení uchazeče ze soutěže nedojde, bude-li před ukončením bankovní
záruky platnost záruční listiny prodloužena a originál tohoto prodloužení
včas doručen zadavateli.
Zadavatelem doporučený okruh bank pro poskytnutí bankovní záruky uchazeči:
Československá obchodní banka, a.s.
Komerční banka, a.s.
Česká spořitelna, a.s.
Deutsche Bank AG, pobočka Praha
Raiffeisenbank, a.s.
Citibank, a.s.
ING Bank N.V.
ABN AMRO Bank N.V.
HSBC Bank plc - pobočka Praha
COMMERZBANK AG, pobočka Praha
HVB BANK CZECH REPUBLIC, a.s.
Dresdner Bank CZ, a.s.
GE Capital Bank, a.s.
CREDIT LYONNAIS BANK PRAHA, a.s.
XV. ZADÁVACÍ DOKUMENTACE:
Zadavací dokumentaci obdrží zájemce, který se přihlásí do soutěže a
současně si objedná zadávací dokumentaci. S ohledem na omezenou kapacitu
reprografických služeb sjednaných zadavatelem a obsáhlost zadávací
dokumentace stanovuje zadavatel lhůtu pro dodání zadávací dokumentace na
7 kalendářních dnů ode dne prokazatelného objednání u zadavatele.
Objednaná zadávací dokumentace bude písemně pověřenému zástupci
přihlášeného zájemce vydána osobně oproti úhradě zálohy v plné výši
skutečných nákladů za použití reprodukční techniky, tj. 16.700,- Kč v
hotovosti. Dnem zdanitelného plnění je den předání zadávací dokumentace
zadavatelem zájemci. V zákonné lhůtě 15 kalendářních dnů bude zájemci
zadavatelem vystavena faktura se zúčtováním uvedené zálohy.
Místem vyzvednutí zadávací dokumentace a jejího placení je správní budova
organizační jednotky zadavatele, Dolu Nástup v Tušimicích. Zadávací
dokumentaci je možno vyzvednout za výše uvedených podmínek každý pracovní
den v době od 7.00 do 13.00 hodin v kanceláři č. 203 správní budovy.
Místem placení je pokladna Dolu Nástup ve správní budově, č. dveří 13,
s úředními hodinami od 6.00 do 13.00 hodin.
Pověřený zástupce přihlášeného zájemce se prokáže písemným prohlášením
statutárního zástupce zájemce a současně předloží ke kontrole pokladnou
vystavený doklad o uhrazení zálohy za výtisk zadávací dokumentace.
Prohlášení bude obsahovat identifikační znaky zájemce, zaváže zájemce
použít předanou zadávací dokumentaci pouze ke zpracování nabídky k plnění
této veřejné zakázky, bude obsahovat kopii výpisu z obchodního rejstříku
zájemce v případě právnické osoby nebo v případě fyzické osoby nezapsané
do obchodního rejstříku živnostenské oprávnění zájemce. Současně bude
obsahovat příjmení a jméno a číslo průkazu totožnosti osoby pověřené k
převzetí zadávací dokumentace, IČ zájemce, DIČ zájemce, bankovní spojení
zájemce a číslo účtu.
XVI. OBSAH A FORMA NABÍDKY:
V úvodu nabídky bude předložen seznam řazení dokladů.
Nabídka dle následného řazení musí obsahovat:
1. Identifikační údaje uchazeče s uvedením názvu, přesné adresy
uchazeče a jména odpovědného zástupce pověřeného k dalšímu jednání.
2. Doklad o poskytnutí jistoty.
3. Údaje o nabídkové ceně včetně oceněných položkových rozpočtů.
4. Návrh smlouvy o dílo.
5. Doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů a údaje
prokazující splnění dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky.
6. Termíny realizace.
7. Harmonogram postupu realizace veřejné zakázky.
8. Platební kalendáře I. a II. etapy realizace veřejné zakázky.
Uchazeč musí předložit nabídku v plném souladu se zadavací dokumentací a
zadavatelem písemně požadovanými změnami. Jakékoliv odchylky mohou být
důvodem k vyloučení uchazeče z další účasti v obchodní veřejné soutěži.
XVII. OSTATNÍ PODMÍNKY:
Znění a obsah této zadávací dokumentace a všechny další informace a dokumenty
s ní související musí být považovány za důvěrné v souladu s § 271 zákona
č. 513/1991 Sb., obchodního zákoníku, v platném znění, a mohou být použity
výlučně pro tuto soutěž. Důvěrná povaha musí zůstat v platnosti bez ohledu
na to, zda dojde k uzavření smlouvy či nikoliv. Kdo poruší tuto povinnost,
je povinen uhradit zadavateli škodu, která mu s tímto vznikne.
Soutěž je omezena pouze na tuzemské uchazeče.
Zadavatel vylučuje možnost variantního řešení.
Náklady na zpracování nabídek zadavatel nehradí.
Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Součástí nabídky musí být návrh smlouvy o dílo, podepsaný osobami k tomu
oprávněnými podle výpisu z obchodního rejstříku.
Vzájemný styk mezi zadavatelem a uchazeči je upraven v § 68 zákona.
V průběhu soutěžní lhůty může zájemce vznášet vůči zadavateli dotazy
související se zpracováním nabídky. Zadavatel neposkytne informace,
jejichž zveřejnění by ohrozilo rovné podmínky soutěže. Pokud zadavatel
rozhodne, že zveřejnění takovýchto informací je potřebné a žádoucí, budou
poskytnuty všem zájemcům.
V průběhu prohlídky místa plnění veřejné zakázky odpoví podle svých
možností zástupce zadavatele na ústní dotazy zájemců. Závazné však budou
pouze jeho písemné odpovědi na písemné dotazy.
Kdykoliv v průběhu soutěžní lhůty může zadavatel z jakéhokoliv důvodu, ať
z vlastní iniciativy nebo v odezvě na vysvětlení zadávací dokumentace na
základě písemného dotazu zájemce, upravit zadávací dokumentaci vydáním
dodatku k této zadávací dokumentaci.
Dodatek bude oznámen písemně faxem, případně elektronickou poštou a
následně dopisem všem zájemcům, kteří obdrželi zadávací dokumentaci.
Současně bude dodatek uveřejněn v Obchodním věstníku a na centrální
adrese. Zájemci budou takovýmto dodatkem vázáni. Zájemce potvrdí
neodkladně faxem nebo elektronickou poštou příjem dodatku zadavateli.
Aby byl poskytnut zájemcům přiměřený čas pro zapracování změn do jejich
nabídek, může zadavatel prodloužit soutěžní lhůtu. Pokud dodatek k
zadávací dokumentaci bude vydán v období 7 dnů před koncem soutěžní
lhůty, prodlouží zadavatel soutěžní lhůtu, aby byl pro zapracování změny
v nabídkách poskytnut zájemci čas nejméně 7 dnů. V takovém případě
všechna práva a závazky zadavatele a zájemců, podléhající dřívějšímu
termínu, budou po změně prodlouženy o dobu, o kterou bude prodloužena
soutěžní lhůta.
K podávání informací v průběhu soutěžní lhůty je za zadavatele zmocněn
pan Zdeněk Vyhnálek, tel. 474602284, fax 474333181 nebo e-mail:
vyhnalek@mail.sdas.cz. Telefonické informace mohou být podávány
v pracovních dnech mezi 7.00-15.00 hodinou.
XVIII. PRÁVA ZADAVATELE:
Zadavatel si vyhrazuje právo:
1. Odmítnout všechny nabídky bez udání důvodů.
2. Zrušit veřejnou obchodní soutěž do doby rozhodnutí o výběru nejvhodnější
nabídky.
Další podmínky pro zpracování nabídky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci,
kterou obdrží zájemci dle bodu XV. tohoto vyhlášení.
V Chomutově dne 19. 5. 2003
Ing. Miroslav Eis
technický ředitel a.s.
171895-21/03