VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s.
A-6
Zadavatel veřejné zakázky:
ČEZ, a. s.
Sídlo:: Duhová 2/1444, Praha 4, PSČ 140 53
zapsán v obchodním rejstříku vedeném
Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1581
organizační jednotka: Jaderná elektrárna Dukovany
(dále EDU)
IČO: 45274649
v souladu s ustanovením § 4 a následujících zákona č. 199/1994 Sb., o
zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších změn a doplňků
(dále jen Zákon)
vyhlašuje
obchodní veřejnou soutěž
na plnění veřejné zakázky
«U3780302 - Rekonstrukce hygienické smyčky v EDU»
Hygienické smyčky (HS) jsou určeny pro osoby vstupující do kontrolovaného
pásma (KP) EDU a slouží pro převlékání osob z civilního oděvu do oděvu
určeného pro kontrolované pásmo a opačně, osobní hygienu, kontrolu
kontaminace osob a drobných předmětů při odchodu z KP a pro případnou
dekontaminaci. Hygienická smyčka je členěna na čistou šatnu (civilní
oděv), nečistou šatnu (oděv do KP), sprchy, sociální zařízení, měřicí
místnost na přechodu z KP do nečisté šatny a měřicí místnost na přechodu
z nečisté do čisté šatny.
1. Předmět plnění veřejné zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je realizace díla «Rekonstrukce
hygienické smyčky v EDU» ve střeženém areálu EDU spočívající ve
stavebních úpravách dotčených prostorů včetně dodávky nového a úpravách
stávajícího technologického zařízení a další dodávky, práce a služby,
které jsou specifikovány v zadávací dokumentaci.
Dílo spočívá ve vybudování nové hlavní hygienické smyčky mužů ve 2. a 3.
patře, hlavní hygienické smyčky žen v části 4. patra SO 803/1-02 Provozní
budova II, úpravách stávajících hygienických smyček ve 2. patře SO
803/1-01 Provozní budova I, a to včetně dodávky, montáže a zprovoznění
měřidel kontaminace osob a předmětů a dále demontáže, přemístění a
zprovoznění přemístěných stávajících měřidel kontaminace a navazujícího
technologického zařízení.
Dodávka služeb zahrnuje dodávku dokumentace pro provedení díla, a to
realizační dokumentaci, plán jakosti Díla, program komplexního
vyzkoušení, průvodně technickou dokumentaci, dokumentaci skutečného
provedení, návrh provozních předpisů.
Součástí předmětu této zakázky není vnitřní vybavení interiéru předměty,
jež nejsou pevně spojeny se stavbou.
Tato veřejná zakázka je rozdělena do čtyř dílčích celků tvořících
samostatná zdanitelná dílčí plnění takto:
Dílčí celek č. 1 - Realizační dokumentace
Dílčí celek č. 2 - HS v SO 803/1-02 Provozní budova II
Dílčí celek č. 3 - HS v SO 803/1-01 Provozní budova I, 2. patro
Dílčí celek č. 4 - HS v SO 803/1-01 Provozní budova I, 3. a 4. patro
Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky a požadavků na technické
řešení je uvedena v Zadávací dokumentaci.
2. Termín a místo plnění veřejné zakázky:
Dílčí celky budou realizovány v těchto termínech:
Dílčí celek č. 1 - Realizační dokumentace do 30. 7. 2003
Dílčí celek č. 2 - HS v SO 803/1-02 Provozní budova II do 15. 3. 2004
Dílčí celek č. 3 - HS v SO 803/1-01 Provozní budova I, 2. patro do 3. 5. 2004
Dílčí celek č. 4 - HS v SO 803/1-01 Provozní budova I, 3. a 4. patro do
31. 8. 2004
Dílo a jeho dohodnuté části budou předávány v Jaderné elektrárně Dukovany.
Podrobněji jsou tyto požadavky Zadavatele uvedeny v Zadávací dokumentaci.
3. Prokázání kvalifikačních předpokladů:
Zadavatel požaduje po Uchazeči prokázání kvalifikačních předpokladů dle
ustanovení § 2b Zákona, a to způsobem dle ustanovení § 2c Zákona. Uchazeč
prokáže splnění kvalifikačního předpokladu dle § 2b odst. 1 písm. g)
Zákona čestným prohlášením.
Předpokládá-li Uchazeč splnění zakázky s pomocí jiných osob než těch,
které podávají nabídku (subdodavatelé) a zároveň se oprávnění k podnikání
Uchazeče nevztahuje na celý rozsah veřejné zakázky, prokazují splnění
kvalifikačních předpokladů podle § 2b) odst. 1 písm. a) Zákona i tyto
jiné osoby.
Veškeré doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů musí být
předloženy v originále nebo v úředně ověřené kopii.
Uchazeč je povinen do 14 dnů sdělit písemně Zadavateli změny, které
nastaly po podání jeho Nabídky a které se dotýkají údajů požadovaných
Zadavatelem při prokazování kvalifikace.
Uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva, předloží nejpozději do 3 dnů
před uplynutím lhůty pro uzavření smlouvy doklady prokazující kvalifikaci
Uchazeče v rozsahu dle § 2c odst. 2 Zákona.
4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky
Zadavatel požaduje po Uchazeči prokázání dalších předpokladů dle
následujících požadavků (postačí prosté kopie):
1. Uchazeč předloží kopie osvědčení o autorizaci dle zákona 360/1992
Sb., v platném znění, vztahující se k předmětu díla, a to v
návaznosti na plnění podmínky vyplývající z § 46a Zákona 50/1976
Sb., v platném znění.
2. Uchazeč předloží kopie osvědčení dle zákona 505/1990 Sb., v
platném znění, a navazujících prováděcích vyhlášek, že je oprávněn k
dodávce, instalaci, zprovoznění, kalibraci, vyzkoušení a k zajištění
záručního a pozáručního servisu dodávaného zařízení pro měření
kontaminace osob a předmětů.
3. Uchazeč předloží kopie osvědčení dle zákona 505/1990 Sb., v
platném znění, a navazujících prováděcích vyhlášek, že je oprávněn k
demontáži stávajících zařízení pro měření kontaminace osob a
předmětů, k jejich opětovné instalaci, montáži a oživení na jiném
místě HS.
4. Uchazeč předloží kopie povolení SÚJB dle zákona č. 18/1997 Sb., v
platném znění, že je oprávněn nakládat se zdroji ionizujícího
záření.
5. Uchazeč v nabídce předloží doklad o odborné způsobilosti ve smyslu
§ 3 vyhl. ČÚBP č. 20/1979 Sb., v platném znění, pro činnosti na
vyhrazených elektrických zařízeních.
6. Uchazeč předloží platný protokol ČMI o typové zkoušce, kterým
prokáže, že zařízení pro měření kontaminace obsažené v nabídce má v
ČR platnou typovou zkoušku dle zákona o metrologii č. 505/1990 Sb.
7. Uchazeč v nabídce předloží čestné prohlášení, ve kterém potvrdí,
že bude plnění veřejné zakázky provádět kvalifikovanými a
proškolenými pracovníky splňujícími podmínky pro vstup do střeženého
prostoru a kontrolovaného pásma EDU, tj. plnění podmínek zákona č.
18/1997 Sb., v platném znění, vyhlášky č. 144/1997 Sb. a směrnic ČEZ
- EDU č. Sm02/101 a Sm24/109.
8. Uchazeč v nabídce předloží doklad o zavedení systému jakosti,
prokázaný certifikátem dle norem ISO řady 9000:1994 (9000:2000) nebo
jiného mezinárodně uznávaného standardu, splňujícího požadavky ISO
9000:1994 (2000) vydaný certifikační společností, specifikovanou v
seznamu Sz 03-02 - Seznam certifikačních společností pro systém
certifikace dle norem ISO 9000. Není-li tento požadavek splněn, pak
Uchazeč alespoň doloží doklad o pozitivním výsledku auditu ČEZ, a.
s., na zavedení systému jakosti a tím způsobilosti Uchazeče k
dodávkám a službám pro ČEZ, a. s., v odpovídajícím oboru činností.
9. Uchazeč, případně jeho subdodavatel, prokáže, že má zkušenosti s
realizací obdobných zakázek předložením referenčních listin s
možností ověření, vystavených příslušnými Zadavateli (investory).
Zadavatel požaduje doložení referenčních listin se zhodnocením
kvality a průběhu plnění obdobné zakázky (dodávka, montáž,
zprovoznění měřidel kontaminace). Požadavek je splněn při doložení
alespoň jedné referenční listiny. Obdobnou zakázkou se rozumí
kompletovaná dodávka měřidel kontaminace osob.
5. Způsob zpracování nabídky:
Nabídka bude předložena v českém jazyce a v povinném řazení, které je
předepsáno v zadávací dokumentaci části A v originále a 3 kopiích.
Originál Nabídky bude označen razítkem «ORIGINÁL» a každá jeho strana
bude očíslována s výjimkou originálů nebo úředně ověřených kopií dokladů.
Kopie Nabídky budou označeny razítkem «KOPIE». Originály, respektive
úředně ověřené kopie dokladů, jejichž předložení je požadováno v
podmínkách soutěže, případně v zadávací dokumentaci, budou zařazeny do
vyhotovení nabídky označeného jako «originál», v ostatních vyhotoveních
nabídky postačí neověřené fotokopie.
Nabídka včetně veškerých požadovaných dokladů bude podepsána statutárním
orgánem Uchazeče nebo zmocněnou osobou, v takovém případě doloží Uchazeč
v nabídce originál plné moci.
Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře čitelná, a
bude (včetně příloh) svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci s
jednotlivými listy. Nabídka nesmí obsahovat opravy a přepisy, které by
Zadavatele mohly uvést v omyl.
6. Způsob hodnocení Nabídky:
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti Nabídek v souladu s
níže uvedenými vyhodnocovacími kritérii, která jsou seřazena v sestupném
pořadí podle významu, který se jim přisuzuje:
1. Nabídková cena veřejné zakázky
2. Technická charakteristika veřejné zakázky
3. Parametry nových měřidel kontaminace
4. Četnost provádění nutných revizí a kontrol během budoucího provozu
díla
5. Soulad s návrhem smlouvy o dílo předložené Zadavatelem
7. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně
platebních podmínek:
Nabídkovou cenu uvedenou v Nabídce není možné po předložení Nabídky měnit
za žádných podmínek.
Nabídková cena veřejné zakázky bude zpracována v souladu s následujícími
podmínkami:
- Nabídková cena bude nabídnuta vždy pro každé koncepční řešení
(variantu) samostatně.
- Nabídková cena každého koncepčního řešení (varianty) bude nabídnuta
jako cena pevná za veřejnou zakázku jako celek, musí zahrnovat
veškeré náklady Uchazeče spojené s realizací Díla a musí být platná
po celou dobu realizace.
- Nabídková cena každého koncepčního řešení (varianty) bude uvedena v
české měně a bude uvedena bez DPH, dále bude uvedena DPH a cena
včetně DPH.
- Nabídková cena každého koncepčního řešení (varianty) bude dále
rozčleněna na ceny dle dílčích celků.
- V nabídkové ceně každého koncepčního řešení (varianty) bude zvlášť
jmenovitě vyčíslena cena za 1 kus dodávky u každého z požadovaných,
resp. navrhovaných typů nově dodávaných měřidel kontaminace osob a
osobních předmětů, tato cena může být uváděna i přímo v zahraniční
měně dle země původu Uchazečem navrhované dodávky, musí z údaje však
být zřejmý typ plnění (clo, doprava ap.).
- Vítězný Uchazeč ve smlouvě o dílo ceny za jednotlivé dílčí celky
rozčlení dle členění uvedeného v SoD, bod 7.1.1, dále ve smyslu
daňových a účetních zákonů, v platném znění, a účetní osnovy
Zadavatele, která mu bude předána.
Platební podmínky:
- Zadavatel v průběhu plnění díla neposkytne zálohové platby. Po
řádném předání a převzetí příslušného dílčího celku Zadavatel na
základě řádně vystavené faktury zaplatí cenu za smluvené plnění.
Splatnost faktury je 21 dní od jejího prokazatelného předání
Zadavateli. Splatností se rozumí den odepsání fakturované částky z
účtu Zadavatele.
8. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s Nabídkami:
Soutěžní lhůta začíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže v
Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s Nabídkami.
Do účasti budou zahrnuty Nabídky, které Zadavatel obdrží na adrese dle
článku 9 nejpozději do hodiny a dne otevírání obálek s Nabídkami, tj. do
28. 2. 2003 do 10.00 hodin místního času. Otevírání obálek s Nabídkami se
uskuteční dne 28. 2. 2003 v 10.00 hodin v zasedací místnosti B102, KORD 1, EDU.
Opožděně podané Nabídky Zadavatel neotvírá a vrátí je neprodleně Uchazeči.
9. Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta činí 90 kalendářních dní.
10. Místo pro podání Nabídek a doba, v níž lze podat Nabídku osobně:
Uchazeč doručí své Nabídky na adresu kontaktní osoby.
Budou akceptovány pouze Nabídky v níže stanovené formě doručené poštou,
kurýrní službou nebo osobně kontaktní osobě Zadavatele v pracovní dny v
době od 8.00 do 10.00 hod.
Obal Nabídek bude označen textem «Neotvírat - veřejná zakázka - U378
Rekonstrukce hygienické smyčky v EDU», plným názvem Uchazeče. Obal bude
uzavřen a na uzavření opatřen razítkem, případně podpisem Uchazeče, je-li
fyzickou osobou, či podpisem statutárního zástupce, je-li právnickou
osobou.
11. Kontaktní osoba Zadavatele:
Ing. Naděžda Marková
tel.: 568 815 252, fax: 568 814 961, E-mail: markon1.edu@mail.cez.cz
ČEZ, a. s., Jaderná elektrárna Dukovany, 675 50 Dukovany
12. Doba konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky:
Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se bude konat dne 5. 2. 2003.
Informace k prohlídce místa plnění veřejné zakázky (uvažuje se vstup do
kontrolovaného pásma). Požádá-li Uchazeč Zadavatele, aby mu umožnil
prohlídku místa plnění veřejné zakázky, Zadavatel tuto prohlídku umožní
při splnění níže uvedených podmínek:
- Písemná žádost o umožnění prohlídky bude předána kontaktní osobě
Zadavatele nejpozději 5 pracovních dnů předem
- K žádosti o umožnění prohlídky budou přiloženy údaje o každé osobě
Uchazeče, která se prohlídky zúčastní, v rozsahu:
- jméno a příjmení
- rodné číslo
- číslo obč. průkazu nebo číslo pasu
- váhu v kg
- Při návštěvě musí Zájemce mít s sebou platný občanský průkaz, popř. pas
Sraz účastníků prohlídky bude dne 5. 2. 2003 v 8 hodin v prostoru hlavní
vrátnice EDU.
Omezení:
Zadavatel umožní prohlídku nejvíce dvěma osobám od jednoho Uchazeče.
13. Dotazy:
Případné dotazy k dalším předpokladům pro plnění veřejné zakázky či k
zadávací dokumentaci Zadavatel zodpoví, pokud je kontaktní osoba
Zadavatele obdrží písemně nejpozději do sedmi dnů před uplynutím soutěžní
lhůty. Tyto informace budou poskytnuty všem uchazečům bez udání autora
dotazu.
14. Požadavek na poskytnutí jistoty:
Uchazeči na základě § 23 Zákona poskytnou Zadavateli jistotu ve výši:
2.000.000,- Kč (slovy dva miliony korun českých)
jednou z forem dle § 24 Zákona. Na účet Zadavatele lze jistotu složit u
Komerční banky, a. s., pobočka Třebíč, číslo účtu: 4901-711/0100. Při
platbě uveďte variabilní symbol U3780302, jako specifický symbol uvede
Uchazeč své IČ.
Poskytnutá jistota bude Zadavateli prokazatelně doložena v souladu s
ustanovením § 24 odst. 2 Zákona.
V případě poskytnutí jistoty dle § 24 odst. 1 písm. b) musí být peněžní
částka ve výši jistoty připsána na účet Zadavatele nejpozději v den
předcházející dni otevírání obálek.
Příkaz k úhradě nebude považován za doklad o poskytnutí jistoty na účet
Zadavatele.
V případě poskytnutí jistoty bankovní zárukou musí být «Doklad o
poskytnutí jistoty» předložen v originálním znění. Za «Doklad o
poskytnutí jistoty» se považuje písemné prohlášení banky v originále v
záruční listině jejíž platnost začíná dnem otevírání obálek a nesmí být
kratší než 180 dnů.
Doklad o poskytnutí bankovní záruky musí být v písemné formě předložen
Zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty a musí z jeho obsahu být
zřejmé, že záruční listina je vystavená ve prospěch Zadavatele a že
Zadavatel je oprávněn vykonávat právo z poskytnuté jistoty v případech
vymezených v § 26 Zákona.
15. Zadávací dokumentace:
Zadávací dokumentace bude Zájemcům vydávána bez požadavku na její úhradu
od data vyhlášení této soutěže do 31. 1. 2003 (v pracovní dny). Zadávací
dokumentaci je třeba objednat u kontaktní osoby telefonicky nejméně 1
pracovní den před požadovaným termínem vyzvednutí nebo písemně či faxem
nejméně 2 pracovní dny před požadovaným termínem vyzvednutí.
16. Další podmínky soutěže:
- Zadavatel omezuje soutěž pouze pro tuzemské osoby.
- Zadavatel nepřipouští společnou nabídku více osob, budou
akceptovány pouze nabídky předložené jednou osobou (spolu s
předložením jejího subdodavatelského systému).
- Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání Nabídky
měnit podmínky Zadávací dokumentace formou dodatků k Zadávací
dokumentaci. Zadavatel v dodatku přihlédne k délce lhůty pro podání
Nabídky tak, aby byl Zájemci poskytnut dostatek času na zpracování
Nabídky podle změněných podmínek Zadávací dokumentace. V případě
úpravy termínů všechna práva a závazky Zadavatele a Uchazeče
podléhající dřívějšímu konečnému termínu budou po změně podléhat
nově určenému termínu.
- Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit obchodní veřejnou soutěž.
- Zadavatel si vyhrazuje právo jednat s Uchazečem o obsahu Smlouvy o
dílo.
- Zadavatel připouští variantní řešení pouze v části kompletované
dodávky nových měřidel kontaminace (myslí se tím volba navrhovaných
typů měřidel).
- Uchazeči nemají nárok ze strany Zadavatele na úhradu nákladů
spojených se zadáním veřejné zakázky dle těchto Podmínek soutěže, a
to i v případě, že Zadavatel toto zadání zruší.
- Okamžikem převzetí Zadavatelem se stává Nabídka Uchazeče
vlastnictvím Zadavatele a nebude vrácena.
V Dukovanech dne: 12. 12. 2002
Ing. Jaroslav VOKUREKIng. Aleš JOHN
ředitel sekce jaderná energetikaředitel pro techniku
163287-51/02