Portál veřejné správy

Zápis 162697-50/02

Obchodní jménoCentrum pro regionální rozvoj
RubrikaVeřejná soutěž
Publikováno11. 12. 2002
Značka OV162697-50/02
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Centrum pro regionální rozvoj A-7 VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY Rozšíření kanalizačního systému města Ostravy Stavba I: Kompletace kanalizačních sběračů Moravskoslezský kraj/Česká republika 1. Značka zveřejnění EuropeAid/113725/D/W/CZ 2. Procedura Otevřená 3. Program ISPA Measure Number 2000/CZ/16/P/PE/001 4. Financování Rozpočtová položka B 7 - 020 5. Objednavatel Centrum pro regionální rozvoj, Vinohradská 46, 120 00 Praha 2, Česká republika, jako implementační agentura SPECIFIKACE SMLOUVY 6. Popis díla Účelem stavby je realizace kompletace kanalizačních sběračů jako části Rozšíření kanalizačního systému města Ostravy. Stavba zahrnuje 7 částí zajišťujících kompletaci kanalizačních sběračů integrovaného kanalizačního systému města Ostravy takovým způsobem, který umožní odvádět odpadní vody ze spádových oblastí Krásné Pole, Polanka a Klimkovice, Proskovice, Stará Bělá a Muglinov. Části stavby byly označeny písmeny následujícím způsobem: - část A - Kanalizační sběrač D VI - Krásné Pole - část B - Kanalizační sběrač - 6. stavba - část C - Stoka Z - III.b - část D - Stoka Z - III.c - část E - Kanalizační sběrač D + DXIII - Proskovice - část F - Kanalizační sběrač D - Stará Bělá - část G - Čerpací stanice a kanalizace Muglinov Celková délka sběračů ze sklolaminátu, kameniny nebo betonu s čedičovou vložkou je přibližně 17,5 km. Průměr sběračů je od 200 do 1400 mm. Asi 1 km potrubí sběračů je uloženo v ražené štole. Součástí díla je rovněž čerpací stanice s průměrnou kapacitou asi 200 l za sekundu. 7. Členění projektu Jedna smlouva o dílo PODMÍNKY ÚČASTI 8. Požadavky a pravidla původu Účast je otevřena za rovných podmínek všem fyzickým a právnickým osobám (ať už se účastní individuálně nebo ve skupině /konsorciu/ nabízejících) členských států a států a území regionů zahrnutých a/nebo zmocněných Nařízením nebo jiným specifickým dokumentem vztahujícím se k programu, podle kterého je projekt financován (viz rovněž položka 21 níže). Všechno zboží musí mít původ v těchto zemích. 9. Důvody pro vyloučení Nabízející musí poskytnout prohlášení, že se nenacházejí v žádné ze situací uvedené v Oddíle 2.3 Instrukčního manuálu na smlouvy pro zahraniční vztahy (dostupné z následující internetové adresy: http://europa.eu.int/comm/scr/index_en.htm). 10. Počet nabídek Nabízející (včetně firem sdružených v rámci jedné právní skupiny, další členové stejného konsorcia) mohou předložit pouze jednu nabídku, ať už individuálně nebo jako společník společného podniku/konsorcia. Předložení nebo účast nabízejícího ve více než jedné nabídce v jakémkoli rozsahu bude mít za následek odmítnutí všech nabídek, do kterých je nabízející zapojen. Tatáž společnost se může pouze účastnit různých nabídek jako subdodavatel, je-li to ospravedlněno specifičností trhu. Nabídky na části díla nebudou brány v úvahu a variantní řešení jsou vyloučena. Kterýkoli nabízející může uvést ve své nabídce, že nabízí slevu. Nabízející nesmí předložit nabídku variantního řešení jako doplněk k jejich nabídce na dodávky požadované v zadávací dokumentaci. 11. Záruka za nabídku Nabízející musí poskytnout záruku za nabídku ve výši 15 000 000 Kč při předložení nabídky. Záruka za nabídku bude neúspěšným nabízejícím uvolněna ihned po ukončení výběrového řízení a záruka úspěšnému nabízejícímu bude uvolněna po podpisu smlouvy všemi stranami. Platba za záruku bude provedena v Kč na účet: Název banky a adresa: Union banka, a.s., 30. dubna 35, 702 00 Ostrava, Česká republika Číslo bankovního účtu: 600077028/3400, variabilní symbol 2112888 12. Záruka za provedení Úspěšný nabízející bude požádán o poskytnutí záruky za provedení ve výši 10 % smluvní ceny bez DPH v Kč při podpisu smlouvy. Tato záruka musí být předložena do 30 dnů poté, co nabízející obdrží smlouvu podepsanou objednavatelem. Pokud vybraný uchazeč nepředloží takovouto záruku během stanovené lhůty, smlouva bude prohlášena za neplatnou a nová smlouva bude sepsána s nabízejícím, který předložil druhou nejnižší, vyhovující nabídku. 13. INFORMAČNÍ SCHůZKA A/NEBO NÁVŠTĚVA STAVENIŠTĚ Návštěva staveniště bude pořádána 8. 1. 2003 objednavatelem. Sraz účastníků bude v 10.30 hod. na adrese Statutární město Ostrava, místnost č. 306, Prokešovo nám. 8, 729 30 Ostrava, Česká republika. Kontakt: HUTNÍ PROJEKT OSTRAVA, a.s., ul. 28. října 3171/119, 701 55 Ostrava, Česká republika, kontaktní osoba: Ing. Petr Novák, tel. +420 59 6604 204, fax +420 59 6623 864. 14. Platnost nabídky Nabídky musí zůstat v platnosti po dobu 90 dnů po uzávěrce pro předložení nabídek. 15. Maximální doba výstavby Doba pro dokončení díla je 30 měsíců ode dne podpisu smlouvy všemi smluvními stranami, ne však později než 30. 9. 2005. KRITÉRIA PRO VÝBĚR A UDĚLENÍ ZAKÁZKY 16. Kritéria pro výběr 1. Ekonomická a finanční situace uchazeče (uchazečů) a) Bude zaregistrovanou firmou nebo fyzickou osobou schopnou provést specifikované dílo. b) Průměrný roční obrat v minulých třech letech bude minimálně 800 000 000 Kč. c) Jde-li o jediného nabízejícího (tj. může mít subdodavatele, ale není společníkem ve společném podniku pro účely této nabídky), musí být přinejmenším schopen vykonat 70 % smluvních prací svými vlastními prostředky, což je míněno tak, že musí mít potřebné vybavení, materiály, lidské a finanční zdroje umožňující, aby provedl tuto procentní část smlouvy. d) Jde-li o jediného nabízejícího, musí mít také přístup k úvěrovým a jiným finančním nástrojům adekvátním pro zajištění potřebných finančních toků po dobu trvání smlouvy. V každém případě úvěrová částka musí přesáhnout 70 000 000 Kč. e) Jde-li o vedoucího společníka společného podniku/konsorcia musí být schopen provést přinejmenším 50 % smluvních prací svými vlastními prostředky. f) Jde-li o dalšího společníka společného podniku/konsorcia (tj. není vedoucím společníkem), musí provést alespoň 10 % prací svými vlastními prostředky. g) Musí předložit certifikáty systému řízení jakosti. 2. Technická kapacita uchazeče (uchazečů) a) Musí mít úspěšnou zkušenost jako hlavní dodavatel s realizací minimálně 3 staveb podobné povahy a obtížnosti srovnatelné s nabízenými pracemi během posledních 7 let. b) Manažer projektu zhotovitele a stavbyvedoucí musí mít přinejmenším 5 let příslušných zkušeností a doloženou kvalifikaci odpovídající pracím podobné povahy jako v tomto projektu. Veškerý další klíčový personál (manažer řízení jakosti, hlavní předák) musí mít přinejmenším 3 roky odpovídajících zkušeností a doloženou kvalifikaci odpovídající pracím podobné povahy jako v tomto projektu. 17. Kritéria pro udělení zakázky Cena. PODÁNÍ NABÍDKY 18. Jak získat zadávací dokumentaci Zadávací dokumentaci lze obdržet na adrese Statutární město Ostrava Odbor legislativní a právní Oddělení veřejných zakázek Prokešovo nám. 8 729 30 Ostrava Česká republika Telefon: +420 59 628 3256 Fax: +420 59 628 2010 E-mail: iruzickova@mmo.cz ve dnech pondělí, středa a čtvrtek od 8.00-11.30 a od 13.00 - 15.00 hod. po úhradě nevratného poplatku 58 380,- Kč nebo ekvivalentní částky v EUR při kurzu vydaném Českou národní bankou v den zveřejnění výzvy k podání nabídky a proti písemnému požadavku, nejlépe faxem. Platba nezahrnuje náklady na doručení (kurýrní služby). Zadávací dokumentace je rovněž dostupná k nahlédnutí v prostorách objednavatele. Nabídky musí být předloženy na standardním nabídkovém formuláři obsaženém v zadávací dokumentaci, jehož formát a instrukce musí být striktně dodrženy. Platba za zadávací dokumentaci může být provedena v hotovosti v Kč na výše uvedené adrese nebo převodem na účet v Kč nebo EUR na účet: Název banky a adresa:Česká spořitelna, a.s., oblastní pobočka Ostrava, nám. Dr. E. Beneše, 702 00 Ostrava, Česká republika Číslo bankovního účtu: 19-1649297309/0800, variabilní symbol 2112888 Zadávací dokumentace může být vyzvednuta budoucími nabízejícími 3 pracovní dny po dni platby v hotovosti nebo 3 pracovní dny poté, co platba za zadávací dokumentaci byla připsána na výše uvedený účet. Dotazy týkající se tohoto nabídkového řízení posílejte písemně na adresu: Statutární město Ostrava Odbor legislativní a právní Oddělení veřejných zakázek Prokešovo nám. 8 729 30 Ostrava Česká republika Fax: +420 59 628 2010 E-mail: rkoneszova@mmo.cz s uvedením značky zveřejnění uvedené v bodě 1 nejpozději 21 dnů před dnem uzávěrky pro předložení nabídek uvedeným v bodě 19 níže. Objednavatel musí zodpovědět všechny otázky nabízejících nejpozději do 11 dnů před dnem uzávěrky pro předložení nabídek. 19. Uzávěrka pro předložení nabídek Všechny nabídky včetně příloh a všech doprovodných dokumentů musí být doručeny na adresu Statutární město Ostrava Odbor legislativní a právní Oddělení veřejných zakázek Prokešovo nám. 8 729 30 Ostrava Česká republika nejpozději 12. 3. 2002 do 13.00 hod. doporučeným dopisem s doručenkou nebo mohou být doručeny osobně proti příjemce podepsané pověřeným pracovníkem oddělení veřejných zakázek na výše uvedenou adresu, 2. poschodí, kancelář 225A. Veškeré nabídky předložené jiným způsobem nebudou posuzovány. Veškeré nabídky doručené po tomto termínu nebudou posuzovány. 20. Otevírání obálek Nabídky budou otevřeny na veřejném zasedání 12. 3. 2002 v 13.00 hodin místního času na adrese Statutární město Ostrava Odbor legislativní a právní Zasedací místnost č. 222 Prokešovo nám. 8 729 30 Ostrava Česká republika komisí jmenovanou pro tento účel. 21. Právní základna Nařízení EC č. 1267/1999 z 21. června 1999 zakládající Nástroj pro Strukturální politiku pro přidružení. ----------------------------------------------- WORKS PROCUREMENT NOTICE Extension of Sewerage System in Ostrava City Construction I: Completion of Sewers Moravian - Silesian Region/Czech Republic 1. Publication reference EuropeAid/113725/D/W/CZ 2. Procedure Open 3. Programme ISPA Measure number 2000/CZ/16/P/PE/001 4. Financing Budget line B 7 - 020 5. Contracting authority Centre for Regional Development, Vinohradská 46, 120 00 Praha 2, Czech Republic, as an Implementing Agency CONTRACT SPECIFICATION 6. Contract description Within the scope of construction there is the realization of the completion of sewers as a part of the Extension of Sewerage System in the City of Ostrava. The construction includes 7 parts, providing for completion of sewerage headers of the integral sewerage system in Ostrava in such way, it is possible to drain the wastewater from the declivity areas of Krásné Pole, Polanka and Klimkovice, Proskovice, Stará Bělá and Muglinov. The construction parts were marked by letters as follows: - Component A - Completion of Sewer D VI - Krásné Pole - Component B - Sewer D - Stage 6 - Component C - Sewer Z - Section IIIB - Component D - Sewer Z - Section IIIC - Component E - Completion of Sewers D and DXIII - Proskovice - Component F - Completion of Sewer D - Stará Bělá - Component G - Pumping Station and Sewerage - Muglinov District Total length of sewers from fibreglass, stoneware or basalt lined concrete is approximately 17,5 km. Diameter of sewers is from 200 to 1400 mm. About 1 km of sewer pipes are laid down in a driven gallery. Pumping station in average capacity of about 200 l/sec is also part of work. 7. Number and titles of Lots One single Contract CONDITIONS OF PARTICIPATION 8. Eligibility and rule of origin Participation is open on equal terms to all natural and legal persons [participating either individually or in a grouping (consortium) of tenderers of the Member States and the countries and territories of the regions covered and/or authorised by the Regulation or other specific instruments applicable to the programme under which the contract is financed (see also item 21 below). All goods provided for this contract must originate in these countries. 9. Grounds for exclusion Tenderers must provide a declaration that they are not in any of the situations listed in Section 2.3 of the Manual of Instructions for External Relations contracts (available from the following Internet address: http://europa.eu.int/comm/scr/index_en.htm). 10. Number of tenders Tenderers (including firms within the same legal group, other members of the same consortium) may submit only one tender, by himself or as a partner in a Joint Venture/Consortium. Any Tenderer submitting or participating in more than one Tender in any capacity shall result in all Tenders in which the Tenderer is involved being rejected. Tenders for parts of a Work will not be considered and variant solutions are not allowed. Any tenderer may state in their tender that they would offer a discount. Tenderers may not provide a tender for a variant solution in addition to their tender for the supplies required in the tender dossier. 11. Tender guarantee Tenderers must provide a tender guarantee of 15 000 000 CZK when submitting their tender. This guarantee will be released to unsuccessful tenderers once the tender procedure has been completed and to the successful tenderer(s) upon signature of the contract by all parties. Payment of guarantee shall be effected in CZK to account: Name and address of the bank: Union banka a.s., 30. dubna 35, 702 00 Ostrava, Czech Republic Account No.: 600077028/3400, Variable Symbol 2112888 12. Performance guarantee The successful tenderer will be requested to provide a performance guarantee of 10 % of the contract value in CZK when countersigning the contract. This must be delivered within 30 days after receipt by the tenderer of the contract signed by the Contracting Authority. If the selected tenderer fails to provide such a guarantee within this period, the contract will be void and a new contract may be drawn up and sent to the tenderer which has submitted the next lowest, compliant tender. 13. Information meeting and/or site visit The site visit will be held on 8. 1. 2003 by the Contracting Authority. Meeting of participants shall be at 10.30 at Statutární město Ostrava, room No. 306, Prokešovo nám. 8, 729 30 Ostrava, Czech Republic. Contact: HUTNÍ PROJEKT OSTRAVA, a.s., ul. 28. října 119, 701 55 Ostrava, Czech Republic, contact person: Mr. Petr Novák, phone: +420 59 6604 204, fax +420 59 6623 864. 14. Tender validity Tenders must remain valid for a period of 90 days after the deadline for submission of tenders. 15. Maximum delivery period The time for completion of the Works shall be 30 months after the signature of the Contract by all parties, but not later then 30. 9. 2005. SELECTION AND AWARD CRITERIA 16. Selection criteria 1) Economic and financial standing of candidate(s) a) He shall be a registered firm or natural person capable of carrying out the specified Works. b) The average annual turnovers in the past 3 years shall be 800 000 000 CZK in the minimum. c) If he is a sole Tenderer (i.e. he may have subcontractors, but he is not a partner in a Joint Venture for the purposes of the Tender) he shall have the ability to carry out at least 70% of the Contract Works by his own means, defined as meaning that he must have the equipment, materials, human and financial resources necessary to enable him to carry out this percentage of the Contract. d) If he is a sole Tenderer he also must have access to credit and other financial facilities adequate to assure the required cash flow for the duration of the Contract. In any case the credit amount should exceed 70 000 000 CZK. e) If he is the Leading Partner in a Joint Venture/Consortium he shall have the ability to carry out at least 50% of the Contract Works by his own means. f) If he is another partner in a Joint Venture/Consortium (i.e. not the Leading Partner) he shall have the ability to carry out at least 10% of the Contract Works by his own means. g) He shall present Certificates of Quality Assurance System. 2) Technical capacity of candidate(s) a) He shall have successful experience as the prime Contractor in construction of at least 3 projects of similar nature and difficulty compared with tendered works during last 7 years. b) A Contractor's project manager and a site manager shall have at least 5 years of appropriate experience and documented qualification corresponding to works of similar conditions as in these projects. All other key staff (quality manager, leading foreman) shall have at least 3 years of appropriate experience and documented qualification corresponding to works of similar conditions as in these projects. 17. Award criteria Price. TENDERING 18. How to obtain the tender dossier The tender dossier is available at Statutární město Ostrava Odbor legislativní a právní Oddělení veřejných zakázek Prokešovo nám. 8 729 30 Ostrava Czech Republic Phone: + 420 59 628 3256 Fax: + 420 59 628 2010 E-mail: iruzickova@mmo.cz on Mondays, Wednesdays and Thursdays within 8.00 - 11.30 and 13.00 - 15.00 upon non-refundable payment of 58 380 CZK or equivalent amount in EUR at the rate issued by the Czech National Bank on the date of publication of the Tender and upon written request, preferably by facsimile. The payment excludes courier delivery. The Tender dossier is also available for inspection at the premises of the Contracting Authority. Tenders must be submitted using the standard tender form included in the tender dossier, whose format and instructions must be strictly observed. Payment for the Tender Documents should be made by cash in CZK at the above address, or transferred in CZK or EUR to Account No. Name and address of the bank: Česká spořitelna a.s., Oblastní pobočka Ostrava (Depository Ostrava) nám. Dr. E. Beneše, 702 00 Ostrava, Czech Republic Account No: 19-1649297309/0800, Variable Symbol 2112888 The Tender Documents may be collected by prospective Tenderers 3 working days after the day of payment in cash for them or after 3 working days the payment for them has been credited to the Account detailed above. Tenderers with questions regarding this tender should send them in writing to Statutární město Ostrava Odbor legislativní a právní Oddělení veřejných zakázek Prokešovo nám. 8 729 30 Ostrava Czech Republic Fax: +420 59 628 2010 E-mail: rkoneszova@mmo.cz mentioning the Publication reference shown in item 1 above at least 21 days before the deadline for submission of tenders given in item 19 below. The Contracting Authority must reply to all tenderers' questions at least 11 days before the deadline for submission of tenders. 19. Deadline for submission of tenders All Tenders, including annexes and all supporting documents, must be received at Statutární město Ostrava Odbor legislativní a právní (Legislative and Legal Department) Oddělení veřejných zakázek (Public Tender Section) Prokešovo nám. 8 729 30 Ostrava Czech Republic before the March 12, 2003 at 1.00 p.m. by registered letter with acknowledgement of receipt or hand-delivered against receipt signed by the authorized employee of the Public Tender Section at the address mentioned above, 2nd floor, office No. 225A. Any tender submitted by any other means will not be considered. Any tender received after this deadline will not be considered. 20. Tender opening session Tenders shall be opened in public session on the day March 12, 2003 at 1.00 p. m. local time at the address Statutární město Ostrava Odbor legislativní a právní (Legislative and Legal Department) Conference Room No. 222 Prokešovo náměstí 8 729 30 Ostrava Czech Republic by the committee appointed for the purpose. 21. Legal basis Council Regulation (EC) No. 1267/1999 of 21 June 1999 establishing an Instrument for Structural policies for Pre-accession (ISPA). 162697-50/02