Portál veřejné správy

Zápis 166822-09/03

Obchodní jménoČeská republika - Ministerstvo práce a sociálních věcí
RubrikaVeřejná soutěž
Publikováno05. 03. 2003
Značka OV166822-09/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Česká republika - Ministerstvo práce a sociálních věcí D-1 Česká republika - Ministerstvo práce a sociálních věcí ve spolupráci s Informační agenturou vyhlašuje ve smyslu zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších zákonů (dále jen «zákon») OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ «Pronájem nebytových prostor - kanceláří» A. Vymezení plnění veřejné zakázky Předmětem plnění veřejné zakázky je pronájem nebytových prostor stavebně určených k administrativní činnosti (kanceláří) včetně požadovaného vybavení a poskytování souvisejících služeb pro zadavatele. Plnění veřejné zakázky a smlouva o nájmu musí být v souladu se zákonem č. 116/1990 Sb., o nájmu a podnájmu nebytových prostor, v platném znění. A.1 Zásadní požadavky: 1. Nabízený objekt s kancelářskými prostorami musí být na území hlavního města Prahy. 2. Objekt musí být dostupný prostředky městské hromadné dopravy. 3. U objektu musí být min. 5 parkovacích míst vyhrazených pro účely zadavatele. 4. Plocha pronajatá pro administrativní účely musí být v jedné budově o velikosti cca 500 - 1500 m2, v dělení: a) pro cca 25 - 80 kanceláří b) cca 2 zasedací místnosti. 5. V objektu musí být odpovídající hygienická a sociální vybavení. 6. Objekt i související pozemky musí být ve vlastnictví uchazeče (pouze jedna nájemní smlouva). 7. Objekt musí být ve stavu umožňujícím nastěhování a využití účelu nájmu neprodleně po podpisu smlouvy o nájmu. 8. Pronajaté prostory musí být napojeny na veřejnou telekomunikační síť. 9. Zajištění služeb souvisejících s účelem nájmu: a) zajištění dodávky tepla a teplé vody a elektrické energie b) odvoz odpadu, úklid apod. c) ostraha objektu a pronajatých kanceláří. A.2 Zadavatel uvítá jako výhodu (není podmínkou): 1. Umístění blíže centru města. 2. Vybavení kuchyňkou na každém patře. 3. Samostatnou lokalizaci pronajatých kanceláří zadavatele. 4. Bezbariérový přístup. 5. Výtah v případě vícepatrové budovy. 6. Vybavení všech pronajatých prostor počítačovou sítí. Pro svou potřebu zadavatel předpokládá postupně vybudovat síť LAN následujících parametrů. Výhodou v hodnocení pro uchazeče bude splnění nebo závazek k následnému zajištění LAN následujících parametrů s možností promítnutí nákladů na vybudování LAN do ceny nájmu. Počítačová síť LAN: - místnost pro technologie o prostoru cca 16 - 20 m2 pro umístění centrálního rozvaděče (MDF), serverové farmy v RACKu a PBX, - strukturovaná kabeláž min. kategorie 5, lépe 6 - a 1 datová dvojzásuvka na každé pracovní místo pro data a hlas - patrovou kabeláž ukončit v rozvaděči /RACK 19"/ o příslušné kapacitě patch panelů - patrový RACK dimenzovaný pro ukončení strukturované kabeláže, s LAN přepínačem 100Mb/s s příslušným počtem portů nebo ve stohu, panelu s hlasovým rozhraním, dále pak UPS (zálohování aktivních prvků) s tím, aby rozvaděč bylo možno využít pro technologii začlenění do MAN nebo WAN. - zajistit osazení RACKů LAN 100 Mb/s přepínači nebo FE HUBy - ke každému pracovnímu místu min. 4 samostatné třívodičové zásuvky 230V/50Hz, ukončené v patrovém podružném rozvaděči, opatřeném přepěťovou ochranou. Zásuvky odlišit barevně od běžného rozvodu 230V/50Hz. - technologie slaboproud. a silnoproud. rozvodů: podparapetní dělené, odstíněné, žlaby nebo podlahová hnízda na podlahových kanálech s možností položení dalších UTP kabelů a jiných silnoproudých i slaboproudých kabelů. Technologická místnost: cca 16-20 m2 - umístění nejlépe v 1 nadzemním podlaží - přízemí se zabezpečenou nosností podlahy - vybavenou zdvojenou podlahou pro propojování stojanů s technologiemi - osvětlení dle ČSN tělesy s leštěnou mřížkou - protihlukové obložení stěn - centrální UPS samostatná pro prvky ICT - samostatný přívod 3x380V/50Hz - podružné rozvaděče jak pro primární napájení 230V, tak pro zálohované z UPS - klimatizace místnosti včetně samostatné UPS pro napájení klimatizace - čidla EZS a EPS V každém poschodí (v případě víceposchoďového objektu) - samostatnou místnost v rohu budovy pro umístění patrového rozvaděče (IDF) o ploše cca 4 m2 - tyto místnosti (rozvaděče) propojit vícevidovými (MM) optickými vlákny s centrální technologickou místností (MDF) o kapacitě a 10 optických vláken - napojení SYKFY 20x2x0,5 kabelem dle kapacity pracovních míst v jednotlivých podlažích pro hlasové služby - cca 6 x vodič STP/UTP mezi každým patrovým rozvaděčem a MDF - v případě možnosti STA-kabelovou televizi ještě koaxiální kabeláž 50 Ohm pro TV rozvody, včetně příslušných vodorovných rozvodů. - čidla EZS a EPS Napojení na externí sítě (veřejných operátorů): - napojení na JTS optickým kabelem cca 10 párů jednovidové (SM) vlákno - napojení na JTS metalickým kabelem o kapacitě cca xx párů (dle počtu pracovišť) Technologické vybavení budovy: - 100Mb/s LAN přepínače dle kapacity budovy - počtu pracovních míst v každém poschodí - digitální telefonní ústředna (PBX) s ISDN službami o pobočkové kapacitě dle počtu pracovních míst v budově + 15% rezerva kapacity, X x S2 rozhraní pro propojení pro veřejnou síť euroISDN 30 nebo pro komunikaci příčkového charakteru s PBX MPSV (systém SIEMENS kompatibilní), rozhraní pro ukončení privátních linek VTS (cca 15 % kapacity uživatelů objektu na rozhraní S0), přístrojové vybavení na různých úrovních včetně přístrojů pro sekretářské soupravy, bezšňůrový systém DECT - cca 15 % uživatelů objektu. - Zadavatel uvítá i eventuální vstupně/výstupní turniketové zabezpečení vstupu/výstupu zaměstnanců do/z budovy. - Všeobecně požární vybavení hasicími prostředky dle prostředí a ČN. Poznámka: uchazeč po dobu nájmu umožní zadavateli převzetí správy a dohledu nad aktivními síťovými prvky, přístupy do rozvaděčů (samostatnou správu LAN). Veškeré technologické vybavení datové sítě zadavatele nebude sdíleno s jinými nájemci (v případě, že budou existovat). B. Doba a místo plnění veřejné zakázky Předání objektu k užívání zadavateli do týdne od podpisu smlouvy o nájmu. Místem plnění bude objekt vybraného uchazeče na území hlavního města Prahy. C.1 Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b zákona, způsobem podle § 2c odst. 1 zákona, včetně splnění podmínek uvedených v § 2b odst. 2 a 3 zákona, a čestným prohlášením ve smyslu § 2b odst. 1 písm. g) zákona. Pro posouzení splnění ustanovení § 2b odst. 3 zákona (čestné prohlášení «odpovědného zástupce» ustaveného ve smyslu § 11 zákona č. 455/1991 Sb. /živnostenský zákon/) uchazeč předloží v nabídce aktuální výpis z neveřejné části živnostenského rejstříku (!!!Výpis z živnostenského rejstříku nelze nahradit živnostenskými listy nebo výpisem z obchodního rejstříku!!!). U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob (subdodavatelů) platí ustanovení § 2a odst. 5 zákona a v nabídce musí být uveden dohodnutý charakter a rozsah subdodávek. V případě, že podává nabídku více osob společně, prokazuje každá osoba kvalifikační předpoklady v plném rozsahu a součástí nabídky musí být platná (podepsaná) smlouva (např. smlouva o sdružení, smlouva o smlouvě budoucí) s vymezením jedné z těchto osob oprávněné k zastupování v případě podání nabídky, k jednání o smlouvě a ve věcech plnění zakázky. Smlouva musí jednoznačně vymezovat podíl jednotlivých účastníků na plnění veřejné zakázky. Veškeré doklady požadované k prokázání kvalifikačních předpokladů musejí být předloženy v originálu nebo též ve stejnopisu s ověřením jeho pravosti (§ 2c odst. 3 zákona). Je-li v podmínkách soutěže vyžadováno čestné prohlášení, musí být podepsáno statutárním orgánem uchazeče. K dokladům, jež nejsou předkládány v českém jazyce, musí být připojen jejich úřední překlad do českého jazyka. C.2 Další požadované podklady: Uchazeč musí v nabídce předložit následující doklady v originálu nebo též ve stejnopisu s ověřením jeho pravosti: a) Výpis z katastru nemovitostí a snímek katastrální mapy (týkající se nabízeného objektu a souvisejících pozemků) dokladující vlastnictví nabízeného objektu, ne starší než jeden měsíc ke dni podání nabídky. V případě, že objekt se skládá z více budov nebo souvisejících pozemků, musí být výše požadované podklady předloženy ke každé budově, resp. pozemku. b) Kolaudační rozhodnutí příslušného stavebního úřadu týkající se účelu užití pronajímaných (a nabízených) ploch. c) Situační plánky prostor s vyznačením nabízených kanceláří, výměry, popis umístění a vybavení. d) Čestné prohlášení vlastníka nabízené nemovitosti ve smyslu, že stav zapsaný v katastru nemovitostí trvá a bude zachován do doby uzavření smlouvy o nájmu se zadavatelem. e) Čestné prohlášení vlastníka nabízené nemovitosti ve smyslu, že nabízená nemovitost není předmětem soudního či jiného sporu. f) Čestné prohlášení vlastníka nabízené nemovitosti ve smyslu, že umožní nebo i provede požadované stavební a technické úpravy požadované zadavatelem v kapitole A.2 nejpozději do ......... (datum doplní uchazeč) ........ 2003 od podpisu smlouvy o nájmu, včetně vymezení podmínek o úhradě s tím spojených nákladů (např. zůstane v nákladech a majetku vlastníka, rozpuštěny do nájmu, nebo zda je musí uhradit zadavatel). g) Doklad (smlouvu) o oprávnění nakládat s nabízenou nemovitostí v případě, že uchazeč není jejím vlastníkem, s uvedením jednoznačné výše své provize, a způsob úhrady provize v případě uzavření smlouvy o nájmu se skutečným vlastníkem. h) Pokud vlastníkem objektu nebude jedna osoba, musí být nabídka podepsána všemi vlastníky objektu nebo souvisejících pozemků s uvedením plné moci jednoho ze spoluvlastníků k úkonům souvisejícím s podáním nabídky a uzavřením smlouvy. D. Způsob hodnocení nabídek Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek v souladu s následujícími kritérii hodnocení uvedenými v sestupném pořadí podle stupně přisouzeného významu: 1. Rozsah, kvalita a míra splnění předpokladů uvedených v kap. A2. 2. Rozsah nezbytných úprav podle předpokladů zadavatele uvedených v kapitole A.2 bod 6. 3. Nabídkové ceny podle kap. E 4. Návrh smlouvy o nájmu E. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně platebních podmínek Nabídkové ceny v Kč bez DPH a v Kč s DPH musí být jednotně a přehledně zpracovány v členění na: a) cena nájemného za 1 m2 kancelářské plochy (včetně zasedacích místností) za rok b) cena za nájemného za 1 m2 ostatních souvisejících ploch za rok c) celková cena za nájemné všech kancelářských ploch a ostatních ploch za rok d) cena za všechny související služby k 1 m2 kancelářské plochy za rok (teplo, voda, odpad, el. energie, plyn apod.) e) cena za všechny související služby k 1 m2 ostatních souvisejících ploch za rok (teplo, voda, odpad, el. energie, plyn apod.) f) celková cena za všechny poskytované služby odvozená z celkového rozsahu všech pronajatých ploch za rok g) způsob vedení a vyúčtování (měsíčně nebo za rok) zálohových plateb za služby podle jednotlivých služeb h) celková cena za případné nezbytné úpravy vnitřní dislokace, telefonních a síťových rozvodů požadovaných zadavatelem a způsob jak bude uplatněna (v nákladech vlastníka, rozpuštěny do nájmu, nebo zda je musí uhradit zadavatel) i) ceny za jednotlivé další služby nad rámec poptávky vztažené k vhodné měrné jednotce j) podmínky a způsob zvyšování nájmu (v souladu s kap. K). Ceny v nabídce musí být úplné a konečné. Zadavatel neuzná žádné další náklady související s plněním předmětu veřejné zakázky. Vynechání předepsaného členění nabídkových cen nebo nepřehledné a nejednoznačné zpracování bude důvodem k vyloučení nabídky. Platební podmínky - Fakturace, měsíční úhrada nájemného a služeb na základě měsíčního vyúčtování záloh. - Faktura musí mít lhůtu splatnosti min. 20 dní ode dne převzetí faktury ze strany zadavatele. F. Soutěžní lhůta a místo pro otevírání obálek s nabídkami Soutěžní lhůta končí dne 17. dubna 2003 v 10.00 hod. Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 17. dubna 2003 od 10.00 hod. v zasedací místnosti č. 201 «Skleník» ve 2. patře sídla zadavatele. G. Zadávací lhůta Zadávací lhůta je stanovena na 90 kalendářních dnů. H. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze podat nabídky osobně Nabídky mohou uchazeči podat doporučeně poštou na adresu zadavatele nebo osobně do podatelny v sídle zadavatele v pracovních dnech od 9.00 do 11.00 hod. a od 13.00 do 15.00 hod. do 16. dubna 2003 a dne 17. dubna 2003 pak jen osobně od 9.00 do 10.00 hod. pouze do místnosti otevírání obálek s nabídkami (viz bod F.). Nabídka musí být podána v uzavřené obálce, označené adresou zadavatele a názvem: «SOUTĚŽ - PRONÁJEM KANCELÁŘÍ - NEOTEVÍRAT» a opatřené na uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče, v souladu s § 9 zákona. I. Název, sídlo, telefon a fax zadavatele Česká republika - Ministerstvo práce a sociálních věcí k rukám JUDr. Jaromír Louda pověřený řízením odboru organizačního a správního Na Poříčním právu 1 128 01 Praha 2 tel. 22192 2549, fax: 22192 2589, e-mail: jaromir.louda@mpsv.cz J. Požadavek na poskytnutí jistoty včetně její výše Zadavatel v souladu s § 23 zákona požaduje poskytnout jistotu ve výši 150.000,- Kč jednou z forem uvedených v § 24 zákona: 1. bankovní zárukou (ve smyslu paragrafů 313 - 322 obchodního zákoníku), 2. složením peněžní částky na účet zadavatele vedený u ČNB Praha 1, č. ú.: 16010-2229-001/0710, variabilním symbolem bude IČ uchazeče. Dokladem prokazujícím poskytnutí jistoty ve formě bankovní záruky je výlučně originál záruční listiny vystavené bankou ve prospěch zadavatele jako věřitele (příjemce záruky) a platné minimálně do 24. října 2003, z jejíhož obsahu jednoznačně vyplývá, že banka uspokojí zadavatele do výše částky odpovídající výši požadované jistoty v případech předvídaných § 26 zákona. Bankovní záruka musí být v písemné formě předložena zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty. Dokladem prokazujícím poskytnutí jistoty složením peněžní částky na neúročený účet zadavatele musí být potvrzení banky o převodu nebo výpis z bankovního účtu. «Příkaz k úhradě» nebo «pokladní složenka» nebudou považovány za doklady o poskytnutí jistoty na účet zadavatele. Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. Doklad o poskytnutí jistoty musí být v originálním znění a musí být součástí «originálu» nabídky. Pokud bude kterýkoliv doklad o poskytnutí jistoty v jiném než českém jazyce, přiloží uchazeč autorizovaný překlad. K. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny Cenu nájmu lze upravit pouze o hodnotu úředně vyhlášené (ČSÚ) inflace. Cenu služeb lze zvýšit v souvislosti s prokazatelným zvýšením cen energií nebo služeb poskytovaných třetí osobou. L. Závazná osnova pro zpracování nabídky Nabídka musí být zpracována podle jednotné níže uvedené závazné osnovy. Součástí nabídky musí být jednoznačné vyjádření (nebo doložení požadovaných podkladů) ke všem uvedeným bodům ve stanoveném pořadí. Vynechání kteréhokoliv z uvedených bodů v nabídce (nebo požadované přílohy) bude důvodem k odmítnutí nabídky! a) Identifikační a kontaktní údaje o uchazeči: - plné obchodní jméno uchazeče - právní forma podnikání (a.s., s.r.o., fyz. os. apod.) - sídlo uchazeče - jméno statutárního zástupce pověřeného věcným jednáním v této záležitosti - úplná adresa (na statutárního zástupce) uchazeče pro poštovní styk - IČ, DIČ - čísla telefonu, faxu a e-mailu - jméno a kontakt na osobu pověřenou k umožnění prohlídky nabízeného objektu b) Základní údaje o firmě - převažující předmět činnosti - výše základního jmění - případní subdodavatelé a rozsah jejich smluvní vazby pro plnění veřejné zakázky c) Doklad o složení jistoty podle kap. J d) Kvalifikační předpoklady uchazeče podle kap. C.1. e) Další požadované podklady podle kap. C.2 f) Popis nabízeného objektu a kanceláří podle A.1 Mimo vlastního popisu objektu uchazeč uvede samostatně v nabídce konkrétní vyjádření ke všem zásadním požadavkům v členění podle jednotlivých bodů kap. A.1. g) Nabídka ostatních výhod podle kap. A.2 Uchazeč uvede ostatní výhody nebo služby související s předmětem plnění veřejné zakázky. h) Popis vybavení a služeb nad rámec poptávky i) Nabídkové ceny podle kap. E j) Návrh platebních podmínek uchazeče Musí být v souladu s podmínkami v kap. E k) Návrh smlouvy o nájmu Vedle standardních ustanovení smlouvy a odkazů na příslušné kapitoly nabídky (která bude součástí smlouvy o nájmu) uchazeč rozvede zejména následující ustanovení: - přesné označení předmětu nájmu, účel nájmu, výši a splatnost nájemného a způsob jeho platby - předání a převzetí - způsob a podmínky pro případné zvýšení cen v dalších letech (v souladu s kap. K) - jednoznačné sankce a pokuty uchazeče v případě nedodržení nabízených podmínek nebo termínů úprav - povinnosti a závazky uchazeče jako pronajímatele - povinnosti a závazky zadavatele jako nájemce - podmínky odstoupení od smlouvy (výpovědní lhůta) Smlouva o nájmu bude uzavřena na dobu neurčitou s výpovědní lhůtou min. 1 rok. M. Další podmínky a) Uchazeči musí umožnit zadavateli na požádání prohlídku nabízených nebytových prostor a souvisejícího vybavení. b) Nabídka musí být podána na komplexní zabezpečení celého rozsahu předmětu plnění veřejné zakázky. c) V zájmu zachování rovnocenných podmínek pro všechny uchazeče nebudou poskytovány další informace k předmětu plnění veřejné zakázky. Dotazy týkající se organizační stránky zadání veřejné zakázky lze uplatnit u Informační agentury na mob. tel. č.: +420 607 755 879 nebo na tel./fax č.: 272 935 721. d) Nabídky musejí být vyhotoveny v českém jazyce v 5 vyhotoveních (tj. 1 originál + 4 kopie). Originál nabídky musí být označen jako «originál». e) V úvodu nabídky musí být obsah kapitol a strany nabídky musí být očíslovány. Všechny listy nabídky včetně příloh musí být svázány nebo jinak zabezpečeny proti manipulaci s jednotlivými listy. f) Zadavatel požaduje jako součást nabídky předložení veškeré textové nebo tabulkové části nabídky (s výjimkou úředních dokladů) v elektronické formě na vhodném médiu (CD, disketa) ve formátech aplikačních programů MS Word nebo MS Excel. g) Součástí nabídky musí být návrh smlouvy o nájmu. Výběrem nejvhodnější nabídky nevzniká zadavateli povinnost beze zbytku přijmout tento návrh smlouvy. h) Obchodní veřejná soutěž je omezena na tuzemské osoby. i) Zadavatel nepřipouští variantní nabídku. j) Uchazeči v souladu s § 64c zákona nemají nárok na úhradu nákladů spojených s účastí v soutěži. N. Zadavatel si vyhrazuje právo: a) vyzvat uchazeče k vysvětlení nabídky před dokončením hodnocení nabídky, b) provést prohlídku nabízených prostor jen u zvolených uchazečů před uzavřením hodnocení nabídek, c) rozdělit plnění předmětu veřejné zakázky na dílčí plnění mezi více uchazečů, d) uzavřít smlouvu s vybraným uchazečem pouze na zvolenou část z nabízeného plnění veřejné zakázky (tj. např. na část z nabízených prostor nebo na vybrané služby apod.), e) nevracet uchazečům nabídky, f) odmítnout všechny nabídky, g) zrušit obchodní veřejnou soutěž bez udání důvodu, h) změnit nebo upřesnit návrh smlouvy o nájmu uvedený v nejvhodnější nabídce, popř. požadovat předložení nového návrhu smlouvy (při zachování základních parametrů nabídky) nebo vypracovat vlastní návrh smlouvy. 166822-09/03