VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s.
C-0
ČEZ, a. s.
Sídlo: Praha 4, Duhová 2/1444, PSČ 140 53
IČO: 45274649
zapsán v obchodním rejstříku vedeném
Městským soudem Praha oddíl B., vložka 1581,
zastoupen
předsedou představenstva a generálním ředitelem
Ing. Jaroslavem Mílem, M. B. A.,
a
výkonným ředitelem pro finance a správu
Ing. Davidem Svojitkou
v y h l a š u j e
podle § 4 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění
pozdějších předpisů
(dále jen «zákon»)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
dále jen «OVS»
NA DODÁVKU VÝPOČETNÍ TECHNIKY
PODMÍNKY SOUTĚŽE
1. Vymezení plnění veřejné zakázky
1.1. Plněním veřejné zakázky je dodávka
- 3750 ks osobních počítačů, dále jen «PC»
- 120 ks notebooků, dále jen «NTB».
1.2. Specifikace komponentů a jejich parametrů PC a NTB včetně
požadavků na jejich příslušenství, které musí splňovat jako
minimální, jsou obsaženy v zadávací dokumentaci. PC a NTB musí být
definován a specifikován konkrétním typem a modelem.
1.3. Na plnění veřejné zakázky musí být vydáno prohlášení o shodě ve
smyslu zákona č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky,
ve znění pozdějších předpisů.
1.4. Na vymezené plnění veřejné zakázky musí být poskytnuta záruka v
délce 6 let od jeho převzetí zadavatelem.
1.5. Součástí plnění veřejné zakázky je doprava PC a NTB do místa
plnění, jejich vybalení, předvedení, předání a ekologická likvidace
obalů z dodaných PC a NTB.
1.6. Nesplnění technických parametrů uvedených v tabulce 1 a 2
zadávací dokumentace má za následek vyřazení nabídky z dalšího
posuzování a vyloučení uchazeče.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky
2.1. Zahájení plnění veřejné zakázky po podpisu kupní smlouvy.
2.2. Ukončení plnění veřejné zakázky do čtyř týdnů po uzavření kupní smlouvy.
2.3. Místem plnění veřejné zakázky je sídlo zadavatele v Praze 4,
sídlo jeho organizační jednotky v Brně a sídla organizačních
jednotek - elektráren v Dukovanech, Temelíně, Poříčí, Chvaleticích,
Dětmarovicích, Štěchovicích, Mělníku, Prunéřově, Hodoníně,
Počeradech, Tušimicích, Ledvicích a Tisové.
2.4. Plnění veřejné zakázky bude realizováno postupně dílčími
plněními v místech plnění v dílčím množství PC a NTB uvedeném v
zadávací dokumentaci.
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů
3.1. Uchazeč musí v nabídce prokázat kvalifikační předpoklady podle §
2b zákona způsobem podle § 2c zákona v celém rozsahu včetně čestného
prohlášení k ustanovení § 2b odstavec 1 písmeno g) zákona.
3.2. Pokud nabídku předkládá více osob, prokážou kvalifikační
předpoklady všechny osoby podle § 2b zákona způsobem podle § 2c
zákona v celém rozsahu, včetně čestného prohlášení k ustanovení § 2b
odstavec 1 písmeno g) zákona. Zároveň musí předložit smlouvu o
sdružení uzavřenou podle ustanovení § 829 a násl. občanského
zákoníku, ve které bude určena jedna osoba zmocněná k jednání se
zadavatelem a nesoucí plnou odpovědnou za nabídku a zakázku ve
vztahu k zadavateli. Této osobě budou doručovány písemnosti a
rozhodnutí související s OVS.
4. Způsob hodnocení
Hodnocení předložených nabídek bude provedeno podle výše nabídkové
ceny bez DPH.
5. Způsob zpracování nabídkové ceny
5.1. Nabídková cena bude uvedena za celé plnění veřejné zakázky s
členěním:
- nabídková cena bez DPH,
- DPH,
- nabídková cena včetně DPH.
5.2. Tato nabídková cena bude konečná a nepřekročitelná a bude
obsahovat veškeré náklady s plněním veřejné zakázky související,
jako je např. clo, dopravu do místa plnění, vybalení včetně
likvidace obalového materiálu a předání. Nabídková cena bude
konstantní i ve vztahu ke kurzovým změnám české koruny.
5.3. Nabídková cena musí být zpracována odděleně a vložena do
samostatné obálky, která musí být na spojích přelepena a opatřena
razítkem, popřípadě podpisem oprávněné osoby.
5.4. Platební podmínky jsou obsaženy v zadávací dokumentaci.
6. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami
Soutěžní lhůta počíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže
v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s
nabídkami, které se uskuteční dne 17. 1. 2003 v zasedací místnosti
sídla zadavatele v Praze 4, Duhová 2/1444 od 10.00 hod.
7. Zadávací lhůta
Zadávací lhůta je stanovena na 90 dnů.
8. Název, sídlo, telefon a fax zadavatele
ČEZ, a. s., se sídlem v Praze 4, Duhová 2/1444
Kontaktní osobou zadavatele je JUDr. Roman Netušil,
tel. 271132625, fax 271132032,
e-mail: netusr1.hsp@mail.cez.cz
9. Místo pro podání nabídek
9.1. Nabídky mohou zájemci podat:
- osobně (nebo kurýrní službou) v pracovní dny v průběhu soutěžní
lhůty v době od 8.00 do 11.30 hod. a od 12.00 do 14.30 hod. a v den
otevírání obálek pouze v době od 8.00 hod. do 10.00 hod. do
podatelny zadavatele - na adrese ČEZ, a. s., Praha 4, Duhová 2/1444,
- poštou doporučeně na adresu pro doručení: ČEZ, a. s. Duhová 2/1444,
Praha 4 , PSČ 140 53
9.2. Nabídky musí být doručeny zadavateli nejpozději dne 17. 1. 2003
do 10.00 hod.
9.3. Nabídku musí uchazeč doručit v jedné neprůhledné zalepené
obálce, opatřené na uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče.
Přední strana obálky bude zřetelně označena nápisem:
«Neotevírat do 17. 1. 2003 do 10.00 hod.
Obchodní veřejná soutěž, nabídka na
DODÁVKU VÝPOČETNÍ TECHNIKY»
9.4. Obálka musí mít na přední straně uvedenu obchodní firmu a sídlo
zájemce a obchodní firmu a sídlo zadavatele.
9.5. Dotazy k objasnění podmínek OVS budou zadavatelem zodpovězeny
pouze v případě, že budou nejpozději deset dní před uplynutím
soutěžní lhůty doručeny kontaktní osobě zadavatele v písemné formě
ve smyslu ustanovení § 68 odst. 3 zákona, tzn. úkony učiněné
telefonem, faxem nebo e-mailem musí být do tohoto dne doručeny v
písemné formě.
10. Požadavek na poskytnutí jistoty
10.1. Zadavatel požaduje poskytnout jistotu ve výši 4 mil. Kč jednou
z forem uvedených v ustanovení § 24 zákona.
10.2. Jistotu lze složit na účet zadavatele č. 27586800079302927/0100
vedený u Komerční banky, Václavské nám. 42, 114 07 Praha 1. Pro
jednoznačnou identifikaci musí být uveden variabilní symbol 35201 a
jako specifický symbol uvedeno IČ uchazeče.
10.3. Prokázání složení jistoty písemným potvrzením banky o
poskytnutí jistoty nebo výpisem z účtu uchazeče o poukázání jistoty
na uvedený účet zadavatele je součástí nabídky (poukázání jistoty na
jiný účet než výše uvedený má za následek vyloučení uchazeče z další
účasti na OVS).
11. Další podmínky soutěže
11.1. Soutěž je omezena na tuzemské osoby.
11.2. Podmínkou účasti uchazeče na veřejné zakázce je přijetí návrhu
kupní smlouvy, který je součástí zadávací dokumentace, a doplnění
údajů do tohoto návrhu podle pokynů uvedených v zadávací
dokumentaci.
11.3. Uchazeč předloží v nabídce originály nebo úředně ověřené kopie
platného osvědčení ISO 9001výrobního závodu, ze kterého budou
realizovány dodávky pro plnění veřejné zakázky. K doložení
schopnosti provádět záruční servis uchazeč dále předloží osvědčení o
ISO 9002 nebo ISO 9001 na servisní činnost (služby).
11.4. Uchazečům nenáleží náhrada žádných nákladů spojených s účastí v OVS.
11.5. Zálohu na plnění zakázky zadavatel neposkytuje.
11.6. Variantní řešení zadavatel nepřipouští.
11.7. Zájemci si mohou převzít zadávací dokumentaci
dne 20. 12. 2002 v době od 9.00 do 14.00 hod.
v zasedací místnosti sídla zadavatele v Praze 4, Duhová 2/1444.
Zadávací dokumentace bude zájemci vydána po předložení písemného
vyžádání, podepsaného osobou oprávněnou za zájemce jednat, ve kterém
bude uvedena obchodní firma, přesná adresa zájemce, adresa a jméno
osoby, na kterou má být zasílána korespondence týkající se OVS, její
fax, telefon a e-mail.
12. Požadavek na formální úpravu, strukturu a obsah nabídky
12.1. Nabídku zpracovat v českém jazyce ve třech výtiscích.
12.2. Předložené cizojazyčné úřední listiny musí být doplněny úředně
ověřeným českým překladem.
12.3. Výtisk číslo 1 nabídky, který bude obsahovat originální
dokumenty nebo jejich ověřené kopie, musí být označen «originál».
12.4. Ke třem výtiskům nabídky majícím formální náležitosti stanovené
zadávací dokumentací budou volně přiloženy - nebudou prošity spolu s
ostatními dokumenty:
- oprávněnou osobou (osobami) uchazeče podepsané čtyři výtisky návrhu
kupní smlouvy na předmět veřejné zakázky,
- návrh kupní smlouvy v elektronické podobě na CD ve formátu rtf.
- doklad o složení jistoty,
- samostatná obálka s nabídkovou cenou upravená podle bodu 5.3.
tohoto vyhlášení.
12.5. Nesplnění těchto požadavků na formální úpravu nabídky, její
strukturu a obsah a dalších náležitostí stanovených v zadávací
dokumentaci je důvodem vyloučení uchazeče z OVS.
13. Práva zadavatele:
- změnit podmínky soutěže,
- odmítnout všechny podané nabídky,
- nevybrat žádnou nabídku,
- neuzavřít smlouvu,
- nevrátit uchazeči podanou nabídku,
- zrušit zadání veřejné zakázky bez udání důvodu.
V Praze dne 29. 11. 2002
Ing. Jaroslav Míl, M.B.A. Ing. David Svojitka,
předseda představenstva výkonný ředitel pro
a generální ředitel finance a správu
163032-50/02