VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s.
A-6
Zadavatel obchodní veřejné soutěže:
ČEZ, a. s.
Sídlo: Praha 4, Duhová 2/1444, PSČ: 140 53
IČO: 45274649
zapsaný v obchodním rejstříku vedeném
Městským soudem v Praze, odd. B, vložka 1581
zastoupený
Ing. Jaroslavem Mílem, M.B.A., předsedou představenstva a Ing. Josefem
Sedlákem, členem představenstva
vyhlašuje
v souladu s ustanovením Části druhé, Hlava I, § 4 zákona č. 199/1994 Sb.,
o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů
(dále jen zákon)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
(dále jen «soutěž»)
na plnění veřejné zakázky pro organizační jednotku Jaderná elektrárna
Dukovany
«Výměna průtočné části NT dílů včetně NT rotorů TG 220 MW v ČEZ - EDU -
4 bloky»
I. Vymezení plnění veřejné zakázky
1. Předmětem plnění veřejné zakázky «Výměna průtočné části NT dílů
včetně NT rotorů TG 220 MW v ČEZ - EDU - 4 bloky» je funkční dílo
spočívající v realizaci veškerých dodávek věcí, prací a služeb
spojených s výměnou průtočných částí NT dílů včetně NT rotorů na
čtyřech blocích o jednotkovém výkonu 440 MW, za podmínek uvedených v
Zadávací dokumentaci.
Účelem díla je zajištění bezpečného, spolehlivého a ekonomického
provozu turbín podle příslušných právních předpisů a standardů do
konce plánované životnosti Jaderné elektrárny Dukovany, tj. nejméně
do roku 2027, za podmínek uvedených v Zadávací dokumentaci.
Podrobné vymezení rozsahu plnění veřejné zakázky, včetně požadavků
na termíny plnění, jakost a technické vlastnosti předmětu veřejné
zakázky, vymezení množství a druhu požadovaných věcí, prací a služeb
a požadovaných standardů je uvedeno v Zadávací dokumentaci.
2. Celé dílo musí být provedeno formou dodávky «na klíč».
II. Doba a místo plnění veřejné zakázky
1. Realizace veřejné zakázky «Výměna průtočné části NT dílů včetně NT
rotorů TG 220 MW v ČEZ - EDU - 4 bloky» je rozdělena do 4 částí s
tím, že vlastní výměny částí NT dílů a NT rotorů turbín příslušných
k danému bloku se musí uskutečnit v rámci předpokládaných odstávek
jednotlivých bloků, jak je dále uvedeno:
1. Část díla (blok 2) - 2 turbosoustrojí od 05/2004 do 07/2004
2. Část díla (blok 3) - 2 turbosoustrojí od 03/2005 do 05/2005
3. Část díla (blok 4) - 2 turbosoustrojí od 10/2006 do 12/2006
4. Část díla (blok 1 včetně ND) - 2 turbosoustrojí od 08/2007 do
10/2007
2. Bez ohledu na výše uvedené termíny odstávek musí čistá doba pro
demontáž a montáž až do uzavření NT dílů turbíny po rekonstrukci
činit v rámci příslušné části díla nejvýše třicet dva (32) dnů pro
první turbínu v pořadí a nejvýše třicet šest (36) dnů pro druhou
turbínu v pořadí.
3. Detailní požadavky na termíny plnění veřejné zakázky jsou uvedeny
v části 2 Zadávací dokumentace. Tyto požadavky nebo termíny je
uchazeč povinen dodržet při zpracování časového a prováděcího plánu
realizace veřejné zakázky.
4. Místem plnění veřejné zakázky je ČEZ, a. s., Jaderná elektrárna
Dukovany.
III. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů
1. V rámci nabídky doloží uchazeč plnění kvalifikačních předpokladů
stanovených v § 2b zákona, které prokáže způsobem uvedeným v § 2c
odst. 1 a 3 zákona, a dále prokáže plnění kvalifikačního předpokladu
dle § 2b odst. 1 písm. g) zákona čestným prohlášením. Zadavatel
zvláště upozorňuje na splnění kvalifikačních předpokladů dle § 2a
odst. 5 zákona.
2. Uchazeč, který v rámci nabídky nedoloží/neprokáže splnění
kvalifikačních předpokladů dle ustanovení III.1 bude na základě
rozhodnutí zadavatele vyloučen z této obchodní veřejné soutěže, a to
v souladu se zákonem.
IV. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky
1. V souladu s § 2f zákona zadavatel stanovuje a pro plnění veřejné
zakázky požaduje na uchazeči v rámci nabídky splnění dále uvedených
dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky:
a) Uchazeč prokáže zavedení systému jakosti splňujícího požadavky
normy ČSN EN ISO 9001:1995 a ČSN EN ISO 9002:1995 (resp. ČSN EN ISO
9001:2000) nebo jiného systému kvality splňujícího minimálně
požadavky výše uvedených norem. Tuto skutečnost uchazeč doloží v
rámci nabídky úředně ověřenou kopií příslušného certifikátu vydaného
uchazeči akreditovanou certifikační organizací na základě
provedeného auditu.
b) Uchazeč prokáže, že v průběhu posledních 10 let realizoval
minimálně jednu zakázku obdobného charakteru, tj. rekonstrukci NT
dílů turbín na elektrárenských blocích s výkonem 200 MW a výše. Tuto
skutečnost uchazeč doloží v rámci nabídky čestným prohlášení s
uvedením: názvu a umístění zakázky, období trvání zakázky, obchodní
firmy objednavatele, rozsahu dodávek/prací/služeb a odpovědnosti
uchazeče, vyhodnocení splnění zakázky (jak dopadla realizace oproti
původní smlouvě uzavřené před zahájením realizace), kontaktní osoby
(jméno, adresa, telefonní číslo, fax, e-mail) a souhlasem uchazeče k
ověření této reference/referencí zadavatelem.
c) Uchazeč předloží údaje o osobách, které vykonávají činnost
odpovědného zástupce uchazeče ve smyslu § 11 zákona č. 455/1991 Sb.,
o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, pro všechny
živnosti související s předmětem plnění veřejné zakázky. Tuto
skutečnost uchazeč doloží v rámci nabídky aktuálním výpisem ze
živnostenského rejstříku v originále nebo ověřené kopii v rozsahu, z
nějž bude patrné, kdo vykonává činnost odpovědného zástupce ve
smyslu § 11 zákona č. 455/1991 Sb. pro všechny živnosti související
s předmětem plnění veřejné zakázky. Není-li uchazeč povinen
ustanovit odpovědného zástupce, sdělí tuto skutečnost zadavateli
formou čestného prohlášení.
d) Uchazeč prokáže, že vedení a realizace veřejné zakázky budou
prováděny kvalifikovanými pracovníky, kteří již v minulosti
spolupracovali na realizaci obdobné zakázky a mají dostatečné
zkušenosti s realizací obdobných výměn průtočných částí NT dílů a NT
rotorů. Tuto skutečnost uchazeč doloží v rámci nabídky seznamem
klíčového personálu navrhovaného pro plnění veřejné zakázky s
uvedením pracovního životopisu, a to minimálně pro pracovníky na
pozici vedoucího zakázky, hlavního inženýra projektu, vedoucího
stavby a řízení jakosti.
e) Uchazeč prokáže, že jím navržené řešení veřejné zakázky obsažené v
nabídce nepožívá ochranu podle zvláštních předpisů nebo že nositelem
těchto práv je uchazeč. Tuto skutečnost uchazeč doloží v rámci
nabídky čestným prohlášením.
f) Uchazeč potvrdí souhlas s návrhem smlouvy o dílo včetně příloh 1,
4, 12 a 13 a zaváže se, že doplní/vypracuje přílohy 2, 3, 5 až 11,
14 až 17 v souladu s pokyny, které jsou součástí Zadávací
dokumentace. Tuto skutečnost uchazeč doloží v rámci nabídky čestným
prohlášením.
g) Uchazeč potvrdí souhlas s vystavením bankovní záruky za provedení
díla. Tuto skutečnost uchazeč doloží v rámci nabídky čestným
prohlášením obsahujícím závazek uchazeče, že pokud mu zadavatel v
průběhu zadávací lhůty oznámí, že jeho nabídka byla vybrána jako
nejvhodnější, předá zadavateli do dvaceti (20) kalendářních dnů od
obdržení tohoto oznámení bankovní záruku za provedení díla ve výši
10 % celkové ceny díla bez DPH v měně/měnách, ve kterých bude
splatná cena díla. Tato bankovní záruka musí být platná nejméně
devadesát (90) dnů po datu podpisu protokolu o konečném převzetí 1.
části díla.
Nejméně třicet dnů před plánovaným termínem konečného převzetí 1.
části díla předá uchazeč/zhotovitel, v souladu s článkem 16.1, část
2 Zadávací dokumentace, novou bankovní záruku za provedení díla ve
výši 7 % celkové ceny díla bez DPH v měně/měnách, ve kterých bude
splatná cena díla. Tato bankovní záruka musí být platná nejméně
devadesát (90) dnů po datu podpisu protokolu o předběžném převzetí
4. části díla.
Nejméně třicet dnů před plánovaným termínem předběžného převzetí 4.
části díla předá uchazeč/zhotovitel, v souladu s článkem 16.1, část
2 Zadávací dokumentace, novou bankovní záruku za provedení díla ve
výši 2 % celkové ceny díla bez DPH v měně/měnách, ve kterých bude
splatná cena díla. Tato bankovní záruka musí být platná nejméně
devadesát (90) dnů po datu podpisu protokolu o konečném převzetí 4.
části díla.
Bankovní záruka musí být vydána bankou mající své sídlo nebo
zastoupení v České republice, musí být neodvolatelná, bezpodmínečná,
vyplatitelná na první požadavek a bez toho, aby banka zkoumala
důvody požadovaného čerpání. Vzor formuláře pro vystavení bankovní
záruky je uveden v Zadávací dokumentaci. Bankovní záruka musí být
vystavena bankou uvedenou v Seznamu bank, který je součástí Zadávací
dokumentace.
h) Uchazeč potvrdí, že pokud jeho nabídka bude vybrána zadavatelem
jako nejvhodnější, zajistí pojištění veřejné zakázky v rozsahu
stanoveném zadavatelem v článku 54 návrhu smlouvy, Část 2 Zadávací
dokumentace. Tuto skutečnost uchazeč doloží v rámci nabídky
příslibem pojišťovny, že v případě realizace veřejné zakázky
zájemcem/uchazečem je pojišťovna připravena uzavřít s uchazečem
pojistné smlouvy požadované zadavatelem.
i) Uchazeč prokáže zajištění materiálních a technických předpokladů
pro plnění veřejné zakázky, tzn. že:
- má dostatečné zkušenosti s nabízeným zařízením (s technickým
řešením, které uchazeč předkládá v nabídce)
- má dostatečný počet zaměstnanců odborných profesí rozhodných pro
plnění veřejné zakázky.
Tuto skutečnost uchazeč doloží v rámci nabídky formou prohlášení,
potvrzení, seznamem, popř. životopisem odborných garantů nebo
konzultantů v příslušných oborech.
j) Uchazeč prokáže plnění průměrného ročního objemu tržeb za období
1997 až 2001, ve výši minimálně 500 mil. Kč. Tuto skutečnost uchazeč
doloží v rámci nabídky kopiemi auditovaných ročních účetních závěrek
za roky 1997 až 2001, které budou zpracovány v rozsahu stanoveném v
Opatření MF ČR čj. 281/71 701/1995 (Rozvaha, Výkaz zisků a ztrát,
Příloha).
k) Uchazeč potvrdí, že podíl subdodávek jiných subjektů na plnění
předmětu veřejné zakázky nepřesáhne ve finančním vyjádření 40 %.
Tuto skutečnost uchazeč doloží v rámci nabídky čestným prohlášením.
2. Uchazeč, který v rámci nabídky nedoloží/nesplní další předpoklady
pro splnění veřejné zakázky dle ustanovení IV.1 a) až k) bude na
základě rozhodnutí zadavatele vyloučen z této obchodní veřejné
soutěže, a to v souladu se zákonem.
V. Soutěžní lhůta, místo a čas otevírání obálek s nabídkami
1. Soutěžní lhůta začíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné
soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek
s nabídkami.
2. Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční, v souladu s § 28 - 30
zákona, dne 31. 1. 2003 od 14.00 hod. místního času na adrese: ČEZ,
a. s., Jaderná elektrárna Dukovany, 675 50 Dukovany, budova KORD I,
zasedací místnosti č. A126.
VI. Požadavky na jednotný postup zpracování nabídkové ceny včetně
platebního kalendáře
1. Cena musí být zpracována v měně/měnách bez DPH a včetně DPH v
souladu se Zadávací dokumentací.
2. Uchazeč zpracuje celkovou nabídkovou cenu za splnění veřejné
zakázky v podrobném členění po položkách uvedených v cenových
specifikacích v souladu se Zadávací dokumentací, část 4, svazek D14.
3. Takto stanovená cena za celou veřejnou zakázku bude považována za
cenu nejvýše přípustnou a nebude žádným způsobem v rámci plnění
veřejné zakázky eskalována.
4. Platební podmínky během realizace díla budou následující:
- akontace ve výši 5 % ceny díla bude zaplacena po podpisu smlouvy
proti předložení bankovní záruky ve stejné výši v souladu se
Zadávací dokumentací,
- zálohy na základě postupu 1. části díla, 2. části díla, 3. části
díla a 4. části díla v úhrnné výši 85 % ceny dané části díla budou
zaplaceny separátně pro každou část díla, a to postupně po splnění
jednotlivých milníků příslušné části díla v souladu s požadavky
Zadávací dokumentace,
- konečné vyrovnání do výše celkové smluvní ceny příslušné části díla
bude provedeno po převzetí příslušné části díla v souladu se
Zadávací dokumentací.
Detailní požadavky na platební podmínky jsou uvedeny v Zadávací
dokumentaci.
5. Uchazeč zpracuje platební kalendář v souladu s požadavky
zadavatele, které jsou obsaženy v části 4 Zadávací dokumentace,
svazek D15.
VII. Poskytnutí jistoty
1. Každý uchazeč musí v rámci své nabídky poskytnout zadavateli
jistotu k zajištění svých povinností vyplývajících z účasti v
obchodní veřejné soutěži ve výši 10.000.000,- Kč v souladu s § 23 a
24 zákona č. 199/1994 Sb., v platném znění.
2. Uchazeč má právo zvolit si formu složení jistoty, a to buď formou
bankovní záruky, nebo složením peněžní částky na účet zadavatele.
3. Při poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí uchazeč v rámci
své nabídky předložit originál záruční listiny vystavené ve prospěch
zadavatele, z jejíhož obsahu bude zřejmé, že zadavatel je oprávněn
vykonat právo z poskytnuté jistoty v případech vymezených v § 26
zákona. Zadavatel požaduje, aby platnost bankovní záruky začínala
nejpozději dnem otevírání obálek s nabídkami a nebyla kratší než do
uplynutí předpokládané prodloužené zadávací lhůty, tj. platnost
bankovní záruky musí být nejméně sto dvacet (120) dnů po datu
otevírání obálek s nabídkami.
4. Při poskytnutí jistoty ve formě složení peněžní částky na účet
zadavatele musí být peněžní částka odpovídající výši jistoty
připsána na účet zadavatele vedený u Komerční banky, a. s., pobočka
Třebíč, č. ú. 4901-711/0100, variabilní symbol: U475020202,
specifický symbol: IČ uchazeče, a to v souladu s § 24, odst. 2
zákona.
VIII. Požadavky na členění veřejné zakázky
Požadavky na členění veřejné zakázky na jednotlivé ucelené části díla a
dále na jednotlivé položky jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci této
veřejné zakázky.
IX. Variantní řešení
Zadavatel nepřipouští variantní řešení veřejné zakázky.
X. Způsob zpracování nabídky
1. Uchazeč má právo podat pouze jednu nabídku. Uchazeč, který
předloží více než jednu nabídku nebo se zúčastní ve více než jedné
nabídce, bude z této obchodní veřejné soutěže vyloučen. Toto
ustanovení však nebrání výrobcům nebo prodejcům nabídnout zboží nebo
služby kterémukoli z uchazečů. Uchazečem se v souladu se zákonem
rozumí jedna osoba samostatně.
2. Nabídka uchazeče bude zpracována v listinné formě v českém jazyce,
seřazena podle podmínek tohoto Vyhlášení obchodní veřejné soutěže a
Zadávací dokumentace, zabezpečena proti neoprávněné manipulaci
pevným, nerozebíratelným způsobem. Kompletní nabídka musí být
parafována na všech stránkách pověřenou osobou zadavatele a průvodní
dopis nabídky, příslušné doklady o splnění kvalifikačních a dalších
předpokladů k plnění veřejné zakázky a návrh smlouvy o dílo musí být
podepsány v případě právnické osoby statutárním zástupcem uchazeče
způsobem shodným se zápisem v obchodním rejstříku a v případě
fyzické osoby osobou oprávněnou jednat jejím jménem.
3. Nabídka musí být předložena ve formě návrhu smlouvy. Nabídka musí
obsahovat následující dokumenty seřazené v níže uvedeném pořadí:
a) Svazek A (Průvodní dopis nabídky)
b) Svazek B (Bankovní záruka za nabídku)
c) Svazek C (Návrh smlouvy o dílo)
d) Svazek D (Přílohy návrhu smlouvy o dílo)
Detailní údaje k obsahu a zpracování nabídky a jednotlivých svazků A
až D jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci.
4. Nabídka musí být předložena v 1 originále s originálními nebo
úředně ověřenými dokumenty a ve 4 kopiích, přičemž podpis uchazeče v
návrhu smlouvy o dílo, dle ustanovení X.2 výše, musí být v
originální podobě i na těchto kopiích. Současně předá uchazeč
jedenkrát nabídku v elektronické formě na CD ROM. Textové části,
tabulky a seznamy musí být zpracovány s využitím SW prostředků ze
souboru MS Office ´95 (MS WORD 7.0, EXCEL 7.0) nebo MS Office XP.
Harmonogramy musí být zpracovány s využitím SW prostředků SURE TRACK
PROJECT MANAGER 2.0 nebo PRIMAVERA PROJECT PLANNER 2.0, výkresy musí
být ve formátu *.dwg nebo *.dxf (AUTOCAD r.12). Požadavek na předání
v elektronické formě se nevztahuje na dokumenty předávané uchazečem
ve svazku D17 nabídky.
5. Uchazeč je povinen dodržet způsob zpracování nabídky uvedený v
tomto ustanovení X. Nedodržení způsobu zpracování nabídky bude
důvodem k vyloučení uchazeče z této obchodní veřejné soutěže.
XI. Způsob a místo pro podání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat
osobně
1. Nabídku lze podat osobně nebo zaslat tak, aby byla zadavateli
doručena v soutěžní lhůtě, tj. nejpozději dne 31. 1. 2003 do 14.00
hod. místního času.
2. Místem pro podání nabídky je:
ČEZ, a. s.
organizační jednotka Jaderná elektrárna Dukovany
675 50 Dukovany
3. Nabídku je možno v soutěžní lhůtě odevzdat osobně, po předchozí
dohodě, v kanceláři vedoucího pracovního týmu, p. Ing. Ladislava
Macha, budova KORD I, kancelář č. A124, ČEZ - Jaderná elektrárna
Dukovany, a to v pracovní dny v době od 7.00 hod. do 14.00 hod.
místního času, kromě posledního dne soutěžní lhůty. V poslední den
soutěžní lhůty je možno nabídku podat osobně od 12.00 hod. místního
času v zasedací místnosti č. A126, budova KORD I, ČEZ - Jaderná
elektrárna Dukovany, a to nejpozději do 14.00 hod. místního času.
4. Nabídka musí být podepsána v případě právnické osoby statutárním
zástupcem uchazeče, v případě fyzické osoby osobou oprávněnou jednat
jménem této fyzické osoby, a podána v neprůhledné obálce zabezpečené
proti manipulaci přelepením a opatřena na uzavření razítkem
uchazeče, případně podpisem jeho statutárního zástupce, a to v
souladu s § 9 zákona.
5. Každá obálka s nabídkou musí být řádně zabalena a označena v
souladu s požadavky Zadávací dokumentace, Část 1 - Pokyny pro
zájemce/uchazeče.
6. Uchazeč se obchodní veřejné soutěže účastní na vlastní náklady.
XII. Zadávací lhůta
Zadávací lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni, činí
devadesát (90) kalendářních dní a její běh začíná dnem otevírání obálek s
nabídkami a končí dnem rozeslání oznámení o výběru nejvhodnější nabídky,
pokud nejsou podány námitky nebo návrh na přezkoumání rozhodnutí
zadavatele v souladu se zákonem.
XIII. Způsob hodnocení nabídek
1. Hodnoceny budou pouze nabídky, které v rámci posouzení nabídek
splnily podmínky zákona, tohoto Vyhlášení obchodní veřejné soutěže a
Zadávací dokumentace. Tyto nabídky budou hodnoceny podle ekonomické
vhodnosti v souladu s následujícími kritérii, která jsou seřazena v
sestupném pořadí dle přisuzované důležitosti:
a) výše nabídkové ceny
b) úroveň technického řešení
c) náročnost na údržbu.
2. Nabídková cena předložená uchazečem v rámci nabídky v zahraniční
měně v souladu se Zadávací dokumentací bude pro účely hodnocení
přepočtena na Kč, a to kurzem ČNB platným ke dni otevírání obálek s
nabídkami dle ustanovení V.2 výše.
XIV. Podmínky, za nichž je možno překročit výši nabídkové ceny
Nabídkovou cenu za požadované dílo nelze do uzavření smlouvy překročit
ani jakkoli upravovat za žádných podmínek.
XV. Název, sídlo, kontaktní osoba zadavatele
1. Zadavatel:
ČEZ, a. s., Praha 4, Duhová 2/1444, PSČ: 140 53
pro organizační jednotku Jaderná elektrárna Dukovany, 675 50
Dukovany
2. Kontaktní osoba zadavatele:
p. Ing. Ladislav Mach - vedoucí pracovního týmu,
tel. č.: +420 568 814 829
fax č.: +420 568 814 961
e-mail: machxl1.edu@mail.cez.cz
3. Výše uvedená kontaktní osoba zadavatele zprostředkovává styk mezi
zájemci/uchazeči a zadavatelem. Styk s jinými než jmenovanými
zaměstnanci zadavatele v průběhu soutěžní lhůty bude považován za
porušení soutěžních podmínek a zájemce/uchazeč, který se toho
dopustí, bude vyloučen z obchodní veřejné soutěže.
4. Jakékoliv požadavky na vyjasnění Zadávací dokumentace nebo dotazy
k obchodní veřejné soutěži musí být podány pouze písemnou formou
(dopis, fax, e-mail) na kontaktní osobu zadavatele nejpozději
čtrnáct (14) dnů před stanoveným termínem pro podání nabídek dle
článku XI. výše. Odpovědi na požadavky na vyjasnění Zadávací
dokumentace a dotazy k obchodní veřejné soutěži uplatněné u
zadavatele zašle zadavatel (spolu se zněním požadavku či dotazu)
všem zájemcům, kteří si vyzvedli Zadávací dokumentaci v souladu s
článkem XVII. níže.
5. Veškeré eventuální námitky podle zákona, uplatněné jednotlivými
zájemci/ uchazeči, musí být zaslány na kontaktní osobu zadavatele.
Veškeré eventuální návrhy na přezkoumání rozhodnutí zadavatele
uplatněné zájemci/uchazeči musí být v jednom vyhotovení zaslány na
kontaktní osobu zadavatele.
XVI. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky (návštěva staveniště),
nabídková konference
1. Za účelem obeznámení se s místními podmínkami pro plnění veřejné
zakázky poskytne zadavatel zájemcům možnost návštěvy místa plnění.
Návštěva místa plnění veřejné zakázky (návštěva staveniště) se koná
dne 18. 12. 2002. Sraz účastníků je v 10.00 hod. místního času ve
vrátnici Jaderné elektrárny Dukovany na adrese ČEZ, a. s., Jaderná
elektrárna Dukovany, 675 50 Dukovany, ČR.
Účast zástupců každého jednotlivého zájemce je zadavatelem omezena
na 3 osoby. Zájemce sdělí písemně dopisem nebo faxem zadavateli na
adresu kontaktní osoby zadavatele uvedenou v ustanovení XV. výše
svůj úmysl navštívit místo plnění veřejné zakázky. Toto sdělení musí
zadavatel obdržet nejpozději sedm (7) kalendářních dnů před výše
uvedeným termínem návštěvy.
Ve svém sdělení zájemce uvede obchodní firmu nebo jméno zájemce,
jméno a příjmení, funkci, státní příslušnost, číslo občanského
průkazu nebo pasu, datum narození, pohlaví, váhu a adresu trvalého
bydliště každé osoby navrhované k prohlídce místa plnění veřejné
zakázky.
Zájemce a každý jeho pověřený pracovník nebo zmocněnec s platným
občanským průkazem/pasem obdrží od zadavatele povolení ke vstupu na
jeho pozemky a do jeho budov za účelem prohlídky místa plnění
veřejné zakázky, ale pouze za podmínky, že zájemce a každý jeho
zástupce, pracovník nebo zmocněnec ponese veškerá rizika, ztráty
nebo škody na majetku a zdraví a všechny jiné ztráty, škody, náklady
a výdaje jakkoliv způsobené, které mohou vzniknout v důsledku účasti
na prohlídce místa plnění veřejné zakázky. Při návštěvě jsou zájemci
povinni řídit se pokyny a požadavky, které stanoví na místě zástupce
zadavatele.
Na této schůzce zodpovědný zaměstnanec zadavatele provede zájemce po
staveništi. O průběhu prohlídky bude vyhotoven zápis, který obdrží
všichni zájemci, kteří si ve stanoveném termínu vyzvedli Zadávací
dokumentaci.
Zájemce nebo jeho zástupci nejsou oprávněni na místě konání
prohlídky místa plnění veřejné zakázky fotografovat nebo pořizovat
jakýkoliv jiný záznam (videozáznam, filmový záznam, zvukový záznam
atd.).
2. Dne 9. 1. 2003 se bude konat nabídková konference. Sraz účastníků
je v 10.00 hod. místního času v zasedací místnosti č. A126, budova
KORD I, Jaderné elektrárny Dukovany. Účast zástupců každého
jednotlivého zájemce je zadavatelem omezena na 3 osoby. Na této
schůzce zodpovědní zástupci zadavatele zodpoví dotazy jednotlivých
zájemců k Vyhlášení obchodní veřejné soutěže a Zadávací dokumentaci.
Dotazy musí být doručeny zadavateli nejpozději tři (3) dny před
konáním konference. O průběhu konference bude vyhotoven zápis, který
obdrží všichni zájemci, kteří si ve stanoveném termínu vyzvedli
Zadávací dokumentaci.
XVII. Zadávací dokumentace
1. Zadávací dokumentace pro veřejnou zakázku «Výměna průtočné části
NT dílů včetně NT rotorů TG 220 MW v ČEZ - EDU - 4 bloky» obsahuje:
- Část 1 - Pokyny pro zájemce/uchazeče
- Část 2 - Návrh smlouvy o dílo včetně příloh
- Část 3 - Požadavky objednavatele na technické řešení díla
- Část 4 - Formuláře nabídky
2. Zadávací dokumentaci je nutné vyžádat u zadavatele písemně nebo
faxem na adrese: ČEZ, a. s., Jaderná elektrárna Dukovany, 675 50
Dukovany, ČR, vedoucí pracovního týmu Ing. Ladislav Mach, tel. č.
+420 568 814 829, fax č. +420 568 814 961, a to nejméně čtyři (4)
pracovní dny před požadovaným termínem převzetí. Požadavek musí
obsahovat obchodní firmu nebo jméno zájemce, adresu sídla zájemce,
IČ zájemce, kontaktní adresu včetně jména a příjmení, čísla telefonu
a faxu kontaktní osoby pro doručování dokumentů souvisejících se
soutěží a jméno a příjmení osoby, která převezme zadávací
dokumentaci.
3. Každému zájemci bude na základě požadavku dle ustanovení XVII.2
výše poskytnuta Zadávací dokumentace v jednom vyhotovení v tištěné
formě. Současně bude zájemci poskytnuta Zadávací dokumentace i v
elektronické formě s výjimkou doplňku k příloze 3 - Garantované
parametry, část 2 Zadávací dokumentace a doplňků k části 3 Zadávací
dokumentace - Požadavky objednavatele na technické řešení díla.
4. Zadávací dokumentaci převezme osoba jmenovaná zájemcem v souladu s
ustanovením XVII.2 výše, v den uvedený v požadavku, na adrese: ČEZ,
a. s., Jaderná elektrárna Dukovany, 675 50 Dukovany, v kanceláři č.
A124, budova KORD I, v době od 9.00 hod. do 13.00 hod. místního
času.
Současně se Zadávací dokumentací bude zájemcům předána kopie
Vyhlášení obchodní veřejné soutěže uveřejněného v Obchodním
věstníku.
XVIII. Práva zadavatele
1. Zadavatel si vyhrazuje právo:
- v průběhu soutěžní lhůty měnit Zadávací dokumentaci formou dodatků
k Zadávací dokumentaci,
- odmítnout všechny předložené nabídky a neuzavřít smlouvu se žádným
uchazečem,
- zrušit bez udání důvodu obchodní veřejnou soutěž do doby rozhodnutí
o výběru nejvhodnější nabídky,
- nevracet podané nabídky,
- vyloučit uchazeče, jehož nabídka nebude splňovat podmínky stanovené
Vyhlášením, zákonem či Zadávací dokumentací, aniž by tím vyvolal
jakoukoliv odpovědnost vůči kterémukoliv uchazeči,
- vyloučit uchazeče, jehož nabídka bude obsahovat variantní řešení,
- vyloučit uchazeče, který podá více nabídek.
Ing. Jaroslav VOKUREK Ing. Aleš JOHN
ředitel sekce jaderných investic ředitel pro techniku OJ EDU
162565-49/02