Portál veřejné správy

Zápis 164867-03/03

Obchodní jménoPražské vodovody a kanalizace, a. s.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO25656635
SídloNárodní 313/13, 112 65 Praha 1
Publikováno22. 01. 2003
Značka OV164867-03/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Pražské vodovody a kanalizace, a. s. B-1 PRAŽSKÉ VODOVODY A KANALIZACE, a.s. Sídlo: Národní 313/13, 112 65 Praha 1 vyhlašuje podle ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen zákon) obchodní veřejnou soutěž na převzetí odpadů do vlastnictví od zákazníka Pražské vodovody a kanalizace, a.s., závod Čistírny odpadních vod Zadavatel: Pražské vodovody a kanalizace, a. s. Národní 313/13, 112 65 Praha 1 IČO: 25656635 DIČ: 001-25656635 zapsán v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 5297 bankovní spojení: Komerční banka, a.s., Na Příkopě 33, 114 07 Praha 1 číslo účtu: 4000505-031/0100 1. Předmět veřejné zakázky Předmětem plnění veřejné zakázky je kompletní převzetí odpadů z technologického procesu čištění odpadních vod v čistírnách odpadních vod na území hl. m. Prahy v ročním množství přibližně 100 500 tun kalů (odvodněný vyhnilý kal, pr. 40% sušiny, kat. č. 19 08 05, kategorie ostatní), 2000 tun shrabků, kat. č. 19 08 01, kategorie ostatní a 5000 tun odpadních písků, kat. č. 19 08 02, kategorie ostatní, do vlastnictví osobám oprávněným k jejich převzetí podle zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech, v platném znění. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky Předpokládaný termín plnění: od 1. 5. 2003 na dobu určitou 2 roky. Místem plnění budou provozovny: - Ústřední čistírna odpadních vod, Papírenská 6, 160 00 Praha 6 Po-Pá 6.00 - 18.00 hod. So 6.00 - 13.00 hod. - Kalová pole Drasty, Drasty Po-Pá 7.00 - 15.00 hod. - Čistírna odpadních vod, Bártlova ul., 190 00 Praha 9 Po-Pá 7.00 - 15.00 hod. - Čistírna odpadních vod, Mladoboleslavská 758, 190 00 Praha 9 Po-Pá 7.00 - 15.00 hod. 3. Prokázání kvalifikačních předpokladů 3.1. Uchazeč musí pro plnění veřejné zakázky splňovat kvalifikační předpoklady v rozsahu § 2b odstavec 1 písmeno a), b), c), d), e), f), g) zákona, které prokáže způsobem dle § 2c odstavec 1: - Kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a) prokáže uchazeč dokladem o oprávnění k podnikání, včetně výpisu z obchodního rejstříku, je-li do tohoto rejstříku zapsán, v originálu nebo úředně ověřené kopii: a) formou úředně ověřené kopie - oprávnění k nakládání s odpady podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, v platném znění b) formou úředně ověřené kopie - oprávnění k provozování nákladní automobilové dopravy podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, v platném znění. - Kvalifikační předpoklady podle § 2b odst. 1 písm. b), c), d), e), f) a g) prokáže uchazeč čestným prohlášením. Tyto kvalifikační předpoklady musí být jednotlivě vypsány v plném změní, tak jak jsou definovány v § 2b odst. 1 písm. b), c), d), e), f) a g). Zkrácená znění, případně pouze odkazy na tyto kvalifikační předpoklady, nebudou akceptovány. - Kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. d) v případě, že uchazeč je právnickou osobou, prokáže uchazeč čestným prohlášením osob vykonávajících funkci statutárního orgánu. Tento požadavek se vztahuje rovněž na vedoucího organizační složky podniku, která podává nabídku, a dále na odpovědného zástupce uchazeče, ustanoveného podle zákona č. 455/1991 Sb., v platném znění. 3.2. Další kvalifikační předpoklady pro plnění veřejné zakázky: - čestné prohlášení o celkovém počtu nákladních dopravních prostředků zakapotovaných (zaplachtovaných) podle norem ADR - formou úředně ověření kopie - souhlas k provozování zařízení podle zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech, v platném znění - předloží-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel prokázání kvalifikačních předpokladů výše uvedeným způsobem od všech osob předkládajících společnou nabídku. Zároveň bude v nabídce doložen doklad o uzavřeném právním vztahu mezi osobami, které společně předkládají nabídku, kde bude jednoznačně vymezeno právní postavení jednotlivých osob vůči sobě navzájem i vůči zadavateli v průběhu veřejné obchodní soutěže i v rámci případného plnění předmětu veřejné zakázky. Originály či úředně ověřené kopie příslušných dokladů předloží uchazeč v originálním vyhotovení nabídky. V kopiích nabídky postačují fotokopie těchto dokladů. V případě, že uchazeč nedoloží shora uvedené kvalifikační předpoklady a další předpoklady stanoveným způsobem, bude vyloučen z účasti v dalším jednání o veřejné zakázce. 4. Další podmínky plnění veřejné zakázky 4.1. Další podmínky soutěže: Soutěž je omezena pouze na tuzemské osoby. 4.2. Zadávací dokumentace (dále jen ZD): Zadavatel poskytne ZD na adrese zadavatele - Pražské vodovody a kanalizace, a. s., Národní 313/13, 112 65 Praha 1. Zde si mohou uchazeči vyzvednout ZD zdarma dne 29. 1. 2003 v době od 8.00 do 13.00 hod. v kanceláři č. 217 u paní Sakařové. ZD bude vydána pověřenému zástupci uchazeče, který se prokáže písemnou plnou mocí k převzetí ZD podepsanou statutárním zástupcem uchazeče a neověřenou fotokopií výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v tomto rejstříku zapsán. 5. Způsob zpracování nabídkové ceny a platební podmínky 5.1. Cenová nabídka na předmět zakázky bude zpracována v českých korunách v cenách platných pro celé období plnění zakázky. Uchazeč uvede dále v nabídce jednotkovou cenu za využití, případně zneškodnění odpadů. Nabídková cena bude uvedena samostatně pro navržený způsob nakládání s jednotlivými druhy uvedených odpadů. Samostatně budou vyčísleny náklady na dopravu a na celou zakázku. Požadovaná struktura ceny je uvedena v zadávací dokumentaci. 5.2. Nabídková cena bude stanovena jako maximální, ve skladbě bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Při uložení odpadů na skládku bude uvedena sazba základního poplatku za ukládání odpadů a poplatek na rekultivaci skládky. Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady na realizaci veřejné zakázky. 5.3. Cena uvedená v nabídce nebude měněna a bude závazná pro celé období, na které bude uzavřena «Smlouva o převzetí odpadu». 5.4. Zadavatel nebude poskytovat zálohy. Úhrada za plnění veřejné zakázky bude prováděna měsíčně. 6. Způsob zpracování nabídky 6.1. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. 6.2. Pro přehledné posouzení a hodnocení nabídek zadavatel požaduje předložit nabídky v tomto jednotném členění: Titulní list nabídky s označením této veřejné obchodní soutěže, identifikační údaje uchazeče, tj. název, sídlo, bankovní spojení, číslo účtu, IČ, DIČ, telefonní, faxové, popř. e-mailové spojení. a) Obsah nabídky s uvedením stran a počtu příloh. b) Doklad o složení jistoty (oddělený od nabídky). c) Doklady k prokázání kvalifikačních předpokladů dle bodu 3.1. d) Doložení dalších kvalifikačních předpokladů dle bodu 3.2. e) Výše nabídkové ceny zpracované podle bodu 5.1. - 5.2. a platební podmínky. f) Způsob nakládání s odpady - zadavatel upřednostňuje využití odpadů. g) Návrh «Smlouvy o převzetí odpadu». h) Přílohy - čestné prohlášení o počtu zaměstnanců a o délce a působení uchazeče na území ČR, - písemné sdělení o finančním obratu a o hospodářském výsledku uchazeče v roce 2001 (výroční zpráva za rok 2001). Nabídka bude zpracována ve třech vyhotoveních v českém jazyce. Uchazeči podají svou nabídku s jednotlivě očíslovanými stranami, zabezpečenými proti neoprávněné manipulaci. Nabídku je třeba podat ve třech vyhotoveních s označením Originál a Kopie č. 1 a Kopie č. 2. Vyhotovení budou předložena v samostatných obálkách splňujících podmínky § 9 odst. 1) zákona. 7. Lhůta a místo pro podání nabídek 7.1. Soutěžní lhůta: Soutěžní lhůta počíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže v Obchodním věstníku a na centrální adrese a končí dne 11. 3. 2003 v 10.00 hod. otvíráním obálek s nabídkami v sídle zadavatele - Národní 313/13, 112 65 Praha 1, přízemí, zasedací místnost. 7.2. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta je stanovena na 45 kalendářních dnů a počíná běžet dnem otvírání obálek s nabídkami. 7.3. Místo pro podání nabídek: Nabídky musí být podány na adrese Pražské vodovody a kanalizace a.s., Národní 313/13, 112 65 Praha 1, do podatelny. Nabídky se podávají v písemné formě osobně v pracovní dny v době od 8.00 do 12.00 a od 13.00 do 15.00 hod, nebo doporučeně poštou, v uzavřených obálkách označených zřetelným názvem akce «OBCHODNÍ VEŘEJNÁ SOUTĚŽ - PŘEVZETÍ ODPADU DO VLASTNICTVÍ - ZÁVOD ČOV» a upozorněním NEOTVÍRAT, opatřených na uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče. 8. Informační schůzka a prohlídka místa plnění Pověření zástupci zájemců (maximálně dva zástupci jednoho zájemce) se mohou zúčastnit informační schůzky se zástupci zadavatele dne 17. 2. 2003 (pondělí) od 9.00 hod. na adrese Papírenská 6, Praha 6, sraz účastníků před administrativní budovou. Informační schůzka slouží k zodpovězení případných dotazů směřujících k předmětu zakázky, k podmínkám soutěže a k zadávací dokumentaci. Zadavatel proto doporučuje všem zájemcům o veřejnou zakázku, aby se informační schůzky zúčastnili. Rozhodne-li se některý zájemce pro neúčast na informační schůzce, nemůže na základě této skutečnosti namítat znevýhodnění v soutěži. 9. Poskytnutí jistoty Zadavatel požaduje poskytnutí jistoty ve výši 500 000,- Kč v souladu s § 24 zákona. Jistota může být poskytnuta bankovní zárukou nebo složením peněžní částky na účet zadavatele u Komerční banky a.s., Na Příkopě 33, Praha 1, č. ú. 4000505-031/0100, variabilní symbol 60. Bankovní záruka musí být v písemné formě předložena zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty. Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otvírání obálek. 10. Způsob hodnocení nabídek Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti nabídek pomocí níže uvedených kritérií, na základě váženého bodového systému. Součtem vážených bodů přidělených při hodnocení nabídky pomocí jednotlivých kritérií se stanoví celková vhodnost nabídky. Kritéria jsou seřazena v sestupném pořadí podle významu, který jim zadavatel přisuzuje: kritérium váha 1 - Nabídková cena (kompletní vč. dopravy) 80 % a z toho - kaly 70 % - shrabky 5 % - písky 5 % 2 - Způsob nakládání s odpady 12 % 3 - Způsob zajištění odvozu (dopravy) 8 % 11. Lhůta pro oznámení rozhodnutí zadavatele O výsledku hodnocení nabídek veřejné obchodní soutěže odešle zadavatel písemné oznámení všem uchazečům Zadavatel oznámí dle § 39 odst. 1) zákona písemně všem uchazečům rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky v zadávací lhůtě. 12. Kontaktní osoby - paní Sakařová, útvar provozního řízení, odpadář PVK, tel.: 221 095 420, fax: 221 095 456, e-mail: jaroslava.sakarova@pvk.cz - Ing. Štěpán Čady, ÚIV, oddělení péče o hmotný majetek, tel.: 221 095 459, fax: 221 095 456, e-mail: stepan.cady@pvk.cz 13. Vyhrazená práva zadavatele Zadavatel si vyhrazuje právo: a) změnit, doplnit či upřesnit soutěžní podmínky, případně soutěž zrušit bez udání důvodů, b) všechny předložené nabídky bez udání důvodu odmítnout a nevybrat žádného uchazeče, c) neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem, d) neposkytovat náhradu nákladů spojených s vypracováním nabídky, e) nevracet podané nabídky. Ing. Jiří Rosický Ing. Rostislav Čáp místopředseda představenstva místopředseda představenstva a generální ředitel PVK a.s a finanční a obchodní ředitel PVK a.s. 164867-03/03