Portál veřejné správy

Zápis 175904-29/03

Obchodní jménoSpráva železniční dopravní cesty, státní organizace
RubrikaVeřejná soutěž
SídloPrvního pluku 367/5, 186 00 Praha 8-Karlín, Česká republika
Publikováno23. 07. 2003
Značka OV175904-29/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Správa železniční dopravní cesty, státní organizace A-7 VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY DOPRAVNÍ PROGRAM ISPA Výzva k podání nabídky vydaná Správou železniční dopravní cesty, státní organizací, Sídlo: Prvního pluku 367/5, 186 00 Praha 8-Karlín, Česká republika a Komisí Evropské unie v rámci Programu ISPA Projekt č. 2002 CZ 16 P PT 013 Název projektu: Optimalizace trati Zábřeh na Moravě - Krasíkov 1. Odkaz při zveřejňování EUROPEAID/1147132/D/W/CZ 2. Typ soutěže Mezinárodní veřejná soutěž 3. Program ISPA 4. Financování Program ISPA č. 2002 CZ 16 P PT 013 5. Zadavatel Správa železniční dopravní cesty, státní organizace, Prvního pluku 367/5, 186 00 Praha 8-Karlín, Česká republika SMLUVNÍ PODMÍNKY 6. Předmět díla Dílo zahrnuje modernizaci traťového úseku v délce 15,5 km a předpokládá rekonstrukci žel. svršku a spodku včetně zpevnění pláně železničního spodku, kompletní rekonstrukci trakčního vedení, rekonstrukci stávajících mostů (17), výstavbu nových mostů (6), vybudování nových tunelů (3), podchodu pro cestující veřejnost a protihlukových zdí. 7. Počet a názvy částí díla Dílo bude zajištěno jednou smlouvou. PODMÍNKY ÚČASTI 8. Účastníci a země původu Účast je otevřena za stejných podmínek pro fyzické a právnické osoby (individuálně nebo sdružené v konsorciu) z členských států, zemí a regionů, na které se vztahují pravidla programu, ze kterého je kontrakt financován (viz také článek 21). Veškerý materiál, který je obstaráván pro tento kontrakt, musí mít původ v těchto zemích. 9. Důvody pro vyloučení Účastníci soutěže musí poskytnout prohlášení, že se nenacházejí v žádné ze situací uvedených na seznamu v sekci 2.3 Manuálu instrukcí pro zahraniční kontrakty (dostupné na internetové adrese: http://europa.eu.int/comm/europeaid/index_en.htm) 10. Počet nabídek Účastníci (včetně firem a fyzických osob v rámci jednoho konsorcia a poddodavatelů) mohou předložit pouze jednu nabídku pro Dílo. Nabídky na části Díla nebudou brány v úvahu. Soutěžící nemohou předložit variantní řešení. 11. Záruka za nabídku Uchazeči musí poskytnout záruku za nabídku (jistotu) ve výši 40 000 000 Kč nebo ekvivalentní částku v EUR přepočtenou na základě směnného kurzu vydaného ČNB 30 dní před konečným termínem pro předložení nabídek. Tato záruka bude uvolněna neúspěšným účastníkům soutěže po jejím ukončení a úspěšnému uchazeči po podepsání kontraktu všemi stranami. 12. Záruka za řádné plnění smlouvy Po úspěšném uchazeči bude požadováno poskytnutí Záruky za řádné plnění smlouvy (kauce na realizaci díla) ve výši 10 % z ceny kontraktu v českých korunách. Tato záruka musí být úspěšným uchazečem složena do 30 dnů po obdržení smlouvy podepsané zadavatelem. Jestliže vybraný uchazeč nesplní poskytnutí záruky v této době, bude smlouva neplatná a bude osloven další uchazeč, který předložil další nejnižší vyhovující nabídku. 13. Informativní schůzka anebo návštěva staveniště Pro uchazeče bude uspořádána informativní schůzka, místo a čas konání bude oznámeno jeden měsíc po zahájení soutěže. 14. Platnost nabídky Nabídky musí zůstat v platnosti po dobu 90 dnů po konečném termínu předložení nabídek. 15. Doba plnění Dílo bude dokončeno během 34 měsíců od data zahájení. ZPůSOB HODNOCENÍ 16. Výběrová kritéria Uchazeč musí mít zkušenosti pro provádění staveb modernizací železničních úseků za provozu, kapacitu pro realizaci podobných projektů, firma musí být zaregistrována pro provádění požadovaných prací. Jednotlivý uchazeč musí mít schopnost provést minimálně 70 % smluvních prací vlastními prostředky, vedoucí partner joint venture/konsorcia musí mít schopnost provést alespoň 50 % smluvních prací. Uchazeči musí mít zajištěný systém kvality, zkušenosti stavbyvedoucího 10 let, klíčových pracovníků 5 let a dobře připravený harmonogram prací. Roční obrat prací prováděný na železničních stavbách během 3 předchozích za sebou jdoucích let v průměru rovný nebo vyšší než 50 % ceny nabídky. 17. Kritérium přidělení Cena. ZADÁVACÍ DOKUMENTACE 18. Jak získat zadávací dokumentaci Zadávací dokumentace bude k dispozici na adrese: České dráhy a.s., Divize dopravní cesty, Stavební správa Olomouc, Nerudova 1, 772 58 Olomouc, Česká republika, Milada Hofmanová, fax č. +420-585 785 221, po zaplacení 300 000,- Kč nebo ekvivalentní částky v EUR ve směnném kurzu ČNB vydaném v den uveřejnění Inzerátu a po zaslání písemné žádosti nejlépe faxem na výše uvedenou adresu. Platby za tendrovou dokumentaci musí být převedeny na: NÁZEV BANKY KOMERČNÍ BANKA a.s. pobočka Olomouc ČESKÁ REPUBLIKA ČÍSLO ÚČTU/KÓD: 81303811/0100 VARIABILNÍ SYMBOL: 3273434800 Zadávací dokumentace může být vyzvednuta případnými zájemci 3 pracovní dny poté, co byla platba uhrazena na výše uvedený bankovní účet. Nabídky musí být předloženy na standardních formulářích které jsou obsaženy v zadávací dokumentaci, jejíž složení a instrukce musí být přesně dodrženy. Případné dotazy účastníků soutěže musí být zaslány písemně na poštovní adresu: České dráhy a.s., Divize dopravní cesty, Stavební správa Olomouc, Nerudova 1, 772 58 Olomouc, nejpozději 21 dnů před konečným termínem předložení nabídky, který je uvedený v bodě 19. Zadavatel musí odpovědět na všechny dotazy účastníků nejpozději 11 dnů před konečným termínem předložení nabídky. 19. Konečný termín předložení nabídek Nabídky musí být dodány nejpozději do 3. 11. 2003 do 13.00 hod. místního času na adresu: České dráhy, a.s., Divize dopravní cesty Stavební správa Olomouc Paní Milada Hofmanová, místnost číslo 170 - 2. patro Nerudova 1, 772 58 Olomouc, Česká republika Fax č. +420-585 785 221 Nabídky, které budou dodány po této době, nebudou brány v úvahu. 20. Otevírání obálek s nabídkami Nabídky budou otevřeny na veřejné schůzce dne 3. 11. 2003 ve 13.00 hod. místního času na výše uvedené adrese v místnosti č. 234, 2. patro 21. Právní podklady Nařízení Rady (ES) 1267/1999 z 21. června 1999, vytvářející nástroj předvstupních strukturálních politik před přijetím (ISPA). Works Procurement Notice ISPA TRANSPORT PROGRAMME Works Procurement Notice issued by the Railway Infrastructure Administration, State organization Prvního pluku 367/5, 186 00 Praha 8-Karlín, Czech Republic and by the Commission of the European Communities within the framework of the ISPA Programme Project No. 2002 CZ 16 P PT 013 Project Title: Optimisation of Zabreh na Morave - Krasikov railway section 1. Publication reference EUROPEAID/114712/D/W/CZ 2. Procedure International open tender 3. Programme ISPA 4. Financing ISPA Measure No. 2002 CZ 16 P PT 013 5. Contracting authority Railway Infrastructure Administration, State organization (Správa železniční dopravní cesty, státní organizace) Prvního pluku 367/5, 186 00 Praha 8-Karlín, Czech Republic CONTRACT SPECIFICATION 6. Contract description The works on the railway line section with a total length of 15,5 km include upgrading of substructure and superstructure, including strengthening of the subgrade level of the track into new position, full reconstruction of catenary system, bridge reconstructions of catenary system, bridge reconstructions (17) and new bridge constructions (6), tunnels (3), a passenger subway, structures for technical installations, anti-noise walls. 7. Number and titles of Lots One single Contract CONDITIONS OF PARTICIPATION 8. Eligibility and rule of origin Participation is open on equal terms to all natural and legal persons [participating either individually or in a grouping (consortium) of tenderers] of the Member States and the countries and territories of the regions covered and/or authorised by the Regulation or other specific instruments applicable to the programme under which the contract is financed (see also item 21 below). All goods provided for this contract must originate in these countries. 9. Grounds for exclusion Tenderers must provide a declaration that they are not in any of the situations listed in Section 2.3 of the Manual of Instructions for External Relations contracts (available from the following Internet address: http://europa.eu.int/comm/europeaid/index_en.htm) 10. Number of tenders Tenderers (including firms within the same legal group, other members of the same consortium and subcontractors) may submit only one tender for the Works. Tenders for parts of a Works will not be considered. Tenderers may not provide a tender for a variant solution in addition to their tender for the works required in the tender dossier. 11. Tender guaranty Tenderers must provide the tender guaranty of 40 000 000,-- CZK or equivalent amount in EUR at the rate issued by the Czech National Bank for the date 30 days prior to the deadline for submission of tenders when submitting their tender. This guarantee will be released to unsuccessful Tenderers once the tender procedure has been completed and to the successful Tenderer upon signature of the contract by all parties. 12. Performance guaranty The successful Tenderer will be requested to provide a performance guaranty of 10% of the contract value in CZK when countersigning the contract. This must be delivered within 30 days after receipt by the Tenderer of the contract signed by the Employer. If the selected Tenderer fails to provide such a guarantee within this period, the contract will be void and a new contract may be drawn up and sent to the Tenderer which has submitted the next lowest, compliant tender. 13. Information meeting An information meeting will be held with Tenderers. The place and the time will be communicated one month after launching tender. 14. Tender validity Tenders must remain valid for a period of 90 days after the deadline for submission of tenders. 15. Maximum delivery period The time for completion of the Works shall be 34 months after the date of commencement. 16. Selection criteria The Contractor must have experience in construction for modernising Railway sections under operation, the capacity to execute similar contracts, registered firm capable of carrying out the specified Works. Sole Tenderer shall have the ability to carry out at least 70 % of the Contract Works by his own means; Leading Partner in a Joint Venture/Consortium shall have the ability to carry out at least 50% of the Contract Works. Quality Assurance System; Experience of Site Manager 10 years on the same position - experience in the constructions for modernising Railways sections under operation, key personnel 5 years; properly prepared work schedule. An annual turnover of construction works on the railway construction during each of the previous 3 years in average equivalent or higher than 50 % of the Tender price. 17. Award criteria Price TENDERING 18. How to obtain the tender dossier The tender dossier is available from Czech Railwas - České dráhy a.s., Divize dopravní cesty, Stavební správa Olomouc, Nerudova 1, 772 58 Olomouc, Czech Republic, Ms. Hofmanová, fax No +420-585 785 221, e-mail hofmanova@pds.olc.cd.cz upon payment of 300 000,- CZK or equivalent amount in EUR at the rate issued by the Czech National Bank on the date of publishing this Notice and upon written request, preferably by facsimile, to the above address. The tender dossier is also available for inspection at the premises of the Contracting Authority. Payment for the Tender Documents should be transferred to: BANK NAME ADDRESS: KOMERČNÍ BANKA a.s. POBOČKA OLOMOUC CZECH REPUBLIC BANK ACCOUNT/CODE: 81303811/0100 VARIABLE SYMBOL: 3273434800 The Tender dossier may be collected by the prospective Tenderers 3 working days after payment for it has been credited to the Bank Account detailed above. Tenders must be submitted using the standard tender form included in the tender dossier, whose format and instructions must be strictly observed. Tenderers with questions regarding this tender should send them in writing to postal address: Czech Railways - České dráhy a.s., Divize dopravní cesty, Stavební správa Olomouc, Nerudova 1, 772 58 Olomouc, Czech Republic (mentioning the Publication reference shown in item 1) at least 21 days before the deadline for submission of tenders given in item 19. The Contracting Authority must reply to all tenderers' questions at least 11 days before the deadline for submission of tenders. 19. Deadline for submission of tenders Tenders must arrive at the latest on the 3/11/2003 by 13.00 local time at: Czech Railways - České dráhy a.s., Divize dopravní cesty, o.z. Stavební správa Olomouc Ms. Hofmanová Milada, 2nd floor, office No. 170 Nerudova 1, 772 58 Olomouc Czech Republic fax No +420-585 785 221 Any tender received after the deadline will not be considered. 20. Tender opening session Tenders shall be opened in public session on the 3/11/2003 at 13.00 local time at the address given above at office No. 234 on the 2nd floor. 21. Legal basis Council Regulation (EC) No 1267/1999 of 21 June 1999 establishing an Instrument for Structural Policies for Pre-accession (ISPA) in its latest version. 175904-29/03