Portál veřejné správy

Zápis 164262-02/03

Obchodní jménoČeské dráhy, státní organizace, Divize dopravní cesty, o.z.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO48118664
SídloPraha 1, nábř. L. Svobody 1222
Publikováno15. 01. 2003
Značka OV164262-02/03
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; České dráhy, státní organizace, Divize dopravní cesty, o.z. A-0 České dráhy, státní organizace, Divize dopravní cesty, o.z. Jako zadavatel v souladu se zákonem č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen «zákon») vyhlašují obchodní veřejnou soutěž na vypracování projektu a zhotovení stavby «ČD, DDC, Pilotní projekt GSM-R v úseku Děčín, státní hranice - Ústí nad Labem - Praha - Kolín» 1. Identifikační údaje zadavatele: České dráhy, státní organizace Sídlo: Praha 1, nábř. L. Svobody 1222 IČO: 48118664 DIČ: 001-48118664 Zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze Oddíl A, vložka 7764 Divize dopravní cesty, odštěpný závod v sídle: Stavební správa Praha Italská 45, 121 31 Praha 2 Odpovědný zástupce zadavatele: Vrchní ředitel DDC Kontaktní pracovník zadavatele pro organizaci soutěže: Ing. Miloslav Laňka tel. drážní 900/14778 tel. státní 2222 53964 fax: 2222 50730 Kontaktní pracovník zadavatele ve věcech technických: Ing. Martinovský Jiří tel. drážní 900-33526 tel. státní + 420 2514 33526 fax + 420 2246 15503 Ing. Josef Mráz tel. drážní 900/14751 tel. státní 2222 53861 2. Vymezení plnění veřejné zakázky: Předmětem soutěže je realizace pilotního projektu digitálního rádiového systému GSM-R včetně projektu stavby (dokumentace pro územní a stavební řízení) v traťovém úseku v úseku Děčín, státní hranice - Ústí nad Labem - Praha - Kolín v členění a rozsahu dle zadávací dokumentace, a to ve dvou etapách: 1. etapa úsek Praha - Kolín 2. etapa úsek Praha - Ústí nad Labem - Děčín, státní hranice. - Specifikace pilotního úseku - pilotní úsek pokrývá stanice a mezistaniční úseky od státní hranice se SRN přes Děčín - Ústí nad Labem - Praha - Kolín. Součástí pilotního úseku je vykrytí částí uzlu Praha související s tratí Děčín, státní hranice - Ústí nad Labem - Praha - Kolín a dále vykrytí železničního zkušebního okruhu v Cerhenicích. Podrobný popis je uveden v technické části přípravné dokumentace. - Specifikace systému GSM-R - Stavba řeší výstavbu digitální radiové sítě v požadovaném rozsahu a daném traťovém úseku. Architektura sítě je liniového charakteru a musí být zabezpečeno pokrytí definované požadavky na síťovou konfiguraci podle SRS EIRENE v. 13.0 pro technologii ETCS 2. úrovně pro rychlost do 220 km/hod. Součástí stavby budou i uživatelské terminály - vozidlové radiostanice pro hnací vozidla, dispečerská pracoviště a přenosné radiostanice v rozsahu dle zadávací dokumentace. Podrobná specifikace požadavků je uvedena dále v zadávací dokumentaci. - Specifikace testů - před předáním zařízení dodavatel provede vlastní testy nezbytné pro dokladování požadované funkčnosti a spolehlivosti zařízení a dále definuje testy nutné pro přejímací řízení. - Dokumentace - dodavatel předá úplnou dokumentaci tak, aby ČD samy nebo jimi pověřené firmy, byly schopny (po případném zaškolení u výrobce) provádět veškerou údržbu, opravy a případné úpravy zařízení. - Školení - dodavatel předá podklady pro školení obsluhy a údržby dodaného zařízení a zajistí zaškolení pracovníků, kteří budou provádět školení udržujícího a obsluhujícího personálu. 3. Doba a místo plnění veřejné zakázky: Termíny zpracování dílčích etap projektu a realizace stavby: Zpracování projektové dokumentace pro územní rozhodnutí: 18. 7. 2003 Zpracování projektové dokumentace pro stavební povolení: 18. 9. 2003 Zpracování realizační projektové dokumentace: 18. 11. 2003 Předpokládané zahájení prací: 18. 12. 2003 Předpokládaný termín ukončení stavby a zahájení zkušebního a ověřovacího provozu první etapy 18. 2. 2004 Předpokládaný termín ukončení stavby a zahájení zkušebního a ověřovacího provozu druhé etapy 18. 6. 2004 Místo plnění: Traťový úsek Děčín, státní hranice - Ústí nad Labem - Praha - Kolín, objekty v Praze a Pardubicích (dle zadávací dokumentace). 4. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazeče: 4. 1Uchazeč musí prokázat splnění kvalifikačních předpokladů podle ustanovení § 2b) zákona způsobem podle ustanovení § 2c) zákona 199/1994 Sb., v platném znění, dále jen zákon. Doklady o splnění kvalifikačních předpokladů ve smyslu § 2b) odst. 1, písm. a) zákona nutno předložit v originále nebo ověřené kopii. Doklady ve smyslu § 2b) odst. 1, písm. b), c), d), e), f) a g) nutno doložit originálem čestného prohlášení. Zahraniční osoby prokazují kvalifikační předpoklady podle právního řádu platného v zemi jejich sídla, popřípadě bydliště v souladu s § 65 zákona. Současně předloží doklad soudu, že kvalifikační předpoklady odpovídají právním předpisům této země pro účast v obchodní veřejné soutěži. Doklad musí být soudním tlumočníkem přeložen do českého jazyka a tento překlad musí být soudním tlumočníkem ověřen. 4. 2Předkládá-li nabídku více uchazečů společně, požaduje zadavatel doložení kvalifikačních předpokladů od všech těchto uchazečů výše uvedeným způsobem. 5. Zadavatel požaduje v souladu s § 2f) zákona prokázání následujících dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky: 5.1 uchazeč (včetně podzhotovitelů) doloží své technické a materiální vybavení, která musí být postačující k provedení zakázky a jeho způsobilost k provádění prací v železničním provozu při dodržení kvality ve smyslu zadávací dokumentace, Technických kvalitativních podmínek staveb Českých drah a doplňujících směrnic a předpisů ČD, 5.2 prokáže (nejlépe výpočtem), že pro uvažovaný postup výstavby má uchazeč, eventuálně uvažovaní podzhotovitelé, v odborných profesích postačující počet zaměstnanců pro plnění zakázky, 5.3 přehled porovnatelných zakázek provedených uchazečem v posledních pěti letech s uvedením objednavatele objemu zakázky, místa a doby plnění, u GSM-R se vedle přesného místa nasazení požaduje uvést rovněž délku tratí, počet BTS a dále uvést zda jsou specifikace EIRENE - ASCI funkce (VBSC, VGCS a eMLPP) a specifické funkce pro železnice (Functional Addressing, Location Depended Addressing, Shunting mode, Multiple driver communications, Emergency calls using VGCS a Emergency calls using VBS) v testovacím nebo komerčním provozu, 5.4 doklad o udělení (kopie) certifikátu podle normy ČSN EN ISO 9001 nebo ČSN EN ISO 9002 akreditovaným orgánem, 5.5 doklad o zkoušce pro vedoucí prací na dopravní cestě podle předpisu ČD Ok 2/2 a doklad o oprávnění k činnosti na elektrickém zařízení a v jeho blízkosti. V případě provozování drážní dopravy licenci na její provozování, 5.6 doklad o splnění zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků ve výstavbě, v platném znění, u vedoucích pracovníků stavby, 5.7 uchazeč musí prokázat, že má k dispozici pro zakázku management, který je schopen odborně a organizačně zvládnout řízení a provádění stavby. Navržený ředitel stavby musí prokázat minimálně pětiletou zkušenost v provádění prací, 5.8 uchazeč u podzhotovitelů na zakázce musí prokázat jejich odbornou a technickou způsobilost včetně certifikace podle ČSN EN ISO 9001 nebo ČSN EN ISO 9002, 5.9 uchazeč musí prokázat, že má přístup k úvěrům a k dalším finančním zdrojům dostačujícím k plynulému financování prací na zakázce po dobu tří měsíců, 5.10 uchazeč musí doložit svou finanční stabilitu auditem ověřené bilance firmy nebo prohlášením důvěryhodné banky, a to za období posledních tří let, ze kterých musí být zřejmá spolehlivá finanční situace uchazeče, 5.11 doložení uzavřené pojistné smlouvy za škody způsobené uchazečem na majetku Českých drah v minimální výši 10 mil. Kč, 5.12 uchazeč musí prokázat předpoklad pro geodetickou činnost podle zákona č. 200/1994 Sb. a podle vyhlášky č. 31/1995 Sb., vše v platném znění. Předkládá-li nabídku více uchazečů společně, požaduje zadavatel doložení kvalifikačních předpokladů od všech těchto uchazečů mimo předpokladů uvedených v bodech 5.11 a 5.12, kdy postačí doložení jedním uchazečem výše uvedeným způsobem. 6. Zadavatel uplatňuje další podmínky v souladu s § 5 odst. 2 zákona: 6.1 soulad návrhu postupu výstavby s možnostmi zadavatele v poskytování výluk, 6.2 zadavatel nepřipouští předložení variantních řešení. 7. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek (podle § 6 zákona) v souladu s následujícími kritérii stanovenými v sestupném pořadí: 1. technické, kvalitativní a funkční vlastnosti, 2. výše nabídkové ceny, 3. stupeň splnění dalších kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky 4. poskytnutí vyšších, ale současně reálných záruk za jakost 5. řešení zaměstnanosti, využití českých firem. 8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídky, nabídkové ceny včetně platebních podmínek: Nabídka musí být zpracována v písemné a v digitální formě, v jazyce českém v jednom originále a dvou kopiích, přílohy technického charakteru mohou být v anglickém jazyce. Nabídková cena musí být zpracována jako cena nejvýše přípustná v českých korunách v členění: cena bez DPH, DPH a cena celková. Návrh ceny musí být zpracován v souladu s cenovými předpisy, zejména § 2 zákona č. 526/1990 Sb., v platném znění. Nabídková cena musí být členěna v souladu s požadavky uvedenými v zadávací dokumentaci. Všechny strany originálu musí být očíslovány a parafovány. Součástí nabídky bude návrh smlouvy o dílo. 9. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami: Soutěžní lhůta končí v 10.00 hod. dne 25. 2. 2003. Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 25. 2. 2003 od 10.00 hod. v zasedací místnosti Stavební správy Praha, Italská 45, 121 31 Praha 2, 1. patro. 10. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta se stanovuje na 90 kalendářních dnů. 11. Způsob a místo podávání nabídek: Nabídka se podává osobně nebo doporučenou poštou v písemné formě v uzavřených obálkách označených «Soutěž - ČD, DDC, Pilotní projekt GSM-R v úseku Děčín, státní hranice - Ústí nad Labem - Praha - Kolín, neotvírat» v jednom originále a dvou kopiích v písemné formě a v digitální formě. Obálky budou na uzavření opatřeny razítkem uchazeče a budou doručeny na adresu: České dráhy, a.s. Divize dopravní cesty Stavební správa Praha Italská 2519/ 45, 121 31 Praha 2-Vinohrady U nabídek podávaných poštou je rozhodující doručení nabídky na místo samé, pozdní doručení nabídky poštou je rizikem uchazeče. Osobně podávaná nabídka se přijímá na uvedené adrese České dráhy, a.s., Divize dopravní cesty, Stavební správa Praha, Italská 2519/ 45, Praha 2, v 1. poschodí kancelář č. 115, v pracovních dnech od 8.00 do 14.00 hod. v soutěžní lhůtě v den otevírání obálek do 10.00 hod. Žádná osoba se nesmí zúčastnit jako uchazeč více než jednou nabídkou. 12. Zadávací dokumentace: Zadávací dokumentaci si mohou zájemci o veřejnou zakázku vyzvednout po předchozí telefonické dohodě na tel. čísle 251434018 za poplatek 8000,- Kč (osm tisíc Kč) u Českých drah, a.s., Divize dopravní cesty, Stavební správa Praha, Italská 2519/45, Praha 2, v pracovní dny od 9.00 hod. do 14.00 hod. v kanceláři č. 104. Poplatek je nutno uhradit na účet Stavební správy Praha, číslo účtu 22307 - 011/0100 KB Praha, variabilní symbol: 9999999931. Poplatek je nutno zaplatit u komerční banky před převzetím zadávací dokumentace a doklad o zaplacení při převzetí předložit. 13. Poskytnutí jistoty: V souladu s ustanovením § 23 zákona, požaduje zadavatel poskytnutí jistoty ve výši 5.000.000,- Kč (pět milionů Kč). Originál dokladu potvrzený finančním ústavem uchazeče musí být předložen zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty. Jistota musí být poskytnuta před zahájením otevírání obálek s nabídkami jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Při složení peněžní částky na účet zadavatele je příjmovým účtem účet u Komerční banky Praha 1, č. účtu 22307- 011/0100, variabilní symbol 9999999932. Peněžní částka musí být uchazečem složena tak, aby byla připsána na účet nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek s nabídkami. 14. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny: Každá změna v rozsahu, kvalitě či formě prací s dopadem na cenu veřejné zakázky podléhá změnovému řízení zadavatele (změnový list stavby). Změnu lze ve fakturaci uplatnit až po jejím schválení formou dodatku ke smlouvě o dílo. Ceny měrných jednotek uvedené v nabídce zhotovitele jsou po celou dobu výstavby maximální. Nabídkovou cenu nelze zvýšit v projektu stavby. Pokud by k tomu došlo, má zadavatel právo odmítnout realizaci stavby a bez náhrady zrušit uzavřenou smlouvu o dílo. 15. Další požadavky: Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, upřesnění, doplnění, případné zrušení soutěže, a právo odmítnout všechny předložené nabídky bez uvedení důvodu. Uchazeč nemá právo na úhradu nákladů spojených s účastí v obchodní veřejné soutěži. Uchazeč písemně sdělí zadavateli, zda je jeho nabídka, či některá její část, obchodním tajemstvím. Zadavatel bude ve smlouvě o dílo požadovat kauci na realizaci díla a odstranění drobných vad nebránících provozu ve výši 3 % nabídkové ceny uchazeče. Uchazeč písemně sdělí zadavateli, zda je jeho nabídka, či některá její část, obchodním tajemstvím. Zadavatel podmiňuje uzavření Smlouvy o dílo s vítězným uchazečem právem kontroly Státní organizací Správa železniční dopravní cesty a Státním fondem dopravní infrastruktury (efektivní využívání Fondu) po celou dobu realizace zakázky. Pokud nebude podmínka uchazečem akceptována, nebude jeho nabídka přijata. V Praze dne 30. 12. 2002 Vrchní ředitel Divize dopravní cesty Ing. Komárek Jan v. r. 164262-02/03