Portál veřejné správy

Zápis 171726-21/03

Obchodní jménoPražská energetika, a.s.
RubrikaVeřejná soutěž
Publikováno28. 05. 2003
Značka OV171726-21/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Pražská energetika, a.s. A-1 Pražská energetika, a.s. vyhlašuje ve smyslu zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen «zákon») obchodní veřejnou soutěž (dále jen «soutěž») na dodávku zapouzdřené rozvodny 110 kV pro transformovnu 110/22 kV Praha - Karlov 1. Předmět plnění veřejné zakázky: Předmětem plnění této veřejné zakázky je dodávka zapouzdřené rozvodny (dále jen «ZR») 110 kV pro transformovnu 110/22 kV Praha - Karlov včetně provedení příslušné šéfmontáže. Bližší požadavky zadavatele na vlastnosti předmětu veřejné zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky: Doba plnění veřejné zakázky je stanovena zadavatelem. Zadavatel požaduje zahájení plnění veřejné zakázky do 305 kalendářních dnů po podpisu kupní smlouvy, kdy vybraný uchazeč dodá ZR do místa plnění. Zadavatel požaduje termín ukončení plnění veřejné zakázky ke dni ukončení šéfmontáže. Zadavatel požaduje provedení šéfmontáže v termínu 306 - 365 kalendářních dnů po podpisu kupní smlouvy; přesný termín však upřesní zadavatel dle svých provozních a organizačních potřeb. Místem plnění veřejné zakázky je TR 110/22 kV Karlov, Kateřinská 9, Praha 2. 3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů: Uchazeč je povinen prokázat kvalifikační předpoklady v souladu s § 2b zákona způsobem podle § 2c zákona. Kvalifikační předpoklad vymezený v § 2b odst. 1 písm. g) zákona prokáže uchazeč čestným prohlášením. Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob; výjimkou je kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona (oprávnění k podnikání), který prokazuje každá z těchto osob v rozsahu svého podílu na plnění veřejné zakázky. Podrobné požadavky na prokazování kvalifikačních předpokladů jsou uvedeny v podrobných podmínkách (zadávací dokumentace). 4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky: Zadavatel požaduje od uchazečů prokázání níže vymezených dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky. V případě, že podává nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady každá z těchto osob v rozsahu, v němž se podílí na plnění veřejné zakázky. Způsob splnění je uveden u každého dalšího předpokladu jednotlivě. Veškeré požadované doklady musejí být předloženy v originálu nebo úředně ověřené kopii. Podrobné požadavky na prokazování dalších předpokladů jsou uvedeny v podrobných podmínkách. a) Obdobné zakázky realizované výrobcem - prokazuje se vyplněním příslušné části formuláře nabídky, kde uchazeč uvede přehled obdobných zakázek, které realizoval výrobce ZR v posledních 5 letech. Obdobnou zakázkou se pro účel této veřejné zakázky rozumí dodávka zapouzdřené rozvodny 110 kV se dvěma systémy hlavních přípojnic. Za obdobnou zakázku zadavatel dále považuje i rozšíření stávající zapouzdřené rozvodny 110 kV, pokud rozšiřovaná část zapouzdřené rozvodny zahrnovala dva systémy hlavních přípojnic. Zadavatel při hodnocení nabídek výrazně zvýhodní ty obdobné zakázky, které výrobce ZR realizoval pro české energetické distribuční společnosti, případně ČEZ, a.s., a ČEPS, a.s. Zadavatel požaduje doložení alespoň jedné obdobné zakázky. b) Reference o obdobných zakázkách - prokazuje se předložením referenčních listin v nabídce uchazeče vystavených o výrobci ZR objednavateli obdobných zakázek uvedených k předchozímu bodu. Zadavatel požaduje doložení alespoň jedné referenční listiny. Případné nepředložení referenčních listin zadavatel neposoudí jako nesplnění podmínek zadání s následkem vyloučení uchazeče z další účasti v soutěži, zohlední jej však při hodnocení nabídek. c) Údaje o systému řízení jakosti v organizaci výrobce - prokazuje se předložením příslušných certifikátů v nabídce uchazeče. Certifikáty musí dokládat existenci zavedeného a používaného systému řízení jakosti v organizaci výrobce ZR v souladu s požadavky norem řady ISO 9000 pro výrobu zařízení, která jsou předmětem plnění této veřejné zakázky. d) Záruční lhůta za nabízené plnění - prokazuje se vyplněním příslušné části formuláře nabídky a zapracováním shodných údajů do návrhu smlouvy. Zadavatel požaduje minimální záruční lhůtu na dodávané zařízení v délce 36 měsíců od kompletního zprovoznění ZR a zároveň ne méně než 38 měsíců od dodání ZR do místa plnění. e) Zadavatelem požadovaná výše smluvních pokut - prokazuje se vyplněním příslušné části formuláře nabídky a zapracováním shodných údajů do návrhu smlouvy. f) Údaje o subdodavatelích - prokazuje se vyplněním příslušné části formuláře nabídky. Uchazeč je povinen uvést údaje o všech subdodavatelích, jichž využije při plnění veřejné zakázky. g) Rozsah a výše pojištění odpovědnosti uchazeče - prokazuje se vyplněním příslušné části formuláře nabídky a předložením příslušně platných pojistných smluv. Zadavatel požaduje minimální pojistnou částku ve výši 5 mil. Kč. h) Dokumentace k nabízenému plnění - prokazuje se předložením příslušných dokumentů v nabídce uchazeče. ch) Údaje o odpovědných zástupcích uchazeče - prokazuje se předložením aktuálního výpisu ze živnostenského rejstříku. Pokud uchazeč není povinen ustanovit odpovědného zástupce, sdělí tuto skutečnost zadavateli formou čestného prohlášení ve své nabídce a není povinen výpis ze živnostenského rejstříku dokládat. 5. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Uchazeči stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní splnění veřejné zakázky v souladu se zadávací dokumentací, a to absolutní částkou v českých korunách. Uchazeč je povinen doložit výpočet nabídkové ceny kalkulací. Bližší požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny jsou uvedeny v podrobných podmínkách. 6. Podmínky překročení nabídkové ceny: Zadavatel připouští překročení nabídkové ceny pouze z důvodu změny sazby DPH. Z jakýchkoliv jiných důvodů nesmí být nabídková cena měněna. Bližší podmínky překročení nabídkové ceny jsou stanoveny v podrobných podmínkách. 7. Platební podmínky: Úhrada za plnění veřejné zakázky se provede v české měně. Příslušné platby se uskuteční vždy na základě daňového dokladu (faktury) vystaveného vybraným uchazečem. Splatnost dokladů musí být nejméně 21 dnů. Zadavatel poskytne vybranému uchazeči zálohu ve výši 20 % jeho nabídkové ceny. Vybraný uchazeč je oprávněn vystavit první daňový doklad ve výši 80 % nabídkové ceny (včetně předem poskytnuté zálohy) po převzetí dodávky zadavatelem. Daňový doklad na zbývající část ceny je uchazeč oprávněn vystavit až po skončení šéfmontáže. Bližší platební podmínky jsou uvedeny v podrobných podmínkách. 8. Návrh smlouvy: Uchazeč předloží jako součást nabídky paragrafové znění návrhu kupní smlouvy, který musí po obsahové stránce bezvýhradně odpovídat vyhlášeným podmínkám soutěže, zadávací dokumentaci a obsahu nabídky uchazeče. Návrh smlouvy musí být za uchazeče podepsán. Podrobné požadavky na zpracování návrhu smlouvy jsou uvedeny v podrobných podmínkách. 9. Způsob zpracování nabídky: Předkládá-li nabídku více osob společně, nabídka musí obsahovat smlouvu o sdružení za účelem splnění veřejné zakázky. Smlouva o sdružení musí stanovit jediný právní subjekt (účastníka sdružení), který je oprávněn sdružení zastupovat ve věci podání nabídky a účasti v soutěži, a dále vymezit podíl jednotlivých účastníků sdružení na plnění veřejné zakázky. Nabídku je povinen uchazeč podat písemně v originále a dvou kopiích v souladu s podmínkami uvedenými ve vyhlášených podmínkách soutěže a v zadávací dokumentaci. Nabídka včetně veškerých dokumentů musí být zpracována v českém jazyce. Nabídka včetně veškerých požadovaných dokladů musí být podepsána statutárním orgánem uchazeče; v případě podpisu jinou osobou musí být originál jejího zmocnění předložen v nabídce. Nabídka musí být kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře čitelná a musí být svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy včetně příloh. Nabídka nesmí obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Všechny listy nabídky i příloh musí být očíslovány průběžnou vzestupnou číselnou řadou; tato povinnost se nevztahuje na úřední listiny, resp. jejich úředně ověřené kopie. Posledním listem nabídky musí být prohlášení uchazeče potvrzené statutárním orgánem, které stanoví celkový počet listů v nabídce. Uchazeč předloží nabídku rovněž v elektronické podobě na vhodném médiu ve formátech aplikačních programů Microsoft Word a Microsoft Excel. Podrobné požadavky na způsob zpracování nabídky včetně požadavků na řazení nabídky jsou uvedeny v podrobných podmínkách. 10. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek se provede bodovým systémem podle ekonomické vhodnosti nabídek pomocí níže uvedených kritérií. Kritéria jsou uvedena v sestupném pořadí podle stupně významu, který jim zadavatel přisuzuje. 1. Konstrukce ZR s ohledem na možnost snadných výměn jednotlivých částí v prostorech předmětné rozvodny a velikost dynamického rázu vypínače na podlahu rozvodny .................................. váha 35 % 2. Údaje o obdobných zakázkách realizovaných výrobcem a referencích o nich ........................................................ váha 25 % 3. Výše nabídkové ceny ........................................... váha 20 % 4. Údaje o záručních lhůtách ..................................... váha 11 % 5. Nároky na provoz a údržbu, ekologické zatížení ................. váha 9 % Podrobný popis způsobu hodnocení nabídek je uveden v podrobných podmínkách. 11. Soutěžní Ihůta a místo pro otevírání obálek s nabídkami: Soutěžní lhůta začíná běžet dnem zveřejnění podmínek soutěže v Obchodním věstníku č. 21/03, tj. dne 28. 5. 2003, a končí dnem a hodinou otevírání obálek. Otevírání obálek se uskuteční dne 7. 7. 2003 v 10.00 hodin v sídle zadavatele, tj. Pražská energetika, a.s., Na Hroudě 1492/4, Praha 10, PSČ 100 05, místnost A 501 v 5. patře. 12. Zadávací Ihůta: Zadávací Ihůta činí 90 kalendářních dní. 13. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně: Nabídky je možno podávat osobně na adresu zadavatele, tj. Pražská energetika, a.s., místnost č. B 204 c (hotline IIS), Na Hroudě 1492/4, Praha 10, PSČ 100 05, a to v pracovních dnech od 7.00 do 15.00 hod. (v pátek do 14.00 hod., v poslední den soutěžní lhůty jen do 10.00 hod.) Uchazeči mohou podat nabídku rovněž doporučeně poštou na adresu zadavatele Pražská energetika, a.s., oddělení Podpora uživatelů informačních systémů, Na Hroudě 1492/4, Praha 10, PSČ 100 05, a to tak, aby byla do konce lhůty pro podání nabídek doručena. Uchazeči podají nabídku v uzavřené neporušené obálce či jiném obalu označeném názvem veřejné zakázky, tj. «OVS - Dodávka zapouzdřené rozvodny 110 kV pro transformovnu 110/22 kV Praha - Karlov - Neotevírat!». Obálka či obal musí být na uzavření opatřeny podpisem a případně razítkem uchazeče a musí být vhodným způsobem zajištěny proti neoprávněnému otevření. 14. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel v souladu s § 23 zákona požaduje poskytnutí jistoty ve výši 600 000 Kč (slovy šest set tisíc korun českých). Jistotu může uchazeč složit jednou z forem dle § 24 zákona, tj. bankovní zárukou nebo složením peněžní částky na účet zadavatele. Pří poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí její platnost začínat nejpozději dnem otevírání obálek a nesmí být kratší než zadávací lhůta prodloužená o 90 dnů. Dokladem o poskytnutí jistoty, který je uchazeč povinen předložit zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty, je výhradně originál záruční listiny vystavené ve prospěch zadavatele jako oprávněného, z jejíhož obsahu je zřejmé, že zadavatel je oprávněn vykonat právo z poskytnuté jistoty v případech vymezených v § 26 zákona. Není-li doklad o poskytnutí jistoty v českém jazyce, musí být přiložen jeho úřední překlad do českého jazyka. Pro poskytnutí jistoty formou složení peněžní částky je stanoven účet 7606-021/0100, variabilní symbol IČ uchazeče uvozené dvojčíslím 33. Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději den předcházející dni otevírání obálek (§ 24 odst. 2 zákona). Podrobné požadavky na poskytnutí jistoty a její prokázání jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 15. Další podmínky soutěže a) Zadavatel si vyhrazuje právo změnit podmínky soutěže, dále soutěž zrušit, případně veškeré přijaté nabídky odmítnout. b) Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit informace uvedené uchazeči v nabídkách. c) Soutěž je omezena v souladu s § 5 odst. 2 písm. c) zákona na tuzemské osoby. d) Zadavatel nepřipouští variantní řešení. e) Nabídky ani jejich jednotlivé součásti nebudou uchazečům vráceny. f) Uchazeči v souladu s § 64c zákona nemají nárok na úhradu nákladů spojených s účastí v soutěži. Podmínky soutěže a zadávací dokumentace se navzájem doplňují, oba tyto dokumenty jsou pro uchazeče závazné. V případě rozporu mezi podmínkami soutěže a zadávací dokumentací se považuje za rozhodující znění podmínek soutěže zveřejněné v Obchodním věstníku. 16. Název, sídlo, telefon a fax zadavatele: Pražská energetika, a.s., se sídlem Na Hroudě 1492/4, Praha 10, PSČ 100 05, telefon: 267 051 111, fax: 267 310 817. 17. Zadávací dokumentace: Zadávací dokumentaci je možné vyzvednout v pracovních dnech od 9.00 - 11.00 hod. a od 13.00 - 15.00 hod. po celou dobu soutěžní lhůty, v recepci v budově «A» v sídle zadavatele. Zadávací dokumentaci objedná zájemce o veřejnou zakázku písemně, telefonicky (26705 3156), faxem (26705 3477) nebo elektronicky (hladik50@pre.cz) nejméně 1 pracovní den před jejím požadovaným vyzvednutím. Úhrada za použití reprodukční techniky při jejím vyzvednutí není požadována. 171726-21/03