Portál veřejné správy

Zápis 165712-06/03

Obchodní jménoPRAŽSKÁ PLYNÁRENSKÁ, a. s.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO60193492
SídloU Plynárny 500, 145 08 Praha 4
Publikováno12. 02. 2003
Značka OV165712-06/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; PRAŽSKÁ PLYNÁRENSKÁ, a. s. A-1 PRAŽSKÁ PLYNÁRENSKÁ, a. s. Sídlo: U Plynárny 500, 145 08 Praha 4 IČO: 60193492 vyhlašuje podle zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen «zákon») OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ č. 008-03 «Rekonstrukce velmi vysokotlaké regulační stanice plynu Měcholupy» I. Vymezení plnění veřejné zakázky: Předmětem plnění obchodní veřejné soutěže je: 1) demolice stávající, výstavba a uvedení do trvalého provozu nové, velmi vysokotlaké regulační stanice plynu Měcholupy, umístěné v areálu bývalé plynárny v Praze-Měcholupech. Nová VVTL regulační stanice plynu je navržena na instalovaný výkon 640.000 Nm3h-1, provozní výkon 370.000 Nm3h-1, vstupní tlak 6,3 MPa, výstupní 1,5 až 2,5 MPa (VTL), resp. 300 kPa a 100 kPa (STL). Stavba se skládá z následujících stavebních objektů a provozních souborů: Provozní soubory: PS-01 - Regulační stanice plynu, PS-01/1 - Regulační zařízení pro kotelnu a náhradní zdroj, PS-02 - Kotelna ohřevu plynu, PS-03 - Plynový náhradní zdroj el. energie, PS-04 - Odorizace, PS-05 - neobsazeno, PS-06 - Elektročást pro technologii, PS-07 - Měření a regulace, PS-08 - Systém řízení, DPS-08/1 - Automatizovaný systém řízení technologického procesu (ASŘTP), DPS-08/2 - Automatizovaný systém dispečerského řízení (ASDŘ) Stavební objekty: SO-01 - Hrubé terénní úpravy, SO-02 - Budova RS - stavební část, SO-02/1 - Technické zařízení budovy, SO-03 - Zpevněné plochy, konečné terénní úpravy, SO-04 - Oplocení, SO-05 - Venkovní základy, SO-06 - Výstupní potrubní rozvody, SO-06/1 - Výstupní potrubní rozvody - výkopy, SO-07 - VVTL vstupní potrubí, filtrace plynu, SO-08 - Hromosvody a uzemnění, SO-09 - Venkovní osvětlení, SO-10 - Elektročást pro stavbu, SO-11 - Elektropřípojka, SO-12 - Vzduchotechnika kotelny, SO-13 - Demolice stávající VVTL RS Měcholupy. 2) zpracování technologických postupů, vypracování programu kontrol, zkoušek a programu předkomplexního a komplexního vyzkoušení. Provedení zkoušek podle dokumentace pro provedení stavby a schválených programů zkoušek, vč. komplexního vyzkoušení stavby. 3) provozní náplně technologických zařízení včetně všech médií, energií a spotřebních materiálů (např. filtrační vložky) potřebných pro stavbu. Zemní plyn, odorant a el. energii potřebnou pro provedení komplexních zkoušek zajistí zadavatel. Podrobná specifikace předmětu plnění je uvedena v zadávací dokumentaci. Výstavba nové regulační stanice plynu bude probíhat v koordinaci se stavbou nové předávací stanice plynu, kde investorem je Transgas, a.s. II. Doba a místo plnění veřejné zakázky: 1. Doba plnění: zahájení stavby: 07/2003, dokončení budovy RS - stavební část 06/2004, uvedení do provozu: 09/2004, úplné dokončení stavby 04/2005. 2. Místo plnění: Praha, k.ú. Dolní Měcholupy, Horní Měcholupy. III. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů: Zadavatel požaduje prokázání kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 2b a způsobem stanoveným v § 2c zákona č. 199/1994 Sb., ve znění pozdějších předpisů, takto: 1. Oprávněním k podnikání - originálem nebo úředně ověřenou kopií živnostenského listu a výpisem z obchodního rejstříku, je-li uchazeč v tomto rejstříku zapsán. Předpokladem pro plnění veřejné zakázky je předložení úředně ověřených kopií živnostenských listů pro předměty podnikání: a) montáž, opravy, revize a zkoušky vyhrazených plynových zařízení, b) provádění staveb, jejich změn a odstraňování, c) montáž, opravy, revize a zkoušky vyhrazených elektrických zařízení, d) montáž, údržba, servis v oboru elektronických zařízení. 2. Čestnými prohlášeními uchazeče dle § 2b odst. 1 písm. b), c), e), f) a g) zákona. 3. Samostatnými čestnými prohlášeními dle § 2b odst. 1 písm. d): - všech členů statutárního orgánu uchazeče, - vedoucího organizační složky podniku, který nabídku podává (u organizačních složek zapsaných v obchodním rejstříku), - odpovědného zástupce uchazeče (je-li tento uveden v živnostenském listu - ustanoveným podle § 11 živnostenského zákona), současně odpovědný zástupce doloží čestné prohlášení k § 2b odst. 1 písm. e). Předkládá-li nabídku více osob společně, prokáže kvalifikační předpoklady každá z těchto osob samostatně ve výše uvedeném rozsahu. U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob (subdodavatelsky) prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který podává nabídku, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah zakázky. Jinak prokazují splnění kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) i tyto jiné osoby (subdodavatelé). IV. Další předpoklady a podmínky pro plnění veřejné zakázky: 1. Písemné závazné prohlášení uchazeče a každého jeho subdodavatele, jaký podíl vyjádřený v procentech z celkového objemu stavby provede svou vlastní firmou, tj. svými vlastními zaměstnanci. 2. Stručná prezentace uchazeče (uveďte získané certifikáty a jiné informace o firmě a její činnosti). 3. Přehled obdobných zakázek na vysokotlakých nebo velmi vysokotlakých regulačních stanicích a předávacích regulačních stanicích uskutečněných uchazečem v posledních pěti letech s uvedením obchodního jména objednavatele, místa a data plnění, kontaktní osoby a telefonického spojení. Přehled bude podepsán statutárním orgánem uchazeče, včetně jeho čestného prohlášení o pravdivosti uvedených údajů. 4. Doklady o dosažení stupně řízení jakosti. Z dokladů musí být patrný systém řízení jakosti, druh, rozsah a platnost certifikace. 5. Přehled o technickém a materiálním vybavení uchazeče k plnění zakázky. 6. Počet zaměstnanců v odborných profesích rozhodujících pro plnění zakázky dle požadavků uvedených v čl. I. 7. Prokázání finančních předpokladů uchazeče ve formě Vádia (záruky vydané bankou na soutěž) na částku 17 mil. Kč. 8. Písemné prohlášení uchazeče podepsané statutárním zástupcem, že v případě výběru jeho nabídky jako nejvhodnější uzavře nejpozději do 15 dnů ode dne podpisu smlouvy o dílo na plnění předmětné veřejné zakázky smlouvu o majetkovém pojištění realizované stavby, uvedené v čl. I. této výzvy, a smlouvu o pojištění své odpovědnosti za škody vzniklé při realizaci požadovaného a sjednaného plnění předmětné zakázky, a to ve výši minimálně 60 milionů Kč. V. Způsob hodnocení nabídek: Nabídky budou hodnoceny v souladu s § 6 zákona dle níže uvedených kritérií, seřazených v sestupném pořadí dle přisuzované důležitosti: 1. Celková nabídková cena. 2. Platební podmínky. 3. Prezentace uchazeče dle IV. bod 2. 4. Záruční doba. 5. Podíl činností prováděných vlastní firmou. 6. Přehled provedených staveb obdobného charakteru za posledních 5 let. VI. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami: a) Soutěžní lhůta počíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami. b) Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 2. 4. 2003 ve 14.00 hod. v budově číslo 17, místnost zasedací (4. patro), na adrese Pražská plynárenská, a. s., U Plynárny 500, Praha 4. VII. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni, činí 90 kalendářních dní a začíná běžet dnem otevírání obálek, tj. dne 2. 4. 2003, a končí dnem 30. 6. 2003. VIII. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny a platební podmínky: a) Nabídková cena bude stanovena jako celková, a to součtem dílčích cen za jednotlivé provozní soubory a stavební objekty, uvedené v článku I. výzvy (mezi dílčí ceny budou zahrnuty i další případná ocenění, např. rizik, dle úvahy uchazeče). Ceny budou uvedeny v Kč bez DPH, celková nabídková cena bude navíc uvedena včetně DPH. b) Položkový rozpočet dle výkazu výměr. c) Platební podmínky: - pro pokrytí nákladů na provádění prací poskytne objednavatel zhotoviteli průběžné zálohy: v roce 2003 do výše 25 % celkové ceny díla, v roce 2004 do výše 60 % celkové ceny díla, v roce 2005 po odstranění všech vad a nedodělků bude provedeno konečné vyúčtování, - lhůta splatnosti faktur: minimálně 21 dnů ode dne doručení faktury objednavateli, - nabídka výhodnějších platebních podmínek. IX. Místo pro podání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat: Nabídku v řádně uzavřené obálce, na přelepu opatřené razítkem uchazeče a označené: NEOTVÍRAT - veřejná soutěž - «Rekonstrukce VVTL RS Měcholupy» zašlete doporučeně poštou nebo předejte osobně v podatelně na adrese zadavatele: Pražská plynárenská, a. s., U Plynárny 500, 145 08 Praha 4. Nabídka musí být doručena na adrese zadavatele nejpozději do 14.00 hodin dne 2. 4. 2003. Ke splnění povinnosti je možnost doručit nabídku před stanovenou hodinou do místnosti určené pro otevírání obálek. X. Forma předložení nabídky: Nabídka bude předložena v 1 vyhotovení a bude podepsána statutárním zástupcem uchazeče. Nabídka včetně veškerých dokumentů bude předložena tak, aby byla zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy včetně příloh. Všechny listy nabídky i příloh budou v pravém dolním rohu vzestupně očíslovány. Kromě písemné formy bude předložena textová část nabídky v elektronické formě na disketě ve formátu MS Word 98. XI. Název, sídlo, telefon a fax zadavatele: Pražská plynárenská, a. s. Kontaktní osoba: Milada Hrubešová U Plynárny 500 Telefon: 2 67 17 30 50 145 08 Praha 4 Fax: 2 67 17 10 49 Jakékoli dotazy týkající se objasnění zadání veřejné zakázky lze uplatnit do konce soutěžní lhůty pouze prostřednictvím kontaktní osoby. XII. Oznámení o době konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky: Prohlídka místa stavby se uskuteční dne 11. 3. 2003 v 9.00 hod. na místě plnění veřejné zakázky. Sraz zájemců o prohlídku se zástupci zadavatele a s projektantem se uskuteční na místě plnění před vrátnicí areálu bývalé Plynárny v Praze 10, Měcholupy. XIII. Požadavek na poskytnutí jistoty včetně její výše: V souladu s § 23 zákona zadavatel požaduje poskytnutí jistoty ve výši 1 800 000,- Kč. Jistotu může uchazeč složit bankovní zárukou nebo složením na účet zadavatele. Tato jistota musí být složena před zahájením otevírání obálek s nabídkami a originál příslušného dokladu o složení jistoty nebo originál vystavené bankovní záruky bude součástí nabídky. Při poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí její platnost začínat nejpozději dnem otevírání obálek a nesmí být kratší než zadávací lhůta prodloužená o 90 dní, tj. do 30. 6. 2003. Dokladem o poskytnutí jistoty, který uchazeč předloží zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty, je originál záruční listiny vystavené ve prospěch zadavatele jako oprávněného, z jejíhož obsahu je zřejmé, že zadavatel je oprávněn vykonat právo z poskytnuté jistoty v případech vymezených § 26 zákona, tj. když uchazeč v rozporu se zákonem nebo podmínkami soutěže zrušil nebo změní nabídku nebo uchazeč nesplnil povinnost uzavřít smlouvu na veřejnou zakázku v zadávací lhůtě, případně v prodloužené zadávací lhůtě. Není-li doklad o poskytnutí jistoty v českém jazyce, musí být přiložen jeho úřední překlad. Při poskytnutí jistoty formou složení peněžní částky na účet zadavatele vedený u ČSOB, a. s., Hlavní pobočka Praha 2, Anglická 20, č. ú. 916780043/0300, variabilní symbol 3258500083. Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději den předcházející dni otevírání obálek. Při složení jistoty touto formou uvede uchazeč číslo bankovního účtu a variabilní symbol, na který bude výše jistoty zadavatelem vrácena! XIV. Podmínky, při jejichž naplnění je možno překročit výši nabídkové ceny: Překročit výši nabídkové ceny lze za těchto podmínek: - při změně kurzu české koruny vůči příslušné zahraniční měně - při nutnosti provedení činností nutných k dokončení stavby, které nebylo možné předvídat v termínu do podání nabídky, zapříčiní-li zvýšení nákladů na realizaci stavby - zaviněné změnou právního řádu nebo vyšší mocí. XV. Závazný obsah nabídky: Nabídka bude předložena v jednom vyhotovení a bude podepsána statutárním zástupcem uchazeče. Nabídka musí obsahovat přílohy a údaje v tomto řazení: 1) doklady o prokázání kvalifikačních předpokladů, 2) doklady k dalším předpokladům pro plnění veřejné zakázky, 3) doklad o poskytnutí jistoty, 4) platební podmínky, 5) celková cena (resp. dílčí ceny) dle požadavku na způsob zpracování, 6) termíny výstavby nebo dodávky (celkové, dílčí), 7) záruky celkové, dílčí (minimálně požadovaná záruka je 5 let, kromě následujících výjimek: kovové nátěry, střešní krytiny, vodotěsné systémy - požadavek min. 10 let). XVI. Zadávací dokumentace: Zadávací dokumentace pro zpracování nabídky bude pro zájemce zajištěna za úplatu po předchozím písemném objednání na faxovém čísle 267171049 a současně po zaplacení částky ve výši 8.580,- Kč v hotovosti, a to v termínu nejpozději do 18. 2. 2003. Platba je možná pouze ve skladové pokladně v sídle zadavatele, v budově skladu plynárenského materiálu, tj. budova č. 18 (vchod ze strany domu). Pokladna je otevřena: Po - Pá: 7.00 - 11.00 hod. a 12.00 - 15.00 hod. Při placení musí zájemce v pokladně bezpodmínečně uvést - název akce a číslo veřejné zakázky uvedené na začátku textu vyhlášené veřejné obchodní soutěže. Zájemci obdrží zadávací dokumentaci pro zpracování nabídky po předložení dokladu o zaplacení dne 4. 3. 2003 od 8.00 hod. do 15.00 hod. na adrese Pražská plynárenská, a. s., U Plynárny 500, Praha 4, budova č. 30, 1. patro, číslo dveří 206, u paní Nekolové (telefon 2 67 17 24 32). Při přebírání zadávací dokumentace uvede uchazeč číslo bankovního účtu a variabilní symbol, na který má být jistota zadavatelem vrácena. XVII. Další podmínky: 1) Zadavatel omezuje soutěž pouze na tuzemské osoby. 2) Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky. 3) Uchazeči o zakázku nenáleží žádná úhrada nákladů, které vynaložil na účast v této výzvě. 4) Uchazeč je povinen před podáním nabídky se seznámit podrobně s kompletním zadáním předmětu zakázky včetně zadávací dokumentace a v případě zjištění jakýchkoli nejasností, nedostatků nebo rozporů je uplatnit prostřednictvím kontaktní osoby u zadavatele tak, aby bylo možné je odstranit nebo učinit nutná opatření vedoucí k řádnému provedení výběrového řízení. Na uplatnění uvedených sdělení po skončení lhůty pro podání nabídek nebude brán zřetel a případné úpravy nebo doplňky nebudou předmětem hodnocení nabídek ani následných ujednání o rozšíření předmětu plnění nebo navýšení nabídkové ceny. 5) Uchazeč je povinen do své nabídky uvést samostatně písemné prohlášení, podepsané statutárním zástupcem nebo jím pověřenou osobou, že se uchazeč v plném rozsahu seznámil se zadávacími podmínkami zadavatele pro dodání nabídky na plnění předmětu veřejné zakázky, příslušnou zadávací dokumentací, že si před podáním nabídky vyjasnil veškeré pro něho sporné nebo nejasné zadání nebo technické nesrovnalosti a že se všemi zadávacími podmínkami zadavatele souhlasí a při podání nabídky je respektuje. XVIII. Práva zadavatele: 1. Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky. 2. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit obchodní veřejnou soutěž. 3. Zadavatel si vyhrazuje právo změnit nebo doplnit další podmínky obchodní veřejné soutěže shodně pro všechny zájemce, jen před uplynutím soutěžní lhůty. Bude-li již v této době doručena nabídka, zadavatel současně s požadavkem na změnu a doplnění vrátí nabídku uchazeči, aby mohl provést změny a doplnění. 4. Zadavatel si vyhrazuje právo zmenšit rozsah nabídky ještě před uzavřením smlouvy. 5. Zadavatel si vyhrazuje právo nevracet uchazečům nabídky. RNDr. Jan Koukal CSc. Ing. Milan Fafejta předseda představenstva člen představenstva 165712-06/03