VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Centrum pro regionální rozvoj
A-7
VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY
Rozšíření kanalizačního systému města Ostravy
Stavba I: Kompletace kanalizačních sběračů
Moravskoslezský kraj/Česká republika
1. Značka zveřejnění
EuropeAid/113725/D/W/CZ
2. Procedura
Otevřená
3. Program
ISPA Measure Number 2000/CZ/16/P/PE/001
4. Financování
Rozpočtová položka B 7 - 020
5. Objednavatel
Centrum pro regionální rozvoj, Vinohradská 46, 120 00 Praha 2, Česká republika,
jako implementační agentura
SPECIFIKACE SMLOUVY
6. Popis díla
Účelem stavby je realizace kompletace kanalizačních sběračů jako části
Rozšíření kanalizačního systému města Ostravy. Stavba zahrnuje 7 částí
zajišťujících kompletaci kanalizačních sběračů integrovaného
kanalizačního systému města Ostravy takovým způsobem, který umožní
odvádět odpadní vody ze spádových oblastí Krásné Pole, Polanka a
Klimkovice, Proskovice, Stará Bělá a Muglinov.
Části stavby byly označeny písmeny následujícím způsobem:
- část A - Kanalizační sběrač D VI - Krásné Pole
- část B - Kanalizační sběrač - 6. stavba
- část C - Stoka Z - III.b
- část D - Stoka Z - III.c
- část E - Kanalizační sběrač D + DXIII - Proskovice
- část F - Kanalizační sběrač D - Stará Bělá
- část G - Čerpací stanice a kanalizace Muglinov
Celková délka sběračů ze sklolaminátu, kameniny nebo betonu s čedičovou
vložkou je přibližně 17,5 km. Průměr sběračů je od 200 do 1400 mm. Asi 1 km
potrubí sběračů je uloženo v ražené štole. Součástí díla je rovněž čerpací
stanice s průměrnou kapacitou asi 200 l za sekundu.
7. Členění projektu
Jedna smlouva o dílo
PODMÍNKY ÚČASTI
8. Požadavky a pravidla původu
Účast je otevřena za rovných podmínek všem fyzickým a právnickým osobám
(ať už se účastní individuálně nebo ve skupině /konsorciu/ nabízejících)
členských států a států a území regionů zahrnutých a/nebo zmocněných
Nařízením nebo jiným specifickým dokumentem vztahujícím se k programu,
podle kterého je projekt financován (viz rovněž položka 21 níže). Všechno
zboží musí mít původ v těchto zemích.
9. Důvody pro vyloučení
Nabízející musí poskytnout prohlášení, že se nenacházejí v žádné ze situací
uvedené v Oddíle 2.3 Instrukčního manuálu na smlouvy pro zahraniční vztahy
(dostupné z následující internetové adresy: http://europa.eu.int/comm/scr/index_en.htm).
10. Počet nabídek
Nabízející (včetně firem sdružených v rámci jedné právní skupiny, další
členové stejného konsorcia) mohou předložit pouze jednu nabídku, ať už
individuálně nebo jako společník společného podniku/konsorcia. Předložení
nebo účast nabízejícího ve více než jedné nabídce v jakémkoli rozsahu
bude mít za následek odmítnutí všech nabídek, do kterých je nabízející
zapojen. Tatáž společnost se může pouze účastnit různých nabídek jako
subdodavatel, je-li to ospravedlněno specifičností trhu. Nabídky na části
díla nebudou brány v úvahu a variantní řešení jsou vyloučena. Kterýkoli
nabízející může uvést ve své nabídce, že nabízí slevu. Nabízející nesmí
předložit nabídku variantního řešení jako doplněk k jejich nabídce na
dodávky požadované v zadávací dokumentaci.
11. Záruka za nabídku
Nabízející musí poskytnout záruku za nabídku ve výši 15 000 000 Kč při
předložení nabídky.
Záruka za nabídku bude neúspěšným nabízejícím uvolněna ihned po ukončení
výběrového řízení a záruka úspěšnému nabízejícímu bude uvolněna po
podpisu smlouvy všemi stranami.
Platba za záruku bude provedena v Kč na účet:
Název banky a adresa: Union banka, a.s., 30. dubna 35, 702 00 Ostrava,
Česká republika
Číslo bankovního účtu: 600077028/3400, variabilní symbol 2112888
12. Záruka za provedení
Úspěšný nabízející bude požádán o poskytnutí záruky za provedení ve výši
10 % smluvní ceny bez DPH v Kč při podpisu smlouvy. Tato záruka musí být
předložena do 30 dnů poté, co nabízející obdrží smlouvu podepsanou
objednavatelem.
Pokud vybraný uchazeč nepředloží takovouto záruku během stanovené lhůty,
smlouva bude prohlášena za neplatnou a nová smlouva bude sepsána s
nabízejícím, který předložil druhou nejnižší, vyhovující nabídku.
13. INFORMAČNÍ SCHůZKA A/NEBO NÁVŠTĚVA STAVENIŠTĚ
Návštěva staveniště bude pořádána 8. 1. 2003 objednavatelem. Sraz účastníků
bude v 10.30 hod. na adrese Statutární město Ostrava, místnost č. 306,
Prokešovo nám. 8, 729 30 Ostrava, Česká republika.
Kontakt: HUTNÍ PROJEKT OSTRAVA, a.s., ul. 28. října 3171/119, 701 55 Ostrava,
Česká republika, kontaktní osoba: Ing. Petr Novák, tel. +420 59 6604 204,
fax +420 59 6623 864.
14. Platnost nabídky
Nabídky musí zůstat v platnosti po dobu 90 dnů po uzávěrce pro předložení
nabídek.
15. Maximální doba výstavby
Doba pro dokončení díla je 30 měsíců ode dne podpisu smlouvy všemi
smluvními stranami, ne však později než 30. 9. 2005.
KRITÉRIA PRO VÝBĚR A UDĚLENÍ ZAKÁZKY
16. Kritéria pro výběr
1. Ekonomická a finanční situace uchazeče (uchazečů)
a) Bude zaregistrovanou firmou nebo fyzickou osobou schopnou provést
specifikované dílo.
b) Průměrný roční obrat v minulých třech letech bude minimálně 800 000 000 Kč.
c) Jde-li o jediného nabízejícího (tj. může mít subdodavatele, ale
není společníkem ve společném podniku pro účely této nabídky), musí
být přinejmenším schopen vykonat 70 % smluvních prací svými
vlastními prostředky, což je míněno tak, že musí mít potřebné
vybavení, materiály, lidské a finanční zdroje umožňující, aby
provedl tuto procentní část smlouvy.
d) Jde-li o jediného nabízejícího, musí mít také přístup k úvěrovým a
jiným finančním nástrojům adekvátním pro zajištění potřebných
finančních toků po dobu trvání smlouvy. V každém případě úvěrová
částka musí přesáhnout 70 000 000 Kč.
e) Jde-li o vedoucího společníka společného podniku/konsorcia musí
být schopen provést přinejmenším 50 % smluvních prací svými
vlastními prostředky.
f) Jde-li o dalšího společníka společného podniku/konsorcia (tj.
není vedoucím společníkem), musí provést alespoň 10 % prací svými
vlastními prostředky.
g) Musí předložit certifikáty systému řízení jakosti.
2. Technická kapacita uchazeče (uchazečů)
a) Musí mít úspěšnou zkušenost jako hlavní dodavatel s realizací
minimálně 3 staveb podobné povahy a obtížnosti srovnatelné s
nabízenými pracemi během posledních 7 let.
b) Manažer projektu zhotovitele a stavbyvedoucí musí mít přinejmenším
5 let příslušných zkušeností a doloženou kvalifikaci odpovídající
pracím podobné povahy jako v tomto projektu. Veškerý další klíčový
personál (manažer řízení jakosti, hlavní předák) musí mít přinejmenším
3 roky odpovídajících zkušeností a doloženou kvalifikaci odpovídající
pracím podobné povahy jako v tomto projektu.
17. Kritéria pro udělení zakázky
Cena.
PODÁNÍ NABÍDKY
18. Jak získat zadávací dokumentaci
Zadávací dokumentaci lze obdržet na adrese
Statutární město Ostrava
Odbor legislativní a právní
Oddělení veřejných zakázek
Prokešovo nám. 8
729 30 Ostrava
Česká republika
Telefon: +420 59 628 3256
Fax: +420 59 628 2010
E-mail: iruzickova@mmo.cz
ve dnech pondělí, středa a čtvrtek od 8.00-11.30 a od 13.00 - 15.00 hod.
po úhradě nevratného poplatku 58 380,- Kč nebo ekvivalentní částky v EUR
při kurzu vydaném Českou národní bankou v den zveřejnění výzvy k podání
nabídky a proti písemnému požadavku, nejlépe faxem. Platba nezahrnuje
náklady na doručení (kurýrní služby). Zadávací dokumentace je rovněž
dostupná k nahlédnutí v prostorách objednavatele. Nabídky musí být
předloženy na standardním nabídkovém formuláři obsaženém v zadávací
dokumentaci, jehož formát a instrukce musí být striktně dodrženy.
Platba za zadávací dokumentaci může být provedena v hotovosti v Kč na
výše uvedené adrese nebo převodem na účet v Kč nebo EUR na účet:
Název banky a adresa:Česká spořitelna, a.s., oblastní pobočka Ostrava,
nám. Dr. E. Beneše, 702 00 Ostrava, Česká republika
Číslo bankovního účtu: 19-1649297309/0800, variabilní symbol 2112888
Zadávací dokumentace může být vyzvednuta budoucími nabízejícími 3
pracovní dny po dni platby v hotovosti nebo 3 pracovní dny poté, co
platba za zadávací dokumentaci byla připsána na výše uvedený účet.
Dotazy týkající se tohoto nabídkového řízení posílejte písemně na adresu:
Statutární město Ostrava
Odbor legislativní a právní
Oddělení veřejných zakázek
Prokešovo nám. 8
729 30 Ostrava
Česká republika
Fax: +420 59 628 2010
E-mail: rkoneszova@mmo.cz
s uvedením značky zveřejnění uvedené v bodě 1 nejpozději 21 dnů před dnem
uzávěrky pro předložení nabídek uvedeným v bodě 19 níže. Objednavatel
musí zodpovědět všechny otázky nabízejících nejpozději do 11 dnů před
dnem uzávěrky pro předložení nabídek.
19. Uzávěrka pro předložení nabídek
Všechny nabídky včetně příloh a všech doprovodných dokumentů musí být
doručeny na adresu
Statutární město Ostrava
Odbor legislativní a právní
Oddělení veřejných zakázek
Prokešovo nám. 8
729 30 Ostrava
Česká republika
nejpozději 12. 3. 2002 do 13.00 hod. doporučeným dopisem s doručenkou
nebo mohou být doručeny osobně proti příjemce podepsané pověřeným
pracovníkem oddělení veřejných zakázek na výše uvedenou adresu, 2. poschodí,
kancelář 225A.
Veškeré nabídky předložené jiným způsobem nebudou posuzovány.
Veškeré nabídky doručené po tomto termínu nebudou posuzovány.
20. Otevírání obálek
Nabídky budou otevřeny na veřejném zasedání 12. 3. 2002 v 13.00 hodin
místního času na adrese
Statutární město Ostrava
Odbor legislativní a právní
Zasedací místnost č. 222
Prokešovo nám. 8
729 30 Ostrava
Česká republika
komisí jmenovanou pro tento účel.
21. Právní základna
Nařízení EC č. 1267/1999 z 21. června 1999 zakládající Nástroj pro
Strukturální politiku pro přidružení.
-----------------------------------------------
WORKS PROCUREMENT NOTICE
Extension of Sewerage System in Ostrava City
Construction I: Completion of Sewers
Moravian - Silesian Region/Czech Republic
1. Publication reference
EuropeAid/113725/D/W/CZ
2. Procedure
Open
3. Programme
ISPA Measure number 2000/CZ/16/P/PE/001
4. Financing
Budget line B 7 - 020
5. Contracting authority
Centre for Regional Development, Vinohradská 46, 120 00 Praha 2, Czech Republic,
as an Implementing Agency
CONTRACT SPECIFICATION
6. Contract description
Within the scope of construction there is the realization of the
completion of sewers as a part of the Extension of Sewerage System in the
City of Ostrava. The construction includes 7 parts, providing for
completion of sewerage headers of the integral sewerage system in Ostrava
in such way, it is possible to drain the wastewater from the declivity
areas of Krásné Pole, Polanka and Klimkovice, Proskovice, Stará Bělá and
Muglinov.
The construction parts were marked by letters as follows:
- Component A - Completion of Sewer D VI - Krásné Pole
- Component B - Sewer D - Stage 6
- Component C - Sewer Z - Section IIIB
- Component D - Sewer Z - Section IIIC
- Component E - Completion of Sewers D and DXIII - Proskovice
- Component F - Completion of Sewer D - Stará Bělá
- Component G - Pumping Station and Sewerage - Muglinov District
Total length of sewers from fibreglass, stoneware or basalt lined
concrete is approximately 17,5 km. Diameter of sewers is from 200 to 1400 mm.
About 1 km of sewer pipes are laid down in a driven gallery. Pumping station
in average capacity of about 200 l/sec is also part of work.
7. Number and titles of Lots
One single Contract
CONDITIONS OF PARTICIPATION
8. Eligibility and rule of origin
Participation is open on equal terms to all natural and legal persons
[participating either individually or in a grouping (consortium) of
tenderers of the Member States and the countries and territories of the
regions covered and/or authorised by the Regulation or other specific
instruments applicable to the programme under which the contract is
financed (see also item 21 below). All goods provided for this contract
must originate in these countries.
9. Grounds for exclusion
Tenderers must provide a declaration that they are not in any of the
situations listed in Section 2.3 of the Manual of Instructions for
External Relations contracts (available from the following Internet address:
http://europa.eu.int/comm/scr/index_en.htm).
10. Number of tenders
Tenderers (including firms within the same legal group, other members of
the same consortium) may submit only one tender, by himself or as a
partner in a Joint Venture/Consortium. Any Tenderer submitting or
participating in more than one Tender in any capacity shall result in all
Tenders in which the Tenderer is involved being rejected. Tenders for
parts of a Work will not be considered and variant solutions are not
allowed. Any tenderer may state in their tender that they would offer a
discount. Tenderers may not provide a tender for a variant solution in
addition to their tender for the supplies required in the tender dossier.
11. Tender guarantee
Tenderers must provide a tender guarantee of 15 000 000 CZK when
submitting their tender.
This guarantee will be released to unsuccessful tenderers once the tender
procedure has been completed and to the successful tenderer(s) upon
signature of the contract by all parties.
Payment of guarantee shall be effected in CZK to account:
Name and address of the bank: Union banka a.s., 30. dubna 35, 702 00 Ostrava,
Czech Republic
Account No.: 600077028/3400, Variable Symbol 2112888
12. Performance guarantee
The successful tenderer will be requested to provide a performance
guarantee of 10 % of the contract value in CZK when countersigning the
contract. This must be delivered within 30 days after receipt by the
tenderer of the contract signed by the Contracting Authority. If the
selected tenderer fails to provide such a guarantee within this period,
the contract will be void and a new contract may be drawn up and sent to
the tenderer which has submitted the next lowest, compliant tender.
13. Information meeting and/or site visit
The site visit will be held on 8. 1. 2003 by the Contracting Authority.
Meeting of participants shall be at 10.30 at Statutární město Ostrava,
room No. 306, Prokešovo nám. 8, 729 30 Ostrava, Czech Republic. Contact:
HUTNÍ PROJEKT OSTRAVA, a.s., ul. 28. října 119, 701 55 Ostrava, Czech Republic,
contact person: Mr. Petr Novák, phone: +420 59 6604 204, fax +420 59 6623 864.
14. Tender validity
Tenders must remain valid for a period of 90 days after the deadline for
submission of tenders.
15. Maximum delivery period
The time for completion of the Works shall be 30 months after the signature
of the Contract by all parties, but not later then 30. 9. 2005.
SELECTION AND AWARD CRITERIA
16. Selection criteria
1) Economic and financial standing of candidate(s)
a) He shall be a registered firm or natural person capable of
carrying out the specified Works.
b) The average annual turnovers in the past 3 years shall be 800 000 000 CZK
in the minimum.
c) If he is a sole Tenderer (i.e. he may have subcontractors, but he
is not a partner in a Joint Venture for the purposes of the Tender)
he shall have the ability to carry out at least 70% of the Contract
Works by his own means, defined as meaning that he must have the
equipment, materials, human and financial resources necessary to
enable him to carry out this percentage of the Contract.
d) If he is a sole Tenderer he also must have access to credit and
other financial facilities adequate to assure the required cash flow
for the duration of the Contract. In any case the credit amount
should exceed 70 000 000 CZK.
e) If he is the Leading Partner in a Joint Venture/Consortium he
shall have the ability to carry out at least 50% of the Contract
Works by his own means.
f) If he is another partner in a Joint Venture/Consortium (i.e. not
the Leading Partner) he shall have the ability to carry out at least
10% of the Contract Works by his own means.
g) He shall present Certificates of Quality Assurance System.
2) Technical capacity of candidate(s)
a) He shall have successful experience as the prime Contractor in
construction of at least 3 projects of similar nature and difficulty
compared with tendered works during last 7 years.
b) A Contractor's project manager and a site manager shall have at
least 5 years of appropriate experience and documented qualification
corresponding to works of similar conditions as in these projects.
All other key staff (quality manager, leading foreman) shall have at
least 3 years of appropriate experience and documented qualification
corresponding to works of similar conditions as in these projects.
17. Award criteria
Price.
TENDERING
18. How to obtain the tender dossier
The tender dossier is available at
Statutární město Ostrava
Odbor legislativní a právní
Oddělení veřejných zakázek
Prokešovo nám. 8
729 30 Ostrava
Czech Republic
Phone: + 420 59 628 3256
Fax: + 420 59 628 2010
E-mail: iruzickova@mmo.cz
on Mondays, Wednesdays and Thursdays within 8.00 - 11.30 and 13.00 -
15.00 upon non-refundable payment of 58 380 CZK or equivalent amount in
EUR at the rate issued by the Czech National Bank on the date of
publication of the Tender and upon written request, preferably by
facsimile. The payment excludes courier delivery. The Tender dossier
is also available for inspection at the premises of the Contracting
Authority. Tenders must be submitted using the standard tender form
included in the tender dossier, whose format and instructions must be
strictly observed.
Payment for the Tender Documents should be made by cash in CZK at the
above address, or transferred in CZK or EUR to Account No.
Name and address of the bank: Česká spořitelna a.s., Oblastní pobočka
Ostrava (Depository Ostrava) nám. Dr. E. Beneše, 702 00 Ostrava, Czech
Republic
Account No: 19-1649297309/0800, Variable Symbol 2112888
The Tender Documents may be collected by prospective Tenderers 3 working
days after the day of payment in cash for them or after 3 working days
the payment for them has been credited to the Account detailed above.
Tenderers with questions regarding this tender should send them in
writing to
Statutární město Ostrava
Odbor legislativní a právní
Oddělení veřejných zakázek
Prokešovo nám. 8
729 30 Ostrava
Czech Republic
Fax: +420 59 628 2010
E-mail: rkoneszova@mmo.cz
mentioning the Publication reference shown in item 1 above at least 21
days before the deadline for submission of tenders given in item 19
below. The Contracting Authority must reply to all tenderers' questions
at least 11 days before the deadline for submission of tenders.
19. Deadline for submission of tenders
All Tenders, including annexes and all supporting documents, must be
received at
Statutární město Ostrava
Odbor legislativní a právní (Legislative and Legal Department)
Oddělení veřejných zakázek (Public Tender Section)
Prokešovo nám. 8
729 30 Ostrava
Czech Republic
before the March 12, 2003 at 1.00 p.m. by registered letter with
acknowledgement of receipt or hand-delivered against receipt signed by
the authorized employee of the Public Tender Section at the address
mentioned above, 2nd floor, office No. 225A.
Any tender submitted by any other means will not be considered.
Any tender received after this deadline will not be considered.
20. Tender opening session
Tenders shall be opened in public session on the day March 12, 2003 at
1.00 p. m. local time at the address
Statutární město Ostrava
Odbor legislativní a právní (Legislative and Legal Department)
Conference Room No. 222
Prokešovo náměstí 8
729 30 Ostrava
Czech Republic
by the committee appointed for the purpose.
21. Legal basis
Council Regulation (EC) No. 1267/1999 of 21 June 1999 establishing an
Instrument for Structural policies for Pre-accession (ISPA).
162697-50/02