Portál veřejné správy

Zápis 165159-04/03

Obchodní jménoČEZ, a. s.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO45274649
SídloPraha 4, Duhová 2/1444
Publikováno29. 01. 2003
Značka OV165159-04/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s. C-1 ČEZ, a. s. Sídlo: Praha 4, Duhová 2/1444 IČO: 45274649 zapsán v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze oddíl B., vložka 1581 zastoupený předsedou představenstva a generálním ředitelem Ing. Jaroslavem Mílem, M.B.A. a výkonným ředitelem pro finance a správu Ing. Davidem Svojitkou v y h l a š u j e podle § 4 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen «zákon») OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ dále jen «OVS» OSOBNÍ AUTOMOBILY PODMÍNKY SOUTĚŽE 1. Vymezení plnění veřejné zakázky Plněním obchodní veřejné soutěže je dodávka 355 ks osobních automobilů, včetně zajištění servisu a plánované údržby. Osobní automobily (dále jen vozidla) musí být jedné tovární značky nebo jednoho koncernu (holdingu) či obdobné formy řízení (§ 66a odst. 7 obchodního zákoníku), je-li zájemce jeho členem. Technické parametry, vlastnosti a výbava vozidel, rozdělených do čtyřech kategorií, jsou stanoveny v zadávací dokumentaci. Nabízená vozidla musí mít nejméně stanovené technické parametry, vlastnosti a výbavu. Nabídnutí vozidla s lepším parametrem, lepší vlastností nebo širší výbavou, ve kterékoliv kategorii, bude pokládáno pouze za splnění požadovaných parametrů, vlastností nebo výbavy. Na vozidla musí být poskytnuta záruka nejméně v délce 2 let od převzetí vozidla zadavatelem. Záruka nesmí být omezena počtem ujetých kilometrů. Všechna vozidla, která budou nabídnuta k plnění veřejné zakázky, se musí shodovat s typem, jehož technická způsobilost byla schválena k provozu na pozemních komunikacích v ČR. Uchazeč zajistí všechny stanovené i doporučené servisní úkony a opravy vozidel, v rozsahu jak je stanoveno v zadávací dokumentaci. Pokud nabízená vozidla nesplní všechny požadované technické parametry, vlastnosti a výbavu, bude nabídka vyřazena z dalšího posuzování a hodnocení a příslušný uchazeč bude ze soutěže vyloučen. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky Plnění bude provedeno postupně v letech 2003 až 2006. Plánované počty vozidel v jednotlivých letech jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. Předání a převzetí vozidel bude prováděno v garážích zadavatele ČEZ, a. s., autoprovoz, U Plynárny 18, Praha 4-Michle. 3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů Uchazeč musí v nabídce prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b, včetně odstavce 2 a 3, způsobem podle § 2c zákona, v plném rozsahu, včetně čestného prohlášení ke splnění kvalifikačního předpokladu uvedeného v ustanovení § 2b, odst. 1 písm. g. V případě, že uchazeč nemá oprávnění k podnikání vztahující se na celý rozsah veřejné zakázky a předpokládá splnění veřejné zakázky s pomocí jiných osob, doloží v nabídce splnění kvalifikačních předpokladů i těchto osob ve výše uvedeném rozsahu. 4. Způsob hodnocení Hodnocení předložených nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek, v souladu s těmito kritérii: a) Výše nabídkové ceny všech 355 ks vozidel (bez DPH), s přepočtem na bodové hodnocení koeficientem 0,7. b) Náklady na provoz a údržbu všech 355 ks vozidel při ujetí 150 000 km (včetně), s přepočtem na bodové hodnocení koeficientem 0,3. Postup stanovení nákladů na provoz a údržbu všech 355 ks vozidel při ujetí 150 000 km (včetně), na základě kalkulace nákladů na provoz a údržbu jednoho vozidla, v cenách platných v den podání nabídky, je stanoven v zadávací dokumentaci. Nedodržení tohoto postupu bude posuzováno jako nesplnění podmínek OVS a příslušný uchazeč bude ze soutěže vyloučen. Hodnocení nabídky bude provedeno součtem bodů obou kritérií. Jako nejvhodnější bude vyhodnocena nabídka s nejnižším počtem bodů. V případě rovnosti bodů bude rozhodující nižší nabídková cena všech 355 ks vozidel (bez DPH). 5. Způsob zpracování nabídkové ceny Nabídková cena bude CENA VŠECH 355 ks VOZIDEL, bez DPH, v Kč. Postup stanovení nabídkové ceny všech 355 ks vozidel (bez DPH), na základě kalkulace ceny jednoho vozidla, je uveden v zadávací dokumentaci. Nedodržení stanoveného postupu nebo formy stanovení nabídkové ceny bude posuzováno jako nesplnění podmínek OVS a příslušný uchazeč bude ze soutěže vyloučen. Tato nabídková cena bude konečná a nepřekročitelná, platná po celou dobu plnění veřejné zakázky a bude obsahovat veškeré náklady s plněním veřejné zakázky související, jako je clo, doprava do místa plnění, předání a převzetí. 6. Platební podmínky Podkladem pro zaplacení sjednané ceny je faktura, která bude splňovat náležitosti uvedené v § 13a obchodního zákoníku, náležitosti daňového dokladu dle § 12 zákona č. 588/1992 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, a náležitosti účetního dokladu. Platební podmínky jsou podrobněji rozvedeny v zadávací dokumentaci. 7. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami Soutěžní lhůta počíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami, které se uskuteční dne 12. 3. 2003 od 10.00 hod. v konferenčním sále v 6. nadzemním podlaží sídla zadavatele, Praha 4-Michle, Duhová 2/1444. 8. Zadávací lhůta Zadávací lhůta je stanovena na 90 dnů. 9. Obchodní firma, sídlo, telefon a fax zadavatele ČEZ, a. s., Praha 4, Duhová 2/1444, PSČ 140 53 Kontaktní osobou zadavatele je Ing. Antonín Štěpánek, vedoucí oddělení hmotné dodávky a sklady, tel. 271 132 267, fax 271 132 032, e-mail: stepaa1.hsp@mail.cez.cz Dotaz týkající se vyjasnění podmínek OVS, učiněný telefonicky, faxem nebo elektronickou poštou, musí být do tří dnů potvrzen písemně. Dotazy musí být písemně doručeny na kontaktní osobu nejpozději do sedmi dnů před uplynutím soutěžní lhůty. Na později doručené dotazy nebude odpovězeno. 10. Místo pro podání nabídek Nabídky mohou zájemci podat: osobně (nebo kurýrní službou) v pracovní dny v průběhu soutěžní lhůty, v době od 07.30 do 11.30 hod. a od 12.00 do 15.00 hod., v den otvírání obálek pouze v době od 07.30 do 10.00 hod., do podatelny v sídle zadavatele - ČEZ, a. s., Duhová 2/1444, Praha 4-Michle, poštou, doporučeně na adresu ČEZ, a. s., Duhová 2/1444, Praha 4, PSČ 140 53. Nabídky musí být doručeny zadavateli nejpozději dne 12. 3. 2003 do 10.00 hod. Nabídka musí být doručena v jedné zalepené, neprůhledné obálce, opatřené na uzavření razítkem, případně podpisem zájemce. Přední strana obálky bude zřetelně označena nápisem: NEOTVÍRAT do 12. 3. 2003, do 10.00 hod. Obchodní veřejná soutěž OSOBNÍ AUTOMOBILY Obálka musí na přední straně obsahovat obchodní firmu a přesnou adresu zájemce, dále obchodní firmu a adresu zadavatele. 11. Požadavek na poskytnutí jistoty Zadavatel požaduje poskytnout jistotu ve výši 3 mil. Kč (slovy tři miliony korun českých) jednou z forem uvedených v ustanovení § 24 zákona. Jistotu lze složit na účet zadavatele č. 275868000227/0100 vedený u Komerční banky, Václavské nám. 42, 114 07 Praha 1. Pro jednoznačnou identifikaci musí být uveden variabil. symbol 35201 a jako specif. symbol uvedeno IČ uchazeče. Prokázání složení jistoty písemným potvrzením banky o poskytnutí jistoty nebo výpisem z účtu uchazeče o poukázání jistoty na uvedený účet zadavatele je součástí nabídky (poukázání jistoty na jiný účet než výše uvedený má za následek vyloučení uchazeče z další účasti v OVS). 12. Další podmínky soutěže Omezení soutěže na tuzemské osoby Soutěž je omezena na tuzemské právnické a fyzické osoby (dále jen osoby). Vyžádání zadávací dokumentace Zájemci si mohou vyžádat a následně převzít zadávací dokumentaci dne 11. 2. 2003, v době od 9.00 do 16.00 hod., v konferenčním sále v 6. nadzemním podlaží sídla zadavatele, Praha 4-Michle, Duhová 2/1444. Zadávací dokumentace bude zájemci vydána po předložení písemného vyžádání, podepsaného osobou oprávněnou za zájemce jednat, ve kterém bude uvedena obchodní firma, přesná adresa zájemce, adresa a jméno osoby na kterou má být zasílána korespondence týkající se OVS, fax, telefon, e-mail. adresa. Požadavky na prokázání dalších předpokladů k plnění veřejné zakázky V nabídce budou předloženy originály nebo úředně ověřené kopie platné certifikace ISO 9001, které musí být vystaveny na výrobní závod, ze kterého budou realizovány dodávky vozidel pro plnění veřejné zakázky. Dále budou doloženy certifikáty ISO 9002 nebo ISO 9001 na servisní činnost (služby) za uchazeče nebo poskytovatele této činnosti. V případě, že v zemi zahraničního výrobce je používán certifikát kvality jiný než ISO, musí tento certifikát plně nahrazovat certifikaci ISO, splnění musí být doloženo prohlášením uchazeče. V nabídce budou uvedena odborná, autorizovaná, oprávněná, servisní pracoviště pro plnění veřejné zakázky. Nabídka musí být předložena jednou osobou, způsobilou pro plnění vymezené veřejné zakázky, která bude nést veškerou odpovědnost za její plnění. Požadavek na formální úpravu, strukturu a obsah nabídky Nabídka musí být zpracována v českém jazyce (předložené cizojazyčné texty musí být doplněny úředně ověřeným českým překladem), ve třech výtiscích. Originál nabídky, který bude obsahovat originální dokumenty nebo jejich ověřené kopie, bude označen «Výtisk číslo 1 - originál». Další výtisky nabídky (číslo 2 a 3) budou označeny jako kopie. Řazení dokumentů v nabídce je podrobně stanoveno v zadávací dokumentaci. Jednotlivé výtisky nabídky budou nerozebíratelně prošity (svázány se zapečetěním, které bude opatřeno razítkem uchazeče). Všechny listy v každém výtisku musí být očíslovány nepřerušenou číselnou řadou. K nabídce budou volně přiloženy, nebudou prošity spolu ostatními dokumenty: - Originál dokladu o složení jistoty. - Návrh kupní smlouvy na předmět veřejné zakázky, ve čtyřech vyhotoveních, bude podepsán oprávněnými osobami uchazeče a všechny strany budou uchazečem parafovány. Závazný obsah návrhu kupní smlouvy Součástí zadávací dokumentace je «Závazný obsah návrhu kupní smlouvy», který jako celek i jeho jednotlivá ustanovení jsou dalšími podmínkami plnění veřejné zakázky. Návrh kupní smlouvy předložený uchazečem v nabídce musí být v souladu se «Závazným obsahem návrhu kupní smlouvy» s doplněním všech požadovaných údajů. V případě předložení jiného návrhu smlouvy nebo bude-li znění návrhu kupní smlouvy předložené uchazečem v nabídce v rozporu se «Závazným obsahem návrhu kupní smlouvy», jak je uveden v zadávací dokumentaci, bude toto posuzováno jako nesplnění podmínek OVS a příslušný uchazeč bude ze soutěže vyloučen. Požadavky na rozdělení veřejné zakázky na dílčí plnění Plnění bude prováděno na základě písemné výzvy zadavatele k dodání zadavatelem požadovaného počtu vozidel, toto dílčí plnění musí být splněno vždy nejpozději do padesáti kalendářních dnů ode dne doručení výzvy k dílčímu plnění. Náhrada nákladů spojených s účastí v soutěži Uchazečům nenáleží náhrada žádných nákladů spojených s účastí v OVS, a to i v případě, že zadavatel OVS zruší. Záloha na plnění zakázky Zálohu na plnění zakázky zadavatel neposkytuje. Předvedení nabízených vozidel Uchazeč, jehož nabídka bude vybrána jako nejvhodnější, nebo uchazeč vyzvaný k podpisu smlouvy, připraví do patnácti kalendářních dnů od doručení oznámení rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky, nebo od výzvy k podpisu smlouvy, jedno vozidlo každé kategorie k předvedení a odzkoušení zadavatelem. Předvedení bude v místě sídla zadavatele. Servis a opravy vozidel Uchazeč zajistí pro vozidla všechny výrobcem stanovené i doporučené servisní a opravárenské úkony, servisní prohlídky a práce při nich prováděné do ujetí 150 000 km, dále všechny opravy, včetně oprav po nehodě, jak jsou podrobněji uvedeny v zadávací dokumentaci. Předávání vozidel k servisním úkonům a opravám Předávání vozidel k servisním úkonům, prohlídkám a do opravy bude prováděno v místě organizačních jednotek zadavatele - Dětmarovice, Dukovany, Hodonín, Chvaletice, Ledvice, Mělník, Počerady, Poříčí, Praha, Prunéřov, Štěchovice, Temelín, Tisová, Tušimice, kde budou vozidla užívána.V případě odtahu vozidla bude převzetí vozidla provedeno na místě zahájení odtahu vozidla. Předpokládané počty vozidel v organizačních jednotkách jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 13. Práva zadavatele Zadavatel si vyhrazuje právo - změnit podmínky soutěže, - nevybrat žádnou nabídku, - odmítnout všechny podané nabídky, - zrušit zadání veřejné zakázky bez udání důvodu, - nevracet uchazečům podané nabídky, nabídky se stávají vlastnictvím zadavatele. V Praze dne 20. 1. 2003 Ing. Jaroslav Míl, M.B.A. Ing. David Svojitka předseda představenstva výkonný ředitel a generální ředitel pro finance a správu 165159-04/03