Portál veřejné správy

Zápis 175340-28/03

Obchodní jménoČEPS, a.s.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO25702556
Publikováno16. 07. 2003
Značka OV175340-28/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEPS, a.s. A-4 ČEPS, a.s. IČO: 25702556, DIČ: 010-25702556 Společnost je zapsána v OR vedeném u Městského soudu v Praze oddíl B, vložka 5597 ZADÁVACÍ DOKUMENTACE K OBCHODNÍ VEŘEJNÉ SOUTĚŽI č. 210347 TRANSFORMOVNA CHOTĚJOVICE Rekonstrukce SKŘ a oprava R 245 kV Technologická část Zhotovení díla Jednostupňová obchodní veřejná soutěž s předkvalifikačním řízením podle zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů ČEPS, a.s., vypisuje jednostupňovou obchodní veřejnou soutěž s předkvalifikačním řízením na realizaci veřejné zakázky TRANSFORMOVNA CHOTĚJOVICE Rekonstrukce SKŘ a oprava R 245 kV TECHNOLOGICKÁ ČÁST Tato jednostupňová obchodní veřejná soutěž s předkvalifikačním řízením se vypisuje podle zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen Zákon) A. PŘEDKVALIFIKAČNÍ ŘÍZENÍ Zadavatel v souladu s § 5 odst. (2) písm. c) Zákona omezuje soutěž na tuzemské osoby definované § 2 odst. e) Zákona. Kvalifikační předpoklady dle § 2b Zákona a další předpoklady dle § 2f Zákona v předkvalifikačním řízení splní ten zájemce, který předloží a prokáže dále uvedené dokumenty a informace. Zadavatel upozorňuje na § 2d «Změny v kvalifikaci» a § 2e «Důsledky nesplnění kvalifikačních předpokladů» Zákona. Zájemcem může být pouze firma, která bude vlastními zaměstnanci zajišťovat realizaci provozních souborů PS 02 - Transformace s vyšším napětím 220 kV a současně PS 12 - Rozvodna 245 kV nebo PS 31 - ochrany transformátorů a současně PS 33 - Ochrany rozvodny 245 kV Tuto skutečnost prokáže čestným prohlášením podepsaným oprávněným zástupcem (dle výpisu z obchodního rejstříku). Požadované dokumenty Kvalifikační předpoklady dle § 2b Zákona a další předpoklady dle § 2f Zákona splní ten zájemce, který předloží: 1. Listinné dokumenty v rozsahu stanoveném v § 2b Zákona prokázané způsobem dle § 2c Zákona. U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob (subdodavatelů) prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč (zájemce), pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazuje splnění kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) i tyto osoby (subdodavatelé). 2. Účetní závěrku společnosti zájemce za rok 2002 ověřenou auditorem spolu s výrokem auditora bez výhrad nebo čestné prohlášení o tom, že společnost nesplňuje požadavky, na základě kterých by vznikla zákonná povinnost nechat ověřit účetní závěrku auditorem. 3. Informace o probíhajících soudních sporech pasivních, ve věcech převyšujících hodnotu Kč 20.000.000,- ve formě čestného prohlášení vystaveného statutárním orgánem společnosti nebo čestné prohlášení statutárního orgánu společnosti, že žádné takové spory neprobíhají. 4. Doklad o certifikaci jakosti zájemce podle ISO 9001, příp. 9002, prokazující platnost certifikace nejméně do 31. 12. 2003. 5. Doklad o certifikaci jakosti hlavních subdodavatelů zájemce podle ISO 9001, příp. 9002, prokazující platnost certifikace nejméně do 31. 12. 2003. 6. a) Referenční listinu svoji a svých hlavních subdodavatelů osvědčující zhotovení díla, a to vlastními zaměstnanci zájemce, resp. jeho hlavních subdodavatelů, předloženou ve formě přehledné tabulky, která musí být potvrzena objednavatelem (objednavateli), pro které bylo referenční dílo realizováno: minimální požadovaný rozsah prací v R 245 kV nebo R 420 kV je pro: - zhotovitele PS 02 a PS 12 - realizace alespoň 2 akcí obdobného charakteru, funkčnosti a rozsahu vyhovujících svým provedením technickým normám ČEPS, a.s., a to za poslední 4 roky - zhotovitele PS 31 a PS 33 - realizace alespoň 2 akcí obdobného charakteru, funkčnosti a rozsahu vyhovujících svým provedením technickým normám ČEPS, a.s., a to za poslední 4 roky. Jednou akcí obdobného charakteru za poslední 4 roky (r. 1999 a dále) se rozumí: Pro PS 02 a PS 12 - generální oprava, komplexní rekonstrukce (tj. práce dotýkající se alespoň výměn vypínačů, odpojovačů, přístrojových transformátorů a vlastní spotřeby) nebo vybudování nových polí v R 245 kV nebo R 420 kV v součtu minimálně 5 polí (možno i kombinovat dle zmíněného druhu prací) a - komplexní rekonstrukce sekundárních obvodů transformátoru, výměna, případně instalace nového transformátoru s primárním napětím minimálně 230 kV. Pro PS 31 a PS 33 - komplexní rekonstrukce systému řízení a chránění minimálně v 5 polích R 245 kV nebo R 420 kV. Pro výše popsané reference musí být zpracovány celkem dvě tabulky(zvlášť pro PS 02 a PS 12 a zvlášť pro PS 31 a PS 32), které budou obsahovat místo plnění, objednavatele, konkrétní technologický rozsah prací v návaznosti na výše požadovaná minima, finanční objem prací v mil. Kč (zaokrouhlený na 1 desetinné místo), období realizace a rok uvedení do provozu, délku záruční lhůty. Hlavním subdodavatelem je dodavatel, který bude pro zájemce dodávat celý PS nebo jeho převážnou část (tj. více než 50 % rozsahu) vlastními zaměstnanci. b) Čestné prohlášení zájemce a jeho hlavních subdodavatelů, kterým bude potvrzeno, že zájemce a jeho hlavní subdodavatelé disponují kvalifikovanými vlastními zaměstnanci majícími zkušenosti s prováděním referenčního díla v rozsahu dle bodu 6. a). 7. Oprávnění ve smyslu § 6a), odstavec 1, písmeno c) zákona č. 174/68 Sb. a § 3 vyhlášky ČÚBP a ČBÚ č. 20/1979 Sb., ve znění vyhl. č. 553/1990 Sb., k činnosti na vyhrazených elektrických zařízeních v rozsahu pro montáž a opravy do 245 kV a revize bez omezení v objektech třídy A (ITI). 8. Doklady o autorizaci oprávněných osob podle zák. č. 360/1992 Sb. pro technologii v oboru technologická zařízení staveb (autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik) - kopie platného «Osvědčení o autorizaci » vydané Českou komorou autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě. 9. Oprávnění k výrobě rozvaděčů nn - kopie živnostenského listu nebo písemné prohlášení od firem, které mají toto oprávnění, že tyto rozvaděče nn pro zájemce dodají. 10. Oprávnění k seřízení a uvedení do provozu ochran (ABB, Siemens, SEL) - kopie «Osvědčení» uvedených firem nebo písemné prohlášení od uvedených firem, že tyto práce pro zájemce provedou. 11. Oprávnění od dodavatele Ochranného nátěrového systému - dále jen ONS (např. FEIDAL) - kopie «Osvědčení» od výhradního zástupce dovozní firmy nebo písemné prohlášení od firmy, která toto Osvědčení má, že uvedené práce pro zájemce provede. Zájemce (uchazeč) uvede jím zvolenou značku ONS, která musí splňovat technicko technologické požadavky specifikované v části D, bod 2 této zadávací dokumentace. V takovém případě je uchazeč povinen toto doložit jako součást své nabídky. 12. Oprávnění k seřízení a uvedení do provozu odpojovačů (SERW) - kopie «Osvědčení» od firmy SERW nebo písemné prohlášení od uvedené firmy, že tyto práce pro zájemce provede. 13. Velké svářečské osvědčení ke svařování oceli Způsob prokázání - zájemce doloží kopii tohoto osvědčení buď pro sebe, nebo pro svého jmenovitě uvedeného subdodavatele s jeho písemným prohlášením, že tyto činnosti v rámci obchodní veřejné soutěže pro zájemce provede. Velké svářečské osvědčení ke svařování hliníku (oprávnění k svařování trubkových propojů přístrojů) Způsob prokázání - zájemce doloží kopii tohoto osvědčení buď pro sebe nebo pro svého jmenovitě uvedeného subdodavatele s jeho písemným prohlášením, že tyto činnosti v rámci obchodní veřejné soutěže pro zájemce provede. Svářečská osvědčení musí být vydána některou ze zkušebních organizací sdružených pod Českou svářečskou společností ANB, případně jinou zahraniční zkušební organizací sdruženou pod mezinárodní společností ANB. Úspěšný nabízející bude povinen udržovat jejich platnost po dobu realizace díla. 14. Oprávnění k výrobě a montáži ocelových konstrukcí Způsob prokázání - zájemce doloží kopii tohoto oprávnění buď pro sebe nebo pro svého jmenovitě uvedeného subdodavatele s jeho písemným prohlášením, že tyto činnosti v rámci obchodní veřejné soutěže pro zájemce provede. 15. Oprávnění k seřízení a uvedení do provozu vypínačů 245kV (ALSTOM, SIEMENS) - kopie «Osvědčení» od uvedených firem nebo písemné prohlášení od uvedených firem, že tyto práce pro zájemce provedou. 16. Čestné prohlášení, že dále jmenovitě uvedení vlastní zaměstnanci zájemce nebo jeho hlavních subdodavatelů navrhovaní pro provádění díla mají kvalifikaci v oboru a minimálně následující délku praxe prací v rozvodnách napěťové úrovně minimálně 220 kV a mají oprávnění pracovat v souladu s vyhláškou 50/1978 Sb.: - vedoucí zakázky s praxí ................................ 7 let - vedoucí útvaru řízení kvality s praxí .................. 7 let - vedoucí pracovního týmu stavby s praxí ................ 4 roky - zkušební technik s praxí .............................. 4 roky - revizní technik s praxí ............................... 4 roky Pro každého uvedeného zaměstnance bude uvedena skutečná délka této praxe. 17. Čestné prohlášení, že zájemce (uchazeč), pokud bude vybraný, předloží před podpisem smlouvy o dílo plán jakosti pro zakázku. Tento bude obsahovat zejména způsob vedení zakázky, systém jakosti, plán jakosti, organizaci realizace zakázky, přepravu a manipulaci s materiálem, změny zakázky, ekologii, bezpečnost práce atd. Doklady podle bodů 1 - 17 budou předloženy v rámci předkvalifikační části nabídky. Předkvalifikační část nabídky musí být odevzdána nejpozději do 28. 7. 2003 do 12.00 hod. Doklady prokazující výše uvedené kvalifikační předpoklady musí být předloženy ve třech vyhotoveních (1 originál + 2 kopie), každý list bude parafován oprávněným zástupcem zájemce, tj. statutárním zástupcem nebo jinou oprávněnou osobou, jejíž oprávnění vyplývá ze zápisu v obchodním rejstříku, nebo osobou, která předloží plnou moc vydanou k tomu oprávněnou osobou, modrým inkoustem. Přehledně vypracovaná předkvalifikační část nabídky se doručí v písemné formě (ne faxovou formou), v uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky a opatřené na uzavření přelepením lepící páskou s razítky a podpisy oprávněného zástupce zájemce na adresu: ČEPS, a.s. - podatelna pro útvar 6121 Elektrárenská 774/2 101 52 Praha 10-Bohdalec při osobním podání v kterýkoliv pracovní den od 10.30 hod. do 12.00 hod. - pracovní doba podatelny. Obálka bude opatřena nápisem: N E O T V Í R A T PŘEDKVALIFIKAČNÍ ŘÍZENÍ OBCHODNÍ VEŘEJNÉ SOUTĚŽE TRANSFORMOVNA CHOTĚJOVICE Rekonstrukce SKŘ a oprava R 245 kV Technologická část Obálka s doklady pro předkvalifikační část nabídky musí splňovat náležitosti podle § 9 odst. 1 Zákona. Rozhodne-li se zájemce doručit obálku jiným způsobem než osobním doručením, odpovídá za doručení v uvedeném termínu. Opožděně doručené obálky zadavatel neotvírá a vrací je neprodleně zájemci zpět. Lhůta pro oznámení výsledků předkvalifikačního řízení: 31. 7. 2003 B. PODMÍNKY SOUTĚŽE 1. Plněním veřejné zakázky je kompletní realizace technologické části. Podrobné požadavky na vlastní řešení jsou uvedeny v části C a D zadávací dokumentace a zejména pak v projektové dokumentaci zpracované EET Turnov pod zak. č. 572-50-02 z 03/2003. 2. Uchazeč musí předložit kompletní nabídku zahrnující požadovaný předmět díla a splňující všechny komerční a technické požadavky zadávací dokumentace, jejíž nedílnou součástí je projektová dokumentace pro výběr zhotovitele v příloze č. 5. 3. Každý uchazeč smí předložit pouze jednu nabídku. Nabídka musí být zpracována v českém jazyce. Variantní řešení se nepřipouští. 4. Doba plnění: Plnění je možné zahájit od data účinnosti smlouvy. Všechny dále uvedené termíny jsou s možností dřívějšího plnění, avšak v závislosti na možnosti vypínání zařízení a v závislosti na koordinaci s pracemi dalších Zhotovitelů na akci TR Chotějovice. Průběžně v letech 2003, 2004 a 2005 dle časového plánu výstavby zpracovaného firmou EET s.r.o. pod č. 572-50-02 z 03/2003. Milník č. 1 - Demontáž ocel. konstrukcí a přístrojů v 5. a 6. poli (dle Časového plánu výstavby) do 20. 12. 2003 Milník č. 2 - Demontáž ocel. konstrukcí a přístrojů v 3. a 4. poli (dle Časového plánu výstavby ) do 31. 03. 2004 Milník č. 3 - Demontáž ocel. konstrukcí a přístrojů v 1. a 2. poli (dle Časového plánu výstavby) do 30. 06. 2004 Milník č. 4 - Ukončení všech prací dle Časového plánu výstavby k datu uvádění do provozu T 202 do 12. 09. 2004 Milník č. 5 - Ukončení všech prací dle Časového plánu výstavby k datu uvádění do provozu T 201 do 20. 12. 2004 Dokončení díla nejpozději do 31. 03. 2005 Vyklizení staveniště do 30. 04. 2005 5. Místo plnění: TR 220/110 kV Chotějovice Kraj: Ústecký Prohlídka místa plnění je organizována společně pro všechny uchazeče této obchodní veřejné soutěže za účasti zástupců zadavatele dne 4. 8. 2003 od 10.00 hod. Sraz účastníků prohlídky místa plnění je před vjezdem do areálu TR Chotějovice v 9.45 hod. Zájem o účast na prohlídce místa plnění - viz část B, bod 16. 6. Způsob hodnocení nabídek: Zadavatelem je stanoven způsob hodnocení nabídek: podle ekonomické vhodnosti dle § 6, odst. 2 Zákona. Kritéria hodnocení nabídek, seřazená v sestupném pořadí podle stupně významu, s uvedením váhy jednotlivých kritérií - § 5, odstavec (3) ZVZ a) výše nabídkové ceny (bez DPH) váha kritéria = 5,0 b) písemné reference o uchazeči a jeho hlavních subdodavatelích v návaznosti na část A, bod 6 váha kritéria = 2,5 c) celkový počet a profesní skladba vlastních odborných zaměstnanců uchazeče a jeho hlavních subdodavatelů v návaznosti na část B, bod 12 váha kritéria = 1,5 d) technické a materiálové vybavení uchazeče a jeho hlavních subdodavatelů potřebné k plnění veřejné zakázky v návaznosti na část B bod 13 váha kritéria = 1,0 7. Stanovení nabídkové ceny: Celková cena za kompletní provedení díla bude uchazečem uvedena v cenové úrovni roku 2003 (zpracována bude ve formě kompletně vyplněných předaných Položkových rozpočtů montážních dodávek a prací - příloha č. 4 zadávací dokumentace). Jakákoliv úprava této přílohy a jiný způsob zpracování nabídkové ceny se nepřipouští! Musí být vypracována v Kč (§ 65 odst. 3 Zákona) bez DPH a bude obsahovat veškeré náklady podle zadávací dokumentace včetně vedlejších rozpočtových nákladů. (Pro rok 2004-2005 budou ceny montážních prací a dodávek na základě výsledků zveřejněných ČSÚ přepočteny indexem cen stanoveným dle příslušného oboru SKP za předchozí rok.) Podmínkou soutěže v souladu s ustanovením § 9, odst. (3) a § 29, odst. (3) Zákona je, že uchazeči vyplní formulář «Nabídka ceny» (Příloha č. 2 zadávací dokumentace) a vloží jej do samostatné obálky. Tato obálka musí být označena nápisem «Nabídková cena», uzavřena a na uzavření opatřena razítkem uchazeče. 8. Platební podmínky: Ustanovení týkající se platebních podmínek jsou obsažena ve formuláři Smlouva o dílo, který je nedílnou součástí této zadávací dokumentace jako Příloha č. 2. Splatnost faktury je 21 dní ode dne doručení zadavateli (objednavateli). 9. Zadavatel bude požadovat, aby vybraný uchazeč pro zhotovení díla (zhotovitel) byl pojištěn programem «ALL RISKS» pro montážní pojištění, zejména pro zařízení, která převezme od zadavatele (objednavatele) k montáži. 10. Zadavatel bude požadovat bankovní záruku za dobré provedení díla vystavenou na částku ve výši 5 % z celkové ceny díla vybraného uchazeče, platnou po dobu 6 měsíců od data podepsání konečného protokolu o předání a převzetí díla - podrobně uvedeno v Příloze č. 2 této zadávací dokumentace. 11. Zadavatel bude požadovat zpracování plánu jakosti pro zakázku. Plán jakosti bude obsahovat zejména způsob vedení zakázky, systém jakosti, plán jakosti, organizaci zakázky, přepravu a manipulaci s materiálem, změny zakázky, ekologii, bezpečnost práce atd. včetně plánu kontrol a zkoušek. Zpracované postupy provádění technologických prací a plán jakosti předloží vybraný uchazeč zadavateli (objednavateli) do 30 dnů po podpisu smlouvy o dílo ke schválení jeho obsahu a formy. 12. Uchazeč uvede na samostatném listě celkový počet vlastních disponibilních zaměstnanců, které by mohl použít k plnění této veřejné zakázky s rozdělením dle jednotlivých profesí, tj. vedoucí zakázky, vedoucí útvaru řízení kvality, vedoucí pracovního týmu stavby, zkušební technik, revizní technik. Stejné údaje musí být uvedeny i pro vlastní zaměstnance hlavních subdodavatelů! Pro každého jmenovitě uvedeného zaměstnance uvedených profesí musí být předložen doklad o oprávnění pracovat v souladu s vyhláškou č. 50/1978 Sb. a uvedena skutečná délka praxe v rozvodnách 245 kV nebo 420 kV, celková skutečná délka praxe a také doba trvání pracovního poměru ve vztahu k uchazeči, resp. k hlavnímu subdodavateli. 13. Uchazeč předloží formou tabulky přehlednou informaci o technickém a materiálovém vybavení uchazeče a jeho hlavních subdodavatelů potřebném k plnění této veřejné zakázky. Tabulka musí obsahovat alespoň údaje o následujícím vybavení: - mechanizmech (alespoň montážní plošiny, jeřáby, vysokozdvih) - měřicí technice (alespoň omikron, freja, termovize, přístroje pro SF6) - speciální technice (alespoň pro tažení vodičů, manipulaci a uvedení silového transformátoru do provozu). Pro každé jednotlivé vybavení uvede uchazeč údaj o počtu, typu a rok výroby. Dále uchazeč uvede, jakým způsobem bude toto vybavení pro plnění veřejné zakázky zajištěno (tj. majetek uchazeče nebo subdodavatele, nájem, leasing, výpůjčka apod.). 14. Zadávací dokumentace vyjma příloh Harmonogram prací, Výkaz výměr montážních a stavebních dodávek a prací, Projektová dokumentace a Technické normy a předpisy ČEPS, a.s., bude zájemcům k dispozici po předání údajů (název společnosti uchazeče a jméno a funkce přejímající osoby) v průběhu soutěžní lhůty, a to v kterýkoli pracovní den od 9.00 do 12.00 hod na adrese: ČEPS, a.s., Elektrárenská 774/2, 101 52 Praha 10, místnost B228, 2. patro, vždy však pouze po předchozím vyžádání - telefonickém oznámení uchazeče u paní Jany Fejkové, tel. 267104437, nebo Ing. Heleny Velebilové, tel. 26710 4461, nebo el. poštou na adrese fejkova@ceps.cz. 15. Harmonogram prací, Výkaz výměr montážních dodávek a prací, Projektová dokumentace a Technické normy a předpisy ČEPS, a.s., budou zájemcům k dispozici k nahlédnutí po předání údajů (název společnosti uchazeče a jméno a funkce přejímající osoby) v průběhu soutěžní lhůty, a to v kterýkoli pracovní den od 9.00 do 12.00 hod. na adrese: ČEPS, a.s., Elektrárenská 774/2, 101 52 Praha 10, místnost B228, 2. patro, vždy však pouze po předchozím vyžádání - telefonickém oznámení uchazeče u paní Jany Fejkové, tel. 267104437, nebo Ing. Heleny Velebilové, tel. 267104461 nebo el. poštou na adrese fejkova@ceps.cz. Úspěšným uchazečům z předkvalifikace bude zapůjčen Harmonogram prací, Výkaz výměr montážních a stavebních dodávek a prací, Projektová dokumentace a Technické normy a předpisy ČEPS, a.s. Uchazeč je povinen tuto dokumentaci vrátit zadavateli spolu s nabídkou. Pokud se tak nestane, je zadavatel oprávněn vymáhat vrácení soudní cestou. 16. Uchazeč sdělí do 1. 8. 2003 faxem (267104546) a následně dopisem, zda má zájem účastnit se prohlídky místa plnění (uvede jméno a firmu). Kontaktní osobou je Ing. Ladislav Pospíšil, tel. 267104407, nebo el. poštou na adrese pospisil@ceps.cz. 17. Soutěžní lhůta začíná běžet dnem vyhlášení této soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami. 18. Zadávací lhůta je stanovena na 90 dní od otevírání obálek a po tuto dobu jsou uchazeči svými nabídkami vázáni. Kdykoliv během této lhůty oznámí zadavatel rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky. 19. Nabídky se podávají v písemné formě osobně nebo doporučeně poštou (ne faxovou formou) ve trojím vyhotovení (1x originál, 2x kopie) v uzavřené obálce, označené: NEOTVÍRAT - SOUTĚŽ Nabídka uchazeče o zhotovení díla «ZHOTOVENÍ TECHNOLOGICKÉ ČÁSTI STAVBY TR CHOTĚJOVICE - REKONSTRUKCE SKŘ A OPRAVA R 245 kV» Uvnitř této obálky bude samostatná uzavřená obálka dle části B, bod 7 zadávací dokumentace, obsahující příslušné údaje o výši nabídkové ceny (1x originál, 2x kopie). Obálky budou doručeny na adresu zadavatele: ČEPS, a.s., podatelna, pro útvar 6121 Elektrárenská 774/2, 101 52 Praha 10 do 25. 8. 2003 do 12.00 hod. při osobním doručení v kterýkoliv pracovní den od 10.30 hod. do 12.00 hod. - pracovní doba podatelny Rozhodne-li se uchazeč doručit nabídku jiným způsobem než osobním doručením, odpovídá sám za doručení v uvedeném termínu. Obálky s nabídkou musí splňovat náležitosti podle § 9, odst. (1) a odst. (3) Zákona. Opožděně doručené nabídky zadavatel neotvírá a vrací je neprodleně uchazeči zpět. 20. Otevírání obálek se uskuteční dne 25. 8. 2003 ve 13.00 hod. na adrese zadavatele Praha 10, Elektrárenská 774/2. Informace o místnosti bude poskytnuta recepční službou. 21. Zadavatel požaduje, aby uchazeč poskytl jistotu k zajištění splnění svých povinností vyplývajících z účasti v obchodní veřejné soutěži(§ 23 odst. 1 ve výši 700.000,- Kč (slovy sedm set tisíc korun českých) v souladu se Zákonem a formou dle § 24 Zákona. Bankovní spojení zadavatele: HVB Bank CZ, a.s. směrový kód banky: 2700 č. účtu: 49 231-125/2700 Variabilní symbol: IČO nabízejícího Specifický symbol: 21034700000 Peněžní částka musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. Bankovní záruka musí být v písemné formě předložena zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty v originále. Bankovní záruka musí mít platnost 180 kalendářních dní ode dne otevírání obálek s nabídkami, a to v návaznosti na část B, bod 18 zadávací dokumentace a §§ 25 a 40 Zákona. 22. Zadavatel v návaznosti na § 38, odst. 1 Zákona si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky. 23. Mimo ustanovení § 63 Zákona se stanovuje, že pokud účastník obchodní veřejné soutěže vstoupí v jakýkoliv kontakt s kterýmkoliv zaměstnancem zadavatele za účelem ovlivnění soutěže, bude z dalšího řízení vyloučen. Statutární orgán uchazeče bude o této skutečnosti informován. 24. Porozumění, úplný souhlas a akceptaci podmínek zadávací dokumentace vyjádří oprávněný zástupce uchazeče, tj. statutární zástupce nebo jiná oprávněná osoba, jejíž oprávnění vyplývá ze zápisu v obchodním rejstříku, nebo osoba, která předloží plnou moc podepsanou k tomu oprávněnou osobou modrou parafou na každém listě této zadávací dokumentace včetně příloh 1, 2 a 4. Pokud by uchazeč odmítl nebo opominul podmínky zadávací dokumentace akceptovat, bude zadavatel postupovat dle ustanovení § 29, odst. (4) Zákona. 25. Uchazeč nese veškeré náklady související s přípravou a vypracováním své nabídky, přičemž je povinen opatřit si všechny potřebné informace tak, aby mohl předložit kvalifikovanou nabídku a nabídkovou cenu. 26. Zasláním nabídky nevzniká ve smyslu § 281 obch. zákoníku právní vztah mezi zadavatelem a uchazečem. 27. Zadavatel si vyhrazuje právo nevrátit předané kvalifikačních dokumenty ani podané nabídky. 28. Zadavatel si vyhrazuje právo na ověření údajů a informací předložených uchazeči v nabídkách (před rozhodnutím o nejvhodnější nabídce). 29. Zadavatel vyloučí uchazeče z další účasti v soutěži, jehož nabídka je z hlediska požadavku a podmínek stanovených zadavatelem neúplná nebo beze zbytku nesplňuje podmínky uvedené zadavatelem v zadávací dokumentaci!!! 30. Zadavatel si ve smyslu § 66, odst. 2 Zákona vyhrazuje soutěž zrušit. 31. Proti rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky je možno vznést ve smyslu Zákona námitky z důvodu, že zadavatel porušil ustanovení Zákona. Námitky se podávají písemně a musí být zadavateli doručeny nejpozději do 10 kalendářních dnů po tom, co bylo uchazeči doručeno oznámení o výběru nejvhodnější nabídky. V námitkách musí být uvedeno, kdo je podává, proti kterému úkonu zadavatele směřují, v čem je spatřováno porušení zákona a čeho se uchazeč domáhá. Námitky se doručují na adresu: ČEPS, a.s. odbor Nákup Elektrárenská 774/2 101 52 Praha 10 175340-28/03