Portál veřejné správy

Zápis 162566-49/02

Obchodní jménoČEZ, a. s.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO45274649
SídloPraha 4, Duhová 2/1444, PSČ: 140 53
Publikováno04. 12. 2002
Značka OV162566-49/02
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s. A-6 Zadavatel obchodní veřejné soutěže: ČEZ, a. s. Sídlo: Praha 4, Duhová 2/1444, PSČ: 140 53 IČO: 45274649 zapsaný v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, odd. B, vložka 1581 zastoupený Ing. Jaroslavem Mílem, M.B.A., předsedou představenstva a Ing. Josefem Sedlákem, členem představenstva vyhlašuje v souladu s ustanovením Části druhé, Hlava I, § 4 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon) OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ (dále jen «soutěž») na plnění veřejné zakázky pro organizační jednotku Jaderná elektrárna Dukovany «Výměna průtočné části NT dílů včetně NT rotorů TG 220 MW v ČEZ - EDU - 2 bloky» I. Vymezení plnění veřejné zakázky 1. Předmětem plnění veřejné zakázky «Výměna průtočné části NT dílů včetně NT rotorů TG 220 MW v ČEZ - EDU - 2 bloky» je funkční dílo spočívající v realizaci veškerých dodávek věcí, prací a služeb spojených s výměnou průtočných částí NT dílů včetně NT rotorů na 2. a 3. bloku o jednotkovém výkonu 440 MW, za podmínek uvedených v Zadávací dokumentaci. Účelem díla je zajištění bezpečného, spolehlivého a ekonomického provozu turbín podle příslušných právních předpisů a standardů do konce plánované životnosti Jaderné elektrárny Dukovany, tj. nejméně do roku 2027, za podmínek uvedených v Zadávací dokumentaci. Podrobné vymezení rozsahu plnění veřejné zakázky, včetně požadavků na termíny plnění, jakost a technické vlastnosti předmětu veřejné zakázky, vymezení množství a druhu požadovaných věcí, prací a služeb a požadovaných standardů je uvedeno v Zadávací dokumentaci. 2. Celé dílo musí být provedeno formou dodávky «na klíč». II. Doba a místo plnění veřejné zakázky 1. Realizace veřejné zakázky «Výměna průtočné části NT dílů včetně NT rotorů TG 220 MW v ČEZ - EDU - 2 bloky» je rozdělena do 2 částí s tím, že vlastní výměny částí NT dílů a NT rotorů turbín příslušných k danému bloku se musí uskutečnit v rámci předpokládaných odstávek jednotlivých bloků, jak je dále uvedeno: 1. Část díla (blok 2) - 2 turbosoustrojí od 05/2004 do 07/2004 2. Část díla (blok 3 včetně ND) - 2 turbosoustrojí od 03/2005 do 05/2005 2. Bez ohledu na výše uvedené termíny odstávek musí čistá doba pro demontáž a montáž až do uzavření NT dílů turbíny po rekonstrukci činit v rámci příslušné části díla nejvýše třicet dva (32) dnů pro první turbínu v pořadí a nejvýše třicet šest (36) dnů pro druhou turbínu v pořadí. 3. Detailní požadavky na termíny plnění veřejné zakázky jsou uvedeny v části 2 Zadávací dokumentace. Tyto požadavky nebo termíny je uchazeč povinen dodržet při zpracování časového a prováděcího plánu realizace veřejné zakázky. 4. Místem plnění veřejné zakázky je ČEZ, a. s., Jaderná elektrárna Dukovany. III. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů 1. V rámci nabídky doloží uchazeč plnění kvalifikačních předpokladů stanovených v § 2b zákona, které prokáže způsobem uvedeným v § 2c odst. 1 a 3 zákona, a dále prokáže plnění kvalifikačního předpokladu dle § 2b odst. 1 písm. g) zákona čestným prohlášením. Zadavatel zvláště upozorňuje na splnění kvalifikačních předpokladů dle § 2a odst. 5 zákona. 2. Uchazeč, který v rámci nabídky nedoloží/neprokáže splnění kvalifikačních předpokladů dle ustanovení III.1 bude na základě rozhodnutí zadavatele vyloučen z této obchodní veřejné soutěže, a to v souladu se zákonem. IV. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky 1. V souladu s § 2f zákona zadavatel stanovuje a pro plnění veřejné zakázky požaduje na uchazeči v rámci nabídky splnění dále uvedených dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky: a) Uchazeč prokáže zavedení systému jakosti splňujícího požadavky normy ČSN EN ISO 9001:1995 a ČSN EN ISO 9002:1995 (resp. ČSN EN ISO 9001:2000) nebo jiného systému kvality splňujícího minimálně požadavky výše uvedených norem. Tuto skutečnost uchazeč doloží v rámci nabídky úředně ověřenou kopií příslušného certifikátu vydaného uchazeči akreditovanou certifikační organizací na základě provedeného auditu. b) Uchazeč prokáže, že v průběhu posledních 10 let realizoval minimálně jednu zakázku obdobného charakteru, tj. rekonstrukci NT dílů turbín na elektrárenských blocích s výkonem 200 MW a výše. Tuto skutečnost uchazeč doloží v rámci nabídky čestným prohlášení s uvedením: názvu a umístění zakázky, období trvání zakázky, obchodní firmy objednavatele, rozsahu dodávek/prací/služeb a odpovědnosti uchazeče, vyhodnocení splnění zakázky (jak dopadla realizace oproti původní smlouvě uzavřené před zahájením realizace), kontaktní osoby (jméno, adresa, telefonní číslo, fax, e-mail) a souhlasem uchazeče k ověření této reference/referencí zadavatelem. c) Uchazeč předloží údaje o osobách, které vykonávají činnost odpovědného zástupce uchazeče ve smyslu § 11 zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, pro všechny živnosti související s předmětem plnění veřejné zakázky. Tuto skutečnost uchazeč doloží v rámci nabídky aktuálním výpisem ze živnostenského rejstříku v originále nebo ověřené kopii v rozsahu, z nějž bude patrné, kdo vykonává činnost odpovědného zástupce ve smyslu § 11 zákona č. 455/1991 Sb. pro všechny živnosti související s předmětem plnění veřejné zakázky. Není-li uchazeč povinen ustanovit odpovědného zástupce, sdělí tuto skutečnost zadavateli formou čestného prohlášení. d) Uchazeč prokáže, že vedení a realizace veřejné zakázky budou prováděny kvalifikovanými pracovníky, kteří již v minulosti spolupracovali na realizaci obdobné zakázky a mají dostatečné zkušenosti s realizací obdobných výměn průtočných částí NT dílů a NT rotorů. Tuto skutečnost uchazeč doloží v rámci nabídky seznamem klíčového personálu navrhovaného pro plnění veřejné zakázky s uvedením pracovního životopisu, a to minimálně pro pracovníky na pozici vedoucího zakázky, hlavního inženýra projektu, vedoucího stavby a řízení jakosti. e) Uchazeč prokáže, že jím navržené řešení veřejné zakázky obsažené v nabídce nepožívá ochranu podle zvláštních předpisů nebo že nositelem těchto práv je uchazeč. Tuto skutečnost uchazeč doloží v rámci nabídky čestným prohlášením. f) Uchazeč potvrdí souhlas s návrhem smlouvy o dílo včetně příloh 1, 4, 12 a 13 a zaváže se, že doplní/vypracuje přílohy 2, 3, 5 až 11, 14 až 17 v souladu s pokyny, které jsou součástí Zadávací dokumentace. Tuto skutečnost uchazeč doloží v rámci nabídky čestným prohlášením. g) Uchazeč potvrdí souhlas s vystavením bankovní záruky za provedení díla. Tuto skutečnost uchazeč doloží v rámci nabídky čestným prohlášením obsahujícím závazek uchazeče, že pokud mu zadavatel v průběhu zadávací lhůty oznámí, že jeho nabídka byla vybrána jako nejvhodnější, předá zadavateli do dvaceti (20) kalendářních dnů od obdržení tohoto oznámení bankovní záruku za provedení díla ve výši 10 % celkové ceny díla bez DPH v měně/měnách, ve kterých bude splatná cena díla. Tato bankovní záruka musí být platná nejméně devadesát (90) dnů po datu podpisu protokolu o konečném převzetí 1. části díla. Nejméně třicet dnů před plánovaným termínem konečného převzetí 1. části díla předá uchazeč/zhotovitel, v souladu s článkem 16.1, část 2 Zadávací dokumentace, novou bankovní záruku za provedení díla ve výši 2 % celkové ceny díla bez DPH v měně/měnách, ve kterých bude splatná cena díla. Tato bankovní záruka musí být platná nejméně devadesát (90) dnů po datu podpisu protokolu o konečném převzetí 2. části díla. Bankovní záruka musí být vydána bankou mající své sídlo nebo zastoupení v České republice, musí být neodvolatelná, bezpodmínečná, vyplatitelná na první požadavek a bez toho, aby banka zkoumala důvody požadovaného čerpání. Vzor formuláře pro vystavení bankovní záruky je uveden v Zadávací dokumentaci. Bankovní záruka musí být vystavena bankou uvedenou v Seznamu bank, který je součástí Zadávací dokumentace. h) Uchazeč potvrdí, že pokud jeho nabídka bude vybrána zadavatelem jako nejvhodnější, zajistí pojištění veřejné zakázky v rozsahu stanoveném zadavatelem v článku 54 návrhu smlouvy, Část 2 Zadávací dokumentace. Tuto skutečnost uchazeč doloží v rámci nabídky příslibem pojišťovny, že v případě realizace veřejné zakázky zájemcem/uchazečem je pojišťovna připravena uzavřít s uchazečem pojistné smlouvy požadované zadavatelem. i) Uchazeč prokáže zajištění materiálních a technických předpokladů pro plnění veřejné zakázky, tzn. že: - má dostatečné zkušenosti s nabízeným zařízením (s technickým řešením, které uchazeč předkládá v nabídce) - má dostatečný počet zaměstnanců odborných profesí rozhodných pro plnění veřejné zakázky. Tuto skutečnost uchazeč doloží v rámci nabídky formou prohlášení, potvrzení, seznamem, popř. životopisem odborných garantů nebo konzultantů v příslušných oborech. j) Uchazeč prokáže plnění průměrného ročního objemu tržeb za období 1997 až 2001, ve výši minimálně 500 mil. Kč. Tuto skutečnost uchazeč doloží v rámci nabídky kopiemi auditovaných ročních účetních závěrek za roky 1997 až 2001, které budou zpracovány v rozsahu stanoveném v Opatření MF ČR čj. 281/71 701/1995 (Rozvaha, Výkaz zisků a ztrát, Příloha). k) Uchazeč potvrdí, že podíl subdodávek jiných subjektů na plnění předmětu veřejné zakázky nepřesáhne ve finančním vyjádření 40 %. Tuto skutečnost uchazeč doloží v rámci nabídky čestným prohlášením. 2. Uchazeč, který v rámci nabídky nedoloží/nesplní další předpoklady pro splnění veřejné zakázky dle ustanovení IV.1 a) až k) bude na základě rozhodnutí zadavatele vyloučen z této obchodní veřejné soutěže, a to v souladu se zákonem. V. Soutěžní lhůta, místo a čas otevírání obálek s nabídkami 1. Soutěžní lhůta začíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami. 2. Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční, v souladu s § 28 - 30 zákona, dne 31. 1. 2003 od 10.00 hod. místního času na adrese: ČEZ, a. s., Jaderná elektrárna Dukovany, 675 50 Dukovany, budova KORD I, zasedací místnosti č. A126. VI. Požadavky na jednotný postup zpracování nabídkové ceny včetně platebního kalendáře 1. Cena musí být zpracována v měně/měnách bez DPH a včetně DPH v souladu se Zadávací dokumentací. 2. Uchazeč zpracuje celkovou nabídkovou cenu za splnění veřejné zakázky v podrobném členění po položkách uvedených v cenových specifikacích v souladu se Zadávací dokumentací, část 4, svazek D14. 3. Takto stanovená cena za celou veřejnou zakázku bude považována za cenu nejvýše přípustnou a nebude žádným způsoben v rámci plnění veřejné zakázky eskalována. 4. Platební podmínky během realizace díla budou následující: - akontace ve výši 5 % ceny díla bude zaplacena po podpisu smlouvy proti předložení bankovní záruky ve stejné výši v souladu se Zadávací dokumentací, - zálohy na základě postupu 1. části díla a 2. části díla v úhrnné výši 85 % ceny dané části díla budou zaplaceny separátně pro každou část díla, a to postupně po splnění jednotlivých milníků příslušné části díla v souladu s požadavky Zadávací dokumentace, - konečné vyrovnání do výše celkové smluvní ceny příslušné části díla bude provedeno po převzetí příslušné části díla v souladu se Zadávací dokumentací. Detailní požadavky na platební podmínky jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci. 5. Uchazeč zpracuje platební kalendář v souladu s požadavky zadavatele, které jsou obsaženy v části 4 Zadávací dokumentace, svazek D15. VII. Poskytnutí jistoty 1. Každý uchazeč musí v rámci své nabídky poskytnout zadavateli jistotu k zajištění svých povinností vyplývajících z účasti v obchodní veřejné soutěži ve výši 5.000.000,- Kč v souladu s § 23 a 24 zákona č. 199/1994 Sb., v platném znění. 2. Uchazeč má právo zvolit si formu složení jistoty, a to buď formou bankovní záruky, nebo složením peněžní částky na účet zadavatele. 3. Při poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí uchazeč v rámci své nabídky předložit originál záruční listiny vystavené ve prospěch zadavatele, z jejíhož obsahu bude zřejmé, že zadavatel je oprávněn vykonat právo z poskytnuté jistoty v případech vymezených v § 26 zákona. Zadavatel požaduje, aby platnost bankovní záruky začínala nejpozději dnem otevírání obálek s nabídkami a nebyla kratší než do uplynutí předpokládané prodloužené zadávací lhůty, tj. platnost bankovní záruky musí být nejméně sto dvacet (120) dnů po datu otevírání obálek s nabídkami. 4. Při poskytnutí jistoty ve formě složení peněžní částky na účet zadavatele musí být peněžní částka odpovídající výši jistoty připsána na účet zadavatele vedený u Komerční banky, a. s., pobočka Třebíč, č. ú. 4901-711/0100, variabilní symbol: U475020201, specifický symbol: IČ uchazeče, a to v souladu s § 24, odst. 2 zákona. VIII. Požadavky na členění veřejné zakázky Požadavky na členění veřejné zakázky na jednotlivé ucelené části díla a dále na jednotlivé položky jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci této veřejné zakázky. IX. Variantní řešení Zadavatel nepřipouští variantní řešení veřejné zakázky. X. Způsob zpracování nabídky 1. Uchazeč má právo podat pouze jednu nabídku. Uchazeč, který předloží více než jednu nabídku nebo se zúčastní ve více než jedné nabídce, bude z této obchodní veřejné soutěže vyloučen. Toto ustanovení však nebrání výrobcům nebo prodejcům nabídnout zboží nebo služby kterémukoli z uchazečů. Uchazečem se v souladu se zákonem rozumí jedna osoba samostatně. 2. Nabídka uchazeče bude zpracována v listinné formě v českém jazyce, seřazena podle podmínek tohoto Vyhlášení obchodní veřejné soutěže a Zadávací dokumentace, zabezpečena proti neoprávněné manipulaci pevným, nerozebíratelným způsobem. Kompletní nabídka musí být parafována na všech stránkách pověřenou osobou zadavatele a průvodní dopis nabídky, příslušné doklady o splnění kvalifikačních a dalších předpokladů k plnění veřejné zakázky a návrh smlouvy o dílo musí být podepsány v případě právnické osoby statutárním zástupcem uchazeče způsobem shodným se zápisem v obchodním rejstříku a v případě fyzické osoby osobou oprávněnou jednat jejím jménem. 3. Nabídka musí být předložena ve formě návrhu smlouvy. Nabídka musí obsahovat následující dokumenty seřazené v níže uvedeném pořadí: a) Svazek A (Průvodní dopis nabídky) b) Svazek B (Bankovní záruka za nabídku) c) Svazek C (Návrh smlouvy o dílo) d) Svazek D (Přílohy návrhu smlouvy o dílo) Detailní údaje k obsahu a zpracování nabídky a jednotlivých svazků A až D jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci. 4. Nabídka musí být předložena v 1 originále s originálními nebo úředně ověřenými dokumenty a ve 4 kopiích, přičemž podpis uchazeče v návrhu smlouvy o dílo, dle ustanovení X.2 výše, musí být v originální podobě i na těchto kopiích. Současně předá uchazeč jedenkrát nabídku v elektronické formě na CD ROM. Textové části, tabulky a seznamy musí být zpracovány s využitím SW prostředků ze souboru MS Office ´95 (MS WORD 7.0, EXCEL 7.0) nebo MS Office XP. Harmonogramy musí být zpracovány s využitím SW prostředků SURE TRACK PROJECT MANAGER 2.0 nebo PRIMAVERA PROJECT PLANNER 2.0, výkresy musí být ve formátu *.dwg nebo *.dxf (AUTOCAD r.12). Požadavek na předání v elektronické formě se nevztahuje na dokumenty předávané uchazečem ve svazku D17 nabídky. 5. Uchazeč je povinen dodržet způsob zpracování nabídky uvedený v tomto ustanovení X. Nedodržení způsobu zpracování nabídky bude důvodem k vyloučení uchazeče z této obchodní veřejné soutěže. XI. Způsob a místo pro podání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně 1. Nabídku lze podat osobně nebo zaslat tak, aby byla zadavateli doručena v soutěžní lhůtě, tj. nejpozději dne 31. 1. 2003 do 10.00 hod. místního času. 2. Místem pro podání nabídky je: ČEZ, a. s. organizační jednotka Jaderná elektrárna Dukovany 675 50 Dukovany 3. Nabídku je možno v soutěžní lhůtě odevzdat osobně, po předchozí dohodě, v kanceláři vedoucího pracovního týmu, p. Ing. Ladislava Macha, budova KORD I, kancelář č. A124, ČEZ - Jaderná elektrárna Dukovany, a to v pracovní dny v době od 7.00 hod. do 14.00 hod. místního času, kromě posledního dne soutěžní lhůty. V poslední den soutěžní lhůty je možno nabídku podat osobně od 8.00 hod. místního času v zasedací místnosti č. A126, budova KORD I, ČEZ - Jaderná elektrárna Dukovany, a to nejpozději do 10.00 hod. místního času. 4. Nabídka musí být podepsána v případě právnické osoby statutárním zástupcem uchazeče, v případě fyzické osoby osobou oprávněnou jednat jménem této fyzické osoby, a podána v neprůhledné obálce zabezpečené proti manipulaci přelepením a opatřena na uzavření razítkem uchazeče, případně podpisem jeho statutárního zástupce, a to v souladu s § 9 zákona. 5. Každá obálka s nabídkou musí být řádně zabalena a označena v souladu s požadavky Zadávací dokumentace, Část 1 - Pokyny pro zájemce/uchazeče. 6. Uchazeč se obchodní veřejné soutěže účastní na vlastní náklady. XII. Zadávací lhůta Zadávací lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni, činí devadesát (90) kalendářních dní a její běh začíná dnem otevírání obálek s nabídkami a končí dnem rozeslání oznámení o výběru nejvhodnější nabídky, pokud nejsou podány námitky nebo návrh na přezkoumání rozhodnutí zadavatele v souladu se zákonem. XIII. Způsob hodnocení nabídek 1. Hodnoceny budou pouze nabídky, které v rámci posouzení nabídek splnily podmínky zákona, tohoto Vyhlášení obchodní veřejné soutěže a Zadávací dokumentace. Tyto nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti v souladu s následujícími kritérii, která jsou seřazena v sestupném pořadí dle přisuzované důležitosti: a) výše nabídkové ceny b) úroveň technického řešení c) náročnost na údržbu 2. Nabídková cena předložená uchazečem v rámci nabídky v zahraniční měně v souladu se Zadávací dokumentací bude pro účely hodnocení přepočtena na Kč, a to kurzem ČNB platným ke dni otevírání obálek s nabídkami dle ustanovení V.2 výše. XIV. Podmínky, za nichž je možno překročit výši nabídkové ceny Nabídkovou cenu za požadované dílo nelze do uzavření smlouvy překročit ani jakkoli upravovat za žádných podmínek. XV. Název, sídlo, kontaktní osoba zadavatele 1. Zadavatel: ČEZ, a. s., Praha 4, Duhová 2/1444, PSČ: 140 53 pro organizační jednotku Jaderná elektrárna Dukovany, 675 50 Dukovany 2. Kontaktní osoba zadavatele: p. Ing. Ladislav Mach - vedoucí pracovního týmu, tel. č.: +420 568 814 829 fax č.: +420 568 814 961 e-mail: machxl1.edu@mail.cez.cz 3. Výše uvedená kontaktní osoba zadavatele zprostředkovává styk mezi zájemci/uchazeči a zadavatelem. Styk s jinými než jmenovanými zaměstnanci zadavatele v průběhu soutěžní lhůty bude považován za porušení soutěžních podmínek a zájemce/uchazeč, který se toho dopustí, bude vyloučen z obchodní veřejné soutěže. 4. Jakékoliv požadavky na vyjasnění Zadávací dokumentace nebo dotazy k obchodní veřejné soutěži musí být podány pouze písemnou formou (dopis, fax, e-mail) na kontaktní osobu zadavatele nejpozději čtrnáct (14) dnů před stanoveným termínem pro podání nabídek dle článku XI. výše. Odpovědi na požadavky na vyjasnění Zadávací dokumentace a dotazy k obchodní veřejné soutěži uplatněné u zadavatele zašle zadavatel (spolu se zněním požadavku či dotazu) všem zájemcům, kteří si vyzvedli Zadávací dokumentaci v souladu s článkem XVII. níže. 5. Veškeré eventuální námitky podle zákona, uplatněné jednotlivými zájemci/ uchazeči, musí být zaslány na kontaktní osobu zadavatele. Veškeré eventuální návrhy na přezkoumání rozhodnutí zadavatele uplatněné zájemci/uchazeči musí být v jednom vyhotovení zaslány na kontaktní osobu zadavatele. XVI. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky (návštěva staveniště), nabídková konference 1. Za účelem obeznámení se s místními podmínkami pro plnění veřejné zakázky poskytne zadavatel zájemcům možnost návštěvy místa plnění. Návštěva místa plnění veřejné zakázky (návštěva staveniště) se koná dne 18. 12. 2002. Sraz účastníků je v 10.00 hod. místního času ve vrátnici Jaderné elektrárny Dukovany na adrese ČEZ, a. s., Jaderná elektrárna Dukovany, 675 50 Dukovany, ČR. Účast zástupců každého jednotlivého zájemce je zadavatelem omezena na 3 osoby. Zájemce sdělí písemně dopisem nebo faxem zadavateli na adresu kontaktní osoby zadavatele uvedenou v ustanovení XV. výše svůj úmysl navštívit místo plnění veřejné zakázky. Toto sdělení musí zadavatel obdržet nejpozději sedm (7) kalendářních dnů před výše uvedeným termínem návštěvy. Ve svém sdělení zájemce uvede obchodní firmu nebo jméno zájemce, jméno a příjmení, funkci, státní příslušnost, číslo občanského průkazu nebo pasu, datum narození, pohlaví, váhu a adresu trvalého bydliště každé osoby navrhované k prohlídce místa plnění veřejné zakázky. Zájemce a každý jeho pověřený pracovník nebo zmocněnec s platným občanským průkazem/pasem obdrží od zadavatele povolení ke vstupu na jeho pozemky a do jeho budov za účelem prohlídky místa plnění veřejné zakázky, ale pouze za podmínky, že zájemce a každý jeho zástupce, pracovník nebo zmocněnec ponese veškerá rizika, ztráty nebo škody na majetku a zdraví a všechny jiné ztráty, škody, náklady a výdaje jakkoliv způsobené, které mohou vzniknout v důsledku účasti na prohlídce místa plnění veřejné zakázky. Při návštěvě jsou zájemci povinni řídit se pokyny a požadavky, které stanoví na místě zástupce zadavatele. Na této schůzce zodpovědný zaměstnanec zadavatele provede zájemce po staveništi. O průběhu prohlídky bude vyhotoven zápis, který obdrží všichni zájemci, kteří si ve stanoveném termínu vyzvedli Zadávací dokumentaci. Zájemce nebo jeho zástupci nejsou oprávněni na místě konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky fotografovat nebo pořizovat jakýkoliv jiný záznam (videozáznam, filmový záznam, zvukový záznam atd.). 2. Dne 8. 1. 2003 se bude konat nabídková konference. Sraz účastníků je v 10.00 hod. místního času v zasedací místnosti č. A126, budova KORD I, Jaderné elektrárny Dukovany. Účast zástupců každého jednotlivého zájemce je zadavatelem omezena na 3 osoby. Na této schůzce zodpovědní zástupci zadavatele zodpoví dotazy jednotlivých zájemců k Vyhlášení obchodní veřejné soutěže a Zadávací dokumentaci. Dotazy musí být doručeny zadavateli nejpozději tři (3) dny před konáním konference. O průběhu konference bude vyhotoven zápis, který obdrží všichni zájemci, kteří si ve stanoveném termínu vyzvedli Zadávací dokumentaci. XVII. Zadávací dokumentace 1. Zadávací dokumentace pro veřejnou zakázku «Výměna průtočné části NT dílů včetně NT rotorů TG 220 MW v ČEZ - EDU - 2 bloky» obsahuje: - Část 1 - Pokyny pro zájemce/uchazeče - Část 2 - Návrh smlouvy o dílo včetně příloh - Část 3 - Požadavky objednavatele na technické řešení díla - Část 4 - Formuláře nabídky 2. Zadávací dokumentaci je nutné vyžádat u zadavatele písemně nebo faxem na adrese: ČEZ, a. s., Jaderná elektrárna Dukovany, 675 50 Dukovany, ČR, vedoucí pracovního týmu Ing. Ladislav Mach, tel. č. +420 568 814 829, fax č. +420 568 814 961, a to nejméně čtyři (4) pracovní dny před požadovaným termínem převzetí. Požadavek musí obsahovat obchodní firmu nebo jméno zájemce, adresu sídla zájemce, IČ zájemce, kontaktní adresu včetně jména a příjmení, čísla telefonu a faxu kontaktní osoby pro doručování dokumentů souvisejících se soutěží a jméno a příjmení osoby, která převezme zadávací dokumentaci. 3. Každému zájemci bude na základě požadavku dle ustanovení XVII.2 výše poskytnuta Zadávací dokumentace v jednom vyhotovení v tištěné formě. Současně bude zájemci poskytnuta Zadávací dokumentace i v elektronické formě s výjimkou doplňku k příloze 3 - Garantované parametry, část 2 Zadávací dokumentace a doplňků k části 3 Zadávací dokumentace - Požadavky objednavatele na technické řešení díla. 4. Zadávací dokumentaci převezme osoba jmenovaná zájemcem v souladu s ustanovením XVII.2 výše, v den uvedený v požadavku, na adrese: ČEZ, a. s., Jaderná elektrárna Dukovany, 675 50 Dukovany, v kanceláři č. A124, budova KORD I, v době od 9.00 hod. do 13.00 hod. místního času. Současně se Zadávací dokumentací bude zájemcům předána kopie Vyhlášení obchodní veřejné soutěže uveřejněného v Obchodním věstníku. XVIII. Práva zadavatele 1. Zadavatel si vyhrazuje právo: - v průběhu soutěžní lhůty měnit Zadávací dokumentaci formou dodatků k Zadávací dokumentaci, - odmítnout všechny předložené nabídky a neuzavřít smlouvu se žádným uchazečem, - zrušit bez udání důvodu obchodní veřejnou soutěž do doby rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky, - nevracet podané nabídky, - vyloučit uchazeče, jehož nabídka nebude splňovat podmínky stanovené Vyhlášením, zákonem či Zadávací dokumentací, aniž by tím vyvolal jakoukoliv odpovědnost vůči kterémukoliv uchazeči, - vyloučit uchazeče, jehož nabídka bude obsahovat variantní řešení, - vyloučit uchazeče, který podá více nabídek. Ing. Jaroslav VOKUREK Ing. Aleš JOHN ředitel sekce jaderných investic ředitel pro techniku OJ EDU 162566-49/02