VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Pražské vodovody a kanalizace, a. s.
B-1
PRAŽSKÉ VODOVODY A KANALIZACE, a.s.
Sídlo: Národní 313/13, 112 65 Praha 1
vyhlašuje
podle ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných
zakázek, v platném znění (dále jen zákon)
obchodní veřejnou soutěž
na převzetí odpadů do vlastnictví od zákazníka Pražské vodovody a
kanalizace, a.s., závod Čistírny odpadních vod
Zadavatel:
Pražské vodovody a kanalizace, a. s.
Národní 313/13, 112 65 Praha 1
IČO: 25656635
DIČ: 001-25656635
zapsán v obchodním rejstříku vedeném u
Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 5297
bankovní spojení: Komerční banka, a.s., Na Příkopě 33, 114 07 Praha 1
číslo účtu: 4000505-031/0100
1. Předmět veřejné zakázky
Předmětem plnění veřejné zakázky je kompletní převzetí odpadů z
technologického procesu čištění odpadních vod v čistírnách odpadních vod
na území hl. m. Prahy v ročním množství přibližně 100 500 tun kalů
(odvodněný vyhnilý kal, pr. 40% sušiny, kat. č. 19 08 05, kategorie
ostatní), 2000 tun shrabků, kat. č. 19 08 01, kategorie ostatní a 5000
tun odpadních písků, kat. č. 19 08 02, kategorie ostatní, do vlastnictví
osobám oprávněným k jejich převzetí podle zákona č. 185/2001 Sb., o
odpadech, v platném znění.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky
Předpokládaný termín plnění: od 1. 5. 2003 na dobu určitou 2 roky.
Místem plnění budou provozovny:
- Ústřední čistírna odpadních vod, Papírenská 6, 160 00 Praha 6
Po-Pá 6.00 - 18.00 hod.
So 6.00 - 13.00 hod.
- Kalová pole Drasty, Drasty
Po-Pá 7.00 - 15.00 hod.
- Čistírna odpadních vod, Bártlova ul., 190 00 Praha 9
Po-Pá 7.00 - 15.00 hod.
- Čistírna odpadních vod, Mladoboleslavská 758, 190 00 Praha 9
Po-Pá 7.00 - 15.00 hod.
3. Prokázání kvalifikačních předpokladů
3.1. Uchazeč musí pro plnění veřejné zakázky splňovat kvalifikační
předpoklady v rozsahu § 2b odstavec 1 písmeno a), b), c), d), e),
f), g) zákona, které prokáže způsobem dle § 2c odstavec 1:
- Kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a) prokáže uchazeč
dokladem o oprávnění k podnikání, včetně výpisu z obchodního
rejstříku, je-li do tohoto rejstříku zapsán, v originálu nebo úředně
ověřené kopii:
a) formou úředně ověřené kopie - oprávnění k nakládání s odpady podle
zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, v platném znění
b) formou úředně ověřené kopie - oprávnění k provozování nákladní
automobilové dopravy podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském
podnikání, v platném znění.
- Kvalifikační předpoklady podle § 2b odst. 1 písm. b), c), d), e),
f) a g) prokáže uchazeč čestným prohlášením. Tyto kvalifikační
předpoklady musí být jednotlivě vypsány v plném změní, tak jak jsou
definovány v § 2b odst. 1 písm. b), c), d), e), f) a g). Zkrácená
znění, případně pouze odkazy na tyto kvalifikační předpoklady,
nebudou akceptovány.
- Kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. d) v případě, že
uchazeč je právnickou osobou, prokáže uchazeč čestným prohlášením
osob vykonávajících funkci statutárního orgánu. Tento požadavek se
vztahuje rovněž na vedoucího organizační složky podniku, která
podává nabídku, a dále na odpovědného zástupce uchazeče,
ustanoveného podle zákona č. 455/1991 Sb., v platném znění.
3.2. Další kvalifikační předpoklady pro plnění veřejné zakázky:
- čestné prohlášení o celkovém počtu nákladních dopravních prostředků
zakapotovaných (zaplachtovaných) podle norem ADR
- formou úředně ověření kopie - souhlas k provozování zařízení podle
zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech, v platném znění
- předloží-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel
prokázání kvalifikačních předpokladů výše uvedeným způsobem od všech
osob předkládajících společnou nabídku. Zároveň bude v nabídce
doložen doklad o uzavřeném právním vztahu mezi osobami, které
společně předkládají nabídku, kde bude jednoznačně vymezeno právní
postavení jednotlivých osob vůči sobě navzájem i vůči zadavateli v
průběhu veřejné obchodní soutěže i v rámci případného plnění
předmětu veřejné zakázky.
Originály či úředně ověřené kopie příslušných dokladů předloží uchazeč v
originálním vyhotovení nabídky. V kopiích nabídky postačují fotokopie
těchto dokladů.
V případě, že uchazeč nedoloží shora uvedené kvalifikační předpoklady a
další předpoklady stanoveným způsobem, bude vyloučen z účasti v dalším
jednání o veřejné zakázce.
4. Další podmínky plnění veřejné zakázky
4.1. Další podmínky soutěže:
Soutěž je omezena pouze na tuzemské osoby.
4.2. Zadávací dokumentace (dále jen ZD):
Zadavatel poskytne ZD na adrese zadavatele - Pražské vodovody a
kanalizace, a. s., Národní 313/13, 112 65 Praha 1. Zde si mohou
uchazeči vyzvednout ZD zdarma dne 29. 1. 2003 v době od 8.00 do
13.00 hod. v kanceláři č. 217 u paní Sakařové. ZD bude vydána
pověřenému zástupci uchazeče, který se prokáže písemnou plnou mocí k
převzetí ZD podepsanou statutárním zástupcem uchazeče a neověřenou
fotokopií výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v tomto rejstříku
zapsán.
5. Způsob zpracování nabídkové ceny a platební podmínky
5.1. Cenová nabídka na předmět zakázky bude zpracována v českých
korunách v cenách platných pro celé období plnění zakázky. Uchazeč
uvede dále v nabídce jednotkovou cenu za využití, případně
zneškodnění odpadů. Nabídková cena bude uvedena samostatně pro
navržený způsob nakládání s jednotlivými druhy uvedených odpadů.
Samostatně budou vyčísleny náklady na dopravu a na celou zakázku.
Požadovaná struktura ceny je uvedena v zadávací dokumentaci.
5.2. Nabídková cena bude stanovena jako maximální, ve skladbě bez
DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Při uložení odpadů na skládku
bude uvedena sazba základního poplatku za ukládání odpadů a poplatek
na rekultivaci skládky. Nabídková cena bude obsahovat veškeré
náklady na realizaci veřejné zakázky.
5.3. Cena uvedená v nabídce nebude měněna a bude závazná pro celé
období, na které bude uzavřena «Smlouva o převzetí odpadu».
5.4. Zadavatel nebude poskytovat zálohy. Úhrada za plnění veřejné
zakázky bude prováděna měsíčně.
6. Způsob zpracování nabídky
6.1. Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
6.2. Pro přehledné posouzení a hodnocení nabídek zadavatel požaduje
předložit nabídky v tomto jednotném členění:
Titulní list nabídky s označením této veřejné obchodní soutěže,
identifikační údaje uchazeče, tj. název, sídlo, bankovní spojení,
číslo účtu, IČ, DIČ, telefonní, faxové, popř. e-mailové spojení.
a) Obsah nabídky s uvedením stran a počtu příloh.
b) Doklad o složení jistoty (oddělený od nabídky).
c) Doklady k prokázání kvalifikačních předpokladů dle bodu 3.1.
d) Doložení dalších kvalifikačních předpokladů dle bodu 3.2.
e) Výše nabídkové ceny zpracované podle bodu 5.1. - 5.2. a platební
podmínky.
f) Způsob nakládání s odpady - zadavatel upřednostňuje využití
odpadů.
g) Návrh «Smlouvy o převzetí odpadu».
h) Přílohy
- čestné prohlášení o počtu zaměstnanců a o délce a působení uchazeče
na území ČR,
- písemné sdělení o finančním obratu a o hospodářském výsledku
uchazeče v roce 2001 (výroční zpráva za rok 2001).
Nabídka bude zpracována ve třech vyhotoveních v českém jazyce. Uchazeči
podají svou nabídku s jednotlivě očíslovanými stranami, zabezpečenými
proti neoprávněné manipulaci. Nabídku je třeba podat ve třech
vyhotoveních s označením Originál a Kopie č. 1 a Kopie č. 2. Vyhotovení
budou předložena v samostatných obálkách splňujících podmínky § 9 odst.
1) zákona.
7. Lhůta a místo pro podání nabídek
7.1. Soutěžní lhůta:
Soutěžní lhůta počíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže
v Obchodním věstníku a na centrální adrese a končí dne 11. 3. 2003 v
10.00 hod. otvíráním obálek s nabídkami v sídle zadavatele - Národní
313/13, 112 65 Praha 1, přízemí, zasedací místnost.
7.2. Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta je stanovena na 45 kalendářních dnů a počíná běžet
dnem otvírání obálek s nabídkami.
7.3. Místo pro podání nabídek:
Nabídky musí být podány na adrese Pražské vodovody a kanalizace
a.s., Národní 313/13, 112 65 Praha 1, do podatelny. Nabídky se
podávají v písemné formě osobně v pracovní dny v době od 8.00 do
12.00 a od 13.00 do 15.00 hod, nebo doporučeně poštou, v uzavřených
obálkách označených zřetelným názvem akce «OBCHODNÍ VEŘEJNÁ SOUTĚŽ -
PŘEVZETÍ ODPADU DO VLASTNICTVÍ - ZÁVOD ČOV» a upozorněním NEOTVÍRAT,
opatřených na uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče.
8. Informační schůzka a prohlídka místa plnění
Pověření zástupci zájemců (maximálně dva zástupci jednoho zájemce) se
mohou zúčastnit informační schůzky se zástupci zadavatele dne 17. 2. 2003
(pondělí) od 9.00 hod. na adrese Papírenská 6, Praha 6, sraz účastníků
před administrativní budovou.
Informační schůzka slouží k zodpovězení případných dotazů směřujících k
předmětu zakázky, k podmínkám soutěže a k zadávací dokumentaci. Zadavatel
proto doporučuje všem zájemcům o veřejnou zakázku, aby se informační
schůzky zúčastnili. Rozhodne-li se některý zájemce pro neúčast na
informační schůzce, nemůže na základě této skutečnosti namítat
znevýhodnění v soutěži.
9. Poskytnutí jistoty
Zadavatel požaduje poskytnutí jistoty ve výši 500 000,- Kč v souladu s §
24 zákona. Jistota může být poskytnuta bankovní zárukou nebo složením
peněžní částky na účet zadavatele u Komerční banky a.s., Na Příkopě 33,
Praha 1, č. ú. 4000505-031/0100, variabilní symbol 60.
Bankovní záruka musí být v písemné formě předložena zadavateli nejpozději
do konce soutěžní lhůty. Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí
být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni
otvírání obálek.
10. Způsob hodnocení nabídek
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti nabídek pomocí níže
uvedených kritérií, na základě váženého bodového systému. Součtem
vážených bodů přidělených při hodnocení nabídky pomocí jednotlivých
kritérií se stanoví celková vhodnost nabídky. Kritéria jsou seřazena v
sestupném pořadí podle významu, který jim zadavatel přisuzuje:
kritérium váha
1 - Nabídková cena (kompletní vč. dopravy) 80 % a z toho
- kaly 70 %
- shrabky 5 %
- písky 5 %
2 - Způsob nakládání s odpady 12 %
3 - Způsob zajištění odvozu (dopravy) 8 %
11. Lhůta pro oznámení rozhodnutí zadavatele
O výsledku hodnocení nabídek veřejné obchodní soutěže odešle zadavatel
písemné oznámení všem uchazečům
Zadavatel oznámí dle § 39 odst. 1) zákona písemně všem uchazečům
rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky v zadávací lhůtě.
12. Kontaktní osoby
- paní Sakařová, útvar provozního řízení, odpadář PVK, tel.: 221 095 420,
fax: 221 095 456, e-mail: jaroslava.sakarova@pvk.cz
- Ing. Štěpán Čady, ÚIV, oddělení péče o hmotný majetek, tel.: 221 095 459,
fax: 221 095 456, e-mail: stepan.cady@pvk.cz
13. Vyhrazená práva zadavatele
Zadavatel si vyhrazuje právo:
a) změnit, doplnit či upřesnit soutěžní podmínky, případně soutěž
zrušit bez udání důvodů,
b) všechny předložené nabídky bez udání důvodu odmítnout a nevybrat
žádného uchazeče,
c) neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem,
d) neposkytovat náhradu nákladů spojených s vypracováním nabídky,
e) nevracet podané nabídky.
Ing. Jiří Rosický Ing. Rostislav Čáp
místopředseda představenstva místopředseda představenstva
a generální ředitel PVK a.s a finanční a obchodní ředitel PVK a.s.
164867-03/03