Portál veřejné správy

Zápis 175326-28/03

Obchodní jménoČEZ, a. s.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO45274649
SídloDuhová 2/1444, 140 53 Praha 4
Publikováno16. 07. 2003
Značka OV175326-28/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s. D-0 ČEZ, a. s. Sídlo: Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4 IČO: 45274649 zapsán v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze oddíl B, vložka 1581 zastoupen členem představenstva Ing. Petrem Vobořilem a členem představenstva Ing. Davidem Svojitkou v y h l a š u j e podle § 4 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen «zákon») OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ (dále jen «OVS») «Mediální služby v oblasti plánování a nákupu médií» PODMÍNKY SOUTĚŽE 1. Vymezení předmětu veřejné zakázky 1.1. Předmětem veřejné zakázky je: 1.1.1. Obligatorní plnění: a) Strategické dlouhodobé plánování nákupu médií b) Detailní mediální plánování na základě optimalizace rozvržených investic a zásahu vybraných cílových skupin c) Zajištění mediálního nákupu a jeho optimalizace tak, aby zadavatel dosahoval úměrných cen obvyklých na trhu vzhledem k jeho výši reklamních investic d) Zajištění post buy analýz po reklamní kampani či v jejím průběhu e) Zajištění post mediálních analýz zadavatele a jejich prezentace klientovi zadavateli po reklamní kampani f) Poskytování poradenství v oblasti mediálního trhu ve vztahu k mediálnímu plánování a nákupu médií g) Kontrola a ochrana zájmů investic zadavatele v souvislosti s optimalizací mediálních investic/mediálních ukazatelů na straně médií (reklamních nosičů). 1.1.2. Rozšířené plnění (nepravidelné plnění na základě konkrétních požadavků zadavatele): a) KREATIVNÍ MONITORING Popis: pravidelné měsíční zasílání kompletní aktuální kreativity o trhu ENERGETIKA. Značky kreativního monitoringu nadefinuje zadavatel. Monitoring aktuálních informací z předchozího měsíce musí být dodán vždy k 20. dni následujícího měsíce v elektronické podobě (CD, e-mail). Maximálně 12x ročně. b) FINANČNÍ MONITORING - vybraných odvětví Popis: pravidelné měsíční zasílání detailní analýzy finančních výdajů do mediálních aktivit oblasti ENERGETICKÉ SPOLEČNOSTI /A-Connect N71/ a PLYNÁRENSKÉ SPOLEČNOSTI /A-Connect N76/. Za každou kategorii je nutný měsíční souhrnný a detailní pohled na danou kategorii (detailní výstupy služby specifikuje přiložený návrh smlouvy). Monitoring aktuálních informací z předchozího měsíce musí být dodán vždy k 20. dni následujícího měsíce v elektronické podobě (CD, e-mail). Maximálně 12x ročně. c) P. R. MONITORING Popis: pravidelné denní zasílání přehledů tiskových P. R. aktivit s výběrem dle klíčových slov zadaných zadavatelem z oblasti síťového odvětví. Výstup musí být vždy zaslán zadavateli do 12.00 hodin následujícího dne mimo sobot, nedělí a státem uznaných svátků. Forma výstupu - elektronická ve formátu WORD nebo ve formátu kompatibilním. Průběžná roční spolupráce. d) MEDIA MONITORING Popis: Pravidelné sledování oborových tiskových médií a vyhodnocování umístění tiskové inzerce zadaných společností + tematických článků týkajících se daných subjektů /max. 15 titulů/. Výstup musí být vždy zaslán zadavateli do 10. dne následujícího měsíce. Forma výstupu - elektronická ve formátu WORD. Monitoring maximálně 12x měsíčně. e) ANALÝZA PRůZKUMU SPOTŘEBNÍHO CHOVÁNÍ Popis: Detailní analýzy z dat výzkumu MEDIAN: Media & Market & Lifestyle, dle zadání zadavatele. Každá detailní analýza bude obsahovat sledování max. 50 otázek na zadanou cílovou skupinu či téma. Maximální celkový počet detailních analýz - 12x ročně. Forma výstupu prezentace PowerPoint, s detailním hodnocením každé otázky, resp. závěrů vycházejících z této otázky + celkové shrnutí a doporučení agentury. f) ANALÝZA MEDIÁLNÍHO VÝVOJE NA TRHU - TV, tisk, rádio. Popis: Detailní analýzy z peoplemetrových dat, z dat MEDIAPROJEKTU a z dat TNS-Aconnect. Analýza musí být zadavateli zaslána v elektronické podobě ve formátech MS office. Maximálně 6x ročně. g) POSTANALÝZA MEDIÁLNÍCH KAMPANÍ Popis: Detailní postanalýza kampaní max. 10 jakýchkoliv značek dle zadání ze strany zadavatele. Forma výstupu musí být v elektronické podobě ve formátech MS office. Maximálně 12x ročně. h) SPONZORING - pre-test Popis: Zadavatel dostává řadu nabídek ke sponzorství. Cílem analýzy je zanalyzování daných sponzorských aktivit dle mediálních dopadů a určit v porovnání s klasickou mediální kampaní, jakou cenu by dané sponzorství mělo mít, aby daná sponzorská aktivita vzhledem ke svým finančním nákladům byla porovnatelná s klasickou mediální kampaní + doporučení agentury. Maximální zhodnocení akce - do 50 projektů za rok. i) ODBORNÉ KONZULTACE Popis: Právní konzultace v oblasti mediálních aktivit spojené se zadavatelem v rozsahu maximálně 200 hodin ročně. Poradenství a stanoviska při dopadech jednotlivých kampaní zadavatele (např. spotřební soutěže, zvolená kreativa apod.). j) PREZENTACE VÝVOJE MEDIÁLNÍCH UKAZATELů Popis: Prezentace vývoje mediálních ukazatelů a nejnovějších trendů v mediálním světě v evropském kontextu - s přihlédnutím k oboru vyžádanému klientem - nejméně 2x za kalendářní rok. 1.2. Uchazeč je povinen u každého z bodů 1.1.1. a 1.1.2. uvést konkrétní rozsah a věcnou náplň, popřípadě způsob zajištění dané služby. 1.3. Vybraný uchazeč bude povinen přizpůsobit se v konkrétním plnění veřejné zakázky strategii zadavatele a legislativním změnám a v případě plnění dle 1.1.2. konkrétním potřebám zadavatele (v rozsahu zadání veřejné zakázky). 1.4. Veškeré právní vztahy s touto veřejnou zakázkou související se řídí českým právem. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky 2.1. Smlouva o plnění veřejné zakázky bude uzavřena na dobu určitou dvou let; po uplynutí této doby se smlouva automaticky mění na dobu neurčitou. 2.2. Místem plnění veřejné zakázky je zásadně území České republiky. 3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů 3.1. Uchazeč je povinen v nabídce prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b zákona způsobem podle § 2c zákona. Kvalifikační předpoklad podle § 2b, odst. 1/, písm. a) zákona uchazeč prokáže výpisem z obchodního rejstříku a výpisem z neveřejné části živnostenského rejstříku, přičemž výpis nesmí být v obou případech starší 90 dnů. Z těchto výpisů musí být zřejmé oprávnění k provádění předmětu veřejné zakázky. Kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. g) zákona prokáže uchazeč formou čestného prohlášení. 3.2. V případě, že nabídku předkládá více osob společně, je každá z těchto osob povinna prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b, 2c zákona, případně dalších ustanovení, a to v rozsahu, ve kterém se bude podílet na plnění předmětu veřejné zakázky. Tento rozsah musí být z nabídky jednoznačně patrný. 3.3. Podmínky uvedené v § 2b odst. 1 písm. d) a e) zákona se vztahují též na odpovědného zástupce uchazeče ustanoveného podle § 11/ z. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, v platném znění (živnostenský zákon). Tyto předpoklady je odpovědný zástupce uchazeče povinen prokázat formou čestného prohlášení. Není-li třeba odpovědného zástupce, je uchazeč povinen sdělit tuto skutečnost formou čestného prohlášení. 3.4. U nabídky předpokládající splnění zakázky s pomocí jiných osob prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují splnění kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona dle čl. 3.1. i tyto jiné osoby. 3.5. Požadované doklady (s výjimkou dokladů dle § 2b, odst. 1/, písm. d), f) zákona) nesmějí být starší než 90 kalendářních dnů před datem odevzdání nabídky. 3.6. Veškeré listiny musí být podepsány uchazečem nebo zmocněncem; je-li právnickou osobou, pak jeho statutárním orgánem v souladu se zápisem v obchodním rejstříku nebo zmocněncem. 4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky 4.1. Uchazeč je povinen doložit čestným prohlášením technické a jiné materiální vybavení pro plnění veřejné zakázky. 4.2. Uchazeč je povinen určit kontaktní osobu pro stálou komunikaci se zadavatelem v rámci této OVS. 4.3. Uchazeč je povinen uvést v nabídce portfolio svých klientů, se kterými na srovnatelných zakázkách aktuálně spolupracuje, anebo se kterými na nich spolupracoval, a to za období tří let zpětně před vyhlášením OVS. 4.4. Uchazeč je povinen doložit dostatečné personální zabezpečení plnění veřejné zakázky příslušnými odbornými profesemi v pracovních týmech. Smlouva zakládající právní vztah (pracovní či jiný) s těmito odborníky musí být vždy písemná. Existence tohoto právního vztahu se dokládá čestným prohlášením o existenci tohoto smluvního vztahu. Uchazeč je povinen v nabídce prezentovat jednotlivé odborníky, kteří se budou podílet na splnění veřejné zakázky. V pracovních týmech musí být zařazeni: a) alespoň jeden člen, který má pracovní zkušenosti v oblasti nákupu médií (minimálně 4 roky praxe) b) alespoň jeden člen, který má pracovní zkušenost v oblasti mediálního plánování médií (minimálně 3 roky praxe) c) alespoň jeden člen, který má pracovní zkušenost v oblasti strategického plánování (minimálně 4 roky praxe) d) alespoň jeden člen, který má pracovní zkušenost v oblasti mediálního trhu obecně, zejména pak schopnost analyzovat mediální oblast z pohledu legislativy a predikce trendů a new media (minimálně 4 roky praxe). 4.5. Uchazeč je povinen doložit formou čestného prohlášení přístup k základním mediálním datům, jako je peoplemetrový průzkum, monitoring reklamního trhu, popřípadě další výzkumy, které může mít uchazeč k dispozici. 4.6. Uchazeč je povinen doložit formou čestného prohlášení softwarovou vybavenost, kterou disponuje pro zpracování dat. 4.7. Uchazeč je povinen doložit formou čestného prohlášení za hospodářské období 2000 - 2002: a) výrok auditora «bez výhrad», b) výši vlastního kapitálu, c) zisk, d) objem výkonů, tj. tržeb z prodaných výrobků, příp. zboží + služeb. 4.8. Uchazeč je povinen zúčastnit se osobní prezentace nabídky na místě určeném zadavatelem v délce nejvýše 30 minut (z toho cca 15 minut vlastní prezentace, cca 15 minut dotazy zadavatele). K účasti na osobní prezentaci bude uchazeč vyzván na základě výsledků otevírání obálek s nabídkami. 4.9. Uchazeč je povinen v nabídce prohlásit, že akceptuje návrh smlouvy, který je součástí zadávací dokumentace. Zadavatel si vyhrazuje právo změny veřejné zakázky způsobem a z důvodů uvedených v dokumentaci. 4.10. Uchazeč jedná v rámci OVS sám (je-li právnickou osobou, pak prostřednictvím statutárního orgánu), nebo prostřednictvím zmocněnce na základě písemného zmocnění s přesně vymezeným rozsahem zastupování, anebo prostřednictvím kontaktní osoby (viz čl. 4.2. výzvy). 4.11. Jednání v rámci OVS musí být v českém jazyce. 5. Způsob hodnocení nabídek 5.1. Nabídky budou hodnoceny dle ekonomické vhodnosti v souladu s následujícími kritérii seřazenými v sestupném pořadí podle stupně významu, který jim zadavatel přisuzuje: A. Cena za obligatorní plnění dle čl. 1.1.1 - cena za proinvestovaný obrat v médiích - celková váha 50 %: Výše ročního rozpočtu Roční odměna cena v Kč určeného k nákupu médií za základní plnění Celková cena v Kč do 60mio Kč od 60mio do 100mio Kč od 100mio do 150mio Kč od 150mio do 200mio Kč Nad 200mio Kč Celková cena v Kč = Výše ročního rozpočtu určeného k nákupu médií + Roční odměna v Kč za základní plnění B.Cena za rozšířené plnění dle čl. 1.1.2. - cena je stanovena vždy za konkrétní službu v blíže specifikovaném rozsahu - celková váha 30 %: Dodatečná služba Specifikace navrhované ceny Navrhovaná cena (číslování dle článku za službu 1.1.2. vyhlášení OVS) 1.1.2.a Cena za kompletní zajištění služby za rok (max. 12x měsíční kreativní monitoring) 1.1.2.b Cena za kompletní zajištění služby za rok (max. 12x měsíční finanční monitoring) 1.1.2.c Kompletní cena za realizaci P.R. monitoringu včetně výstupů za roční plnění 1.1.2.d Cena za kompletní zajištění služby za rok (max. 12x měsíční media monitoring) 1.1.2.e Cena za kompletní zajištění služby za rok (max. 12 analýz průzkumu spotř. chování ročně) 1.1.2.f Cena za kompletní zajištění služby za rok (max. 6x detailní analýza mediálního trhu pro vybrané cílové skupiny ročně, skupina může obsahovat max. 4 cílové skupiny) 1.1.2.g Cena za kompletní zajištění služby za rok (max. 12x detailní analýza pro vybrané skupiny značek ročně, skupina může obsahovat max. 10 značek) 1.1.2.h Cena za kompletní zajištění služby za rok (max. 50 hodnotících projektů sponzoringu ročně) 1.1.2.i Cena za kompletní zajištění služby za rok (cena služby obsahuje max. 200 hodin ročně v oblasti právní konzultace) 1.1.2.j Cena za prezentace vývoje mediálních ukazatelů a nejnovějších trendů v mediálním světě v evropském kontextu - s přihlédnutím k oboru vyžádanému klientem - nejméně 2x za kalendářní rok Pokud agentura není schopna službu i zprostředkovaně poskytnout, uvede do tabulky «neposkytuje». Pokud danou službu poskytuje v rámci ceny základního plnění, uvede do tabulky cenu «0.00 Kč». C. Kvalita vyhodnocování analýz (mediální zhodnocení) - posuzována budou kvalitativní hlediska jednotlivých bodů čl. 1.1. vyhlášení, především v korelaci s cenovými podmínkami včetně garance splnění mediálních parametrů jednotlivých kampaní. - váha: 10 % D. Hodnocení osobní prezentace uchazeče - váha: 10 % 5.2. Nabídky budou hodnoceny váženým bodovým systémem. Rozsah bodovací stupnice vymezuje zadavatel od 1 do 100 bodů. Vyšší počet bodů představuje lepší hodnocení. Každý člen komise pro posouzení a hodnocení nabídek ohodnotí každou nabídku podle jednotlivých kritérií samostatně, a to tak, že nabídce přidělí ke každému kritériu příslušný počet bodů a počet bodů pak vynásobí váhou příslušného kritéria. Bodové hodnoty přepočtené podle procentní váhy budou u každé nabídky sečteny do celkového hodnocení nabídky. Vyhodnocení bude provedeno v tabulce, kde pro každou nabídku a každé kritérium budou uvedeny přepočtené bodové hodnoty od všech hodnotitelů - členů komise. Více bodů znamená lepší pořadí nabídky. Výsledné pořadí bude stanoveno podle celkového hodnocení nabídky. 5.3. Zadavatel si vyhrazuje právo nekonkrétní nebo nejednoznačnou nabídku, anebo nabídku neposkytující žádanou službu (ad B čl. 5 vyhlášení OVS) hodnotit nulovým počtem bodů. 6. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny 6.1. Uchazeči jsou povinni stanovit nabídkovou cenu za provedení veřejné zakázky dle čl. 5A a 5B vyhlášení OVS v souladu s vyhlášením OVS v korunách českých bez DPH. 6.2. Nabídková cena uvedená v Kč bude stanovena jako cena maximální a nepřekročitelná na dobu 2 let od podpisu smlouvy. Za další období (po změně smlouvy na dobu neurčitou) lze cenu zvýšit dohodou nejvýše o výši inflace za předchozí kalendářní rok zveřejněnou ČSÚ dle platné právní úpravy, a to s účinností od 1. 3. kalendářního roku, ve kterém je zvýšení ceny sjednáno. Cena v sobě zahrnuje veškeré náklady uchazeče. 6.3. Nabídková cena bude předložena odděleně v samostatné obálce s označením «Obchodní veřejná soutěž - MEDIÁLNÍ SLUŽBY V OBLASTI PLÁNOVÁNÍ A NÁKUPU MÉDIÍ - nabídková cena» pouze s originálem nabídky. Tato obálka bude uzavřena a na uzavření opatřena razítkem a podpisem oprávněné osoby (viz čl. 4.10 vyhlášení). 7. Využití odborníků v OVS 7.1. Zadavatel si vyhrazuje právo přizvat odborníky, kteří vypracují podpůrná stanoviska a zprávy. 8. Soutěžní lhůta a místo pro otevírání obálek s nabídkami 8.1. Soutěžní lhůta, ve které lze podávat nabídky, počíná běžet dnem vyhlášení soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami. 8.2. Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční v konferenčním sále v 6. nadzemním podlaží budovy sídla zadavatele Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4 dne 21. 8. 2003 v 13.00 hodin. 9. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze podat nabídky osobně 9.1. Uchazeči mohou své nabídky podat v průběhu soutěžní lhůty: a) osobně v pracovní dny v době od 8.00 hodin do 15.00 hodin a v den otevírání obálek pouze v době od 8.00 hodin do 13.00 hodin, vždy do podatelny v budově sídla zadavatele - ČEZ, a. s., Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4; b) kurýrní službou nebo doporučeně poštou na adresu: ČEZ, a. s., podatelna, Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4. Nabídky musí být zadavateli doručeny nejpozději dne 21. 8. 2003 do 13.00 hodin místního času. 9.2. Nabídku je uchazeč povinen doručit v zalepené obálce (krabici, jiném obalu) opatřené na uzávěru razítkem a podpisem uchazeče. Jedna strana obálky bude zřetelně označena nápisem «NEOTEVÍRAT - Obchodní veřejná soutěž - MEDIÁLNÍ SLUŽBY V OBLASTI PLÁNOVÁNÍ A NÁKUPU MÉDIÍ». 9.3. Obálka bude dále obsahovat jméno nebo obchodní firmu uchazeče a obchodní firmu a adresu zadavatele. 10. Zadávací lhůta 10.1. Zadávací lhůtou se rozumí doba, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni. Tato lhůta se stanoví na 76 kalendářních dnů a její běh počíná dnem otevírání obálek s nabídkami. 11. Název a sídlo zadavatele, kontaktní osoba zadavatele 11.1. Zadavatelem je: ČEZ, a. s. Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4 Telefon: 271 131 111 11.2. Kontaktní osoba zadavatele: JUDr. Hana Zvalová Telefon: 271 132 687 Mobil: 602 450 955 Fax: 271 132 032 E-mail: zvaloh1.hsp@mail.cez.cz 11.3. Dotazy týkající se případného vysvětlení nebo upřesnění textu vyhlášení OVS mohou být doručeny kontaktní osobě nejpozději do sedmi dnů před uplynutím soutěžní lhůty, tj. nejpozději do 14. 8. 2003. Dotaz musí být učiněn písemně, faxem nebo elektronickou poštou. Zadavatel je povinen elektronicky odpovědět do 48 hodin s tím, že s dotazem a odpovědí budou prostřednictvím e-mailu seznámeni všichni zájemci. Zadavatel je povinen neprodleně po uplynutí lhůty k dotazům sumarizovat veškeré položené dotazy a odeslané odpovědi a v písemné podobě je odeslat všem zájemcům. 12. Zadávací dokumentace 12.1. Zadávací dokumentace je souhrn údajů a informací nezbytných pro zpracování nabídky. 12.2. Zadávací dokumentace bude obsahovat: - podrobnou specifikaci předmětu veřejné zakázky podle jednotlivých oblastí a vyhlášení OVS, - návrh smlouvy. 13. Adresa a doba, v níž je možno vyžádat si zadávací dokumentaci 13.1. Zadávací dokumentaci si lze vyzvednout ve dnech 23. - 25. 7. 2003 v době od 10.00 hodin do 16.00 hodin na kontaktní adrese zadavatele uvedené v čl. 11.1 vyhlášení OVS. Osoba určená pro vydání zadávací dokumentace: Mgr. Michaela Hrobská, tel. 271 132 436. 13.2. Zájemce o zadávací dokumentaci je povinen pověřené osobě zadavatele předat při převzetí zadávací dokumentace písemné prohlášení, podepsané osobou oprávněnou jednat za zájemce, o tom, že si zadávací dokumentaci vyžaduje výlučně pro účel této OVS. K tomuto prohlášení bude přiložena fotokopie oprávnění k podnikání zájemce (výpis z obchodního nebo živnostenského rejstříku). 14. Požadavek na poskytnutí jistoty 14.1. K zajištění splnění povinností uchazeče vyplývajících z účasti v obchodní veřejné soutěži vyžaduje zadavatel v souladu s § 23 zákona poskytnutí jistoty ve výši 600.000,00 Kč (slovy šest set tisíc korun českých). Jistota může být uchazečem poskytnuta jednou z forem stanovených v § 24 zákona. 14.2. Účet zadavatele pro poskytnutí jistoty ve formě složení peněžité částky je veden u Komerční banky a. s., Václavské nám. 42, 114 07 Praha 1, č. účtu: 275868000227/0100. Pro jednoznačnou specifikaci musí být uveden variabilní symbol 35202 a jako specifický symbol uvede uchazeč své IČ. Peněžitá částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. 14.3. Složení jistoty prokáže uchazeč příslušným potvrzením, které je nedílnou součástí nabídky. Při poskytnutí jistoty formou bankovní záruky nesmí být její platnost kratší než zadávací lhůta prodloužená o devadesát kalendářních dnů. Originál listiny o bankovní záruce musí být do nabídky vložen odnímatelným způsobem. 15.Další podmínky soutěže 15.1. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. 15.2. Výběrem nejvhodnější nabídky nevzniká právní vztah. 15.3. Vybraný uchazeč není oprávněn postoupit zakázku třetí osobě. 15.4. Uchazeči nemají nárok na náhradu nákladů spojených s OVS, a to ani v případě, že zadavatel OVS zruší nebo odmítne všechny nabídky. 16.Požadavky na formální úpravu, strukturu a obsah nabídky 16.1. Nabídka musí být zpracována v českém jazyce (předložené cizojazyčné listiny musí být doplněny úředním překladem do českého jazyka). 16.2. Uchazeč předkládá nabídku v pěti číslovaných vyhotoveních. Originál nabídky, který bude obsahovat originální dokumenty nebo jejich ověřené kopie, bude označen «Výtisk č. 1 - originál». 16.3. Řazení dokumentů v jednotlivých vyhotoveních písemné nabídky bude provedeno takto: 1. první list nabídky - uvedení názvu veřejné zakázky, datum, razítko a podpis osob oprávněných jednat za uchazeče, 2. obsah složky s uvedením jednotlivých částí a příloh nabídky, 3. základní údaje o uchazeči, tj. jméno či obchodní firma, právní forma, sídlo, IČ, DIČ, bankovní spojení, e-mailové, telefonní a faxové spojení, statutární orgán, určená kontaktní osoba, 4. doklad o oprávnění k podnikání - výpis z neveřejné části živnostenského rejstříku, výpis z obchodního rejstříku, je-li zde uchazeč zapsán, jiné doklady podle povahy podnikání, 5. čestná prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů podle čl. 3 vyhlášení OVS, ostatní listiny prokazující kvalifikační předpoklady, 6. doklady prokazující další předpoklady dle čl. 4 vyhlášení OVS, 7. doklad o složení jistoty, 8. popis způsobu zajištění veřejné zakázky dle struktury čl. 1.1. 16.4. Jednotlivé listy nabídky musí být spojeny nerozebíratelným způsobem. Všechny listy musí být v každém vyhotovení nabídky očíslovány nepřerušovanou číselnou řadou. 17. Práva zadavatele Zadavatel si vyhrazuje tato práva: a) změnit podmínky soutěže, b) zrušit zadání veřejné zakázky do doby vydání rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky, c) odmítnout všechny podané nabídky, d) nevybrat žádnou z podaných nabídek, e) nevracet uchazečům podané nabídky, neboť okamžikem převzetí se nabídka uchazeče stává vlastnictvím zadavatele. V Praze dne 3. 7. 2003 Ing. Petr Vobořil Ing. David Svojitka člen představenstva člen představenstva 175326-28/03