VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; České dráhy, a. s.
B-1,0
VYHLÁŠENÍ OBCHODNÍ VEŘEJNÉ SOUTĚŽE
České dráhy, a. s.
Sídlo: nábřeží L. Svobody 1222, Praha 1, PSČ 110 15
IČO: 70994226
DIČ 001-70994226
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u
Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 8039
vyhlašuje
podle ust. § 4 odst. 1 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných
zakázek, ve znění pozdějších předpisů
(dále jen «zákon»)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
na provádění auditu účetnictví Českých drah, a. s. (dále jen «ČD») a
zabezpečení konzultační, poradenské činnosti
1. Vymezení plnění veřejné zakázky:
Předmětem obchodní veřejné soutěže je výběr nejvhodnější nabídky na
uzavření smlouvy o provádění auditu účetnictví ČD a zabezpečení
konzultační, poradenské činnosti v oblasti účetnictví, evidence
majetku a daní.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
Zahájení plnění veřejné zakázky 1. 7. 2003 na dobu neurčitou.
Místem plnění je Generální ředitelství ČD, a. s., nábřeží L. Svobody
1222, Praha 1, PSČ 110 15, a místa účetních výkonných jednotek podle
vnitřního organizačního řádu.
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b, způsobem
stanoveným § 2c zákona.
4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky:
Uchazeč dále prokáže tyto další předpoklady pro plnění veřejné
zakázky:
- přehled významných zakázek uskutečněných uchazečem v posledních 5
letech s uvedením objednavatele, místa a doby plnění,
- počet zaměstnanců odborných profesí rozhodných pro plnění veřejné
zakázky.
5. Způsob hodnocení nabídek
Do hodnocení nabídek nebudou přijaty nabídky odchylující se od
zadání.
Nabídky budou hodnoceny podle stanovených kritérií, kterými jsou:
- cena za audit a poradenskou a konzultační činnost váha 25 %
- současné postavení auditorské firmy v mezinárodním TOP auditu a v
rozhodující míře český auditorský tým váha 20 %
- zkušenosti s auditem železnic v zahraničí, nejlépe v prostředí
střední Evropy váha 15 %
- zkušenosti s auditem podobně rozsáhlých obchodních společností,
resp. organizací váha 10 %
- zkušenosti s auditem společností s podobným organizačním (divizním)
uspořádáním váha 10 %
- struktura a postup auditorských prací a podpora při řešení účetních
metodických záležitostí v prostředí ČD váha 10 %
- vztah a spolupráce s útvarem vnitřního auditu ČD a návrh komunikace
s vedením ČD po celou dobu auditorských prací váha 10 %
Bodové hodnocení:
U každého kritéria bude přiděleno 0-100 bodů.
Stanovení vítězné nabídky:
Body jednotlivých kritérií budou vynásobeny vahou příslušného
kritéria v % (tj. např. u prvního kritéria 0,25). Takto získané
dílčí ohodnocení bude sečteno za všechna kritéria a vítěznou bude
vyhlášena nabídka s nejvyšších ohodnocením.
6. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně
platebních podmínek:
Nabídka musí být zpracována v českém jazyce a členěna věcně a v
jednotlivých rocích na:
- audit,
- konzultační a poradenskou činnost.
Cenová část nabídky musí být zpracována na období 4 let s cenou v
jednotlivých letech z toho zvlášť:
- audit,
- konzultační a poradenská činnost, v českých korunách (Kč) a musí
respektovat daňové předpisy České republiky.
Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu v členění:
a) nabídková cena je za jednotku množství v Kč bez DPH a s DPH,
b) celková nabídková cena (včetně všech vynaložených nákladů včetně
cestovného vlastních pracovníků do míst účtujících výkonných
jednotek ČD) v Kč bez DPH a s DPH.
Požadavky na zpracování nabídky:
Nabídku zpracovat ve 3 výtiscích v písemné formě.
Originál nabídky s očíslovanými stranami označit jako výtisk č. 1.
a) První list nabídky s uvedením názvu předmětu veřejné zakázky bude
datován, orazítkován a podepsán statutárním orgánem uchazeče.
b) Druhým listem nabídky bude «OBSAH» s uvedením názvu jednotlivých
kapitol (částí, bodů, příloh apod.) a čísel stránek.
c) Na třetím listě uvést základní údaje o uchazeči, tj. název firmy,
právní formu, sídlo, IČ, DIČ, bankovní spojení, telefonní a faxové
spojení, statutární orgán, pověřený zástupce pro styk se zadavatelem
a stručný profil firmy.
d) Na čtvrtém listě uvést věcnou nabídku členěnou na:
- audit,
- konzultační a poradenskou činnost.
e) Na pátém listě uvést kalkulaci nabídky na rok členěnou na:
- audit,
- konzultační a poradenskou činnost.
f) Na šestém listě uvést celkovou kalkulaci na období čtyřech let
členěnou na:
- audit,
- konzultační a poradenskou činnost.
Výtisky č. 2 až 3 budou úplné kopie výtisku č. 1, které budou
obsahovat shodné materiály jako výtisk č. 1.
7. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami
Soutěžní lhůta počíná dnem uveřejnění nabídky v Obchodním věstníku,
tj. od 2. 4. 2003, po dobu 36 dní, tj. do 13.30 hod. dne 7. 5. 2003.
Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční ve 14.00 hod. dne 7. 5.
2003 v sídle zadavatele, nábřeží L. Svobody 1222, Praha 1, PSČ 110
15, v kanceláři ředitele odboru ekonomiky generálního ředitelství
ČD, III. patro, místnost č. 1.
8. Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta počíná dnem otevření obálek a je stanovena zákonem
maximálně na 90 dnů.
Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky oznámí zadavatel všem
účastníkům písemně v průběhu zadávací lhůty.
9. Lhůta a místo pro podávání nabídek a dobu, v níž lze nabídky podat
osobně:
Nabídky lze podávat nejpozději do 13.30 hod. dne 7. 5. 2003 na
uvedenou kontaktní adresu zadavatele, a to buď osobně v pracovních
dnech od 8.00 hodin do 14.00 hodin, nebo zaslat doporučeně poštou
tak, aby byla doručena zadavateli nejpozději do 13.30 hod. dne 7. 5.
2003.
Nabídky se podávají v písemné formě v uzavřených obálkách označených
názvem veřejné zakázky a opatřených na uzavření razítkem, podpisem
uchazeče, je-li jím fyzická osoba, či jeho statutárním zástupcem,
je-li právnickou osobou. Na každé obálce musí být dále uvedeno jméno
a adresa účastníka soutěže, adresa zadavatele a výrazné označení:
NEOTVÍRAT - SOUTĚŽ NA VÝBĚR AUDITORA ČD
Obálka musí obsahovat:
- listy s identifikačními údaji účastníka a kopie dokladů potvrzující
splnění kvalifikačních předpokladů uvedených v bodě 3 těchto
soutěžních podmínek,
- písemný souhlas účastníka soutěže, podepsaný ověřeným podpisem
oprávněné osoby, s vyhlášenými kritérii a podmínkami soutěže,
- originál dokladu o poskytnutí jistoty podle bodu 11,
- nabídku podle zadání dle obchodní veřejné soutěže.
Soutěžící předkládají nabídku v českém jazyce. V nabídce nesmí být
nic škrtáno, opravováno, ani prováděn jakýkoliv zásah, který by mohl
zpochybňovat znění nabídky.
10. Název, sídlo, telefon, po případě dálnopis nebo fax zadavatele:
České dráhy, a. s., Generální ředitelství
Odbor ekonomiky - ředitel odboru Ing. Miroslav JÁRA
sekretariát odboru: místnost č. 2/III. patro
nábřeží L. Svobody 1222, Praha 1, PSČ 110 15
telefonické spojení: 972 232 015, fax 972 233 099
11. Požadavek na poskytnutí jistoty včetně její výše:
V souladu s ustanovením § 23 zákona požaduje zadavatel poskytnutí
jistoty ve výši 800 000 Kč (osm set tisíc korun českých). Originál
dokladu o poskytnutí jistoty bude nedílnou součástí nabídky. Tato
jistota musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den
předcházející otevírání obálek s nabídkami, tj. do 6. 5. 2003,
jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Při složení peněžní částky
na účet zadavatele je tento účet u Komerční banky, a.s., Praha 1, č.
účtu 38309011/0100, variabilní symbol: 561070301.
12. Předání zadávací dokumentace:
Podklady pro zakázku (Statistickou ročenku za rok 2001 a Výroční
zprávu za rok 2001) je možno si vyžádat u ČD, Generální ředitelství,
nábřeží L. Svobody 1222, Praha 1, PSČ 110 15, v sekretariátu
ředitele odboru ekonomiky, místnost č. 2/III. patro v pracovní době
od 8 hod. do 15 hod., počínaje dnem vyhlášení obchodní veřejné
soutěže v Obchodním věstníku.
13. Další závazné soutěžní podmínky:
a) Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, upřesnění, doplnění
podmínek, případné zrušení této soutěže bez udání důvodů a právo
odmítnout předložené nabídky, pokud mu žádná z nabídek nebude
vyhovovat. Změny, upřesnění, doplnění podmínek, případné zrušení
této soutěže musí být provedeny nejpozději do doby otevírání obálek,
tj. do 14 hod. dne 7. 5. 2003.
b) Změny a opravy je možno provádět do konce stanovené soutěžní
lhůty.
c) Uchazeč nemá právo na úhradu nákladů spojených s účastí v obchodní
veřejné soutěži.
Ing. Petr KOUSAL v. r.
předseda představenstva a generální ředitel ČD
168465-13/03