VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEPS, a.s.
A-5
ČEPS, a.s.
Sídlo: Elektrárenská 774/2, 101 52 Praha 10
IČO: 25702556
DIČ: 010-25702556
ZADÁVACÍ DOKUMENTACE K OBCHODNÍ VEŘEJNÉ SOUTĚŽI č. 02/45/6121
TR OPOČÍNEK - Přechod R 245kV na dálkové ovládání technologická část
Jednostupňová obchodní veřejná soutěž s předkvalifikačním řízením podle
zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších
předpisů
ČEPS, a.s., vypisuje jednostupňovou obchodní veřejnou soutěž
s předkvalifikačním řízením na zhotovení díla
«TR OPOČÍNEK - Přechod R 245kV na dálkové ovládání technologická část»
Tato jednostupňová obchodní veřejná soutěž s předkvalifikačním řízením
se vypisuje podle zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
ve znění pozdějších předpisů (dále jen Zákon).
A. PŘEDKVALIFIKAČNÍ ŘÍZENÍ
Zadavatel v souladu s § 5 odst. 2 písm. c) Zákona omezuje soutěž na
tuzemské osoby definované § 2 písm. e) Zákona.
Kvalifikační předpoklady dle § 2b) Zákona a další předpoklady dle § 2f)
Zákona v předkvalifikačním řízení splní ten zájemce, který předloží a
prokáže dále uvedené dokumenty a informace. Zadavatel upozorňuje na § 2d)
«Změny v kvalifikaci» a § 2e) «Důsledky nesplnění kvalifikačních
předpokladů» citovaného Zákona.
Zájemcem může být pouze firma, která bude vlastními pracovníky zajišťovat
realizaci Provozních souborů (PS):
- PS 31 - Ochrany transformátorů T 201 a T 202
- PS 33 - Ochrany rozvodny 245kV
Tuto skutečnost prokáže čestným prohlášením podepsaným oprávněným
zástupcem (dle výpisu z obchodního rejstříku).
Požadované dokumenty
Kvalifikační předpoklady dle § 2b) Zákona a další předpoklady dle § 2f)
Zákona (body 2 -12) splní ten zájemce, který předloží:
1. Listinné dokumenty v rozsahu stanoveném v § 2b) Zákona, prokázané
způsobem dle § 2c) Zákona.
2. Účetní závěrku společnosti zájemce za r. 2001 ověřenou auditorem
spolu s výrokem auditora bez výhrad, nebo čestné prohlášení o tom,
že společnost nesplňuje požadavky, na základě kterých by vznikla
zákonná povinnost nechat ověřit účetní závěrku auditorem.
3. Informace o probíhajících soudních sporech pasivních, ve věcech
převyšujících hodnotu Kč 20.000.000,-, ve formě čestného prohlášení
vystaveného statutárním orgánem společnosti nebo čestné prohlášení
statutárního orgánu společnosti, že žádné takové spory neprobíhají.
4. Doklad o certifikaci jakosti zájemce podle ISO 9001, příp. 9002.
5. Doklad o certifikaci jakosti hlavních subdodavatelů zájemce podle
ISO 9001, příp. 9002.
6. Referenční listinu zájemce a hlavních subdodavatelů osvědčující
zhotovení díla obdobného charakteru, funkčnosti a rozsahu v rozvodnách
napěťové úrovně 245kV a výše předloženou ve formátu tabulky.
Minimální požadovaný rozsah prací v rozvodnách napěťové úrovně 245kV
a výše je pro:
- rekonstrukce nebo generální opravy 7 polí anebo 2 nová pole za
poslední 3 roky
- montáže ochran pro 7 polí za poslední 3 roky.
Pro každou referenci zvláštní tabulku (tj. dvě tabulky), která bude
obsahovat místo plnění, majitele, technologický rozsah prací, rok
uvedení do provozu.
Hlavním subdodavatelem se rozumí ten, kdo bude zajišťovat více než
50 % příslušného provozního souboru.
7. Oprávnění ve smyslu § 6a odst. 1 písmeno c) zákona č.174/68 Sb. a
§ 3 vyhlášky ČÚBP a ČBÚ č. 20/1979 Sb., ve znění vyhl. č. 553/1990 Sb.,
k činnosti na vyhrazených elektrických zařízeních v rozsahu pro montáž
a opravy do 245kV a revize bez omezení v objektech třídy A (ITI).
8. Osvědčení o autorizaci oprávněných osob podle zák. č. 360/1992 Sb.
v oboru technologická zařízení staveb (autorizovaný inženýr a
autorizovaný technik) - kopie platného «Osvědčení o autorizaci»
vydaného ČK autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě
s platností alespoň do konce roku 2003.
9. Oprávnění k výrobě rozvaděčů nn - kopie živnostenského listu nebo
písemné prohlášení od firem vyrábějících rozvaděče nn, že tyto
rozvaděče nn pro zájemce vyrobí.
10. Oprávnění k seřízení a uvedení do provozu ochran ABB a Siemens -
kopie «Osvědčení» uvedených firem nebo písemné prohlášení od
uvedených firem, že tyto práce pro zájemce provede.
11. Další oprávnění nutná k realizaci této akce
- Velké svářečské osvědčení na svařování oceli
způsob prokázání - zájemce doloží kopii tohoto osvědčení buď pro
sebe, nebo pro svého jmenovitě uvedeného subdodavatele s jeho
písemným prohlášením, že tyto činnosti v rámci obchodní veřejné
soutěže pro zájemce provede.
Svářečská osvědčení musí být vydána některou ze zkušebních
organizací sdružených pod Českou svářečskou společností ANB,
případně jinou zahraniční zkušební organizací sdruženou pod
mezinárodní společností ANB. Úspěšný nabízející bude povinen
udržovat jeho platnost po dobu realizace díla.
- Oprávnění k výrobě a montáži ocelových konstrukcí - kopie tohoto
oprávnění buď pro sebe, nebo pro svého jmenovitě uvedeného
subdodavatele s jeho písemným prohlášením, že tyto činnosti pro
zájemce provede.
12. Zájemce doloží - formou čestného prohlášení, že dále jím
jmenovitě uvedení pracovníci, navrhovaní pro provádění díla, mají
kvalifikaci v oboru a minimálně následující délku praxe prací v
rozvodnách napěťové úrovně 245kV a vyšší a mají oprávnění pracovat
v souladu s vyhláškou 50/1978 Sb.:
- vedoucí zakázky s praxí ................................ 7 let
- vedoucí útvaru řízení kvality s praxí .................. 7 let
- vedoucí prac. týmu technolog. části stavby s praxí ..... 4 roky
- zkušební technik s praxí ............................... 4 roky
- revizní technik s praxí ................................ 4 roky
Doklady podle bodů 1. - 12. výše budou předloženy v rámci předkvalifikační
části nabídky.
Předkvalifikační část nabídky musí být odevzdána dne 27. 2. 2003 do 12.00 hod.
Doklady prokazující výše uvedené kvalifikační a další předpoklady musí
být předloženy v třech vyhotoveních (1 originál + 2 stejnopisy), každý
list bude parafován oprávněným zástupcem zájemce (dle výpisu z obchodního
rejstříku) modrým inkoustem.
Přehledně vypracovaná předkvalifikační část nabídky se podává v písemné
formě (ne faxovou formou), v uzavřené obálce, označené názvem veřejné
zakázky a opatřené na uzavření přelepením lepicí páskou s razítky a
podpisy zájemce, na adresu:
ČEPS, a.s. - podatelna
Elektrárenská 774/2
101 52 Praha 10
v kterýkoliv pracovní den od 10.30 hod. do12.00 hod.
Obálka bude opatřena nápisem:
N E O T V Í R A T
PŘEDKVALIFIKAČNÍ ŘÍZENÍ OBCHODNÍ VEŘEJNÉ SOUTĚŽE
«TR OPOČÍNEK - Přechod R 245kV na dálkové ovládání, technologická část»
Obálka s doklady pro předkvalifikační část nabídky musí splňovat
náležitosti podle § 9 odst. 1) Zákona.
Rozhodne-li se zájemce doručit obálku jiným způsobem než osobním
doručením, odpovídá sám za doručení v uvedeném termínu.
Opožděně doručené obálky zadavatel neotvírá a vrací je neprodleně zájemci zpět.
Lhůta pro oznámení výsledků předkvalifikačního řízení: 6. 3. 2003
B. PODMÍNKY SOUTĚŽE
1. Plněním veřejné zakázky je kompletní realizace technologické části
včetně vzájemné koordinace stavby «TR OPOČÍNEK - Přechod R 245kV na
dálkové ovládání, technologická část» podle projektové dokumentace
zpracované firmou EET, s.r.o. Turnov pod zakázkovým číslem E-4-51229
z 10/2002.
Požadavky na vlastní řešení jsou uvedeny v bodě C a D zadávací
dokumentace.
2. Uchazeč musí předložit kompletní nabídku zahrnující požadovaný
předmět díla a splňující všechny komerční a technické požadavky
zadávací dokumentace, jejíž nedílnou součástí je projektová
dokumentace.
3. Každý uchazeč smí předložit pouze jednu nabídku. Variantní řešení
se nepřipouští.
4. Doba plnění:
Průběžně v letech 2003, 2004.
Milník č. 1 - ukončení prací na II.etapě: zprovoznění T202, polí
ADA3 (T202) a ADA4 (V203) (dle časového plánu výstavby č. E-4-51229
z 10/2002) do 30. 11. 2003.
Milník č. 2 - ukončení prací na III.etapě: zprovoznění polí ADA5
(SP), ADA6 (měření) a ADA7 (SPP) (dle časového plánu výstavby č.
E-4-51229 z 10/2002) do 31. 7. 2004.
Dokončení díla - ukončení prací na IV. etapě: (dle časového plánu
výstavby č. E-4-51229 z 10/2002) nejpozději do 30. 11. 2004.
Vyklizení staveniště do 31. 12. 2004.
5. Místo plnění:
Transformovna Opočínek
okres: Pardubice
kat.území: Opočínek
Prohlídka místa plnění je organizována společně pro všechny zájemce
této obchodní veřejné soutěže za účasti zástupců zadavatele dne
10. 3. 2003 od 10.00 hod. Sraz účastníků prohlídky místa plnění
je před vjezdem do areálu TR Opočínek.
Zájem o účast na prohlídce místa plnění - viz bod 13.
6. Způsob hodnocení nabídek:
Podle výše nabídkové ceny.
7. Stanovení nabídkové ceny:
Celková cena za kompletní provedení díla v cenové úrovni roku 2003
musí být zpracována ve formě vyplněných, předaných Výkazů výměr
montážních dodávek - příloha č. 4 zadávací dokumentace. Musí být
vypracována v Kč (§ 65 odst. 3 Zákona) bez DPH a bude obsahovat
veškeré náklady podle zadávací dokumentace včetně vedlejších
nákladů.
Jiný způsob zpracování nabídkové ceny než vyplnění Výkazů výměr se
nepřipouští.
Pro rok 2004 ceny montážních dodávek a prací budou na základě
výsledků zveřejněných ČSÚ přepočteny indexem cen stanovených dle
příslušného oboru SKP za předchozí rok.
8. Platební podmínky:
Platební podmínky jsou uvedeny v návrhu smlouvy o dílo, která je
nedílnou součástí zadávací dokumentace.
9. Zadavatel bude požadovat neodvolatelnou bankovní záruku za dobré
plnění díla ve výši 10.000.000,- Kč, vyplatitelnou na první požádání
a bez námitek, a platnou do 30. 6. 2005.
10. Zadavatel bude požadovat zpracování plánu jakosti pro zakázku.
Plán jakosti bude obsahovat zejména způsob provedení zakázky, systém
jakosti, plán jakosti, organizaci zakázky, přepravu a manipulaci s
materiálem, změny zakázky, ekologii, bezpečnost práce atd. včetně
plánu kontrol a zkoušek.
Podmínky týkající se plánu jakosti pro zakázku jsou uvedeny v návrhu
smlouvy o dílo, která je nedílnou součástí zadávací dokumentace.
11. Zadávací dokumentace vyjma příloh - Harmonogram prací, Výkaz
výměr montážních dodávek a prací, Projektová dokumentace a Technické
normy a předpisy ČEPS, a.s. bude zájemcům k dispozici po předání
údajů (jméno společnosti uchazeče a jméno a funkce přejímající
osoby) v průběhu soutěžní lhůty, a to v kterýkoli pracovní den od
9. 00 do 14.00 hod. na adrese: ČEPS, a.s., Elektrárenská 774/2, 101
52 Praha 10, místnost B228, 2. patro, vždy však pouze po předchozím
vyžádání - telefonickém oznámení uchazeče u Ing. Heleny Velebilové,
tel. 267 104 461, nebo paní Jany Fejkové, tel. 267 104 437, nebo el.
poštou na adrese velebilova@ceps.cz.
12. Harmonogram prací, Výkaz výměr montážních dodávek a prací,
Projektová dokumentace a Technické normy a předpisy ČEPS, a.s.,
budou zájemcům k dispozici k nahlédnutí po předání údajů (jméno
společnosti uchazeče a jméno a funkce přejímající osoby) v průběhu
soutěžní lhůty, a to v kterýkoli pracovní den od 9.00 do 14.00 hod.
na adrese: ČEPS, a.s., Elektrárenská 774/2, 101 52 Praha 10,
místnost B228, 2. patro, vždy však pouze po předchozím vyžádání -
telefonickém oznámení uchazeče u Ing. Heleny Velebilové, tel. 267
104 461, nebo paní Jany Fejkové, tel. 267 104 437, nebo el. poštou
na adrese velebilova@ceps.cz.
Úspěšným uchazečům z předkvalifikace bude zapůjčen Harmonogram prací,
Výkaz výměr montážních dodávek a prací, Projektová dokumentace
a Technické normy a předpisy ČEPS, a.s. Uchazeč je povinen tyto části
zadávací dokumentace vrátit zadavateli spolu s nabídkou.
13. Uchazeč sdělí do 7. 3. 2003 faxem (267 104 546) a následně dopisem,
zda má zájem účastnit se prohlídky místa plnění (uvede jméno a firmu).
Kontaktní osobou je Ing. Helena Velebilová, tel. 267 104 461, nebo el.
poštou na adrese velebilova@ceps.cz.
14. Soutěžní lhůta začíná běžet dnem vyhlášení této soutěže v Obchodním
věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami.
15. Zadávací lhůta je stanovena na 90 dní od otevírání obálek a po
tuto dobu jsou uchazeči svými nabídkami vázáni. Kdykoliv během této
lhůty oznámí zadavatel rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky.
16. Nabídky se podávají v písemné formě osobně nebo doporučeně poštou
(ne faxovou formou) ve trojím vyhotovení (1x originál, 2x kopie)
v uzavřené obálce, označené:
NEOTVÍRAT - SOUTĚŽ
Nabídka uchazeče o zhotovení díla
«TR OPOČÍNEK - Přechod R 245kV na dálkové ovládání, technologická část»
Obálky budou doručeny na adresu zadavatele:
ČEPS, a.s., podatelna, Elektrárenská 774/2, 101 52 Praha 10, odd. 6121,
do 31. 3. 2003 do 12.00 hod.
Rozhodne-li se uchazeč doručit nabídku jiným způsobem než osobním
doručením, odpovídá sám za doručení v uvedeném termínu.
Obálka s nabídkou musí splňovat náležitosti podle § 9 odst. 1) Zákona.
Opožděně doručené nabídky zadavatel neotvírá a vrací je neprodleně
zájemci zpět.
17. Otevírání obálek se uskuteční dne 31. 3. 2003 ve 13.00 hodin na
adrese zadavatele Praha 10, Elektrárenská 774/2. Informace o
místnosti bude poskytnuta recepční službou.
18. Zadavatel požaduje, aby uchazeč poskytl jistotu k zajištění
splnění svých povinností vyplývajících z účasti v obchodní veřejné
soutěži (§ 23 odst. 1) ve výši 500.000,- Kč (slovy: pět set tisíc
korun českých) v souladu se Zákonem.
Bankovní spojení zadavatele:
HVB Bank CZ, a.s.
směrový kód banky: 2700
č. účtu: 49231 - 125
Variabilní symbol: IČO nabízejícího
Specifický symbol: 6450000000
Peněžní částka musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den
předcházející dni otevírání obálek. Bankovní záruka musí být v písemné
formě předložena zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty v originále.
19. Zadavatel si ve smyslu § 38 odst. 1) Zákona vyhrazuje právo
odmítnout všechny předložené nabídky.
20. Mimo ustanovení § 63 Zákona se stanoví, že pokud účastník
(zájemce, uchazeč) obchodní veřejné soutěže vstoupí v kontakt za
účelem ovlivnění (získání výhody v soutěži) s kterýmkoliv
zaměstnancem zadavatele, bude z dalšího řízení vyloučen. Statutární
orgán účastníka bude o této skutečnosti písemně informován.
Kontaktování ve smyslu čl. 11, 12, 13 se nepovažuje za porušení
tohoto ustanovení.
21. Porozumění, úplný souhlas a akceptaci podmínek zadávací
dokumentace vyjádří oprávněný zástupce uchazeče, tj. statutární
zástupce nebo jiná oprávněná osoba, jejíž oprávnění vyplývá ze
zápisu v obchodním rejstříku, nebo osoba, která předloží plnou moc
podepsanou k tomuto oprávněnou osobou, modrou parafou na každém
listě této zadávací dokumentace včetně příloh 1, 2 a 4.
Pokud by uchazeč odmítl podmínky zadávací dokumentace akceptovat,
bude zadavatel postupovat dle ustanovení § 29 odst. 4 Zákona.
22. Uchazeč nese veškeré náklady související s přípravou a
vypracováním své nabídky, přičemž je povinen opatřit si všechny
potřebné informace tak, aby mohl předložit pevnou cenu a
kvalifikovanou nabídku.
23. Zasláním nabídky nevzniká ve smyslu § 281 obch. zákoníku právní
vztah mezi zadavatelem a uchazečem.
24. Zadavatel si vyhrazuje právo nevrátit předané kvalifikačních
dokumenty ani podané nabídky.
25. Zadavatel si vyhrazuje právo na ověření údajů a informací
předložených uchazeči v nabídkách (před oznámením výsledku
předkvalifikačního řízení, resp. před rozhodnutím o výběru
nejvhodnější nabídky).
26. Zadavatel vyloučí uchazeče z další účasti v obchodní veřejné
soutěži, jehož nabídka je z hlediska požadavků a podmínek
stanovených zadavatelem neúplná nebo beze zbytku nesplňuje podmínky
soutěže uvedené zadavatelem v zadávací dokumentaci!!!
27. Zadavatel si ve smyslu § 66 odst. 2) Zákona vyhrazuje právo
soutěž zrušit.
28. Proti rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky je možno vznést ve
smyslu Zákona námitky z důvodu, že zadavatel porušil ustanovení
Zákona. Námitky se podávají písemně a musí být zadavateli doručeny
nejpozději do 10 kalendářních dnů po tom, co bylo uchazeči doručeno
oznámení o výběru nejvhodnější nabídky. V námitkách musí být
uvedeno, kdo je podává, proti kterému úkonu zadavatele směřují, v
čem je spatřováno porušení zákona a čeho se uchazeč domáhá. Námitky
se doručují na adresu:
ČEPS, a.s.
Elektrárenská 774/2
101 52 Praha 10
odd. 6121
165980-07/03