VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s.
D-0
ČEZ, a. s.
Sídlo: Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4
IČO: 45274649
zapsán v obchodním rejstříku vedeném
Městským soudem v Praze oddíl B, vložka 1581
zastoupen
členem představenstva
Ing. Petrem Vobořilem
a
členem představenstva
Ing. Davidem Svojitkou
v y h l a š u j e
podle § 4 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění
pozdějších předpisů
(dále jen «zákon»)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
(dále jen «OVS»)
«Mediální služby v oblasti plánování a nákupu médií»
PODMÍNKY SOUTĚŽE
1. Vymezení předmětu veřejné zakázky
1.1. Předmětem veřejné zakázky je:
1.1.1. Obligatorní plnění:
a) Strategické dlouhodobé plánování nákupu médií
b) Detailní mediální plánování na základě optimalizace rozvržených
investic a zásahu vybraných cílových skupin
c) Zajištění mediálního nákupu a jeho optimalizace tak, aby zadavatel
dosahoval úměrných cen obvyklých na trhu vzhledem k jeho výši
reklamních investic
d) Zajištění post buy analýz po reklamní kampani či v jejím průběhu
e) Zajištění post mediálních analýz zadavatele a jejich prezentace
klientovi zadavateli po reklamní kampani
f) Poskytování poradenství v oblasti mediálního trhu ve vztahu k
mediálnímu plánování a nákupu médií
g) Kontrola a ochrana zájmů investic zadavatele v souvislosti s
optimalizací mediálních investic/mediálních ukazatelů na straně
médií (reklamních nosičů).
1.1.2. Rozšířené plnění (nepravidelné plnění na základě konkrétních
požadavků zadavatele):
a) KREATIVNÍ MONITORING
Popis: pravidelné měsíční zasílání kompletní aktuální kreativity o
trhu ENERGETIKA. Značky kreativního monitoringu nadefinuje
zadavatel. Monitoring aktuálních informací z předchozího měsíce musí
být dodán vždy k 20. dni následujícího měsíce v elektronické podobě
(CD, e-mail). Maximálně 12x ročně.
b) FINANČNÍ MONITORING - vybraných odvětví
Popis: pravidelné měsíční zasílání detailní analýzy finančních
výdajů do mediálních aktivit oblasti ENERGETICKÉ SPOLEČNOSTI
/A-Connect N71/ a PLYNÁRENSKÉ SPOLEČNOSTI /A-Connect N76/. Za každou
kategorii je nutný měsíční souhrnný a detailní pohled na danou
kategorii (detailní výstupy služby specifikuje přiložený návrh
smlouvy). Monitoring aktuálních informací z předchozího měsíce musí
být dodán vždy k 20. dni následujícího měsíce v elektronické podobě
(CD, e-mail). Maximálně 12x ročně.
c) P. R. MONITORING
Popis: pravidelné denní zasílání přehledů tiskových P. R. aktivit s
výběrem dle klíčových slov zadaných zadavatelem z oblasti síťového
odvětví. Výstup musí být vždy zaslán zadavateli do 12.00 hodin
následujícího dne mimo sobot, nedělí a státem uznaných svátků. Forma
výstupu - elektronická ve formátu WORD nebo ve formátu
kompatibilním. Průběžná roční spolupráce.
d) MEDIA MONITORING
Popis: Pravidelné sledování oborových tiskových médií a
vyhodnocování umístění tiskové inzerce zadaných společností +
tematických článků týkajících se daných subjektů /max. 15 titulů/.
Výstup musí být vždy zaslán zadavateli do 10. dne následujícího
měsíce. Forma výstupu - elektronická ve formátu WORD. Monitoring
maximálně 12x měsíčně.
e) ANALÝZA PRůZKUMU SPOTŘEBNÍHO CHOVÁNÍ
Popis: Detailní analýzy z dat výzkumu MEDIAN: Media & Market &
Lifestyle, dle zadání zadavatele. Každá detailní analýza bude
obsahovat sledování max. 50 otázek na zadanou cílovou skupinu či
téma. Maximální celkový počet detailních analýz - 12x ročně. Forma
výstupu prezentace PowerPoint, s detailním hodnocením každé otázky,
resp. závěrů vycházejících z této otázky + celkové shrnutí a
doporučení agentury.
f) ANALÝZA MEDIÁLNÍHO VÝVOJE NA TRHU - TV, tisk, rádio.
Popis: Detailní analýzy z peoplemetrových dat, z dat MEDIAPROJEKTU a
z dat TNS-Aconnect. Analýza musí být zadavateli zaslána v
elektronické podobě ve formátech MS office. Maximálně 6x ročně.
g) POSTANALÝZA MEDIÁLNÍCH KAMPANÍ
Popis: Detailní postanalýza kampaní max. 10 jakýchkoliv značek dle
zadání ze strany zadavatele. Forma výstupu musí být v elektronické
podobě ve formátech MS office. Maximálně 12x ročně.
h) SPONZORING - pre-test
Popis: Zadavatel dostává řadu nabídek ke sponzorství. Cílem analýzy
je zanalyzování daných sponzorských aktivit dle mediálních dopadů a
určit v porovnání s klasickou mediální kampaní, jakou cenu by dané
sponzorství mělo mít, aby daná sponzorská aktivita vzhledem ke svým
finančním nákladům byla porovnatelná s klasickou mediální kampaní +
doporučení agentury. Maximální zhodnocení akce - do 50 projektů za
rok.
i) ODBORNÉ KONZULTACE
Popis: Právní konzultace v oblasti mediálních aktivit spojené se
zadavatelem v rozsahu maximálně 200 hodin ročně. Poradenství a
stanoviska při dopadech jednotlivých kampaní zadavatele (např.
spotřební soutěže, zvolená kreativa apod.).
j) PREZENTACE VÝVOJE MEDIÁLNÍCH UKAZATELů
Popis: Prezentace vývoje mediálních ukazatelů a nejnovějších trendů
v mediálním světě v evropském kontextu - s přihlédnutím k oboru
vyžádanému klientem - nejméně 2x za kalendářní rok.
1.2. Uchazeč je povinen u každého z bodů 1.1.1. a 1.1.2. uvést
konkrétní rozsah a věcnou náplň, popřípadě způsob zajištění dané
služby.
1.3. Vybraný uchazeč bude povinen přizpůsobit se v konkrétním plnění
veřejné zakázky strategii zadavatele a legislativním změnám a v
případě plnění dle 1.1.2. konkrétním potřebám zadavatele (v rozsahu
zadání veřejné zakázky).
1.4. Veškeré právní vztahy s touto veřejnou zakázkou související se
řídí českým právem.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky
2.1. Smlouva o plnění veřejné zakázky bude uzavřena na dobu určitou
dvou let; po uplynutí této doby se smlouva automaticky mění na dobu
neurčitou.
2.2. Místem plnění veřejné zakázky je zásadně území České republiky.
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů
3.1. Uchazeč je povinen v nabídce prokázat kvalifikační předpoklady
podle § 2b zákona způsobem podle § 2c zákona. Kvalifikační
předpoklad podle § 2b, odst. 1/, písm. a) zákona uchazeč prokáže
výpisem z obchodního rejstříku a výpisem z neveřejné části
živnostenského rejstříku, přičemž výpis nesmí být v obou případech
starší 90 dnů. Z těchto výpisů musí být zřejmé oprávnění k provádění
předmětu veřejné zakázky. Kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1
písm. g) zákona prokáže uchazeč formou čestného prohlášení.
3.2. V případě, že nabídku předkládá více osob společně, je každá z
těchto osob povinna prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b, 2c
zákona, případně dalších ustanovení, a to v rozsahu, ve kterém se
bude podílet na plnění předmětu veřejné zakázky. Tento rozsah musí
být z nabídky jednoznačně patrný.
3.3. Podmínky uvedené v § 2b odst. 1 písm. d) a e) zákona se vztahují
též na odpovědného zástupce uchazeče ustanoveného podle § 11/ z. č.
455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, v platném znění
(živnostenský zákon). Tyto předpoklady je odpovědný zástupce
uchazeče povinen prokázat formou čestného prohlášení. Není-li třeba
odpovědného zástupce, je uchazeč povinen sdělit tuto skutečnost
formou čestného prohlášení.
3.4. U nabídky předpokládající splnění zakázky s pomocí jiných osob
prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku
podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah
veřejné zakázky. Jinak prokazují splnění kvalifikačního předpokladu
podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona dle čl. 3.1. i tyto jiné osoby.
3.5. Požadované doklady (s výjimkou dokladů dle § 2b, odst. 1/, písm.
d), f) zákona) nesmějí být starší než 90 kalendářních dnů před datem
odevzdání nabídky.
3.6. Veškeré listiny musí být podepsány uchazečem nebo zmocněncem;
je-li právnickou osobou, pak jeho statutárním orgánem v souladu se
zápisem v obchodním rejstříku nebo zmocněncem.
4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky
4.1. Uchazeč je povinen doložit čestným prohlášením technické a jiné
materiální vybavení pro plnění veřejné zakázky.
4.2. Uchazeč je povinen určit kontaktní osobu pro stálou komunikaci
se zadavatelem v rámci této OVS.
4.3. Uchazeč je povinen uvést v nabídce portfolio svých klientů, se
kterými na srovnatelných zakázkách aktuálně spolupracuje, anebo se
kterými na nich spolupracoval, a to za období tří let zpětně před
vyhlášením OVS.
4.4. Uchazeč je povinen doložit dostatečné personální zabezpečení
plnění veřejné zakázky příslušnými odbornými profesemi v pracovních
týmech. Smlouva zakládající právní vztah (pracovní či jiný) s těmito
odborníky musí být vždy písemná. Existence tohoto právního vztahu se
dokládá čestným prohlášením o existenci tohoto smluvního vztahu.
Uchazeč je povinen v nabídce prezentovat jednotlivé odborníky, kteří
se budou podílet na splnění veřejné zakázky. V pracovních týmech
musí být zařazeni:
a) alespoň jeden člen, který má pracovní zkušenosti v oblasti nákupu
médií (minimálně 4 roky praxe)
b) alespoň jeden člen, který má pracovní zkušenost v oblasti
mediálního plánování médií (minimálně 3 roky praxe)
c) alespoň jeden člen, který má pracovní zkušenost v oblasti
strategického plánování (minimálně 4 roky praxe)
d) alespoň jeden člen, který má pracovní zkušenost v oblasti
mediálního trhu obecně, zejména pak schopnost analyzovat mediální
oblast z pohledu legislativy a predikce trendů a new media
(minimálně 4 roky praxe).
4.5. Uchazeč je povinen doložit formou čestného prohlášení přístup k
základním mediálním datům, jako je peoplemetrový průzkum, monitoring
reklamního trhu, popřípadě další výzkumy, které může mít uchazeč k
dispozici.
4.6. Uchazeč je povinen doložit formou čestného prohlášení
softwarovou vybavenost, kterou disponuje pro zpracování dat.
4.7. Uchazeč je povinen doložit formou čestného prohlášení za
hospodářské období 2000 - 2002:
a) výrok auditora «bez výhrad»,
b) výši vlastního kapitálu,
c) zisk,
d) objem výkonů, tj. tržeb z prodaných výrobků, příp. zboží +
služeb.
4.8. Uchazeč je povinen zúčastnit se osobní prezentace nabídky na
místě určeném zadavatelem v délce nejvýše 30 minut (z toho cca 15
minut vlastní prezentace, cca 15 minut dotazy zadavatele). K účasti
na osobní prezentaci bude uchazeč vyzván na základě výsledků
otevírání obálek s nabídkami.
4.9. Uchazeč je povinen v nabídce prohlásit, že akceptuje návrh
smlouvy, který je součástí zadávací dokumentace. Zadavatel si
vyhrazuje právo změny veřejné zakázky způsobem a z důvodů uvedených
v dokumentaci.
4.10. Uchazeč jedná v rámci OVS sám (je-li právnickou osobou, pak
prostřednictvím statutárního orgánu), nebo prostřednictvím zmocněnce
na základě písemného zmocnění s přesně vymezeným rozsahem
zastupování, anebo prostřednictvím kontaktní osoby (viz čl. 4.2.
výzvy).
4.11. Jednání v rámci OVS musí být v českém jazyce.
5. Způsob hodnocení nabídek
5.1. Nabídky budou hodnoceny dle ekonomické vhodnosti v souladu s
následujícími kritérii seřazenými v sestupném pořadí podle stupně
významu, který jim zadavatel přisuzuje:
A. Cena za obligatorní plnění dle čl. 1.1.1 - cena za proinvestovaný
obrat v médiích
- celková váha 50 %:
Výše ročního rozpočtu Roční odměna cena v Kč
určeného k nákupu médií za základní plnění Celková cena v Kč
do 60mio Kč
od 60mio do 100mio Kč
od 100mio do 150mio Kč
od 150mio do 200mio Kč
Nad 200mio Kč
Celková cena v Kč = Výše ročního rozpočtu určeného k nákupu médií + Roční
odměna v Kč za základní plnění
B.Cena za rozšířené plnění dle čl. 1.1.2. - cena je stanovena vždy
za konkrétní službu v blíže specifikovaném rozsahu
- celková váha 30 %:
Dodatečná služba Specifikace navrhované ceny Navrhovaná cena
(číslování dle článku za službu
1.1.2. vyhlášení OVS)
1.1.2.a Cena za kompletní zajištění služby za rok
(max. 12x měsíční kreativní monitoring)
1.1.2.b Cena za kompletní zajištění služby za rok
(max. 12x měsíční finanční monitoring)
1.1.2.c Kompletní cena za realizaci P.R. monitoringu
včetně výstupů za roční plnění
1.1.2.d Cena za kompletní zajištění služby za rok
(max. 12x měsíční media monitoring)
1.1.2.e Cena za kompletní zajištění služby za rok
(max. 12 analýz průzkumu spotř. chování ročně)
1.1.2.f Cena za kompletní zajištění služby za rok
(max. 6x detailní analýza mediálního trhu pro
vybrané cílové skupiny ročně, skupina může
obsahovat max. 4 cílové skupiny)
1.1.2.g Cena za kompletní zajištění služby za rok
(max. 12x detailní analýza pro vybrané skupiny
značek ročně, skupina může obsahovat max.
10 značek)
1.1.2.h Cena za kompletní zajištění služby za rok
(max. 50 hodnotících projektů sponzoringu ročně)
1.1.2.i Cena za kompletní zajištění služby za rok
(cena služby obsahuje max. 200 hodin ročně
v oblasti právní konzultace)
1.1.2.j Cena za prezentace vývoje mediálních ukazatelů
a nejnovějších trendů v mediálním světě
v evropském kontextu - s přihlédnutím k oboru
vyžádanému klientem - nejméně 2x za kalendářní rok
Pokud agentura není schopna službu i zprostředkovaně poskytnout, uvede do
tabulky «neposkytuje». Pokud danou službu poskytuje v rámci ceny
základního plnění, uvede do tabulky cenu «0.00 Kč».
C. Kvalita vyhodnocování analýz (mediální zhodnocení) - posuzována
budou kvalitativní hlediska jednotlivých bodů čl. 1.1. vyhlášení,
především v korelaci s cenovými podmínkami včetně garance splnění
mediálních parametrů jednotlivých kampaní.
- váha: 10 %
D. Hodnocení osobní prezentace uchazeče
- váha: 10 %
5.2. Nabídky budou hodnoceny váženým bodovým systémem. Rozsah
bodovací stupnice vymezuje zadavatel od 1 do 100 bodů. Vyšší počet
bodů představuje lepší hodnocení. Každý člen komise pro posouzení a
hodnocení nabídek ohodnotí každou nabídku podle jednotlivých
kritérií samostatně, a to tak, že nabídce přidělí ke každému
kritériu příslušný počet bodů a počet bodů pak vynásobí váhou
příslušného kritéria. Bodové hodnoty přepočtené podle procentní váhy
budou u každé nabídky sečteny do celkového hodnocení nabídky.
Vyhodnocení bude provedeno v tabulce, kde pro každou nabídku a každé
kritérium budou uvedeny přepočtené bodové hodnoty od všech
hodnotitelů - členů komise. Více bodů znamená lepší pořadí nabídky.
Výsledné pořadí bude stanoveno podle celkového hodnocení nabídky.
5.3. Zadavatel si vyhrazuje právo nekonkrétní nebo nejednoznačnou
nabídku, anebo nabídku neposkytující žádanou službu (ad B čl. 5
vyhlášení OVS) hodnotit nulovým počtem bodů.
6. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny
6.1. Uchazeči jsou povinni stanovit nabídkovou cenu za provedení
veřejné zakázky dle čl. 5A a 5B vyhlášení OVS v souladu s vyhlášením
OVS v korunách českých bez DPH.
6.2. Nabídková cena uvedená v Kč bude stanovena jako cena maximální a
nepřekročitelná na dobu 2 let od podpisu smlouvy. Za další období
(po změně smlouvy na dobu neurčitou) lze cenu zvýšit dohodou nejvýše
o výši inflace za předchozí kalendářní rok zveřejněnou ČSÚ dle
platné právní úpravy, a to s účinností od 1. 3. kalendářního roku,
ve kterém je zvýšení ceny sjednáno. Cena v sobě zahrnuje veškeré
náklady uchazeče.
6.3. Nabídková cena bude předložena odděleně v samostatné obálce s
označením «Obchodní veřejná soutěž - MEDIÁLNÍ SLUŽBY V OBLASTI
PLÁNOVÁNÍ A NÁKUPU MÉDIÍ - nabídková cena» pouze s originálem
nabídky. Tato obálka bude uzavřena a na uzavření opatřena razítkem a
podpisem oprávněné osoby (viz čl. 4.10 vyhlášení).
7. Využití odborníků v OVS
7.1. Zadavatel si vyhrazuje právo přizvat odborníky, kteří vypracují
podpůrná stanoviska a zprávy.
8. Soutěžní lhůta a místo pro otevírání obálek s nabídkami
8.1. Soutěžní lhůta, ve které lze podávat nabídky, počíná běžet dnem
vyhlášení soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou
otevírání obálek s nabídkami.
8.2. Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční v konferenčním sále v
6. nadzemním podlaží budovy sídla zadavatele Duhová 2/1444, 140 53
Praha 4 dne 21. 8. 2003 v 13.00 hodin.
9. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze podat nabídky osobně
9.1. Uchazeči mohou své nabídky podat v průběhu soutěžní lhůty:
a) osobně v pracovní dny v době od 8.00 hodin do 15.00 hodin a v den
otevírání obálek pouze v době od 8.00 hodin do 13.00 hodin, vždy do
podatelny v budově sídla zadavatele - ČEZ, a. s., Duhová 2/1444, 140
53 Praha 4;
b) kurýrní službou nebo doporučeně poštou na adresu: ČEZ, a. s.,
podatelna, Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4.
Nabídky musí být zadavateli doručeny nejpozději dne 21. 8. 2003 do
13.00 hodin místního času.
9.2. Nabídku je uchazeč povinen doručit v zalepené obálce (krabici,
jiném obalu) opatřené na uzávěru razítkem a podpisem uchazeče. Jedna
strana obálky bude zřetelně označena nápisem «NEOTEVÍRAT - Obchodní
veřejná soutěž - MEDIÁLNÍ SLUŽBY V OBLASTI PLÁNOVÁNÍ A NÁKUPU
MÉDIÍ».
9.3. Obálka bude dále obsahovat jméno nebo obchodní firmu uchazeče a
obchodní firmu a adresu zadavatele.
10. Zadávací lhůta
10.1. Zadávací lhůtou se rozumí doba, po kterou jsou uchazeči svými
nabídkami vázáni. Tato lhůta se stanoví na 76 kalendářních dnů a
její běh počíná dnem otevírání obálek s nabídkami.
11. Název a sídlo zadavatele, kontaktní osoba zadavatele
11.1. Zadavatelem je: ČEZ, a. s.
Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4
Telefon: 271 131 111
11.2. Kontaktní osoba zadavatele: JUDr. Hana Zvalová
Telefon: 271 132 687
Mobil: 602 450 955
Fax: 271 132 032
E-mail: zvaloh1.hsp@mail.cez.cz
11.3. Dotazy týkající se případného vysvětlení nebo upřesnění textu
vyhlášení OVS mohou být doručeny kontaktní osobě nejpozději do sedmi
dnů před uplynutím soutěžní lhůty, tj. nejpozději do 14. 8. 2003.
Dotaz musí být učiněn písemně, faxem nebo elektronickou poštou.
Zadavatel je povinen elektronicky odpovědět do 48 hodin s tím, že s
dotazem a odpovědí budou prostřednictvím e-mailu seznámeni všichni
zájemci. Zadavatel je povinen neprodleně po uplynutí lhůty k dotazům
sumarizovat veškeré položené dotazy a odeslané odpovědi a v písemné
podobě je odeslat všem zájemcům.
12. Zadávací dokumentace
12.1. Zadávací dokumentace je souhrn údajů a informací nezbytných pro
zpracování nabídky.
12.2. Zadávací dokumentace bude obsahovat:
- podrobnou specifikaci předmětu veřejné zakázky podle jednotlivých
oblastí a vyhlášení OVS,
- návrh smlouvy.
13. Adresa a doba, v níž je možno vyžádat si zadávací dokumentaci
13.1. Zadávací dokumentaci si lze vyzvednout ve dnech 23. - 25. 7.
2003 v době od 10.00 hodin do 16.00 hodin na kontaktní adrese
zadavatele uvedené v čl. 11.1 vyhlášení OVS. Osoba určená pro vydání
zadávací dokumentace: Mgr. Michaela Hrobská, tel. 271 132 436.
13.2. Zájemce o zadávací dokumentaci je povinen pověřené osobě
zadavatele předat při převzetí zadávací dokumentace písemné
prohlášení, podepsané osobou oprávněnou jednat za zájemce, o tom, že
si zadávací dokumentaci vyžaduje výlučně pro účel této OVS. K tomuto
prohlášení bude přiložena fotokopie oprávnění k podnikání zájemce
(výpis z obchodního nebo živnostenského rejstříku).
14. Požadavek na poskytnutí jistoty
14.1. K zajištění splnění povinností uchazeče vyplývajících z účasti
v obchodní veřejné soutěži vyžaduje zadavatel v souladu s § 23
zákona poskytnutí jistoty ve výši 600.000,00 Kč (slovy šest set
tisíc korun českých). Jistota může být uchazečem poskytnuta jednou z
forem stanovených v § 24 zákona.
14.2. Účet zadavatele pro poskytnutí jistoty ve formě složení
peněžité částky je veden u Komerční banky a. s., Václavské nám. 42,
114 07 Praha 1, č. účtu: 275868000227/0100. Pro jednoznačnou
specifikaci musí být uveden variabilní symbol 35202 a jako
specifický symbol uvede uchazeč své IČ. Peněžitá částka odpovídající
výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den
předcházející dni otevírání obálek.
14.3. Složení jistoty prokáže uchazeč příslušným potvrzením, které je
nedílnou součástí nabídky. Při poskytnutí jistoty formou bankovní
záruky nesmí být její platnost kratší než zadávací lhůta prodloužená
o devadesát kalendářních dnů. Originál listiny o bankovní záruce
musí být do nabídky vložen odnímatelným způsobem.
15.Další podmínky soutěže
15.1. Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
15.2. Výběrem nejvhodnější nabídky nevzniká právní vztah.
15.3. Vybraný uchazeč není oprávněn postoupit zakázku třetí osobě.
15.4. Uchazeči nemají nárok na náhradu nákladů spojených s OVS, a to
ani v případě, že zadavatel OVS zruší nebo odmítne všechny nabídky.
16.Požadavky na formální úpravu, strukturu a obsah nabídky
16.1. Nabídka musí být zpracována v českém jazyce (předložené
cizojazyčné listiny musí být doplněny úředním překladem do českého
jazyka).
16.2. Uchazeč předkládá nabídku v pěti číslovaných vyhotoveních.
Originál nabídky, který bude obsahovat originální dokumenty nebo
jejich ověřené kopie, bude označen «Výtisk č. 1 - originál».
16.3. Řazení dokumentů v jednotlivých vyhotoveních písemné nabídky
bude provedeno takto:
1. první list nabídky - uvedení názvu veřejné zakázky, datum, razítko
a podpis osob oprávněných jednat za uchazeče,
2. obsah složky s uvedením jednotlivých částí a příloh nabídky,
3. základní údaje o uchazeči, tj. jméno či obchodní firma, právní
forma, sídlo, IČ, DIČ, bankovní spojení, e-mailové, telefonní a
faxové spojení, statutární orgán, určená kontaktní osoba,
4. doklad o oprávnění k podnikání - výpis z neveřejné části
živnostenského rejstříku, výpis z obchodního rejstříku, je-li zde
uchazeč zapsán, jiné doklady podle povahy podnikání,
5. čestná prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů podle čl. 3
vyhlášení OVS, ostatní listiny prokazující kvalifikační předpoklady,
6. doklady prokazující další předpoklady dle čl. 4 vyhlášení OVS,
7. doklad o složení jistoty,
8. popis způsobu zajištění veřejné zakázky dle struktury čl. 1.1.
16.4. Jednotlivé listy nabídky musí být spojeny nerozebíratelným
způsobem. Všechny listy musí být v každém vyhotovení nabídky
očíslovány nepřerušovanou číselnou řadou.
17. Práva zadavatele
Zadavatel si vyhrazuje tato práva:
a) změnit podmínky soutěže,
b) zrušit zadání veřejné zakázky do doby vydání rozhodnutí o výběru
nejvhodnější nabídky,
c) odmítnout všechny podané nabídky,
d) nevybrat žádnou z podaných nabídek,
e) nevracet uchazečům podané nabídky, neboť okamžikem převzetí se
nabídka uchazeče stává vlastnictvím zadavatele.
V Praze dne 3. 7. 2003
Ing. Petr Vobořil Ing. David Svojitka
člen představenstva člen představenstva
175326-28/03