VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Pražská energetika, a.s.
A-1
Pražská energetika, a.s.
vyhlašuje ve smyslu zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
ve znění pozdějších předpisů
(dále jen «zákon»)
obchodní veřejnou soutěž
(dále jen «soutěž»)
na dodávku zapouzdřené rozvodny 110 kV
pro transformovnu 110/22 kV Praha - Karlov
1. Předmět plnění veřejné zakázky: Předmětem plnění této veřejné
zakázky je dodávka zapouzdřené rozvodny (dále jen «ZR») 110 kV pro
transformovnu 110/22 kV Praha - Karlov včetně provedení příslušné
šéfmontáže. Bližší požadavky zadavatele na vlastnosti předmětu
veřejné zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky: Doba plnění veřejné zakázky
je stanovena zadavatelem. Zadavatel požaduje zahájení plnění veřejné
zakázky do 305 kalendářních dnů po podpisu kupní smlouvy, kdy
vybraný uchazeč dodá ZR do místa plnění. Zadavatel požaduje termín
ukončení plnění veřejné zakázky ke dni ukončení šéfmontáže.
Zadavatel požaduje provedení šéfmontáže v termínu 306 - 365
kalendářních dnů po podpisu kupní smlouvy; přesný termín však
upřesní zadavatel dle svých provozních a organizačních potřeb.
Místem plnění veřejné zakázky je TR 110/22 kV Karlov, Kateřinská 9,
Praha 2.
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů: Uchazeč je
povinen prokázat kvalifikační předpoklady v souladu s § 2b zákona
způsobem podle § 2c zákona. Kvalifikační předpoklad vymezený v § 2b
odst. 1 písm. g) zákona prokáže uchazeč čestným prohlášením.
Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel
prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob; výjimkou
je kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona
(oprávnění k podnikání), který prokazuje každá z těchto osob v
rozsahu svého podílu na plnění veřejné zakázky. Podrobné požadavky
na prokazování kvalifikačních předpokladů jsou uvedeny v podrobných
podmínkách (zadávací dokumentace).
4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky: Zadavatel požaduje
od uchazečů prokázání níže vymezených dalších předpokladů pro plnění
veřejné zakázky. V případě, že podává nabídku více osob společně,
prokazuje další předpoklady každá z těchto osob v rozsahu, v němž se
podílí na plnění veřejné zakázky. Způsob splnění je uveden u každého
dalšího předpokladu jednotlivě. Veškeré požadované doklady musejí
být předloženy v originálu nebo úředně ověřené kopii. Podrobné
požadavky na prokazování dalších předpokladů jsou uvedeny v
podrobných podmínkách.
a) Obdobné zakázky realizované výrobcem - prokazuje se vyplněním
příslušné části formuláře nabídky, kde uchazeč uvede přehled
obdobných zakázek, které realizoval výrobce ZR v posledních 5
letech. Obdobnou zakázkou se pro účel této veřejné zakázky rozumí
dodávka zapouzdřené rozvodny 110 kV se dvěma systémy hlavních
přípojnic. Za obdobnou zakázku zadavatel dále považuje i rozšíření
stávající zapouzdřené rozvodny 110 kV, pokud rozšiřovaná část
zapouzdřené rozvodny zahrnovala dva systémy hlavních přípojnic.
Zadavatel při hodnocení nabídek výrazně zvýhodní ty obdobné zakázky,
které výrobce ZR realizoval pro české energetické distribuční
společnosti, případně ČEZ, a.s., a ČEPS, a.s. Zadavatel požaduje
doložení alespoň jedné obdobné zakázky.
b) Reference o obdobných zakázkách - prokazuje se předložením
referenčních listin v nabídce uchazeče vystavených o výrobci ZR
objednavateli obdobných zakázek uvedených k předchozímu bodu.
Zadavatel požaduje doložení alespoň jedné referenční listiny.
Případné nepředložení referenčních listin zadavatel neposoudí jako
nesplnění podmínek zadání s následkem vyloučení uchazeče z další
účasti v soutěži, zohlední jej však při hodnocení nabídek.
c) Údaje o systému řízení jakosti v organizaci výrobce - prokazuje se
předložením příslušných certifikátů v nabídce uchazeče. Certifikáty
musí dokládat existenci zavedeného a používaného systému řízení
jakosti v organizaci výrobce ZR v souladu s požadavky norem řady ISO
9000 pro výrobu zařízení, která jsou předmětem plnění této veřejné
zakázky.
d) Záruční lhůta za nabízené plnění - prokazuje se vyplněním
příslušné části formuláře nabídky a zapracováním shodných údajů do
návrhu smlouvy. Zadavatel požaduje minimální záruční lhůtu na
dodávané zařízení v délce 36 měsíců od kompletního zprovoznění ZR a
zároveň ne méně než 38 měsíců od dodání ZR do místa plnění.
e) Zadavatelem požadovaná výše smluvních pokut - prokazuje se
vyplněním příslušné části formuláře nabídky a zapracováním shodných
údajů do návrhu smlouvy.
f) Údaje o subdodavatelích - prokazuje se vyplněním příslušné části
formuláře nabídky. Uchazeč je povinen uvést údaje o všech
subdodavatelích, jichž využije při plnění veřejné zakázky.
g) Rozsah a výše pojištění odpovědnosti uchazeče - prokazuje se
vyplněním příslušné části formuláře nabídky a předložením příslušně
platných pojistných smluv. Zadavatel požaduje minimální pojistnou
částku ve výši 5 mil. Kč.
h) Dokumentace k nabízenému plnění - prokazuje se předložením
příslušných dokumentů v nabídce uchazeče.
ch) Údaje o odpovědných zástupcích uchazeče - prokazuje se
předložením aktuálního výpisu ze živnostenského rejstříku. Pokud
uchazeč není povinen ustanovit odpovědného zástupce, sdělí tuto
skutečnost zadavateli formou čestného prohlášení ve své nabídce a
není povinen výpis ze živnostenského rejstříku dokládat.
5. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Uchazeči
stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní splnění veřejné
zakázky v souladu se zadávací dokumentací, a to absolutní částkou v
českých korunách. Uchazeč je povinen doložit výpočet nabídkové ceny
kalkulací. Bližší požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové
ceny jsou uvedeny v podrobných podmínkách.
6. Podmínky překročení nabídkové ceny: Zadavatel připouští překročení
nabídkové ceny pouze z důvodu změny sazby DPH. Z jakýchkoliv jiných
důvodů nesmí být nabídková cena měněna. Bližší podmínky překročení
nabídkové ceny jsou stanoveny v podrobných podmínkách.
7. Platební podmínky: Úhrada za plnění veřejné zakázky se provede v
české měně. Příslušné platby se uskuteční vždy na základě daňového
dokladu (faktury) vystaveného vybraným uchazečem. Splatnost dokladů
musí být nejméně 21 dnů. Zadavatel poskytne vybranému uchazeči
zálohu ve výši 20 % jeho nabídkové ceny. Vybraný uchazeč je oprávněn
vystavit první daňový doklad ve výši 80 % nabídkové ceny (včetně
předem poskytnuté zálohy) po převzetí dodávky zadavatelem. Daňový
doklad na zbývající část ceny je uchazeč oprávněn vystavit až po
skončení šéfmontáže. Bližší platební podmínky jsou uvedeny v
podrobných podmínkách.
8. Návrh smlouvy: Uchazeč předloží jako součást nabídky paragrafové
znění návrhu kupní smlouvy, který musí po obsahové stránce
bezvýhradně odpovídat vyhlášeným podmínkám soutěže, zadávací
dokumentaci a obsahu nabídky uchazeče. Návrh smlouvy musí být za
uchazeče podepsán. Podrobné požadavky na zpracování návrhu smlouvy
jsou uvedeny v podrobných podmínkách.
9. Způsob zpracování nabídky: Předkládá-li nabídku více osob
společně, nabídka musí obsahovat smlouvu o sdružení za účelem
splnění veřejné zakázky. Smlouva o sdružení musí stanovit jediný
právní subjekt (účastníka sdružení), který je oprávněn sdružení
zastupovat ve věci podání nabídky a účasti v soutěži, a dále vymezit
podíl jednotlivých účastníků sdružení na plnění veřejné zakázky.
Nabídku je povinen uchazeč podat písemně v originále a dvou kopiích
v souladu s podmínkami uvedenými ve vyhlášených podmínkách soutěže a
v zadávací dokumentaci. Nabídka včetně veškerých dokumentů musí být
zpracována v českém jazyce. Nabídka včetně veškerých požadovaných
dokladů musí být podepsána statutárním orgánem uchazeče; v případě
podpisu jinou osobou musí být originál jejího zmocnění předložen v
nabídce. Nabídka musí být kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla
dobře čitelná a musí být svázána či jinak zabezpečena proti
manipulaci s jednotlivými listy včetně příloh. Nabídka nesmí
obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl.
Všechny listy nabídky i příloh musí být očíslovány průběžnou
vzestupnou číselnou řadou; tato povinnost se nevztahuje na úřední
listiny, resp. jejich úředně ověřené kopie. Posledním listem nabídky
musí být prohlášení uchazeče potvrzené statutárním orgánem, které
stanoví celkový počet listů v nabídce. Uchazeč předloží nabídku
rovněž v elektronické podobě na vhodném médiu ve formátech
aplikačních programů Microsoft Word a Microsoft Excel.
Podrobné požadavky na způsob zpracování nabídky včetně požadavků na
řazení nabídky jsou uvedeny v podrobných podmínkách.
10. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek se provede bodovým
systémem podle ekonomické vhodnosti nabídek pomocí níže uvedených
kritérií. Kritéria jsou uvedena v sestupném pořadí podle stupně
významu, který jim zadavatel přisuzuje.
1. Konstrukce ZR s ohledem na možnost snadných výměn jednotlivých
částí v prostorech předmětné rozvodny a velikost dynamického rázu
vypínače na podlahu rozvodny .................................. váha 35 %
2. Údaje o obdobných zakázkách realizovaných výrobcem a referencích
o nich ........................................................ váha 25 %
3. Výše nabídkové ceny ........................................... váha 20 %
4. Údaje o záručních lhůtách ..................................... váha 11 %
5. Nároky na provoz a údržbu, ekologické zatížení ................. váha 9 %
Podrobný popis způsobu hodnocení nabídek je uveden v podrobných
podmínkách.
11. Soutěžní Ihůta a místo pro otevírání obálek s nabídkami: Soutěžní
lhůta začíná běžet dnem zveřejnění podmínek soutěže v Obchodním
věstníku č. 21/03, tj. dne 28. 5. 2003, a končí dnem a hodinou
otevírání obálek. Otevírání obálek se uskuteční dne 7. 7. 2003
v 10.00 hodin v sídle zadavatele, tj. Pražská energetika, a.s.,
Na Hroudě 1492/4, Praha 10, PSČ 100 05, místnost A 501 v 5. patře.
12. Zadávací Ihůta: Zadávací Ihůta činí 90 kalendářních dní.
13. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně:
Nabídky je možno podávat osobně na adresu zadavatele, tj.
Pražská energetika, a.s., místnost č. B 204 c (hotline IIS), Na
Hroudě 1492/4, Praha 10, PSČ 100 05, a to v pracovních dnech od 7.00
do 15.00 hod. (v pátek do 14.00 hod., v poslední den soutěžní lhůty
jen do 10.00 hod.) Uchazeči mohou podat nabídku rovněž doporučeně
poštou na adresu zadavatele Pražská energetika, a.s., oddělení
Podpora uživatelů informačních systémů, Na Hroudě 1492/4, Praha 10,
PSČ 100 05, a to tak, aby byla do konce lhůty pro podání nabídek
doručena.
Uchazeči podají nabídku v uzavřené neporušené obálce či jiném obalu
označeném názvem veřejné zakázky, tj. «OVS - Dodávka zapouzdřené
rozvodny 110 kV pro transformovnu 110/22 kV Praha - Karlov -
Neotevírat!». Obálka či obal musí být na uzavření opatřeny podpisem
a případně razítkem uchazeče a musí být vhodným způsobem zajištěny
proti neoprávněnému otevření.
14. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel v souladu s § 23
zákona požaduje poskytnutí jistoty ve výši 600 000 Kč (slovy šest
set tisíc korun českých). Jistotu může uchazeč složit jednou z forem
dle § 24 zákona, tj. bankovní zárukou nebo složením peněžní částky
na účet zadavatele.
Pří poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí její platnost
začínat nejpozději dnem otevírání obálek a nesmí být kratší než
zadávací lhůta prodloužená o 90 dnů. Dokladem o poskytnutí jistoty,
který je uchazeč povinen předložit zadavateli nejpozději do konce
soutěžní lhůty, je výhradně originál záruční listiny vystavené ve
prospěch zadavatele jako oprávněného, z jejíhož obsahu je zřejmé, že
zadavatel je oprávněn vykonat právo z poskytnuté jistoty v případech
vymezených v § 26 zákona. Není-li doklad o poskytnutí jistoty v českém
jazyce, musí být přiložen jeho úřední překlad do českého jazyka.
Pro poskytnutí jistoty formou složení peněžní částky je stanoven účet
7606-021/0100, variabilní symbol IČ uchazeče uvozené dvojčíslím 33.
Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet
zadavatele nejpozději den předcházející dni otevírání obálek (§ 24
odst. 2 zákona).
Podrobné požadavky na poskytnutí jistoty a její prokázání jsou
uvedeny v zadávací dokumentaci.
15. Další podmínky soutěže
a) Zadavatel si vyhrazuje právo změnit podmínky soutěže, dále soutěž
zrušit, případně veškeré přijaté nabídky odmítnout.
b) Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit informace uvedené uchazeči
v nabídkách.
c) Soutěž je omezena v souladu s § 5 odst. 2 písm. c) zákona na
tuzemské osoby.
d) Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
e) Nabídky ani jejich jednotlivé součásti nebudou uchazečům vráceny.
f) Uchazeči v souladu s § 64c zákona nemají nárok na úhradu nákladů
spojených s účastí v soutěži.
Podmínky soutěže a zadávací dokumentace se navzájem doplňují, oba
tyto dokumenty jsou pro uchazeče závazné. V případě rozporu mezi
podmínkami soutěže a zadávací dokumentací se považuje za rozhodující
znění podmínek soutěže zveřejněné v Obchodním věstníku.
16. Název, sídlo, telefon a fax zadavatele: Pražská energetika, a.s.,
se sídlem Na Hroudě 1492/4, Praha 10, PSČ 100 05, telefon: 267 051 111,
fax: 267 310 817.
17. Zadávací dokumentace: Zadávací dokumentaci je možné vyzvednout
v pracovních dnech od 9.00 - 11.00 hod. a od 13.00 - 15.00 hod.
po celou dobu soutěžní lhůty, v recepci v budově «A» v sídle
zadavatele. Zadávací dokumentaci objedná zájemce o veřejnou zakázku
písemně, telefonicky (26705 3156), faxem (26705 3477) nebo
elektronicky (hladik50@pre.cz) nejméně 1 pracovní den před jejím
požadovaným vyzvednutím. Úhrada za použití reprodukční techniky při
jejím vyzvednutí není požadována.
171726-21/03