Portál veřejné správy

Zápis 168403-13/03

Obchodní jménoČEZ, a. s.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO45274649
SídloPraha 4, Duhová 2/1444, PSČ 140 53
Publikováno02. 04. 2003
Značka OV168403-13/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s. D-4 Zadavatel obchodní veřejné soutěže: ČEZ, a. s. Sídlo: Praha 4, Duhová 2/1444, PSČ 140 53 IČO: 45274649 zapsaný v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, odd. B, vložka 1581, zastoupený Ing. Jaroslavem Mílem, M.B.A, generálním ředitelem, a Ing. Pavlem Klikou, MBA, výkonným ředitelem ÚKE vyhlašuje v souladu s ustanovením Části druhé, Hlava I, § 4 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon), OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ (dále jen «soutěž») na plnění veřejné zakázky pro organizační jednotku Elektrárny Tušimice «ODBĚR STRUSKY Z ETU A VYUŽITÍ ODPADNÍCH VOD» I. Vymezení plnění veřejné zakázky 1. Předmětem plnění veřejné zakázky «Odběr strusky z ETU a využití odpadních vod» je funkční dílo spočívající v realizaci veškerých dodávek věcí, prací a služeb spojených s tímto dílem. Podrobné vymezení rozsahu plnění veřejné zakázky včetně požadavků na termíny plnění, jakost a technické vlastnosti předmětu veřejné zakázky, vymezení množství a druhu požadovaných věcí, prací a služeb a požadovaných standardů je uvedeno v Zadávací dokumentaci. 2. Celé dílo musí být provedeno formou dodávky «na klíč». II. Doba a místo plnění veřejné zakázky 1. Realizace veřejné zakázky «Odběr strusky z ETU a využití odpadních vod» je rozdělena do 7 částí díla a v rámci každé části na příslušné PS, DPS a SO. Dílo jako celek musí být předáno zadavateli nejpozději do 30. 6. 2004. Detailní požadavky na termíny plnění veřejné zakázky jsou uvedeny v části 2 Zadávací dokumentace. Tyto požadavky nebo termíny je uchazeč povinen dodržet při zpracování časového a prováděcího plánu realizace veřejné zakázky. 2. Místem plnění veřejné zakázky je ČEZ, a. s., Elektrárny Tušimice, k. ú. Tušimice. III. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů 1. Uchazeč v nabídce doloží kvalifikační předpoklady stanovené § 2b zákona, které prokáže způsobem uvedeným v § 2c odst. 1 a 3 zákona. 2. Splnění kvalifikačních předpokladů, dle § 2b odst. 1 písm. b), c), d) , e), f) a g) zákona prokáže uchazeč čestným prohlášením, přičemž může využít vzor čestného prohlášení, který je součástí Zadávací dokumentace. Dále uchazeč prokáže čestným prohlášením splnění kvalifikačních předpokladů dle § 2b odst. 1 písm. d) a e) zákona odpovědnými zástupci uchazeče, přičemž může využít vzor čestného prohlášení, který je součástí Zadávací dokumentace. Vyplněná a oprávněnou osobou potvrzená čestná prohlášení musí být vložena do nabídky uchazeče dle ustanovení XI. 3. Splnění kvalifikačních předpokladů dle § 2b odst. 1 písm. a) zákona prokáže uchazeč doklady o oprávnění k podnikání včetně výpisu z obchodního rejstříku. Doklady o oprávnění k podnikání musí pokrývat celý předmět veřejné zakázky. V případě využití subdodavatelů k pokrytí části veřejné zakázky uchazeč doloží oprávnění k podnikání i těchto subdodavatelů v rozsahu příslušné části veřejné zakázky včetně jejich výpisu z obchodního rejstříku. Podává-li nabídku více osob společně, musí každá osoba prokázat kvalifikační předpoklady samostatně v plném rozsahu s výjimkou dokladů o oprávnění podnikat. Doklad o oprávnění podnikat předloží tyto osoby pouze na tu část předmětu plnění zakázky, na které se budou podílet. V nabídce musí být doložena jejich smlouva o vzájemné spolupráci, popis podílu výkonů, jednoznačné určení zmocněnce oprávněného jednat se zadavatelem s vymezením jeho pravomocí. 4. Uchazeč, který v rámci nabídky nedoloží/neprokáže splnění kvalifikačních předpokladů dle ustanovení III.1, 2 a 3 bude na základě rozhodnutí zadavatele vyloučen z této obchodní veřejné soutěže, a to v souladu se zákonem. IV. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky 1. V souladu s § 2f zákona zadavatel stanovuje a pro plnění veřejné zakázky požaduje na uchazeči v rámci nabídky splnění dále uvedených dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky: a) Uchazeč prokáže zavedení systému jakosti splňujícího požadavky normy ČSN EN ISO 9001:1995 a ČSN EN ISO 9002:1995 (resp. ČSN EN ISO 9001:2001) nebo jiného systému kvality splňujícího minimálně požadavky výše uvedených norem. Tuto skutečnost uchazeč doloží v rámci nabídky úředně ověřenou kopií příslušného certifikátu vydaného uchazeči akreditovanou certifikační organizací na základě provedeného auditu. b) Uchazeč prokáže, že v průběhu posledních 10 let realizoval minimálně jednu zakázku obdobného charakteru, která je minimálně jeden rok ve spolehlivém komerčním provozu. Tuto skutečnost uchazeč doloží v rámci nabídky čestným prohlášení s uvedením: názvu a umístění zakázky, období trvání zakázky, obchodní firmy objednavatele, rozsahu dodávek/prací/služeb a odpovědnosti uchazeče, vyhodnocení splnění zakázky (jak dopadla realizace oproti původní smlouvě uzavřené před zahájením realizace). c) Uchazeč uvede seznam osob, které vykonávají činnost odpovědného zástupce uchazeče ve smyslu § 11 zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, pro všechny živnosti související s předmětem plnění veřejné zakázky. Tuto skutečnost uchazeč doloží v rámci nabídky aktuálním výpisem ze živnostenského rejstříku v originále nebo ověřené kopii v rozsahu, z nějž bude patrné, kdo vykonává činnost odpovědného zástupce ve smyslu § 11 zákona č. 455/1991 Sb. pro všechny živnosti související s předmětem plnění veřejné zakázky. Není-li uchazeč povinen ustanovit odpovědného zástupce, sdělí tuto skutečnost zadavateli formou čestného prohlášení. d) Uchazeč prokáže, že vedení a realizace veřejné zakázky bude prováděna kvalifikovanými pracovníky, kteří již v minulosti spolupracovali na realizaci obdobné zakázky. Tuto skutečnost uchazeč doloží v rámci nabídky seznamem klíčového personálu navrhovaného pro plnění veřejné zakázky. e) Uchazeč prokáže, že jím navržené řešení veřejné zakázky obsažené v nabídce nepožívá ochranu podle zvláštních předpisů nebo že nositelem těchto práv je uchazeč. Tuto skutečnost uchazeč doloží v rámci nabídky čestným prohlášením. f) Uchazeč potvrdí bezpodmínečný souhlas s návrhem smlouvy o dílo včetně příloh 1, 3, 6, 11, 12 a 15 a zaváže se, že doplní/vypracuje přílohy 2, 4, 5, 7 až 10, 13, 14, 16 a 17 v souladu s pokyny, které jsou součástí Zadávací dokumentace. Tuto skutečnost uchazeč doloží v rámci nabídky čestným prohlášením. g) Uchazeč potvrdí souhlas s vystavením bankovní záruky za provedení díla. Bankovní záruka za provedení díla musí být vydána prvotřídní bankou, která má své sídlo nebo zastoupení v České republice a má bankovní licenci České národní banky. Prvotřídní bankou se rozumí taková banka, která disponuje dlouhodobým ratingem lepším nebo rovným A1 agentury Moody's nebo ratingem BBB- agentury Standard & Poors nebo ratingem BBB agentury Fitch IBCA. Bankovní záruka vydaná jinou bankou je akceptovatelná pouze v tom případě, kdy se za takovou bankovní záruku zaručí banka splňující výše uvedené požadavky. Bankovní záruka musí být neodvolatelná, bezpodmínečná, vyplatitelná na první požádání a bez toho, aby banka zkoumala důvody požadovaného čerpání. Tato bankovní záruka musí být platná nejméně šedesát (60) dnů po datu podpisu protokolu o ukončení zkušebního provozu a dále bude výše bankovní záruky postupně snižována v souladu se Zadávací dokumentací, část 2. Vzor formuláře pro vystavení bankovní záruky je uveden v zadávací dokumentaci - část 2, příloha č. 11. Uchazeč doloží ve své nabídce čestné prohlášení obsahující závazek uchazeče, že pokud bude jeho nabídka vybrána jako nejvhodnější, předloží nejpozději před okamžikem podpisu smlouvy zadavateli bankovní záruku za provedení díla ve výši 10 % celkové ceny díla v Kč bez DPH. Čestné prohlášení bude dále obsahovat závazek, že nejméně 10 dní před termínem pro vystavení bankovní záruky za dobré provedení díla, předloží uchazeč zadavateli prohlášení banky o udělení licence a dosaženém ratingu lepším nebo rovným A1 agentury Moody's nebo ratingu BBB- agentury Standard & Poors nebo ratingu BBB agentury Fitch IBCA. h) Uchazeč potvrdí, že pokud jeho nabídka bude vybrána zadavatelem jako nejvhodnější, zajistí pojištění veřejné zakázky v rozsahu stanoveném zadavatelem v článku 52 návrhu smlouvy, Část 2 Zadávací dokumentace. Tuto skutečnost uchazeč doloží v rámci nabídky příslibem pojišťovny, že v případě realizace veřejné zakázky zájemcem/uchazečem je pojišťovna připravena uzavřít s uchazečem pojistné smlouvy požadované zadavatelem. i) Uchazeč prokáže zajištění materiálních a technických předpokladů pro plnění veřejné zakázky, tzn., že: - má dostatečné zkušenosti s nabízeným zařízením (s technickým řešením, které uchazeč předkládá v nabídce) - má dostatečný počet zaměstnanců odborných profesí rozhodných pro plnění veřejné zakázky Tuto skutečnost uchazeč doloží v rámci nabídky formou prohlášení, potvrzení, seznamem, popř. životopisem odborných garantů nebo konzultantů v příslušných oborech. j) Uchazeč prokáže plnění průměrného ročního objemu tržeb za období 1997 až 2001, ve výši minimálně 150 mil. Kč. Tuto skutečnost uchazeč doloží v rámci nabídky kopiemi auditovaných ročních účetních závěrek za roky 1997 až 2001, které budou zpracovány v rozsahu stanoveném v Opatření MF ČR, č. j. 281/71 701/1995 (Rozvaha, Výkaz zisků a ztrát, Příloha). k) Uchazeč potvrdí, že podíl subdodávek jiných subjektů na plnění předmětu veřejné zakázky nepřesáhne ve finančním vyjádření 60 %. Tuto skutečnost uchazeč doloží v rámci nabídky čestným prohlášením. 2. Uchazeč, který v rámci nabídky nedoloží/nesplní další předpoklady pro splnění veřejné zakázky dle ustanovení IV.1 a) až k) bude na základě rozhodnutí zadavatele vyloučen z této obchodní veřejné soutěže, a to v souladu se zákonem. V. Soutěžní lhůta, místo a čas otevírání obálek s nabídkami 1. Soutěžní lhůta začíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami. 2. Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční, v souladu s § 28 - 30 zákona dne 20. 5. 2003 od 12.00 hod. místního času, na adrese: ČEZ, a. s., Elektrárna Tušimice II, 432 01 Kadaň, správní budova - zasedací místnost, 1. patro. VI. Požadavky na jednotný postup zpracování nabídkové ceny včetně platebních podmínek 1. Cena musí být zpracována v českých korunách bez DPH a včetně DPH v souladu se Zadávací dokumentací a musí zahrnovat veškeré činnosti pro provedení díla (částí díla). 2. Uchazeč zpracuje celkovou nabídkovou cenu za splnění veřejné zakázky v podrobném členění po položkách výkazu výměr v souladu se Zadávacím projektem pro jednotlivé SO (stavební objekty) a PS/DPS (provozní soubory/dílčí provozní soubory) a souhrnně pro celou veřejnou zakázku a jednotlivé části díla v souladu s cenovými specifikacemi uvedenými v Zadávací dokumentaci, část 4, svazek D13. 3. Takto stanovená cena za celou veřejnou zakázku bude považována za cenu nejvýše přípustnou a nebude žádným způsoben v rámci plnění veřejné zakázky eskalována. 4. Platební podmínky během realizace díla budou následující: - akontace ve výši 10 % ceny díla bude zaplacena po podpisu smlouvy proti předložení bankovní záruky ve stejné výši v souladu se Zadávací dokumentací, - zálohy na základě postupu příslušné části díla (1. až 7. části díla) v úhrnné výši 80 % ceny dané části díla budou zaplaceny separátně pro každou část díla, a to postupně po splnění jednotlivých milníků příslušné části díla v souladu s požadavky Zadávací dokumentace, - konečné vyrovnání do výše celkové smluvní ceny díla bude provedeno po předběžném převzetí díla v souladu se Zadávací dokumentací. Detailní požadavky na platební podmínky jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci. 5. Uchazeč zpracuje platební kalendář v souladu s požadavky zadavatele, které jsou obsaženy v části 4 Zadávací dokumentace, svazek D14. VII. Poskytnutí jistoty 1. Každý uchazeč musí v rámci své nabídky poskytnout zadavateli jistotu k zajištění svých povinností vyplývajících z účasti v obchodní veřejné soutěži ve výši 1.500.000,- Kč v souladu s § 23 a 24 zákona č. 199/1994 Sb., v platném znění. 2. Uchazeč má právo zvolit si formu složení jistoty, a to buď formou bankovní záruky, nebo složením peněžní částky na účet zadavatele. 3. Při poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí uchazeč v rámci své nabídky předložit originál záruční listiny vystavené ve prospěch zadavatele, z jejíhož obsahu bude zřejmé, že zadavatel je oprávněn vykonat právo z poskytnuté jistoty v případech vymezených v § 26 zákona. Zadavatel požaduje, aby platnost bankovní záruky začínala nejpozději dnem otevírání obálek s nabídkami a nebyla kratší než do uplynutí předpokládané prodloužené zadávací lhůty, tj. platnost bankovní záruky musí být nejméně sto osmdesát (180) dnů po datu otevírání obálek s nabídkami. 4. Při poskytnutí jistoty ve formě složení peněžní částky na účet zadavatele musí být peněžní částka odpovídající výši jistoty připsána na účet zadavatele vedený u Komerční banky a.s., Praha, č. ú. 27-8948420217/0100, a to v souladu s § 24, odst. 2 zákona. Jako variabilní symbol je uchazeč povinen uvést pro případ složení jistoty na tento účet své IČ. VIII. Požadavky na členění veřejné zakázky Požadavky na členění veřejné zakázky na jednotlivé ucelené části díla a dále na jednotlivé položky jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci této veřejné zakázky. IX. Variantní řešení Zadavatel nepřipouští variantní řešení veřejné zakázky. X. Omezení soutěže na tuzemské osoby Zadavatel omezuje účast v soutěži pouze na tuzemské osoby, přičemž za zahraniční osobu je považována osoba dle § 21 odst. (2) obchodního zákoníku. XI. Způsob zpracování nabídky 1. Uchazeč má právo podat pouze jednu nabídku. Uchazeč, který předloží více než jednu nabídku nebo se zúčastní ve více než jedné nabídce, bude z této obchodní veřejné soutěže vyloučen. Toto ustanovení však nebrání výrobcům, prodejcům nebo subdodavatelům nabídnout zboží nebo služby kterémukoli z uchazečů. 2. Nabídka uchazeče bude zpracována v listinné formě v českém jazyce, seřazena podle podmínek tohoto Vyhlášení obchodní veřejné soutěže a Zadávací dokumentace, zabezpečena proti neoprávněné manipulaci pevným způsobem. Kompletní nabídka musí být parafována na všech stránkách pověřenou osobou uchazeče a průvodní dopis nabídky, příslušné doklady o splnění kvalifikačních a dalších předpokladů k plnění veřejné zakázky a návrh smlouvy o dílo musí být podepsány v případě právnické osoby statutárním zástupcem uchazeče způsobem shodným se zápisem v obchodním rejstříku a v případě fyzické osoby osobou oprávněnou jednat jejím jménem. 3. Nabídka musí být předložena ve formě návrhu smlouvy. Nabídka musí obsahovat následující dokumenty seřazené v níže uvedeném pořadí: a) Svazek A (Průvodní dopis nabídky) b) Svazek B (Bankovní záruka za nabídku) c) Svazek C (Návrh smlouvy o dílo) d) Svazek D (Přílohy návrhu smlouvy o dílo) Detailní údaje k obsahu a zpracování nabídky a jednotlivých svazků A až D jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci. 4. Nabídka musí být předložena v 1 originále s originálními nebo úředně ověřenými dokumenty a ve 4 kopiích. U originálu nabídky bude přibalen CD ROM s jedním vyhotovením nabídky. Textové části, tabulky a seznamy musí být zpracovány s využitím SW prostředků ze souboru MS Office '95 (MS WORD 7.0, EXCEL 7.0). Časové a prováděcí plány musí být zpracovány s využitím SW prostředků MS Project 98, výkresy musí být ve formátu *.dwg (AUTOCAD r. 12). Požadavek na předání v elektronické formě se nevztahuje na dokumenty předávané uchazečem ve svazku D17 nabídky. 5. Uchazeč je povinen dodržet způsob zpracování nabídky uvedený v tomto ustanovení XI. Nedodržení způsobu zpracování nabídky bude důvodem k vyloučení uchazeče z této obchodní veřejné soutěže. XII. Způsob a místo pro podání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně 1. Nabídku lze podat osobně nebo zaslat tak, aby byla zadavateli doručena v soutěžní lhůtě, tj. nejpozději dne 20. 5. 2003 do 12.00 hod. místního času. 2. Místem pro podání nabídky je: ČEZ, a. s. organizační jednotka Elektrárny Tušimice 432 01 Kadaň 3. Nabídku je možno v soutěžní lhůtě odevzdat osobně, po předchozí dohodě, v kanceláři vedoucí skupiny nehmotné dodávky ETU, pí Ivany Brtáňové, správní budova, kancelář č. 234, Elektrárna Tušimice II, a to v pracovní dny v době od 8.00 hod. do 13.00 hod. místního času, kromě posledního dne soutěžní lhůty. V poslední den soutěžní lhůty je možno nabídku podat osobně od 10.00 hod. místního času v zasedací místnosti v 1. patře správní budovy, Elektrárna Tušimice II, a to nejpozději do 12.00 hod. místního času. 4. Nabídka musí být podepsána v případě právnické osoby statutárním zástupcem uchazeče, v případě fyzické osoby osobou oprávněnou jednat jménem této fyzické osoby a podána v neprůhledné obálce zabezpečené proti manipulaci přelepením a opatřena na uzavření razítkem uchazeče, případně podpisem jeho statutárního zástupce, a to v souladu s § 9 zákona. 5. Každá nabídka musí být zabalena a vložena do obalu (obálky), která musí být řádně označena v souladu s požadavky Zadávací dokumentace, Část 1 - Pokyny pro zájemce/uchazeče. 6. Uchazeč se obchodní veřejné soutěže účastní na vlastní náklady. XIII. Zadávací lhůta Zadávací lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni, činí devadesát (90) kalendářních dní a její běh začíná dnem otevírání obálek s nabídkami a končí dnem rozeslání oznámení o výběru nejvhodnější nabídky, pokud nejsou podány námitky nebo návrh na přezkoumání rozhodnutí zadavatele v souladu se zákonem. XIV. Způsob hodnocení nabídek 1. Předložené nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti v souladu s následujícími kritérii, která jsou seřazena v sestupném pořadí dle přisuzované důležitosti. Takto budou hodnoceny nabídky, které splní podmínky zákona, tohoto Vyhlášení obchodní veřejné soutěže a Zadávací dokumentace: a) výše nabídkové ceny b) úroveň technického řešení a technická úroveň zařízení c) provozní náročnost XV. Podmínky, za nichž je možno překročit výši nabídkové ceny Nabídkovou cenu za požadované dílo nelze do uzavření smlouvy překročit ani jakkoli upravovat za žádných podmínek. XVI. Název, sídlo, kontaktní osoba zadavatele 1. Zadavatel: ČEZ, a. s., Praha 4, Duhová 2/1444, PSČ 140 53 pro organizační jednotku Elektrárny Tušimice, 432 01 Kadaň 2. Kontaktní osoby zadavatele: pí Ivana Brtáňová - vedoucí skupiny nehmotné dodávky ETU tel. č.: +420 474 32 2762, fax č.: +420 474 32 2189, e-mail: brtani1.etu@mail.cez.cz p. Petr Vaníček - vedoucí oddělení nehmotné dodávky - sever tel. č.: +420 474 32 2763, fax č.: +420 474 32 2189, e-mail: vanicp1.etu@mail.cez.cz 3. Výše uvedené kontaktní osoby zadavatele zprostředkovávají kontakt mezi zájemci/uchazeči a zadavatelem. Kontakt s jinými než jmenovanými zaměstnanci zadavatele v průběhu soutěžní lhůty bude považován za porušení soutěžních podmínek a zájemce/uchazeč, který se toho dopustí, bude vyloučen z obchodní veřejné soutěže. 4. Jakékoliv požadavky na vyjasnění Zadávací dokumentace nebo dotazy k obchodní veřejné soutěži musí být podány pouze písemnou formou (dopis, fax, e-mail) na kontaktní osobu zadavatele, nejpozději čtrnáct (14) dnů před stanoveným termínem pro podání nabídek dle článku XII. výše. Odpovědi na požadavky na vyjasnění Zadávací dokumentace a dotazy k obchodní veřejné soutěži uplatněné u zadavatele zašle zadavatel (spolu se zněním požadavku či dotazu) všem zájemcům, kteří si vyzvedli Zadávací dokumentaci v souladu s článkem XVIII. níže. 5. Veškeré eventuální námitky podle zákona, uplatněné jednotlivými zájemci/uchazeči musí být zaslány na kontaktní osobu zadavatele. Veškeré eventuální návrhy na přezkoumání rozhodnutí zadavatele uplatněné zájemci/uchazeči musí být v jednom vyhotovení zaslány na kontaktní osobu zadavatele. XVII. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky (návštěva staveniště), nabídková konference 1. Za účelem obeznámení se s místními podmínkami pro plnění veřejné zakázky poskytne zadavatel zájemcům možnost návštěvy místa plnění. Návštěva místa plnění veřejné zakázky (návštěva staveniště) se koná dne 15. 4. 2003. Sraz účastníků je v 10.00 hod. místního času v zasedací místnost správní budovy Elektrárny Tušimice II, 1. patro na adrese: ČEZ, a. s., Elektrárna Tušimice II, 432 01 Kadaň, ČR. Účast zástupců každého jednotlivého zájemce je zadavatelem omezena na 3 osoby. Zájemce a každý jeho pověřený pracovník nebo zmocněnec obdrží od zadavatele povolení ke vstupu na jeho pozemky a do jeho budov za účelem prohlídky místa plnění veřejné zakázky, ale pouze za podmínky, že zájemce a každý jeho zástupce, pracovník nebo zmocněnec ponese veškerá rizika, ztráty nebo škody na majetku a zdraví a všechny jiné ztráty, škody, náklady a výdaje jakkoliv způsobené, které mohou vzniknout v důsledku účasti na prohlídce místa plnění veřejné zakázky. Při návštěvě jsou zájemci povinni řídit se pokyny a požadavky, které stanoví na místě zástupce zadavatele. Na této schůzce zodpovědný zaměstnanec zadavatele provede zájemce po staveništi. O průběhu prohlídky bude vyhotoven zápis, který obdrží všichni zájemci, kteří si ve stanoveném termínu vyzvedli Zadávací dokumentaci. 2. Dne 24. 4. 2003 se bude konat nabídková konference. Sraz účastníků je v 10.00 hod. místního času v zasedací místnost správní budovy Elektrárny Tušimice II, 1. patro. Účast zástupců každého jednotlivého zájemce je zadavatelem omezena na 3 osoby. Na této schůzce zodpovědní zástupci zadavatele zodpoví dotazy jednotlivých zájemců k Vyhlášení obchodní veřejné soutěže a Zadávací dokumentaci. Dotazy musí být doručeny zadavateli nejpozději tři (3) dny před konáním konference. O průběhu konference bude vyhotoven zápis, který obdrží všichni zájemci, kteří si ve stanoveném termínu vyzvedli Zadávací dokumentaci. XVIII. Zadávací dokumentace 1. Zadávací dokumentace pro veřejnou zakázku «Odběr strusky z ETU a využití odpadních vod» obsahuje: - Část 1 - Pokyny pro zájemce/uchazeče - Část 2 - Návrh smlouvy o dílo včetně příloh - Část 3 - Zadávací projekt - Část 4 - Formuláře nabídky 2. Zadávací dokumentaci je nutné vyžádat u zadavatele písemně nebo faxem na adrese: ČEZ, a. s., Elektrárna Tušimice II, 432 01 Kadaň, ČR, vedoucí skupiny nehmotné dodávky ETU pí Ivana Brtáňová, tel. č. +420 474 32 2762, fax č.: +420 474 32 2189, a to nejméně dva (2) pracovní dny před požadovaným termínem převzetí. Požadavek musí obsahovat obchodní firmu nebo jméno zájemce, adresu sídla zájemce, IČ zájemce, kontaktní adresu včetně jména a příjmení, čísla telefonu a faxu kontaktní osoby pro doručování dokumentů souvisejících se soutěží a jméno a příjmení osoby, která převezme zadávací dokumentaci. 3. Každému zájemci bude na základě požadavku dle ustanovení XVIII.2 výše poskytnuta Zadávací dokumentace v jednom vyhotovení v elektronické formě. 4. Zadávací dokumentaci převezme osoba jmenovaná zájemcem v souladu s ustanovením XVIII.2 výše, v den uvedený v požadavku na adrese: ČEZ, a. s., Elektrárna Tušimice II, 432 01 Kadaň, v kanceláři č. 234 správní budovy, a to v době od 9.00 hod. do 13.00 hod. místního času. Současně se Zadávací dokumentací bude zájemcům předána kopie Vyhlášení obchodní veřejné soutěže uveřejněného v Obchodním věstníku. XIX. Práva zadavatele 1. Zadavatel si vyhrazuje právo: - v průběhu soutěžní lhůty měnit podmínky veřejné zakázky a Zadávací dokumentace formou dodatků, - odmítnout všechny předložené nabídky a neuzavřít smlouvu se žádným uchazečem, - zrušit bez udání důvodu obchodní veřejnou soutěž do doby rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky, - nevracet podané nabídky, - vyloučit uchazeče, jehož nabídka nebude splňovat podmínky stanovené Vyhlášením, zákonem či Zadávací dokumentací, aniž by tím vyvolal jakoukoliv odpovědnost vůči kterémukoliv uchazeči, - vyloučit uchazeče, jehož nabídka bude obsahovat variantní řešení, - vyloučit uchazeče, který podá více nabídek. Ing. Jaroslav MÍL, MBAIng. Pavel KLIKA, MBA generální ředitelvýkonný ředitel UKE 168403-13/03